OSTRZEGAM PRZED TYM OSZUSTEM!!! To jakiś śmieszny pseudo sprzedawca który za grosz nie ma powagi i szacunku do klienta.Zamiast mózgu ma chyba siano. Kantuje na zamówieniach,wystawia lewe paragony albo ich nie wystawia, nie zwraca gotówki ani nie dosyła brakujących przedmiotów po tym jak błędnie zostało zrealizowane zamówienie, praktycznie zerowy kontakt z jego strony ,może boi się jak dziecko konfrontacji telefonicznej . Najgorszy sort delikwenta. NIE POLECAM I SZCZERZE ODRADZAM zakupy u tego kwiatka.
OSTRZEGAM PRZED TYM OSZUSTEM!!! To jakiś śmieszny pseudo sprzedawca który za grosz nie ma powagi i szacunku do klienta.Zamiast mózgu ma chyba siano. Kantuje na zamówieniach,wystawia lewe paragony albo ich nie wystawia, nie zwraca gotówki ani nie dosyła brakujących przedmiotów po tym jak błędnie zostało zrealizowane zamówienie, praktycznie zerowy kontakt z jego strony ,może boi się jak dziecko konfrontacji telefonicznej . Najgorszy sort delikwenta. NIE POLECAM I SZCZERZE ODRADZAM zakupy u tego kwiatka.
@natka a jesteś pracownikiem Visions4you Daniel Morski, czy może klientem firmy? Bardzo ważne jest, aby ktoś z pracowników firmy odniósł się do kwestii, jaka została ostatnio poruszona na forum. Opóźnienia w realizacji mogą być niepokojące dla przyszłych pracowników i klientów. Dodatkowo może ktoś opowiedzieć o tym, jakich warunków zatrudnienia można w firmie spodziewać się na start?
jestem klientem firmy zamówiłam towar w niedziele w poniedzialek dokonalam wpłaty i na bieżąco jestem w kontakcie ze sprzedawcą. Opinie mnir nieco niepokoiły aczkolwiek ja dodzwonilam sie odrazu nie tak jak pisali poniżej i tez mam kontakt meilowy caly czas dzisiaj czwartek i sprzedawca napisal ze brak koloru ktorego chcialam, napisalam ze kolor tak na prawde nie gra roli i czekam na dalsze posunięcie w kwestii wysyłki zamowienia.
Sprawdziłem, jest ok, polecam, czas realizacji ok, produkty oryginalne.
@Klient co poleca omijac ich czy w takim razie nie ma kontaktu z Visions4you Daniel Morski w tej sprawie? Faktycznie może być to dość irytujące - pytanie, czy to naprawdę stała praktyka w tej firmie? Czy pracownicy firmy mogą opowiedzieć, z czego to wynika? Z braku towaru, a może niezbyt sprawnej organizacji pracy?
@Basia dzięki za opinie. Pozytywne nastawienie klientów to również dobry znak dla osób, które poszukują pracy w tym miejscu. Pokazuje dobrą pozycję firmy na rynku, a tym samym buduje poczucie bezpieczeństwa. Kiedy można liczyć na nowe rekrutacje do pracy w Visions4you Daniel Morski?
Polecam. Kilka razy składałam zamówienia i zawsze było ok. Zarówno z realizacją zamówień jak i towarem. Korzystałam też z wymiany, ponieważ nie odpowiadał mi kolor i też, nikt nie robił problemów. Nie wiem skąd wypisujecie takie złe opinie, ale chyba konkurencja nie śpi ;) Ja polecam znajomym i nieznajomym :)
Bardzo dobry sklep. Jako pierwsi ogarnęli temat iJust 3!!! tuż przed weekendem majowym dotarła do mnie paczuszka i sprzęt sprawuje się naprawdę świetnie!!! SZOK :D Polecam najnowszy model z Eleafa, przetestowany na wszystkie strony przez caaaaałą długą majówkę.
Po zakupieniu produktu nie dostałam żadnej informacji ze sklepu o stanie mojej przesyłki więc pisałam maile lub próbowałam dodzwonić się na podany numer z infolinii. Przez kilka dni moje połączenia były odrzucane lub ignorowane, podobnie maile. Dopiero po tygodniu dostałam smsa, że sklep wysłał maila z wiadomością informującą o braku towaru zaraz po jego zamówieniu oraz że paczka została wysłana dziś (piątek) kurierem. Po sprawdzeniu skrzynki mailowej nie udało mi się nigdzie doszukać takiej wiadomości. Nie dostałam również potwierdzenia nadania paczki od firmy kurierskiej ani ze sklepu. Cały proces ruszył dopiero w poniedziałek, a przesyłka dotarła w środę. Po otwarciu paczki zastałam nie ten produkt co zamawiałam, a sklep milczy. Kiedy w końcu szanowny pan właściciel odebrał telefon powiedział, że nic nie wie, jest na urlopie, nie ma kontaktu ze sklepem i sprawdzi jak wróci. Rozłączył się w połowie mojego zdania. Nie popełnijcie tego błędu co ja i omijajcie ten sklep szerokim łukiem.
Ja jednoznacznie jestem ZADOWOLONY i POLECAM :)
Ludzie. Nie wiem z czym wy macie problemy? Czytając tą korespondencję doliczyłem się równo 10ciu niezadowolonych klientóww ciągu 4lat. Pod warunkiem że oliwy do ognia nie dożuca konkurencja bo wtedy okaże się że tych klientów niezadowolonych jest mniej :) Kupowałem tutaj już kilka razy i wszystko dociera za każdym razem. Raz szybciej raz z małym opóźnieniem. Nie ma co tej firmy porównywać do jekiegoś Mediamarkt czy Amazonu gdzie zamówienia realizują "ludzkie roboty w pocie czoła" a zarazem nie ma też co stawiać wygórowanych wymogów. Jeżeli ktoś ma jakieś obawy to przecież zawsze może sobie złożyć zakup płatny przy odbiorze. Wszystkie sklepy to oferują. Z serwisu korzystałem jeden raz jakies półtorej roku temu.. nie pamiętam dokładnie. Trwało to owszem około 3 tygodni ale to raczej normalne w sklepach, dostałem drugi nowy produkt. Pozdro.
Dzis otrzymałam zamówione przedmioty, e-papieros wygląda na oryginał, wszystko zapakowane wiec sprawa zamknięta sprzedawca wywiązał sie z umowy, tylko czemu to musiało sie tak zacząć straszenie policją itd, na pewno mam nauczkę i nie kupie juz nic z lipnych stron.
Ja również zrobiłam zakupy na e cigler i tez na początku nie wiedziałam ze ta strona to lipa bo nie przyszło mi do głowy aby sprawdzić, czekam 2 tygodnie. Wysłałam sms, @, prywatna wiadomość na fb ze czekam do konca tyg a potem ide na policje, i w ten sam dzien mój status wskoczył na wysłane, tylko ze to nie oznacza wcale ze jest paczka wysłana :/ Gdyby ktos chciał pogadać na temat oszustwa prosze agula9@amorki.pl Zabrze
Witam. Ja także dokonałem zakupu u tego cwaniaczka i ta sama historia jak u Was czyli dwa tygodnie po dokonaniu przelewu towaru brak, tel. nie odbiera, zareagował dopiero po smsie z groźbą zgłoszenia sprawy na policję, miał sprawdzić co sie dzieje ze zgłoszeniem i echo. Moze by tak się skrzyknąc i wystosować jakiś pozew zbiorczy!!! Bo tu niechodzi nawet o ta stówkę wtopiona, tylko ta (usunięte przez administratora) bezkarnie robi wała ludzi i to jak widać po wpisach od paru lat... Nie można odpuścić. Pozdrawiam.
Zwracam honor panu Morskiemu. Następnego dnia po moim smsie sprawdził status i okazało się, ze żona wybrała opcje osobistego odbioru(dziwna historia), a my nie mogliśmy sprawdzić statusu zamówienia bo strona się nie ładowała. Paczka została wysłana jeszcze tego samego dnia, towar 100% zgodny, oryginalnie zapakowany wydaje die być Ok. Tak wiec najmocniej przepraszam panie Danielu za negatywna opinie. Nasz błąd. Jednak gdyby pan zajął się ta sprawa przy pierwszym naszym kontakcie i odbierał telefony... pozdrawiam.
e-cigler e-cigler.pl Visions4you ta firma widnieje jako abonent strony e-cigler.pl. Strona to wydmuszka, na której można złożyć zamówienie, zapłacić online i... tyle. Niczego nie otrzymacie, zero kontaktu. STANOWCZO ODRADZAM. Sprawa o zdjęcie strony w toku.
Całkowicie zgadzam się z negatywną opinią Daniel Morski Visions4you. Po wcześniejszym uzgodnieniu i odesłaniu e-papierosa, którego bateria przestała się ładować i próbie kontaktu po trzech tygodniach, mimo kilkunastu telefonów nikt (tzn daniel Morski- bo tylko on pracuje w tej "firmie")nikt nie odbiera, dopóki nie zadzwoniłem z telefonu żony. Wtedy natychmiast odebrał, a po mojej zjebce tłumaczył, zę w firmie ktoś coś przeoczył, zeby ponownie przysłaćsms-em imię nazwisko, oraz czego dotyczyła reklamacja, to wszysko szybciutko odkręci.Po ponownym wysłaniu i odczekaniu tygodnia znów zero kontaktu, bądź sms: jestem zajęty nie mogę rozmawiać. Wykonałem już kilkadziesiąt prób skontaktowania się z Morskim- niestety wszystko nieskuteczne. Zlikwidował nawet konto na Allegro, więc opinii nie można gościowi wystawić. W internecie bądź na Allegro czy OLX robię zakupy od kilkunastu lat,ale z ręką na sercu na tak nieuczciwego sprzedawcę natknąłem się po raz pierwszy, i jest to moja pierwsza negatywna opinie na czyjś temat. Omijajcie visions4you i daniela morskiego (celowo z małej), bo oszukuje klientów.
Omijać z daleka, nie ma kontaktu ani zamówienia po wpłacie.
@snobism, dlaczego masz takie negatywne nastawienie do firmy? Co jest powodem Twojej niechęci do Visions4you Daniel Morski? Czy spotkała Cię jakaś nieprzyjemna sytuacja? Uargumentuj swoją wypowiedź.
(usunięte przez administratora)
no to tez prawda jednak jest taka taka ze jak beda potrzebowali pracownikow to na prewno sie wtedy odezwa
Tutaj pracuje jedynie "właściciel" firmy pisząc o sobie w liczbie mnogiej jako "my", żeby firma miała niby lepszy prestiż (śmiechu warte) i stąd również taka kiepska obsługa oraz towar. "Wracając do tematu" tu się nie pracuje i nikt by nie chciał pracować z takim ... "uczciwym szefem". A poprzednie opinie nie pisała konkurencja tylko niezadowoleni klienci i Visions4you. Nie ma za co :)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Visions4you Daniel Morski?
Zobacz opinie na temat firmy Visions4you Daniel Morski tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Visions4you Daniel Morski?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!