Opinie o Nielsen IQ Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie Nielsen IQ Sp. z o.o.. Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Nielsen IQ Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Prowadzenie badań marketingowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Nielsen IQ Sp. z o.o. w Warszawa

Norbi

Nie wierzcie w to co mówią rekruterki, bo naprawdę koloryzują. Rozmowa będzie bardzo łatwa. Zatrudnią teraz dosłownie każdego. Po miesiącu już każdy widzi jak praca wygląda - monotonia, ciągle to samo, brak rozwoju. Odszedłem po 2 miesiącach i nie żałuję.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Czarno-Biały
@Norbi

Hej, Norbi! (Lub ktokolwiek inny kto pracuje/pracował w Nielsen na Inflanckiej). A podzielisz się informacją w jakim dziale pracowałeś, czym generalnie zajmowałeś się, czy miałeś nawał roboty, czy raczej był luz? Cokolwiek co naświetli obraz jak ta praca wygląda od wewnątrz?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Szczerze

Polecam wszystkim, którzy nie chcą mieć życia poza biurem i nie zależy im na uczciwym wynagrodzeniu. Inni mogą śmiało rekrutowac, ten młyn przyjmie wszystko.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kuba89

Źle zaplanowana rekrutacja, zatrudnianych jest zbyt dużo osób. Zamiast zadbać o zmniejszenie rotacji, zatrudnia się w kółko po 30-40 osób miesięcznie, które następnie po intensywnych szkoleniach często się nudzą. Panie rekruterki chyba się ścigają która więcej i szybciej zatrudni. Niektóre działy są przeciążone pracą, mają dyżury w weekendy, w innych nie ma kompletnie co robić. Pieniądze są wyrzucane przez firmę na niepotrzebną rekrutację tylu osób - dział HR powinien zostać mocno zweryfikowany, gdyż pracują ta niedouczone osoby. Nie robi się nic, aby zatrzymać pracownika, ale to kompletnie nic. Firma powinna zweryfikować jak w Polsce Nielsen wydaje pieniądze, bo można powiedzieć, że w dużej części je marnuje.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

Nie polecam. Praca w wielu działach jak krew w piach, a za litr płacą mało. Naumyślne wypalanie pracowników to powszechnie używane narzędzie, wspierające już i tak znaczną rotację.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Etap 1: Bardzo szybki kontakt mailowy po złożeniu aplikacji przez pracuj.pl (ok. 1h). Otrzymałam maila z linkiem do platformy HireVue. Poproszono mnie o nagranie odpowiedzi na 4 pytania i wykonanie testu analitycznego, najlepiej w ciągu 48h. Otrzymałam przykładowe pytania, które pojawiły się również na teście. Na platformie pojawiły się 4 pytania po angielsku, np. dlaczego pasujesz do tej posady, jakie znasz funkcje w Excel/SQL i gdzie je wykorzystujesz, podaj przykład negocjacji z klientem. Odpowiedź należało nagrać w j. angielskim. Następnie pojawiło się pytanie dotyczące dyspozycyjności i oczekiwanych zarobków (pisemne). Test analityczny zawierał typowe pytania analityczne na poziomie szkolnym, np. kiedy spotkają się samoloty lecące z przeciwnych miejscowości oddalonych o ileś km z określoną prędkością. Dodatkowo pojawiły się zdjęcia produktów i należało napisać co możemy odczytać z ich etykiet. Były również zadania ze zbiorami i należało wskazać, który punkt najlepiej opisuje te zbiory. Etap 2: Rozmowa telefoniczna (screening call), ok 15min, całkiem po angielsku. Rekruterka niesamowicie miła. Rozmowa w przyjaznej luźnej atmosferze. Na początku mogłam zadać swoje pytania, następnie usłyszałam opis firmy i stanowiska, następnie rekruterka potwierdziła, że dane o dyspozycyjności i stawce są aktualne. Umówiłyśmy rozmowę z menagerami. Rozmowa nie wymaga przygotowania ze strony kandydata Etap 3: Ostatni etap. Rozmowa na teams z menagerami. Przed rozmową otrzymuje się manual, który pozwala przygotować się do rozmowy. Są tam zebrane informacje o firmie. ok. 1h Po 1 etapie miałam bardzo negatywne odczucia ze względu na nagrywanie odpowiedzi. Później okazało się jednak, że niepotrzebnie się przejmowałam. Proces rekrutacyjny został przeprowadzony wzorowo.

Pytania

dlaczego pasujesz do tego stanowiska, doświadczenie zawodowe, radzenie sobie z problemami, wiedza z excela

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Brand Manager
Gdańsk
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Sarnów
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Ja też szukam innej pracy

Mam dosyć Nielsena. Najgorsze jest to, że człowiek pracując tutaj jest tak zmęczony, że nie ma siły ani czasu szukać czegoś lepszego. To firma na trochę, nie ma sensu za bardzo się przywiązywać, tylko szukać czegoś lepszego zanim będzie za późno...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rzucam tę robotę

Dobra, nie będę gorszy, też się podzielę. Sprawa wygląda tak: - przez x lat zasady pracy były przekazywane raczej w formie ustnej niż pisemnej i teraz wychodzi z tego szambo - dokumenty, na których teoretycznie powinienem móc się oprzeć są nieaktualne i zawierają błędy - osoby nazywane ekspertami wcale tymi ekspertami nie są, często idąc za ich radą wychodzi się gorzej niż jakbym kierował się własnym rozsądkiem - wyśrubowane normy jakościowe - w żadnej normalnej firmie pomyłka nie jest traktowana na równi z czyjąś śmiercią - ZA DUŻO ROBOTY: to nie jest Super Nowoczesne Centrum Operacyjne Zaaprobowane przez Mitcha Jakiegośtam tylko zaplecze taniej siły roboczej. Dodatkowo sama praca to rzeźbienie w gównie - a co pomyśli Mars? O Jezu Chryste przecież ta baza dla Nestle MUSI wyjść. Presja jest naprawdę duża, bo najważniejsze jest wleźć klientowi w (usunięte przez administratora). A klient ma co miesiąc innych przedstawicieli i każdy chce coś innego. Duża rotacja to nie przypadek. Co mądrzejsi uciekają stąd, zostają tylko ci, którzy muszą.

Tom

Opowiadanie o work life balance na rozmowie o pracę to szczyt bezczelnosci, ale najwyraźniej trzeba zmienić taktykę, bo firma ma zła opinie. W teorii istnieje jakiś regulamin pracy i zapisy o braku nadgodzin. W praktyce wygląda to bardzo różnie. Managerowie, zwłaszcza ci z zagranicy nie są chętni do oddawania ludziom nadgodzin. Gdyby firma miała uczciwie oddawać wszystkie nadgodziny to okazaloby się, że powinna zatrudnić 30%więcej osób. Poza tym czy naprawdę to jest powód do dumy dla Nielsena, że ludzie muszą prosić, żeby zwrócono im dodatkowy czas poświęcony firmie? I czy naprawdę chcecie wyrobić podwójną normę w jednym tygodniu, żeby w następnym z wielką łaską oddano wam dzień lub dwa wolnego? Tak wygląda smutna rzeczywistość w Nielsenie. I nie spodziewajcie się, że ktoś uczciwie przedstawi sytuację w czasie rozmowy o pracę. Praca wieczorami, w weekendy to chleb powszedni.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
NIE_POLECAM

Jak to jedna menadżerka powiedziała : " Wy trochę koloryzujecie w CV, a my trochę ściemniamy na rozmowach kwalifikacyjnych". Pamiętajcie, że na rozmowach wyróżniają głównie pozytywy. O nadgodzinach zawsze powiedzą, że uzbiera się co najwyżej kilka i że są do odbioru. Bo oczywiście są. Ale żeby jedna osoba mogła spokojnie je odebrać, druga musi skończyć Twoją pracę i zostać dłużej. Potem druga odbiera nadgodziny, a pierwsza musi zostać dłużej, żeby skończyć i takie błędne koło. Work-life-balance to MIT. PODWYŻKA - Kiedy Ty poruszasz temat wprost u managerki (bo zazwyczaj to kobiety)to zawsze szukają winy po Twojej stronie, dlaczego mieliby Ci jej nie przyznać. A błędy zawsze znajdą. Szukają głównie studentów lub absolwentów, którzy będą pracowali po godzinach i będą tańsi. Atmosfera też się pomału zmienia na gorsze. Jeżeli kiedyś to była przyjazna korporacja, to teraz wyciskają człowieka jak cytrynę. I wcale nie idą za tym pieniądze, bo oszczędzają na czym się da. NIE POLECAM

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rozczarowanie

Brak solidnych szkoleń, bardzo słaba organizacja pracy, niekończące się nadgodziny i stres, bardzo słabe wynagrodzenie wzgledem ilości pracy oraz ogromu obowiązków, firma oszczędza na czym tylko się da. Kilka plusow: pozytywna atmosfera w pracy, ludzie nastawieni na współpracę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sympatyczna

@Agnieszka rozmowy o podwyżce nic nie dały, dostaje mało osób bo tyle dostać może. Jeśli jesteś w zespole, w którym każdy się stara to ciężko a i ta podwyżka na poziomie śmieciowym. Premii nie ma niestety, może firma powinna iść w tym kierunku, atmosfera fajna a wzrosłaby jeszcze bardziej gdyby była stała premia choćby 10% rocznie. Z rozmów z innymi firmami 8/10 miało stałe premie roczne. Pozdrawiam :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nie nie nie

I jeszcze raz nie. Ogromna korporacja, która wykorzystuje pracowników na maxa.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownica

Dla osób, które zastanawiają się nad aplikowaniem do Nielsena - powtarzające się ogłoszenia, które prawie nie znikają z pracuj.pl to nie jest przypadek. Na 1000 pracowników w ubiegłym miesiącu odeszło 50 osób, co przez kadrę zarządzającą jest uznawane za rotacje na normalnym poziomie. Od dobrego pracodawcy się nie ucieka...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Agnieszka
Inne

@Rozczarowana a rozmawiałaś z pracodawcą jak rozwiązać sprawę nadgodzin? W ogóle konieczne jest zostawanie po godzinach? Czy macie za dużo obowiązków, z którymi się nie wyrabiacie w Nielsen Polska Sp. z o.o. (Badania rynku)?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rozczarowana
@Agnieszka

Tak, rozmowy o nadgodzinach kończą się argumentami, że wszyscy mają dużo pracy i wszyscy siedzą po godzinach. Wynikają one z niedoboru pracowników, firma oszczędza na czym tylko może. Jeśli chodzi o podwyżki - ulubione argumenty to - brak budżetu, i te legendarne targety, których nigdy nie udaje się wyrobić. I nie mam tu na myśli targetow dla danego pracownika, tylko dla danego biznesu. Jeżeli firma niby mało zarabia, i dlatego nie ma pieniędzy na podwyżki, to dlaczego ludzie ciągle mają dużo pracy i spędzają długie godziny w biurze?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nowy
@Rozczarowana

Bardzo mnie zastanowiło to, co napisałaś więc mam parę pytań odnośnie zatrudnienia w Nielsen. Byłem niedawno na rozmowie kwalifikacyjnej na stanowisko, nazwijmy to, szeregowe. Podczas rozmowy zapewniono mnie kilkakrotnie, że firma bardzo dba o work-life balance, a każda nadgodzina jest do odebrania. Czy mam rozumieć, że wprowadzono mnie w błąd lub opisano wyobrażenie o firmie a nie jej realną istotę? Czy odbiór nadgodzin jest rzeczywiście niemożliwy, czy zależy to od managera lub innych czynników i w jaki sposób te nadgodziny są rejestrowane? Dodam tylko, że zostałem uprzedzony o benefitowej możliwości uzyskania dodatkowego dnia wolnego (albo nawet dwóch), jeśli wykorzysta się wszystkie dni wolne w roku. Zdaje sobie sprawę, że robią to tylko dlatego, żeby zmniejszyć koszty rezygnacji pracownika, ale nie działałoby to gdyby nie pilnowali swoich postanowień. Z góry dziękuję za odpowiedź :)

Basia
@Nowy

Nie wiem w jakim zespole pracowała rozczarowana ponieważ wiem, że nadgodziny możesz odebrać trzeba tylko czasem walczyć (niektórzy zmuszają do odebrania - i historia się powtarza zależy od managera ;)). Tak masz dwa dodatkowe dni z ich odbiorem nie ma problemu - to Ci się należy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rozczarowana
@Nowy

Każda godzina jest do odebrania i firma dba o work-life balance? To straszne, że opowiadają takie rzeczy na rozmowie. Czytając opinie innych - być może są zespoły i działy, gdzie ludzie odbierają nadgodziny, przecież to ogromna firma. Moje doświadczenie jest zupełnie inne. W Nielsenie często zasuwasz od rana do późnych godzin nocnych i tak jest wiele dni, tygodni pod rząd - zawsze znajdzie się jakieś wytłumaczenie - nowy klient, duży klient, ważny projekt, koniec kwartału... Zwykły pracownik nic z tego nie ma poza brakiem czasu dla siebie. Szczerze odradzam pracę w tej firmie, jeśli work-life balance jest tym czego szukasz, bo w Nielsenie tego nie znajdziesz. Ogromna rotacja mówi sama za siebie. To firma odpowiednia do zdobycia pierwszego doświadczenie i zmiany pracy na lepszą, a ci, którzy się tu zasiedza często budzą się po wielu latach, mocno wypaleni, zastanawiając się czemu życie przepływa im przez palce. Poza tym jeśli chcesz otrzymywać uczciwe wynagrodzenie za swoją pracę - tutaj też tego nie znajdziesz.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rozczarowana

Nielsen Services to jedno wielkie rozczarowanie. W dziale operacyjnym przy dw.gdanskim wiele nadgodzin, nieodpłatnych, w ciągu miesiąca uzbiera się kilka dni. A w praktyce nie ma czasu na odbiór bo liczba pracowników jest nieadekwatna do ilości pracy. Oszczędzają na pracownikach jak się tylko da. Co z tego, że dadzą Ci Multisporta skoro nie masz czasu tego wykorzystać? Rozmowy dot. Podwyżek i premii z managerem zmierzają do nikąd, bo zawsze Ci wytknie jakieś rzekome błędy. Karierę można zrobić jedynie na programie liderskim, a więc tylko nieliczni. Teraz szukają do działu operacyjnego przy dw.gdanskim osób bez doswiadczenia. Jak myślicie dlaczego? Bo szukają taniej siły roboczej. Znajdzcie lepszą pracę!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zdecydowanie nie

Firma ma wysokie wymagania wobec pracowników, niestety nijak mają się one do tego, co sama jest w stanie zaoferować. Wysokość pensji jest nieadekwatna do stresu i nadgodzin jakie wiążą się z pracą na stanowisku analitycznym. Nielsen bardzo mnie rozczarował jako pracodawca. To praca dobra na krótką metę, żeby zdobyć doświadczenie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sympatyczna

Praca w Nielsen jest uznawana za bardzo korzystną przez innych pracodawców. Są ludzie, którzy przychodzą tam i od razu widać, że zostaną - wbijają się do rzeszy projektów, wszędzie ich widać itp. Natomiast należy podkreślić, że Nielsen płaci mało. Dla ludzi, którzy nie mają kredytu, są po studiach to idealna praca. Jakiś start jest, potem renoma. Ale większość odchodzi (na ich miejsce masa innych), podwyżki naprawdę zniechęcają... Co do pracy, zależy gdzie się trafi. Są zespoły gdzie od początku do końca projektu nic się nie robi oraz są takie zespoły gdzie siedzi ma się ok. 50 h nadgodzin w miesiącu. Można zgłosić, że praca jest dla Ciebie nieodpowiednia i liczyć na łut szczęścia (wiadomo decyzja menadżera). Myślę, że Nielsen jest dla ludzi mało wymagających lub szukających spokoju i dobrej zabawy (dobry socjal, wiele wyjść integracyjnych). Odchodząc wiem, że zarabiam więcej niż osoby kierujące zespołami :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nielseniak

Świetne miejsce pracy, ciekawi ludzie, zgrane zespoły :)

Agnieszka
Inne

@XXX czy Twoim zdaniem nadzorowaniem zespołem w Indiach to nie jest jakiegoś rodzaju prestiż? Możesz mi wytłumaczyć, dlaczego masz negatywne nastawienie do tego?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
XXX

Niestety wywiad nie jest zgodny panującymi warunkami. Firma jest typowym przykładem przenoszenia niższych stanowisk do PL w celu obniżenia kosztów. Jeśli chodzi o możliwości rozwoju to wszystkie ciekawsze lub decyzyjne stanowiska i projekty zostają na zachodzie. Można owszem zostać zarządzającym zespołem produkcyjnym na miejscu lub nadzorować pracę zespołu outsourcingowego w Indiach, gdy szefów na zachodzie znudzi już mydlenie oczu i opowiadanie bajek bezpośrednio to wtedy wysłużą się w przykrych sytuacjach Tobą.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Agnieszka
Inne

@Uciekajcie według wywiadu z firmą Nielsen Polska Sp. z o.o. (Badania rynku) można piąć się po drabinie awansu (http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,934618,wywiad-magdalena-fiedorowicz), czyli są to słowa puszczone na wiatr? Nie wygląda to tak jak wywiadzie dla serwisu gowork.pl? Opowiedz na forum szczegóły pracy w tej firmie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Nielsen IQ Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Nielsen IQ Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Nielsen IQ Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 70.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Nielsen IQ Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 30, z czego 1 to opinie pozytywne, 23 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Nielsen IQ Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Nielsen IQ Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Nielsen IQ Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii