Ktoś
Pracownik

Moja opinia na temat portu lotniczego jest negatywna a zwłaszcza podczas pandemii pozwalniano pracowników a jak już to pracują za marne pieniądze. Jest to rzenada, brak zrozumienia że strony pracodawcy liczy się elita a nie pracownik, którego się nie docenia tylko za psie pieniądze się wykorzystuje . Nie radziłbym nikomu tam pracować tam jest walka o swój byt a nie o ludzi do pracy aby mogli utrzymać swoje rodziny.

Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 24 dni.
 Pytanie

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Port Lotniczy Wrocław S.A.?

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jakie narzędzia pracy zapewnia Port Lotniczy Wrocław S.A.? Można liczyć na służbowe auto? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?

zwolniony Nowy wpis
Były pracownik
@Pytanie

nic nie zapewnia, nie polecam

Dariusz Nowy wpis
@zwolniony

A na jaką pensję można liczyć w Port Lotniczy Wrocław? Pracowałeś w tym miejscu, więc na pewno będziesz w stanie powiedzieć mi coś na ten temat. Liczę na Twoją odpowiedź!

Winek

Z pewnością nie jest łatwo nikomu bo firmy również obawiają się najgorszego tym bardziej, że czeka nas ciężki czas.

Ktoś
Pracownik

Moja opinia na temat portu lotniczego jest negatywna a zwłaszcza podczas pandemii pozwalniano pracowników a jak już to pracują za marne pieniądze. Jest to rzenada, brak zrozumienia że strony pracodawcy liczy się elita a nie pracownik, którego się nie docenia tylko za psie pieniądze się wykorzystuje . Nie radziłbym nikomu tam pracować tam jest walka o swój byt a nie o ludzi do pracy aby mogli utrzymać swoje rodziny.

BRTMN
Były pracownik
 Pytanie
@Ktoś

A pracowałeś w Wro-LOT czy bezpośrednio w porcie lotniczym? Ja pracowałem przy tankowaniu SP i miałem UoP. Nie przedłużyli mi umowy z powodu pandemii. Ale chwalę sobie pracę, współpracowników jak i przełożonych. Jedyna praca od dłuższego czasu, która nie powodowała u mnie niechęci przy porannym wstawaniu. 8/10

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Pytanie
 Pytanie

Jaki rodzaj umowy preferowany jest w firmie Port Lotniczy Wrocław S.A.?

Nickolas
Były pracownik
@Pytanie

Port Lotniczy - umowa zlecenie Wro-Lot - umowa o pracę

BRTMN
Były pracownik
@Nickolas

Chyba na odwrót. Pracowałem przy tankowaniu SP i miałem UoP

Aga
 Pytanie

Czy jest ktos kto moze sie wypowiedziec na temat pracy w biurach?

Anna

Napiszcie proszę jak to jest z tymi zniżkowymi biletami dla pracowników? Ile wynosi zniżka i czy są jakieś limity jeśli chodzi o ilość?

Zino

@Macias Może idealnie nie jest ale jeśli ktoś wdroży się do pracy i stara się to nie będzie narzekał.

Rudy

Szczególnie omijać dział mechaników samochodowych.(usunięte przez administratora)

1
Macias
@Rudy

Rudy atmosfera tam lipa czy jak?

Ktoś

Z góry witam wszystkich to czytających. Szczerze nie polecam tego pracodawcy. Kosztem innych jakoś trzeba się wzbogacić (usunięte przez administratora) Na każdym szczeblu czy stanowisku są jakieś problemy. Czy to w SOL-u (Służba Ochrony Lotniska) czy też we Wro-Locie i u Pracowników, zatrudnionych przez Port Lotniczy Wrocław. Najbliżej mi do problemów tej ostatniej "organizacji". Ogólny harmider wśród kierowników działu (sztuk 2) oraz ich podwładnych Supervisorow. Wszystko co wymyśla wcześniej wymienieni kierownicy jest bez wcześniejszych ustaleń z pracownikami którzy później będą te polecenia wykonywać. Zero rozmów. Ma być tak jak wyżej postawieni powiedzieli. Co tam, że tak naprawdę to się nie sprawdza. Ich podwładni Młodsi Agenci mają obowiązek robić wszystko na lotnisku. Zmieniać strefy Non Schengen. Jeździć na Melexach, gdzie jedynym wymogiem jest prawo jazdy. Które dopiero zostało "niby" weryfikowane po kolizji jednego z pracowników. Mróz czy deszcz trzeba jeździć. Liczenie parkingów to kolejna sprawa. W sezonie letnim dodatkowo parkingu D długoterminowego który ma około 4 tysiące miejsc i licz to człowieku sam, gdzie miejsca nie są wyznaczone. Trzeba na oko. Kiedy braknie miejsc ustawiają auta przed lotniskiem na trawniku. Oczywiście Młodszy Agent Oblsugi będzie cały dzień czekać na pasażerów na każdej bramce i mówić że trzeba się zatrzymać na trawie i wręczyć bilet wyjazdowy pasażerom. Dziwię się że ludzie nie są tym oburzeni. Ustawianie słupków, latanie za nimi. Wyganianie pasażerów żeby nie palili przed lotniskiem. Kazanie mówienia kierowca nowej Lini 129 żeby stawali dali i sprawdzanie za ile będzie autobus żeby przekazać im tą niezbędna wiedzę jakby pracodawca MPK nie umiał wytłumaczyć. Sprzedaż biletów przy przylotach na Lotniskowy Autobus i obsługa terminala czyli manewrowanie pieniędzmi. (usunięte przez administratora)Czy to że strony SOLu ewentualnie wyżej postawionych. Co do samego SOLu. Mają często pretensje że pasazer czegoś nie wyjął. Zapraszam pracowników SOLu, aby chociaż na jeden dzień odwalili za Maopa robotę. Powodzenia życzę. Mysla że tak łatwo wybodyc rzeczy od Gruzinow, Ukraińców czy Francuzów co nie mówią po Angielsku. Mysla też, że są niewiadomo kim. Na wszystkich innych lotniskach nie ma Maopu więc SOL sobie jakoś radzi, tutaj mają luksus. Nowością stała się obsługa Maopu na Check Inach. To też nie podlega pod obowiązki, tylko Wro Lotu. Jest jeszcze więcej sytuacji ale za dużo żeby spisać. Ogólnie ludzie fajni. Ale wynagrodzenie za niskie, zwłaszcza że MAOP pracuje 24 h i w nocy stawka nie ma znaczenia. Port stać na wyższą place.

Ryszard
@Ktoś

Bałagan organizacyjny, o którym piszesz jest oczywiście uciążliwy. Jeśli masz pomysł, żeby to naprawić wyjdź z inicjatywą i zaproponuj jakieś rozwiązanie. Czy niezbyt satysfakcjonujące wynagrodzenie można podnieść premiami lub innymi benefitami? Podziel się proszę swoim doświadczeniem.

Nikt
@Ryszard

On nie jest od tego sa tam kierownicy i ich zastepcy, ktorzy piastuja swoje stanowiska od kilkunastu lat. Wciaz wymyslaja "udoskonalenia" zwiazane z obsluga pasazerow. Nowe sposoby kolejkowania, boty odpwiwadajace na pytania na stronach internetowych. Poprawe wyswietlania tablic itp itd. Jesli nie dostrzegaja problemow kadrowo organizacyjnych tzn ze sie nie nadaja na te stanowiska lub nie chca ich widzec albo uwazja ze sa zbyt malo wazne.

SOL
@Ktoś

Drogi ktosiu.Nie będę się odnosił do opini na temat lotniska bo nie taki mam cel.Pragne Ci przypomnieć że ma stanowisko MAOP czy pop.niebieskich zatrudnia sie studentów czyli osoby bez wykształcenia na chwilę obecną.Natomiast SOL który jest taki bardzo be i fuj musiał zdać państwowy egzamin na wpis na listę,na broń i ostatecznie na operatora kontroli bezpieczeństwa.Do tego lotnisko nie kończy sie jedynie na odprawach co jako jedyne widzisz bo są jeszcze przejścia służbowe,inwestycje itd.Wiec obracając kota ogonem najpierw zarob na te papiery,pozniej zdaj,jeszcze później poskacz po tirach 12h na bramie i na końcu dopiero pisz żeby się święte krowy z SOLu zamieniły na obowiązki

Anna
@SOL

Dzięki za wyjaśnienie. Szukałam czegoś o pracy w Port Lotniczy. Czy tam pracuje się na zmiany?

Igor

Pewni jesteście że nie warto składać cv? Słyszałem dobre opinie!

Szymon Zarccczcdcdcyzczcddcki.

Witam Witam serdecznie długo się zastanawiałem żeby napisać tutaj opinie na temat tej pracy.. ale czas najwyższy ostrzec wszystkich nowych przed zatrudnieniem... więc trzeba zacząć pisać z głową.. Że..Nie polecam pracy w sortowni na lotnisku.. wyzysk jakich mało rozpierdziel jest strasznie bałagan dziwne że te lotnisko jeszcze funkcjonuję.. ja pracowałem od stycznia do sierpnia pełne 6 miesięcy na tym Lotnisku i coś mogę powiedzieć na temat tej pracy już wolałbym być sprzedawcą chleba w Hercie niż tam pracować.... jest żałosna praca która niszczy kręgosłup..tyle osób się z stamtąd przewija taka rotacja duża jest ale mniejsza z tym Praca na sortowni jest cała doba nie masz w ogóle odpoczynku dzień w dzień po 12 godzin zmiany od godziny 4 Do godziny 16 tak moż1e być nawet grafik na 4 dni ustawiony jeżeli chcesz się dogadać z grafikiem ? ? nie ma Opcji ,a jak są inne zmiany to masz od godziny 10 do 22 lub 6 godzina 18 i masz cały dzień zajęty nic nawet nie można załatwić ... po drugie Uważajcie na brygadzistów którzy są strasznie natrętni nie warto nawet Gadać , stara ekipa siedzi prze krześle i oglądają filmik o idiotach , a nowi pracownicy albo sprzątają lub siedzą przy bagażach.. Cała ekipa zwłaszcza ta starsza ci ludzie to idioci bez wykształcenia którzy z nie powinni tam już pracować zwłaszcza pan Szanowny Grzes.c.uk. oraz m.i.kól.ski święte krowy którym nic nie wyszło w życiu i się wyżywają na nowych pracownikach zwłaszcza ja byłem ich ofiarą.. pomimo że dobrze swoją prace wykonywałem i tak leciały na mnie wyzwiska i zagrożenia że mnie (usunięte przez administratora) oczywiście zgłaszałem kierownikowi który miał to generalnie W......... Mobing straszny mówią ze się nie nadajesz i żebyś się zwolnił i znowu wyzwiska i wszystkie złe słowa straszne jak bym wiedział co mnie tam czeka ?? to bym sie nie fatygował z podpisaniem umowy. Po czwarte taśma sie co chwile psuje i potrafi nawet na 3 godziny sie zepsuć i wszystkie bagaże na raz lecą i tak co chwile jest Lotnisku.. zarabiają kupę kasy a nie inwestują w nowy sprzęt który jest cały czas naprawiany... Jeżeli ktoś sie decyduje na pracę Sortowni to całkowicie odradzam Odradzam nie podpisujcie umowy niech sami sobie ten bałagan sprzątają kasa ? nie licz na nią żebyś zarabiał więcej musisz pracować po 200 h w miesiącu i tak non stop .

anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Plastuś

Co możecie powiedzieć o byłej pani kontroler (usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
tajemnicza

a jak ja na kasie w markecie muszę sprzedać 20 produktów które sama sobie wybiorę, i to jeszcze żeby na paragonie były conajmniej dwa produkty a nie jeden, sprzedać w miesiącu jak najwięcej gwarancji i sprzętu w wolnej chwili chodzić za klientem jak mucha, to co wybierzesz

anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Popieram

Dobrze powiedziane !!! Zgadzam się w 100%

piotroo7

To co piszecie to tragedia,jednak napiszę do biedronki.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik

Moje stanowisko to mlodszy agent obslugi pasazerskiej. To nie jest staz tylko w zasadzie praca na umowie zleceniu na czas nieokreslony. Obowiazki sa takie jak juz pojawily sie w odpowiedziach czyli wlasciwie wszystko co dotyczy szeroko rozumianej obslugi pasazerow plus czesto spelnianie innych pomyslow przelozonych (tak jak ktos napisal "niebiescy" sa od wszystkiego). Glowna wykonywana praca to pomoc w przygotowaniu do kontroli czyli wyreczanie sluzb ochrony w kontaktach z pasazerami, a dokladniej tlumaczenie co trzeba zrobic po polsku i po angielsku oraz czesto przesuwanie bagazy po tasmach zeby usprawnic kontrole. Ogolnie praca wymaga ogromnej odpornosci na prace w stresie i podzielnosci uwagi oraz umiejetnosc "obchodzenia sie z ludzmi". Kierownictwo jest ciezkie, ale wszystko da si przezyc, zwykly pracownik rzadko ma z nimi doczynienia. Odpowiadajac na kolejne pytanie, mozliwosc awansu jest wlasciwie iluzoryczna. Teoretyczna mozliwosc awansu do obslugi kasy lotniska lub salonu vip, ale w praktyce to sie prawie nigdy nie zdaza. Na tym stanowisku zawsze obowiazuje najnizsze wynagrodzenie krajowe, bez wiekszej stawki za godziny nocne czy nadgodziny. To wazna informacja dla potencjonalnych pracownikow w kontekscie faktu, iz bardzo czesto pracuje sie w nocy i najczesciej 12 h. Jedynym fajnym elementem jest darmowy dojazd i powrot do pracy w godzinach nocnych (23-5), lecz w pozostalych godzinach dojazd do pracy trwa bardzo dlugo. Mimo wszystko warto wspniec o plusach tej pracy. Na pewno ludzie (wiekszosc) sa naprawde ok i milo sie z nimi pracuje (zazwyczaj). Dodatkowo samo otoczenie pracy jest ciekawe, poznajesz ludzi z calego swiata, w trakcie wykonywania obowiazkow np mozesz zobaczyc wiecej niz normalny czlowiek. Mozna wyniesc z tej pracy naprawde duzo przydatnych w zyciu rzeczy jak odpornosc na kryzysowe sytuacje, umiejetnosc dostosowywania sie do naglyxh sytuacji , rozwoj jezykowy czy po prostu znajomosc z fajnymi ludzmi. Podsumowujc moje zdanie, jest to calkiem fajna praca na poczatek studiow dla studenta , zeby cos zarobic w ciekawym otoczeniu. Oczywiscie nie jest dla kazdego, gdyz pomimo niewielu wymagan, duzo osob moga zniechecic liczne minusy tej pracy. Nawet polecam sprobowac jesli np kogos interesuje praca na lotnisku, ale ze wzgledu na miedzy innymi bardzo niskie zarobki i brak mozliwosc awansu nie radze pracowac tutaj dluzej niz np pierwsze 2 lata studiow. Dla nie-studentow stanowczo odradzam.

xyz

I źle i dobrze. Źle? Po pierwsze przyznaję rację komentującym dział obsługi pasażerskiej, mocne 2/10. Mam wrażenie, że wielce Pan i Pani z góry wywierają taką presję na sprv, że ci boją się powierzać obowiązki niebieskim, bo nie daj boże ci coś spartolą. A jak już trzeba faktycznie wykonać coś wykraczającego poza obszar obowiązków, to nie wiadomo czy śmiać się czy płakać. Studenci są od wszystkiego; od przygotowania pasażerów do kontroli bezpieczeństwa, przez przepychanie kolejki "bydła" przy kontroli paszportowej, noszenie durnych słupków po całym lotnisku, po stanie na minusowym mrozie na dworze i pomaganie pasażerom trafić do przystanku autobusowego, bo przecież "Trzeba się hartować! ;)" (wg Kiero). Kiedy coś się zepsuje, niebiescy są pierwsi żeby wysłać ich tam do improwizacji. Ogólna organizacja słaba, płacą mało (o wiele, wiele za mało), (usunięte przez administratora) Dobrze? Elastyczny grafik, jak się czasem pochorujesz i nie przyjdziesz to nikt cię za to nie zje, nie ma określonych godzin "do wyrobienia" w miesiącu. Możesz zamieniać się godzinami pracy z innymi. Dojazd taxi za free na poranne godziny pracy (3-4 rano). Spoko przerwy, zwykle fajna atmosfera między pracownikami.

dokładnie
@xyz

W punkt.

Niebieski=parkingowy
@xyz

Niebiescy zajmują się również parkingami, bo przecież firma, której za to płacą ma za dużo obowiązków i/lub ma to gdzieś. Skoro niebiescy odwalają czyjąś robotę, to może trzeba znaleźć kogoś, kto będzie odwalał robotę za nich? W Porcie tylko ci na górze mają dobrze. Najlepiej, rzecz jasna, wykorzystuje się studentów, dać im umowę śmieciową i oczekiwać w zasadzie czegokolwiek, bo wszystko można podciągnąć pod zapis w umowie „obsługa pasażerska”. Obsługa parkingu? Hmm w końcu pasażerowie korzystają z parkingu, więc czemu nie. Może zaczna wyręczać wszystkich pracowników, bo jakby nie patrzeć całe lotnisko zajmuje się obsługą pasażerską.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mirosław
@Niebieski=parkingowy

Na jakim stanowisku pracujesz i co należy do Twoich obowiązków? Piszesz o zatrudnianiu studentów. Jak długie są takie staże i czy można później liczyć na dłuższą współpracę i podwyższenie wynagrodzenia? A inni pracownicy Portu Lotniczego? Jakie jest Wasze zdanie na temat pracodawcy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Cezary

Pracownicy nie piszą bo jak myślę to dobrze się pracuje. Czy jakieś braki pracowników występują czy nie ma szans?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sławek
@Cezary

O, ja też chciałbym wiedzieć coś o brakach w kadrze, bo jestem zaitneresowany!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Agnieszka

Fatalna i gburowata obsługa. Zero życzliwości i uprzejmości.

Robert

Idealnie to nie jest nigdzie. Wiem tylko, że wszędzie jest dobrze gdzie nas nie ma!!

Paulina

09.07.18 leciałam z Wrocławia do Dublina z dwójką dzieci (9lat i 5mcy). Kazano iść mi do odprawy bagażowej w związku z tym że miałam wózek,dalej czekała mnie juz normalna odprawa przy której nikt mi nie pomógł kazano złożyć mi wózek z dzieckiem na ręku gdyż chcieli go włożyć na taśmie do skanowania. Nikt mi nie pomógł, mało tego wózek rozłożyli mi na części gdyż nie mieścił się do skanera. Dziwne inne lotniska mają przyrząd ręczny do skanowania tu jak widać średniowiecze. Po odprawie już u góry okazało się ze nie ma wind. Sama z 2dzieci z wózkiem i maleństwem miałam zejść po schodach. Ciekawe kuźwa jak? Dopiero gdy zawróciłam się do odprawy Pan kazał mi czekać na kogoś z obsługi w celu uzyskania pomocy. Pan spytał czemu wózka wcześniej nie dałam przy odprawie na pokład.Odpowiedzialam mu że jak to miałoby się odbyć 2h z dzieckiem na ręku i dwoma bagażami .... Żenada by nowe lotnisko nie miało wind do samolotow dla osób niepełnosprawnych i matek z małymi dziećmi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
oko
@Paulina

Ależ windy tam są i trudno ich nie zauważyć.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous
@Paulina

Dokładnie tak,sierota jakaś płacze jak to jest jej źle, zapraszam na kolej tam Pani na pewno pomogą ;)))

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Port Lotniczy Wrocław S.A. - Wrocław

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Port Lotniczy Wrocław S.A.
1.9/5 Na podstawie 42 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Graniczna 190
    54-530 Wrocław
  • NIP: 8960006282 KRS: 0000086071
Port Lotniczy Wrocław S.A.