Opinie o Restauracje 77 Sushi w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Restauracje 77 Sushi. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Restauracje 77 Sushi o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Restauracje 77 Sushi w Warszawa

Ex pracownik Nowy wpis

Bardzo nie polecam restauracji sushi 77 aleja KEN jako miejsca do pracy w szczegolnosci jako kelner/ kelnerka. Firma ma wewnetrzne problemy w ciagu miesiąca manager zmienil sie dwa razy. Zmiany w grafiku od 12.00-22.00 w rzeczywistosci codziennie do 23.00 lub 23.30. Przerwy pracownicze nie sa przestrzegane. Kelner/ka musi pelnic( srednio kilka razy w tyg )funcje osoby na zmywaku( bezpłatnie) ponadto jest rowniez sprzataczem/ką poniewaz w tak duzej restauracji nie ma takiego stanowiska. Nie wspomnę o atmosferze w pracy pracownicy sa miedzy sobą sklóceni, niezadowoleni z pensji a przede wszystkim z opoznien w przelewach. Kelnerki niechetnie przyjmuja nowe osoby zatem nie dzielą sie z nimi napiwkami. Z wlasnego doswiadczenia co do terminowosci wyplaty nadal swojej wyplaty z kilku dni z lipca i sierpnia nie otrzymalem/am a miala ona dojsc do 10.09.2019r dzisiaj mamy 16.09. Po telefonie do trzeciego juz managera otrzylmalam informacje ze ZALICZKI wyplaty najprawdopodobniej bedziemy mogli odebrac 20.09. Kpina z pracownikow. Bardzo bardzo bardzo odradzam pracę w tym miejscu

S.K.

Witam , Odnoszę się do sytuacji z dnia wczorajszego 24-07-2015 a mianowicie: O godzinie 17-50 z okolic miasta Koło, zamawiałem online zestaw sushi. Następnie zamknąłem laptopa i dalej podróżowałem w kierunku domu (Poznań) jak i do restauracji 77SUSHI przy ul. Woźnej po odbiór zamówienia. O godz. 19-35 byłem na miejscu i tutaj ....niemiła niespodzianka. Pani w restauracji poinformowała mnie, że wszystkie zamówienia od godz. 16-tej są odrzucane i nie realizowane???????. DLACZEGO????? Lokal w 2/3 był pusty a czas urlopowy na pewno nie wzmaga zamówień. Na moje pytanie w jaki sposób jest informowany o tym klient zamawiający online , usłyszałem że tylko w formie elektronicznej i że niema obowiązku dzwonić do klienta ani wysyłać SMS-a (to po co wam mój nr tel. który wymagacie przy zamówieniu?). Moje gratulacje standardy obsługi klienta w waszych restauracjach są na naprawdę "WYSOKIM POZIOMIE". Dodam również , że wracając do domu od godziny 18-15 próbowałem się dodzwonić do powyższej restauracji aby potwierdzić moją rezerwację i niestety nie udało mi się to przez CAŁĄ moją podróż tj. przez 1,5 godziny wykonałem ponad 40 telefonów na nr (61) 853 33 86 - taki widnieje na stronie internetowej. Linia była wolna ale nikt się nie pofatygował aby odebrać telefonu (ŻENADA). Na koniec po moich słusznych pretensjach usłyszałem z ust osoby przygotowującej dania , że w takim bądź razie jak jestem nie zadowolony z obsługi to dlaczego do nich przychodzę (no naprawdę odpowiedź bardzo profesjonalna). Na koniec poinformuję że po powrocie do domu i otworzeniu poczty zauważyłem zwrotną odpowiedź o moim zamówieniu w raz z informacją: Niestety restauracja nie jest w stanie zrealizować tego zamówienia. Powód: Brak możliwości realizacji zamówienia na podaną godzinę??????? Trzeba było do mnie zadzwonić i chociaż o tym poinformować i przedstawić swoją godzinę na zrealizowanie tego zamówienia. Ale po co !!!!!!! W nagłówku również była informacja: W RAZIE PYTAŃ CZY PROBLEMÓW PROSIMY O KONTAKT Z NASZĄ RESTAURACJĄ: (61) 853 33 86. BZDURA I KŁAMSTWO.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Restauracje 77 Sushi - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Restauracje 77 Sushi
Przejdź do nowych opinii