dziwna sprawa, bo pozostali klienci potrafią się skontaktować za każdym razem z odpowiednią osobą, a Pan ma problem. Chyba nie liczył Pan, ze ktokolwiek poda tutaj publicznie czyjeś numery telefonów? tylko Pan w koło opisuje w jakiej beznadziejnej sytuacji się Pan znalazł. Już znamy Pana historię i dziękujemy za wypowiedzenie się na forum. Życzę powodzenia
Panie KrakowskiNadawca dlaczego Pan dochodzi swoich racji właśnie ta drogą? Czy ktoś na tym forum zrobi Panu z litości przelew( ja albo inny czytelnik)? Nie. Więc proszę się skontaktować z kim trzeba i omówić wszystkie rzeczywiste problemy. To co Pan robi jest tylko po to, aby wywołać burzę na forum i w najważniejszym okresie od początku działania firmy siać zamieszanie, tak się nie robi. Mi jak ktos jest dłużny pieniądze, idę do niego i załatwiam sprawę a nie siedze przed kompem i piszę eseje.
O zwrotach pobrań nic nie napiszą bo bardzo dobrze wiedzą że ich NIE PRZELEWAJĄ!!!
Po 1sze, wiadomośc oznacza to co oznacza, gdybyście chcieli napisać że nie obsługujecie klientów bez umowy to chyba trzeba by to napisać po 2gie, tak się składa że mamy umowę, tylko wy jej nie realizujecie - mam Ci podać pracowniku 7POST numery paczek - które od kilku dni się bujają i nie są doręczane ? (wg umowy termin doręczenia to 1 dzień) wkurzeni klienci wydzwaniają co jest grane, firmy pracują od rana do wieczora a kuriera nikt na oczy nie widział, wg "trackingu" paczka w doręczeniu i tak codziennie od kilku dni, po 3cie nie zwracacie pobrań, paczki doręczone 12, 10 dni temu, a pobrań brak (termin wg umowy to 7 dni) - ja w przeciwieństwie do was umowę przeczytałem, po 4te pan "prezes" R.Bugajny@7post.eu G.Brzezinski@7post.eu , pani główna księgowa wiedzą o sprawie, mam potwierdzenie że informacja do nich dotarła, niestety telefonów nie odbierają, na maile nie odpisują. po 5te, dzisiaj sprawę zgłaszam w wydziale przestępstw gospodarczych, po 6te wg prawa handlowego, spółka z o.o. nie regulująca swoich zobowiązań powinna zostać postawiona w stan likwidacji - takie zgłoszenie do sądu gospodarczego musimy złożyć, żeby zabezpieczyć nasze roszczenia na wypadek gdyby pieniadze z tej spółki "ktoś" próbował wyprowadzić
spotkanie poległo no sprawdzeniu rejonu na ktory mam dostarczać paczki ina kogo wypisywać fv
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Nie chcę Was wszystkich straszyć, ale firma 7POST weszła już w okres schyłkowy, czyli telefonów nikt nie odbiera, a przed momentem dostałem maila od bok@7post.pl Z przykrością informujemy, że od dnia 19.12.2013r. do dnia 31.12.2013r. z przyczyn technicznych nie będziemy w stanie realizować zleceń odbioru przesyłek. Z poważaniem Zespół BOK 7Post.
a co z płatnosciami za pobrania? aby urwać spekulacje wystarczy jasna odpowiedź - straciliście płynność finansową czy nie? Zaoszczędzie to tylko niepotzrebnych nerwów.
Odpowiedz na : zawsze jest tak, że na takich forach piszą ci niezadowoleni, bo jak ktoś jest zadowolony to nie myśli o tym, żeby tu pisać. pracowałem w kilku firmach kurierskich i ZAWSZE są słabsze oddziały, gdzie pracują ludzie czasem z mniejszym doświadczeniem, którzy czasem się wykruszają z ekipy. poza tym teraz jest okres gdzie firmy kurierskie mają 400% regularnego wolumenu, chlopaki jeżdżą do 21/22 i robią wszystko, żeby doręczyć jak najwięcej, czasem się po prostu fizycznie nie da. ty tez chyba nie chciałbyś odbierać przesyłki od kuriera o 22. a jeżeli paczka idzie 4/5 dni to są od tego odpowiednie osoby, które ją identyfikują i reagują na pewno wcześniej niż po 4 dobach roboczych- nie można mówić bez odpowiedzialności takich głupot. a i tez zawsze moze się tak zdarzyć, że paczka idzie na zwrot jako uszkodzona( a nie jest nadany jej odpowiedni status), albo została źle ukierunkowana. Każdy, kto ma doświadczenie z profesjonalistami w tej dziedzinie zna takie sytuację. Chyba, że ktoś ma zawyżone mniemanie o swojej działalności i uważa, ze wie wszystko, to moze niech wsiadzie w samochód i sam rozwiezie choć kilka swoich przesyłek- zobaczy jak mu się to kalkuluje- nie tylko w walucie ale i w czasie. Jeżeli ktos nie potrafi się wywiązać ze swoich obowiązków na które się zgodził to po prostu NIE NADAJE SIE . Szukanie usprawiedliwien typu : INNI TEŻ TAK DORECZAJĄ jest SŁABE. Podobno macie wszystko zmienic ? :) Najważniejsze jest to że : 1. Kasa z pobrań nie wraca do nadawcy 2. Paczki idą po 3 dni To nie konkurencja wam podkłada kłody pod nogi, to po prostu wy jestescie SŁABI. Za to w szukaniu spisków i usprawiedliwieńmacie u mnie MISTRZOSTWA SWIATA :)
zawsze jest tak, że na takich forach piszą ci niezadowoleni, bo jak ktoś jest zadowolony to nie myśli o tym, żeby tu pisać. pracowałem w kilku firmach kurierskich i ZAWSZE są słabsze oddziały, gdzie pracują ludzie czasem z mniejszym doświadczeniem, którzy czasem się wykruszają z ekipy. poza tym teraz jest okres gdzie firmy kurierskie mają 400% regularnego wolumenu, chlopaki jeżdżą do 21/22 i robią wszystko, żeby doręczyć jak najwięcej, czasem się po prostu fizycznie nie da. ty tez chyba nie chciałbyś odbierać przesyłki od kuriera o 22. a jeżeli paczka idzie 4/5 dni to są od tego odpowiednie osoby, które ją identyfikują i reagują na pewno wcześniej niż po 4 dobach roboczych- nie można mówić bez odpowiedzialności takich głupot. a i tez zawsze moze się tak zdarzyć, że paczka idzie na zwrot jako uszkodzona( a nie jest nadany jej odpowiedni status), albo została źle ukierunkowana. Każdy, kto ma doświadczenie z profesjonalistami w tej dziedzinie zna takie sytuację. Chyba, że ktoś ma zawyżone mniemanie o swojej działalności i uważa, ze wie wszystko, to moze niech wsiadzie w samochód i sam rozwiezie choć kilka swoich przesyłek- zobaczy jak mu się to kalkuluje- nie tylko w walucie ale i w czasie.
Do PP Czyli jako pracownik 7POST twierdzisz że nie doczytałem umowy ? Dobre te wasze tłumaczenia :). Poziom waszych tłumaczeń jest równy poziomowi morza. Co mnie obchodzą wasze problemy, podjeliscie się doręczania paczek to macie je doręczać w terminie, jak nie potraficie doręczać paczek w terminie to zajmijcie się np robieniem kebabów. PACZKI IDĄ PO 4 -5 DNI. TO JAKAS ŻENADA. DOCIERAJCIE SIĘ ZA SWOJE PIENIĄDZE, EWENTUALNIE BAWCIE SIĘ ZA SWOJE !!!!
wiem, ze dzisiaj będą wychodzić przelewy, także podwykonawcy dostaną swoje pieniądze. myślę, że ktoś tu specjalnie robi antyreklamę- ciągle przybywaja nowe fimy a wy piszecie ze wam zalegają z kasą z pobrań. a może to kwestia doczytania w umowie, jaki jest czas na wypłacenie tych pieniędzy? i jeszcze jedno- nadaremna wasza praca bo my i tak robimy swoje i nadzwyczajnie nie mamy czasu na przeglądanie tych postów. firma się rozwija i sa niedociągnięcia, opuźnenia w doręczeniach i wpłatach ale to wszystko się dotrze.
Powiem tak, 7post to nowa firma na rynku, rozwija się w dużym tempie i wszystko wskazuje na to że rozwijać się będzie nadal. Jeśli ktoś chce pracować w tej firmie to proponuję przeczekać chwilowe niedociągnięcia, a niedługo sami się przekonacie, że ani to nie jest (usunięte przez administratora)
Give me my many!
Najśmieszniejsze jest to, że z większości negatywnych komentarzy w tym mijescu, jak mantra, powtarzają się bajki i legendy opowiadane przez handlowców z Siódemki - zdarzenie oparte na faktach których sam byłem świadkiem albo raczej odbiorcą tej bezsensownej paplaniny. Nie wiem czy robią to z głupoty, kompletnego wyprania ich mózgów przez kierownictwo, czy też po prostu z braku wychowania i kultury. Łudzę się, że to tylko braki w wychowaniu ponieważ te, jako jedyne, można wyeliminować. Z głupotą i wypraną banią jest to niewykonalne. Dlatego drodzy handlowcy, kierownicy i dyrektorzy z Siódemki, w tym całym wyścigu (usunięte przez administratora)zachowajcie chociaż odrobinę ludzkiej godności i honoru, nie zniżajcie się do takich zagrywek. Jeżeli ja jako klient będę chciał skorzystać z jakiejkolwiek firmy to nie uda Wam się mnie przekonać i pozyskać w ten sposób a w ręcz przeciwnie, odpychacie i zniechęcacie mnie klienta do Was.
Witam. Jestem przedstawicielem 7POST i jakoś nie mam żadnych problemów jakie tu wypisujecie. Byli pracownicy co popracowali raptem parę dni i takie bzdury wygadują to jest dopiero żenujące. Popracuje dłużej i wtedy komentujcie....
Popracuje dłużej i wtedy komentujcie.... - Co masz na myśli ? Napisz jasno 7post płaci w terminie czy nie - To każdego interesuje Pracowałeś od początku czy dopiero zacząłeś Dlaczego piszesz " Byli Pracownicy co Pracowali Raptem Parę Dni - Gdy by było dobrze nie pracowali by parę dni ale jak nie ma należności to chyba Charytatywnie nikt nie będzie Pracował .
A może to pracownicy słabo pracowali i dlatego są byłymi pracownikami, nie pomyślałeś o tym? Firma płaci, są niewielkie opóźnienia, ale wyplacaja wszystko. Jestem pewien, że z tygodnia na tydzień będzie coraz lepiej. Jest duży nacisk na jakość świadczonych usług i może dlatego pracownikom się to nie podoba, bo się od nich wymaga zaangażowania w pracę, a nie tylko przychodzenia do pracy. Ja nie narzekam, pracuje mi się dobrze, jest to duże przedsięwzięcie i wierzę w sukces tej firmy. Jesli ktoś jest uczciwy wobec pracodawcy, to może być pewien, że nie zostanie oszukany. A malkontenci znajdą się zawsze i będą narzekać na wszystko.
Tak, wypłacają. Jakieś jeszcze pytania?: Ja tam jestem zadowolony z pracy w 7Poscie. Wystarczy zaangażowania i wszystko gra:)
Jeśli to prawda że 7post wypłaca pracownikom to należało by Firmę 7post Przeprosić Natomiast wynikało by z tego że to pracownicy - Kierownicy oddziałów nie wypłacają należności Przewoźnikom i tu jest cały Problem . Dlatego też Przewoźnicy rezygnują ze współpracy nie jak to wyżej Opisujecie -między innymi Gościu - że Nie wywiązują się ze swoich obowiązków lub sobie nie radzą . To są Profesjonaliści nikt ich nie szkolił a w pracy są lub byli najlepsi - Spójrzmy Prawdzie w Oczy .
Witam, Jestem pracownikiem tej firmy, i chciałbym do Państwa którzy piszą o braku zwrotów z pobrań., oraz problemach z opiekunem. Prawdopodobnie w systemie jest standardowy termin zwrotu, i koniecznie trzeba to sprawdzić. W tej sytuacji może lepiej pytania kierować bezpośrednio do działu księgowego : finanse@7post.eu . Prosze rownież o informacje o problemach w kontakcie z opiekunem na bok@7post.eu . Prosimy o informacje nawet w dniu dzisiejszym.
Widzę że połowę komentarzy POZYTYWNYCH piszą pracownicy 7POST, chyba na zlecenie :). Jest to żenujące :). Mi również zalegają pieniądze z pobrań. Nikt nie wie kiedy będą wykonane przelewy, kiedy otrzymam pieniądze. Opiekun klienta również nie odpisuje na meile. Żenada. Znikną tak szybko jak się pojawili.
Ale banialuki wypisujecie :) tez jestem klientem i u mnie jest wszystko ok ! Osobiście jestem bardzo zadowolony ze mogę pomoc nowej POLSKIEJ firmie sie rozwinąć. Widać ze chcą zrobić duży ruch na naszym rynku, i kibicuje im bardzo. napewno wszyscy na tym skorzystamy. Dajmy im czas na rozwiniecie. Nie wiem czy pamiętacie jak wyglądały początki jakiejkolwiek firmy kurierskiej - syf , kiła i mogiła. Tu widzę dużo pozytywnej roboty , zapał , chęci, i zaangażowania ,a to napewno dobrze wróży. Powodzenia 7Post - trzymam kciuki !
Witam wszystkich. Podpisałem umowę na swiadczenie usług przez tą pseudo firmę. Paczki dochodzą w miarę dobrze, za to pobrania za to przelewu z pobrań nie mogę siędoczekać :(. Wracam do starej firmy, nie stać mnie na sponsorowanie działalnosci takiej firmy, będzie to drugi K-EX :). Wiszą mi około 10 000 tys zł z pobrań i nikt nie potrafi odpowiedzieć kiedy je otrzymam.
przyłączam się, przesyłki wysłane z mojej firmy doszły bez żadnych problemów, za to kasy z pobrań nie widzę do dzisiaj, jeszcze chwilę poczekam i zacznę dochodzić soich pieniędzy na drodze prawnej
739042771 ja tez jestem oszukany prosze wszystkich poszkodowanych o kontakt, moderatorze mie usowaj nr telefonu
Witam wszystkich ponownie, pracowałem w tej firmie kilkanascie dni, od podwykonawcy który mnie rozliczał dochodziły różne słuchy a to wypłacą a to nie wypłacą firma jest w dołku ale może wyjdzie z niego itd. w koncu nadszedł dzień rozliczeń 10 -tego no i dostałem za swoje ledwie co paliwo pokryło i pare zł na pocieszenie, oczywiście zrezygnowałem ze świadczenia usług 7 post iż dalsza moja praca mogła okazać sie charytatywną powedziano mi chcecie jeżdzijcie ale czy w następnym okresie wypłacą to wielka niewiadoma( poprostu wszystko jest tak pozawijanie ze nie wiadomo czym się sugerować i gdzie tkwi prawda)są dwa rozwiązania tej zagadki albo podwykonawca coś kręci albo faktycznie firma nie wypłaca i nie wiadomo czy wypłaci. Piszcie swoje opinie i dajcie znać jak z wypłatami.
pracownicy i podwykonawcy pracują jako wolontariusze ''czerwonego krzyża'' pytanie jaki firma ma cel nie płacąc? a może szefowie oddziałów wzięli pieniądze i nie wywiązali się ze swoich umów z podwykonawcami mówiąc jedno i w kolko powtarzając jak małpa za każdym razem tak samo dzisiaj już na pewno będą już za raz będą mam potwierdzeni od góry będą wieczorem bla bla bla a może to jest nagrane i poszczają nam przez klona? wam tez nie płacą? [usunięte przez moderatora]
Być może że 7post płaci a kierownicy oddziałów inwestują w następne interesy - jakaś DELTA lub jeszcze coś a ty pracuj to da ci Sześć Stów na Otarcie Łez a jak nie to nic nie dostaniesz i Bujaj się po Sądach .
A niech sobie wszyscy gadają/piszą !! zawsze warto przeczytać chociaż po to żeby się pośmiać !! Jak na razie firma rozwija się prężnie i z dnia na dzień jest coraz więcej przesyłek, a co za tym idzie oznacza to , że klienci ufają 7post-owi !! Jeśli chodzi o doręczalność to moim skromnym zdaniem uważam, że jest duży nacisk na to kładziony (bynajmniej w niektórych oddziałach). Jeśli ktoś nie dostaje kasy na czas to może oznaczać tylko to, że ktoś nie wykonał swojej pracy solidnie i uczciwie lub też próbuje głosić, a nawet wprowadzać w życie swoje mądrości i "super" pomysły, które okazują się jedynie powodem zamieszania i chaosu w jasnych zasadach współpracy !! Wniosek nasuwa się tylko jeden: Jeśli ktoś pracuje uczciwie i sumiennie dając dobry fundament tej firmie jest traktowany jak najbardziej fer !!
Często zadawane pytania
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy 7Post Sp. z o.o. (Firma zamknięta)?
Kandydaci do pracy w 7Post Sp. z o.o. (Firma zamknięta) napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.