Opinie o Drogeria Hebe w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy Drogeria Hebe. Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Drogeria Hebe na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Drogeria Hebe w Warszawa

Sop
Pracownik
 Pytanie

Witam! Proszę o pomoc, chodzi konkretnie o oceny sop. Czy rzeczywiście jest jakiś regulamin dotyczący ocem i okresu jaki trzeba przeprawiać aby otrzymać nagrodę? Większość z naszego składu nie ma przepracowanego roku, brakuje dwóch trzech miesięcy i po ocenie sop dowiedziałyśmy się iż nie otrzymamy nagrody gdyż trzeba być zatrudnionym od kwietnia. Cały czas brakuje osób w naszej ekipie, zasowamy jak głupie i właśnie info że ocena pozwalająca na nagrodę ale niestety okres za krótki. Druga sprawa czy też czekacie bardzo długo aby otrzymać produkty które przychodzą dla konsultantek? Np produkty przyszły w październiku a dostałyśmy je dopiero w grudniu:(

Xyz
Pracownik
@Sop

Tak, to prawda. W kwietniu są nagrody ale dla osób które pracują rok i mają ocenę zgodnie lub powyżej oczekiwań.

Zuza
Pracownik
 Pytanie
@Sop

Jakie produkty dla konsultantek?

Kandydatka
Inne

Zastanawiam się nad pracą w Hebe i złożeniem swojego CV, bo w moim miaście szukają pracowników. Jednak z opinii, które tutaj wyczytałam można wywnioskować, że nie warto. Przeraziłam się troszkę nie powiem, a zawsze marzyłam żeby tam pracować. Jestem totalnie rozdarta i nie wiem co robić. Czy wysłać swoje CV do Hebe czy aplikować gdzieś na inne stanowisko....

:)
Pracownik
@Kandydatka

Jeśli to zawsze było Twoje marzenie to złóż CV. Skoro zawsze chciałaś tam pracować. Zobaczysz, że nie jest kolorowo.

.
Były pracownik
@Kandydatka

Szkoda zdrowia, nerwow i psychiki na prace w tym miejscu. (usunięte przez administratora) wykorzystywanie, pietnowanie lepszych z krotki stazem, kolesiostwo, najlepiej maja pupilki kierowniczki ;) Jesli masz wiedze kosmetyczna i makijazowa oraz umiesz sprzedac klientce dobre kosmetyki, a pozniej ona do ciebie wraca i chce tylko twojego doradztwa, to kolezanka starsza stazem zrobi wszystko zeby utrudnic ci zycie, niestety przechodzilam przez to i ciesze sie, ze juz tam nie pracuje

Kandydatka
Inne
@.

Bardzo mi jest przykro czytając to. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Myślałam, że naprawdę praca tam jest fajna i panuje przyjemna atmosfera, bo niejednokrotnie będąc klientką widziałam pracowników i ogólnie odczuwało się tam pozytywne wibracje. Podjęłamm decyzję, że rezygnuję i nie będę tam aplikować. Chyba lepsza będzie praca na produkcji 8 godzin.

melasa
Były pracownik
@.

zgadzam sie w 100% ! A najgorsze są tzw "ekspertki", które uczą się na pamięć etykietek z opakowań i recytują potem klientkom składniki, żeby tylko "zabłysnąć" przed kierowniczką i wepchnąć klientce najdroższy produkt i zrobić "koszyk" !

bona
Pracownik
@.

U nas ekspert pilnuje zebyś nie była leosza o niej i zabiera klientów drugiej konsultance niemalże w pół słowa !!!! Mamy tyle różnych obowiąków i zadań w toodoo , że tak naprawde nie ma czasu na sprzedaż .Kierowniczka przebąkuje coś że jesteśmy zespołem :) Biedna , chyba nigdy nie prcowała z prawdziwym zespolem , ja tak :)

Martyna
Były pracownik
 Pytanie

Dziękujemy ! Twoja opinia została dodana. Martyna 26.01.2022 21:49 Ta firma to jeden wielki (usunięte przez administratora) Pracownicy zmieniają się co chwilę. Nikt normalny, kto ma choć trochę szacunku do siebie i dba o swoje zdrowie psychiczne nie wytrzyma tam długo. Co z tego, że masz chęci do pracy w handlu jak odechciewa się wszystkiego przez chorą politykę firmy. Wymagania z kosmosu, a płacą najniższą krajową. Mydlą oczy premią, na którą nie zawsze mamy wpływ, chociażby przez to że w danym miesiącu przychodzi bardzo mało ludzi. W grudniu pracowałyśmy po 2 na zmianie, cel był wyrobiony na 120%, ale premii nie było, bo nie zaliczyłam tajemniczego klienta. I przez moją wtopę żadna z dziewczyn jej nie dostala. Czy to normalne? Pracowników mają za nic. Po prostu jesteś kolejnym robolem, który będzie robił za sprzątaczkę, magazyniera, doradcę, ochroniarza itp. Oczywiście dodatkowo musisz przyklejać się do każdego klienta i wciskać wszystko. Ostatecznie i tak nic z tego nie masz, poza opieprzem, że wyniki są słabe. Bo im wiecznie mało. Praca zdecydowanie nie jest dla osoby, która ma rodzinę. 3 tygodnie pod rząd do 21:30, w tym środa do 23:30 i niedziela handlowa 11h to chyba lekka przesada? W dodatku grafik zmienia się minimum raz w tygodniu. Rano, kiedy masz wolne dostajesz telefon, że jednak przychodzisz do pracy.(usunięte przez administratora) Ogolnie nie polecam, szkoda nerwów za takie grosze

Wera
Kandydat
 Pytanie

Hej. Czy możecie się wypowiedzieć na temat pracy jako ekspert w Hebe? Duża różnica np w obowiązkach i wypłacie?

Hebus
Pracownik
@Wera

Lepiej się zastanów wiedza, wiedzą i musisz szkolić zespół ciekawe kiedy jak nie ma kiedy. Odpowiadasz za ich, wyniki i sprzedaż więc dostaniesz, (usunięte przez administratora). Nie będziesz mieć czasu na swoje obowiązki bo przy zmianach 2x2 się tego nie da więc będziesz walić też popołudnia nocki pracę biurowe co nie należy, do Cb bo powinnaś mieć zmiany środkowe.

Ja
Kandydat
@Wera

Właśnie

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Nie podobało mi się podejście. Najpierw wysłałam cv, a kilka dni później skontaktowała się ze mną Pani i umówiła mnie na spotkanie. W wyznaczonym dniu przyszłam, sama rozmowa nie trwała długo. Rozmowa wydawała mi się spokojna, chociaż były dziwne pytania dotyczące historii Hebe. Potem pani zapytała, czy interesuje mnie konkretny sklep, czy też mogą być inne. Powiedziała, że odpowie za trzy dni,ale minęło już 10 i nikt nawet nie napisał. Bardzo nieprofesjonalne.

Pytania

Co odróżnia Hebe od wszystkich?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Monter sieci zewnętrznej
Warszawa
Arcus Technologie Sp. z o.o.
(20 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Pielęgniarek/Pielęgniarzy
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Nauczyciel do Przedszkola Ziarno
Warszawa
GoWork.pl
(542 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Rekrutacja
Kandydat

Kilka dni temu otrzymałam telefon z informacja czy nadal moja kandydatura na stanowisko ds E-commerce jest aktualna… zaproszono mnie na rozmowę, ustalono datę i godzinę. Do końca dnia miała przyjść wiadomość mailowa gdzie dokładnie rozmowa będzie się odbywać tzw zaproszenie na rozmowę. Nie otrzymałam. Bardzo ale to bardzo nieprofesjonalne podejście.. domyślam się ze wymagają a sami tych wymagań nie spełniają, żałosne.

Funkcyjna
Pracownik

Drogie kobiety. Jeśli zastanawiacie się czy rozpocząć współpracę z Hebe to bardzo odradzam. Po kilku latach pracy mogę stwierdzić (a szczególnie po ostatni 3 latach), że jeśli chcecie mieć pracę, gdzie zespół się rozumie a kierownik cie wspiera, to nie masz na co liczyć. Panuje nepotyzm, a dodatkowo jeśli masz własne zdanie i głośno je wypowiadasz jesteś raczej ta zla osoba. Wtedy firma zrobi wszystko żeby się ciebie pozbyć. Brak szacunku kierowników i Kr (choć znajdą się i tacy w porządku) do osób na niższych szczeblach to codzienność. Jesli jesteś osobą mobbingowana lepiej od razu złóż wypowiedzenie. Wszelkie próby walki, zostaną obrócone przeciwko tobie (nawet jeśli masz stado świadków. Twoje słowo przeciwko kierownikowi nic nie znaczy.) Jeśli jednak skusi cię praca w tym przybytku to polecam nagrywać każda, ale to dosłownie każda rozmowę między Wami a kierownictwem. I nie ufajcie na rozmowach ze jest to lekka praca. To jest ciezka praca i to bardzo, nie tylko fizycznie ale przede wszystkim psychicznie (wiem co mówię od pół roku jestem na lekach ). To tak w skrócie. Życzę wam powodzenia !

Ktośinny
Kandydat
 Pytanie

Witam, a jest ktoś tutaj kto się wypowie na temat Hebe w Częstochowie Jagielończycy?

Wypowiedzenie
Pracownik
 Pytanie

Cześć, możecie się wypowiedzieć na temat wypowiedzenia w hebe? Kierowniczka proponuje za porozumieniem stron jednak od innej pracownicy usłyszałam, że rozwiązując umowę z okresem wypowiedzenia ma się godzinę na spakowanie swoich rzeczy i idzie się do domu. Ciężko o rzetelną informację dlatego jeśli macie jakieś doświadczenia w tym temacie to będę wdzięczna za odpowiedzi.

Xxx
Pracownik
@Wypowiedzenie

Przecież musisz swoje godziny w miesiącu wyrobić więc wątpię że da Ci godzine.

Xyz
Były pracownik
@Xxx

Za porozumieniem stron jest tak, że np od jutra już nie musisz przychodzić jeśli Ci tak kierownik podpisze.

Ola
Pracownik
@Wypowiedzenie

Ustalcie wspólnie do kiedy będziesz pracowała. Okres wypowiedzenia zależny jest od czasu jaki przepracowałaś firmie jeżeli jest to pół roku to masz miesiac wypowiedzenia. Nie określiłaś tego za bardzo.Wypowiedzenie za porozumieniem stron jest zawsze forma dogadania przez obie strony.Wskazuje się dzień w którym umowa wygasa.

Zosia
Pracownik
@Wypowiedzenie

Jak byś dostała ty wypowiedzenie od pracodawcy bez okresu wypowiedzenia, to wtedy po prostu się pakujesz i wychodzisz. Za porozumieniem stron piszesz datę od kiedy nie chcesz już pracować np. Od 28. 11.2021 więc tego dnia nie przychodzisz już do pracy. Jeśli jest napisane, że z 2 tyg. okresem wypowiedzenia to po tych dwóch tygodniach umowa wygasa. To zależy tylko od pracodawcy czy pójdzie ci na rękę i jak się umówicie w kwestii niewykorzystanego urlopu, jeśli taki masz. Ja kiedyś w innej firmie przyniosłam kartkę od nowego pracodawcy, że chce mnie na stanowisku pracy za 3 dni i dostałam rozwiązanie umowy o pracę za porozumieniem stron, bez okresu wypowiedzenia. A nie lepiej złożyć ci wypowiedzenie umowy o pracę przez pracownika, wtedy pracowała byś do końca miesiąca i miałabyś z glowy. Hebe chętnie podpisuje porozumienie stron, żeby nie wychodzili źle na tle innych firm i nie chcą pokazywać,że tyle ludzi ODCHODZI.

szukam pracy
Kandydat
 Pytanie

praca Hebe Krosno jakieś opinie?

Land
Były pracownik

Pracowałam w Hebe jakiś czas, bardzo duży nacisk na sprzedaż i wypełnianie celów sprzedaży, nacisk na konkurencje z innymi sklepami doprowadzał do tego, że odechciało mi się pracować. Koniecznie trzeba wciskać rzeczy z „przy-kasówki” nawet jak ktoś mówi głośno i wyraźnie ze nie jest zainteresowany. Gdyby nie ta presja praca Ok

basia
Pracownik
@Land

cele !!!!!!! o tak !!! "cudowny" obowiązkowy temat kierowniczki rozpoczynający każdą zmianę i te ciagłe naciski !!!!!! do tego stopnia, że koleżanka Zuzia (pozdrawiam sklep w-wa żelazna) tak sobie wzięła do serca nagonkę na te cele, że nie sprzedała klientce mydła i gąbki do kąpieli, bo, cyt Ziuzię : "(usunięte przez administratora) nie będzie nam koszyka psuła" - rzygać się chce, a nie pracować w takiej atmosferze, dlatego właśnie skladam wymówienie.

2
Xxx
Były pracownik

Bardzo nie polecam pracy w hebe. Trafiłam na bardzo nieprofesjonalne kierownictwo, które gnębi ludzi. Totalne warstwy stanowisk. Jako konsultantka byłam przez kierowniczkę wyzywana, upokarzana i miałam zadania „za karę”. Atmosfera na sklepie gdy kierowniczka była na zmianie- okropna. Wpisy do dzienniczka jak w przedszkolu, cała „dyscyplina” pracy polega na zastraszaniu. Nie pozdrawiam jednego z hebe w Krakowie.

GRUBY ZADEK
Pracownik

NIE polecam pracy w tej firmie musisz być kosmytologiem fryzjerem makijażystka magazynierem sprzątaczka itp .Musisz być nachalna do klienta walić jakieś głupie formułki. Tak najlepiej znać każdy kosmetyk i skład, Jeżeli nie ogarniesz w 2 czy mniej tygodnia to jesteś po prostu jakim. Hebe chce być jak Douglas czy Sephora a jest zwykła marna drogeryjka ! Do tego kierowniczka spięta wściekła i ciągle niezadowolona ;)

Pracownik
Pracownik

To co się tam teraz dzieje to jeden wielki cyrk. Nikomu nie polecam.

Pracownica na wyzysku
Pracownik
 Pytanie

Mam dość. Totalnie dość. Każdego dnia budzę się rano i chce mi się płakać. Znów pójdę do pracy i będą na mnie krzyczeli. Mam całkiem dobry zespół ale rejonowa daje nam w kość. Robimy sto rzeczy na raz dostawa, WYNIKI, dokładanie towaru, Sprzątanie sklepu i socjalu czasem sprzątanie po ochronie. Ekspertka sprzedaży znów będzie chciała zrobić ze mnie robaka bo mam od niej większy wynik. Przyjdą do sklepu dzieci które zaczną bawić się w kupowanie i zwracanie towarów. Biegnij ! Wysłać SMS z wynikami! Klient puka do socjala- zostaw wyniki ! Trzeba biec do kasy ! Wylał się komuś lakier biegnij sprzątać ! Stare ceny do ściągnięcia ! Zmiana przykasówki! Czemu śmieci nie wyrzucone ?! Zamównienia wleciały !!!! Klientka prycha na mnie bo ma zły dzień a ja staram się być miła i uśmiecham się pod maseczka chociaż chce mi się płakać ale chce dostać premię. Mam nadzieje ,że niedługo skończy się pandemia i będę mogła rzucić te prace i poczuć się znów wartościowym człowiekiem.

Modliszka
Kandydat
 Pytanie

Witam. Czy ktoś orientuje się kiedy hebe płaci za umowę zlecenie? Z góry dziękuję za odpowiedź.

Masakra
Pracownik

Pracuje od Lutego... żałuję, że w ogóle zaczęłam, więc szukam już czegoś nowego. We wcześniejszych pracach również miałam dużo obowiązków,, wiadomo każda praca jednak męczy w jakimś stopniu... ale to co dzieje się w Gdańsku... relacja między konsultantami a naszą kierowcznika jest tragiczna. Codziennie przychodzi z takim wyrazem twarzy że się odechciewa pracować. To jest przykre być na drugiej zmianie, z myślę że zrobiłaś wszystko a i tak rano jest foch od kierowczli bądź ZK, która liże jedna drugiej tyłek ..... dopiero jak zmienię pracę, porozmawiam z kadrami, bądź regionalną żeby bardziej przypatrzyła się pracy kierowniczki (koleżanki z dawnych lat ponoć)

1
Magda
Były pracownik
@Masakra

Witam daj jakiś namiar na regionalna z chęcią z nią porozmawiam

Gość
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, czy ktoś może się wypowiedzieć na temat pracy w Hebe w Radzyminie?

Robert
Inne
 Pytanie

jestem rozczarowany zakupami w tym sklepie. nie da się normalnie zrobić zakupów cały czas ktoś jak mogę podpowiedzieć i jak mogę podpowiedzieć za każdym razem . wciskają produkty które muszą sprzedawać a sie do niczego nie nadają w większości. mam dość zakupów w tym sklepie czy klient nie może sam w spokoju sobie zrobić zakupów i poprosić o pomoc jak będzie potrzebował? mowa tu o drogerii w Pułtusku nie wiem czy jest tak w każdej ale masakra. Nie pozdrawiam

Byly pracownik
Były pracownik
@Robert

Niestety w kazdej ;) Musimy wrecz narzucac sie klientom, bo zaraz jest pretensja, ze nie zapytalo sie klienta czy mozna mu w czyms doradzic. Glupota totalna, klient powinien moc sam robic zakupy i pytac sie pracownika jak faktycznie potrzebuje pomocy

Hebe
Były pracownik
 Pytanie
@Byly pracownik

A ten minus za co? Że kogoś z góry prawda w oczy kole? Wręcz czasami trzeba napastować tego klienta, bo przecież wynik. Co z tego ze KR powie "że trzeba to zrobić ze smakiem i profesjonalizmem" Jak przychodzi do rozliczania wyników i ma(usunięte przez administratora)profesjonalizm skoro mu się w tabelce nie zgadza... Postawcie więcej kas samoobsługowych, one na pewno wam wyrobią cele, wyfejsują, rozłożą dostawe, zrobią e-com i milion zdjęć w ToDo

Róża
Pracownik
@Byly pracownik

Proszę o odpowiedź, czy brak możliwości wpisania po numerze telefonu kart lojalnościowych na kasach samoobsługowych to jest problem globalny czy tylko na kilku sklepach. Bardzo proszę o odpowiedź bo mam sprzeczne informacje. Pozdrawiam.

xd
Inne
@Róża

globalny i celowo tego nie poprawiają żeby ściągać i rejestrować się w ich aplikacji

Iza
Pracownik
@Róża

Chciałabym przypomnieć że to forum dla pracowników nie kl

Wolna
Pracownik
@xd

Raczej słabo idzie ta metoda. U nas klienci mają gdzieś, czy nabiją kartę na kasach samoobsługowych czy nie. Osoba która wymyśliła taki sposób manipulacji klientem powinna puknąć się w głowę bo to nam przysparza więcej pracy i klienci są bardziej zdenerwowani odbierają to jako błąd systemu, mówią, że mamy niedopracowane kasy samoobsługowe.

Róża
Pracownik
 Pytanie
@Iza

Jestem pracownikiem, dlaczego sądzisz, że nie jestem? Nie wyglądam na pracownika czy może to, że drążę temat jest komuś nie na rękę?

xdd
Były pracownik
@Iza

chcialabym ci przypomniec, ze podczas pisania opinii jest tez do zaznaczenia opcja "klient" ;) i klienci wrecz powinni sie wypowiadac, to moze w koncu ci idioci zrezygnuja z rozkazu napastowania klienta bo to chore, jako pracownik wielokrotnie spotkalam sie z niechecia klientow przez to, ze musiala sie ich dopytywac czy moge doradzic :/

Nagłe zmiany w grafikach?
Kandydat
 Pytanie

Wiecie dlaczego? Bo w HEBE zatrudniani są tylko studenci (którzy maja wywalone na robotę, bo każdy chce ich zatrudniać) i młode matki (którym dzieci notorycznie chorują i tego nie przewidzisz, ani temu nie zapobiegniesz). Dlatego!!!!!!!!!!!!!

1
Agnieszka, Ross
Były pracownik
@Nagłe zmiany w grafikach?

To prawda 100%. Dopóki kierowniczki sklepów nie zmienią polityki wybierania osób do swojego zespołu, dopóty tak będzie wyglądała praca w Hebe, zreszta nie tylko tam, bo w Rossmann, gzdie pracuję jest ten sam problem z grafikami i ta sama przyczyna.

Hebe
Pracownik
@Nagłe zmiany w grafikach?

Jacy studenci chwała się że grafik elastyczny a wcale nie bo jest głupi jakiś system studiując zaocznie robia problemy o weekendy.

Hebe
Pracownik
@Nagłe zmiany w grafikach?

Niech firma bardziej zadba o pracowników to dobrzy pracownicy nie bedą uciekać gdzie indziej

covidowy pracownik
Pracownik
 Pytanie

Kadry w biurze na Dziekońskiego zakładam, że czytacie tu komentarze. Nikt z pracowników do Was nie przyjdzie i nie powie Wam prawdy bo albo zostanie zwolniony albo bedzie jeszcze bardziej mobimgowany przez dyrektora. Kadry powinny dbać o pracowników,a Wy nie zapewniacie nam nawet podstaw czyli bezpieczeństwa w pracy i narażacie nasze życia. Obecnie wszytskie firmy zwłaszcza duże pracują z domu,ale nie my - dlaczego? Skoro nasza grupa jest taka wspaniala to czemu Biedronka pracuje z domu Hebe nie? W czym jesteśmy gorsi? a możemniej warci?. Nikt sie nie czuje bezpiecznie, a Wy tylko tuszujecie kto jest chory. Postawa zarządu biura to nic innego jak celowe narażanie pracowników i pokazywanie jak bardzo się z nikim nie liczycie - może zakladacie, że mlodzi sa wszyscy to lekko przejdą? niektórzy mieszkaja ze starszymi i chorymi. Biuro hebe nie jest miejscem gdzie ludzie mogą swobodnie mowic co myślą i jakie mają potrzeby (bo spotkają sie z konsekwencjami), ale Was jako kadry powinno to interesowac. Po ostatnim dyketorze kadr, który był najgorsza osoba w firmie ludzie mieli nadzieję na zmiany, ale jak widać nic z tego.

X
Pracownik
@covidowy pracownik

Akurat decyzja o braku pracy zdalnej to z tego co wiadomo decyzja jednego człowieka i nie jest to nikt z kadr, a cierpią wszyscy jednakowo i tak już było od początku pandemii

zmęczona
Pracownik
@covidowy pracownik

niestety zgodzę sie z opisem od @covidowy_pracownik. Decyzje podejmuje (usunięte przez administratora), a dla niego ludzie sa jak krzesła przy biurkui nic więcej. Co gorsza dyrektorzy to albo ludzie jego pokroju albo tacy ktorzy nie maja odwagi się odezwać. Kadr rzeczywiście w biurze nie istnieją - nie maja pojecia o ludziach bo nie maja z nimi kontaktu, a firma nie jest zainteresowana potrzebami i problemami pracowników. Nie poznałam , ale słyszałm oststnio opinie, że jakby w kadrach była wczesniejsza Pani dyrektor to na pewo ludzie bypracowali z domu.

1
covidowy pracownik
Pracownik
@X

Oczywiście,że to decyzja szanownego pana prezesa, który widzi tylko czubek swojego nosa. Ale głosem pracownikow jest dział kadr który jest niemową. Prawie każda osoba z która rozmwiają szuka pracy lub za raz zacznie, więc końcowo i tak prezes problem i odpowiedzialność zwali na kadry.

korposzczur
Pracownik
@covidowy pracownik

przed pandemią człowiek myślał, że jest w dość dobrej firmie- przyszla pandemia i sie okazało, że nawet firma nie próbuje zachować pozorów i że się nie liczy z ludzmi. Ciekawe, że jak rząd bardzo prosi o pracę zdalną to Hebe nie słyszy, ale jak dali możliwość zwolnien, redukcji i dofinansowania dla firmy to od razu działali.

Ola
Pracownik
 Pytanie
@korposzczur

A dlaczego biuro ma pracowac zdalnie a sklepy nie? Ludzie na sklepach sa gorsi? Pracujemy juz rok w tym (usunięte przez administratora) i jakos wszyscy zyja

korposzczur
Pracownik
@Ola

Oczywiście, że nie jesteście gorsi! bez Was Hebe by nie było i uważam, że firma powinna Wam doplacać za pracę w takich warunach. Nie mniej Wasz zawód nie daje możliwości wykonywania pracy zdalnie, a osoby z biura bez problemu mogą wykonywać wszytskie swoje obowiązki z domu nie narażając sie na zakażenie. Tu nie chodzi o lepszych czy gorszych bo każdy z nas tworzy Hebe, ale prowadzenie firmy zgodnie z zasadą: narażam wszytskich mimo, że nie muszę jest niezdrowe. Ilość zakażen wzrasta wlaśnie przez takie podejście. Praca zdalna tonie wakcje- to ciężka praca, żeby wszytsko dopiąć mając na głowie dwójkę dzieci.

xyz
Pracownik
@Ola

Jak widać po Twojej wypowiedzi popierasz decyzję prezesa i jesteś za celowym narażaniem ludzi - miło. Dobrze wiesz, że ze sklepów nie da sie pracować z domu, ale dla zasady chcesz wszytskich narażać.

Hebe
Pracownik
@xyz

A ja tak tylko powiem, ze w biurze macie te same osoby. Na sklepie konsultantki mają setki "różnych osób" i większe ryzyko zakażenia wiec juz tak nie przesadzajcie

Anna
Pracownik
 Pytanie
@covidowy pracownik

Tak bardzo się boisz sars-cov2??? z iloma ludźmi dziennie masz styczność?? Bo my na sklepach w zależności od lokalizacji od 250 klientów dziennie i więcej...! Mamy zakładać ludziom aplikacje, konsultować i dobierać np. podkłady do twarzy, a teraz zamówienia robić w endless aisle na sklepowym tablecie (to samo klient może sobie zrobić w aplikacji u siebie w telefonie na sklepie czy w domu przy kawie) a i nie wspomnę o przyjmowaniu gotówki. Już nie przesadzajcie z tym covidem... MY na sklepach jakoś żyjemy i pracujemy. A Wy w biurze macie bezpieczniejszą pracę niż my i jesteście mniej narażeni na zakażenia.

Wisndnfk
Pracownik
@zmęczona

Dokładnie dla niego ludzie to tylko krzesła.. przy etacie 0,8% ludzie pracowali za darmo(w biurze)ponieważ nie płacili za nadgodziny a pracy było tyle samo. Kadra menedżerska która ma zadaniowy czas pracy wychodzila o 16 a reszta pracowała za (usunięte przez administratora) bo bała się zwolnienia...Akurat nowa Pani Dyrektor dużo robi, dużo osób dostało awanse ale rządzi Sasza i ona nic nie ma do powiedzenia.

blee
Pracownik
@covidowy pracownik

Niesamowite, praca w biurze i narażanie życia... a co powiesz o sklepach i naszych standardach gdzie każdy klient musie być obsłużony zgodnie z punktami w ankiecie TK, nie ważne pandemia czy nie , premia będzie dopiero jak tk będzie na tip top. Serio biuro nie ośmieszajcie się z tą swoją pracą zdalną !

Narażanie życia i zdrowia
Pracownik
 Pytanie
@blee

Doradca klienta - pracownik drogerii codziennie jest narażony na zarażenie covid, bo klienci nie noszą prawidłowo maseczek, albo wcale ich nie nosza, na jedno wychodzi, a doradca klienta - pracownik nawet nie może im zwrócić uwagi. Takiego klienta to powinno się wyprosić ze sklepu! Może powinniśmy zwiadomić sanepid?! Hebe ma procedury tylko i wyłącznie na papierze.

Zostaw merytoryczną opinię o Drogeria Hebe - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Drogeria Hebe?

    Zobacz opinie na temat firmy Drogeria Hebe tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 140.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Drogeria Hebe?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 98, z czego 3 to opinie pozytywne, 60 to opinie negatywne, a 35 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Drogeria Hebe?

    Kandydaci do pracy w Drogeria Hebe napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Drogeria Hebe
Przejdź do nowych opinii