Na stronie lotniska maja ofertę dla Młodszego Agenta ds. Obsługi Pasażerskiej. Aplikował ktoś tam ostatnio? jaka jest teraz atmosfera?
Widzę, że powtarza się ogłoszenie na specjalistę ds. Kadr i płac. Ktoś podpowie jak pracuję się w tym dziale?????
Ciężko mi jest trochę uwierzyć w to ze zacząć można tu pracę bez żadnego przeszkolenia a wcześniej ludzie tak pisali. możliwe ze do dziś jest to już temat zamknięty? No bo jak niby na samym początku ogarniać co i jak?
Kompletny brak kultury i profesjonalizmu. Celnicy są niemili i nie służą pomocą, np. przy kontroli z małym dzieckiem!
Od czego może być zależne to czy Koordynator Ruchu Naziemnego dostanie umowę o pracę czy jednak zlecenie? Są te dwie formy wpisane teraz w ogłoszeniu i zastanawiam się czy nie ma jakiegoś okresu próbnego mimo, że nie ma o nim mowy w treści
Na stanowisku Młodszy Agent Obsługi Pasażerskiej (MAOP) głównie się jest przy kontroli bezpieczeństwa (skanowanie biletów) i przy odbieranie przylotów, ale zdążają się również zadania, które nie są zawarte w umowie. Gdy coś przestanie prawidłowo działać, maop jest wysyłany. Przed zatrudnieniem się trzeba mieć na uwadze, że zmiany można dostać zarówno za dnia lub w nocy, lub zaczynające się w trakcie dnia lub nocy. Lotnisko udostępnia taksówki pracownicze, ale od i do pewnej godziny. Dodatkowo można dostać taksówkę na 1,5h przed rozpoczęciem zmiany, bo kilometrowo mieszka się najdalej od lotniska ze wszystkich pracowników zaczynających zmianę o tej samej godzinie (za ten czas nie dostaje się żadnych dodatkowych pieniędzy). Plusy tej pracy to: - możliwość wyrobienia dużej ilości godzin (jeśli jesteś lubiany przez osoby układające grafik) - Umiarkowanie elastyczny grafik Minusy tej pracy: - praca za najniższą krajową mimo pracy w nocy, święta i weekendy, często po 12h - Lokalizacja - Bycie pierwszymi osobami na których wyżywaj swoją frustracje pasażerowie - Wyżywanie się na pracownikach przez osoby nadzorujące - Brak przerwy na toaletę nawet przez kilka godzin, bo jest duży ruch i „nie ma cię kto zmienić” - Brak szkolenia wprowadzającego do pracy - Nakaz wykonywania obowiązków, które nie są zawarte w umowie Np. Bycie na tzw bagażowni (jeśli się nie zgodzisz to możesz zacząć myśleć o zmianie pracy) Podsumowując, jeśli się nie ma tzw układów z osobami nadzorującymi i nie znajdzie się współpracownika, z którym można spędzić np przerwę, to praca będzie bardzo stresująca i nieprzyjemna.
Wow mega szczegółowa opinia. Nie wygląda to za dobrze, zastanawiam sie czy sytuacja jest taka napięta cały czas? Czy zdarzają sie luźniejsze zmiany które troche "rekompensują" tą tabake z innych zmian? Bo jeśli dzień w dzień jest taki ...... nie powiem co to trudno mi sobie wyobrazic jak pracownicy daja rade. Jest duża rotacja? Widze że ogłoszenie wygasło, zastanawiałem sie jakis czas temu czy nie wysłać cv, i nie wiem, czy jest sens odnawiać temat.
Grafik nie jest tak napięty cały czas, wszystko zależy od ilości lotów w ciągu dnia. Są dni kiedy rzeczywiście jest luźniej. Aczkolwiek jeśli się trafi na dzień gdy jest duży ruch i zbyt mała ilość pracowników na zmianie to dzień może być ciężki. Też trzeba dodać, że twoje zadania są zależne od osób nadzorujących zmianę, więc możesz mieć ciężej w ciągu dnia lub luźniej. Ja osobiście uważam, że praca sama w sobie fajna, lecz warunki pracy definitywnie nie są warte wysiłku.
Mam pytanie do osób pracujących w administracji lub byłych pracowników, a konkretnie chodzi mi o stanowisko Specjalista ds. administracji i recepcji. Czy warto aplikować jeśli chodzi o pieniądze, jaka jest atmosfera, przełożeni, jakieś benefity pozaplacowe?
Do tego jeszcze dajcie znać, czy taki pracownik pracuje tu zmianowo? Czy jest jedna zmiana? Czy więcej? I jakie są godziny zmian?
Ją to bym całe kierownictwo zmieniła brak wyszkolenia brak kompetencji osoby niektóre nie powinna zajmować stanowisk kierowniczych ale jak to się mówi daj człowiekowi stanowisko A pokaże kim jest i czego jest wart
Że kierownictwo bez szkolenia i kompetencji? To skąd oni biorą pracowników na wyższe stanowiska? Z rekrutacji zewnętrznych czy awansów?
Firma Port Lotniczy Wrocław S.A. poszukuje pracowników na Inspektor Pracy w mieście Wrocław. Czy ktoś brał już udział w rekrutacji w tej firmie i może wypowiedzieć się na jej temat? Z ilu etapów się składa?
Praca jako agent obsługi pasazerskiej jest swietna dla studentów - elastyczne godziny pracy, mozliwość wypracowania dużej liczby godzin, brak podatku. Natomiast odradzam tę pracę nie-studentom. Zmiany zaczynające się od 4.00 rano trwające nawet do 16.00 (zmiany na 4 mogą być nawet 3 pod rząd), skumulowanie ilości pracy w weekendy (mało osób do pracy, bo zleceniowcy - studenci robią sobie wtedy wolne, a pracę trzeba wykonać), często trzeba zostawać po swoich godzinach w grafiku (samolot opóźniony), bardzo niska podstawa (niemalże najniższa krajowa) na umowie o pracę. W tej pracy 3mają osoby notorycznie nawalające z robotą (liczne skargi od pasażerów) i bardzo nieprzyjemne do pasazerów.
czemu jest takie zróżnicowanie w warunkach? tzn., no wiadomo student jak to student ale czemu tylko oni tak elastycznie mają? jaki jest powód, że to im tak z godzinami idą na rękę?
Studenci wysyłają swoje grafiki tzn kiedy, w jakie dni mogą pracować i w jakich godzinach. No i robią sobie wolne w weekendy, bo studia, imprezy itd. osoby zatrudnione na umowe zlecenie lepiej na tym wychodza, bo nie pracuja w weekendy kiedy jest duzo pracy.
Stawki w weekend są takie same jak w tygodniu czy coś więcej płacą? W ogóle to ile może zarobić na początek taki nie student, na pierwszej umowie? Możesz dać znać?
stawki w dni świąteczne oraz nocne są wyższe + premia uznaniowa (zabierają kiedy popełnisz poważny błąd), oczywiście to na umowie o pracę, jeszcze podstawa ale to najniższa krajowa, nie opłaca się, dużo pracy zwłaszcza w sezonie + zmiany czesto zaczynające się od. 4 rano
To ile zmian tak w ogóle jest? I czy grafiki jakoś w miarę sensownie są układane? Albo chociaż jeśli coś komuś nie pasuje to czy można się z kimś na zmiany zamienić?
Ktoś sie orientuje czy na lotnisku szukają kierowcy kat d do przewozu pasażerów między terminalem a samolotem? Jakie trzeba mieć doświadczenie?Jakie są zarobki?
(usunięte przez administratora)
Mówisz, że straciłeś życie prywatne... To ile godzin dziennie pracowałeś? A może byly telefony po pracy? Nie ma tam szans na pensje większą niż najniższa krajowa po jakimś czasie, nie ma podwyżek?
też tam kiedyś pracowałem. Zmiany są na ogół po 12h (minimum czasami zostaje się kilkanaście godzin bo są różne opóźnienia i odwołania samolotów). PIątek, świątek czy niedziela, dzień czy noc lotnisko jest otwarte i trzeba pracować. Czy to zmiana na 4:00 nad ranem w Nowy Rok czy zmiana na 18:00 w wigilię czy różne inne święta. Urok umowy-zlecenia jest taki że za godziny nocne ani pracę w niedziele czy święta nie przysługuje Ci dodatkowo nawet gorsik więcej. A praca za minimalną krajową w takim miejscu to jakiś żart. Niestety wyzysk na studentach kwitnie szybko się to nie skończy
Niestety student zawsze dostaje po głowie na początku kariery zawodowej;) A jakie warunki dla studentów, jakie stawki?
(usunięte przez administratora)
Pytań cd panowie prezesi Doicie kasę z korporacji taxi na maxa a co robicie z resztą która podjeżdża i kradnie klienta. Nic bo frajerzy płacą. A leszcze biorą. Nowy system i co nie działa.podobno administratorem parkingu jest córka jednego z panów co wy na to (usunięte przez administratora) I (usunięte przez administratora) chciałbym usłyszeć jakąś odpowiedź chyba że już taczki podstawiamy i wywozimy czas panów się już skończył pozdrawiamy mieszkancy
Jak to podjeżdża i zabiera klienta? Kto tak robi? Jakaś strasznie chaotyczna ta twoja wypowiedź, możesz jakoś tak napisać żeby można było zrozumieć o co chodzi?
Szczerze odradzam pracę na stanowisku Młodszego Agenta Obsługi Pasażerskiej. Krzyczenie na pracowników, wprowadzanie nerwowej atmosfery i poniżanie to codzienność. Kompletny brak jakiejkolwiek organizacji pracy. Zmiany 12-godzinne za najniższą stawkę krajową. Przy dużym ruchu na lotnisku i przez braki w personelu praca potrafi trwać bez przerwy przez kilka nawet 4-6h godzin, włączając w to brak możliwości zjedzenia czy pójścia do toalety bo "nie ma cię kto zmienić". Żadnego szkolenia na początku pracy, wprowadzenia w obowiązki. A zakres obowiązków dużo większy niż widnieje to w opisie stanowiska. Praca bardzo stresogenna przez okropną atmosferę i ciężka fizycznie. Zdecydowanie nie polecam.
Witam - chce podziękować 2 osoba z obsługi na lotnisku. Bardzo pomogli mojej mamie niepełnosprawnej - czego nie mogę powiedzieć o pomocy ze strony Ryanair ( asysta dla niepełnosprawnych ) Wszystko zostało załatwione na miejscu i z uśmiechem - bardzo dziękuje tym 2 miłym osoba z Wrocławia ???? Oby więcej takich osób było
A co ma Ryanair do pomocy osobom niepelnosprawnym? Najlepiej walnac glupote w eter. Handlingiem (w tym osobami niepelnosprawnymi) na lotnisku we Wroclawiu zajmuje sie WRO-LOT i Lotnisko Wroclaw, tyle w temacie????????????
Z góry witam wszystkich to czytających. Szczerze nie polecam tego pracodawcy. Kosztem innych jakoś trzeba się wzbogacić (usunięte przez administratora) Na każdym szczeblu czy stanowisku są jakieś problemy. Czy to w SOL-u (Służba Ochrony Lotniska) czy też we Wro-Locie i u Pracowników, zatrudnionych przez Port Lotniczy Wrocław. Najbliżej mi do problemów tej ostatniej "organizacji". Ogólny harmider wśród kierowników działu (sztuk 2) oraz ich podwładnych Supervisorow. Wszystko co wymyśla wcześniej wymienieni kierownicy jest bez wcześniejszych ustaleń z pracownikami którzy później będą te polecenia wykonywać. Zero rozmów. Ma być tak jak wyżej postawieni powiedzieli. Co tam, że tak naprawdę to się nie sprawdza. Ich podwładni Młodsi Agenci mają obowiązek robić wszystko na lotnisku. Zmieniać strefy Non Schengen. Jeździć na Melexach, gdzie jedynym wymogiem jest prawo jazdy. Które dopiero zostało "niby" weryfikowane po kolizji jednego z pracowników. Mróz czy deszcz trzeba jeździć. Liczenie parkingów to kolejna sprawa. W sezonie letnim dodatkowo parkingu D długoterminowego który ma około 4 tysiące miejsc i licz to człowieku sam, gdzie miejsca nie są wyznaczone. Trzeba na oko. Kiedy braknie miejsc ustawiają auta przed lotniskiem na trawniku. Oczywiście Młodszy Agent Oblsugi będzie cały dzień czekać na pasażerów na każdej bramce i mówić że trzeba się zatrzymać na trawie i wręczyć bilet wyjazdowy pasażerom. Dziwię się że ludzie nie są tym oburzeni. Ustawianie słupków, latanie za nimi. Wyganianie pasażerów żeby nie palili przed lotniskiem. Kazanie mówienia kierowca nowej Lini 129 żeby stawali dali i sprawdzanie za ile będzie autobus żeby przekazać im tą niezbędna wiedzę jakby pracodawca MPK nie umiał wytłumaczyć. Sprzedaż biletów przy przylotach na Lotniskowy Autobus i obsługa terminala czyli manewrowanie pieniędzmi. (usunięte przez administratora)Czy to że strony SOLu ewentualnie wyżej postawionych. Co do samego SOLu. Mają często pretensje że pasazer czegoś nie wyjął. Zapraszam pracowników SOLu, aby chociaż na jeden dzień odwalili za Maopa robotę. Powodzenia życzę. Mysla że tak łatwo wybodyc rzeczy od Gruzinow, Ukraińców czy Francuzów co nie mówią po Angielsku. Mysla też, że są niewiadomo kim. Na wszystkich innych lotniskach nie ma Maopu więc SOL sobie jakoś radzi, tutaj mają luksus. Nowością stała się obsługa Maopu na Check Inach. To też nie podlega pod obowiązki, tylko Wro Lotu. Jest jeszcze więcej sytuacji ale za dużo żeby spisać. Ogólnie ludzie fajni. Ale wynagrodzenie za niskie, zwłaszcza że MAOP pracuje 24 h i w nocy stawka nie ma znaczenia. Port stać na wyższą place.
Bałagan organizacyjny, o którym piszesz jest oczywiście uciążliwy. Jeśli masz pomysł, żeby to naprawić wyjdź z inicjatywą i zaproponuj jakieś rozwiązanie. Czy niezbyt satysfakcjonujące wynagrodzenie można podnieść premiami lub innymi benefitami? Podziel się proszę swoim doświadczeniem.
On nie jest od tego sa tam kierownicy i ich zastepcy, ktorzy piastuja swoje stanowiska od kilkunastu lat. Wciaz wymyslaja "udoskonalenia" zwiazane z obsluga pasazerow. Nowe sposoby kolejkowania, boty odpwiwadajace na pytania na stronach internetowych. Poprawe wyswietlania tablic itp itd. Jesli nie dostrzegaja problemow kadrowo organizacyjnych tzn ze sie nie nadaja na te stanowiska lub nie chca ich widzec albo uwazja ze sa zbyt malo wazne.
Drogi ktosiu.Nie będę się odnosił do opini na temat lotniska bo nie taki mam cel.Pragne Ci przypomnieć że ma stanowisko MAOP czy pop.niebieskich zatrudnia sie studentów czyli osoby bez wykształcenia na chwilę obecną.Natomiast SOL który jest taki bardzo be i fuj musiał zdać państwowy egzamin na wpis na listę,na broń i ostatecznie na operatora kontroli bezpieczeństwa.Do tego lotnisko nie kończy sie jedynie na odprawach co jako jedyne widzisz bo są jeszcze przejścia służbowe,inwestycje itd.Wiec obracając kota ogonem najpierw zarob na te papiery,pozniej zdaj,jeszcze później poskacz po tirach 12h na bramie i na końcu dopiero pisz żeby się święte krowy z SOLu zamieniły na obowiązki
Jak jest z pakietem medycznym w Port Lotniczy Wrocław S.A.? Można dołączyć rodzinę?
Ha, ha, To dostajesz owoce na wynos, czy zapraszasz rodzinę do pracy? Żartuje oczywiście. Są jeszcze jakieś inne benefity dla pracowników? Na przykład kasa na święta to znaczy bony.
Przepracowałem jako maop dłuższą chwilę, i mówiąc szczerze jestem dośc zaskoczony opiniami tu zamieszczonymi. Fakt, stawka godzinowa nie powalała, ale elastyczność grafiku była niemal pełna, więc pracę można było łączyć bardzo luźno ze studiami. Jeżeli chodzi o godziny, jeśli ktoś chce pracować 8-16 to raczej w lotnictwie nie ma czego szukać. Obowiązków całkiem sporo, ale praca zdecydowanie ciekawa, zwłaszcza dla osób zainteresowanych tematem. Natomiast jeśli ktoś uważa, że była to ciężka harówka i w firmie panowała atmosfera (usunięte przez administratora) - pozostaje mi życzyć powodzenia w dalszej karierze zawodowej, z tym że polecam wtedy raczej bibliotekę lub podobnie stresujące zawody. Rzeczywiście, przez to stanowisko przewinęła się grupa osób, których przydatnośc okazała się co najmniej dyskusyjna (choć należy powiedzieć, że powierzone zadania nie należały w większości do specjalnie trudnych do ogarnięcia), duża część natomiast przepracowała ładnych parę lat i była zadowolona. Dla studenta jako praca dorywcza polecam z czystym sumieniem, o ile posiadasz odpowiednią cierpliwość do ludzi (jak gdziekolwiek w obsłudze klienta) i jesteś w stanie przeżyć całodobowy tryb pracy, np. zmiany na 4:00 lub nocki (na których z kolei pracy było znacznie mniej niż za dnia).
Okazuje się, że Port Lotniczy Wrocław daje pracę uczniom 18+ i studentom na stanowisku Młodszego Agenta Obsługi Pasażerskiej https://airport.wroclaw.pl/praca-na-lotnisku/ Proponują, z tego co widzę, umowę zlecenie. Czy ktoś z Was podzieli się doświadczeniem? Ile zarabia taka młoda osoba? Jak z elastycznością godzin pracy...
tragedia, najniższa krajowa i po pierwszym dniu można odczuć atmosfere mobbingu wśród młodszych agentów
Dzięki, myślałam, że nikt mi nie odpisał :) Powiedz, a to jest ta najniższa krajowa dla osób do 26 r. ż.? Czyli te 2.166 na rękę... Jakiś mobbing ... :/
W jaki sposób Port Lotniczy mobbinguje, jeśli możesz napisać konkretnie? W ogłoszeniu nie było informacji o stawce jaką firma oferuje? Napiszesz coś więcej np. czy trzeba znać angielski perfekcyjnie, czy łamany też wystarczy?
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Port Lotniczy Wrocław S.A.?
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Port Lotniczy Wrocław S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Port Lotniczy Wrocław S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Port Lotniczy Wrocław S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 1 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!