Jak się pracuje w WELCOME Airport Services Sp. z o.o. Warszawa? Zadaj pytanie

Niżej możesz napisać pytania o to jak się pracuje w WELCOME Airport Services Sp. z o.o. Warszawa, jak wygląda praca, jakie są zarobki. Dowiedz się czy praca w WELCOME Airport Services Sp. z o.o. jest dla Ciebie! 


Branże: Firmy transportowe i spedytorzy lotniczy

Najnowsze pytania nt. pracy w WELCOME Airport Services Sp. z o.o. w Warszawa

Wojtek
Były pracownik
 Pytanie

Co słychać w Katowicach? Kto został ze starej ekipy?

Fili
Kandydat
 Pytanie

Witam. Jakie są zarobki na stanowisku Pracownik Obsługi Płytowej - Pracownik Obsługi Naziemnej Samolotów? I czy istnieje możliwość zwrotu kosztów dojazdu?

Kapi
Były pracownik
 Pytanie
@Fili

3400 brutto podstawa + marne trudne do zdobycia premie. Zwrot kosztów dojazdów? Zapomnij, chyba że odliczysz sobie od podatku dojazdy do pracy (praca po za miejscem zamieszkania) ale to każdy pracodawca oferuje bo taki jest kodeks pracy.

Lolek
Pracownik
@Kapi

Premie są zawsze, 15%. I moim zdaniem jest to najglupszy pomysl ever. Zwrot kosztów dojazdu to nie ten adres. Nie ma tak dobrze;) I od czerwca/lipca 3800 brutto.

MówięJakJest
Były pracownik
 Pytanie
@Lolek

LS miał taki niedobór pracowników że wprowadził premie aż do 1000 zł brutto (każda sekcja ma inaczej liczone, i to też zależnie od stanowiska) uzależnione od… oceny przełożonego :D serio stawiają im ocenki w dzienniku jak dzieciom w zerówce a teraz na agenta obsługi pasażerskiej dają już 3900zł brutto podstawy. Już chyba wolałbym dostać te 150zł brutto premii w welcome przyznane przez kierownika sekcji, niż do 1000zł uzależnione od indywidualnej subiektywnej decyzji każdego przełożonego codziennej oceny pracy. Kto da więcej?

Deri
Pracownik
 Pytanie
@MówięJakJest

Zażyłeś już swoje tabletki ? Patrząc na to jak wszystkim odpisujesz na forum welcome i Ls chwaląc się jakiej to nie masz wspaniałej prace to ciekawe kiedy pracujesz w tej swojej wspaniałej pracy :). Tak tak wolisz 100 niż 1000 zapomniałeś tylko dodać ze ten 1000 w Ls jest za konkretną ocenę i ludzie pracujących w LS od kwietnia co mc ten tysiąc dostają + podwyżki + dodatkowe premie na sezon. Obecnie w Ls zarabia się więcej niż w WAS a dysproporcja tylko będzie się powiększać.

MówięJakJest
Były pracownik
 Pytanie
@Deri

To tylko puste liczby niczym nie podparte, po prostu w LS trzeba mocniej wejść w du pę żeby tą premię dostać co też sukcesywnie robisz niezmiennie codziennie :D zarówno LS jak i WAS to jedno wielkie dno… skoro tak dobrze się tam zarabia to dlaczego nonstop brakuje ludzi do pracy?

MówięJakJest
Były pracownik
 Pytanie

Skąd masz takie konkretne dane? 90% to dużo… pytałem się po moich znajomych i jakoś mało komu udaje się uzyskać najwyższy pułap premii, niektórzy wcale nie dostają bo shift leaderzy/alokatorzy są na tyle stronniczy i nie oceniają ich obiektywnie przez to żadnych premii nie dostają 90% której sekcji? Ile osób z tych 90% dostaje częściową premie a ile najwyższą możliwą? 90% pracowników wydaje mi się nieprawdopodobny bo w żadnej sekcji 90% osób nie jest pracownikami (nie są zatrudnieni na podstawie umów o prace) zdecydowana większość „pracowników” (usunięte przez administratora)

Neoniasty
Były pracownik
@MówięJakJest

Patrzę właśnie na pasek wypłaty z początku miesiąca w LS. Odpowiadam: jesteście w błędzie. Obaj. Dyskusje w stylu "bo słyszałem, że", lub też "bo tam jest chyba tak, że" nigdy do niczego dobrego nie prowadziły.

Deri
Pracownik
 Pytanie
@MówięJakJest

Skąd mam takie dane ? Przecież to ogólnodostępne dane. Oczywistym jest ze premie maja pracownicy na umowę o prace a nie zlecenie. Coś za coś każda umowa ma swoje plusy i minusy. W Ls z każdym mc jest coraz lepiej i oby tak dalej. A tacy jak ty zawsze będą narzekać już taka natura nieudaczników

MówięJakJest
Były pracownik
 Pytanie
@Deri

hahaha śmiechłem :) Porównując LS i Welcome to przykładowo pracownik obsługi pasażerskiej w LSie tzw. PSR (albo PiSuaR) na umowie zlecenie dostaje 22zł/brutto a w Welcome na tożsamym stanowisku Agent Obsługi Pasażerskiej tzw. asysta daje już 25zł/h obowiązki są te same, godziny pracy prawie identyczne, Welcome ma prostsze rejsy shorthaulowe - LS ma sporo longhauli trudniejszych do ogarnięcia, przełożeni (Liderzy) są o wiele lepsi w Welcome przynajmniej jeśli chodzi o WAW nie mówiąc tego o pseudokierowniczkach w LSie (Shift Leaderzy, Alokatorzy) skoro w LS jest lepiej to dlaczego firma od kilkunastu miesięcy ma otwarte rekrutacje na prawie wszystkie stanowiska? nie potraficie ludzi znaleźć? czy po prostu traktujecie ich jak zło konieczne? w LSie jest jest źle a będzie jeszcze gorzej, mam nadzieje że niedługo LS skończy jako selfhandling LOTu bo tylko to będą w stanie obsługiwać z powodu niedoboru pracowników, dlaczego w ciągu ostatnich 2-3 lat prezes w LSie zmienił się 3 razy? Opaliński, Rosek, Urbaniak

Norbiwaw
Pracownik
 Pytanie
@MówięJakJest

O LS się nie martw. Dostał właśnie wsparcie w postaci prezesa największej konkurencji który wywodzi się z PGL(dla laików to właściciel LOT i LS). LS przez ostatnie lata dostawał lanie od Welcome teraz role się odwrócą ale za to będziemy w najpiękniejszym porcie lotniczym wybudowany ever Warszawa Radom. Jak to się skończy dla nas pracowników? Chyba się domyślacie

MówięJakJest
Były pracownik
@Norbiwaw

A za kilka lat będzie znowu na odwrót i historia zatoczy koło handling to trudna branża

Karola
Pracownik
@Fili

3800 brutto na start + 15 % frekwencyjnej. Zapraszamy do składania CV przez platformę olx lub pracuj.pl Przedstawimy szczegóły oferty. Pozdrawiam

wmiboy
Kandydat
@Karola

nawet na modlinie płacą więcej, wstyd!

Obserwator
Były pracownik
 Pytanie
@Karola

3800 brutto to ile to netto??heh. Inflacja na poziomie 50% ludzie litości, przecież ta wypłata to na bułeczkę, smalec i dynamo do roweru.Na paliwo już zabraknie

Kierowca autobusu
Kandydat
 Pytanie

Myślę o aplikowaniu do Welcome na kierowcę autobusu. Czy może mi ktoś konkretnie odpowiedzieć na dwa pytania: 1. Czy koniczny jest ukończony kurs na przewóz osób? Prawko już jest kurs w trakcie (mam też kategorie C i kurs na wózki widłowe– czy to atut?) 2. Jakie są realne zarobki tzn.: podstawa, dodatki za nocki i święta? Ile średnio wychodzi godzin? Tylko proszę o konkret, a nie odpowiedzi typu: zarobki słabe, idź do MZA, nie pchaj się tu, itd.

Karola
Pracownik
@Kierowca autobusu

Dzień Dobry, Zapraszamy na rozmowę rekrutacyjną w celu przedstawienia szczegółów oferty :) proszę złożyć CV przez platformę olx. Czekamy. Zarobki na start to 4000 brutto + 15% premii frekwencyjnej co miesiąc. Pozdrawiam

heh
Kandydat
@Karola

przy kat.B nawet w Uberze więcej zarobię szkoda słów!

Karola
Pracownik
@heh

Jestem pracownikiem Welcome, nie osobą decyzyjną odnośnie stawek, więc proszę o powstrzymanie się od komentarzy w stylu wstyd, szkoda słów. To nie moja wina :)

MówięJakJest
Były pracownik
@Karola

Jako pracownik działu HR odpowiada Pani za prezentację oferty potencjalnym kandydatom którzy aplikują na stanowiska na które firma ma zapotrzebowanie, z całą pewnością nie jest łatwe znalezienie dobrego pracownika oferując takie grosze, z całą pewnością wszyscy chwalą sobie warunki współpracy zwłaszcza zarobki... zejdźmy na ziemię... ja bym czuł wstyd proponując stawki znacząco odstające od konkurencji nawet gdyby to była moja praca...

Karola
Pracownik
@MówięJakJest

Cóż, praca jak praca, mam swoje obowiązki, które staram się wykonywać należycie mimo tego jakie firma stawia przede mną wyzwania :)

Były
Były pracownik
@Karola

Współczuje.

Visitor
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry. Rozważam pracę w Firmie Welcome. Doświadczenie w lotnictwie 20 lat. Podpowiedzcie, które miejsce pracy jest Waszym zdaniem godne polecenia? Z góry Dziękuję.

MówięJakJest
Były pracownik
@Visitor

z takim doświadczeniem to do linii lotniczych a nie do marnego handlingu, jak masz doświadczenie 20 lat to powinieneś znać branżę i to wiedzieć…

Viki
Pracownik
@MówięJakJest

Na Chopinie aktualnie nie polecam ponieważ brakuje pracowników zarówno opsy i rampa. Często obsługujemy dwa rejsy jednocześnie. Zmiany które nastąpiły nie zapowiadają poprawy. Szukaj w liniach albo w portach.

MówięJakJest
Były pracownik
@Viki

Na Chopinie od dawna tak jest, z cudowną najlepszą pod słońcem kierownik sekcji agniesią na czele

qwerty
Pracownik
 Pytanie
@Visitor

W której gałęzi lotnictwa masz to 20 letnie doświadczenie ? Bo ta informacja dużo może zmienić.

Były pracownik
Były pracownik
@Visitor

Hahaha powodzenia

@Vistior
Pracownik
@qwerty

byłem bagażowym w PPLu

janusz
Były pracownik
@qwerty

halyna bynde w lotnictwie pracowal ta po browary bynda lotał

qwerty
Pracownik
 Pytanie
@@Vistior

Bagazowym w PPLu? PPL nie zajmuje się obsługą bagaży. Od tego są handlingi. Chyba że bagaż doświadczeń z PPLu chcesz tu przynieść ;)

MówięJakJest
Były pracownik
@qwerty

Obsługą bezpośrednią nie ale transportem technicznym tak. Mówię tu o Zespole Operacyjnym BHS i Wsparcia Transportu Bagażu - taka komórka działa pod PPL Kol. @Vistior mógł tam pracować, ale przechodząc z PPL do Welcome to pchanie się w znacznie gorsze (usunięte przez administratora) także ten bagaż doświadczeń może zostać jeszcze nieźle wzbogacony po tej zmianie ;-)

qwerty
Pracownik
 Pytanie
@MówięJakJest

Jeżeli tam pracował to ma na miejscu kolegę kierownika WPS - MZ z welcome, on opowie mu szczegóły sortowni ;) Myślę, że po pewnej dawce informacji @Visitor odpuści sobie i do emerytury dociągnie w "państwowej" firmie. Swoją drogą co za pomysł porzucać "pewniaka" i pchać się w handling ? ;)

albatros
Pracownik
 Pytanie
@qwerty

Welcome chwali się w mediach społecznościowych zatrudnieniem kilkuset pracowników. Rampa pyta gdzie oni są? Rano każdy samolot wychodzi opóźniony bo jest nas za mało.

MówięJakJest
Były pracownik
 Pytanie
@albatros

To taki chwyt marketingowy Welcome chwali się że zatrudnił kilkaset pracowników - zatrudnił czyli te osoby podpisały umowę. jaką? zlecenie o pracę? na jaki okres czasu? 3 miesiące? rok? 2 lata? czas nieoznaczony? i najważniejsze pytanie ilu z tych kilkuset zatrudnionych nadal pracuje? bo z autopsji wiem że jak komuś nie odpowiada ta praca to ją zmienia szkoda że nie chwalą się np. tym jaki jest średni staż pracowników w firmie albo po jakim czasie nowozatrudnieni pracownicy rezygnują

Frost
Pracownik
@MówięJakJest

Nie siej zamętu chłopie, zatrudnienie ludzi za najniższą krajową jest niezłym wyzwaniem. Ciekawe czy byś się tego podjął. Wiesz doskonale że handlingowi nikt nie chce płacić ani linie lotnicze ani porty lotnicze, ale porty z radością dofinansują Raynera. Dramat. Wymogi dla obsługi na poziomie Himalajów a płaca na poziomie za tę robotę to dno i metr mułu. Szkoda gadać.....

MówięJakJest
Były pracownik
 Pytanie
@Frost

jakiego zamętu? zatrudnianie pracowników za najniższą krajową nie jest wyzwaniem tylko nieuczciwym zagraniem a handlingi doskonale wiedzą na czym mogą zaoszczędzić, na czym "przyjanuszować" tak aby tym wyżej hajs się zgadzał a nie szeregowym pracownikom którzy są podstawą tej firmy... znam wiele pracodawców również z branży lotniczej co potrafią człowieka docenić i oferują znacznie lepsze warunki zatrudnienia i wcale nie dają najniższej krajowej. Handling od zawsze był takim "chłopcem do bicia" bo cokolwiek byłoby nie tak to wina handlingu, handling i handling a linie lotnicze umywają ręce... zgubiłeś bagaż? przecież baggage handlerem jest welcome! do nich miej pretensje nie do nas! twój lot jest opóźniony? a to pewnie dlatego że obsługa handlingowa nie wyrobiła się na czas i to ich wina! co do "punktualności" to np. welcome już od dawna robi statystyki i wie co mogą sobie opóźnić a czego nie albo inaczej co mogą opóźnić bezkarnie opóźnić kosztem ważniejszego rejsu który musi być o czasie

Gigi
Pracownik
@MówięJakJest

Pracodawca płaci tyle za ile pracownik chce pracować. Takie jest prawo rynku. Płace w handlingu są i będą słabe ponieważ nie ma mocnych związków zawodowych.

Kwadrat poskladany
Pracownik
 Pytanie
@albatros

Jak to gdzie są? W excelowych statystykach :) Przecież HRom i tym na górze się zgadza. Zatrudnili kilkaset głów. "Zapomnieli" dodać, że większość na umowy zlecenia, ze zdolnością operacyjną w okolicach 30-40% godzin do wyrobienia w skali miesiąca. "Zapomnieli" też napisać że kiedy zatrudnili w tygodniu X załóżmy 10 pracowników, to w tym samym czasie 6 odeszło. Grunt to wykres i statystyka - jak to się zgadza, to każde "potknięcie" w realnej pracy można zrzucić na kierowników sekcji, albo dyrektora. "Przecież wykres wyraźnie pokazuje że...." jest jak mantra. Panowie i Panie z centrali, wypadało by kilka razy na miesiąc wyjść na płytę, przejść się po gate'ach. Zobaczyli byście realną pracę tej firmy, i zrozumieli kto zarabia na wasze czterocyfrowe z 6-7 z przodu wynagrodzenia. Proszę pamiętać z łaski swojej, że dział kontrolingu nie będzie potrzebny, jeżeli nic nie będzie latać, dział zakupów nie będzie musiał niczego kupować, compliance nie będzie miał czego badać , szkolenia nie będą miały kogo szkolić, a zarząd czym zarządzać. A nie będzie latać wtedy, kiedy nie będzie wykonana praca. Ta właściwa i charakterystyczna dla firmy tego pokroju - praca operacyjna. I to nie jest tak, że bagażowi i koordynatorzy nie mogą żyć bez Pana Prezesa. Jest dokładnie na odwrót. Wypadało by zamknąć laptopa ze statystykami i ruszyć do sekcji. Może nawet usiąść na check in i odprawić 5 paxow. Może przerzucic jakies 3 walizki. Może wejść na rozgrzaną do +50 stopni płytę. To jest handling, to jest ta firma. I tu należy pompowac pieniądze.

szwagier
Pracownik
@Kwadrat poskladany

Nie ma co porównywać warszawskiego lotniska do Amsterdamu Londynu czy Dublina to inna liga. Welcome ma problem z pracownikami ponieważ oferta dla nich jest słaba. Kolejne „inicjatywny” to udowadniają. Pracujcie więcej przez sezon dostaniecie na ćwiartkę baku paliwa. Wysokie wynagrodzenie zasadnicze to jedyna droga żeby zachęcić pracowników do pozostania w firmie.

były pracownik
Były pracownik
@szwagier

Nie ma szans na wysokie wynagrodzenie, gdyż robol z handlingu to koniec ogniwa pokarmowego.Czyli wiadomo czarna dziura.Zarobic muszą prezesi z nadania , biuro, zarząd no i kasa dla ukrai.ny potrzebna bo nowy elektorat popisu

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

przebieg rozmowy to jakiś żart. Osoby, które zajmują się rekrutacją nie mają zielonego pojęcia o tym, jak wygląda praca na danym stanowisku. Prowadząca rozmowę mydli oczy jak się da, w dodatku podaje nieprawdziwe informacje na temat statusu o niekaralności. Podczas rozmowy mówi, że nie trzeba dostarczać, bo służby same to sprawdzą, a przy składaniu wniosku o przepustkę okazuje się, że jednak jest potrzebne :) Kierowniczka obecna na rozmowie ma tak mało energii w opowiadaniu o pracy, że można zasnąć. Na spotkaniu indywidualnym było tylko jedno pytanie o angielski, w dodatku takie, jakiego można się spodziewać na maturze, a nie na rozmowie o pracę na międzynarodowym lotnisku

Pytania

dyspozycyjność, dojazd do pracy, i po angielsku "czy lubisz podróżować i dlaczego"

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(40 opinii)
Wyślij CV
logo firmy KIEROWCA KAT C
Gogolin
Eko-Probud Sp. z o.o.
(14 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Magazynier - operator wózka widłowego
Hagen
A&Z Transport - Logistyka Sp. z o.o.
(35 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
MówięJakJest
Były pracownik
 Pytanie

Jak tam nowe prezesostwo? podoba się? :)

Kwadryga
Pracownik
 Pytanie
@MówięJakJest

Dwóch ludzi którzy ze specyfiką handlingu nie mają za dużo wspólnego ? To się nie może dobrze skończyć. Nowy prezes jest strategiem, kojarzony jest z Radomiem - więc ścieżka "rozwoju" firmy już jasna jest :) Pan wiceminister H. swoje macki ma już wszędzie :) Nie ma niestety w zarządzie kogoś, kto zna tą pracę od podstaw. Tu jest ból, nadal wyznacznikiem będą "statystyki w excelu" a nie żywa praca i rzeczywistość, która od tych tabelek tak bardzo odbiega. I wyjaśniając - to, że ktoś jest dyrektorem lub innym włodarzem w spółkach zajmujących się szeroko pojętym lotnictwem nie oznacza, że wiedzą o co chodzi z handlingiem. Ale historia pokazuje, że handlingi to zawsze "chłopcy do bicia". Tu się zarabia najmniej, ale robi za dużo. I zawsze na koniec dnia jest "delay na handling" ;)

Jeremy
Pracownik
@Kwadryga

Będziemy teraz pracować na Radom. To się nie może dobrze skończyć.

Justyna
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałam tu w 2006 i 2007 roku. Miło wspominam tą pracę. Dużo z niej wyniosłam, szalone czasy pobierania opłat w check in już pewnie nie wróciły? Pozdrawiam i polecam prace w wasie dla osób po maturze.

Były Pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Justyna

Do welcome i bez matury przyjmą, nawet wykształcenia nie sprawdzają mimo że wymagają średnie i z podstawowym przyjmą bo tyle ludzi brakuje. Czasy pobierania opłat nie wrócą? Teraz to dopiero pobierają na potęgę bo premie zwiększyli, nikt nie chciał pobierać opłat to zwiększyli więc wróciły. Dział promocji znowu w natarciu…

Olo
Były pracownik
@Justyna

Pomyłka tamta firma już nie istnieje

Kwadryga
Pracownik
@Były Pracownik

Nie dział promocji, tylko zanim coś napiszesz popatrz o czasie, o którym mówi. Czasami mam wrażenie, że ten portal tutaj jest tylko do wylewania żali. Dział hejtu znowu w natarciu.

MówięJakJest
Były pracownik
@Kwadryga

Prawdę mówi, te czasy gdzie HR sobie wybierał kandydatów bezpowrotnie minęły. Nieistniejąca już Firma WAS (Warsaw Airport Services) to były jedne z lepszych okresów rozwoju tej firmy, czasy mlekiem i miodem płynące. Obecnie do zadań fizycznych biorą wszystkich co mają 2 ręce i 2 nogi, są ogromne braki kadrowe. Tak na marginesie, szykuje się zmiana prezesa i wiceprezesa w welcome, może będzie lepiej.

rampiarz
Były pracownik
@MówięJakJest

Ale o użyciu pegasusa do podsłuchiwania pracowników oraz innych przekrętach prezesa sprawiedliwość nie zapomni.

Kwadryga
Pracownik
 Pytanie
@MówięJakJest

Niestety tak jest. Ale popatrz w skali Europy - pokaz mi proszę JEDEN handling, jedną firmę obsługującą samoloty, w której jest tak dobrze, jak było w 2005-2009. Wskaż proszę, która firma w Polsce zajmująca się handlingiem nie ma obecnie problemów finansowo-zatrudnieniowych. Jeżeli linia lotnicza płaci za obsługę 60% mniej obecnie niż 15 lat temu, to nie jest problemem firma handlingowa, a rzeczywistość, która poszła w złym kierunku. I argumenty o fatalnych próbach negocjacji nic tu nie zmieną - nikt z was nie był na negocjacjach kontraktów z liniami lotniczymi. Obecnie wystarczy poczytać zagraniczne portale i oglądać media i można zobaczyć, że problemy Welcome są na prawdę niewielkie. Kraina mlekiem i miodem płynąca ? To może Narnia ? ;) A na poważnie - cała ta branża jest obecnie w fatalnej kondycji, linie lotnicze na tym korzystają dyktując warunki. Dodatkowo naciski polityczne robią swoje i mamy to co mamy. I nie ma znaczenia kto zarządza taką firmą. ZWŁASZCZA, że mówimy o firmie, która jest uzależniona od spółek Skarbu Państwa. Po 1. Prezes zawsze będzie z nadania, po 2. Nie ma mądrego, który by obecną sytuację uzdrowił w jedną kadencję. Chcemy więcej pieniędzy ? Na prawdę uważasz, że zmiana prezesa spowoduje, że nagle budżet Welcome zostanie magicznie zasilony złotówkami ? Może nowy prezes ma układy tam, gdzie drukują banknoty.... ? Szykuje się zmiana prezesa ? Masz informacje z komisji ? A może w niej zasiadasz ? Nie szykuje się zmiana. Prześledź proszę obecny ruch politycznego układu infrastruktury lotniczej (pewien pan M.H. ten od CPK i jego układy) i poczekaj do 13.06. Zobaczysz swoją "dobrą zmianę".

MówięJakJest
Były pracownik
@Kwadryga

Excel Handling, Aviation Support Poland Problemem są źle wynegocjowane kontrakty handlingowe, obecnie jest taka sytuacja że są tylko 2 znaczące firmy handlingowe - Welcome Airport Services i LSAS które maja monopol na rynku. Prezes zawsze jest z nadania i głównie z mianowania politycznego, nie łudźmy się 4 władza to polityka a polityka to nic dobrego, moim zdaniem następny zarząd spółki (mówię tu o prezesie i wiceprezesie) jeszcze bardziej przykręcą śrubę obecnym szeregowym pracownikom bo teraźniejszy prezes i tak był zbyt hojny. Co do zmiany zarządu (prezesa i wiceprezesa) to mam sprawdzone informacje z pierwszej ręki - do 13.06 to obaj już będą wybrani oficjalnie a nieoficjalnie to już dawno są wybrani. Zmiana nastąpi do końca obecnego miesiąca maksymalnie do końca następnego (czerwiec/lipiec).

Kwadryga
Pracownik
 Pytanie
@MówięJakJest

No widzisz, Ty masz z "pierwszej reki" czyli jawnie przyznajesz się w tym momencie do naruszenia procedury wyboru prezesa. Pozostaje to zgłosić:) Chyba że, jak pisałam wcześniej, jesteś z RN albo z komisji weryfikujacej. P.S. obecny vice prezes nie jest "pierwsza reka" informacji, pomimo jakże miłych konszachtow z MH. Jedyna zmiana jaka może nastąpić to zamiana obecnych na swoich stanowiskach, ale wtedy biada nam, bo obecny vice ma pojęcia tyle o pracy operacyjnej co agent PRM po szkoleniu wstępnym. ASP ? Wolne żarty, zobacz kto tam zarządza i porozmawiaj z ludźmi którzy tam pracowali lub pracują. Były prezes Welcome jest tam szefem Ground Handlingu. Poza tym przykład ASP jest nietrafiony - to handling dedykowany tylko do self handlingu swojej spółki matki BUZZ, będącej w holdingu Ryanair - A więc obsługa jednego przewoźnika. Excel? Proszę Cię... stan sprzęt i GSE = 0, gdyby Welcome albo LS odmówili świadczenia usług dla nich jako third party, to ten duży z Pakistanu by tak sobie stał i stał. Firm handlingowych na rynku jest mnóstwo. Tylko nikt nie wejdzie w tak nierentowny obszar jak lowcosty i narodowy przewoźnik. Menzies próbował kilka lat temu. Generalnie coś tam wiesz, ale jeszcze Ci trochę wiedzy właściwej brakuje ;) Zgadamy się tutaj 9-10.06, porozmawiamy wtedy o "nowym" prezesie ;)

MówięJakJest
Były pracownik
@Kwadryga

Jeśli myślisz że nagle, sama RN wpadła na świetny pomysł wymiany prezesa i wiceprezesa jednocześnie to gratuluję dedukcji i braku znajomości realiów. Taka prawda że my i tak nie mamy wpływu na to co się dzieje, decyzje zapadają na wyższym szczeblu a ci niżej nie mają nic do gadania. Nie, nie jestem z RN ani z komisji weryfikującej po prostu znam realia jakimi rządzi się biznes i polityka jestem zwykłym trybikiem w mechanizmie zwanym społeczeństwo. Sam stwierdziłeś że obecny wiceprezes ma powiązania z MH, przypadkiem się tam nie znalazł ;) Co do handlingów to tak, ASP jest selfhandlingiem Ryan Aira który powstał głównie dlatego bo nie byli się w stanie porozumieć co do umów handlingowych (np. z LSAS w WMI) doszli do wniosku że korzystniej będzie im stworzyć własny handling niż pakować się w firmy zewnętrzne, ale nie porównywałem też jakości stanu technicznego sprzętu bo nie to jest pełnym wyznacznikiem w której firmie pracuje się lepiej, oczywiście na nowym sprzęcie pracuje się o wiele bardziej komfortowo i efektywnie ale nowy sprzęt niestety kosztuje. Jak mawiał klasyk „wiem że nic nie wiem” :) nie wiem o czym chcesz porozmawiać 9-10.06 skoro 8.06 to zaczną dopiero rozmowy przeprowadzać kandydatów, wybrańców poznamy później…

Kwadryga
Pracownik
 Pytanie
@MówięJakJest

Napierw piszesz, że masz informacje z pierwszej ręki, kto zostanie prezesem. Teraz piszesz że jesteś tylko trybikiem i znasz realia. To jak to jest ? Masz te informacje czy nie. Bo "pierwsza ręka" drogi panie to albo Pan Minister, albo wice Minister, albo pan Prezes PPL. Nikt więcej. A nawet jeżeli wiedzą już kogo sobie "wybrali" to nie mogą o tym mówić. Mówiąc, że masz już informacje wychodzi na to, że albo mamy przypadek schizofrenii, albo jednak jesteś z RN :) Mimo wszystko pozdrawiam

MówięJakJest
Były pracownik
@Kwadryga

Uważaj bo jeszcze się polepszy od tej zmiany :)

Kwadryga
Pracownik
@MówięJakJest

Hahaha ;) ;) W handlingowym świecie dobre czasy już bezpowrotnie minęły. Linie lotnicze będą dalej cisnąć handlingi na wyżyłowane SLA i minimalne stawki. Chyba, że wrócimy do czasów z przed 2004 roku. Lowcosty odejdą w niepamięć a latanie znowu będzie czymś więcej niż wsiadaniem do autobusu ;) Patrząc na to co robi UE w kwestii "elektryczność to przyszłość" może do tego dojść. Opłaty za emisję CO2 będą rosnąć, ludzie zaczną przesiadać się na pociągi. No chyba, że będą chcieli lecieć do ORD, wtedy zostanie im tylko samolot :) Czasy dobrych płac minęły, bo nagle okazało się, że praca na lotnisku nie jest czymś "awangardowym". Check-in to nic innego jak "kasa w biedronce", na rampie bagaże ładuje się tak jak rozstawia się towar w Tesco. I żaden nowy zarząd, żaden nowy prezes tego nie zmieni. Nie ważne czy będzie to prezes, który uczył się na uczelni przez 5 lat tabelek w excelu (wszak nasza firma na tym opiera swoje wyliczenia) czy będzie to osoba z doświadczeniem operacyjnym - jak widać ludzie mający duże doświadczenie nie dojdą wyżej niż do poziomu kierownika sekcji. Przykre to. Ale prawdziwe. I może lepiej jednak zacząć szukać innej pracy.

qwerty
Były pracownik
@rampiarz

Puste, śmieszne, patetyczne słowa. "sprawiedliwość nie zapomni".... ha-ha-ha Najpierw dowody, potem postępowanie, i po wyroku można mówić kto o czym i kiedy zapomni lub nie.

rampiarz
Pracownik
 Pytanie
@qwerty

Nie przeraża Cię, że za zgodą i wiedzą prezesa podsłuchiwano Pracowników Pegasusem? Wszystko może być puste, ale sprawa wróci.

qwerty
Pracownik
@rampiarz

Chyba się nie zrozumieliśmy. Napisać można wszystko. Dowody najpierw. Potem niech ruszy cała akcja ,sprawy, itp.

Prawda w oczy kole
Pracownik
@Kwadryga

Prawda to

Zainteresowany pracą
Kandydat
 Pytanie

Na czym polega praca w koordynacji? ogłoszenie non stop się odnawia. czy szukają aż tyle chętnych czy jest tak duża rotacja w zespole osób? oferta dla Warszawy. Zastanawiam się nad aplikacją. Czy zakres obowiązków w ogłoszeniu jest adekwatny do rzeczywistych obowiązków?

MówięJakJest
Były pracownik
 Pytanie
@Zainteresowany pracą

Jeśli chodzi Ci o stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Koordynacji Operacji Lotniczych, to tak - cały proces obsługi samolotu przylatującego/odlatującego na płycie od A do Ż łącznie z przylotem, przygotowaniem do odlotu, wyważaniem samolotu, itp. ogólnie temat rzeka w niektórych firmach jest za ten proces odpowiedzialnych kilka osób, tutaj jedna i zdecydowanie to jest powód dlaczego ogłoszenie cieszy się taką popularnością zdecydowanie to stanowisko niewspółmiernie opłacane co do zakresu obowiązków i wymagań pracodawcy, ale ta firma słynie z takich działań. Nie tylko to stanowisko również m.in. Agent Obsługi Pasażerskiej na które ta firma poszukuje od 2 lat - bez powodzenia, o obsłudze sortowni, płyty nie wspominając. Wydaje mi się że ogłoszenie dlatego się non stop odnawia bo nie osiągnęli jeszcze planowanego zatrudnienia czyli nie znaleźli jeszcze tyle osób co im potrzeba, możesz spróbować aplikować. Polecam weryfikować wszystko to co mówią na rozmowach rekrutacyjnych w tej firmie bo HRki nie do końca mówią prawdę, rekrutacja wygląda tak jakbyś przyszedł do salonu operatora komórkowego a konsultant chce Ci wcisnąć niekorzystną umowę i ma tylko jeden cel - abyś ją podpisał. :) Czy zakres obowiązków jest adekwatny do rzeczywistych obowiązków? critical system error...

Zainteresowany pracą
Kandydat
 Pytanie
@MówięJakJest

dziękuję za odpowiedź. Jeżeli mowa o rozmowie rekrutacyjnej to kto ją prowadzi jeszcze oprócz rekrutera? Czy na rozmowie jest szansa poznać Kierownika tego Działu? macie informacje o średniej wieku w tym Dziale? jeżeli się nie mylę to chyba o tym stanowisku była mowa w jednym z programów na DISCOVERY. wywnioskowałem, że na tych wakatach pracują najbardziej doświadczone osoby, co też powinno proporcjonalnie przekładać się na średnią wieku pracowników czytaj najdłuższy staż w firmie. Jak to jest w praktyce? Zastanawiam się czy nie jestem za stary chcąc dostać angaż na to stanowisko z zewnątrz ;-)

Zainteresowany pracą
Kandydat
 Pytanie
@MówięJakJest

I jeszcze jedno (wywnioskowałem że pracujesz lub pracowałeś/aś w tej firmie) - czy masz więcej szczegółów odnośnie procesu szkolenia i wdrażania w tym Dziale? jak to wygląda w praktyce??

MówięJakJest
Były pracownik
@Zainteresowany pracą

Tak, pracowałem w tej firmie i za chiny bym nie wrócił... zazwyczaj na rekrutacji jest osoba z HRu + kierownik sekcji (w tym przypadku sekcja koordynacji operacji - tzw. WSK) Jaka jest średnia wieku to Ci nie powiem, wątpię że prowadzą takie statystyki - możesz zapytać na rozmowie rekrutacyjnej sam jestem ciekaw bo rotacja jest tam ogromna więc nie wiem czy dane statystyczne byłyby rzetelne. Jeśli chodzi Ci o program na DISCOVERY to albo "Lotnisko" albo "Operacja : LOT" w obu "występuje" konkurencyjna firma - LS Airport Services, w "LSie" taka osoba jest nazywana "neonem" od kamizelki którą nosi jest to prawie tożsame stanowisko o które pytasz, pamiętaj że nie warto wierzyć w to co puszczają w telewizji owszem obie serie są bardzo dobrze przygotowane ale nie odzwierciedlają tej pracy nawet w 20% ogólnie straszne granie pod publiczkę to było (widziałem niektóre "sceny" które były wtedy kręcone, nawet jestem na jednym z odcinków :D) Masz tyle lat na ile się czujesz - jeśli dasz radę latać po płycie wokół samolotu i mieć na wszystko oko nos i nerwy na wodzy to nie widzę przeciwskazań żeby spróbować. Z tego co wiem szkolenie wygląda tak że chodzisz zazwyczaj z kimś doświadczonym i się uczysz, na tym stanowisku jest mnóstwo nauki i odpowiedzialności a i tak każdy dzień zaskakuje, na samą przepustkę lotniskową poczekasz min. półtora miesiąca, + PPS ew. PRN + na pewno szkolenie DGR + procedury linii lotniczych bo zupełnie inaczej obsługuje się W6 inaczej LH a zupełnie inaczej EK a LY to już całkiem kosmos :D

Fido
Pracownik
 Pytanie

Jak tam piotrusiowa agenturo pakujecie manele ściery?

Aj waj co to będzie
Pracownik
@Fido

(usunięte przez administratora) Tyle można o Tobie powiedzieć. Piotrusiowa agentura sobie pójdzie, przyjdzie marcinkowa. Przynajmniej widać z którego układu jesteś Ty.

Zabaw hja tu robią ludzi w hj
Były pracownik
@Aj waj co to będzie

Człowieku tu idiotę robią z ludzi pracują patodegnraci i panienki co w w Dubaju dają i robią panienki z panami a reszta to konfitury

Rozwiązany Związkowiec
Były pracownik
 Pytanie

Wygląda na to, że cały ten portal, czy forum jest miejscem do wylewania żali. Żadnych konstruktywnych informacji, wiele razy ludzie tutaj pytali o zarobki, i inne aspekty pracy. Nie raz zdarzało się że otrzymywali informacje, ale wiele przypadków jest, gdzie żadna informacja nie została podana. Zamiast tego, szczekanie i ujadanie jaka to firma jest zła. A ludzie nie proszą o subiektywne wasze oceny, a o proste infornacje. Oczywiście każdy by chciał zarabiać 10 tysięcy miesięcznie i robić 8h dziennie. Nie podoba się? Rynek pracy jest szeroki, nie ma problemu ze znalezieniem pracy. Sam stąd odszedlem i jestem bardzo zadowolony. I nie ma co ujadac na firmę. Bo takie ujadanie w końcu będzie miało wynik taki, że nie znajdzie się nikt do pracy, zatem wy, którzy boicie się z firmy odejść, będziecie mieli 3x tyle roboty, albo firma się zamknie i pojedziecie na bezrobocie. Zamiast ujadac i twierdzić że nic się tu nie da zrobić, zacznijcie myśleć co zrobić żeby to ulepszyć. Za 2 tygodnie będziecie wiedzieć czy dalej prezes obecny nim zostanie na następną kadencję. Macie za chwilę szanse na zmiany. Nie sp..cie tego. No chyba że wygląda to tak, że chcecie tylko ujadac, a brakuje wam jaj żeby coś zmienić. I pamiętajcie - zmiany najlepiej zaczynać od siebie . Na przykład od zmiany pracy. Albo nastawienia.

Rudi
Pracownik
@Rozwiązany Związkowiec

Oczywiście element wywrotowy śmiał wyrazić swoją krytykę. Teraz publicznie wyrazi samokrytykę przed pierwszym sekretarzem partii, jego zastępcą i gronem sługusów i tymczasowo zostanie ułaskawiony dostępując zaszczytu pracy, w tym mlekiem i miodem płynącym przybytku, za rządów jedynie słusznej władzy. Ura, rura ura

Rozwiązany Zwiazkowiec
Pracownik
 Pytanie
@Rudi

Zmień pracę, zmień kraj, weź kredyt. Zrób cokolwiek, poza narzekaniem. Przeszkadza Ci władza? Albo ją zmień albo wyjedź stąd. Ale nie wyrzucaj swoich frustracji, bo nie ma to sensu. Przeszkadza Ci praca ? Zmień ją, albo idź na JDG i zarabiaj w pocie czoła swoje miliony. Jak coś przeszkadza to się to zmienia, a nie krzyczy w nieboglosy jak to jest źle, i na krzyku się kończy - najgorsza z możliwych opcji. Ale najłatwiejsza. Ponarzekać, ale nic nie próbować zmieniać. Nie ma się co dziwić, że wszystko potem wygląda tak jak wygląda.

Obserwator
Były pracownik
@Rozwiązany Związkowiec

Hahaha. Uśmiałem się.we firmie to tak jak w kraju.kraina mlekiem i miodem płynąca.pisiwcy są oderwani od rzeczywistości.zerszta peowcy lewaki tak samo.

Rozwiązany Zwiazkowiec
Były pracownik
@Obserwator

Tu się nie ma co śmiać. Tu trzeba się po prostu zastanowić co robić ze swoim życiem, a nie ujadac na coś, na co jak widać nikt nie ma wpływu, albo nie chce walczyć, albo jest zbyt leniwy, albo po prostu zbyt słaby żeby przeciwstawić się "systemowi". Ale nie ma co, ujadajcie dalej i dalej tam pracujcie. Sami się zaoracie dzięki takiemu działaniu. Dosłownie zaoracie.

Chętny do pracy
Kandydat
 Pytanie

Słyszałem ze jest przestój na magazynie i nie ma pracy. No a ja szukam pracy i cały czas ktoś mi mówi ze jest przestój. Jak to jest ? Jest praca i szukają do pracy czy jest przestój ?

MówięJakJest
Były pracownik
 Pytanie
@Chętny do pracy

Zawsze szukają i zawsze jest przestój taka specyfika tej firmy, ogólnie wynagrodzenia są marne a gdy spytasz się „dlaczego tak mało?” dostaniesz odpowiedz że jest kryzys spowodowany covidem i stąd ten przestój. Pomijając narracje firmy nawet w covidzie cargo podskoczyło mocno w górę, towary nie zarażają ot cały sekret :) O jaki magazyn pytasz?

Jerry
Pracownik
@Chętny do pracy

Na magazynie Cargo , szukają ludzi cały czas. Tyle towaru że cały czas potrzebują więcej i więcej ludzi.Jeśli masz uprawnienia na wózki widłowe to z miejsca dostaniesz 4400 +15%, później po 3 miesiącach podwyżka. Jeśli chodzi o godziny to musisz się nastawić na 3 zmiany, pracują 24 h /7. Parking pod budynkiem, więc nie musisz się martwić o opłaty jak w innych lokalizacjach. Dodatkowo dostajesz bony żywnościowe, pracownicy dostają również ekstra premię jak tylko zaangażują się w pracę. Generalnie polecam. ????

Były pracownik
Były pracownik
@Jerry

Jeerrry weź przestań bredzić .propaganda niczym tvpis z TVN razem.Kraina mlekiem i miodem płynąca tylko...cały czas szukają ludzi hehe

Wolny człowiek
Pracownik
 Pytanie

Jeszcze chwilę o uwierzę w te cuda :) szkolenia na materiały radioaktywne już robicie czy tak jak w zeszłym roku?

Były pracownik
Były pracownik

Dział promocji w natarciu, musicie się strasznie nudzić w administracji że piszecie takie bzdurne wymyślone opinie ludzie nie są ślepi a rekrutacja jest otwarta już od 1,5 roku zaraz po uspokojeniu pandemii. Typowy pracownik z cargo nie miałby czasu żeby tu zajrzeć tak dowalacie nadgodzin.

Brygada kryzys
Pracownik
@Były pracownik

Sobą się zajmij a nie rozliczaniem czyjegoś czasu wolnego. Dział hejtu w natarciu jak widać.

Fido
Pracownik
@Brygada kryzys

Dobry masz nick pasuje do sytuacji, która ma miejsce za rządów awansu społecznego obecnej kadry zarządzającej KRYZYS do tego doprowadziliście nieudacznicy

Brygada RR
Pracownik
@Fido

Szkoda, że na miejsce tej brygady nie ma nikogo na zamianę. Nie oni doprowadzili, bo to, że ktoś zarządza firmą nie znaczy w tym kraju że jest w niej decyzyjny. Problemów należy szukać wyżej. Nie, nie w rządzie, trochę niżej - w tym pięknym budynku niedaleko Bramy 1.

Fido
Pracownik
@Brygada RR

O jacy biedni nieudacznicy na sznurkach kogoś innego hahahaha. Zmiana regulaminu premiowania w zeszłym roku, po której mnóstwo pracowników rzuciło papierami, zwalnianie pracowników za zwolnienia lekarskie, grupa donosicieli opłacanych przez górę, wieczne nagonki oranizowane przez zakompleksionego zarządzającego, dzielenie się kasą poza wynagrodzeniami między znajomkami, można dużo jeszcze wymieniać... Tak w budynku koło bramy 1 wina jest w tym, że nie ma nadzoru nad tym co w tej firmie się dzieje

Rolnik od roku
Były pracownik
 Pytanie
@Fido

Zawsze można pracę zmienić, jak ta jest taka fatalna. Ciągle mnie to zastanawia - ludzie ujadaja, że kasa marna - prawda, że układy rządzą - prawda, że socjal do bani - prawda. Zero pozytywnych informacji. To co wy tu jeszcze robicie ?? Na cud czekacie ? Niektórym to chyba się jednak podoba. Albo po prostu narzekają, bo taka natura nasza, ale pracy nie rzucą, nie ważne jak źle by było.

Jerry
Pracownik
@Wolny człowiek

Robimy bardzo dużo szkoleń chłopie, chcesz się zapisać na któreś to zapraszamy. A to co sugerujesz , mówi że nie znasz sytuacji jaka miała miejsce.

Tom
Były pracownik
 Pytanie
@Jerry

Z czego ty chcesz szkolić na sortownie pomijając DGR?

Aaa
Kandydat
 Pytanie

Witam jakie są zarobki na stanowisku pracownik porządkowy?

Welcome
Pracownik
@Aaa

3400 brutto + 15% premii.

Porazka
Były pracownik
@Welcome

To absurdalne minimum przy prawie wszystkich początkowych stanowiskach w Welcome, niektóre stanowiska wymagają bardziej fizycznego wysiłku a inne mniej a są opłacane tak samo na start nie rozumiem tej dysproporcji. nie ma się czym chwalić że firma płaci pracownikom grosze…

Zdzich
Pracownik
@Porazka

Na płycie zarobisz tyle samo.

Racja
Były pracownik
@Zdzich

No dokładnie Dlatego non stop szukają (usunięte przez administratora) co będą harować za takie grosze… Jeśli w obsłudze płytowej, sortowni, pasażerskiej, w cleaningu, prm, itp. na początkowych stanowiskach na które nie trzeba mieć doświadczenia i umiejętności zarabia się tyle samo to nikt myślący nie pójdzie do najcięższej pracy

Były pracownik
Były pracownik
@Welcome

Skasowaliscie więc napiszę jeszcze raz.Ja jako były wasz pracownik place obecnie ludziom bez doświadczenia więcej , niż wy płacicie ludziom po 10 latach pracy w tak "specyficznej" pracy Wstyd , żenada.A i wolne weekendy ????:-)

WelcomeJanuszemBiznesu
Były pracownik
@Były pracownik

I takich pracodawców się chwali :-)

Łukasz
Były pracownik
 Pytanie

Jak się trzymają chłopaki z Katowic? Poprawiło się?

Niezorientowany
Pracownik
 Pytanie
@Łukasz

To jest ich więcej tutaj niż dyro??

Kapitalista
Pracownik
 Pytanie

Jak tam nowy wice-derektor ? kolejny wazeliniarz zarządowy ?

Pracowity
Pracownik
 Pytanie
@Kapitalista

Dyrektor dyrektorem, ja się pytam co to za nowy "specjalista" o którym plotki zaczynają krążyć ??? zarząd robi wyimaginowane etaty specialistów, a robić roboty nie ma kto.

qwerty
Pracownik
 Pytanie
@Pracowity

Specjalista nie wiadomo skąd jest i co tu robi, nie wiadomo co umie i co wie. Pachnie jakimiś znajomościami, jak zatrudniać człowieka co nie wiadomo czy kiedykolwiek płytę widział od razu na specjalistę na płytę ??? Takie rzeczy tylko w welcome

Dezee
Były pracownik
 Pytanie
@qwerty

Jak to po co? Kierownik go nauczy, a później zmienią kierownika. Jak z pchaczki wózków w prm zrobiło się kierowniczkę do czarnej roboty to z kolesia robi się specjalistę. Witam w Welcome świecie pizzowców.

Pracowity
Pracownik
 Pytanie
@Dezee

A kto to jest ten koleś ? Ktoś coś wie ? Pracował kiedykolwiek w handlingu ? Czy przyszedł z PPLu do "nadzoru" ? ;)

Hop hop
Pracownik
@Pracowity

Podobno to jakiś młody gość, pierwsza jego praca.

Zorientowany
Były pracownik
@Hop hop

Napewno z układów.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Hop hop

Ale o kim my tu w ogole mówimy ?

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Rozwiniesz proszę?

Szubi
Były pracownik
 Pytanie

Jak się ma sytuacja w sekcji koordynacji w Warszawie? Jak wyglada aktualne wynagrodzenie i system premiowania? Jest sens wracać? Kadra kierownicza w sekcji bez zmian??

Agent Obslugi Pasazerskiej
Były pracownik
 Pytanie

Chcialbym tylko przestrzec aplikujacych na to stanowisko o kIamstwach jakimi posluguja sie osoby rekrutujace i zweryfikowac rzeczywistosc z prawda, otoz: FIRMA NIE ZAPEWNIA PRACOWNICZYCH BILETOW LOTNICZYCH - zarowno na stronie firmy jak i w ogloszeniach jest to wyszczegolnione jako benefit niestety w tym przypadku bez pokrycia a bilety na wizzaira sa i tak tanie KONKURENCYJNE WYNAGRODZENIE Z DODATKAMI wynagrodzenie na tym stanowisku wynosi 3400 ZL brutto na start, przy umowie na rok, w niektorych ogloszeniach m.in. na o l x pisza o 3700-4700 zl brutto co jest sciema, nikt z zatrudnionych w firmie nie potrafil mi powiedziec jak dziala system premiowy to jest cos co jest a czego nie ma - jest skonstruowany tak zeby nikt tej premii nie dostal ELASTYCZNY CZAS PRACY I GRAFIK - bzdura, nawet gdy masz wolne dzwonia czy przyjdziesz do tego wyrabia sie multum bezplatnych obowiazkowych nadgodzin DOFINANSOWANIE NAUKI JEZYKOW - kadry w tej kwestii milcza, i mowia ze nigdy czegos takiego nie bylo nie ma i raczej nie bedzie PELEN PAKIET SZKOLEN I KURSOW - ktore sa obowiazkowe dla pracodawcy nie dla was ze wzgledu na wymogi lotnictwa cywilnego ale oczywiscie wy tez musicie je miec - zaden to benefit jako firma wymagaja tez PODSTAWOWEGO POZIOMU J.POLSKIEGO - smiech na sali, pracowac na polskim lotnisku a znac j.polski tylko podstawowy? to rowniez jest sciema bo osoba z podstawowym poziomem jezyka polskiego sobie nie poradzi na tym stanowisku, zwlaszcza ze szkolenia, treningi, itp. sa w jezyku polskim ale jednoczesnie sciema jest to ze wymagaja KOMUNIKATYWNEGO POZIOMU J.ANGIELSKIEGO bo wiele osob tam pracujacych nie jest w stanie sklepac prostego zdania po angielsku nie mowiac juz o swobodnej komunikacji z pasazerem PRACOWALEM TAM 2 MIESIACE I TO BYLA NAJGORSZA PRACA W MOIM ZYCIU - wieczne stanie na linkach przy odprawach, bieganie na lotnisku za niecale 2500 zl na reke dodam ze w styczniu wyrobilem 217h a w lutym 204h wiec grubo ponad etat WSZYSTKIM ZAINTERESOWANYM ODRADZAM PRACE W TEJ FIRMIE chyba ze chcecie nabawic sie bolow kregoslupa i odciskow nie mowie juz o atmosferze w pracy ktora delikatnie mowiac jest (usunięte przez administratora)

Iga
Kandydat
@Agent Obslugi Pasazerskiej

Strasznie szkoda. Bo bardzo chciałabym pracować na lotnisku. Jestem pasjonatką lotnictwa i nawet byłabym w stanie pracować za mniejszą kasę, bez darmowych biletów, bez nauki angielskiego, bo ten akurat znam, ale nie ogarnęłabym porannych dyżurów. Mieszkam po drugiej stronie miasta i nie miałabym jak dojechać na lotnisko na 3-4 rano. Tu powinny być vouchery na taksówkę bez dwóch zdań. To raz. Pracownicy powinni mieć możliwość wyboru zmiany, tak jak to ma miejsce w przypadku kierowców autobusów miejskich. Można się dogadać i jak komuś pasuje tylko na rano albo tylko na popołudnie, to tak ma. Tu też tak powinno być. Bo co to za życie, że raz musisz wstać na 3.15, a za chwilę pracujesz do 23. To trzeba mieć końskie zdrowie, 18 lat i mieszkać samemu chyba. Bo w normalnym układzie organizm tego nie zdzierży, a rodzina tez nie zaakceptuje, bo gdy ktoś wstaje w nocy i się szykuje do pracy, to budzi cały dom.

KOSOVO JE Serbja
Kandydat
@Agent Obslugi Pasazerskiej

To prawda!!! W welcome w śród rekrutujących pracuje (usunięte przez administratora) i prostactwo o wysokim ego! Mają ukończone licencjaty! Obłuda i zakłamanie w wellkome to NORMA!!! W Serbji to takie (usunięte przez administratora) lecą z pracy na pysk!!! Ale jesteśmy w Polsce a tu dopuszcza się takich (usunięte przez administratora) i nieudaczników co nie mają mózgu i wyboru dokonują na widzi mi się!!! Żenada (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) wellkomen! Korupcja w wellkome powinna zainteresować prokuratora generalnego Ziobro i CBA! MACHLOJE I PRZEKRĘTY W WELLCOME TO CODZIENNO§Ć !!! PREZESÓW LOT OSTATNI!!!

Potwierdzam
Były pracownik
@Iga

Praca na lotnisku to nie tylko robota u agenta obsługi naziemnej ale także praca m.in. w sklepach, punktach usługowych, i tak dalej niestety coś za coś a welcome taka jest prawda że nie dość że płaci horrendalnie słabo to i wymagania ma wygórowane tak na marginesie, w nawiązaniu do komunikacji miejskiej to w ZTMie już płacą więcej niż na stanowisku Kierowca Autobusu i nie jeździ się takimi zrzęchami jak w welcome (niektóre autobusy które jeżdżą po lotnisku czy to w LS czy Welcome mają jeszcze w środku stare naklejki ZTM albo PKS bo są to złomki którymi już nikt nie chciał jeździć odkupione za bezcen z drugiej [albo i kolejnej!] ręki...) często bez klimy i źle zamykającymi się drzwiami

qwerty
Były pracownik
 Pytanie
@Potwierdzam

To trzeba się zatrudnić w ZTM. W czym problem?

Zaba
Były pracownik
@Agent Obslugi Pasazerskiej

Tu są same gjel co donoszą n a i tylko obrabia pdl LGBT na wszystkich poziomach

Były pracownik
Były pracownik
@Agent Obslugi Pasazerskiej

Ta praca jest ciekawa jedynie jak jesteś na L4 i to długim ;)

Mariusz
Kandydat
 Pytanie

Witam. Czy może mi ktoś powiedzieć jakie są zarobki na start na stanowisku mechanik warsztatu?

Zdzich
Pracownik
@Mariusz

Jak okręcisz drugie tyle na nadgodzinach na plycie to nawet będzie spoko z etatu nie da się dotrwać do 10.(dzien wyplaty)

Były pracownik
Były pracownik
@Zdzich

Pytanie czy kręgosłup długo pociągnie ????na tych nadgodzinach.

G
Kandydat
 Pytanie

Witam jakie są zarobki kierowcy autobusu ?

Zdzich
Pracownik
@G

Idz na PKSy albo MKS będziesz miał spokojne myśli i normalne sny,

AN225
Pracownik
 Pytanie

Nastroje wśród załogi chyba lepsze co? Nowy Dyrektor w WAW zaprowadził porządek?

B737
Pracownik
@AN225

Porządek to z nimi zrobią po wyborach

Robotnik
Pracownik
@B737

Po wyborach przyjdzie "nowe", będzie fajnie przez chwilę, po czym znowu wrócimy do stanu początkowego - czyli zarząd be, dyrektorzy be. Patrząc jak wygląda to na przestrzeni lat, w dowolnych spółkach skarbu państwa, porzućmy nadzieję, że kiedyś będzie "dobrze". Bo dla każdego "dobrze" znaczy co innego.

AN125
Pracownik
 Pytanie
@AN225

Ten dyrektor chyba z Katowic u Was?

B737
Pracownik
@AN125

Tak, Krzysztof Jarzyna z Katowic i Szczecina ;) na dozorcę by się nadał....

Tomas123
Kandydat
 Pytanie

Witam. Jaki trzeba mieć minimalnie poziom językowy na pracę w obsłudze pasażerskiej? Jak bardzo to sprawdzają? Czy są jakieś testy? Czy na rozmowie rekrutacyjnej jest jakieś sprawdzenie umiejętności językowych? Jak to dokładnie wygląda? Jakie pytania zadają po ang? Pozdrawiam

arek
Pracownik
@Tomas123

taki żeby się dogadać, na stanowisko obsługi pasażerskiej rekrutacja jest otwarta nonstop bo za takie grosze nikt nie chce tu pracować

Tomas123
Kandydat
 Pytanie
@arek

Jest jakiś test na rozmowie ? A jakie pieniądze to są grosze? Jakies konkrety? Z góry dzięki na info

arek
Pracownik
@Tomas123

jedno pytanie na rozmowie, przy spotkaniu grupowym siedzą wszyscy przy stole i każdy odpowiada na te same pytanie o groszach mowie 3400zl brutto co dostajesz na start

Iga
Kandydat
@Tomas123

Potwierdzam, że wszyscy siedzą przy stole i odpowiadają na to samo pytanie. W naszym przypadku była to kwestia dojazdu do lotniska i jaka umowa nas interesuje - part-time or full-time job. I wszystko. Także faktycznie wymagania żadne. Uważam, że powinna być sprawdzana swobodna komunikacja, zwłaszcza na tematy lotniskowe.

Pracownik
Pracownik
@Tomas123

Aktualnie ze względu na ogromny "niedobór zasobów ludzkich" spowodowany słabymi warunkami zatrudnienia i koszmarnym zarządzaniem ze strony kierownictwa sekcji rekrutacja została w mocny sposób uproszczona - kiedyś były to rozmowy tylko i wyłącznie indywidualne 2-3 rozbudowane pytania w języku angielskim czasem więcej a dzisiaj wygląda to tak że zostajesz zaproszony na rozmowę i wszyscy siedzą w sali, każdy opowiada o sobie później jest JEDNO pytanie po angielsku tak tylko aby sprawdzić czy cokolwiek umiesz się porozumieć spotkanie prowadzi rekruter/ka najczęściej jest to M.K. której męża wywalili z sąsiedniej sekcji i kierowniczka sekcji A.Cz. pseudonim pudel największa kombinatorka jaką znam. Po spotkaniu grupowym są spotkania indywidualne na których można porozmawiać facetoface i zadać swoje pytania zalecam pytać dużo - bo na spotkaniu mówią strasznymi ogólnikami dodatkowo często mijając się z prawdą

Mops
Pracownik
@Pracownik

Przecież M.K sam się zwolnił żeby rozkręcać biznes z grami. Słabo jesteś poinformowany.

Kasia
Pracownik
@Tomas123

Ciężka fizycznie i emocjonalnie praca za nędzną pensję. Język wykorzystywany w minimalnym stopniu i tak jak już tu napisano niektórzy nie potrafią sklecić nawet zdania po angielsku. Większość z nas szuka innej pracy bo w takim bagnie nikt nie chcę pracować. Wszystkie stanowiska kierownicze obsadzone znajomymi i związkowcami, jeden wielki układ a my na nich charujemy

Jakiś
Pracownik
@Mops

MK odszedł bo miał dosyć, szczególnie tej donosicielki, która w nagrodę została kierowniczką informacji

Potwierdzam
Pracownik
@Jakiś

Sama prawda UWAŻAJCIE NA NIĄ nigdy niewiadomo na kogo następnego zacznie donosić. Kabluje nawet na swojego kolegę P.R. wyjątkowy gad

Kasia P
Pracownik
@Potwierdzam

Piotrek to najlepszy kierownik sekcji PRM pod słońcem!

Potwierdzam
Pracownik
@Kasia P

I zupełnie przypadkiem wyszły rozbieżności w odbiciach ;)

Kasia P
Pracownik
 Pytanie
@Potwierdzam

Czy ktoś powiedział że przypadkiem? :) A sekcja informacji to najlepsza sekcja pod słońcem! Jej kierowniczka jest super! Napewno zostanie wicedyrektor oddziału!

Dezee
Pracownik
@Kasia P

Najlepszy bo ze związków

PRM
Pracownik
@Kasia P

Kasiu nam nie musisz się przedstawiać, dałaś się póznać z najgorszej strony. Jesteś nikim i nikim zostaniesz bez względu na stanowisko jakie zajmujesz czy zajmiesz. Jedyne twoje kompetencje do bycie (usunięte przez administratora)

qwerty
Pracownik
@Dezee

Mam wrażenie, że jakikolwiek wice by nie przyszedł będzie źle. Ze związków - źle, bo związkowiec Nie ze związków - źle, bo pewnie z jakiegoś układu Nie znajomy prezesa - źle, bo nie wiadomo kto to Znajomy prezesa - źle - patrz 2 punkty wyżej :) Kierowniczka informacji - źle - patrz punkt wyżej :)

Denis
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

To może jeszcze kierownika info też wywalili? ludzi co wy tu siejecie (!)

Kasia P
Pracownik
@Denis

O nie, ja na swoim jestem ;)

Papa India echo tango kilo alf
Były pracownik
@Kasia P

Słabego tarota postawiłaś.

Patoo
Kandydat
 Pytanie

Witam mam pytanie jakie są zarobki w Welcome jako kierowca autobusu Warszawa ?

Zostaw merytoryczną opinię o WELCOME Airport Services Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
WELCOME Airport Services Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii