Z ręką na sercu, to najlepszy pracodawca, jakiego spotkałam na swojej długawej już ścieżce zawodowej. 1. Firma jest w gronie pracodawców high-tech, gdzie rywalizuje z Microsoft, Cisco, Google itp. Nie może sobie więc pozwolić na mierne czy jedynie dostateczne standardy. Koszyk benefitów i propozycji dla pracowników jest bardzo upchany. Osobiście chylę czoła. 2. Atmosfera jest świetna i dominuje elastyczne podejście. 3. Na każdym kroku spotykasz eksperta lub inspirującą osobę. 4. Jest niewiele procesów rekrutacyjnych bo i też mało osób odchodzi. Średni staż pracy to 10-15 lat 5. Spółka warszawska HPE Polska to nie jest spółka wrocławska HPE Global Business Center.
Firma łamie prawo oferując na stażu mniej niż najniższą krajową. I to przez cały rok. Wrocław.
Śmieszne. Stawka brutto byla przeze mnie podawana na kazdym etapie rektutacji (za kazdym razem otrzymałem potwierdzienie) - mimo to, juz na sam koniec kiedy mialem juz dogadac szczegoly okazywalo sie że stawka bedzie 2-3 k niższa niz bylo ustalane...Oczywiscie brak jakiejkolwiek możliwości zwiekszenia stawki. Mocno nie polwcam tym bardziej jezeli ktos sobie cos pod ten etap zycia zaplanowal a pozniej tylko rozczarowanie.
Sporo tutaj haseł o stawkach, że rynkowe i uczciwie płacą, tylko to nadal nie są konkrety. Czy to jakaś tajemnica, ile się tam w firmie zarabia? Bardzo bym chciała wiedzieć, na czym stoję od razu.
Warunki pracy ok, wypłata na czas, stawki wynagrodzenia rynkowe. Moim zdaniem problemem w tej firmie to pracownicy... Tacy typowi zawistni ludzie - to jedyna firma o której nie mogę powiedzieć ze była spoko atmosfera wsrod pracowników. Wiele konfidentów i ludzi czekających az podwinie Ci się noga.
faktycznie szef jest taki zły ?
Co do zasady, niezaleznie od firmy, w każdej najwięcej zależy od bezpośredniego przełożonego. I od razu dodam ze rozumiem frustrację Byłego. Ale jest też druga strona medalu. Po pierwsze to rynek decyduje o cenach usług, a nie przełożeni.I firma musi reagować, a nie udawać że sie nic nie stało. Po drugie sam Autor pisze: "np. kiedy i jaką liczbę osób z naszego zespołu mogli posuną". Mowa tutaj nie HPE, ale firmie trzeciej. Mogli a nie musieli. To znowu jest dyktowane przez rynek. Jeśli ilość pracy się zmiejsza, to takie są tego konsekwencje. Prosty przyklad - czy ktos w chmurze AZURE w ogole mowi o usługach reaktywnych ? To co jest opisane ponizej była typowa zmiana outsourcingowa - firma uznała że to nie jest kluczowy biznes.. Jesli chodzi o "odejscia" to osobiscie nie znam zadnej innej firmy, która do tego by podchodzila az tak "po ludzku". Naprawde te warunki są bardzo pro - pracownicze. A siedze w branzy IT prawie 20 lat. Ale to zawsze boli, niewazne jak to sie odbywa. I to jest część pracy w kazdym korpo, gdy jest ciezko na rynku. Sam byłem kilka razy na krawędzi, ale tak sie dzieje w korpo, kiedy jestes w złym miejscu w złym momencie. Swoją drogą, ile jest firm na rynku, które oferują np. 6 miesiecy "tacierzynskiego" ? Takich przykładów pro-pracowniczego podejścia jest dużo. Ale też nie mam złudzen, nadejdzie kiedyś moment kiedy albo sam zdecujde sie odejsc, albo zrobi to za mnie korpo. Taki lajf w każdym korpo.
do @Pracownik (..)ale odejścia realizowane są naprawdę po ludzku.(..) Przykro mi, ale to Pan, Panie @Pracownik nie masz pojęcia o czym piszesz komentując terminacje współpracy z zatrudnionymi w HPE. Ja chętnie się podzielę swoją historią, muszę ją opisać, jestem to winien sobie i swoim kolegom. Jestem byłym pracownikiem serwisu HPE, kiedyś HP. Byliśmy wizytówką firmy, faceci od spraw niemożliwych. To dzięki naszej rzetelnej pracy, ciężkiej, we dnie, w nocy, w soboty, niedziele i święta - bo zawsze byliśmy do dyspozycji 24/7/365 - klienci bez wahania kupowali kolejne serwery, macierze, blejdy, sieciówkę i wszystko inne, a wraz z nimi szybkie i sprawne wsparcie reaktywne a często również proaktywne. Do czasu. Jakieś 3 lata temu ktoś w firmie stwierdził, że ten serwis jest dla HPE za drogi. Gdyby był realizowany przez partnerów to byłby tańszy. Ale co zrobić z rzeszą wyszkolonych i lojalnych pracowników? Zwolnić? Nigdy! Tak nie można! Poza tym odprawy.... w samej Polsce HPE musiałoby wypłacić odprawy 40 osobom, a gdzie reszta świata? Co by na to powiedzieli akcjonariusze? Wymyślono workaround polegający na przekazaniu serwisu dwóm firmom na świecie: jedna w Ameryce, druga w Europie i Afryce. Serwis został przekazany razem z pracownikami. Wszystko miało zostać po staremu - tak nam obiecywał nowy właściciel i to samo mówił dyrektor HPE. M..... na spotkaniu, które zostało utworzone na prośbę "zwalnianej" załogi nie chciał z nami rozmawiać. Głośno MÓWIŁ, że nie rozumie czego chcemy bo "jadącego pociągu" nikt nie zatrzyma. Przyznam, że nie tego - przynajmniej ja - od niego oczekiwałem, od gościa z którym wcześniej zdarzało się, że ramię w ramię pracowałem u klienta, i ramię w ramię piłem wódę do upadłego. Różnie bywało. Wszyscy mieliśmy świadomość co nadchodzi. Pożegnać można się z klasą albo lepiej się nie żegnać. Nic się miało nie zmienić. Dzisiaj już wiemy, że to było kłamstwo. Powoli wychodzą na światło dzienne zapisy z tajnej umowy między starym a nowym pracodawcą, np. kiedy i jaką liczbę osób z naszego zespołu mogli posunąć. Wszystko było ustalone, ale raczej nie "po ludzku". Nic się miało nie zmienić. Dzisiaj ze starej ekipy pozostało jakieś 20-30%. Pojawili się nowi pracownicy, którzy mają problem z odróznieniem Prolianta od pólki dyskowej, wtyczki LC od SC, power switcha od UID-a itd. itp. Umiejętności techniczne to jedno, a wiedza nazwijmy ją biznesowa, podejście do klienta - to są rzeczy, o których "nowy" serwis nie ma pojęcia. Nowy serwis ma inne zadanie. Ma być tani. Partner ma spory problem z wywiązaniem się ze zobowiązań pomimo spadku zleceń (zmiana organizacji pracy i odejścia pracowników). Odprawy? Nowy pracodawca nie zwalnia - "dochodzi do porozumienia" ze starym pracownikiem, więc odprawy nie ma, albo jest jej dużo mniej niż powinno być - dzięki porozumieniu. Nie będę się rozpisywał o swoich przemyśleniach jaki wpływ na biznes hpe miało to posunięcie z serwisem. I będzie miało wpływ jeszcze długo. To moja prywatna ocena. Tekst ten napisałem ku przestrodze wszystkim, którzy chcą zaufać jakiejś corpo. W corpo jest fajnie, ale do czasu aż Cię nie w.......ą. I nie będzie to miało "ludzkiej" twarzy.... Raczej będzie bolało z drugiej strony. Były
Zbyt profesjonalna i dobra firma żeby robić jakieś dziwne ruchy. Poza tym dobrze oceniana jako pracodawca!!
Czy całe wynagrodzenie wpływa na konto, czy jest to w jakiś sposób rozdzielane w Hewlett Packard Enterprise Polska Sp. z o.o.?
Tak, wszystko wpływa na konto. Firma płaci uczciwie i w terminie, do tego ZUSy i cała reszta zgodnie z prawem, żadnych przekrętów. Bardzo sensowne miejsce do pracy, polecam.
Od dawna taka cisza, a miałem nadzieję, że dowiem się coś aktualnego bo chcę aplikować.
Super pracodawca, można poznać niesamowitych ludzi. Zarobki są adekwatne do umiejętności pracownika. Polecam są tam super mili i sympatyczni ludzie
Podpowiedzcie czy trudno dostać się do firmy? Jak przebiega rekrutacja?
Bardzo dobre warunki i atmosfera. Ponadprzeciętne benefity i sensowna wypłata. Jestem bardzo zadowolona. Lubię atmosferę w Hewlett Packard Enterprise Polska Sp. z o.o. za: Polityka otwartych drzwi - w każdej chwili możesz porozmawiać z managerem. Współpracownicy są bardzo pomocni.
@Pracownik, to, o czym piszesz, jest bardzo cenną informacją i z pewnością zachęci wiele osób do aplikacji. Czy wiesz, aby firma poszukiwała teraz nowych pracowników? Jakie umiejętności powinni mieć? A może w Hewlett Packard istnieje opcja zatrudnienia bez doświadczenia?
Pracuję w HPE od wielu lat. To doskonały pracodawca i wszystkie elementy wymienione w job postach są prawdą. Pomoc dla pracowników w trudnych sytuacjach, a mogą być to choroby, śmierć, śmierć osób bliskich.. jest realizowana z funduszu socjalnego. Certyfikatów ze szkoleń to mam grubą teczkę. Wiele osób poprzez pełny lub częściowy udział finansowy firmy zrobiło studia MBA, nie wspomnę o kosztownych certyfikatach technicznych i nie tylko technicznych. Jedyne co może boleć, to coraz bardziej ograniczona pewność że się człowiek w firmie utrzyma, ale odejścia realizowane są naprawdę po ludzku. Pani / Panie Psytra. Nie wiesz Waszmość o czym piszesz.
Czy ktoś mógł by usunąć, tą jakże rzeczową opinie niedoszłego "pracownika".
Czytam i czytam, myślę sobie, uuuu, hp enterpise, powazna i uznana firma, no dobra, to czego ode mnie wymagają: Profil kandydata: -Preferowane studia w zakresie elektroniki / elektrotechniki / informatyki lub odpowiednie doświadczenie praktyczne. Ofera skierowana jest wyłącznie do osób, które ukończyły studia inżynierskie lub magisterskie w ciągu maksymalnie dwóch ostanich lat lub kończą studia w bieżącym roku. spoko, poważna firma to wymagania też musza być -Znajomość technologii informatycznych z uwzględnieniem sprzętu oraz systemów operacyjnych -Mile widziana znajomość systemu operacyjnego Windows Server i/lub Linux -Mile widziana znajomość technologii sieciowych -Umiejętności w zakresie prac elektronicznych i informatycznych -Dobra znajomość języka angielskiego -Gotowość do podjęcia pracy w niestandardowym wymiarze godzin (pełnienie dyżurów, dyspozycyjność pod telefonem, praca serwisowa w terenie) jak poważna firma, to poważna firma, czasem trzeba sie poświęcić dla "dobra wspolnego" XD -Umiejętność analitycznego rozwiązywania problemów -Doskonałe zdolności komunikacyjne, również w kontakcie z klientem -Predyspozycje do pracy samodzielnej oraz umiejętność pracy w zespole -Odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, umiejętności prezentacyjne -Prawo jazdy kat. B No dobra, grube oczekiwania, to rzecz jasna i ponad wszelką wątpliwość i oczywistą oczywistość, ze będzie to bardzo gruba oferta. W końcu hp enterprise to nie pphu janusz&grażyna. No to lecimy, juz nie moge sie doczekać jakie to potężne i obrzydliwie obfite benefity na mnie spłyną: Oferujemy: Co mamy do zaoferowania: -Prywatna opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin aha.. 100 miesiecznie, nic wielkiego ale spox -Karta Multisport yup... 150 miesięcznie, dobre i to -Pakiet ubezpieczeń na życie mhm... 5 dych.. lecim dalej -Program Pomocy Pracownikom - pomoc w trudnej sytuacji życiowej yyyyyy... co? do czego do ch_ja pana jest ten program? jestem pracownikiem HPE i jestem w trudnej sytuacji życiowej? ... czy mam ku=r+wa myśleć, ze HPE oferuje tyle hajsiwa, ze pracownicy HPE pogrązają sie w tzw trudną sytuację zyciową??? o co tu w ogole?? -Bezpłatna kawa i herbata hahahahaha.. ooookeeeeejjj -Wspieranie work-life balance, w tym elastyczny czas pracy z możliwością pracy z domu hehehehehe.. no dobra, niech im będzie -Szkolenia, możliwości rozwoju osobistego i awansu w firmie ale jest jakaś konkretna sciezka awansu czy to takie pjerdololo, jak sie ktos zwolni, to cie tam wciśniemy i to bedzie twoj "awans"? -Program Wellness no z pewnością niezbędny do życia -Program rabatowy HPE Badge o kurde, znaczy, że bede mógł kupic 5% taniej jakies gówno hp niż byle ziutek z ulicy?? extra deal no dobra, ale gdzie do KU=_RWY NEDZY słowo o pieniądzach???????????? czy ta oferta "entreprajs" to jakies k. karty multisport i medikower razem k. warte 300zł???????????? to wy zaj...bane kur_wy nie zapłacicie tyle, zebym ja sobie z palcem mogł powynakupować te wszystkie karty i ubezpieczenia i zeby jeszcze mi zostało jeszcze niezła kupka hajsu na zycie? tak se myśle, ze chyba wielki ch.. wam w d.pala
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Hewlett Packard Enterprise Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Hewlett Packard Enterprise Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Hewlett Packard Enterprise Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!