Opinie o Optima Logistics Group S.A. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie Optima Logistics Group S.A.. Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Optima Logistics Group S.A. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Transport i spedycja drogowa - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Optima Logistics Group S.A. w Warszawa

Visturm R.H
Inne

Nie polacam spedycji optima jestem przewoźnikiem robiłem dla nich kilka zleceń , ogólnie wszystko co maja przepisują z timo spedytorzy sprzedają ładunki nie wiedzą nawet co oferują , stawki bardzo słabe spedytorzy z pierwszej łapanki akceptują zlecenia po czym anulacji bez kosztów pokrycia , ogólnie jedna najgorszych spedycji

Dział HR
Pracownik
@Visturm R.H

Dzień dobry, Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że współpraca z Nami nie spełniła Twoich oczekiwań. Jako firma, ciągle podnosimy standardy naszej pracy oraz bardzo cenimy sobie współpracę z naszymi kontrahentami. Jeśli zechcesz porozmawiać z nami na temat wspomnianej sytuacji, prosimy o kontakt w wiadomości prywatnej, skontaktujemy się z Tobą. Osobista rozmowa pozwoliłaby nam przeanalizować szczegóły opisanej przez Ciebie oceny. Pozdrawiam Dział HR, Optima Logistics Group S.A.

J.
Były pracownik

Mega miło wspominam pracę w optimie. Szacun dla prezesów bo stworzyli fajna firmę która daje pracę ludziom zaraz po studiach. Pracowalem tam ok 7 lat temu przez 3 lata. Zdobyte doświadczenie przede wszystkim dzięki majkelowi z ftl 2 do dzisiaj owocuje. Najlepsze imprezy i wyjścia grupowe, w końcu praca w młodym teamie.

Niesmak
Były pracownik
 Pytanie

W tej firmie przeżyłem najbardziej kuriozalną sytuację w swoim życiu zawodowym. Coś tak niemożliwego, że postanowiłem tym się tutaj podzielić. Zatrudniłem się do tej firmy na dział Back Office czyli do obsługi klienta z językiem niemieckim. Z początku wydawało mi się się, że fajnie trafiłem. Na moim dziale dwie miłe i pomocne dziewczyny w min. moim wieku (28 l) oraz nieco starszy ode mnie szef działu, który też wydawał się być bardzo okej. Problem zaistniał niemal odrazu. Te dwie dziewczyny delikatnie mówiąc, myliły życie zawodowe z życiem prywatnym czyli nieustanie rozmawiały z sobą podniesionym tonem a ja, siedząc między nimi byłem skazany na słuchanie opowieści z ich życia prywatnego a szczególnie jednej z nich. I tak dzień dnia i niemal przez 8 godzin. Myślałem, że się przyzwyczaję ale nie to było najgorsze. W bardzo szybkim czasie dostałem od tych dziewczyn bardzo osobiste pytania czyli o to czy zawieram intercyzę przed ślubem czy moja przyszła żona planuje prokreację albo o to czy planuję wziąć kredyt na mieszkanie i w ogóle gdzie planuje mieszkać. Te pytania wydawały mi dziwne jak do osoby, którą ledwo poznały. Chcąc zachować dobrą atmosferę odpowiedziałem najdelkatniej jak mogę ale mimo to atmosfera stała się bardzo ciężka a jednej z nich moja wypowiedź się nie spodobała. Od tego czasu ja siedząc między nimi byłem przez nie obgadywany na Skype (myślały, że tego nie widzę). Atmosfera już była niedobra i było wyczuwalne napięcie. Jako nowy pracownik czułem się źle. Tym bardziej źle, że dwie panie nie zważając na to, że jestem nowy i przy wykonywaniu zadań, które wchodziły w skład mojej pracy (której się uczyłem) potrzebowałem koncentracji - nieustanie podniesionym tonem mieliły językami na tematy prywatne i nie tylko. Bardzo mi to przeszkadzało bo ja mimo iż nie jestem osobą aspołeczną (a nawet bardzo towarzyską) wychodziłem z założenia, że w pracy zajmuje się po prostu pracą a nie gadaniem i spowiadaniem się ze swojego życia prywatnego. Wkurzony tym napisałem do szefa o problemie a on mi odpisał, że zwróci na to uwagę (to że jestem obgadywany przez nie na Skype, siedząc między nimi to nie wspominałem już ) Drugi dzień dzień zaczął się od ich rozmowy gdzie można było wyczuć aluzję do mojej "skargi" oraz od obsamarowywania mnie na Skype. Ich rozmowa była jeszcze głośniejsza niż zwykle a temat dotyczył tego kto kogo (cytuje słowa) (usunięte przez administratora) w jakimś serialu na Netflixie. Ja jako człowiek ceniący sobie spokój i kulturę w tym momencie miałem już wszystkiego dosyć i to dosłownie. Nie miałem chęci i siły kontynuować tej pracy. Powiedziałem wprost im wszystkim, że to mi przeszkadza gdyż ja jako nowy pracownik, mając otwartch z 10 zakładek na komputerze, pracując przy liczbach, które dotyczą kwestii finansowych, nie mogę się skoncentrować na swojej pracy. Szef na to odpowiedział, że mogę założyć słuchawki albo może mnie przesadzić abym nie siedział między nimi... Ręce mi opadły... Wyszedłem... Zrezygnowałem... Podpisaliśmy umowę za porozumieniem stron... Niesmak pozostał ogromny. Nie spodziewałem się takiego (usunięte przez administratora) (zbyt prywatne pytania na dzień dobry oraz obgadywania mnie na Skypie mimo, że siedzę w środku na wyciągnięcie dłoni ) i egoizmu (nie zważanie na komfort pracy u nowego pracownika) Nie rozumiem też samej firmy. Ja przyszedłem tam z nastawieniem by pracować gdzie chęć rzetelnej pracy przejwiałem wielokrotnie. Sama firma też powinna być zadowolona bo chyba nie jest proste znalezienie człowieka za 2500 zł netto, który dysponuje językiem niemieckim. Dodatkowo zainwestowali w moje badania lekarskie... Gdzie sens a gdzie logika tej firmy? Nie polecam tego miejsca. Mi pozostał po niej tylko duży niesmak.

3
Dział HR
Pracownik
@Niesmak

Dziękujemy za Twoją opinię, Przykro nam z powodu doświadczenia które odebrałeś. Rozumiemy jak trudnym jest moment rozpoczęcia nowej pracy, nie tylko przez aspekt nowych zadań i wdrożenia ale również przez wzgląd na wejście w nowy zespół i pracę z innymi ludźmi. Wiemy również że dla naszych obecnych pracowników, ten moment też jest wyzwaniem i potrzeba odrobiny czasu aby te relacje międzyludzkie wypracować. Duża część pracowników, w naszej pracuje latami. Z tego też powodu ludzie w różnych działach naszej firmy znają się bardzo dobrze, co wyobrażamy sobie potrafi prowadzić czasem do bardziej swobodnych rozmów między ludźmi. Jako dział HR zawsze słuchamy opinii wszystkich naszych pracowników, aby również w takich sytuacjach móc ich wesprzeć. Dlatego żałujemy, że przed podjęciem decyzji aby odejść, nie przyszedłeś wcześniej porozmawiać z nami. Życzymy Ci owocnej kariery i wielu sukcesów w przyszłości. Dział HR, Optima Logistics Group S.A

2
Dobry Wujo
Inne
 Pytanie

Ok bo chyba pogubiłem się trochę w tym necie i wylądowałem tutaj...A może i dobrze że tu jestem? Więc mam pytanie ardzo z innej bajki moze ktos udzieli informacji???jestem kierowcą kat.B,powiedzmy że moje doświadczenie w branży ma już dość tej patologii z jaką się spotkała i miała do czynienia z Polskimi pracodawcami...moim marzeniem jest bycie kimś na swoim u siebie,dość Januszy biznesu za 200zł.dniówki w rozlatujacym się Masterze na szmatce którego obskoczyli wszystkie szofery w województwie.Powiedzmy że chce założyć działalność gospodarczą związaną z transportem chłodniczym w kontrolowanej temperaturze do 3,5t....taka jedno osobowa lecz nie wiem gdzie i nawet nie mam czasu ogarniać ładunków,może ktoś mógł by mnie oświecić i pokierować z kim pogadać,do kogo się zgłosić,może jest ktoś kto ma z tym doświadczenie i mógł by pomóc...czekam na odp. Pozdrawiam.

3
brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa rekrutacyjna odbywa się w siedzibie firmy na Żoliborzu. Niestety dość słabo lokalizacyjnie ze względu na brak jakiegokolwiek parkingu firmowego. Rozmowa przeprowadzona przez dwie Panie - raczej sympatyczne. Sama rozmowa niczym się nie wyróżniała, brak "czerwonych flag" na tym etapie. Jednak mimo wszystko, z różnych powodów nie zdecydowałabym się na podjęcie współpracy z tą firmą, która jest także najlepszym dowodem na to, że możesz być kandydatem, który znacznie przewyższa wymienione w ogłoszeniu oczekiwania pracodawcy, ale i tak nie zostaniesz wybrany, ponieważ firma nie jest w stanie zapłacić na tym stanowisku nawet średniego dla tego stanowiska wynagrodzenia... Poza tym trochę co innego jest napisane w opisie stanowiska, a co innego okazuje się podczas rozmowy.

Pytania

Wiele pytań o poprzednie stanowiska pracy, wykraczające poza zwykłą rekrutacyjną ciekawość, a raczej zakrawające o wścibskość i brak profesjonalizmu.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(40 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca Kat. C+E
Solec Kujawski
Drobex Agro Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Project Execution Assistant/Asystent ds. realizacji projektu
Sosnowiec
CP Consulting Engineering Services
(31 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Marcin
Inne

Czyli uważacie ze można rozwinąć swoje umiejętności w firmie?

1
Dział HR
Pracownik
@Marcin

Oczywiście, w naszej firmie każdy z pracowników ma możliwość rozwijania swoim umiejętności. Praca w dziedzinie spedycji jak i przy wsparciu procesów sprzedaży zawsze jest pełna wyzwań jak i możliwości. Nasza kadra kierownicza składa się z ekspertów, którzy rozpoczynali swoją karierę w firmie na stanowiskach specjalisty. W chwili obecnej służą oni radą wspierając swoich pracowników i dzieląc się swoją wiedzą oraz doświadczeniem, a dodatkowo rozwijają swoje umiejętności zarządcze. Sam rozwój, w tym rozwój umiejętności jest procesem, niezależnie czy są to umiejętności np. językowe, zarządcze czy analityczne. Z doświadczenia wiemy że kluczem do rozwoju jest chęć i wytrwałość, a jako firma dokładamy wszelkich starań aby zachęcać jak i wspierać naszych pracowników właśnie w tym procesie. Dział HR, Optima Logistics Group S.A.

pracownik

Jestem pracownikiem Optimy, już kilka lat, pracuję w zespole księgowości i nie zgadzam się z opinią @Arletta;), gdyż przełożeni sa ok wobec pracowników, nigdy nikomu nie odmówiono jeśli ktoś potrzebuje wolny dzień, czy wcześniej wyjść. Służą pomocą jak jest problem z zaksięgowaniem dokumentów. Jeśli nie znamy jakiś przepisów to dostarczają artykuły, czy też wyjaśniają jak trzeba to poprawnie zaksięgować. Atmosfera jest miła i koleżeńska.

@M.Kowalska
Były pracownik

Pracowałam w tej firmie i inaczej ją oceniam. Polecam.

Zawiedziona
Były pracownik

Pracując na jednym stanowisku można się z góry przygotować na bycie wykorzystywanym do odrabiania pracy innych działów, których pracownicy zostali zwolnieni np z powodu pandemii. Oczywiście za dodatkową prace nie obowiązuje dodatkowe wynagrodzenie. Jeżeli nie wpasowujesz się w typ przebojowego, palącego papierosy 25-30 latka to możesz nastawić się na jadanie posiłków w samotności. Wszelkie nagrody, dodatki itp dostaje się za bycie dobrym znajomym menadżera działu.

Dział HR
Pracownik
@Zawiedziona

Nie jesteśmy w stanie odnieść się do sytuacji oraz odczuć, które Pani opisuje ponieważ nie mieliśmy okazji poznać Pani doświadczeń podczas pracy w naszej firmie. Niestety więc, nie jesteśmy w stanie wypowiedzieć się w tej sprawie czy zastosować odpowiednich działań mających na celu weryfikację naszych procedur i oczekiwanych postaw i zachowań względem pracowników. Pragnę też nadmienić, że system wynagradzania jest u nas jasny i klarowny dlatego opisana przez Panią sytuacja jest dla nas bardzo zaskakująca. Tym niemniej zamierzamy zweryfikować wszystkie obowiązujące zasady pod kątem ich prawidłowego wykorzystywania. Wierzymy jednak, że doświadczenie zdobyte przy wykonywaniu prac w różnych działach przyczyniło się do Pani rozwoju i będzie Pani mogła wykorzystać tą wiedzę i doświadczenie u innego pracodawcy. Życzymy wielu sukcesów Dział HR, Optima Logistics Group S.A.

Pytanie
 Pytanie

Jak długo trwa proces awansu w Optima Logistics Group S.A.?

Dział HR
Pracownik
@Pytanie

W związku z intensywnym rozwojem trwającym już wiele lat, nasza Firma stale poszukuje nowych specjalistów jak i osób zarządzających. Poszukujemy talentów z dziedziny spedycji jak i wsparcia procesów sprzedażowych. W pierwszej kolejności stawiamy na ludzi z wewnątrz organizacji, stąd przeważająca liczba stanowisk zarządczych jest zajmowana przez naszych doświadczonych pracowników. Sam proces jest zależny od zajmowanego stanowiska. Prowadzimy wewnętrzny program, w ramach którego kandydat ma szansę zaprezentowania siebie i pomysłu na rozwój biznesu w ramach komórki, jaką ma objąć. Trudno jest jednoznacznie określić jak długo trwa cały proces awansu, wszystko zależy od działu oraz aktualnego zapotrzebowania. Prawdą jest jednak, że dajemy szansę - jeśli pracownik wyróżnia się znacząco swoją postawą i predyspozycjami kierowniczymi, wówczas podejmujemy wszelkie kroki umożliwiające jego rozwój w organizacji. Dział HR, Optima Logistics Group S.A.

Patrycja
Były pracownik

Pracowałam tam 3 lata temu w dziale Back office. Wytrzymałam aż 3 tygodnie, codziennie miałam ochotę zmienić pracę. Atmosfera bardzo słaba, dziewczyny, które pracowały tam dłużej miały swoje grupki i były zamknięte na nowe znajomości. Zero zainteresowania, zaproszenia na wspólną przerwę co dla nowej osoby jest ważne. Ogromny open space, brak chocby minuty ciszy to niezbyt sprzyjające warunki. Przełożeni też średni, mało pomagający. Praca nie rozwijająca, przez 8 h dziennie klepiesz to samo, jeden rodzaj obowiązku przez co praca jest monotonna i nudna. Żałuję każdej minuty tam spędzonej. Oferowane wynagrodzenie było na poziomie najniższej krajowej. Na rozmowie kwalifikującej wyglądało to dużo lepiej, miałam doświadczenie z poprzednich prac więc przez to co mi zaoferowali cofalam się. Zdecydowanie nie polecam. Przy dzisiejszym rynku pracy tymbardziej radzę to miejsce omijać szerokim lukiem bo szkoda czasu.

Dział HR
Pracownik
@Patrycja

Pani Patrycjo dziękujemy za opinię, która dotyczy Pani spostrzeżeń na temat pracy wykonywanej kilka lat temu. Jednocześnie przykro nam, że nie skontaktowała się Pani wcześniej z działem HR. Jak do tej pory nie otrzymaliśmy żadnych sygnałów zgodnych z Pani opisem. Pragnę jednak zapewnić, że komfort pracy w naszej Firmie jest dla nas bardzo istotnym czynnikiem. Ciągle się rozwijamy a procesy administracyjne są stale usprawniane. Atmosfera w naszej Firmie zawsze była stawiana na wysokim poziomie, tym bardziej przykro nam, że ma Pani odmienne odczucia. Jednocześnie liczymy, że praca w innej organizacji pozwala Pani na wykorzystanie swojego potencjału zawodowego i rozwój osobisty. Życzymy wielu sukcesów. Dział HR, Optima Logistics Group S.A.

Ex spedytor

Pracowałem w Optimie 6 miesięcy w roku 2019. Czas ten uważam za neutralne doświadczenie, jednakże samą firmę oceniam zdecydowanie niepochlebnie. Gdy zacząłem pracę w Optimie byłem tuż po studiach i potrzebowałem pracy w której wdrożę się w branżę - to się rzeczywiście udało. Szkolenie było przeprowadzone w sposób motywujący do zarabiania dużych pieniędzy(usunięte przez administratora)i w pewien sposób merytoryczny dla osób niezwiązanych w żaden sposób z transportem - wdrożenie laików w temat czym jest transport, jak funkcjonują giełdy, a poza tym jak nieuczciwie zarobić na handlu. Po szkoleniu jest egzamin, od wyniku którego zależy czy zostajesz, czy dostajesz wypowiedzenie - słusznie. Niestety firma swoim pracownikom udostępnia jedynie komputer, giełdy, tel. stacjonarny i komórkowy. Klientów, od których dostaniesz ładunki oraz przewoźników załatwić musisz sobie sam - czyli masz być tylko pośrednikiem, dla którego podstawowym kryterium jest cena transportu i ew. marża, tzw. „bicie”. Zostałem poinformowany o tym fakcie podczas rozmowy rekrutacyjnej i to ode mnie zależała decyzja czy chcę w ten sposób pracować, jednakże oczy mnie bolą gdy widzę że firma twierdzi że zajmuje się organizacją transportu. Otóż nie, organizacją transportu zajmuje się w całości klient (nadawca / prawdziwa spedycja), a przewoźnik wykonuje proces przewozu. Spedytor, czyt. handlowiec w Optimie zabiera z tego tylko kawałek tortu kupując od klienta z zagranicznej giełdy ładunek i opychając go możliwie najtaniej na giełdzie np. polskiej, nie interesując się niczym innym jak zyskiem, ew. jak nie idzie zgodnie z planem to wtedy trzeba zrobić coś więcej (wysłać maila / zadzwonić - ale to może robić przewoźnik bez udziału pośrednika). To nie jest organizacja transportu, to nie jest nawet spedycja, tylko utajone pośrednictwo i handel (utajone, ponieważ przed klientem udajemy przewoźnika, a przed przewoźnikiem klienta - nie buduje to trwałych relacji). Firma funkcjonuje dzięki świetnej infrastrukturze telekomunikacyjnej - przykł. kilkanaście osób na raz dzwoni pod ten sam numer aby kupić świeżo wystawiony ładunek, ale to osoba z Optimy i tak dodzwoni się pierwsza. Stwarza to sytuacje w których konkurencją dla spedytora bywa jego kolega z biurka obok(usunięte przez administratora) Oczywiście są osoby które wybierają inny sposób działania - szukają przewoźników którzy przekażą swoje auta pod opiekę „do ładowania” za stałą stawkę i na tym zarabiają (usunięte przez administratora), ale prawdziwe pieniądze robią w tym fachu handlarze i są ich setki. (usunięte przez administratora) Należy przy tym zaznaczyć, że z normy którą wbijesz lub trochę Ci zabraknie, tylko mniej więcej 1/3 (brutto podstawy + prowizji) jest dla Ciebie, zatem dlaczego masz być źle traktowany, skoro i tak jesteś rentowny? Musisz zarobić więcej i więcej. Tam się liczy tylko „hajs” za wszelką cenę. Przez pierwszy miesiąc pracy lub gdyby Ci nie szło, będzie przychodzić(usunięte przez administratora) trener spedycji(usunięte przez administratora) W firmie tej stabilność zatrudnienia zależy od tego czy osiągniesz horrendalnie! wysoką normę.(usunięte przez administratora) Optima dała mi doświadczenie do CV, więc to na plus, ale dzięki pracy tam zrozumiałem że warto zacząć szanować siebie oraz swój czas i nie tracić go więcej na pracę tam. Są inne firmy, które zdecydowanie bardziej szanują i doceniają swoich pracowników i wypłacają honorarium, (usunięte przez administratora)w stosunku do zysku spedytora. Generalnie pracować w Optimie może każdy akceptujący taki model. To praca w której można szlifować języki obce oraz dużo zarobić, pod warunkiem że ma się sporo szczęścia i nie zacznie Cię demotywować na początku presja przełożonych, kolegów i trudna sytuacja na rynku. Sukces w Optimie zależy też od zaangażowania Team Lidera. (usunięte przez administratora)

Pracodawca

@Ex spedytor

Dziękujemy za Twoją opinię. cieszymy się, że wskazałeś też kwestie, które dla nas, jako pracodawcy, są istotne. Jak sam zauważyłeś, dajemy szansę młodym ludziom, zaraz po studiach, takim jak Ty. Wkładamy wiele wysiłku, aby przygotować ich do pracy w nowym zawodzie, a jednym z elementów wdrożenia jest właśnie nasze szkolenie. Wskazałeś też, że nasi Trenerzy, wspierają nowych pracowników. Rzeczywiście nie byli wcześniej spedytorami (chociaż część z nich ma takie doświadczenia). Nasi pracownicy mają okazję rozwijać różne umiejętności, w tym właśnie negocjacyjne lub językowe. Dokładamy starań, aby stanowiska pracy naszych spedytorów były odpowiednio wyposażone i aby mieli dostęp do nowoczesnych rozwiązań informatycznych. Mamy nadzieję, że zdobyte u nas umiejętności rozwiniesz w nowej pracy. Życzymy Ci powodzenia! Pozdrawiamy,

xxx
@Ex spedytor

Podpisuję się pod tą opinią rękami i nogami, w 100% dokładnie opisane jak wygląda praca "spedytora" w tej firmie

Ex spedytor
@Ex spedytor

Nie do wiary ile wkładu merytorycznego z mojej wypowiedzi zostało ocenzurowane. Zaznaczam iż przez ten zabieg niektóre fragmenty zmieniły o 180 stopni pierwotny sens. Przykre. Wnioski pozostawiam Wam.

Obecny pracownik

Polecam pracę w Optima! Nigdy wcześniej nie miałam możliwości pracy w księgowości, tutaj taką szansę dostałam. Mogę uczyć się, rozwijać, poznawać nowe zadania. Nie jest łatwo bo praca w księgowości do łatwych nie należy. Wciąż zmieniają się przepisy dzięki przełożonej wiem, jak istotne jest śledzenie zmian w przepisach i jak ważna jest merytoryczna wiedza. Osobiście polecam prace osobom, które chcą się rozwiać i poszerzać swoją wiedzę.

3
księgowa

Pracuję w finansach w Optima już kilka lat. Nie zdarzyło mi się, żeby ktoś źle mnie potraktował. Nie byłam też świadkiem takiej sytuacji. Przełożeni fair, pomocni. życzliwi. Do tego stopnia, że nie boję się zapytać, jak coś zaksięgować, ani przyznać do popełnionego błędu. Zawsze mogę liczyć na wsparcie członków zespołu oraz przełożonego. Zgadzam się z wypowiedzią poprzedników, że można się dogadać, jeśli coś wypadnie lub trzeba wcześniej przyjść/wyjść lub zachoruje dziecko. Jak to zazwyczaj bywa - to działa dwie strony. Jeśli jesteś fair, to i fair będziesz traktowany. Polecam

anonim

(usunięte przez administratora) W ogłoszeniu wszystko pięknie, ładnie, możliwość rozwoju, szkolenia, benefity, opieka medyczna, a w rzeczywistości zero. (usunięte przez administratora) Wynagrodzenia na średnim poziomie.

Żałosne

Ktoś musi być naprawdę żałosny, skoro wchodzi i kontroluje swój komentarz po tylu dniach od publikacji. A jeszcze bardziej żałosne jest podszywanie się, niby ironicznie, pod inną osobę, podpisując się jej imieniem. Ach, na przyszłość - „nie słusznie” piszemy łącznie :)

Pracodawca

Dziękujemy za Twoją opinię. Możliwość rozwoju, atmosfera oraz samopoczucie pracowników jest dla nas bardzo ważne. Sytuacja, o której piszesz nigdy wcześniej nie miała miejsca ani nie została zgłaszana. Tym niemniej bardzo nam przykro, że masz takie odczucia i zdecydowałaś się umieścić negatywną opinię. Proszę prześlij do nas wiadomość prywatną, a skontaktujemy się z Tobą. Pozwoli nam to wyjaśnić sprawę w sposób rzeczowy i obiektywny. Zawsze jesteśmy dostępni i chętni do pomocy, przede wszystkim gdy sprawy dotyczą Pracowników, ich komfortu i zadowolenia z pracy. Liczymy na możliwość omówienia tej sytuacji. Pozdrawiamy Dział HR, Optima Logistics Group S.A.

Magnus

Jest ok, polecam!

pracownik

Pracuję już ponad 3 lata w Oprimie i jak w każdej firmie można pewne rzeczy usprawnić tym niemniej moja ocena pracy i współpracy z innymi działami jest jak najbardziej pozytywna. Jak w każdej firmie atmosferę budują ludzie a tutaj mam do czynienia w wieloma życzliwymi osobami i praktycznie zawsze chętnymi do pomocy. Jest sporo pracy ale przynajmniej nie ma nudy a do tego można nauczyć się wielu rzeczy. Kontakt z szefem na 5 z plusem, ze współpracownikami równie dobrze, do tego kasa nie jest zła więc ogólnie oby gorzej nie było:)

Libek7

Pracuję w oddziale Optimy ponad pół roku. Jestem młodym człowiekiem bez doświadczenia. Na podstawie czasu który tu już spędziłem mogę powiedzieć kilka rzeczy. Nie jest to praca dla ludzi o słabych nerwach czy szybko się de motywujących. Tutaj musisz chcieć i nie uginać się pod presją. Liczy się głównie Twój wynik, ale powinno Ci na tym zależeć gdyż system premiowania naprawdę jest bardzo dobry. niemal 50% podstawy przy najniższym progu. Atmosfera w teamie moim zdaniem jest niesamowita. Pracowałem już w wielu miejscach (nie związanych ze spedycją) i takiej atmosfery jeszcze nie zaznałem. Prawdą jest że nie dostajesz nic prócz szkolenia, ale moim zdaniem wyniosłem z niego na tyle dużo że pozwoliło mi się to odnaleźć, nauczyłem się jak pozyskać kontakty, klientów czy przewoźników.To też swego rodzaju test, trzeba zapracować na to co się ma, a nie dostaje się coś za darmo. Później, zmieniając firmę czy też nie, masz portfolio TWOJE a nie firmy, klientow itp. To Ty pracujesz z klientem a nie firma, więc to Twoje nazwisko będzie tam pamiętane :) Ogólnie uważam że zarobkowo miejsce bardzo dobre, patrząc na wielkość i rozpoznawalność Optimy, warto mieć ją w swoim CV. A jeżeli przetrwa się tutaj jakiś czas, to gwarantuje że zacznie być przyjemnie. Stres zmniejsza się wraz z doświadczeniem które się zdobywa. Moim zdaniem dobre miejsce na rozwój i nie tylko :)

Kortez66
 Pytanie

Witam. Czy mógłby ktoś napisać na jakiej ulicy znajdują się siedziby Optima w Łodzi? Nie mogę znaleźć takiej informacji. z góry dziękuję

Libek7
@Kortez66

Poszukaj SolidCargo w Łodzi, jest to oddział Optimy w tym mieście

Kortez66
 Pytanie

Hej Wie ktoś może na jakiej ulicy mieszczą się odziały Optima lub gdzie pracują spedytorzy w Łodzi? Nigdzie w internecie nie mogę znaleźć informacji. Z góry dziękuję.

Bunio

Pracowałem w jednym z oddziałów Optimy naprawdę niedługo, bo tylko pół roku. Odszedłem po części z własnej woli, zostałem miesiąc wcześniej postawiony przed faktem, że ostatnie miesiące były słabe i albo będzie norma na koniec miesiąca, albo 30dni wypowiedzenia. Zdecydowałem się odejść i nie tracić czasu, bo ten rodzaj pracy to nie moja bajka. Stres, szukanie wiatru w polu, kombinowanie, kłamanie, naciąganie - to codzienność jeśli chcesz wyrobić normę w Optima. Nie dostałem do dyspozycji żadnych aut/kierowców, wszystko trzeba wyrzeźbić samemu (mając do dyspozycji telefon i komputer). Napewno są ludzie którzy "lubią" to robić, nadal tam pracują i pewnie nieźle zarabiają (system premiomy jest i to bardzo motywujacy, to na plus). W oddziale mojego miasta atmosfera była super! Nie pracowałem wcześniej w takiej zgranej ekipie, wszyscy w podobnym wieku, team-leader i manager byli wyrozumiali, naprawdę równi goście. Szkolenie i wyjazd do Warszawy - mega (niewiele firm oferuje na start coś takiego). Niestety na szkoleniu więcej jest coachingu, niż faktycznej nauki... Motywacyjne gadanie i "pranie mózgu" (ale to zależy od trenera). Nadal pracuje w transporcie, Optima była raczej "pozytywnym przystankiem" w mojej karierze zawodowej. Dzięki za start w dużym mieście, zastrzyk wiedzy, otworzenie moich umiejętności językowych i fajna przygodę. Nie dziękuję za stracone nerwy i stres. Trzymajcie się w tej spedycji.

Pracodawca

@Bunio

My także dziękujemy Ci za Twoją pracę dla nas! Doceniamy dobre słowa, które skierowałeś w naszym kierunku, mimo tego, że sam charakter pracy nie okazał się dla Ciebie satysfakcjonujący. Nie ukrywamy tego, że ważnym zadaniem naszych Młodszych Spedytorów jest budowanie własnej bazy kontaktów z klientami i podwykonawcami, o czym informujemy już na etapie rekrutacji. Nie każdy odnajdzie się w tym modelu pracy, ale cieszymy się, że wspomniałeś o tym, że Ci, którzy to zrobią są zadowoleni i dobrze wynagradzani. Cieszymy się też, że chociaż nie udało nam się nawiązać dłuższej współpracy, to umiejętności, które u nas zdobyłeś pozwoliły Ci na dalszy rozwój w branży. Powodzenia! Trzymaj się też!

Bylo minelo

Niestety czas spedzony w Back Office Optimy oceniam jako calkowicie stracony. Praca i warunki wygladaja zupelnie inaczej niz na rozmowie kwalifikacyjnej. Jak juz ktos napisal Baśnie Andersena. Mozliwosci rozwoju iluzoryczne, awans zalezy tylko od tego z kim wychodzisz na papierosa, a nie od ilosci i jakosci zrobionej pracy. A co do samej pracy to ma znamiona akordowej - masz zrobic codziennie okreslona ilosc dokumentow bez względu na stopien trudnosci i zaawansowania kolejnych zadan. Szkolenia, o ktorych opowiadaja ludzie z marketuingu to jedna wielka bzdura. Szkolenia polegaja na tym ze w malym pokoiku zamykaja kilka/kilkanascie osob i przeprowadzaja wrecz pranie mozgu wmawiajac ze znajduja sie w super miejscu i pieniadze w pracy nie sa najwazniejsze. Na merytoryczne szkolenia dotyczace wykonywanej pracy nie ma co tutaj liczyc. Warunki finansowe pozostawiaja wiele do zyczenia sa zdecydowanie poniżej tego co oferuje konkurencja nie tylko w Warszawie, ale i w miejscowosciach oddalonych o kilkanascie km od Warszawy. Oczekuja wiele, pracy jest od groma a nie oferuja w zamian nic. Maja juz bardzo wiele korporacyjnych wymagań co do podporządkowana sie i sposobu pracy, ale zapomnieli ze prawdziwe korporacje oferuja chociaz solidne wynagrodzenie. Zdecydowanie nie polecam nikomu, a juz zwlaszcza osobom ambitnym, ktore chca sie rozwijac. Dzial Back Office to niestety strata waszego czasu, ktorego tutaj i tak nikt nie doceni.

Pracodawca

@Bylo minelo

Dziękujemy za Twoją opinię. Jeśli zechcesz porozmawiać z nami na ten temat, prosimy o kontakt w wiadomości prywatnej, skontaktujemy się z Tobą. Prywatna rozmowa pozwoliłaby nam przeanalizować szczegóły opisanej przez Ciebie oceny. Pozdrawiamy, Dział HR, Optima Logistics Group

Kartofel
@Bylo minelo

Witam, wiesz może ile teraz płacą na początek ?

Zostaw merytoryczną opinię o Optima Logistics Group S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Optima Logistics Group S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Optima Logistics Group S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 101.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Optima Logistics Group S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 69, z czego 27 to opinie pozytywne, 28 to opinie negatywne, a 14 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Optima Logistics Group S.A.?

    Kandydaci do pracy w Optima Logistics Group S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Optima Logistics Group S.A.
Przejdź do nowych opinii