Nie polecam pracy w tej firmie. Niskie zarobki, nie traktuje się sumiennego pracownika z szacunkiem, pretensje o głupoty, ciągły stres. Jeżeli szukacie stabilnego zatrudnienia, to go tutaj nie znajdziecie. Chyba, że jesteście lizusami albo lubicie wnosić donosy na członków zespołu. Ja podczas pracy w tej firmie nie chodziłem na l4, zgadzałem się przychodzić do pracy w dzień wolny grafikowo, gdy było za mało osób, bo ktoś im poszedł na l4 lub coś w tym rodzaju. Niejednokrotnie dzwoniono do mnie w tym samym dniu z prośbą, czy mogę przyjść do pracy mimo, że miałam dzień wolny w grafiku.Finalnie nie dostałem przedłużenia trzeciej umowy, a osoba, która ciągle chodziła na długie l4 i nie przychodziła w dni wolne do pracy, gdy było takie zapotrzebowanie dostała umowę na stałe. Jest to smutne i poniżające dla sumiennego pracownika, który chciał znaleźć w waszej firmie stałe zatrudnienie. Gratuluję osób decyzyjnych, które jak widać nie są zbyt kompetentne.
Nie polecam rutera nikomu ciągle som probiemy z programiami ciągle som brak sygnału nikomu nie polecam tych ruterow ludzie powinni ich nie brać rutera polsatu i ja podpisuje się calal plus i biorę ruter a te rutery polsatu po nimi i ich wyrzucać do śmietnika lub odsylac rutery polsatu pozdrawiam
A ja z kolei chciałam dodac pozytywną opinię. Pracuję w salonie, mam wspaniałych klientów, stałych klientów. Zawsze rozliczona jestem na czas. W sprzedaży raz na wozie, raz pod wozem. Firma robi multum zmian, ale zawsze jak cos się zmienia i nie wiem co i jak albo potrzebuje najzwyczajniej pomocy to dostajemy komplet informacji, mój młody koordynator zawsze odbierze telefon, pomoże lub zaproponuje cos innego to rozwiąże mój problem. Dział wsparcia też jest bardzo pomocny, nigdy nie zostałam pozostawiona sama sobie. Nie wiem, czy to przeczytasz ale dziękuję Ci Mateusz za wszystko. Jesteś cudownym człowiekiem i gdybys się nie pojawił to najprawdopodobniej by mnie już w canal nie było
oooo, a możesz coś napisać odnośnie rozmowy rekrutacyjnej u nich? jakie zadawali pytania i jakie warunki Ci zaoferowali? miałaś zdalną rozmowę? no i czy tylko jedną, czy może etap był bardziej rozbudowany?
Ja pracę w CANAL+ polecam, jeżeli ktoś jest ogarnięty, rozumie charakter swojej pracy i rozumie świat w jakim żyjemy to w tej pracy się odnajdzie. Są szkolenia, można się rozwijać - szczególnie jeżeli ktoś lubi pracę z głosem, mówię o pracy zdalnej. Trening perswazji, podpowiedzi od liderów i regularne sprawdzanie wyników - na to możemy liczyć. Wynagrodzenie na czas, są prowizje, grafik ustala się samemu z miesięcznym wyprzedzeniem. Ja firmę polecam.
Dzięki wielkie za wpis, zmieniam pracę i wahałam się czy tu zaaplikować do obsługi klienta:) Co do tych regularnie sprawdzanych wyników, ciężko je osiągnąć, zwalniają osoby słabsze już po okresie próbnym?
Gdybym aplikowała na młodszego analityka internetowego to ile czasu dostałabym na wdrożenie i naukę nowych technologii? W wymaganiach jako mile widziane wpisali choćby GTM, Google Analytics 4, Looker Studio, fajnie jakby było wystarczająco czasu na ogarnięcie tego wszystkiego, no i porządne szkolenia. Jak one wyglądają? Dopytuję, bo teoretycznie nie trzeba mieć doświadczenia z tego co opisywali.
wyrazić wielkie podziękowanie za wspaniałą obsługę w trakcie zawierania umowy na telewizję satelitarną w punkcie Canal+ w Bytomiu Centrum Handlowym M1 w dniu 17.04.2024r. Jestem pod olbrzymim wrażeniem profesjonalizmu,rzetelności,kultury,a nawet serdeczności jakich doświadczyłem w trakcie spotkania z Panią ,która obsługiwała w/w punkt. Jestem Mega zadowolony i zazdroszczę firmie takiego pracownika ! Wierzę,że wykonanie usługi abonamentowej na odbiór TvSat Canal+ dostarczy równie pozytywnych wrażeń. Łączę pozdrowienia.
Mam moment zawahania, czy nie iść czasem do nich na młodszego Analityka Internetowego z podstawą Java Script. Bo myślałem, żeby iść w Javę, ale tyle się teraz czyta, że coraz gorzej w branży IT, a w sumie mogę sobie poanalizować zachowania widzów :3 Tylko czy to kasowo wychodzi tak samo jak np. Java Dev?
Chaotyczny. Pytania były zadawane bez czekania na odpowiedź. Rekrutatorka Irmina Rokita spieszyła się i średnio była zainteresowana tym co mam do powiedzenia.
Jak widzę siebie za 10 lat. Czy jestem w stanie podzielić się tajemnicami mojej obecnej firmy? (pracowałam dla konkurencji) Czy jestem skłonna pracować po godzinach bez roszczenia praw do nadgodzin. Czy pasuje mi pracowanie w zespole, gdzie procesy nie są jeszcze wypracowane, bo nowa szefowa działu nie jest specjalistką w tej branży (sic!). Jakimi benefitami jestem zainteresowana, bo nie ma ich zbyt dużo w firmie.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Traktowanie klienta na poziome zerowym całe szczęście że w czerwcu kończy się umowa Polsat jest o milion razy lepszy i na pewno nie przedłużę umowy w canal tylko Polsat blokują dostęp po mimo wpłaty połowy zadłużenia i to jeszcze dziękują za wpłatę a po chwili brak sygnału (usunięte przez administratora) i tyle odradzam
Koordynator ds. Rozwoju Produktu OTT Growth ile na tę chwilę zarobi? Szukam aktualnych informacji żeby nie polegać na starych ofertach z lipca takich jak tu są chociażby. Mam nadzieję, że ktoś pomoże.
Jaka jest stawka początkowa w CANAL+ Polska S.A.? 9 lipca na Pracuj.pl dodali ogłoszenie na stanowisko Koordynator.
Praca w marketingu dla tej firmy to żart. Zresztą zobaczcie jak ten marketing wygląda. Wystarczy spojrzeć na ich żałosne social media.
Po tym stażu w dziale projektów socjalnych jest realna możliwość zdobycia pracy? Ogłoszenie jest ale chce wiedzieć jak to w praktyce wygląda. Bo ja byłem na tylu różnych stażach w życiu z urzędów i przez firmy i nigdy mi się nie zdarzyło, żeby to się wiązało z realnym przyjęciem do pracy.
CANAL+ Moi Teściowie telewizję Canal+ .W listopadzie zmarł teść ,po śmiarci zawiozłem sprzęt do punktu,pani odebrała ,zrobiła ksero aktu zgonu.2 miesiące dostawałem listy o ponowny skan aktu zgonu ,o dostarczenie oddanego sprzętu. W styczniu zmarła teściowa i dokładnie to samo. Dzisiaj dostałem list w którym piszą ,że zamkną umowę po oddaniu karty ,która była oddana 12 stycznia. Najgorsza firma,banda oszustów,naciągaczy,pracownicy to zgraja idotów.
Ponieważ na tym profilu jako miejsce podana jest Warszawa, to uważam, że dotyczy on centrali na Sikorskiego, więc uważam, że szkoda iż komentarze są z całej Polski i dotyczą franczyzy, czyli de facto wcale nie C+. Czy ktoś z centrali napisze kilka zdań o stażu w dziale projektów specjalnych? Staż jest płatny, ale ile? Jakie szanse mają stażyści na pozostanie na stałe w firmie?
Bardzo zła jakość dekoderów. Zacinają się, wyłączają, albo nie chcą się włączyć. Gubią kontakt z telewizorem. Chiński bubel! W dodatku odmawiają wymiany dekodera. Poza tym żenująca obsługa. Infolinia mówi jedno, a punkt obsługi canal+ co innego. W ogóle nie ma współpracy pomiędzy infolinią a punktem canal+. Jeden zgania na drugiego, jak nie wywiążą sie z umowy. Klient zostaje sam z problemem pomimo iż canal+ nie wywiązał się z umowy.
Moja opinia dotyczy właścicielki dwóch punktów franczyzowych w Radomiu-Galeria Słoneczna i M1 Zachęcam do podpisania umowy od pierwszego dnia szkolenia, ponieważ właścicielka w razie rezygnacji ze współpracy nie wypłaca pieniędzy za szkolenie,to jest 44h,co jest niezgodne z Kodeksem Pracy. Aż dziwne że Canal+ pozwala na takie rzeczy swoim franczyzobiorcom,bo to jednak kiepski Pr dla firmy. Właścicielka nie wszystkich informuje,że dopiero po 3 mc pracy wypłaci pieniądze za szkolenie,ja dowiedziałam się od pracowników punktu. Nie wiadomo też czy wypłaci pełną kwotę skoro nie chce dać umowy od 1 dnia.Mnie (usunięte przez administratora) na 1218 brutto.Zarobki to najniższa krajowa+ prowizja,która jest uzależniona od ilości umów podpisanych na swoim loginie,a ten dostajesz po 44h szkolenia.W trakcie nowa osoba pracuje na loginie właścicielki,o czym nie informuje na rozmowie kwalifikacyjnej.Ponadto jeśli pracownik zachęci klientów do oferty ale podpiszą umowę podczas jego dnia wolnego to przepada mu prowizja za tą umowę. Dlatego też ta wysoka prowizja omawiana podczas rozmowy w rzeczywistości jest sporo niższa)Przy rozliczeniu Pit pracownik musi zapłacić podatek z całego roku od pobieranej prowizji.Jest to praca dla osób,które chcą zdobyć doświadczenie w branży telekomunikacyjnej,a po roku mogą zmienić firmę na inną z lepszymi warunkami.Dla osób z doświadczeniem w branży nie polecam
Atmosfera w biurze warszawskim? TRAGEDIA! Ludzie wzajemnie donoszą na siebie. Działy wewnętrznie rywalizują i podkładają (usunięte przez administratora). Pierwszy raz spotkałem się z tak toksycznym towarzystwem. Nigdy więcej ludzi, od który aż promieniuje czyste zło.
W internecie udało mi się znaleźć ofertę pracy na stanowisko technika/inżyniera - emisji/transmisji. Firma oczekuje od pracownika dyspozycyjności. W jakich dniach i w jakich godzinach konkretnie? Widzę jedynie informację, że jest to praca 12 godzinna zarówno w dzień, jak i w nocy. I na czym polegają te elastyczne godziny pracy? Rozwińcie to, jeśli wiecie. W benefitach czytam, że jest to praca hybrydowa. W takim razie, ile dni w tygodniu można pracować z domu? :-)
W końcu, sprawiedliwości stało się zadość! Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) nałożył 46,56 mln zł kary na Canal+ Polska za wprowadzanie klientów w błąd przez konsultantów oraz nakazał zwrot środków konsumentom, podał Urząd. Wątpliwości wzbudziły telefoniczne rozmowy sprzedażowe, w których sugerowano, że konsumenci otrzymają bezpłatny prezent, tymczasem dochodziło do podpisania równoległej umowy.
Nie polecam pracy w tej firmie. Niskie zarobki, nie traktuje się sumiennego pracownika z szacunkiem, pretensje o głupoty, ciągły stres. Jeżeli szukacie stabilnego zatrudnienia, to go tutaj nie znajdziecie. Chyba, że jesteście lizusami albo lubicie wnosić donosy na członków zespołu. Ja podczas pracy w tej firmie nie chodziłem na l4, zgadzałem się przychodzić do pracy w dzień wolny grafikowo, gdy było za mało osób, bo ktoś im poszedł na l4 lub coś w tym rodzaju. Niejednokrotnie dzwoniono do mnie w tym samym dniu z prośbą, czy mogę przyjść do pracy mimo, że miałam dzień wolny w grafiku.Finalnie nie dostałem przedłużenia trzeciej umowy, a osoba, która ciągle chodziła na długie l4 i nie przychodziła w dni wolne do pracy, gdy było takie zapotrzebowanie dostała umowę na stałe. Jest to smutne i poniżające dla sumiennego pracownika, który chciał znaleźć w waszej firmie stałe zatrudnienie. Gratuluję osób decyzyjnych, które jak widać nie są zbyt kompetentne.
To bardzo przykre co cię spotkało kolego bo mnie spotkało dokładnie to samo w Firmie NGK Ceramiks oddział Dąbrowa Górnicza. Zastanawiam się tylko i nie rozumiem dlaczego tak się traktuje sumiennych i pracowitych ludzi. Chore smutne ale niestety prawdziwe. Powodzenia w szukaniu innej pracy chociaż zdaje sobie sprawie ze rynek pracy w Polsce to połączenie tragifarsy z tragismutkiem.
Nie polecam rutera nikomu ciągle som probiemy z programiami ciągle som brak sygnału nikomu nie polecam tych ruterow ludzie powinni ich nie brać rutera polsatu i ja podpisuje się calal plus i biorę ruter a te rutery polsatu po nimi i ich wyrzucać do śmietnika lub odsylac rutery polsatu pozdrawiam
A ja z kolei chciałam dodac pozytywną opinię. Pracuję w salonie, mam wspaniałych klientów, stałych klientów. Zawsze rozliczona jestem na czas. W sprzedaży raz na wozie, raz pod wozem. Firma robi multum zmian, ale zawsze jak cos się zmienia i nie wiem co i jak albo potrzebuje najzwyczajniej pomocy to dostajemy komplet informacji, mój młody koordynator zawsze odbierze telefon, pomoże lub zaproponuje cos innego to rozwiąże mój problem. Dział wsparcia też jest bardzo pomocny, nigdy nie zostałam pozostawiona sama sobie. Nie wiem, czy to przeczytasz ale dziękuję Ci Mateusz za wszystko. Jesteś cudownym człowiekiem i gdybys się nie pojawił to najprawdopodobniej by mnie już w canal nie było
no ja też chciałabym podjąć prace w dziale sprzedaży, ale na ich stronie widzę tylko oferty zagraniczne ;/ gdyby jednak coś się pojawiła, to pierwsza bym startowała :D mogłabyś w takim razie powiedzieć ile można w najgorszym okresie zarobić u nich, a ile gdy sprzedaż jest całkiem spora? macie podstawę i prowizje? podałabyś konkretne kwoty?
To właśnie masz okazje bo jest możliwość pracy zdalnej. W weekend aplikowałam a dzisiaj już dzwoniła do mnie Pani w sprawie rozmowy rekrutacyjnej
oooo, a możesz coś napisać odnośnie rozmowy rekrutacyjnej u nich? jakie zadawali pytania i jakie warunki Ci zaoferowali? miałaś zdalną rozmowę? no i czy tylko jedną, czy może etap był bardziej rozbudowany?
Opinia negatywna dotyczy BONARKA KRAKOW, gdyz obslugujacy pracownik lysy, mlody opowiada dziwne rzeczy. klienci takich zachowac od obslugi klienta raczej nie oczekuja.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w CANAL+ Polska S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy CANAL+ Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 56.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w CANAL+ Polska S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 44, z czego 6 to opinie pozytywne, 29 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy CANAL+ Polska S.A.?
Kandydaci do pracy w CANAL+ Polska S.A. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.