Podbijam. Również mam ogromny problem ze zwrotem pieniędzy. Zamównie słabe jakościowo, ale to już trudno. W regulaminie inny adres zwrotu niż widnieje wszędzie na stronie, ubrania z promocji według regulaminu można zwrócić w ciągu 3 dni. Udało mi się zrócić towar o czasie, (usunięte przez administratora)(zwrot pod koniec kwietnia). Pani nie odbiera telefonu, nie odpisuje na żadne maile. Po dodaniu negatywego komentarza na fb od razu rozpoczyna rozmowę i zapewnia o zwrocie i podobno zagubionej paczce, która w aplikacji widnieje jako dostarczona. Kilkurotnie musiałam Panią dopytywać o zwrot. (usunięte przez administratora) NIkomu nie polecam kupowania w tym butiku. Nic nie jest warte użerania się z takim właścicielem.
Muszę doprecyzować, że firma Olaroka Fashion w zakładce kontakty zawiera ten sam numer telefonu i adres e-mail, co firma Coś się kroi. Dlatego dołączyłam z informacją - by przestrzec innych.
Teraz funkcjonują pod jeszcze inna nazwą OLAROKA - ta sama właścicielka, także również uważajcie tak samo (usunięte przez administratora)
Ja po mailach, SMS-owych pyskówkach odzyskałam pieniądze. Uruchomiłam i postraszyłam pozwem zbiorowym, świadczeniem nieprawdy o firmie InPost ( że oni też ją oskarża) oraz telewizja i wszystkim co się dało. Byłam nieugięta i naprawdę gotowa na proces. Bezczelność tej kobiety nie zna granic
Kupowałam juz w tym sklepie kilka rzeczy. Wszystko jest dobrze jak jest dobrze. Gorzej kiedy musisz zwrócic. Na zwrot sie nie doczekalam, na maile nie idpoeiada, telefonów nie podejmuje. A gdy cudem udało mi się dodzwonić to powiedziała, ze nie otrzymala zwrotu ode mnie, choc przedstawiłam jej potwierdzenie z inpostu ze dosstała. Po znalezieniu tej opini stwierdzam, ze juz po zwrocie, bo to nie jest jednostkowy przypadek.(usunięte przez administratora)
Otóz jest ciąg dalszy moich bojów z panią włascicielką. Gdy na maksa wkurzona drogą sms poinformowałam że uruchamiam procedurę "zniszczenia" otóż 1) w nocy rozpoczęłam linkowanie gowork z niniejsxymi opiniami jako komentarze na fb- nawstawiałam ich ok 10, oraz ostrzeżenia dla potencjalnych przyszłych klientów, 2) postraszyłam, ze poinformuję Rzecznika Praw Konsumenta, Urząd Skarbowy, UOKIK, jako że znalazłam w regulaminie kilka niedozwolonych klauzul, zaznaczyłam, ze nie odpuszcze tego (usunięte przez administratora)i...się zaczeło szybciej rozwiazywac moja sprawę. Nawet pani włascicielka zadzwoniła,choć wczesniej mnie postraszyła kancelarią, to sie obśmiałam lekko, zawile z lekka podniesionym głosem oznajmiła, ze ons wszystkie formalności dopełniła, ze powinnam sobie sprawdzić. (usunięte przez administratora) a to że wina wygodnych zwrotów, a to że Przelewy 24, a to ze różne adresy magazynów, juz sama nie wiedziała na co zwalić. A(usunięte przez administratora)Powiedxiałam jej dobitnie, ze ma robić co chce ja kase mam mieć na koncie.I że nie odpuszczę! W końcu przelew przyszedł. (usunięte przez administratora)
Ja również zwróciłam towar. Wg inpostu dotarł 02.04.2024. Czytając komentarze wiem że pieniędzy dobrowolnie nie odda. Co teraz powinnam zrobić.
Omijać z daleka - nieuczciwa firma. Wszystko jest dobrze jak jest dobrze. Problemy zaczynają się przy zwrocie - zbywanie, przecięganie w czasie, obiecywanie, że pieniądze będą zwrócone/towar będzie wysłany. Niestety czytając komentarze na innych stronach - widzę, ze to standard w postepowaniu tego sklepu. Sprawę zgłaszam do odpowiednich instytucji.
(usunięte przez administratora) blokują komentarze na fb, ciągle zmieniają swoją stronę na fb, (usunięte przez administratora) ludzi sprawy zgłaszajcie od razu na policję i do skarbówki, zajmą się nimi, (usunięte przez administratora) że paczki ze zwrotem nie otrzymała chociaż mam potwierdzanie,(usunięte przez administratora)
Bardzo mi przykro, że Pani z którą rozmawiałam kilkukrotnie przez telefon od momentu dokonania zwrotu towaru nie odpowiada na e maila anie nie odbiera telefonu. NIE POLECAM TEGO SKLEPU JEŚLI CHCECIE DOKONAĆ ZWROTU!!!! Zakupiłam tu kilka rzeczy , z których jestem bardzo zadowolona- mimo to niesmak po tej sytuacji ze zwrotem został. Żałuję, że wcześniej nie przeczytałam komentarzy.
Podbijam. Również mam ogromny problem ze zwrotem pieniędzy. Zamównie słabe jakościowo, ale to już trudno. W regulaminie inny adres zwrotu niż widnieje wszędzie na stronie, ubrania z promocji według regulaminu można zwrócić w ciągu 3 dni. Udało mi się zrócić towar o czasie, (usunięte przez administratora)(zwrot pod koniec kwietnia). Pani nie odbiera telefonu, nie odpisuje na żadne maile. Po dodaniu negatywego komentarza na fb od razu rozpoczyna rozmowę i zapewnia o zwrocie i podobno zagubionej paczce, która w aplikacji widnieje jako dostarczona. Kilkurotnie musiałam Panią dopytywać o zwrot. (usunięte przez administratora) NIkomu nie polecam kupowania w tym butiku. Nic nie jest warte użerania się z takim właścicielem.
Mam niestety podobne doświadczenia. Żałuję, że wcześniej nie przeczytałam opinii. Nigdy więcej tam zakupów nie zrobię. Towar (usunięte przez administratora), bardzo słaby gatunkowo a cena z kosmosu. Złapałam się na ładne zdjęcia. Pozostaje chyba zainteresować sprawą KAS.
Czy ktoś otrzymał zamówienie z tego butiku w dniach 21.08.23 - 01.09.2023 ? Lub dokonywał w tym czasie zwrotu i otrzymał pieniążki ? Ja odesłałam paczkę 16 sierpnia i nie mogę się doprosić o zwrot gotówki. Niby moja paczka zginęła a ja mam potwierdzenie że została dostarczona. Kwota jest spora więc nie odpuszczę i szukam informacji bo Pani twierdzi ze w tym czasie były na urlopie i było zamknięte.
(usunięte przez administratora) Właścicielka (usunięte przez administratora)że paczka nie dotarła , gdzie ja mam wszystkie potwierdzenia że paczkę odebrali. Dodatkowo nie odpisują na smsy, wiadomości , maile itd Jak się upominasz o swoje pieniądze blokują na fc itd. Ale ja tego nie zostawie - są odpowiednie instytucje do tego, skoro Pani nie chce rozwiązać tego polubownie. (usunięte przez administratora) O obu sklepach jest bardzo dużo negatywnych opinii na internecie (usunięte przez administratora)
Bzdury wystarczy czytać i postępować zgodnie z regulaminem - robiłam dwa zwroty nigdy nie było problemu
W sprawie - Olaroka fashion. Pierwsze dwa zamówienia przyszły. Nie będę rozpisywać się o jakości towaru, który chciałam zwrócić ale po utrudnionym kontakcie ze sprzedawcą, zaniosłam po prostu do przeszycia krawcowej. Kolejne zamówienie z 02.03.2024 zostało opłacone ale przesyłka nie została wysłana. Sprzedawca nie odpisuje na e-maile, nie odbiera telefonów a strona Olaroka fashion na Facebooku zniknęła. Jeśli ktoś ma podobny problem, jedynym rozwiązaniem jest zgłoszenie sprawy na Policję.
Muszę doprecyzować, że firma Olaroka Fashion w zakładce kontakty zawiera ten sam numer telefonu i adres e-mail, co firma Coś się kroi. Dlatego dołączyłam z informacją - by przestrzec innych.
Ale żal, weszłam dziś tutaj i dowiedziałam się, że prawdopodobnie nie odzyskam pieniędzy. W końcu stycznia kupiłam spódnicę. Bardzo ładna ale za duża. Napisałam jak mam ją zwrócić. Odpisała mi pani natychmiast (po 21-szej) i wyczerpująco. Piątego lutego odesłałam i od tego czasu cisza. Już nie odpowiadają na maile i nie odbierają telefonów. Spódnica kosztowała 240 zł, to bardzo dużo, ale tak mi się podobała. Wstyd!!!
Byłam w tej samej sytuacji co wiele wypowiadających sir tu osób. Dostałam zamówienie, ubrania niskiej jakości, w dodatku brudne. Odesłałam ale zwrotu pieniędzy nie było. Zero kontaktu ze sklepem. Zostawilam komentarz na fejsbuku o tym, że urząd skarbowy na pewno byłby zainteresowany tym jak ona się rozlicza skoro deklaruje zwrot towaru a pieniędzy nie oddaje ( dla niewtajemniczonych: ona także (usunięte przez administratora) w ten sposób skarbówkę, bo jeśli nie oddała pieniędzy to musi zapłacić podatek bo to jest przychód ). Po tym komentarzu sprawa została załatwiona w 20 minut. Zadzwoniła do mnie i przelew zrobiła jeszcze w trakcie rozmowy telefonicznej. Dlatego radzę raczej iść w stronę urzędu skarbowego niż policji. Jak jej skarbówka dostanie ileś powiadomień tego rodzaju to się nià na pewno zajmie. I na pewno warto zgłaszać strony na insta i FB to tez jej w końcu zamkną. A co do Pani właścicielki to Droga Pani, Pani sobie może tu i 200 komentarzy pozytywnych wstawić ( swoją droga to glupie wstawiać jeden komentarz po drugim bo odciąży widać ze to nie są autentyczne opinie ), ale nic nie zmieni faktu, że jest Pani zwykłą (usunięte przez administratora)
Zrobiłam dokladnie tak samo. Miałam opór, bo to nie jest normalne, zebym tak sie musiała zachować. Przełamalam się, bo w końcu to nie ja jestem złodziejem.napisałam mega wrednego sms: że niezaprzestanę pisać odpiwiednich komentarze na fb, oraz poinformuję OUKik, rzecznika praw Konsumentów, ale co najważniejsze skarbówką. Ta Skarbóka działa jak magiczny wytrych, bo dzis dostałam.kase
Również od listopada 2023 nie otrzymalam od Butik Cos się Kroi pieniędzy za zwrócony towar, potwierdzenie że został odebrany dostałam na telefon. Obecnie Rzecznik Praw Konsumenta wysłał im pismo i zgłosi to do odpowiednich instytucji. Ale czytając tu tyle negatywnych opini może byśmy złożyły zbiorowy pozew przeciwko firmie!
Prosze poczytać moj komentarz. Mnie dzis udało się odzyskać pieniądze. Powiedziałam, ze nie odpuszczę i chyba uznała,ze nie wygra ze mną. Nie odpuszczać i postraszyć. Zablokowała mnie na FB, a wczesniej nasmrodxiłam jej w komentarzach. Ona niby tez straszy jakąś kancelarią ...ale to jest żałosne i śmieszne równoczesnie. Życzę siły, bo jest bezczelna, ale da sie z nią wygrać
Oj właścicielki chyba się zorientowały , że większość tu negatywów bo się rozpisują tu w ochach i achach w podobnym stylu jak w opiniach na Olaroka:) Nie polecam żadnego z tych sklepów, nie odzyskałam pieniędzy za zwrot.
Mam również problem z odzyskaniem pieniędzy za zwrot. Pani zapewnia, że w czwartek (22.02.24) zleciła zwrot, którego do dzisiaj 27.02.24 nie ma. Byłam sprawdzić w banku- żadnego zwrotu nie ma. Zgłaszam sprawę na policje oraz do rzecznika praw konsumenta.
Uwielbiam ten Butik - zawsze rzeczy dobrej jakości i zawsze inne niż wszędzie!
Bzdury, to najgorszy butik! Nieuczciwy, (usunięte przez administratora)pieniądze klientów. Mam nadzieję, że karma kiedyś wróci. A ta opinia jest zwykłą podstawką.
Jako były pracownik - polecam! Atmosfera miła, kasa na czas można dogadać się z szefostwem.
Robiłam kilka zamówień i zawsze wszystko SUPER - POLECAM Z PEŁNĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Mój ulubiony sklep - zawsze wszystko dobrej jakości nigdy żadnego problemu ze zwrotem czy wymianą!
Uwielbiam ten Butik - zawsze wszystko na najwyższym poziomie! To już moje kolejne zakupy i zawsze wszystko trafione w punkt!
(usunięte przez administratora)
Zgadzam się, żeby tam nie kupować. Kupiłam spódnicę, którą zwróciłam 20 grudnia 2023r. i do dzisiaj nie otrzymałam pieniędzy, a to nie była tania spódnica. Zero kontaktu, odpowiedzi na maile itp. Jestem rozczarowana i żałuję, że najpierw nie szukałam opinii o sklepie Coś się kroi.
Ja od października 2023 czekam na pieniądze za zwrócony towar. List polecony za potwierdzeniem odbioru w ogóle nie został odebrany. Pani nie odbiera też telefonów, nie reaguje na wiadomości smsowe i mailowe. Dlaczego tacy ludzie przywłaszczają sobie pieniądze bezkarnie?! Jak to możliwe?!
Kradną pieniądze, nie oddając za zwroty, wszelki kontakt się urywa. Zgłaszam sprawę na policję. Nie można tego tolerować.(usunięte przez administratora)Uważajcie
Firmy coraz częściej dostrzegają pozytywny wpływ dobrej atmosfery na efektywność pracowników. Czy podobnie jest w Butik „Coś się kroi”?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Wonder World Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Wonder World Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Wonder World Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 1 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!