Opinie o hotel "Patio" w Wrocław

Poniżej przeczytasz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy hotel "Patio". Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do pracy w hotel "Patio" na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o hotel "Patio" w Wrocław

anonim Nowy wpis
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Svet Nowy wpis
Były pracownik

Z doświadczenie wiem ze podobne komentarze piszą osoby które nie sprawdziły się w pracy jako pokojowe,znam takie przypadki z wielu hoteli.Bardzo miło wspominam prace w tym hotelu jako pokojowa oszedszłam przez przeprowadzke do innego miasta.Wyplate zawsze na czas i bardzo dobra atmosfera

Mała Mi Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie

Cóż za konstruktywna odpowiedż :) może napiszesz coś więcej dlaczego nie polecasz? Czyżby pracować kazali ? Niektóre kobiety pracują w Patio po 20-30 lat i mają zupełnie odmienne zdanie,jak ktoś ma dwie lewe ręce to na każdą pracę będzie narzekał.

Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 55 dni.
 Pytanie

Na jakie benefity można liczyć w hotel "Patio"?

Hotelarz

Praca w Patio jest świetnym wyborem dla osób, które mimo wszechobecnie panującego korpo świata chcą i mogą zachować swoją indywidualność, jednocześnie tworząc zgrany i sympatyczny zespół. Rzadko kiedy spotyka się miejsca, w których kreatywność i burze mózgów są mile widziane, zamiast tego ludzie często muszą podążać utartymi schematami, czując się jak trybik w machinie. (usunięte przez administratora) Można miec różne zdanie o pracy, nie ma pracy idealnej, ale stosowanie osobistych wycieczek, jak to się zdarza w niektórych opiniach, zamiast podania merytorycznych argumentów, jest delikatnie mówiąc nie fair i godzi we wszystkich pracowników. Napisać można wszystko, powiedzieć już nie tak łatwo. Pracuję w branży od wielu lat, od podstaw, wybieram miejsca, w których mogę się rozwijać, ale nadal pozostać sobą. Nie ma ludzi nieomylnych, nie ma miejsc idealnych, a Patio w moim odczuciu jest dobrym obiektem, otwartym na zmiany i rozwój. Ciężką pracę i walkę o pracownika w trudnych czasach należy docenić, co okazało się wcale nie takie oczywiste w innych miejscach. Lubię merytoryczne dyskusje, inspiruje mnie, jak ktoś ma inne zdanie, ale wszystko musi reprezentować jakiś poziom, a jest zasadnicza różnica pomiędzy opinią a obrazą. Pamiętajmy, że merytoryczna dyskusja jest na wagę złota, więc warto zastanowić się choć przez chwilę, czy dając upust swoim emocjom, nie skrzywdzimy niesłusznie drugiego człowieka. Ja oceniam Patio merytorycznie, bo to nie mój pierwszy hotel pracodawca :) W mojej ocenie jest sympatycznie, jest rozwojowo, warunki dobre, zdarza się czasem trudniejszy dzień, jak wszędzie, ale nadal jest się Człowiekiem i... jest dobra kawa, co stawia na nogi :) (usunięte przez administratora)

nowy wpis
@Hotelarz

Panie z marketingu ciężko pracują nad dobrą opinią o pracodawcy ... :p

Hotelarz
@nowy wpis

Panie nowy wpis, nie tak ciężko :) Napisanie paru zdań bez błędów językowych nie wymaga wielkich nakładów pracy, proszę mi wierzyć :p Pani z marketingu tylko po prostu nie lubi, jak ktoś obraża wybór, jakiego dokonała, nie szanując tym samym jej codziennej pracy ????

dlaczego ?
Kandydat
 Pytanie
@Hotelarz

dlaczego pracownicy tak żle oceniają firmę i kadrę zarządzającą ?

bez imienna
Kandydat
 Pytanie
@Hotelarz

a czy jest słuzbowy mundur jakie wymogi ? co do ubioru bo jednak hotel a nie jakis hoteli czy hostel

Koko
Pracownik
 Pytanie

Jaka jest umowa w patio? Tzn okres próbny, rok, czas nieokreślony? Chodzi o recepcje

Maja
Inne
@Koko

Dowiedziałeś się może czegoś poza forum? Też szukam takich informacji.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg procesu rekrutacyjnego w firmie hotel "Patio"? Czy jest łatwy, czy może trudny do przejścia? Czy gdybyś miał możliwość odbycia rozmowy kwalifikacyjnej jeszcze raz, to również skorzystałbyś z zaproszenia?
nie, dziękuję

Na recepcji nie ma jasnego zakresu obowiązków - pewnego dnia może przyjść Prezesowa i wpisać do zeszytu, żeby recepcjoniści sprawdzali, np. czy kibelki są czyste. Pracownikom nie były znane zasady przyznawania premii-mogło jej nie być z jakiegoś powodu ?!, pojawiały się błędy w wyliczaniu urlopu oraz wynagrodzenia. Pracując tam miałam wrażenie, że hotel jest zarządzany w sposób archaiczny a Prezesowa zajmowała się sprawami typu zapytanie portiera, czy może dziś zostać dłużej lub robiła grafik dla recepcji. Miałam wrażenie, że hotel jest zarządzany przez osoby, które nie mają o tym większego pojęcia i nie wiedzą jak motywować ludzi oraz zapewnić im dobrą atmosferę pracy i okazać szacunek. Pracownicy byli podejrzewani o kradzieże i kłamstwa. Wynagrodzenie było stosunkowo niskie, biorąc pod uwagę, że hotel jest otwarty non stop (wszystkie święta czy dni wolne od pracy) a 12 godzinne zmiany dzienne i nocne to prawdziwy maraton, który ma wpływ na zdrowie człowieka. Polecam uważać na portiera Piotrka, który strzela z ucha do Prezesowej.

Dyrektor Hotelu
@nie, dziękuję

Szanowna Pani. Odpowiadając merytorycznie na Pani uwagi... Zakres obowiązków otrzymuje każdy z recepcjonistów podczas miesięcznego szkolenia przygotowującego do pracy. Nie wyrazilibyśmy zgody na pracę osoby, która nie wie czym i jak ma się zająć w czasie swojej zmiany. Czystość toalet, z których korzystają głównie recepcjoniści nie powinna być obowiązkiem - tylko czystą dobrą wolą i oznaką kultury... Premia uznaniowa jak sama nazwa wskazuje jest składową wynagrodzenia, o wysokości której decyduje przełożony. Zasady jej przyznawania są bardzo jasne i klarowne (brak rażących błędów czy uchybień). Wynagrodzenia są na poziomie rynkowym, a osoby pracujące z nami min 1 rok mogą otrzymać premię roczną. Zarzut podejrzeń o kradzieże i kłamstwa jest bardzo rażący, dlatego jeśli ma Pani odwagę - proszę o maila - chętnie rozpoznam sytuację kto i kogo podejrzewał o w/w. Pani opinia dot. zarządzania hotelem, motywowania personelu i mojego zakresu obowiązków jest Pani subiektywną oceną i pozwoli Pani uprzejmie, że tego nie skomentuję. Pozwolę sobie jedynie zauważyć, że praca w systemie równoważnym (o którym wiedzą wszyscy pracownicy na etapie zatrudnienia - taki zapis znajduje się w umowie) zawsze skutkuje wolnymi dniami w innych terminach, jeśli zmiana pracownika wypada w dzień wolny czy święto. Z poważaniem. Dyrektor Hotelu.

kolka
@nie, dziękuję

Czytam tą opinię i zastanawiam się, kto ją napisał. Bo na pewno nie obecny pracownik. Ci, którzy mają takie zdanie, na pewno tu nie pracują, bo taka osoba na pewno nie umie stworzyć zespołu i dawno jej pewnie podziękowano. A jak ktoś pisze tak o współpracownikach, to sam sobie wystawia opinie. Sorry...

1
Paweł
Pracownik
@kolka

Potrafisz rozbawić

Ewa
Inne

Podpowie mi ktoś czy są jakieś szanse na pracę w hotelu? Jak nastroje po uwolnieniu tej działalności?

Pijany Absynent
 Pytanie

Ze swojej strony muszę przyznać ,że opinia była niesprawiedliwa ,rzucił na nią cień zatarg personalny. Przepraszam Pani Joanno oraz Pani Zofio za przykre oszczerstwa w waszym kierunku. Wysłałem już maila do administracji z prośbą i wycofanie oszukańczej opinii.

1
Pytanie
 Pytanie

Jak wyglądają możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska w hotel "Patio"?

Dyrektor Hotelu

Z uwagą przeczytałam tę opinię. Uważam ją za wielce niesprawiedliwą i jak mniemam z usunięcia części komentarza - obraźliwą. Cóż mogę powiedzieć - każdy ma prawo do wyrażenia własnego zdania. Zastanawiam się, w jaki sposób doświadczyła Pani/Pan metod "stalinowskich". Przyrównywanie Pani Zofii lub mojej osoby do cech dyktatorów jest wielce niestosowne i wręcz kwalifikuje się do zgłoszenia przeze mnie do odpowiednich instytucji jako zniewagi i naruszenia dóbr osobistych. Dlatego nie będę wchodzić z Panią/Panem w polemikę, jeśli jedyną formą komunikacji i wyrażenia opinii jest obrażanie i analogia do dyktatur i ustrojów (bez gruntownej znajomości historii). Sądzę, że konkretnych, rzeczowych argumentów tu brak. Nadmieniam, że podlanie kwiatów i dbanie o wyposażenie firmy jest obowiązkiem każdego pracownika. Jeśli chodzi o naszą gastronomię - proszę zajrzeć na jej opinie - nie miała by tak pozytywnych gdyby nie funkcjonowała sprawnie. A pracownicy? Jak mniemam Pani/Pan należy do tych z którymi nie chcieliśmy już współpracować właśnie przez opisane podejście. Większość z nich jest z nami od wielu lat. Pracujemy zespołowo. W tak ciężkim czasie jak obecny stan pandemii - mogę liczyć na ich wsparcie, tak jak wszyscy oni mogę liczyć na moje. Jeśli kiedykolwiek będzie Pani/Pan szefem/liderem/przełożonym - życzę Pani/Panu takiej załogi! I pokojowego rozwiązywania problemów, bez hejtu. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego.

Dyrektor Hotelu
@Pytanie

Oczywiście istnieją możliwości awansu, którego przykładem są osoby pracujące w dziale marketingu, a wcześniej na stanowiskach w recepcji, czy recepcjonistki, które obecnie pełnią stanowiska: kierownika hotelu czy kierownika recepcji. Pozdrawiam, Dyrektor Hotelu

uciekaj, stracisz zdrowie

Pod żadnym pozorem nie polecam pracy w Patio. Ryba psuje się od głowy, a ta ryba to pani "prezes". Wydają pieniądze na remonty i ulepszanie hotelu, a pensje pracowników są śmiesznie niskie i niestabilne, bo dużą część to tzw. premia uznaniowa. Czyli, jeśli pani prezes albo jej mama uwezmą się na tobie to dostaniesz najniższą krajową, bo np. nie dolałeś wody do kwiatków, albo nie odebrałeś telefonu na czas. Pracownicy są notorycznie zastraszani, ciągle obserwowani przez kamery a ich oglądanie to ulubiona zabawa prezesowej. Nikt nie ma określonego zakresu obowiązków, dziadek po 60 tce jako nocna "ochrona". A hotel bez żadnych zabezpieczeń. Może wejść każdy , tym bardziej że są dwa wejścia. Zważywszy na bliskie sąsiedztwo rynku i nocnych klubów - po co zainwestować w ochronę?! Do czasu... Atmosfera zastraszenia, istna tyrania. Biorą już każdego z ulicy obiecując super pracę i warunki. Grafik D-N-Wolne-Wolne to ściema dla Pip-u, a tak naprawdę co chwilę ktoś odchodzi i tyrasz jak wół. Jak odmówisz, to od razu jesteś na celowniku. Szatnia w śmierdzących podziemiach, brak przerwy w pracy na obiad. Jesz , a raczej łykasz bo już ktoś stoi przy ladzie. A góra już patrzy na kamerach, gdzie jesteś. Brak jakichkolwiek szans na awans, rozwój, docenienie. Ja mam nadzieję, że właściciel hotelu przeczyta te opinie i weźmie sobie je do serca zanim skończą się pozwem zbiorowym.

Dyrektor Hotelu
@uciekaj, stracisz zdrowie

Bardzo dziękuję za opinię i zwrócenie uwagi na tak wiele aspektów. Poza kilkoma prawdziwymi uwagami (remonty, emerytowani ochroniarze) nie ma niestety w niej prawdy. Są oszczerstwa i kłamstwa. Jednym z nich są wynagrodzenia pracowników - są one na poziomie rynkowym (polecam raport Sedlak&Sedlak), których składową jest premia uznaniowa. Dobrze pracujący i efektywni pracownicy nie mogą narzekać na ich brak. Czy zaniedbanie obowiązków takich jak opieka nad stojącymi kwiatami, czy nie odbieranie telefonu są objawem "uwzięcia się" na kogoś? Nasi pracownicy nie są zastraszani i nie są "notorycznie" oglądani na kamerach. Kamery służą głównie do weryfikacji sytuacji problemowych i dla bezpieczeństwa. Tyrania i zastraszanie to bardzo mocne słowa i sądzę, że nie pracowałoby tu z nami 90% stałych pracowników (zatrudnionych min 2 lata), gdyby miały one potwierdzenie w rzeczywistości. Grafiki pracy przygotowywane są zgodnie z nominalnym czasem pracy, a ewentualne dodatkowe godziny są pracownikom wynagradzane. O szansach na awans, rozwój możemy mówić w przypadku pracowników rokujących i chcących się rozwijać (wielu z nich taki osiągnęło). Jak mniemam Pani do takich nie należała. Od czerwca - sierpnia 2018 roku mieliśmy wakat na stanowisko recepcjonisty i prawdą jest że pracownicy się rotowali się w tym czasie (1 osoba). Sytuacja ta została unormowana - obecnie zespół pracuje w pełnym składzie. Jeśli posiada Pani jakiekolwiek dowody na tyranię, zastraszanie czy mobbing - proszę zwrócić się do odpowiednich instytucji. Zapewniam, że działamy zgodnie z Kodeksem Pracy i Regulaminem Pracy, który dla każdego pracownika jest dostępny do weryfikacji. Z poważaniem. Dyrekcja Hotelu.

wolny człowiek
@Dyrektor Hotelu

mam dowody na tyranię choćby w ostatnim czasie zwolniono pracownika fakt podpadł ,ale można było dać mu drugą szansę bo był dobry i sprawny ależ skąd ---nie podobał się hani która zawładnęła umysłem pani dyrektor obstawia się swoimi ludźmi którzy kablują i robią to co ona im każe,chodzi zawsze naburmuszona ze skrzywioną buzią nie ma pojęcia o zarządzaniu jedynie umie włazić w d kierownictwu,dawna pani dyrektor miała bardziej sprawiedliwe podejście do ludzi nie można było nią manipulować jak to dzieje się teraz,dowody hahaha odezwanie się równa się zwolnieniu z powodu braku zaufania już tak bywało i proszę nie usprawiedliwiać swoich działań bo nie jesteście dobrymi pracodawcami dlatego są tak częste rotacje po prostu ludzie długo nie potrafią wytrzymać a rok lub nawet nie cały to nie jest długo jest grupa pracowników szanowana tak w miarę i taka z którą się nikt nie liczy .I tak na koniec wszystkie ostatnie niepowodzenia mniejsze lub większe są z powodu hanki która we wszystko się wtrąca a na niczym się nie zna i z tego są tylko dodatkowe koszt

Szczęśliwy rozwodnik
@wolny człowiek

Czytając Twoja wypowiedź cieszę się ,że nie jestem z zarządu i nie muszę być powściągliwy w moim komentarzu.Obecnie jestem pracownikiem Patio i kategorycznie muszę negować Twoje zarzuty.Jeśli w.w pracownik był taki dobry i sprawny dlaczego został zwolniony?Postaw się na miejscu kierownika .....Jeśli nie może ufać członkowi swojego zespołu ,dlaczego ma z nim współpracować?Przeczytaj swój wywód dokładnie ....pracownicy wykonują swoje obowiązki i zadania zlecone przez swojego zwierzchnika i według Ciebie to jest minus?Druga aspekt zawładnięcia umysłem - za dużo filmów science - fiction.Jeśli chodzi o zarzut do Pani dyrektor i Pani Hani skoro nie znają się na niczym jak to ładnie określiłeś,to nasuwa mi się pytanie ,dlaczego hotel ma codziennie pełne "obłożenie" ,a w restauracji zwiększyły się obroty(naturalnie wzrosły również koszty np produktu większy popyt -większa podaż :))Podnosząc temat rotacji- czy na pewno pracowałeś w "Patio"?W tym miejscu nie istnieje żadna rotacja ludzie pracują tu po 20 lat . Jestem w w bardzo nielicznej grupie ,która nie ma przynajmniej 10 - letniego stażu i nie czuję się szanowany wręcz przeciwnie.Bardzo dobrze układa się współpraca z grupą tak zwanym "bardziej szanowanych" w tym z szefem kuchni ,który ma jakieś 20 lat pracy w tej restauracji. Zakańczając moja dygresję jeśli obsługujesz gości z taką kulturą i szacunkiem jak ton Twojej opinii to obawiam się ,że profil usługowy nie jest Twoim powołaniem . Pozdrawiam

Szczęśliwy rozwodnik
@Szczęśliwy rozwodnik

Proszę wybaczyć ,ale tak późnej porze wkradł mi się mały błąd :) Prawidłowo zdanie powinno brzmieć - Jestem w w bardzo nielicznej grupie ,która nie ma przynajmniej 10 - letniego stażu i nie czuję się nieszanowany wręcz przeciwnie.

Dyrektor Hotelu
@wolny człowiek

Drogi Panie Krzysiu M., Jest mi bardzo przykro, że tak niesłusznie osądza nas Pan jako swojego byłego pracodawcę. Nie wiem, jakiej tyranii doświadczył Pan w naszej firmie. Wiem jedynie, że wielokrotnie dopuścił się Pan naruszenia obowiązków służbowych i przeprowadzono kilka rozmów korygujących, w celu eliminacji błędów. Wypowiedzenie umowy było efektem braku poprawy. Naruszenia obowiązków wielokrotnie naraziły pozostałych pracowników na reorganizację pracy i dodatkowy nakład pracy. Jestem również zdziwiona postawą w stosunku do kierownika - Pani Hani, która wielokrotnie reorganizowała pracę zespołu ze względu na dostosowanie planu pracy do Pana jako osoby studiującej, tolerowała spóźnienia, przymykała oko na notoryczne używanie tel. kom. w czasie pracy. Pragnę nadmienić, że jest Pan jedyną osobą, która w ostatnim półroczu pożegnała się z naszym zespołem - o rotacji zatem nie ma mowy. Pozostali pracownicy nadal pracują i nie rotują. Dążymy do utrzymania stałego, silnego, przyjaznego i zmotywowanego zespołu. Tylko z takimi osobami chcemy pracować. Niestety z Panem się nie udało. Powodzenia na nowej drodze zawodowej. Dyrektor Hotelu.

Grzesiek
@uciekaj, stracisz zdrowie

Też nie polecam, układy układy układy. A na kuchni w restauracji patologia rodem z kuchni p. Gesller która racji dużo ma ale szacunku do człowieka już nie. Uciekaj stracisz zdrowie.

Dominika
Inne

Brak zainteresowania obowiązkami a jedynie obserwacja innych nie dadzą dobrych wyników!

naiwny

Atmosfera sięgnęła dna. Ludziska szukajcie czegoś innego dobrze wam radzę. Szukają jeleni do roboty. Będziesz tyrał/a ponad siły a szefcio w tym czasie będzie zabawiał się z jakąś kelnereczką. No chyba że się spodobasz szefciowi no to inna bajka. Pozdrowionka dla wszystkich nienaiwnych

Dyrektor Hotelu
@naiwny

Nie skomentuję merytorycznie Pana opinii, gdyż niewiele niestety mi ona mówi. Nasz Szef Kuchni pracuje ze zdwojona siłą - swoją pracę wykonuje z pasją i tak samo pasję do gotowania stara się przekazać pracownikom. Jeśli ma Pan/i uwagi dot. atmosfery w pracy - chętnie się o nich dowiem, gdyż na podstawie opinii nie jestem w stanie odnieść się do żadnych informacji. Pozdrawiam, Dyrektor Hotelu.

Daniel
Inne

Jeśli komuś jest tak bardzo źle to może zmienić pracę. Jak hotel nie będzie zarabiał ponieważ będzie obskurny to wszyscy stracą pracę!

casablanca

Słowa kojarzące się z hotel "Patio" : stres i absurd Możliwość rozwoju i szkoleń oceniam jako... niewielką Atmosfera i ludzie tam pracujący są ..ludzie w większości w porządku, atmosfera coraz gorsza Od jakiej stawki można negocjować pensję? pensje wszędzie rosną a w Patio... maleją Najbardziej podobało mi się w hotel "Patio": Stosunek pani Dyrektor do ludzi, ale tylko na gruncie prywatnym. Najbardziej nie podobało mi się w hotel "Patio": zakłamanie i złote obietnice bez pokrycia...

Zostaw merytoryczną opinię o hotel "Patio" - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w hotel "Patio"?

    Zobacz opinie na temat firmy hotel "Patio" tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w hotel "Patio"?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
hotel "Patio"
Przejdź do nowych opinii