Bardzo polecam! wszystko ok
To forum pracownicze więc opinie klientów nie tu powinny się znaleźć.
zamówiłam klapki firmy carinii...czarne ze złotym napisem love...buty nie nadają sie do chodzenia skóra farbuje całe stopy na czarno pomimo użytych środków nic nie działa...buty nadaja sie do kosza...nie polecam!!!!!!!!
NIE POLECAM!!! Kupiłam szpilki Carinii eleganckie i zgrabne, ubrałam jeden raz i szok... zafarbowały mi całe rajstopy w okolicy sznurówek i pięt. Zgłosiłam reklamacje i proszę sobie wyobrazić że trzymali buty 2 tygodnie po czym wysłali z powrotem do mnie z załączonym listem "że Obuwie wolne od wad i wina zafarbowania zależy od kwasowości potu użytkownika, prawdopodobnie pot użytkownika charakteryzuje się wysokim odczynem pH" SKANDAL!!!!!!!!! Jeszcze się nigdy nie spotkałam z takim bezczelnym stwierdzeniem. Nigdy nie pocą mi się stopy,a i temperatura była ok. 15 stopni i nie było opadów. NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!! (usunięte przez administratora)
bardzo polecam, prosiłam o wysyłkę na konkretny dzien ponieważ przyjeżdzałam z zagranicy, buty przyszły. rewelacyjne, obsługa klienta dopilnowała wszystko-dostosowali kuriera do godzin pasujących mi.
Nie polecam sklepu. Dwukrotnie wysłano mi uszkodzone obuwie. Jedne wręcz posiadały ślady użytkowania czyli wielokrotnego przymierzania w salonie Carinii. Okazuje się że sklep internetowy jak nie ma butów na na stanie magazynowym to zleca wysyłkę jakiemus sklepowi stacjonarnemu. A pracownicy wysyłają jakieś odrzuty które im nie zaszły z powodu wady. Dwukrotnie musiałam odesłać buty na swój koszt. I jak narazie (mija prawie dwa tygodnie) nie dostałam zwrotu gotowki za buty ani za przesyłki chodź obiecano mi przyspieszyć zwrot.
Bardzo polecam firme, szybka realizacja zamówień, obsługa uprzejma. bardzo pomocni konsultanci. buty bardzo wygodne.pozdrawiam
Od lat robię zakupy przez internet i z tak fatalną obsługą jeszcze się nie spotkałam. Nikt nie odbiera telefonów, nie odpisuje na emaile. Zakupiłam 2 pary butów na kwotę przeszło 500 zł zapłaciłam poprzez payu , otrzymałam 1 parę bez żadnej informacji ze strony firmy, że otrzymam tylko 1 pozycję . Fakturę przysłali na obie pozycje. Żenada. Powinny skontrolować tę firmę. Jesli nie otrzymam zwrotu pieniędzy za niewysłane towar zgłoszę sprawę do odpowiednich instytucji Moje sugestie dla Carinii Zakład Produkcji Obuwia Grzegorz Urawski: Właściciel niech się zainteresuje jak firma działa i jak pracują pracownicy Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: wymiana pracowników na kompetentnych
Ja też czekam na zwrot pieniędzy od 9 stycznia tego roku (jest kwiecień) na e-maile nie odpowiadają a przez tel. obiecują za każdym razem, że dzisiaj zwrot zrobią-nawet potwierdzenie przelewu dostałam na email(szkoda, że nie wysłane ze strony banku tylko sami preparują dokumenty bez pokrycia. szkoda bo piękne buty mają, ale według polskiego prawa to zwykli (usunięte przez administratora) gdyż na zwrot jest maksymalnie 14 dni.
W niedzielę zamówiłam dwie pary....jedna dotarła we wtorek...a dokument zwrotu na dwie :( jak Pani To zrekompensowali???
Witam serdecznie, jak skończyła się Pani sprawa, czy udało się odzyskać pieniądze ? Mam podobną sytuację i zwrotu gotówki nie widać a dwa tygodnie już minęły...
A czy po zakupie butów powinna Dostać maila z nr zamówienia? Bo nic mi nie przyszło do żadnego folderu.
Dodam jeszcze jedno. Firma fajnie prosperowała gdy był zatrudniony Manager z Krakowa . Umiał pozyskać nowych dużych klientów , zwiększyły się zamówienia i wyciągnął firmę systemowo z bagna . Pokazał właścicielom kto kręci wałki ( rodzinka ) i wprowadził skuteczną kontrolę w firmie odnośnie produkcji i sprzedaży . Jednak właściciele swoimi problemami rodzinnymi nie docenili tego i Manager się zwolnił . Teraz nie ma żadnej kontroli w firmie i chyba firma idzie na dno i może niedługo zniknie z mapy Polski . Właściciele swoje problemy zostawcie w domu i traktujcie ludzi z poważaniem bo oni na to zasługują.
Pracowałem w tej firmie kilka lat i muszę stwierdzić , że właścicieli to przerasta , wywlekanie rodzinnych spraw przy pracownikach - żenada . Pieniądze walą im do głowy , a o traktowaniu pracowników i terminowych wypłatach lepiej nie mówić .
Mi mega przeszkadza Pani Małgorzata B która uważa się za wielkiego managera a tak naprawdę nie potrafi się wysłowić tylko yyyyy i yyyyy . Jak taka osoba może reprezentować firmę, właściciele to ludzie na poziomie i nie widza tego? Jest wyniosła. Zły wizerunek dla tak fajnie działającej firmy
Jako pracownik firmy uważam że Pani Małgorzata robi dużo dla marki Carinii. Uważam, że jak komuś coś przeszkadza to powinien to powiedzieć w oczy, a nie bzdury wypisywać w internecie. Szkodzi to całej firmie
Ja również pracuje w Carinii i nie mogę się zgodzić z komentarzem na temat Malgoski. W mojej ocenie to bardzo miła i sympatyczna dziewczyna. A jeśli Tobie coś przeszkadza to takie sprawy chyba załatwia sie w firmie między sobą a nie wypisujesz głupoty w necie.
Witam. Jeśli pracuje Pan w Carinii, proszę mnie pocieszyć i napisać, że zwracacie kasę za zwrot niepasujących butów. Kontakt bardzo trudny. Pozdrawiam.
Kupiłam buty 9 marca i od tamtego czasu status butów "brak butów". Jak mogłam wybrać numer i za nie zapłacić skoro ich nie ma ??? Na dwa moje maile nawet nie otrzymałam odpowiedzi i nadal czekam . Powinnam dostać informację zwrotną co dalej?To był mój ostatni zakup !!!! Do tej pory byłam bardzo zadowolona ale zmieniam zdanie . Aneta
Fatalna obsługa. Przez 2 dni nikt nie odbiera telefonu, nie oddzwania.. Odechciewa się zakupu. Moje sugestie dla Carinii Zakład Produkcji Obuwia Grzegorz Urawski: Wymiana pracownikow Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Nauczyć ludzi kultury do klienta
Być może był to wynik jakiejś awarii? Jeśli miałaś problem z kontaktem telefonicznym, mogłaś spróbować innej formy kontaktu z firm. Na stronie internetowej Carinii w zakładce Kontakt można znaleźć kilka adresów poczty elektronicznej do różnych działów w firmie. Poniżej przesyłam link: http://carinii.com.pl/kontakt/ Może nie warto oceniać firmy tak surowo na postawie takiej sytuacji?
W obecnej sytuacji najskuteczniejszym wyjściem wydaje się osobisty kontakt z firmą. Czy próbowałaś także takiej metody? Jeśli w dalszym ciągu nie skutkuje a zależy Ci na rozwiązaniu tej sytuacji, może warto także zasięgnąć pomocy u rzecznika praw konsumenta?
Życzę powodzenia, wysłałam parę wiadomości i na odpowiedź chyba nigdy się nie doczekam, kontakt telefoniczny?, hm.. Za którymś razem w końcu się udało, swoje trzeba było odczekać. Zamówiłam sneakersy, dostałam mail z potwierdzeniem zakupu,i niby wszystko ok Ale..... czekałam na przesyłkę parę dni gdy zadzwoniłam z zapytaniem o moją przesyłkę Pani powiedziała że przecież butów tych nie ma ze musiała być jakaś awaria systemu, i że mogę sobie inne zamówić. Myślałam że to poważna firma jednak nie powazne traktowanie klienta zniechęca do kupowania. Nie polecam, inne konkurencyjne firmy DUŻO lepiej dbają o klienta, szybka przesyłka i natychmiastowe odpowiedzi na pytania. A tu.... Tydzień czekam na odpowiedź.... Czekam i czekam i NIC... Jestem szczerze zawiedziona. GORĄCO NIE POLECAM.
Wytłumaczcie mi czym sugeruje się ta firma jeśli chce dobrze prosperować handlem obuwniczym? .Przyjmuje się panią z sieciówki wędlin pytającą." coš jeszcze"która ma zero doswiadczenia w tej dziedzinie czyli ,,profesjonalna obsługa klienta"Biznes o który walczy konkurencjä.A firma odrzuca cv z ponad 10 letnim došwiadczeniem sprzedaży z tego samego tronu ,:):)sorry Miałam chėć kupič buty za 700 zł ale obsługa mi nie odpowiada????????????
Kupiłam buty w promocji -30%... paczke otrzymuje 140 Złotych drożej! Naliczone pobranie, w którym owej promocji nie uwzględniono, a na mailu mam fakturę z niższa o wyżej wymienioną kwotą za towar... kpina! I robienie ludzi w balona...
Czy zgłaszałaś swoją reklamuję bezpośrednio do Carinii? Być może w regulaminie promocji była o tym mowa? Jeśli jeszcze tego nie zgłosiłaś, warto to zrobić i być może wstrzymać się z oceną do czasu oficjalnego rozwiązania sprawy.
Napisałam maile z reklamacja dotycząca zaistniałej sytuacji i nie doczekałam sie odpowiedzi, mam nadzieje, ze firma zachowa klasę i szacunek do klienta i sie do tego ustosunkuje. Telefoniczny kontakt- niemożliwy, przynajmniej dla mnie, bo nie potrafię sie dodzwonić pod numery kontaktowe.
Dobrze, ze zgłosiłaś swoje uwagi. Miejmy nadzieje, że firma odpowie na Twoją reklamacje. Być może warto ponowić swoją wiadomość?
(usunięte przez administratora) Uwaga!!!! Wysyłają paczki z zawyżonym pobraniem!!!!! Trzymać sie z daleka!!!!!
Witam mam do sprzedania nowe krótkie sneakersy z ukrytą koturna roz 36. Okazały się za małe po jednym wyjściu ????i nie mogę raczej zwrócić. monika.sobkiewicz@interia.pl zapraszam wyślę zdjęcia Lubię atmosferę w Carinii Zakład Produkcji Obuwia Grzegorz Urawski za: Produkty
Kupiłam buty Carini,wizualnie ok.Natomiast po przymierzeniu okazało się ,ze but jest źle skrojony.Bok jednego jest niższy od drugiego i strasznie uwiera.Na moje nieszczęście kupiłam przez eobuwie-kolejny dramat.Dwa razy mi buty odsyłano-producent nie uznał reklamacji.Przecież to jego wina i niedopatrzenie ,źle skrojony but to nie wada mechaniczna jak mi odpisano.Napisałam do producenta i co? Odesłał mnie do eobuwie.Mało tego -w reklamowanych butach zmieniono obcas ,ze niby całe wymieniono tak dla niepoznaki -jak je odesłałam to powiedzieli ,że nie przyjmują reklamacji ..Jakaś paranoja.Nigdy wiecej ani jeden ani drugi sklep nie zarobi na mnie grosza!!!
dokładnie miałam podobną historię, przy trzecim nałożeniu szpilek firmy Carinii, złamał się obcas.Wysłałam buty do reklamacji i 2 razy dostałam odmowną odpowiedź i uzasadnienie,że źle konserwowałam obuwie oraz,że mogą wymienić obcas ponieważ nie jest on najważniejszy w obuwiu , większej bzdury w życiu nie słyszałam.W tej chwili złożyłam sprawę do sądu konsumenckiego przeciwko sklepowi e-obuwie.Radzę innym kupującym na taki sam krok ponieważ oni czują się bezkarni i robią z ludzi (usunięte przez administratora)
Pamiętajcie, że forum GoWork.pl nie jest miejscem odpowiednim do przekazywania firmowych plotek i obrażania osób trzecich. Zachęcam do ponownego zapoznania się z regulaminem forum: https://www.gowork.pl/regulamin @Rafał, powiesz nam jaka atmosfera panuje w Carinii? @Pracownik, czy jesteś obecnie pracownikiem firmy? Możesz powiedzieć nam coś więcej na temat warunków pracy w tym miejscu? @anonymous, najważniejsze opinie dotyczą tutaj warunków pracy, zatrudnienia czy atmosfery w Carinii. Nie zniechęcam do aktywności na forum ale pamiętaj, że na tutaj niewiele osób będzie mogło pomóc Ci w rozwiązaniu problemu. Może warto zasygnalizować swoje uwagi osobie, której dotyczy Twoja opinia?
Jestem ciekaw jak wygląda praca w Carinii w chwili obecnej, niestety nie widzę, żadnej oferty pracy w tym sklepie. Jak można aplikować? Czy jeśli prześlę moje CV bezpośrednio do sekretariatu to będzie brane pod uwagę?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Carinii Zakład Produkcji Obuwia Grzegorz Urawski?
Zobacz opinie na temat firmy Carinii Zakład Produkcji Obuwia Grzegorz Urawski tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Carinii Zakład Produkcji Obuwia Grzegorz Urawski?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!