Nie polecam! Dziwię się, że po takiej ilości zgłoszeń sklep nadal istnieje. Padłam ofiarą tego sklepu. Facet nawet nie przejmował się, kiedy pisałam, że zgłoszę sprawę na policję. Pomógł mi znajom adwokat i z trudem, ale odzyskałam pieniądze. Nie odbierają stacjonarnego telefonu, ale to jest komórkowy, gdyby ktoś potrzebował @salonobuwniczy.pl 604592533
Właśnie dodzwoniłam się do salonu obuwniczego dzięki podanemu we wpisie "Złej" numerowi telefonu komórkowego. Telefonu stacjonarnego nikt nie odbierał. Za moje zamówione buty zapłacę kurierowi po dostarczeniu przez niego towaru (buty). Mój problem ze sklepem: zamówiłam buty na stronie salonu obuwniczego. Otrzymałam dwa maile: pierwszy o przyjęciu zamówienia, drugi z prośbą, żebym potwierdziła zamówienie. Drugi mail był sformułowane tak, że zrozumiałam, że mam oczekiwać na kolejnego maila, w którym będzie aktywny link do kliknięcia, żeby potwierdzić zamówienie. Zamówienie złożyłam w piątek, 19. 04., dziś jest wtorek 23.04., a maila z linkiem w poczcie mail jak nie było, tak nie ma. Dzwonię więc na podany telefon stacjonarny - nikt nie odbiera. Wypełniam podany na stronie sklepu formularz kontaktowy, w którym przedstawiłam mój problem. Zero reakcji na ten wpis, a według mnie powinna być informacja zwrotna w rodzaju "Wpis został wysłany" dla potwierdzenia, że wpis został dostarczony adresatowi. Zadzwoniłam więc na telefon komórkowy i dowiedziałam się, że aby potwierdzić zamówienie należy kliknąć w otwartym mailu w okienko "Odpowiedz" i tam wpisać treść potwierdzającą zamówienie.
Jak wygląda każdy z etapów rekrutacji w Salon Obuwniczy BuTiK sc?
Też padłem ofiarą tego sklepu. Nie dostałem butów ani pieniędzy. Podałem sklep do sądu internetowego. Już zapadł wyrok. Czekam na zasądzone pieniądze. Polecam w takich przypadkach sąd internetowy.
Zamówienie złożone 10,08,2023 , do dnia 28,08,2023, brak towaru ,brak też informacji , telefon nie odpowiada . złożyłam rezygnację z zamówienia , do dnia dzisiejszego nie mam ani pieniędzy na koncie ani najkrótszej nawet wiadomości.
Jakie są warunki zatrudnienia w Salon Obuwniczy BuTiK sc?
Czy jest możliwość pracy w Salon Obuwniczy BuTiK sc na część etatu?
Firma (usunięte przez administratora) klientów !- nie zwrócili mi pieniędzy za anulowane zamówienie
Zamówiłem buty w październiku do tej pory ani butów ani pieniędzy wciąż obiecują ze już prawie zamówienie dotarło ale wciąż go nie ma. O zwrocie pieniędzy można zapomnieć. Sprawa zgłoszona na policję
Nieuczciwa firma, oferuje produkty, których nie posiada na stanie. Po 2 miesiącach od wpłaty nie mam zamówienia. Brak kontaktu telefonicznego. Przesyła maile w których jako powód braku realizacji podaje firmę Clarks. Kusi klientów nierealnymi cenami, aby naiwni klienci tacy jak ja kredytowali jej działalność. Wydaje te pieniądze na pozycjonowanie reklam aby zdobyć koleine wpłaty
Ja zrobiłem zakupy w lutym. Do dzisiaj brak kontaktu i pieniędzy. W mojej ocenie, nigdy tych pieniędzy bez sprawy sądowej nie odzyskam.
Uwaga!!!!!!!!!!!!!!!!!! , proszę nie robić zakupów w tym sklepie. Kontakt z obsługą istnieje tylko do czasu wpłaty. Później nie odbierają telefonów ani maili. Na żądanie zwrotu wpłaconej kwoty brak odzewu.
Nie polecam tej firmy. Po dokonaniu wpłaty nie doczekałem się butów - 2 miesiące. Dopiero po napisaniu kilku maili i ciągłym przesuwaniu terminu dostawy przez salon otrzymałem informacje, że zamówienie nie zostanie zrealizowane dostane zwrot pieniędzy - nie doczekałem się zwrotu ok. 3tygodni . Po tym zagraniu firmy zgłosiłem zawiadomienie na policję o dokonanie (usunięte przez administratora) Po interwencji policji pieniądze zostały przelane na moje konto/
Aha. Czyli wszystko jest normalnie do załatwienia? Szkoda, że tyle zachodu trzeba. Policja pierwszy raz o nich słyszała?
(usunięte przez administratora), brak całkiem kontaktu telefonicznego i mailowy bardzo skąpy. Na kilkukrotne żądnie zwrotu pieniędzy dostałam odpowiedz że zwrot nastąpi 10.08, nadal brak pieniędzy oraz kontaktu. Składam doniesienie na Policje i do rzecznika.Skandal, iż nikt nie zrobił z tym porządku do tej pory!
Nie polecam. Na zamówienie czekałam 21 dni po czym napisałam kiedy będzie zrealizowane, czekałam kolejne dni na odp. Koniec końców ani butów ani zwrotu kosztów. Żenada
Kontakt e-mail ze sklepem trwa wieki. Zamówienie nie zostało zrealizowane w regulaminowym terminie, na zwrot kosztów nie mogę się doczekać już drugi miesiąc. Nie polecam, odradzam.
Uwaga na tych oszustów! Moja sytuacja jest taka jak innych, zamówiłam towar, mówią o 14 dniach oczekiwania ale ciagle go wydłużają. Jak rezygnujesz nie zwracają pieniędzy! Nie odpisują na maile ani nie odbierają telefonów. Najgorsza firma z jaka miałam styczność w internecie. Uwagaaaaa!!!
Porażka. Ludzie uczcie się na błędach innych. Nie mam ani butów, ani pieniędzy. Zwykłe (usunięte przez administratora) i bandytyzm. Brak odpowiedzi na maile i telefony. Sprawa zgłoszona na Policję. Zawiadomiony UOKIK. (usunięte przez administratora)
A to się niedawno stało? Bo w kwietniu też zgłaszali ich już podobno czyli to nic nie dało w takim razie skoro nagle jako kolejna masz z tym problem? :(
Salon Obuwniczy BuTIK nie wywiązuje się z realizacji zamówień. Kontakt mailowy i telefoniczny jest niemożliwy. Zamówiłem towar 4 marca, do dnia dzisiejszego nie dostałem żadnej odpowiedzi. Naprawdę warto przeczytać te wszystkie opinie na temat firmy ABM Sp. z o.o. zanim zapłaci się za towar na stronie salonobuwniczy.pl . Niestety moja cierpliwość dzisiaj się skończyła i wysłałem zawiadomienia do toruńskiej delegatury Inspekcji Handlowej oraz UOKiK. Dzisiaj też składam zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa na Policji. Szkoda tylko mojego czasu, który już musiałem poświęcić na dochodzeniu swoich praw, ale tym razem nie odpuszczę i założę tej śmiesznej firmie sprawę.
Jak się do nich dzwoni to nie odbierają w ogóle? Czyli to taka firma, że kupuje się buty i nigdy ich nie wysyłają?
Generalnie z mojego doświadczenia tak to wygląda. Zamówiłem dwie pary butów, zapłaciłem, i otrzymałem dwa maile. Jeden potwierdzający zakup, drugi informujący o tym, że w następnym mailu zostanę poinformowany o terminie dostawy. I na tym koniec. Zero odpowiedzi na moje maile, zerowy kontakt telefoniczny. Firma "krzak".
Dziwię się im serio, to ja nie wiem po co w ogóle jakiekolwiek maile wysyłać. Z drugiej strony jeśli chcieliby ściemniać to celowo nie wysłaliby z jakimś lewym terminem?
Salon nie wywiązuje się z zamówień. Ich tłumaczenia na zapytania i prośby o zwrot pieniędzy za dwumiesięczne opóźnienie w realizacji zamówienia podchodzą pod (usunięte przez administratora) W jednym mailu piszą, że zwrot środków został przekazany do realizacji, tymczasem zwrotu brak. Na kolejne zapytania wysyłają bezsensowne tłumaczenia lub kontaktu brak. Czy taki sklep długo jeszcze może działać? Ja nie polecam i mam wątpliwości czy odzyskam pieniądze.
Proponuje pozew zbiorowy złożyć przeciwko tej firmie. U mnie 6 tygodni, ani butów... ani zwrotu pieniędzy... Zgłaszam dziś sprawę na policję i do prawnika i polecam każdej (usunięte przez administratora)osobie zrobić to samo. Nie szanują klientów, a to oni są dla klientów, a nie klient dla nich. Nie szanują ani czasu, ani pieniędzy klientów.
Postanowiłam napisać sprostowanie, buty w dniu dzisiejszym, po małej "wojnie" otrzymałam i jestem z butów bardzo zadowolona, mój ulubiony model :) mam już 3 pary sztybletów Clarks Paulson - polecam ten model, buty są praktycznie niezniszczalne - u mnie używane na treningach itp w warunkach ekstremalnych, polecam zakupy w sklepie mimo małej "wojny" i długiego oczekiwania na buty. Wystawiam ocenę pozytywną dla sklepu, ponieważ otrzymałam buty :) dziękuję :)
Jeżeli taki pozew by się pojawił, z chęcią połączę siły. Ba... nawet za obsługę tego pozwu zapłacę z własnych pieniędzy, żeby tą firmę wyprostować!
Z tego co widzę po wpisach największym słabym punktem firmy jest czas realizacji zamówienia, klienci dosłownie zaczynają się już wściekać przez to całe czekanie. Jedna z osób nawet już proponowała pozew zbiorowy, jednak jak zamówienie w końcu doszło, to zmieniła całkowicie zdanie o firmie na pozytywne. Do teraz tak długo idzie ta wysyłka u nich? Myślicie, że zaczną kiedyś pracować nad poprawą tego?
Czekam na trampki już dwa tygodnie dłużej niż było w opisie, ale czytając opinie, to jeszcze poczeeeekam...
Ten salon obuwniczy to najbardziej nierzetelny sklep internetowy z jakim się zetknęłam. Strata czasu, nerwów i pieniędzy.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Salon Obuwniczy BuTiK sc?
Zobacz opinie na temat firmy Salon Obuwniczy BuTiK sc tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Salon Obuwniczy BuTiK sc?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!