Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o 7POST

Pracowałeś w firmie 7POST i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
jocker - 2014-09-05 21:09:33 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
to teraz ile funkcjonowala?
zdjecie uzytkownika
buhaha - 2014-09-06 09:13:26 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [jocker - 2014-09-05 21:09:33]:
No z dwa miesiace bedzie.
zdjecie uzytkownika
krk - 2014-09-06 12:18:01 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [65 - 2014-09-05 19:01:17]:
skąd wiesz że Kraków dostał - to pewne ?
wierzyć mi się nie chce
zdjecie uzytkownika
www - 2014-09-06 17:46:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [krk - 2014-09-06 12:18:01]:
Kraków przecież nie oddał pobrań - sam sobie skompensował rozliczenie
zdjecie uzytkownika
krk - 2014-09-06 19:04:50 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [www - 2014-09-06 17:46:00]:
no a w takim razie co z rzeszowem ?
też tak samo ?
zdjecie uzytkownika
www - 2014-09-06 22:23:38 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [krk - 2014-09-06 19:04:50]:
tego nie wiem , musiałby się wypowiedzieć Rzeszów....o Krakowie pisano tu na forum ...., stąd moje info....
zdjecie uzytkownika
ha ha ha - 2014-09-07 16:16:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Dnia 5 sierpień 2014 o 12:41 Grzegorz Brzeziński <gbrzezinski@7post.eu> napisał(a):

Szanowni Państwo,

Wszyscy wiemy jak wyglądają nasze operacje na dzień dzisiejszy, i w obliczu tej sytuacji musimy podjąć plan ratunkowy / naprawczy , który pozwoli nam utrzymać działalność firmy.

Po dzisiejszych informacjach przekazanych przez Państwa odnośnie dzisiejszych nadań na Waszych oddziałach , podjęliśmy decyzję (mam wrażenie że wspólnie z Państwem) , że wstrzymamy linię LH do momentu naprawy naszej siatki krajowej. W chwili obecnej nie posiadamy wystarczającej ilości oddziałów które zrealizują nasz serwis z należytą jakością , i w ten sposób ciężko nam będzie zrealizować serwis choćby 48h.

Mając na uwadze powyższe , proponuję do momentu naprawy siatki krajowej , wstrzymać linie LH , i realizować Wasze nadania w dniu odbioru przesyłek od Waszych klientów za pośrednictwem firmy zewnętrznej K-EX. Jest to jedyny sposób , aby utrzymać klienta , i pozyskiwać nowych.

Na co dzień możemy wysyłać do Was firmę K-EX po odbiory , pod warunkiem że zlecenie odbioru przesyłek będziemy mieć od Was na e-mailu zlecenia@7post.eu do godz. 11– tak naprawdę wystarczy zlecenie dot 1 przesyłki , aby móc zamówić dla Was kuriera, ponieważ wówczas i tak do Was przyjedzie. Jeśli pojawią się u Was tego dnia kolejne listy kurier i tak je odbierze . Abyście Państwo dostali zwrotne listy do oklejenia paczek konieczne jest wysłanie szczegółów z listu przewozowego na w/w adres e-mail zlecenia@7post.eu . W odpowiedzi dostaniecie Państwo gotowy list do oklejenia paczki.



Traktujmy to jako rozwiązanie zastępcze , i tymczasowe. W mojej ocenie jest to konieczne abyśmy mogli mówić o wizji prawidłowo funkcjonującej firmy 7Post już za chwilę .

W chwili obecnej pracujemy nad pozyskaniem nowych Agentów do prowadzenia naszych przedstawicielstw na rejony w których mamy braki, oraz nad pozyskaniem odpowiedniego wolumenu nadań , który pozwoli nam funkcjonować – w tym temacie byłbym spokojny, ale kompletna siatka krajowa, i serwis 24h jest niezbędne.

Poza tym, że naprawa naszej siatki krajowej jest niezbędna , to również ważne jest pozyskanie nadań na naszych oddziałach , a ściślej na Waszych przedstawicielstwach. Mam nadzieję że przez ten czas /a nie zakładam że potrwa to dłużej niż 2 tygodnie/ uda się Państwu pozyskać klientów , którzy za ten czas zaczęliby z nami współpracę.



W tej chwili , biorąc pod uwagę ilość naszych nadań dziennych w całym kraju jest na poziomie dramatycznym , i udawanie że wszystko jest ok, i powinniśmy funkcjonować nadal w ten sposób, jest okłamywaniem siebie nawzajem.

Dzisiejsza decyzja nie jest dla mnie łatwa, lecz w mojej ocenie jedyną która pozwoli nam się odbić od dna, i jedyną która pozwoli nam się naprawić w szybkim czasie.

Proszę się nie poddawać ! Wspólnie (a mamy wartościowych ludzi w tej firmie) uda nam się zrobić wiele, i jestem pewien że wykorzystamy daną nam szansę.

Tak naprawdę do zaistniałej sytuacji przyczyniło nam się kilka oddziałów , które świadczyły serwis „nieskończoność” , a przede wszystkim dopuszczali się nadużyć w terminowym przekazywaniu pobrań do centrali.

Przez tych Państwa mamy w chwili obecnej problemy z terminowymi zapłatami za wykonaną przez Was pracę. Ten problem powinniśmy rozwiązać jeszcze w tym tygodniu.



Mam nadzieję ze powyższe spotka się z Państwa zrozumieniem , i nie zaważy to na dalszej naszej współpracy.



W razie pytań , wątpliwości proszę o kontakt





Pozdrawiam
Grzegorz Brzeziński

Prezes Zarządu

g.brzezinski@7post.eu
zdjecie uzytkownika
ha ha ha - 2014-09-07 16:23:20 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Dzień dobry,

Szanowni Państwo w związku z tym , że nasza ogólna sytuacja w chwili obecnej nie wygląda zbyt ciekawie, chciałbym poznać Wasze zdanie na temat obecnej sytuacji , oraz niedziałających elementów w naszej firmie.

Proszę o informację dotyczące Waszych spostrzeżeń odnośnie oddziałów, spostrzeżeń personalnych– generalnie proszę o informacje co Waszym zdaniem dzieje się dobrze a co źle.



Pisałem już wcześniej Państwu , że zrozumiecie o czym mówię , mówiąc o nieodpowiednim serwisie , zaangażowaniu niektórych oddziałów serwis na poziomie, jak zaczniecie Państwo sami wysyłać paczki ze swoich oddziałów i Wasza praca w pozyskanie pójdzie na marne. Jest kilka oddziałów które się starają , ale jest również kilku, którzy jakościowy serwis mają głęboko w dupie…

Nie możemy akceptować takiej postawy i przykro mi , ale zmuszeni będziemy wyciągać z tego konsekwencję – karne oczywiście. Ogólne rzecz biorąc jest to działanie na niekorzyść firmy, a na to pozwolić sobie nie możemy. Tracimy na co dzień nowych klientów , którzy na test wysyłają np. 5 szt , i na teście się kończy. Firmy te mogłyby wysyłać po 50 , 70 dziennie, ale nie jest nam zazwyczaj dane tego doświadczyć. Firma przez to straciła / traci mnóstwo pieniędzy. Kto powinien wziąć za to odpowiedzialność Waszym zdaniem ??? Centrala , czy oddział / osoba która spieprzyła sprawę ? – odpowiedź chyba nasuwa się sama.

My tu się staramy , a jeden z drugim przez swoje działania psuje naszą ogromną pracę , dzięki której pojawiają się paczki.

Główny oddział nadający , czyli oddział Zielona Góra stracił już kilku klientów , którzy podjęli z nami współpracę, i zakończyło się na 3 dniowych testach. Jest jeszcze kilka innych poszkodowanych oddziałów. Już dziś moglibyśmy wozić więcej o:



Zielona Góra – 500 szt dziennie

Częstochowa – 200 szt dziennie

Gorzów Wlkp. – 100 szt dziennie

Wrocław – 50 szt dziennie

Bielsko Biała – 50 szt dziennie

Biała Podlaska – 30 szt dziennie

Katowice – 30 szt dziennie

Szczecin – 50 szt dziennie

Warszawa – 300 szt dziennie



Resztę wszyscy (oprócz oddziału ZG) boją się wpuścić w nadania, żeby ich za 3 dni nie stracić…

Moglibyśmy mieć już w dniu dzisiejszym pewne 3 tys więcej paczek dziennie !



Z szacunku do wszystkich wkładających w swoje działania na co dzień 100% siebie , dla osób którym zależy na istnieniu tej firmy , pozostałym psującym cały serwis należy się kara. Gwarantuję Wam że koniec przyzwalania na przedszolandię !



Albo coś z tym wspólnie zrobimy, ale sobie odpuśćmy i wstydu oszczędźmy.

Ja już nie mam ochoty się przyglądać temu co się dzieje na co dzień.

Bez nadań z Waszych oddziałów nic tu nie zrobimy. Ani Wam , ani nam się to nie opłaca. Prosiłbym Was o zmianę podejścia z JA, na MY – inaczej się nie da.



Ps.

Zapewne jak zwykle dostanę odpowiedź od 5 oddziałów , bo po co się udzielać dla dobra firmy …

Brak odpowiedzi od Państwa traktował będę jako brak chęci współpracy.

Sprawa jest dla mnie bardzo pilna. Proszę ją potraktować z należytą powagą.



Pozdrawiam
Grzegorz Brzeziński

Prezes Zarządu

g.brzezinski@7post.eu
zdjecie uzytkownika
ha ha ha - 2014-09-07 16:35:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam,

Bez emocji proszę J w mojej ocenie są one objawem tego że każdy chce dobrze. Każdemu z nas chodzi tu o nadania , których u Was (mam na myśli większość oddziałów) jest brak.

Pani Bożena ma wiele racji co do oddziałów Delty , oraz polityki panującej w Delcie. Nie ma co ukrywać że nasze oddziały są namawiane na większe współpracę z Deltą niż z 7Post. To jest jeden , ale nie ostatni przykład.

To że zgodziliśmy się na współpracę z firmą konkurencyjną wobec 7Post , to tylko i wyłącznie dla tego abyście mogli Państwo sobie „dorobić” przez ten ciężki okres , w którym zbyt wiele nadań nie mamy. Nie ma co ukrywać , że praktykowanie tego na dłuższą metę jest układem patologicznym , i w mojej ocenie może to potrwać maksymalnie 3 miesiące.

Wolałbym osobiście żeby takiej sytuacji nie było w ogóle , ponieważ korzyści z tego płynących dla 7Post długo by szukać ...



Tak naprawdę nie byłoby tematu gdyby na oddziałach działo się cokolwiek.

Prosimy się o całe 30 paczek dziennie od Was ! – aż wstyd się o to prosić .





Pozdrawiam
Grzegorz Brzeziński

Prezes Zarządu

g.brzezinski@7post.eu
zdjecie uzytkownika
Ups - 2014-09-07 17:47:09 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Do ha ha ha.......... i z czego się smiejesz czlowieku? Z tych e-maili widać wyraźnie kto skopal robote. Chyba jedynym człowiekiem któremu zależało na istnieniu firmy był jej prezes, reszta urzadzila powtórkę z rozrywki. Żałosne
zdjecie uzytkownika
do ups - 2014-09-07 19:14:53 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
robote skopali prezesi grzegorz i ryszard w sierpniu 2013 roku, teraz to tylko rozpaczliwe proby naprawienia od poczatku skopanego zadania. od poczatku nie mieli wiedzy, rozsadku i kasy na postawienie takiej firmy.
zdjecie uzytkownika
on5354 - 2014-09-07 19:49:18 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Panie Prezesie a gdzie pieniążki za pierwszy start 7post?
Nie ma kasy ? Nie ma zaangażowania! Powtórka z rozrywki?
zdjecie uzytkownika
tupeciarz - 2014-09-07 21:28:02 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
facet ma tupet nie ma co,
jego "zarządzanie" po raz kolejny doprowadza tych którzy mu uwierzyli do olbrzymich strat
a on dalej widzi winę wszystkich dookoła tylko nie swoją własną

a zawierając umowy uprzedzał że to biznes wysokiego ryzyka? Inna sprawa że Ci co mu kolejny raz uwierzyli to też powinni się mocno zastanowić, w sumie wystarczyło w google wklepać nazwę firmy i trochę poczytać o tym jak wyszli na współpracy z 7POST pracownicy i nadawcy z "1szej edycji"


zdjecie uzytkownika
ha ha ha - 2014-09-07 23:50:43 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [Ups - 2014-09-07 17:47:09]:
Jemu zależało ??? tak masz racje ale żeby nas OKRAŚĆ . Prosił o więcej paczek ? tak , ale dlaczego pobrania nie zwracał na czas . I sądzisz że jemu zależało na dobru firmy ??? GŁUPI JESTEŚ UPS...
zdjecie uzytkownika
cc - 2014-09-08 00:07:49 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
....prezes czyimiś rękami chce firme ratować , utrzymać, prowadzić.....''szukajcie klientów , nadajcie paczki, rozwiezcie , dostarczcie .....a gdyby tak sam usiadł za kółko koło ósmej rano , zrobił dziennie 300 -400 km , wrócił koło północy do domku i zastanowił się .......''ludzie ludziom zgotowali ten los''....tak Panie Prezesie.... pan = kłopoty
zdjecie uzytkownika
frajer - 2014-09-08 20:20:43 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Teraz to można mówić że nie szukaliśmy klientów i nie było paczek . To nie prawda paczki były , klienci tez byli .... Tylko nie można było zaufać prezesowi nikt z nas nie mógł jakoś zaufać Brzezińskiemu . To że podjęliśmy się po raz drugi współpracy nie oznaczało ze zaufaliśmy jemu na zaufanie trzeba było sobie zasłużyć nie tak od razu na to potrzebny był czas . Jak można było jemu zaufać skoro oszukał nas w pierwszym dniu mówiąc że ma paczki oraz klientów . Jak można było zaufać skoro nie był przygotowany finansowo do tego biznesu . Nie dał nic od siebie ale za to wszystkich obwinia za swoje niepowodzenie . Kłamał od samego początku i wyliczał na papierze i się przeliczył :)
zdjecie uzytkownika
jaś wędrowniczek - 2014-09-08 20:38:33 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Szanowni Państwo,

Wszyscy wiemy jak wyglądają nasze operacje na dzień dzisiejszy, i w obliczu tej sytuacji musimy podjąć plan ratunkowy / naprawczy , który pozwoli nam utrzymać działalność firmy.
Zaczynamy kolejną edycje , start firmy 7post pod koniec września 2014 chętni proszę się zgłaszać obiecuję że tym razem Was nie zawiodę ...
zdjecie uzytkownika
nienormalny - 2014-09-08 20:41:22 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ja się zgłaszam ....
zdjecie uzytkownika
aaa - 2014-09-08 21:00:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
ratowali sie KEX-EM i tez im nie zapłacili ......dobrze , ze kex to duza firma i nie pójdzie na dno , ale utopili znowu kogos i dalej naciagaja .....
zdjecie uzytkownika
ha ha ha - 2014-09-08 22:43:12 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [aaa - 2014-09-08 21:00:54]:
wysyłają dalej KEX-EM ? nie wiesz jak tam działa tani kurier czy też już pada ?
zdjecie uzytkownika
Kex - 2014-09-09 15:11:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
to na jakiej zasadzie ta wspolpraca z kex-em byla prowadzona, ktos za 7post wozil przesylki czy jak to wygladalo - ciekawe kto sie na to zgodzil w kexemie i jak cala firma na tym wyszła. tak czytam o tym wszystkim co z 7postem zwiazane i nie ogarnaim akcji z otwieraniem co jakis czas firmy - byly te ogloszenia teraz nie ma chyba. wyjasni ktos o co tutaj chodzi?
zdjecie uzytkownika
on5354 - 2014-09-09 15:54:33 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Uwaga! Pilnie poszukuję namiarów na ( usunięte przez administratora )
Pozdrawiam wszystkich oszukanych .
zdjecie uzytkownika
ja Kraków - 2014-09-09 20:35:31 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [65 - 2014-09-05 19:01:17]:
Pobożne życzenia, pierwsze słyszę żeby ktoś z Krakowa dostał kasę z poprzedniej edycji. Sprawy są w sądzie.
zdjecie uzytkownika
ade - 2014-09-11 22:39:17 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
to firma jeszcze działa czy już amen??
zdjecie uzytkownika
kuba - 2014-09-15 18:28:58 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
firma działa tylko musi troche ochłonąc
ale wnet ponowne " Powstanie z Upadku "
jest oki
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie 7POST
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
x