Czytam opinie i dochodzę do wniosku że piszą je sami pechowcy. Ja zakupiłem dwa komplety do MZ es 250 TROPHY oraz MZ TS 250. Na motocyklach śmigam trzeci sezon bezawaryjnie. Podczas montażu wszystko pasowało wzorowo. Kontakt ze sprzedającym wzorowy. Ja jestem bardzo zadowolony I śmiało mogę polecać zapłony firmy Turbo Zabytki.
Zapłony tej firmy to totalna chińszczyzna. Prawdopodobnie cewki kupione na allegro za 60zl, dorobiona tulejka do koła magnetycznego tak aby pasowała na wał a moduł, cewka i regulator... Pieniądze wyrzucone w błoto. Nie polecam Firmy Turbo Zabytki a raczej dwóch firm: 5711715782 Turbo Zabytki Błażej Grędziński 5711723250 TURBO BROTHERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Pierwsza firma zamknięta po dwóch i pól roku. Czyżby z powodu niezadowolonych klientów?. Ciekawe jak długo będzie działała druga.
Jednak była jeszcze jedna firma która się zamknęła: 5711719484 Turbo Zabytki Szczepan Grędziński. Produkty wytwarzane przez tą firmę muszą być naprawdę super, dwie firmy zamknięte jedna jeszcze działa.
Może autokorekta zawiniła, łatwo się domyślić jak mogło być, chodziło o zapłony. To wiesz coś o cenie?
Ceny mało atrakcyjne. Zapłon do rometa od 549zł do 699zł, WSK 699zł, WFM 799zł, MZ od 699zł do 799zł. W moim przypadku był zakupiony zapłon do WSKi. W mojej opinii drogie nie zawsze znaczy dobre, a uważam zapłony tej firmy za drogie. Zbyt często nie mam problemów z tym zapłonem ale jednak jakieś się zdążają. Nie są bezawaryjne jak podaje producent.
Chwila mówisz, że drogie nie zawsze dobre. Ale jednak mówisz, że nie masz zbyt często problemów z kupioną rzeczą, tylko czasami... Więc chyba nie jest tak źle :) Każda rzecz w jakiś sposób się psuje po jakimś czasie użytkowania. Złośliwość rzeczy martwych
" Każda rzecz w jakiś sposób się psuje po jakimś czasie użytkowania. Złośliwość rzeczy martwych" Zgadzam się z tym co piszesz, ale pół roku po zakupie żeby się zapłon popsuł to chyba coś nie tak. Producent oczywiście zaprzecza że to wada zapłony tylko użytkownika, moja. Zapłon kupowałem z myślą że moja odnowiona motorynka będzie czekała na mojego synka jak tylko będzie większy i będzie mógł nią jeździć a tu lipa. Firma turbo zabytki oczywiście naprawiła by zapłon odpłatnie, zapłon który jest na gwarancji. Zapłon ostatecznie oddany do zaprzyjaźnionej firmy która naprawia alternatory i ta firma stwierdziła złej jakości miedź wykorzystaną w zapłonie (uzwojenie cewek). Nie naprawiałem tego zapłonu, sprzedałem to co było sprawne, a motorynka śmiga na oryginalnym zapłonie taj jak ją fabryka wypuściła.