Opinie o Hewlett Packard Enterprise Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy Hewlett Packard Enterprise Polska Sp. z o.o.. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do pracy w firmie Hewlett Packard Enterprise Polska Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Hewlett Packard Enterprise Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Justyna Nowy wpis
Pracownik

Z ręką na sercu, to najlepszy pracodawca, jakiego spotkałam na swojej długawej już ścieżce zawodowej. 1. Firma jest w gronie pracodawców high-tech, gdzie rywalizuje z Microsoft, Cisco, Google itp. Nie może sobie więc pozwolić na mierne czy jedynie dostateczne standardy. Koszyk benefitów i propozycji dla pracowników jest bardzo upchany. Osobiście chylę czoła. 2. Atmosfera jest świetna i dominuje elastyczne podejście. 3. Na każdym kroku spotykasz eksperta lub inspirującą osobę. 4. Jest niewiele procesów rekrutacyjnych bo i też mało osób odchodzi. Średni staż pracy to 10-15 lat 5. Spółka warszawska HPE Polska to nie jest spółka wrocławska HPE Global Business Center.

Maciek Nowy wpis
Pracownik

Firma łamie prawo oferując na stażu mniej niż najniższą krajową. I to przez cały rok. Wrocław.

ABCD Nowy wpis
Kandydat

Śmieszne. Stawka brutto byla przeze mnie podawana na kazdym etapie rektutacji (za kazdym razem otrzymałem potwierdzienie) - mimo to, juz na sam koniec kiedy mialem juz dogadac szczegoly okazywalo sie że stawka bedzie 2-3 k niższa niz bylo ustalane...Oczywiscie brak jakiejkolwiek możliwości zwiekszenia stawki. Mocno nie polwcam tym bardziej jezeli ktos sobie cos pod ten etap zycia zaplanowal a pozniej tylko rozczarowanie.

Beata Nowy wpis
Inne

Sporo tutaj haseł o stawkach, że rynkowe i uczciwie płacą, tylko to nadal nie są konkrety. Czy to jakaś tajemnica, ile się tam w firmie zarabia? Bardzo bym chciała wiedzieć, na czym stoję od razu.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg rozmowy rekrutacyjnej w firmie Hewlett Packard Enterprise Polska Sp. z o.o.? Jakich rad mógłbyś udzielić osobie, która rozważa skorzystanie z zaproszenia na spotkanie w tym miejscu? Czy poleciłbyś jej, a może odradził wykorzystanie szansy?
logo firmy Nauczyciel do Przedszkola Ziarno
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(836 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista IT ds. wsparcia
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(180 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Był pracownik
Były pracownik

Warunki pracy ok, wypłata na czas, stawki wynagrodzenia rynkowe. Moim zdaniem problemem w tej firmie to pracownicy... Tacy typowi zawistni ludzie - to jedyna firma o której nie mogę powiedzieć ze była spoko atmosfera wsrod pracowników. Wiele konfidentów i ludzi czekających az podwinie Ci się noga.

Marcin
Inne

faktycznie szef jest taki zły ?

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Marcin

Co do zasady, niezaleznie od firmy, w każdej najwięcej zależy od bezpośredniego przełożonego. I od razu dodam ze rozumiem frustrację Byłego. Ale jest też druga strona medalu. Po pierwsze to rynek decyduje o cenach usług, a nie przełożeni.I firma musi reagować, a nie udawać że sie nic nie stało. Po drugie sam Autor pisze: "np. kiedy i jaką liczbę osób z naszego zespołu mogli posuną". Mowa tutaj nie HPE, ale firmie trzeciej. Mogli a nie musieli. To znowu jest dyktowane przez rynek. Jeśli ilość pracy się zmiejsza, to takie są tego konsekwencje. Prosty przyklad - czy ktos w chmurze AZURE w ogole mowi o usługach reaktywnych ? To co jest opisane ponizej była typowa zmiana outsourcingowa - firma uznała że to nie jest kluczowy biznes.. Jesli chodzi o "odejscia" to osobiscie nie znam zadnej innej firmy, która do tego by podchodzila az tak "po ludzku". Naprawde te warunki są bardzo pro - pracownicze. A siedze w branzy IT prawie 20 lat. Ale to zawsze boli, niewazne jak to sie odbywa. I to jest część pracy w kazdym korpo, gdy jest ciezko na rynku. Sam byłem kilka razy na krawędzi, ale tak sie dzieje w korpo, kiedy jestes w złym miejscu w złym momencie. Swoją drogą, ile jest firm na rynku, które oferują np. 6 miesiecy "tacierzynskiego" ? Takich przykładów pro-pracowniczego podejścia jest dużo. Ale też nie mam złudzen, nadejdzie kiedyś moment kiedy albo sam zdecujde sie odejsc, albo zrobi to za mnie korpo. Taki lajf w każdym korpo.

Były-pracownik
Pracownik
 Pytanie

do @Pracownik (..)ale odejścia realizowane są naprawdę po ludzku.(..) Przykro mi, ale to Pan, Panie @Pracownik nie masz pojęcia o czym piszesz komentując terminacje współpracy z zatrudnionymi w HPE. Ja chętnie się podzielę swoją historią, muszę ją opisać, jestem to winien sobie i swoim kolegom. Jestem byłym pracownikiem serwisu HPE, kiedyś HP. Byliśmy wizytówką firmy, faceci od spraw niemożliwych. To dzięki naszej rzetelnej pracy, ciężkiej, we dnie, w nocy, w soboty, niedziele i święta - bo zawsze byliśmy do dyspozycji 24/7/365 - klienci bez wahania kupowali kolejne serwery, macierze, blejdy, sieciówkę i wszystko inne, a wraz z nimi szybkie i sprawne wsparcie reaktywne a często również proaktywne. Do czasu. Jakieś 3 lata temu ktoś w firmie stwierdził, że ten serwis jest dla HPE za drogi. Gdyby był realizowany przez partnerów to byłby tańszy. Ale co zrobić z rzeszą wyszkolonych i lojalnych pracowników? Zwolnić? Nigdy! Tak nie można! Poza tym odprawy.... w samej Polsce HPE musiałoby wypłacić odprawy 40 osobom, a gdzie reszta świata? Co by na to powiedzieli akcjonariusze? Wymyślono workaround polegający na przekazaniu serwisu dwóm firmom na świecie: jedna w Ameryce, druga w Europie i Afryce. Serwis został przekazany razem z pracownikami. Wszystko miało zostać po staremu - tak nam obiecywał nowy właściciel i to samo mówił dyrektor HPE. M..... na spotkaniu, które zostało utworzone na prośbę "zwalnianej" załogi nie chciał z nami rozmawiać. Głośno MÓWIŁ, że nie rozumie czego chcemy bo "jadącego pociągu" nikt nie zatrzyma. Przyznam, że nie tego - przynajmniej ja - od niego oczekiwałem, od gościa z którym wcześniej zdarzało się, że ramię w ramię pracowałem u klienta, i ramię w ramię piłem wódę do upadłego. Różnie bywało. Wszyscy mieliśmy świadomość co nadchodzi. Pożegnać można się z klasą albo lepiej się nie żegnać. Nic się miało nie zmienić. Dzisiaj już wiemy, że to było kłamstwo. Powoli wychodzą na światło dzienne zapisy z tajnej umowy między starym a nowym pracodawcą, np. kiedy i jaką liczbę osób z naszego zespołu mogli posunąć. Wszystko było ustalone, ale raczej nie "po ludzku". Nic się miało nie zmienić. Dzisiaj ze starej ekipy pozostało jakieś 20-30%. Pojawili się nowi pracownicy, którzy mają problem z odróznieniem Prolianta od pólki dyskowej, wtyczki LC od SC, power switcha od UID-a itd. itp. Umiejętności techniczne to jedno, a wiedza nazwijmy ją biznesowa, podejście do klienta - to są rzeczy, o których "nowy" serwis nie ma pojęcia. Nowy serwis ma inne zadanie. Ma być tani. Partner ma spory problem z wywiązaniem się ze zobowiązań pomimo spadku zleceń (zmiana organizacji pracy i odejścia pracowników). Odprawy? Nowy pracodawca nie zwalnia - "dochodzi do porozumienia" ze starym pracownikiem, więc odprawy nie ma, albo jest jej dużo mniej niż powinno być - dzięki porozumieniu. Nie będę się rozpisywał o swoich przemyśleniach jaki wpływ na biznes hpe miało to posunięcie z serwisem. I będzie miało wpływ jeszcze długo. To moja prywatna ocena. Tekst ten napisałem ku przestrodze wszystkim, którzy chcą zaufać jakiejś corpo. W corpo jest fajnie, ale do czasu aż Cię nie w.......ą. I nie będzie to miało "ludzkiej" twarzy.... Raczej będzie bolało z drugiej strony. Były

Tomasz
Inne

Zbyt profesjonalna i dobra firma żeby robić jakieś dziwne ruchy. Poza tym dobrze oceniana jako pracodawca!!

Pytanie
 Pytanie

Czy całe wynagrodzenie wpływa na konto, czy jest to w jakiś sposób rozdzielane w Hewlett Packard Enterprise Polska Sp. z o.o.?

MrNick
@Pytanie

Tak, wszystko wpływa na konto. Firma płaci uczciwie i w terminie, do tego ZUSy i cała reszta zgodnie z prawem, żadnych przekrętów. Bardzo sensowne miejsce do pracy, polecam.

Paweł
Inne

Od dawna taka cisza, a miałem nadzieję, że dowiem się coś aktualnego bo chcę aplikować.

Mac

Super pracodawca, można poznać niesamowitych ludzi. Zarobki są adekwatne do umiejętności pracownika. Polecam są tam super mili i sympatyczni ludzie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ula
Inne

Podpowiedzcie czy trudno dostać się do firmy? Jak przebiega rekrutacja?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik

Bardzo dobre warunki i atmosfera. Ponadprzeciętne benefity i sensowna wypłata. Jestem bardzo zadowolona. Lubię atmosferę w Hewlett Packard Enterprise Polska Sp. z o.o. za: Polityka otwartych drzwi - w każdej chwili możesz porozmawiać z managerem. Współpracownicy są bardzo pomocni.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Katarzyna
Inne

@Pracownik, to, o czym piszesz, jest bardzo cenną informacją i z pewnością zachęci wiele osób do aplikacji. Czy wiesz, aby firma poszukiwała teraz nowych pracowników? Jakie umiejętności powinni mieć? A może w Hewlett Packard istnieje opcja zatrudnienia bez doświadczenia?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik

Pracuję w HPE od wielu lat. To doskonały pracodawca i wszystkie elementy wymienione w job postach są prawdą. Pomoc dla pracowników w trudnych sytuacjach, a mogą być to choroby, śmierć, śmierć osób bliskich.. jest realizowana z funduszu socjalnego. Certyfikatów ze szkoleń to mam grubą teczkę. Wiele osób poprzez pełny lub częściowy udział finansowy firmy zrobiło studia MBA, nie wspomnę o kosztownych certyfikatach technicznych i nie tylko technicznych. Jedyne co może boleć, to coraz bardziej ograniczona pewność że się człowiek w firmie utrzyma, ale odejścia realizowane są naprawdę po ludzku. Pani / Panie Psytra. Nie wiesz Waszmość o czym piszesz.

Ard

Czy ktoś mógł by usunąć, tą jakże rzeczową opinie niedoszłego "pracownika".

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
psytra

Czytam i czytam, myślę sobie, uuuu, hp enterpise, powazna i uznana firma, no dobra, to czego ode mnie wymagają: Profil kandydata: -Preferowane studia w zakresie elektroniki / elektrotechniki / informatyki lub odpowiednie doświadczenie praktyczne. Ofera skierowana jest wyłącznie do osób, które ukończyły studia inżynierskie lub magisterskie w ciągu maksymalnie dwóch ostanich lat lub kończą studia w bieżącym roku. spoko, poważna firma to wymagania też musza być -Znajomość technologii informatycznych z uwzględnieniem sprzętu oraz systemów operacyjnych -Mile widziana znajomość systemu operacyjnego Windows Server i/lub Linux -Mile widziana znajomość technologii sieciowych -Umiejętności w zakresie prac elektronicznych i informatycznych -Dobra znajomość języka angielskiego -Gotowość do podjęcia pracy w niestandardowym wymiarze godzin (pełnienie dyżurów, dyspozycyjność pod telefonem, praca serwisowa w terenie) jak poważna firma, to poważna firma, czasem trzeba sie poświęcić dla "dobra wspolnego" XD -Umiejętność analitycznego rozwiązywania problemów -Doskonałe zdolności komunikacyjne, również w kontakcie z klientem -Predyspozycje do pracy samodzielnej oraz umiejętność pracy w zespole -Odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, umiejętności prezentacyjne -Prawo jazdy kat. B No dobra, grube oczekiwania, to rzecz jasna i ponad wszelką wątpliwość i oczywistą oczywistość, ze będzie to bardzo gruba oferta. W końcu hp enterprise to nie pphu janusz&grażyna. No to lecimy, juz nie moge sie doczekać jakie to potężne i obrzydliwie obfite benefity na mnie spłyną: Oferujemy: Co mamy do zaoferowania: -Prywatna opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin aha.. 100 miesiecznie, nic wielkiego ale spox -Karta Multisport yup... 150 miesięcznie, dobre i to -Pakiet ubezpieczeń na życie mhm... 5 dych.. lecim dalej -Program Pomocy Pracownikom - pomoc w trudnej sytuacji życiowej yyyyyy... co? do czego do ch_ja pana jest ten program? jestem pracownikiem HPE i jestem w trudnej sytuacji życiowej? ... czy mam ku=r+wa myśleć, ze HPE oferuje tyle hajsiwa, ze pracownicy HPE pogrązają sie w tzw trudną sytuację zyciową??? o co tu w ogole?? -Bezpłatna kawa i herbata hahahahaha.. ooookeeeeejjj -Wspieranie work-life balance, w tym elastyczny czas pracy z możliwością pracy z domu hehehehehe.. no dobra, niech im będzie -Szkolenia, możliwości rozwoju osobistego i awansu w firmie ale jest jakaś konkretna sciezka awansu czy to takie pjerdololo, jak sie ktos zwolni, to cie tam wciśniemy i to bedzie twoj "awans"? -Program Wellness no z pewnością niezbędny do życia -Program rabatowy HPE Badge o kurde, znaczy, że bede mógł kupic 5% taniej jakies gówno hp niż byle ziutek z ulicy?? extra deal no dobra, ale gdzie do KU=_RWY NEDZY słowo o pieniądzach???????????? czy ta oferta "entreprajs" to jakies k. karty multisport i medikower razem k. warte 300zł???????????? to wy zaj...bane kur_wy nie zapłacicie tyle, zebym ja sobie z palcem mogł powynakupować te wszystkie karty i ubezpieczenia i zeby jeszcze mi zostało jeszcze niezła kupka hajsu na zycie? tak se myśle, ze chyba wielki ch.. wam w d.pala

7

Zostaw merytoryczną opinię o Hewlett Packard Enterprise Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Hewlett Packard Enterprise Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Hewlett Packard Enterprise Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Hewlett Packard Enterprise Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Hewlett Packard Enterprise Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii