Bardzo nie polecam restauracji sushi 77 aleja KEN jako miejsca do pracy w szczegolnosci jako kelner/ kelnerka. Firma ma wewnetrzne problemy w ciagu miesiąca manager zmienil sie dwa razy. Zmiany w grafiku od 12.00-22.00 w rzeczywistosci codziennie do 23.00 lub 23.30. Przerwy pracownicze nie sa przestrzegane. Kelner/ka musi pelnic( srednio kilka razy w tyg )funcje osoby na zmywaku( bezpłatnie) ponadto jest rowniez sprzataczem/ką poniewaz w tak duzej restauracji nie ma takiego stanowiska. Nie wspomnę o atmosferze w pracy pracownicy sa miedzy sobą sklóceni, niezadowoleni z pensji a przede wszystkim z opoznien w przelewach. Kelnerki niechetnie przyjmuja nowe osoby zatem nie dzielą sie z nimi napiwkami. Z wlasnego doswiadczenia co do terminowosci wyplaty nadal swojej wyplaty z kilku dni z lipca i sierpnia nie otrzymalem/am a miala ona dojsc do 10.09.2019r dzisiaj mamy 16.09. Po telefonie do trzeciego juz managera otrzylmalam informacje ze ZALICZKI wyplaty najprawdopodobniej bedziemy mogli odebrac 20.09. Kpina z pracownikow. Bardzo bardzo bardzo odradzam pracę w tym miejscu
Witam , Odnoszę się do sytuacji z dnia wczorajszego 24-07-2015 a mianowicie: O godzinie 17-50 z okolic miasta Koło, zamawiałem online zestaw sushi. Następnie zamknąłem laptopa i dalej podróżowałem w kierunku domu (Poznań) jak i do restauracji 77SUSHI przy ul. Woźnej po odbiór zamówienia. O godz. 19-35 byłem na miejscu i tutaj ....niemiła niespodzianka. Pani w restauracji poinformowała mnie, że wszystkie zamówienia od godz. 16-tej są odrzucane i nie realizowane???????. DLACZEGO????? Lokal w 2/3 był pusty a czas urlopowy na pewno nie wzmaga zamówień. Na moje pytanie w jaki sposób jest informowany o tym klient zamawiający online , usłyszałem że tylko w formie elektronicznej i że niema obowiązku dzwonić do klienta ani wysyłać SMS-a (to po co wam mój nr tel. który wymagacie przy zamówieniu?). Moje gratulacje standardy obsługi klienta w waszych restauracjach są na naprawdę "WYSOKIM POZIOMIE". Dodam również , że wracając do domu od godziny 18-15 próbowałem się dodzwonić do powyższej restauracji aby potwierdzić moją rezerwację i niestety nie udało mi się to przez CAŁĄ moją podróż tj. przez 1,5 godziny wykonałem ponad 40 telefonów na nr (61) 853 33 86 - taki widnieje na stronie internetowej. Linia była wolna ale nikt się nie pofatygował aby odebrać telefonu (ŻENADA). Na koniec po moich słusznych pretensjach usłyszałem z ust osoby przygotowującej dania , że w takim bądź razie jak jestem nie zadowolony z obsługi to dlaczego do nich przychodzę (no naprawdę odpowiedź bardzo profesjonalna). Na koniec poinformuję że po powrocie do domu i otworzeniu poczty zauważyłem zwrotną odpowiedź o moim zamówieniu w raz z informacją: Niestety restauracja nie jest w stanie zrealizować tego zamówienia. Powód: Brak możliwości realizacji zamówienia na podaną godzinę??????? Trzeba było do mnie zadzwonić i chociaż o tym poinformować i przedstawić swoją godzinę na zrealizowanie tego zamówienia. Ale po co !!!!!!! W nagłówku również była informacja: W RAZIE PYTAŃ CZY PROBLEMÓW PROSIMY O KONTAKT Z NASZĄ RESTAURACJĄ: (61) 853 33 86. BZDURA I KŁAMSTWO.