Dział rejestracji wygląda jak pracy na taśmie w fabryce. Z normalna praca biurową niewiele ma wspólnego. Musisz jak najwięcej zrobić mając ciągle zwiększany limit. Słyszysz, że jak nie wyrabiasz to masz sobie nie robić przerw (której i tak nigdy nie będziesz wykorzystywać całej). Nie polecam tego miejsca nawet na pierwsze miejsce pracy. Nie zastaniesz tu przyjaznej atmosfery, ponieważ panuje tutaj wyścig szczurów. Szkoda zdrowia na ten stres.
O czym dokładnie piszesz, że to nie bardzo praca biurowa, czego wymaga szefostwo w tej rejestracji, są jakieś progi do wyrobienia z tą robotą? Z tą przerwą, to jak wygląda, jedna jest czy dwie mniejsze, a co w przypadku jak ktoś pali?
Przerwa jest jedna, jak ktoś pali za często to zwrócą uwagę, ale w żaden sposób nie "nagradzają" niepalących. To znaczy dostajesz szansę na siedzenie i poprawianie swoich wyników, wiec to już powinno samo w sobie być "nagrodą", bo oni lubią takie fikołki myślowe. Dotyczy to oczywiście back office, bo spedycja to może i co pół godziny chodzić na fajka jak ma wyniki. Co do progów to zawsze powinnaś robić więcej niż aktualnie zrobiłaś, bo roboty jest nie do przerobienia i to jeszcze pod ciągłą presją, stąd taka rotacja. Nikt sie nie sili na stwarzanie warunków czy atmosfery, tylko wprowadzaj więcej i więcej. Tam zwyczajnie robota się nie kończy, a góra oczekuje gruszek na wierzbie w porównaniu do tego co oferują.
Optima to januszex w czystej postaci, kasa marna, roboty nie do przerobienia, zwiększanie juz i tak chorych limitów. Do tego nowo zatrudnione osoby zarabiają więcej wykonując mniej obowiązków, lecz jeśli ty spytasz o podwyżkę to odpowiedz jest jedna: nie, bo nie ma kasy, a tak w ogóle to za mało robisz. Perspektywy awansu nie ma, masz siedzieć na tej „taśmie” i grzecznie wykonywać polecenia. A, i jeszcze jedno. Najlepszy ze smaczków, zostawiony na sam koniec: oczywiście, jest możliwość pracy na home office, ale tylko i wyłącznie jesli masz swój komputer, bo firma nie daje sprzętu oraz tylko w wybrane dni (wtorek, środa, czwartek). Dlaczego nie poniedziałek i piątek? Ano dlatego, żebyś przypadkiem nie poczuł, że nie jesteś (usunięte przez administratora) za marną pensję i zaiwaniał jak robocik za premię kwartalną mniejszą niż ja wydaję na kosmetyki w ciągu tych trzech miesięcy.
No dobra, ale powiedz jak to na kwotach wygląda z tą marną kasą, bo może jednak kogoś to zadowoli. Te limity to są zwiększane żeby ich nie wyrobić czy po prostu brakuje ludzi do pracy? Z tego co piszesz to jednak jakąś premię dają, chociaż raz na 3 miesiące to już coś, podasz ile ona wynosi?
Czysta prawda, wieloletni pracownicy zarabiają mniej niż nowo przyjęte osoby i jest ogromny problem z podwyżką (firma działa na zasadzie nie ten to inny... każdego można zastąpić...).
Jak nie ten to inny? Słabo to brzmi. Ale jak jest takie podejście, to wiecie, jak wygląda rekrutacja? Ile czasu trwa i ile ma etapów? Co musi przejść kandydat, aby tu trafić i jak szczegółowo sprawdzani sa kandydaci?
Z tego co pamiętam to najpierw jest krótka rozmowa telefoniczna, potem spotkanie z rekruterem i kierownikiem danego zespołu lub tylko z kierownikiem. Odpowiedź powinna być w ciągu 2 tygodni od spotkania rekrutacyjnego. Pytania rekrutacyjne są raczej standardowe, nie ma nietypowych pytań. Dotyczy to BackOffice, nie wiem jak dokładnie wygląda rekrutacja na stanowiska spedycyjne. Oczywiście jest określony budżet, więc nawet jak kandydat będzie bardzo dobry, ale jego oczekiwania będą wyższe to raczej nie będzie szans na zatrudnienie.
Czy w przypadku tej niezgodności zarobków z ofertą firma podejmuje jakieś próby negocjacji? Czy po prostu odmawiają bez podania powodu? Ogólnie to wiesz czy duża konkurencja jest na te stanowiska?
Odmawiają bez podania przyczyny. Byłam na rekrutacji, spełniłam 100% wymagań zawartych w ogłoszeniu. Nie podałam - moim zdaniem za wysokiego wynagrodzenia,raczej rynkowe do tej ilości pracy. Panie miały miny jakbym spadła z kosmosu! Nie wiem może tyrają za minimalne wynagrodzenie!!! STRATA CZASU...
Być może duża konkurencja. Tez złożyłam do nich CV ale wiem, że w mojej obecnej firmie rekrutujący dostają dziennie ponad 100 CV więc chyba czuć nadchodzący dużymi krokami kryzys w gospodarce.
O jakiej ilości pracy była mowa? Piszący tu nie byli zadowoleni z tego, czego się od nich wymaga, zwłaszcza w porównaniu do pieniędzy. I jaką kwotę im podałaś, że wywołała ona taką reakcję rekruterek?
Jako obecny pracownik z ponad 5-cio letnim stażem oraz doświadczeniem zebranym u poprzednich pracodawców, mogę z czystym sumieniem polecić pracę w OLG. Jednakże, tak jak we wszystkich obiektywnych komentarzach, tak i w moim pojawi się łyżka dziegciu. W mojej opinii postaram się odnieść do najczęściej pojawiających się zarzutów wobec pracodawcy. 1. Atmosfera. Pracowałem zarówno na spedycji jak i na Back Office i szczerze mówiąc nigdy wcześniej nie spotkałem się z tak luźną atmosferą. Możliwe, że komuś może przeszkadzać brak dress code'u, zwracanie się do przełożonych po imieniu, puszczanie muzyki z głośnika oraz codzienne żarty, ale nie samą pracą człowiek żyje. Z ludźmi z Działu (również z przełożonymi) spotykamy się na stopie prywatnej dużo częściej, niż by wypadało - jesteśmy kolegami nie tylko w pracy. Pewne jest, że atmosfera będzie zależeć od człowieka, jego podejścia oraz konkretnego Zespołu, do którego trafi. Widzę też, że najwięcej negatywnych komentarzy odnosi się do Działu Windykacji i Administracji. Nie pracuję w żadnym z tych Działów, ale w ramach wykonywania moich obowiązków służbowych dużo z nimi współpracuję i... nie mogę na tę współpracę złego słowa powiedzieć. Jak jest między nimi? Tego nie wiem. Widuję osoby z tych Działów w kuchni, w trakcie przerwy obiadowej i szczerze mówiąc nie wyglądają jakby się mieli pozabijać :) 2. Zarobki. Podpisując umowę zgadzasz się na warunki w niej zawarte. Jeżeli uważasz, że pracodawca oferuje Ci za mało, to spróbuj negocjować, ewentualnie szukaj innego pracodawcy. Nie rozumiem dlaczego ktoś godzi się na dane warunki, podpisuje umowę, a potem narzeka i wystawia w oparciu o to negatywną opinię. To zupełnie jakbyś podpisał umowę na Internet 500 kb/s i potem dał jedną gwiazdkę, bo jest wolny :) Jeżeli chodzi o wysokość zarobków, to na spedycji "sky is the limit", a na BO zdania są podzielone. Ja osobiście nie narzekam - podwyżki dostaję, a wynagrodzenie wypłacane jest zawsze terminowo. Powiem tylko, że mimo sporych zobowiązań finansowych, mimo wysokiej inflacji oraz mimo drastycznego wzrostu stóp procentowych nadal nie żyję tylko od pierwszego do pierwszego. Jednak zarobki też będą zależały od Działu, doświadczenia zawodowego oraz wykonywanych obowiązków. 3. Benefity. Kiedyś było więcej, od czasu wybuchu sami-wiecie-czego jest trochę mniej. - Praktycznie darmowa opieka medyczna w Medicover. - Ubezpieczenie na życie. - Multisport. - Herbatka, kawka, woda, mleko, CUKIER :) - Bardzo fajne imprezy integracyjne. Co pół roku duża impreza firmowa plus do tego każdy zespół ma swój budżet na własne integracje. - Paczki na święta, pączki na tłusty czwartek, upominki na Dzień Kobiet, itp. - Szkolenia. - I chyba najważniejsze - premie kwartalne, uzależnione od wyników (w zależności od stopnia realizacji wskaźników) - mniej więcej 30% miesięcznego wynagrodzenia brutto. Niestety odpadły nam Owocowe Środy, owocowe herbatki w kuchni i zdrapki na 13-tego :) 4. Dużo pracy. To jest fakt. W pracy jest praca. Szok i niedowierzanie. Realizujemy około 1200 zleceń DZIENNIE, więc jeżeli chcesz spędzać czas na fajeczkach i ploteczkach to... może Ci się to jednak częściowo udać :) Kwestia organizacji czasu. Nie musisz robić rzeczy nie do przerobienia. Masz do realizacji wskaźniki, które nie są wcale niemożliwe. Oczywiście zdarzają się dni, że nie masz czasu iść zjeść obiadu, ale to rzadkość, której niestety doświadczysz u każdego pracodawcy. Ponadto firma cały czas rekrutuje, usprawnia i automatyzuje procesy, a od niedawna wdrażany jest nowy system, na który, po kolei, przechodzą kolejne działy. Jeżeli jesteś kandydatem bez doświadczenia w logistyce, to dużym atutem jest tzw. Akademia Spedytora. Za moich czasów było to dwutygodniowe szkolenie, które w bardzo przystępny sposób przygotowywało do pracy w branży. Teraz chciałbym się odnieść do konkursu. Gdyby nie on, to bym nie wiedział jak to u mnie w firmie jest źle :) To dzięki konkursowi wszedłem poczytać komentarze. Na szczęście część jest nieaktualna, część to żale osób zwolnionych, a spora część to jakaś krucjata prowadzona przez jednego, sfrustrowanego, byłego pracownika Działu Windykacji... Dlatego też, po chwili namysłu, postanowiłem zamieścić ANONIMOWO swój pozytywny komentarz. Głównie jako przeciwwagę dla tych wszystkich negatywów, których osobiście na co dzień w pracy nie widzę. Dobrze, że jeszcze tylko dwa dni i poniedziałek :) Jeżeli jesteś kandydatem, masz pytania i chcesz dostać obiektywną odpowiedź, to zapraszam do zadawania. Odpowiem na ile mogę, zarówno w zakresie pracy jako Spedytor, jak i pracy na Back Office. Jeżeli jesteś byłym pracownikiem, który po odejściu z OLG w końcu złapał Pana Boga za nogi, wylał już swoje żale na GoWorku, ale nadal śledzi wszystkie nowe opinie, to zapraszam do lamentowania. PS. Wszystkim biorącym udział w konkursie życzę powodzenia!
No to lecimy... 1. Atmosfera - Przede wszystkim, grupy, grupki, grupeczki. Brak chęci pomocy między działami, liczne obgadywania ludzi za plecami, tworzenie zespołów nakręcających się przeciwko komuś/czemuś, a co do przełożonych, to ciężko do nich mówić per Pan/Pani jak to osoby praktycznie w Twoim wieku. Puszczanie muzyki z głośnika to ciekawe gdzie, może na spedycji, jak BO miało poblokowane nawet radia, o YT już nie wspomnę. Z tym, że niektórzy spotykają się prywatnie to prawda, bo czasami można poznać kogoś fajnego, samemu szło by tam zwariować. Co do działów BO i współpracy z nimi to tu jest właśnie o tyle zabawnie, że ciężko o nich coś złego powiedzieć, bo często biegają jak małe samochodziki - Ty nie poznasz się, że coś jest nie tak. Oni się tam duszą z bezradności. Trochę taka dobra mina do złej gry. Dlatego dopiero jak odchodzą, to mówią tutaj jak było. Bo gdy pracowali, to każdy miał w poważaniu co mają do powiedzenia. A ciężko walczyć o swoje, kiedy jest się przytłoczoną atmosferą ciągłego strachu, że zaraz będzie ochrzan za XYZ i wiesz, że nawet nie ma sensu wskazywać na niedociągnięcia, bo pojawi się to często tu cytowane "Nikt Cie na siłę nie trzyma..." Boisz się zrezygnować, bo słyszysz, że wcale w innych firmach nie ma lepiej i tak gnijesz, tracąc przy tym wiarę w siebie, dopóki nie podejmiesz odważnej decyzji - prawie zawsze wychodzącej na lepsze. 2. Tu problemem są obiecanki o rozwoju czy podwyżkach. W praktyce wygląda to tak, że rozwój dość szybko się zatrzymuje i te "sky" okazuje się być tuż nad głową, a o podwyżkach rozmowy są szybko ukrócane i pojawiają się dopiero przy złożeniu już wypowiedzenia. Wtedy pieniądze nagle się pojawiają. 3. Benefity są jakie są, nic dodać, nic ująć. 4. Natłok pracy to niestety efekt braku odpowiedniej komunikacji między działami i pewnej automatyzacji, pomimo często trafnych sugestii osób, które dostrzegają luki w codziennej pracy. I tu można wrócić do punktu 2. bo po pewnym czasie intensywnej pracy i dawana z siebie już nie 100% ale 150% ma się dość kiedy znowu temat podwyżki czy jakiegoś rozwoju jest spychany na dalszy plan. Co do reszty, były tu też komentarze z IT, administracji, rozliczeń (zwłaszcza te starsze opinie) i ten o windykacji. Nie wiem jak to wygląda dzisiaj, ale na dobrą sprawę widać, że frustracja wypływa z różnych miejsc, nie tylko dwóch działów. Jeśli ludzie tak ochoczo "palą mosty" do Optimy, to coś jest na rzeczy.
Widać tu piękne szafowanie osobami. Ciekaw jestem skad wiesz, że to sfrustrowany były pracownik działu windykacji? Pozwolę sobie przypomnieć sytuację z 30 lub 31 marca 2020r. Dobrze prosperująca firma optima znalzła się w tak ciężkiej finansowo sytuacji, że po parunadtu dniach wiadomej sytuacji na P musiała zwolnić prawie 100 osób. Może w takim razie tym frustratem jest ktoś z działu marketingu, albo ktoś z HR a może jeszcze z innych działów ktore wylecialy na zbity p.sk Oto moi mili jak się traktuje pracownika.
Hejo, opowiesz coś więcej o tych szkoleniach? :) I skoro aż tyle zleceń realizujecie dziennie, zdarzają się jakieś nadgodziny?
W 2020? Człowieku, podobno w 2015 roku zabrakło soli w solniczce w kuchni obok sali konferencyjnej! Tak traktują ludzi!
marzec 2020 to pojawienie się PANDEMII COVID-19 więc zwolnienia to coś OCZYWISTEGO w okresie niewidzianej pandemii od ponad 100 lat !!!
Czy firma odczytuje maile kandydatów na bieżąco ? Człowiek wysyła i wysyła CV i zero odzewu:(
Jaki dokladnie kurs zrobić? Czy dwa języki będą atutem? Jakie zarobki to średnia?
Witam. W ofercie pracy jako młodszy spedytor jest informacja o możliwości pracy zdalnej po odbyciu szkoleń. Jak to się ma w praktyce?
wiesz może jak aktualnie przebiega rozmowa rekrutacyjna w OPL ? i ogólnie cały proces rekrutacji?
Dzień dobry Czy macie Państwo oddziały w okolicy Jeleniej Góry. Czy moźliwość np. 2 tyg. praktyk przed podjęciu decyzji o kandydowaniu na stanowisko spedytora??
Nowe osoby mogą liczyć na dużo wyższe zarobki niż ktoś kto się zna na rzeczy i długo pracuje. Dyrektor Finansowy tragedia... Nie polecam.
Cześć, możecie podać więc, jaką kasę dostaje nowy pracownik? Jak to jest stawka, i czy pracownicy z wieloletnim stażem może mają jakieś inne dodatki, których nie mają świeżaki? Może są co miesięczne premie stażowe lub lojalnościowe?
Premie stażowe/lojalnościowe są wypłacane w postaci nowych i dodatkowych obowiązków. Co do premii monetarnych, to są premie uznaniowe. Niestety pan dyrektor ich nie uznaje.
To jest jakis niezrozumialy bełkot. Premie w backoffice są, normalne, kwartalne lub roczne. Jak ktos pisze, ze nie ma, to kłamie. Czyli kłamiesz.
Nie ma zadnych premii uznaniowych tylko normalny system premiowy z celami i ich rozliczeniem. Ty w ogole nie wiesz o czym piszesz albo celowo kłamiesz. Nie osmieszaj sie.
Tak tak... pracowałem w BO ponad dwa lata i żadnej premii przez ten czas nie zobaczyłem, nikt nawet nie powiedział co zrobić żeby taką premię dostać. Premie dostawały jedynie kumpele miłościwie panującej przywódczyni. No chyba, że targetem do premii w BO jest ilość komplementów pod adresem "królowej" i ilość wypalonych papierosów przed firmą.
W umowie nie ma takich rzeczy doprecyzowanych? Duże pieniądze dostawały te koleżanki? Można jakoś zasłużyć na miano koleżanki szefowej? Zwykli pracownicy mogą sobie dowolnie wychodzić na fajkę?
Skoro sam/sama zaznaczasz, że tak było 4 lata temu to znaczy chyba, że napisałem prawdę a nie głupoty. A jeśli pamiętasz tamte czasy i nadal tkwisz w tej firmie i przetrwałeś/przetrwałaś covidowe masowe zwolnienia to znaczy, że należysz do kółeczka wzajemnej adoracji i spijania sobie z dzióbków z jaśnie panującymi koordynatorami, kierownikami, dyrektorami czy jakkolwiek się teraz tytułujecie. Poza tym wyobraź sobie, że pomimo wszelkich starań firmy, aby pracownicy nie budowali między sobą więzi to jednak kilka fajnych osób tam poznałem i długo po moim odejściu opowiadały mi jakie cyrki się tam wyprawiały. Może to dla Ciebie nowość, ale serio bywa że w pracy poznasz kogoś ciekawego i znajomość kontynuujesz nawet po zakończeniu zatrudnienia... Na prawdę nie z każdej znajomości musisz czerpać korzyści finansowe, polecam Ci spróbować :) Jedyne historie z "mchu i paproci" to bajki opowiadane, że w tym miejscu coś zmieniło się na lepsze. Poza tym tak działa wolność słowa, że mogę sobie i 10 lat pisać jak fatalnie się pracuje w tym miejscu. Ja wiem, że możesz być przyzwyczajony/przyzwyczajona do uciszania pracowników w Optimie, ale niestety poza murami firmy nie masz takiej mocy. I tak zgadzam się, praca w tej firmie wywarła na mnie tak duże wrażenie (podpowiem Ci - złe) że nie jestem w stanie przestać wracać do tego w myślach.
Tak , napisałeś głupoty bo piszesz w czasie teraźniejszym o historii sprzed 4 lat. Więc jeszcze raz: nie ma premii uznaniowych. Są normalne premie kwartalne i roczne, rozliczane na podstawie wyznaczonych celów i ich realizacji. Reszta tych twoich opowieści to kompletne bzdury nie warte komentarza.
Firma Optima nie różni się od innych firm, no może tym, że daje szansę młodym niedoświadczonym pracownikom. Benefity są podobnie jak w innych firmach, integracja jest, szkolenia są, pyszna kawa jest (do informacji byłych pracowników żyjących jeszcze firmą Optima zmienili kawę expresy też :p). Polecam! Miłego dnia!
Inetgracja to imprezy firmowe finansowane przez pracodawcę? Są tylko dla pracowników czy można zabierać drugie połówki. Ile razy w roku takie przyjemności?
W ogłoszeniu na specjalistkę ds. rozwoju Aplikacji jest informacja o pracy hybrydowej ktoś mi powie jak to wygląda? Czy więcej z biura czy jednak z domu? Czy po pewnym czasie się to zmienia?
Jeśli chodzi o ksiegowosc i administracje to od razu napisze zeby nikt sobie nie zawracał głowy. Ludzie szkoda Waszego czasu. Brak możliwości awansu bo stanowiska wartościowe obsadzone są przez ludzi którzy pracują od lat i to za 10x większą kase niż wam proponują. Zenada. Dotego dyrektorek finansowy dbajacy tylko o swoje własne cztery litery i pilnujący własnego portfela. Pracowałam w firmie 7 lat, zawsze do dyspozycji, bez l4, często po godzinach. W ciąży do 8 miesiąca caly czas na pełnych obrotach, po półrocznym macierzyńskim okazuje się że nie ma już dla mnie miejsca. I dla wszystkich innych dziewcząt w podobnej sytuacji. Likwidacja stanowiska i dowidzenia. Do ostatniej chwili zapewniali ze jest gdzie wracac, że Twoje miejsce czeka. Tacy to ludzie. Ale co się dziwić, główna księgowa stara sflustrowana panna bez dzieci, otaczającą się osobami które wchodzą jej w tylek bez wazeliny. Jeśli nie nie jesteś z tych co liza (usunięte przez administratora) to na starcie jestes na straconej pozycji.. do tego fałszywa i zakompleksiona do ciebie się uśmiecha a za plecami obrabia duże. Także kochani dla swojego zdrowia psychicznego radze szeroko omijać. Jest dużo świetnych firm gdzie za większe pieniądze wykonuje się o wiele mniej, nie trzeba się podlizywać i panuje świetna atmosfera, wzajemny szacunek i tolerancja
Pojawiło się ogłoszenie dla młodszego spedytora międzynarodowego z j. niemieckim i/lub j. angielskim. Można dowolnie wybrać umowę między B2B a UoP? Która według was będzie bardziej korzystna?
Czy ktoś może powiedzieć coś więcej o pracy w dziale windykacji? Jakie są widełki i czy są premie? Czy jest możliwość pracy zdalnej? Jak atmosfera? Pozdrawiam
Od kiedy mamy benefit w postaci braku dres code'u to atmosfera jest o wiele lepsza. Nie zapominajmy o dogodnej lokalizacji i kawie ukośnik herbacie.
Rozmowa rekrutacyjna odbywa się w siedzibie firmy na Żoliborzu. Niestety dość słabo lokalizacyjnie ze względu na brak jakiegokolwiek parkingu firmowego. Rozmowa przeprowadzona przez dwie Panie - raczej sympatyczne. Sama rozmowa niczym się nie wyróżniała, brak "czerwonych flag" na tym etapie. Jednak mimo wszystko, z różnych powodów nie zdecydowałabym się na podjęcie współpracy z tą firmą, która jest także najlepszym dowodem na to, że możesz być kandydatem, który znacznie przewyższa wymienione w ogłoszeniu oczekiwania pracodawcy, ale i tak nie zostaniesz wybrany, ponieważ firma nie jest w stanie zapłacić na tym stanowisku nawet średniego dla tego stanowiska wynagrodzenia... Poza tym trochę co innego jest napisane w opisie stanowiska, a co innego okazuje się podczas rozmowy.
Wiele pytań o poprzednie stanowiska pracy, wykraczające poza zwykłą rekrutacyjną ciekawość, a raczej zakrawające o wścibskość i brak profesjonalizmu.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/1/d/e/1de7445b73093fea1016f57ce5ab3dc3.png)
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/alfa/employee/max/129617.png)
Firma okej, ale chyba tylko dla spedytorów. Całe back office traktowane jak kombajny do robienia wyników, czyli typowe korpo. Jako były pracownik customer service - odradzam. Ludzie przecudowni, jednakże kierownictwo pozostawia wiele do życzenia :)
100% prawdy. Dla spedytorów jest ok. Natomiast Back Office jest gorzej traktowany - w Back Office w innej firmie spokojnie można znaleść ofertę za zdecydowanie lepsze pieniądze.
Super bo zauważyłam że jako asystentka spedytora mogłabym pracować hybrydowo lub zdalnie. Tylko wspominali w ofercie o okresie wdrożenia...ile trwa taki okres? I zapewniają też sprzęt do pracy home office?
Moze ktos wyjasnić dlaczego ostatnio pohawiaja sie w calej grupie problemy z platnosciami ? Sa coraz czesciej opoznienia w platnosciach dla przewoznikow, byc moze dlatego spedytorzy calymi dniami odswiezaja ładunki na Transie bo przewoznicy czuja ze cos jest nie tak...
Nic nowego. Postraszenie dodaniem negatywnej opinii lub zgłoszeniem do Transa zwykle działało i skutkowało przyspieszeniem płatności.
Jak jest z atmosferą pracy w firmie? Pisaliście o kółkach wzajemnej adoracji, obgadywaniu i plotkach. Jest oferta dla specjalisty ds.pr i sociali. W poprzedniej pracy miałam niezdrowe relacje w zespole. Jak tutaj?
U mnie kierownictwo też idealnie nie jest więc może tu byłoby to dla mnie jeszcze do przeżycia pod warunkiem ze lepiej zapłacą niż mam teraz. dość szerokie widełki ktoś tu kiedyś tak sobie wpisał ale czy szczerze ponad 10 tys to norma?
Zależy na jakim stanowisku. W BO na start możesz liczyć na niewiele więcej niż najniższa krajowa. Na spedycji wypłata zależna jest od wyników sprzedaży.
Jeśli chodzi o atmosferę to jak w każdej dużej firmie obgadywanie i kółka wzajemnej adoracji są na porządku dziennym. Jeśli chodzi o dział księgowości to jest tragedia, główna księgowa apodyktyczna i dziwnie niestabilna emocjonalnie. Nie polecam szczególnie młodym matkom bo praca w nadgodzinach to standard a chore dzieci to Twój problem. Ja ze swojej strony mogę powiedzieć, że rok w tej firmie przepłaciłem stresem i niepotrzebnymi nerwami. Duża rotacja w dziale księgowości/rozrachunków/płatności odejścia głównie z powodu głównej księgowej, gdzie niektóre jej zachowania podjeżdżają ostro pod (usunięte przez administratora) Nie polecam.
Witam. czy jako specjalista ds. IT ktoś się teraz zatrudniał i wypowie się o warunkach pracy, zwłaszcza tych płacowych? Nie są teraz wskazane w ogłoszeniu a to istotne dla mnie przed złożeniem cv. po jakim czasie domyka się cały proces?
Pracodawca nie odpowiada na przesłane CV, co za tym idzie - nie szanuje potencjalnego pracownika, dobrze wiedzieć o tym na tak wczesnym etapie, bo w takiej firmie pracować nie chcę.
Pracowałem tam kilka miesięcy. Niestety odkąd zmieniła się (usunięte przez administratora)działu zaczęło się sypać. Zrobił się wyścig (usunięte przez administratora), a przy prośbie o podwyżkę zero odpowiedzi. Ludzie zaczęli masowo odchodzić. Bo kobieta ma jakieś nierealne wymagania. Nie polecam… trzymajcie się z dala(usunięte przez administratora)
Witam, mógłby ktoś podać anonimowo widełki płacowe na stanowisku młodszy spedytor międzynarodowy? RADOM/WARSZAWA?
Czytam ofertę dla asystentki spedytora międzynarodowego i zastanawiam się czy możliwość awansu potem na spedytora? Oczywiście po odpowiednio długim czasie przepracowanym jako asystentka. Wolę jednak zacząć od niższego stanowiska. Firma w ogłoszeniu pisze o możliwości wdrożenia. Ile czasu trwa takie wdrożenie, jest to sprawa indywidualna?
Jako obecny pracownik z ponad 5-cio letnim stażem oraz doświadczeniem zebranym u poprzednich pracodawców, mogę z czystym sumieniem polecić pracę w OLG. Jednakże, tak jak we wszystkich obiektywnych komentarzach, tak i w moim pojawi się łyżka dziegciu. W mojej opinii postaram się odnieść do najczęściej pojawiających się zarzutów wobec pracodawcy. 1. Atmosfera. Pracowałem zarówno na spedycji jak i na Back Office i szczerze mówiąc nigdy wcześniej nie spotkałem się z tak luźną atmosferą. Możliwe, że komuś może przeszkadzać brak dress code'u, zwracanie się do przełożonych po imieniu, puszczanie muzyki z głośnika oraz codzienne żarty, ale nie samą pracą człowiek żyje. Z ludźmi z Działu (również z przełożonymi) spotykamy się na stopie prywatnej dużo częściej, niż by wypadało - jesteśmy kolegami nie tylko w pracy. Pewne jest, że atmosfera będzie zależeć od człowieka, jego podejścia oraz konkretnego Zespołu, do którego trafi. Widzę też, że najwięcej negatywnych komentarzy odnosi się do Działu Windykacji i Administracji. Nie pracuję w żadnym z tych Działów, ale w ramach wykonywania moich obowiązków służbowych dużo z nimi współpracuję i... nie mogę na tę współpracę złego słowa powiedzieć. Jak jest między nimi? Tego nie wiem. Widuję osoby z tych Działów w kuchni, w trakcie przerwy obiadowej i szczerze mówiąc nie wyglądają jakby się mieli pozabijać :) 2. Zarobki. Podpisując umowę zgadzasz się na warunki w niej zawarte. Jeżeli uważasz, że pracodawca oferuje Ci za mało, to spróbuj negocjować, ewentualnie szukaj innego pracodawcy. Nie rozumiem dlaczego ktoś godzi się na dane warunki, podpisuje umowę, a potem narzeka i wystawia w oparciu o to negatywną opinię. To zupełnie jakbyś podpisał umowę na Internet 500 kb/s i potem dał jedną gwiazdkę, bo jest wolny :) Jeżeli chodzi o wysokość zarobków, to na spedycji "sky is the limit", a na BO zdania są podzielone. Ja osobiście nie narzekam - podwyżki dostaję, a wynagrodzenie wypłacane jest zawsze terminowo. Powiem tylko, że mimo sporych zobowiązań finansowych, mimo wysokiej inflacji oraz mimo drastycznego wzrostu stóp procentowych nadal nie żyję tylko od pierwszego do pierwszego. Jednak zarobki też będą zależały od Działu, doświadczenia zawodowego oraz wykonywanych obowiązków. 3. Benefity. Kiedyś było więcej, od czasu wybuchu sami-wiecie-czego jest trochę mniej. - Praktycznie darmowa opieka medyczna w Medicover. - Ubezpieczenie na życie. - Multisport. - Herbatka, kawka, woda, mleko, CUKIER :) - Bardzo fajne imprezy integracyjne. Co pół roku duża impreza firmowa plus do tego każdy zespół ma swój budżet na własne integracje. - Paczki na święta, pączki na tłusty czwartek, upominki na Dzień Kobiet, itp. - Szkolenia. - I chyba najważniejsze - premie kwartalne, uzależnione od wyników (w zależności od stopnia realizacji wskaźników) - mniej więcej 30% miesięcznego wynagrodzenia brutto. Niestety odpadły nam Owocowe Środy, owocowe herbatki w kuchni i zdrapki na 13-tego :) 4. Dużo pracy. To jest fakt. W pracy jest praca. Szok i niedowierzanie. Realizujemy około 1200 zleceń DZIENNIE, więc jeżeli chcesz spędzać czas na fajeczkach i ploteczkach to... może Ci się to jednak częściowo udać :) Kwestia organizacji czasu. Nie musisz robić rzeczy nie do przerobienia. Masz do realizacji wskaźniki, które nie są wcale niemożliwe. Oczywiście zdarzają się dni, że nie masz czasu iść zjeść obiadu, ale to rzadkość, której niestety doświadczysz u każdego pracodawcy. Ponadto firma cały czas rekrutuje, usprawnia i automatyzuje procesy, a od niedawna wdrażany jest nowy system, na który, po kolei, przechodzą kolejne działy. Jeżeli jesteś kandydatem bez doświadczenia w logistyce, to dużym atutem jest tzw. Akademia Spedytora. Za moich czasów było to dwutygodniowe szkolenie, które w bardzo przystępny sposób przygotowywało do pracy w branży. Teraz chciałbym się odnieść do konkursu. Gdyby nie on, to bym nie wiedział jak to u mnie w firmie jest źle :) To dzięki konkursowi wszedłem poczytać komentarze. Na szczęście część jest nieaktualna, część to żale osób zwolnionych, a spora część to jakaś krucjata prowadzona przez jednego, sfrustrowanego, byłego pracownika Działu Windykacji... Dlatego też, po chwili namysłu, postanowiłem zamieścić ANONIMOWO swój pozytywny komentarz. Głównie jako przeciwwagę dla tych wszystkich negatywów, których osobiście na co dzień w pracy nie widzę. Dobrze, że jeszcze tylko dwa dni i poniedziałek :) Jeżeli jesteś kandydatem, masz pytania i chcesz dostać obiektywną odpowiedź, to zapraszam do zadawania. Odpowiem na ile mogę, zarówno w zakresie pracy jako Spedytor, jak i pracy na Back Office. Jeżeli jesteś byłym pracownikiem, który po odejściu z OLG w końcu złapał Pana Boga za nogi, wylał już swoje żale na GoWorku, ale nadal śledzi wszystkie nowe opinie, to zapraszam do lamentowania. PS. Wszystkim biorącym udział w konkursie życzę powodzenia!
No to lecimy... 1. Atmosfera - Przede wszystkim, grupy, grupki, grupeczki. Brak chęci pomocy między działami, liczne obgadywania ludzi za plecami, tworzenie zespołów nakręcających się przeciwko komuś/czemuś, a co do przełożonych, to ciężko do nich mówić per Pan/Pani jak to osoby praktycznie w Twoim wieku. Puszczanie muzyki z głośnika to ciekawe gdzie, może na spedycji, jak BO miało poblokowane nawet radia, o YT już nie wspomnę. Z tym, że niektórzy spotykają się prywatnie to prawda, bo czasami można poznać kogoś fajnego, samemu szło by tam zwariować. Co do działów BO i współpracy z nimi to tu jest właśnie o tyle zabawnie, że ciężko o nich coś złego powiedzieć, bo często biegają jak małe samochodziki - Ty nie poznasz się, że coś jest nie tak. Oni się tam duszą z bezradności. Trochę taka dobra mina do złej gry. Dlatego dopiero jak odchodzą, to mówią tutaj jak było. Bo gdy pracowali, to każdy miał w poważaniu co mają do powiedzenia. A ciężko walczyć o swoje, kiedy jest się przytłoczoną atmosferą ciągłego strachu, że zaraz będzie ochrzan za XYZ i wiesz, że nawet nie ma sensu wskazywać na niedociągnięcia, bo pojawi się to często tu cytowane "Nikt Cie na siłę nie trzyma..." Boisz się zrezygnować, bo słyszysz, że wcale w innych firmach nie ma lepiej i tak gnijesz, tracąc przy tym wiarę w siebie, dopóki nie podejmiesz odważnej decyzji - prawie zawsze wychodzącej na lepsze. 2. Tu problemem są obiecanki o rozwoju czy podwyżkach. W praktyce wygląda to tak, że rozwój dość szybko się zatrzymuje i te "sky" okazuje się być tuż nad głową, a o podwyżkach rozmowy są szybko ukrócane i pojawiają się dopiero przy złożeniu już wypowiedzenia. Wtedy pieniądze nagle się pojawiają. 3. Benefity są jakie są, nic dodać, nic ująć. 4. Natłok pracy to niestety efekt braku odpowiedniej komunikacji między działami i pewnej automatyzacji, pomimo często trafnych sugestii osób, które dostrzegają luki w codziennej pracy. I tu można wrócić do punktu 2. bo po pewnym czasie intensywnej pracy i dawana z siebie już nie 100% ale 150% ma się dość kiedy znowu temat podwyżki czy jakiegoś rozwoju jest spychany na dalszy plan. Co do reszty, były tu też komentarze z IT, administracji, rozliczeń (zwłaszcza te starsze opinie) i ten o windykacji. Nie wiem jak to wygląda dzisiaj, ale na dobrą sprawę widać, że frustracja wypływa z różnych miejsc, nie tylko dwóch działów. Jeśli ludzie tak ochoczo "palą mosty" do Optimy, to coś jest na rzeczy.
Widać tu piękne szafowanie osobami. Ciekaw jestem skad wiesz, że to sfrustrowany były pracownik działu windykacji? Pozwolę sobie przypomnieć sytuację z 30 lub 31 marca 2020r. Dobrze prosperująca firma optima znalzła się w tak ciężkiej finansowo sytuacji, że po parunadtu dniach wiadomej sytuacji na P musiała zwolnić prawie 100 osób. Może w takim razie tym frustratem jest ktoś z działu marketingu, albo ktoś z HR a może jeszcze z innych działów ktore wylecialy na zbity p.sk Oto moi mili jak się traktuje pracownika.
Hejo, opowiesz coś więcej o tych szkoleniach? :) I skoro aż tyle zleceń realizujecie dziennie, zdarzają się jakieś nadgodziny?
W 2020? Człowieku, podobno w 2015 roku zabrakło soli w solniczce w kuchni obok sali konferencyjnej! Tak traktują ludzi!
marzec 2020 to pojawienie się PANDEMII COVID-19 więc zwolnienia to coś OCZYWISTEGO w okresie niewidzianej pandemii od ponad 100 lat !!!
Czy firma odczytuje maile kandydatów na bieżąco ? Człowiek wysyła i wysyła CV i zero odzewu:(
Jaki dokladnie kurs zrobić? Czy dwa języki będą atutem? Jakie zarobki to średnia?
Witam. W ofercie pracy jako młodszy spedytor jest informacja o możliwości pracy zdalnej po odbyciu szkoleń. Jak to się ma w praktyce?
wiesz może jak aktualnie przebiega rozmowa rekrutacyjna w OPL ? i ogólnie cały proces rekrutacji?
Dzień dobry Czy macie Państwo oddziały w okolicy Jeleniej Góry. Czy moźliwość np. 2 tyg. praktyk przed podjęciu decyzji o kandydowaniu na stanowisko spedytora??
Gdzie znajduje się biuro firmy w Radomiu? Widzę już kolejny raz z rzędu ogłoszenie od nich do biura w Radomiu, ale co bym nie wpisał w wyszukiwarkę to i tak nie mogę dojść czy firma rzeczywiście ma biuro w tym mieście, czy to po prostu kolejna z strategii gdzie firma wystawia ogłoszenia w kilkunastu miastach a samo biuro jest tylko w Warszawie. Z góry dziękuje za odpowiedź
Hej, widzę, że aktualnie jest prowadzona rekrutacja na stanowisko asystent spedytora międzynarodowego :) na jakie zarobki można liczyć i czy w ogóle warto się pakować?
młodszy specjalista ds. administracji- ktoś może coś więcej powiedzieć?
Na stanowisku Młodszego Specjalisty ds. Rozrachunków, wynagrodzenia też można się spodziewać jako najniższej krajowej plus premii? Takie premie, zdaża się wyrobić, bo piszecie o sporych wymaganiach względem nich, ale czy faktycznie się czasem udaje?
Kim jest Sygnalista?
Sygnalista w firmie, to osoba, której zadaniem jest zgłaszanie nieprawidłowości i nadużyć w firmie. Zadania i ochronę Sygnalistów opisuje dyrektywa Parlamentu Europejskiego oraz ustawa o Ochronie Sygnalistów, które zapewniają
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
Jak działa GoWhistle?
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
![logo](/assets/images/go_whistle/logo-GoWhistle.png)
Jak działa GoWhistle?
Zostań Sygnalistą w Optima Logistics Group S.A. - Warszawa
Informacje dla GoWhistle Compliance Officera:
POTWIERDŹ EMAIL
Aby założyć konto, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZałóż darmowe konto Compliance Officera i odpowiedz Sygnaliście
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
![Optima Logistics Group S.A.](/assets/images/company/nologo-150.png)
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
![Optima Logistics Group S.A.](/assets/images/company/nologo-150.png)
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Optima Logistics Group S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Optima Logistics Group S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 108.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Optima Logistics Group S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 74, z czego 27 to opinie pozytywne, 32 to opinie negatywne, a 15 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Optima Logistics Group S.A.?
Kandydaci do pracy w Optima Logistics Group S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.
- Adama Mickiewicza 36A
01-616 Warszawa - NIP: 7010157936 KRS: 0000318660
![gemius](/assets/images/company/profile/gemius.png)
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 634 470
- Pracuj.pl 3 137 130
- LinkedIn 3 035 232
- Olx.pl 2 564 298
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Transport i spedycja drogowa - pozostała działalność - Warszawa
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |