Opinie o GLS Poland w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie GLS Poland. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w GLS Poland o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o GLS Poland w Warszawa

Wiesław
Były pracownik

Pracowałem w waszej firmie naszczęście krótko i to bardzo kruciutko. (usunięte przez administratora) Krzyki wyzwiska to porządek dzienny. (usunięte przez administratora)

Jacek
Były pracownik

W waszej firmie panuje (usunięte przez administratora) Co to za zakład gdzie kierownik krzyczy a w dodatku kurierzy noszący symbole błyskawicy na masce na twarzy.

skandal
Pracownik

Firma zmusza pracowników biurowych do nieobowiązkowych szczepień i mobbinguje osoby, które tego odmawiają.

pracownik
Pracownik
@skandal

Notorycznie jestem świadkiem, że przełożeni gnębią osoby, które z powodów zdrowotnych nie mogą się zaczepić i to na forum firmy, kierownictwo nie reaguje, HR nie reaguje, ludzie muszą opowiadać o swoich chorobach. Niestety nic nie pomaga. Co kogo to obchodzi, dziwie się, że jeszcze nikt tego nie zgłosił do Inspekcji Pracy, lub gdzieś dalej. Bardzo przykro się na to patrzy i szczerze im współczuje.

Potwierdzam
Pracownik
@pracownik

Potwierdzam wątek też żyje na FB w grupie strajk przedsiębiorców Polska liberalna.

marta
Inne
@skandal

Pracujac z ludzmi / klientami trzeba szanowac rowniez ich zdrowie. Szczepienia pandemiczne sa obowiazkowe na calym swiecie tylko w Polsce zawsze ktos sie znajdzie zeby zlamac zasady.

BAH
Inne
@marta

Ktoś tu pomylił zasady z zamordyzmem. Zmuszanie do hazardu ze swoim zdrowiem, to jawny totalitaryzm. Zmuszanie, to jawne łamanie prawa obowiązującego w RP. Żadne gutohorbany nie mają prawa do prześladowania zdrowych ludzi. Jako Klient chcę wiedzieć czy odwiedza mnie wyszczepiony kurier, bo uważam, że jest niebezpieczny.

Wyz
Były pracownik
@BAH

nic dodać nic ująć

Karolina
Inne

Najgorsza firma przewozowa, jaką znam. Pani na infolinii siedzi tam chyba za karę i "szczeka" do klientów jak pies! Dzwoniłam przed godz 19, bo kurier nie dostarczył mi paczki, a w wiadomości mailowej miałam napisane, że została przed chwilą odebrana, gdzie cały wieczór jestem w domu. Na infolinii zdążyłam nasluchac, że kurier juz o tej porze nie pracuje i skontaktują się w poniedziałek (a przed 5 minutami zostawił paczkę byle gdzie i jeszcze pracowal). Tak samo o ceniam pania przez "p" na infolinii - zero profesinalizmu i pomimo czekania na infolinii 20 minut na połączenie, jej intencja było było najszybciej skończyć, bo o 19 trzeba iść do domu. BRAWO!!!

Kurier
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Tragiczny- Zadzwonił do mnie facet powiadomił ze dzwoni z odpowiedzi o CV ja zapytałem na to z jakiej firmy ponieważ wiadomo rozesłałem CV do kilku firm on na to ze nie wiem gdzie wysyłam CV oraz w takim wypadku dziękuje. Smiechu warte

Pytania

Brak

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Opiekunka seniorki w Niemczech
Warszawa
Ethicus Care Premium Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Referent ds. Technicznych
Warszawa
Mennica Polska S.A.
Wyślij CV
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(180 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant Rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(840 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Klient
Inne
 Pytanie

Ta firma kurierska to nieporozumienie zaczynając od kuriera aż po zaplecze obsługi. Miałam mieć dostarczoną przesyłkę za pobraniem do moich rodziców. Kurier bez telefonu wcześniej zjawił się rano u nich. Moi rodzice chceli zapłacić ale kurier stwierdził ,że nie ma wydać. Powiedział wiec do mojego 70 letniego ojca ,że wróci za 10 minut i żeby szedł rozmienić pieniądze. Nie poinformował moich rodziców o możliwości zapłacenia kartą, choć w sms od nich , można było zapłacić BLIKIEM wiec zakładam ,ze terminal miał dostępny??? Oczywiście ojciec spiesząc się bo za 10 minut Pan będzie pobiegł rozmienić pieniądze. Niestety Pan asie już nie doczekał. Pan dzwonił za godzinę na mój numer ( bo taki był podany) ale nie odebrałam za 1 razem i oddzwoniłam . PAn stwierdził ,ze juz nie wróci się aby dostarczyć paczkę. Gdy zapytałam go dlaczego skoro ścigał mojego 70 letniego ojca w 1o minut aby rozmienił pieniądze stwierdził ,że nie ma takiego obowiązku . Na dalsze moje zapytanie kurier odpowiedział "rzuceniem słuchawką" - rozłączył się. Pp czym gdy za dwie sekundy ponowiłam połączenie po dwóch sygnałach zrzucił mnie i nie odebrał. Postanowiłam ,że skontaktuje się Z GLS z działem obsługi i jak się okazało poziom Pani na infolinii niewiele różnił się od poziomu kuriera. Pani nie widziałą nic niestosownego w rzucaniu słuchawka oraz brakiem kontaktu bo stwierdziła ,ze kurier nie jest od tego aby odbierać telefony, ale nie umiała odpowiedzieć na pytanie po co podają w takim razie numer do kuriera. Wymyślała ,że może niechcący ja coś przycisnęłam, że może on bo przecież on pracuje! A poza tym to ona na mim miejscu zorientowałaby się ,że ktoś pracuje i ni e może rozmawiać bo ma dużo zleceń. Nie zauważyła nic niestosownego również w tym ,ze kurier umówił się z ojcem ,ze będzie za 10 minut a nie przyjechał. Na to też było wytłumaczenie ,że może mu się przedłużyło. To nic ,ze 70 letni człowiek w 10 minut musiał biec do sklepu i załatwić pieniądze na darmo , bo Panu coś wypadło. Pani odmówiła przyjęcia skargi na kuriera bo on anie widzi w nim żadnej winy. WTF??? Zapytałam czy ona jest od rozstrzygania takich spraw? Przez 40 minut rozmowy nie padło żadne pytanie ze strony Pani na infolinii : o numer paczki czy cokolwiek, jakie miasto? Zero chęci podjęcia sprawy tylko idiotyczne tłumaczenia i wymyślanie kolejnych historii o kurierze i jego pracy.ę Dodatkowo dowiedziałam się ,ze jak idę do sklepu to mama obowiązek mieć wyliczone banknoty na zapłąte bo tak jest napisane w kodeksie cywilnym ... poprosiłam o paragraf z tego kodeksu jakiś punkt , który o tym mówi .ale Pani nie potrafiła go podać . NAwet jej się nie chciało go znaleźć skoro się już nim podpierała. Żenada. Brak taktu i profesjonalizmu. brak podejścia. Wszystkie negatywne opinie , które tutaj się znajdują po dzisiejszym dniu stwierdzam ,że mają pokrycie w rzeczywistości.

Kurier
Pracownik
@Klient

Kurier nie musi wydawać reszty nie jest do tego zobowiązany nie jest to w jego obowiązku ti że wyda resztę to dobrowolność Lecz osoba zamawiająca paczkę powinna mieć odliczona kwotę. Polecam przeczytać regulamin

Monika
Kandydat
 Pytanie

Ile zarabia Młodszy Specjalista ds. Serwisu Kurierskiego? Jak jest atmosfera w oddziale w Brodnicy

Ela
Inne

Nigdy wiecej tej firmy

BASIA
Inne

TOTALNA PORAŻKA NIE DOSTARCZONO PRZESYŁKI 13.10 WYSŁANO MAILA ŻE UZGODNIONO INNY TERMIN CO JEST NIEPRAWDĄ 14.10 NADAL BRAK TEL NA INFOLINIE ŚMIECH PROSZĘ SOBIE DO NICH JECHAĆ

B
Inne

Sytuacja wygląda następująco: 21.09 paczka została wysłana od nadawcy, okazało się, że wpisał zły adres (Ełk), 23.09 paczka znalazła się w Ełku, ale że został wpisany błędny adres to została przez nadwacę przekierowana na poprawny adres (Kołobrzeg). 29.09 o 9:00 paczka znalazła się w Filii w Koszalinie. 29.09 skontaktowałem się z infolinia GLS by dowiedzieć się kiedy otrzymam przesyłkę, Pani powiedziała mi iż paczka trafiła do kontenera i błędnie została przekierowana drugi raz. Paczka więc z Filii w Koszalinie (60 km od miejsca docelowego) została wysłana spowrotem do Strykowa, a następnie do Ełku (Tak do pierwszego miejsca docelowego skąd przybyła :)), a więc paczka przejechała tą samą trasę którą przyjechała z Ełku do Koszalina. Z Ełku do Koszalina będzie ponownie wysłana i trafi do mnie dzisiaj 01.10. Tak powiedziała mi Pani z infolini (dnia 29.09). Dziś kontaktuję się ponownie z GLS, gdyż sprawdziłem że o 9:00 rano znajdowała się w Koszalinie, a Pani mówi mi że paczka zostanie dostarczona dopiero w poniedziałek bo magazyn nie wydał jej do doręczenia. Zapytałem więc dlaczego tak się stało, gdyż o 9:00 była w magazynie i mogli mi ją śmiało dostarczyć dzisiaj gdyż to tylko 60 km to pani powiedziała że nie wie i nie chciała zadzwonić do magazynu zapytać dlaczego tak się stało (konsultant z dnia 29.09 był tak miły i zapytał magazyn, gdzie dowiedział się, że została błędnie przekierowana). Paczka więc jest ponownie gdzieś przekierowywana (taka informacja widnieje w systemie) i nie wiem gdzie. Nie wiem też czy w poniedziałek nie będzie identycznej sytuacji jak dzisiaj, czyli że zapewniono mnie że paczka dojdzie tego dnia a ponownie zostanie gdzieś przekierowana (np. znowu błędnie trafi do Ełki :)). Uważam, że firma GLS to najgorsza możliwa firma kurierska, dogadanie się z ich konsultantami jest bardzo trudne, konsultanci nie są chętni do pomocy, a paczki wędrują po Polsce przysłowiowo "w to i z powrotem". W moim przypadku trasa paczki: 23.09 Ełk >>> 29.09 Koszalin >>> 30.09 Ełk >>> 01.10 Koszalin >> "planowane" doręcznie 4.10 :). Dodam tylko, że paczka została przez nadawcę przekierowana tylko raz, dnia 23.09 z Ełku na Kołobrzeg. Od tego momentu nie ingerował i nie kontaktował się z GLS. Wnioski sami Państwo mogą stwierdzić czy warto korzystać z usług GLS czy też nie warto.

Natalia
Inne

Zdecydowanie odradzam!!! Sytuacja sprzed 5 minut dosłownie. Kurier dzwonił do mnie dopiero jak był na mojej ulicy. Nie odebrałam (noworodek w domu i akurat nie moglam), nie znalazł domu i odjechał. Oddzwonilam i zapytałam czy mi ja przywiezie a on do mnie że nie. DRAMAT!! Dzwoni jak już jest, jeden raz A teraz chce żebym jeździła z małym dzieckiem i to szukała. PORAZKA!!!! NIGDY WIECEJ TEJ FIRMY!

Były kurier
Były pracownik
@Natalia

JAk kurier ma 100 paczek to zrozum, paniusiu że nie będzie się za kilka godzin wracał żeby jednej osobie dowieźć paczkę. Roszczeniowe to społeczeństwo

Yellow
Inne

Kurier GLS był zamówiony do odbioru paczki lecz nawet się nie pojawił. Był zamówiony na konkretny termin.

Nick Carter
Były pracownik

Praca tam to tragedia dramat i wszystko co najgorsze! Nie wchodźcie w to!

Dominika
Inne

Tragedia kurier (usunięte przez administratora) bez kultury brak słów (usunięte przez administratora) łaske robi że paczkę dostarczy no porażka Radom.

Maja
Inne

Jestem bardzo zadowolona z firmy GLS..,przesyłka dotarła w ciągu jednego dnia.Kurier z Szczecina który dostarczył mi paczkę nr.626246386327 rano powiadomił mnie ze będzie o umówionej godzinie i tak był-bardzo przemiły Pan kurier....polecam i dziękuję

Dominik
Pracownik

Idioci niżej, tu ocenia się warunki pracy, jak wam się żyje w "murach" firmy a nie wypisuje wypociny na temat określonych kurierów ;)

1
Joanna
Inne

Absolutnie odradzam korzystanie z usług firmy GLS na terenie Elbląg/Gronowo Górne. Typ z pod ciemnej gwiazdy; chodzący dramat....

Krzysztof
Inne
 Pytanie

Dziś otrzymałem informacje o nadejściu przesyłki z GLS o godz 8:20 z nr kom : do kuriera, z którym nie mogłem się skontaktować !!! (A chciałem zmienić adres dostarczenia przesyłki ponieważ nikogo nie było w tym dniu w domu ).kurier nie dostarczył paczki bo nie chciało mu się zadzwonić pod nr kom klienta który był podany na paczce (jak twierdzi GLS : kurier nie musi odbierać telefonów ani oddzwaniać do klienta ( gdzie tu jest sens ?mamy 21 wiek a logistyka GLS kuleje !!! Od czego mamy telefon? ). Kolejny termin dostawy pod wskazany adres następny dzień tylko że kurier może znów nie zadzwonić lub być pod wskazanym adresem gdy niema NAS w domu!!! . Nawet rozmowa z biurem GLS nie odniosła skutku!!! 1 firma transportowa z która mam taki problem!! Osobiście nie polecam!!!! ( czekaj cały dzień w domu na kuriera GLS -by Ci nie uciekł i dostarczył paczkę )

Opinia
Inne
@Krzysztof

Nadając paczkę podaję się adres - tam kurier doręcza paczkę jak ktoś z gory wie że go nie będzie w domu trzeba podać adres przy składaniu zamówienia pod który kurier ma paczkę dostarczyć. Kazdy kurier ma swój rejon (obszar po którym doręcza przesylki)

Żenujące
Inne

To jakiś żart od 2 dni czekam na przesyłkę, przysłali maila, ze przewidywana data doręczenia paczki to 16.04, a dziś jest 19.04 i nadal nie dotarła. zadzwoniłam na infolinię i nie uzyskam informacji, paczka chyba zaginęła. NIE POLECAM, RZADKO MAM OKAZJĘ KORZYSTAC Z TEJ FIRMY, ALE JESLI JUZ TO ZAWSZE SĄ JAKIES PROBLEMY..... W TAMTYM ROKU PACZKA DO SYNA "SZŁA" 36 DNI ( ODLEGLOSC 90 KM)

Niezadowolony klient GLS
Inne

USZKADZAJĄ PACZKI I WYPŁACAJĄ ODSZKODOWANI CHOCIAŻ UDOWODNIŁEM IM ICH WINĘ. TO JEST JAKAŚ PARANOJA. NIEEE POLECAM!!!

niika123
Inne

Kurier fatalny. Paczka w moim przypadku od kilku dni zaginęła a osoby pracujące w obsludze klienta nie są mi w stanie pomóc i wyjaśnić kiedy otrzymam zamówioną przez siebie paczkę. trochę kpina bo płaci się nie małe pieniadze za kurierów a tu takie sytuacje.... :///

Zostaw merytoryczną opinię o GLS Poland - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w GLS Poland?

    Zobacz opinie na temat firmy GLS Poland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 29.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w GLS Poland?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 25, z czego 0 to opinie pozytywne, 19 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy GLS Poland?

    Kandydaci do pracy w GLS Poland napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
GLS Poland
Przejdź do nowych opinii