Wszystkich naszych Słuchaczy, którzy opisują sytuacje związane z nauką w naszych szkołach prosimy o bezpośredni kontakt na adres mail: rzecznik@nova.edu.pl Autorzy wpisów, którzy nie zgłoszą się na podany adres mail zostaną potraktowani jako złośliwe działania konkurencji.
@Mann, czy mimo tego, że słuchacze z dwóch różnych sesmestrów zostali połączeni w szkole Nova Centrum Edukacyjne, to zajęcia w dalszym ciągu okazują się ciekawe i merytoryczne? W trakcie Twojej nauki w tej szkole często dochodziło do zmiany nauczycieli?
Jak niżej polecam Wrocław jeśli chodzi o kierunek specjalista ds. dietetyki. Większość przedmiotów prowadzi pani Agnieszka, która super tłumaczy i daje dużo praktycznych wskazówek. Bardzo energicznie i ciekawie opowiada. Pozostałe przedmioty typu angielski trochę gorzej ale to akurat mało znaczący przedmiot na tym kierunku.
Zgadzam się z As, pani (usunięte przez administratora) ciekawie prowadzi zajęcia, aczkolwiek jeżeli chodzi o samą szkołę jestem zawiedziona, brak organizacji, dużo nie dopowiedzianych spraw, sam fakt byłam informowała że zostaną utworzone dwie grupy słuchaczy bo jest tak ogromne zainteresowanie, ale prawda jest inna 1 semestr został połączony z 2 semestrem, więc jeżeli chodzi o połączenie dwóch semestrów na różnym poziomie uważam za poważny problem. Ale to przecież nie chodzi o słuchaczy tylko o to żeby pieniążki się zgadzały.
Polecam szkołę nova, kończyłem tu profil technik informatyk. Zajęcia mieliśmy w centrum miasta na Oławskiej, nie trzeba było nawet nigdzie jeździć specjalnie. Płaci się tylko stówkę raz w semestrze.
@DOMINIKA, dziękuję za obszerne przedstawienie tego, jak wygląda praca w firmie Nova Centrum Edukacyjne. Czyli jak dobrze zrozumiałam to firma Nova Centrum Edukacyjne nie wprowadza w żaden sposób w pracę nowo zatrudnione osoby tylko obowiązek ten spada na bardziej doświadczonych pracowników, którzy w między czasie uczą nowych kolegów, jak wygląda praca w tej firmie. Jeżeli możesz to uzupełnij swój komentarz o informację, jak wyglądają kwestie urlopowe w tej firmie? Można bez problemu otrzymać dzień wolny od pracy w dogodnym dla nas terminie? Napisz jak to wygląda w rzeczywistości.
Nie polecam. Bardzo niskie zarobki. Brak wprowadzenia na nowym stanowisku, od razu masz wszystko umieć. Umowa zlecenie ( na kierowniczych stanowiskach umowa o prace, czasami w sekretariacie). Ludzie wymieniają się jak na Dworcu PKP. Premia uznaniowa, tzn., że tylko nieliczne osoby ją otrzymują, a jak otrzymują to jest ona niegodna względem wykonywanej pracy. Nawet jak otrzymasz informację, że ją wyrobiłaś, to nie masz gwarancji, że ją dostaniesz. Nie, bo nie. Żadnych szkoleń, za to wymagania względem wiedzy ogromne. Na pytania o szczegóły - odpowiedź:” znajdz sobie w internecie”. Ogromny chaos, brak priorytetów, kilka poleceń na raz, rozbudowana nikomu nie potrzebna papierologia i mailing między centrala, regionalnymi i dyr. sprzedaży. Z uwagi na ciągle zmiany w centrali, często zostajesz sam z problemem. Ekipa od marketingu wymienia się co miesiąc. Regionalni także. Ludzie z kwalifikacjami sami uciekają, jak tylko orientują się jak tu się pracuje. Praca bez żadnej organizacji. 30% to praca z księgowościa i finansami, kolejne 30% to odpowiadanie na bezsensowne @ ( np: „ co teraz robicie”?). Na sprzedaż zostaje niewiele, a zważywszy na ciągłe rotacje czy marnowanie czasu na uczenie nowych. Pisze marnowanie, bo oni i tak odchodzą w krótkim czasie. Skupianie się na tabelkach, których potem nikt nie czyta, bo dostajesz za jakiś czas polecenie przysłania jej po raz kolejny i kolejny. Obraźliwe emaile, wykrzykniki, czerwone teksty. Polecenia od kilku osób, chociaż masz jednego bezpośredniego przełożonego. Kilka razy dziennie wydzwanianie przez regionalnych albo dyrektorkę sprzedaży, dlaczego nie ma zapisów. Od tego ich nie przybędzie, za to od dobrych opinii, co za tym idzie poleceń, dobrze zaplanowanej strategii sprzedażowej ( przed semestrem !) i akcji reklamowej - tak, a nie robienie wszystko z dnia na dzień. Ogromny brak szacunku do pracownika. Centrala siedzi na kamerach, jesteś niczym w Big Brother i zaraz masz telefon z pytaniami: czym się zajmuszesz, dlaczego nie dzwonisz, itp. Im się wydaje, ze wystarczy zadzwonić gdzie kolwiek by mieć zapis, a ludzie jak słyszą skąd dzwonimy to rzucają słuchawką. Nikogo nie interesuje podniesienie jakości, tylko nowe zapisy. Brak informacji zwrotnej dla pracownika, za to zwolnienie z pracy wg humoru p. Dyrektor Sprzedaży. Brak nawet wody dla pracowników, o herbacie, kawie nawet nie ma mowy. Firma, która nie szanuje ani słuchaczy ani pracowników. Tu się nikogo nie chwali i nie motywuje. Tu się ma ciągle pretensje „ że mało”. Nawet jak robisz targety, to jak p. dyrektor sprzedaży Cię nie lubi, to każe Cię zwolnić, w najlepszym przypadku stałe kontroluje i wydzwania z pierdołami. W kwestii złych opinii na forach, jako pracownik na polecenie p. Dyrektor sprzedaży musisz odpowiadać że „ firma jest jednak super, a złe opinie to bzdury” i namawiać do pisania takich samych dobrych opinii swoich znajomych. Moi mi powiedzieli, że musieliby na głowę upaść, żeby coś takiego wogole wymyślić. Prawda. Pracownicy mają na forach pisać dużo pozytywnych opinii o firmie NOVA, czy BLUE. Dyrektorka jest to tego stopnia nierozsądna, ze wysyła te polecenia emailem. Piszę rzetelnie jak jest. Jeżeli ktoś nie ma pracy i bardzo jej potrzebuje, niech próbuje. Jednak jeżeli macie inna alternatywę, nie aplikujcie. Niczego się tutaj nie nauczycie, nie rozwiniecie i nie zarobicie. Od razu dla kontratakujących: piszę tutaj prawdę, doskonale o tym wiecie, wiec zanim napiszecie, ze mój tekst to bzdury - zastanówcie się czy warto być nieuczciwym w obronie tej firmy.
@Aga, po jakim czasie pracy nowo zatrudnione osoby do pracy w firmie Nova Centrum Edukacyjne mogą liczyć na umowę o pracę? Napisałaś, że rotacja w firmie jest duża, dlatego wiesz może, co konkretnie wpływa na to, iż osoby decydują się na tak szybkie odejścia? Brak pełnej umowy o pracę? Atmosfera? A może duży zakres obowiązków? Przedstaw, dlaczego Twoim zdaniem tak się dzieje.
Aga 30.07.2018 18:50 Nie polecam. Bardzo niskie zarobki. Brak wprowadzenia na nowym stanowisku, od razu masz wszystko umieć. Umowa zlecenie ( na kierowniczych stanowiskach umowa o prace, czasami w sekretariacie). Ludzie wymieniają się jak na Dworcu PKP. Premia uznaniowa, tzn., że tylko nieliczne osoby ją otrzymują, a jak otrzymują to jest ona niegodna względem wykonywanej pracy. Nawet jak otrzymasz informację, że ją wyrobiłaś, to nie masz gwarancji, że ją dostaniesz. Nie, bo nie. Żadnych szkoleń, za to wymagania względem wiedzy ogromne. Na pytania o szczegóły - odpowiedź:” znajdz sobie w internecie”. Ogromny chaos, brak priorytetów, kilka poleceń na raz, rozbudowana nikomu nie potrzebna papierologia i mailing między centrala, regionalnymi i dyr. sprzedaży. Z uwagi na ciągle zmiany w centrali, często zostajesz sam z problemem. Ekipa od marketingu wymienia się co miesiąc. Regionalni także. Ludzie z kwalifikacjami sami uciekają, jak tylko orientują się jak tu się pracuje. Praca bez żadnej organizacji. 30% to praca z księgowościa i finansami, kolejne 30% to odpowiadanie na bezsensowne @ ( np: „ co teraz robicie”?). Na sprzedaż zostaje niewiele, a zważywszy na ciągłe rotacje czy marnowanie czasu na uczenie nowych. Pisze marnowanie, bo oni i tak odchodzą w krótkim czasie. Skupianie się na tabelkach, których potem nikt nie czyta, bo dostajesz za jakiś czas polecenie przysłania jej po raz kolejny i kolejny. Obraźliwe emaile, wykrzykniki, czerwone teksty. Polecenia od kilku osób, chociaż masz jednego bezpośredniego przełożonego. Kilka razy dziennie wydzwanianie przez regionalnych albo dyrektorkę sprzedaży, dlaczego nie ma zapisów. Od tego ich nie przybędzie, za to od dobrych opinii, co za tym idzie poleceń, dobrze zaplanowanej strategii sprzedażowej ( przed semestrem !) i akcji reklamowej - tak, a nie robienie wszystko z dnia na dzień. Ogromny brak szacunku do pracownika. Centrala siedzi na kamerach, jesteś niczym w Big Brother i zaraz masz telefon z pytaniami: czym się zajmuszesz, dlaczego nie dzwonisz, itp. Im się wydaje, ze wystarczy zadzwonić gdzie kolwiek by mieć zapis, a ludzie jak słyszą skąd dzwonimy to rzucają słuchawką. Nikogo nie interesuje podniesienie jakości, tylko nowe zapisy. Brak informacji zwrotnej dla pracownika, za to zwolnienie z pracy wg humoru p. Dyrektor Sprzedaży. Brak nawet wody dla pracowników, o herbacie, kawie nawet nie ma mowy. Firma, która nie szanuje ani słuchaczy ani pracowników. Tu się nikogo nie chwali i nie motywuje. Tu się ma ciągle pretensje „ że mało”. Nawet jak robisz targety, to jak p. dyrektor sprzedaży Cię nie lubi, to każe Cię zwolnić, w najlepszym przypadku stałe kontroluje i wydzwania z pierdołami. W kwestii złych opinii na forach, jako pracownik na polecenie p. Dyrektor sprzedaży musisz odpowiadać że „ firma jest jednak super, a złe opinie to bzdury” i namawiać do pisania takich samych dobrych opinii swoich znajomych. Moi mi powiedzieli, że musieliby na głowę upaść, żeby coś takiego wogole wymyślić. Prawda. Pracownicy mają na forach pisać dużo pozytywnych opinii o firmie NOVA, czy BLUE. Dyrektorka jest to tego stopnia nierozsądna, ze wysyła te polecenia emailem. Piszę rzetelnie jak jest. Jeżeli ktoś nie ma pracy i bardzo jej potrzebuje, niech próbuje. Jednak jeżeli macie inna alternatywę, nie aplikujcie. Niczego się tutaj nie nauczycie, nie rozwiniecie i nie zarobicie. Od razu dla kontratakujących: piszę tutaj prawdę, doskonale o tym wiecie, wiec zanim napiszecie, ze mój tekst to bzdury - zastanówcie się czy warto być nieuczciwym w obronie tej firmy.
@WROCŁAW, Twoja wypowiedź tak naprawdę nic nie mówi na temat warunków pracy, które oferuje firma Nova Centrum Edukacyjne. Czego konkretnie nie polecasz? Jak ocenisz atmosferę, wynagrodzenie oraz możliwości rozwoju pracując w tej firmie? Przedstaw swój komentarz w taki sposób, aby był przejrzysty, zrozumiały i odpowiednio uzasadniony.
Szkoda, że nikt z pracowników firmy nic nie pisze.
@Pa, czy w drugim roku nauki w szkole Nova Centrum Edukacyjne rachunkowości również uczyła Cię osoba, która w pierwszym roku zrobiła na Tobie tak pozytywne wrażenie? Czy była to zupełnie inna osoba, dlatego Twoja opinia na ten temat uległa zmianie? Sprecyzuj, proszę, opisaną kwestię.
Tak bardzo skrajnie różne opinie, że zupełnie nie wiem co sądzić! Idealnych firm nie ma i wszędzie mogą zdarzyć się trudne momenty.
Dobrze ujęte trudne momenty s nie trudne kierunki. Nie pisze tylko ze swojego doświadczenia ale znajomi również potwierdza.. szkoła idzie na ilość a nie na jakość.
Nie polecam tej szkoły. Na pewno nie przygotuje Cię do egzaminu zawodowego tak jak jest to przez szkołę obiecywane. Zajęcia - nikt nie potrafi poprawnie przekazać wiedzy, brak kadry nauczycielskiej. Uczęszczałam na kierunek technik rachunkowości. Pierwszy rok mega super - świetna pani, oddana i bardzo dużo nam przekazała wiedzy praktycznej i teoretycznej dzięki niej zdałam egzamin zawodowy kadry i płace niestety kolejny prowadzenie rachunkowości to jakaś pomyłka. Nauczyciele nawet sami nie wiedzą co mówią. Aby dostać się do p. Dyrektor graniczy z cudem, organizacja tragedia... Nie polecam tylko zmarnowany czas i pieniądze , które można poświęcić na inne wartościowe szkoły/kursy.
@Kas., rozumiem, że Twoja opinia jest z poziomu osoby korzystającej ze szkoły Nova Centrum Edukacyjne? Jak długo korzystałaś z zajęć prowadzonych przez tą firmę? Czy wprowadzone praktyki na których była wysoka frekwencja zostały utrzymane i do dnia dzisiejszego prowadzone? Napisz, proszę, jak wyglądają te aspekty.
Kto wypowie odnośnie Nova jako o pracodawcy? Większość poprzednich opinii pochodzi od klientów. Jak jest z pracownikami - czy polecacie? Jaka panuje atmosfera u tego pracodawcy? Czy firma obecnie prowadzi rekrutacje? Podzielcie się opiniami proszę.
Uczyłem się w szkole NOVA we Wrocławiu. Sale są świetnie przygotowane i nowoczesne. Większość zajęć jest dobrze zorganizowana I prowadzona. Powiedziałabym, że 100% kadry na 5+. , Byli merytorycznie przygotowany do zajęć. Szkoła ma potencjał i super ofertę
Polecam zajęcia z Panią Agnieszka Tutek
Uczęszczam na kierunek Specjalista ds. Dietetyki. Najlepszą nauczycielka jaka w życiu miałam jest Pani Agnieszka Tutek. Widać po niej ze prowadzi zajęcia z wielkim powołaniem a nie tylko dlatego ze jej po prostu za ta płacą. Jest świetna nauczycielka przekazuje wszystko co powinnismy wiedzieć i bardzo stara się abyśmy wiedzieli jak najwięcej. Zachęciła do pracy kilku leniuchow i sprawiła ze lekcje nabierają nowego sensu. Nie ma szans aby zasnąć na jej lekcji czy nie uważać. Najlepsza nauczycielka na świecie co by tu dużo pisać.
Polecam, w szczególności kierunek specjalista dietetyk, Pani Agnieszka Tutek prowadzi zajecia, jest niesamowitą osobą z wielką harymą podchodzi do nauczania z pelnym profesjonalizmem, ma ogrom wiedzy którą potrafi przekazać, na pewno nie pożałujecie!
Witam, Aktualnie uczęszczam na kierunek Specjalista do spraw dietetyki we Wrocławiu. Jestem tylko zadowolona z zajęć z Panią Agnieszką Tutek, która naprawdę chce przekazać wiedzę słuchaczom a nie tylko przeczytać notatki że slajdów.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Nova Centrum Edukacyjne?
Zobacz opinie na temat firmy Nova Centrum Edukacyjne tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.