Opinie o ispot.pl - iSpot Poland sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy iSpot Poland. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w iSpot Poland na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Sprzedaż sprzętu i akcesoriów

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o iSpot Poland w Warszawa

Agata

Chciałam rok temu tu pracować wszyscy znajomi mi odradzali. Większość znajomych mówiła, ze to sklepy z masakryczna obsługa i sprawdzałam wtedy na fb strony salonów wszędzie opinie od 1 do 3 gwiazdek i informacje ze obsługa jest skandaliczna i nieprofesjonalna (można zobaczyć te komentarze i dziś ) Teraz tu czytam opinie gdzie się pisze ze w ostatnich miesiącach pozwalniano wspaniałych i profesjonalnych pracowników. Zastanawiam się gdzie byli rok temu czy czytali opinie o sobie bo chyba nie bardzo. No tu widzę wychwalają się pod niebiosa. Nie wiem co się dzieje w centrali ale na obsługę w tych sklepach zawsze mocno sie narzekało i dlatego nie chciałam tu pracować.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dagmara
@Agata

Chyba chodzi bardziej o to, że Firma nie wspiera w żaden sposób swoich pracowników. (usunięte przez administratora)stąd też brak motywacji w zespołach. Tu nie chodzi o nas zwykłych pracowników. Tu chodzi o kadre zarządzającą, która demotywuje załogę. Jeśli nie ma premi za PZU to po co mam je sprzedawać? Jeśli target jest z kosmosu to czy będziemy zasuwać 8 godzina na najwyższych obrotach czy nic nie będziemy robić kasa będzie taka sama. Nawet jeśli się staramy to Pan M. dowali nam kary, albo kogoś zwolni. Praca tutaj nie ma sensu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
:)
@Agata

a powinna była pani się zatrudnić, dzięki temu poziom obsługi klienta znacznie by się podniósł przynajmniej w jednym salonie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Dagmara

Witaj Dagmara. Dziękujemy za Twoją opinię. Prosimy o przesłanie informacji na opinie@ispot.pl z konkretami. Jeśli masz problem z prawidłowym zrozumieniem polityki wynagrodzeń oraz premii możesz w każdej chwili zwrócić się do swojego przełożonego lub działu HR. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości jak najszybciej to możliwe.

Dagmara
@iSpot Poland

Robiłam już zgłoszenie na opiniach. Bez żadnej reakcji..... To kpina!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nigdy w iSpot
@:)

Powinna się była Pani zatrudnić. Podniusłby się poziom chociaż w jesnym salonie - to posze pracodawca iSpot. Takie mniemanie ma o swoich pracownikach. Tak działa właśnie HR w tej firmie. Nie dajcie się nabrać. Szczerze odradzam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik
@iSpot Poland

To nie Dagmara ma problem ze zrozumieniem polityki, tylko zwyczajnie zmniejszyliście nam premię i dziwicie się na pojawiające się opinie. Napisać na opinie@ispot.pl? Tak samo jak miesiąc temu pisałem oraz kilka osób z mojego salonu i do teraz nie otrzymaliśmy żadnej odpowiedzi? Po co?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Pracownik

Witamy. Czy chcielibyście przejść szkolenie z polityki wynagrodzeń i systemu premii, aby go dobrze zrozumieć? Prosimy zgłoście to jak najszybciej, chętnie przygotujemy takie spotkanie w centrali. Na podstawie Waszych pytań powstały FAQ (Frequently Asked Questions i odpowiedzi na nie). Czy to oznacza, że nie otrzymaliście ich od swoich przełożonych? Prosimy o informację zwrotną.

Pracodawca

@Dagmara

Pani Dagmaro odbieramy Pani reakcję nie w taki sposób jak tego oczekiwaliśmy. Prosimy o kontakt indywidualny.

Pracodawca

@Nigdy w iSpot

Witamy NIGDY W ISPOT. To nie jest wpis autorstwa pracodawcy. Dziękujemy za komentarze.

Pracownik
@iSpot Poland

Szkolenie z polityki wynagrodzeń? Umiem policzyć swoją premię na podstawie podanego systemu i również umiem porównać ją do poprzedniego systemu oraz do wymagań mi stawianych, dlatego za miesiąc już w tej firmie mnie nie będzie. Ciekawe również jest to, że w ciągu ostatnich 2 lat w firmie jest to już 4 system premiowy. FAQ nie otrzymałem od nikogo, czy to był problem wysłać pod magiczny adres PSAD all aby wszyscy to otrzymali?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Pracownik

PRACOWNIKU. Dziękujemy za komentarz. Jeśli umiesz wszystko policzyć i porównać do tego co miało miejsce w przeszłości i do wymagań z przeszłości, absolutnie szanujemy i rozumiemy Twoją decyzję. Nowy Zarząd i zespół operacyjny na poziomie centrali musi stawić czoła nowym wyzwaniom. Rynek się bardzo dynamicznie zmienia, a za tymi zmianami idą nowe wyzwania i centrala ma za zadanie na nie odpowiedzieć skutecznie. Co do FAQ i systemu dystrybucji tych informacji w pakiecie ustosunkujemy się jutro do południa. Pozdrawiamy serdecznie.

Ja nic nie muszę....
@iSpot Poland

i już minęło południe... i jak nie było tak nie ma ;) obiecanek od iSpot mam już cały garaż... aż drzwi nie mogę domknąć Lepiej się weźcie za utrzymanie tych co zostali, bo zaraz będzie ostry płacz. Idzie taki okres roku, że trzeba dowieźć liczby... a sam Pomocny nie jest w stanie ogarnąć swojej kuwety.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Pracownik

PRAWCOWNIKU, w nawiązaniu do wczorajszej odpowiedzi informujemy, że FAQ zostały przekazane kierownikom, którzy mieli zająć się ich dystrybucją w zespołach. Jeśli macie pytania dotyczące Polityki Premii Regulaminowej możecie zwrócić się do nich, do nas (na adres opinie@ispot.pl) lub poszukać informacji na naszej platformie emplo. Pozdrawiamy serdecznie.

Pracownik
@iSpot Poland

Wysłałem swoją opinie i zadałem konkretne pytania - nadal nie otrzymałem na nie odpowiedzi, wiec dlaczego miałbym pisać po raz kolejny? Skoro polityka premiowa została wysłana do wszystkich, to dlaczego tajemnicze FAQ nie mogło być rozesłane w takiej samej formie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Pracownik

Szanowny PRACOWNIKU, prosimy, byś przesłał do nas ponownie swoją opinię oraz pytania, ponieważ na skrzynkę opinie@ispot.pl nic nie wpłynęło. FAQ nie są tajnym dokumentem – przez długi czas zagadnienia w nim opisane były omawiane z zespołem. Jeśli macie potrzebę – zamieścimy je na platformie emplo. Pozdrawiamy i zachęcamy do kontaktu za pomocą wskazanego maila.

Email
@iSpot Poland

Wysłałem po raz kolejny opinie na temat M. Podałem przykłady mobingu. Czy ktoś się ze mną skontaktuje?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Odradzam

Pracuje w tej Firmie pół roku. Wszystkie negatywne komentarze to prawda. Regionalny M używa mobingu w codziennej pracy, a HRy biernoe się temu przypatrują. Szukam czegoś innego. To pomyłka. Szczerze odradzam! zmieńcie HR! Pani K nic nie robi z naszymi opiniami wysłanymi na emaila opinie @ Zmienić HR

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Błaganie o pomoc

Szanowny pracodawco, (usunięte przez administratora)Przecież to my jesteśmy na pierwszej linii i to my zarabiamy pieniądze dla tej Firmy. (usunięte przez administratora) Dlaczego nie ma żadnego zwrotu na wiadomości wysłane na opinie@? Dlaczego rotacja jest tak ogromna? Dlaczego zmiejszasz nam premie i zmienisz system premiowy dwa-trzy razy w roku?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik 69

Poprzedni mój wpis został skasowany ze względu na występujące w nim imiona. Tym razem, aby nie łamać regulaminu wklejam tylko pierwsze litery. Chciałbym podsumować moje dwa lata pracy w iSpot i pokazać Państwu jaką jest dynamiczną firmą: Dyrektor Generalny - T, E, D Dyrektor Handlowy - M, D, T, S, teraz wolny wakat Dyrektor Finansów - J, K, U, W, K Kierownik WWW - I, M, M Kierownik B2B - M, U, A Kierownik IT - M, M Kierownik Logistyki - M, P, P Kierownik Produktu - M, M, P, W Kierownik Marketingu - M, A, B, S Kierownik HR - M, K Szeregowych pracowników nie wymieniam bo zabrakłoby miejsca.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kasia
@Pracownik 69

Ja bym dodała jeszcze pięć asystentek i sześć recepcjonistek :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Przemek
@Kasia

Rotacja jest ogromna. Roczna rotacja to 50%! Mobing na początku dziennym!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Biuro
@Kasia

Chciałam przypomnieć, że biuro ma 30 osób. Tutaj nie ma z kim rozmawiać bo za pół roku jest ktoś inny. Te same pomysły są mielone przez cały czas. Chaos jest ogromny! Patrze na to od roku i jestem przerażona. Odradzam pracy w centrali.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Aplikowałeś na stanowisko Konsultant / Konsultantka Contact Center oferowane przez firmę iSpot Poland? Czy zostałeś zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną? Czy spotkanie odbyło się w formie online, czy w siedzibie firmy? Opisz swoje wrażenia. Jaki był rezultat rozmowy?
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(43 opinii)
Wyślij CV
logo firmy .NET -Backend Engineer (w Dubaju)
Bydgoszcz
Bamboo Card
(4 opinie)
Wyślij CV
logo firmy PHP Backend Developer
Warszawa
GoWork.pl
(542 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pomocny

Bardzo dobry post napisala Agata na temat ocen salonow na fb Hallo region centralny? Pytanie do was : Chyba jednak nie było tak super z regionem centralnym jak tutaj opisują już ex handlowcy , dyrektorzy salonów itp? Bo oceny salonów na Fb sa niskie ( może trzeba zadać pytanie ex ispotowcom (handlowcom byłym kierownikom) czy obsługa klienta była na dobrym poziomie? Widać ze region centralny zaczął gnić i trzeba było wyrzucić zgniłe jabłka z koszyka (jabłka czaicie heheh ? :)I teraz M zaczął sadzić nowe drzewa które zaczna przynosić profity firmie :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
HR
@Pomocny

Pomocny to pracownik HR. Zabaczcie jak nas traktują.... tutaj nikt sie nie liczy. Proponuje strajk w grudniu!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Make_life_harder

"Pamietajmy ze nasze pensje pochodza tylko i wylacznie z salonow. Pamietajmy - MY jestesmy dla NICH, nie odwrotnie.Oczekuje Waszego pelnego wsparcia, nie tylko 100% ale 150%. Zgodnie z nadrzedna zasada iz nasz Klient ma zawsze racje, w grudniu NASZE salony maja zawsze racje. Pozdraviam i do dziela" - kto to powiedział w 2016 roku?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tomek
@Make_life_harder

Czasy T juz dawno sie skończyły. Teraz salony w ogóle sie nie liczą.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ola

Wszystkie negatywne komentarze to prawda. Pracowałem w iSpot ok 3 lat. Trafiłem w moment gdy mogłem obserwować jak firma stacza się na dno którego zwieńczeniem jest obecny regionalny M. Kiedyś firma stawiała na ludzi bo to faktycznie oni tworzą iSpot. Wszystko wywróciło się do góry nogami. Nikt nie dba tam o pracownika. Są traktowani poniżej wszelkiej krytyki. HR to najwieksza porażka. Całe szczęście nie ma juz W. w HR bo zamiast pracą zajmowała się czym innym... chyba nie musze dodawać wiecj.. Regionalny M. to odrębny temat. Wielki spec od sprzedazy.... w dniu premiery.. jego pomysly i decyzje wywoluja smiech i pograde. Gosc naprawde nie zna sie na biznesie. Jak pracowac z kims takim? dno.. Zarobki zostawilem sobie na koniec. To tez jest niesamowite ze im nie wstyd placic ponizej dwójki... żenada. ispot mial szanse stworzyc cos fajnego ale nie z takim zarządzaniem jak teraz...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@ola

Witaj Ola, dziękujemy za Twoją opinię. Każdą firmę, również iSpot tworzą ludzie. Wiele osób, które kilka lat temu zaczynały pracę w salonach iSpot jako Doradcy Klienta awansowało w strukturach firmy na stanowiska menedżerskie w salonach lub działach wspierających w centrali iSpot. Odnośnie polityki wynagrodzeń – jej szczegóły chętnie przybliżymy potencjalnym kandydatom podczas spotkania rekrutacyjnego. Wszystkich zainteresowanych pracą w iSpot zapraszamy do kontaktu pod adresem rekrutacja@ispot.pl Nie ma w naszej firmie opcji „poniżej dwójki”. Wynagrodzenie w salonach iSpot jest uzależnione od skuteczności pracownika.

Wieloletni pracownik salonu
@iSpot Poland

Oby potencjalni pracownicy wiedzieli gdzie się pakują..... Po to piszemy komentarze że nie warto pracować w ispot. Firma oszukuje pracowników i wykorzystuje ich. Wielokrotnie dochodziło do sytuacji mobingu. Żadne zgłoszenie nie zostało potraktowane poważnie. HR w tej firmie w ogóle nic nie robi. Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Expert
@iSpot Poland

Jaknajbardziej opcja poniżej dwójki jest na porządku dziennym. I zdarza się bardzo często. Dlaczego się wypieracie tego ? Głupio przyznać ze zarobki, gdzie wszystko jest premuim, gdzie jest cała piękna otoczka, gdzie standardy (niby!!) mialyby być na nawyjzszyn poziomie, są poniżej wszelkiej krytyki? Na polskim rynku nie ma przedstawiciela apple który gorzej płaci i który zapewnia gorsze warunki pracy. Nie ma!!!! zgodzę się ze od pracownika zależy jego wynagrodzenie ale możliwość uzyskania jego poziomu do godnego normalnego życia jest przez was skutecznie zablokowana. Firma handlowa wszystko zależy od sprzedaży - to oczywiste. Ale skonstulowanie systemu premiowego w ten sposób ze najdrobniejszy czynnik może spowodować utratę premii? Zabraliście premie z leasingow, ubezpieczeń oraz usług, płacicie za przeproszeniem (usunięte przez administratora) za ta sprzedaż. Plujecie w twarz ludziom którzy lubią ta prace i chcieliby tu zostać i się rozwijać. ISpot przyznawać się tu i teraz. Ktoś wam płaci za wykańczanie tej firmy? No bo chyba nikt normalny o zdrowym podejściu do pracowników i do takiego biznesu nie dokonuje takich ruchów. Jesteście oderwani od rzeczywistości. No bo jak to inaczej nazwać ? Nie jestem w stanie racjonalnie wyjaśnić waszych ruchów???? Ewentualnie może w wyobrażeniu pewnych ludzi etui za 200 zł (nie warte połowy tej ceny) miały się sprzedawać jak mydełka w loeral tylko coś nie wyszło.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Expert

Szanowny EXPERCIE, o tym jaką politykę wynagrodzeń zasadniczych i bonusów prowadzimy w iSpot już kilkakrotnie pisaliśmy na tym forum. Każdy z pracowników może w każdej chwili na temat szczegółów swojego wynagrodzenia rozpocząć dyskusję ze swoim bezpośrednim przełożonym, może też zwrócić się bezpośrednio do działu HR lub skontaktować się z nami za pośrednictwem podawanego tu wielokrotnie adresu opinie@ispot.pl. To jest właściwa droga do prowadzenia takich rozmów i dyskutowania szczegółów, a nie portal społecznościowy. Każdy kto tu pisze, poza nami, jest anonimową osobą, a motywacje wielu umieszczanych tu wypowiedzi mogą być bardzo różne. Jeśli faktycznie jesteś pracownikiem iSpot i czujesz potrzebę rozmowy na temat swoich warunków zatrudnienia – zapraszamy Cię do rozmowy osobiście, w sposób otwarty i partnerski. Przypominamy także o przestrzeganiu podstawowych zasad tajemnicy handlowej, w tym indywidualnych zasad wynagrodzeń. Obowiązują one każdego pracownika, a ich naruszanie jest niezgodne z prawem. Rozumiemy też, że każdy ma prawo do własnej oceny sytuacji i tym samym decydowania o tym, na jakich warunkach i w jakim miejscu decyduje się podjąć pracę. Każdy z pracowników stanowi dla nas ogromną wartość i o każdego staramy się dbać najlepiej, jak to możliwe. Wymagania, które stawiamy wobec całego zespołu iSpot są adekwatne do istoty naszego biznesu – premium retailera. Dlatego też ogromną wagę przywiązujemy do kultury i stosownej jakości wzajemnej komunikacji, o zachowanie której apelujemy także do Ciebie i wszystkich innych osób wyrażających tutaj swoje opinie.

Damian
@iSpot Poland

W żadnym stopniu Expert prawa nie złamał, nie podał żadnych danych i liczb, nie wspomniał o wysokości zarobków ani o kwocie przyznawanej premii za poszczególne składniki wiec nie widze problemu... A ze zarobki sa faktycznie beznadziejne to druga sprawa. Portal jest do wyrażenia opinii o pracodawcy i takowe zostaja tu wyrazone. To ze maja taki a nie inny charakter to tylko wasza zasługa. Pouczanie o znajomosci regulaminu w związku z sytuacją gdy opinia jest trafna oraz prawdziwa jest z Waszej strony dalece nie na miejscu. Doskonale znane sa historie jak dbacie o pracownikow.. A moze kilka wczesniejszych wypowiedzi o mobbingu to ten "partnerski i otwarty" sposob rozmowy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Andrzej
@Damian

Pamiętajmy też o kilku sądowych sprawach, które iSpot przegrał w związku z bezprawnym zwolnieniem pracownika. Ciekawe, że w tych sytuacjach tak łatwo sami łamiecie prawo....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Prawda

Każda organizacja wygląda tak jak mentalność osób, które mają na nią największy wpływ!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
My pracownicy

HR działa tak prężnie, że wykupił abonament na Go Work i kasuje komentarze. Poza tym nic sie nie dzieje...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@My pracownicy

Drodzy Państwo. Bardzo dziękujemy za uwagi. Pojawiliśmy się na GoWork, aby odpowiadać na Wasze pytania i wątpliwości. Działamy zgodnie z regulaminem serwisu, który jasno precyzuje zasady administrowania profilem.

Pracownicy iSpot
@iSpot Poland

Drogi pracodawco, czemu biernie przyglądasz się mobingowi ? Czemu zastraszanie ludzi i zwalnianie ich bez powodu jest dla Ciebie ok? Czemu nie dajesz się rozwijać swoim pracownikom? Czemu zatrudniasz ludzi bez konpetencji na regionalne stanowiska? Czemu zmniejszasz premie i karzesz finansowo swoich pracowników? Czemu dział HR z tym nic nie robi? Czemu żadne zgłoszenie na opinie@ispot.pl nie dostało odpowiedzi? Czemu nikt nie przejmuje się sytuacją w tej firmie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Pracownicy iSpot

Witamy PRACOWNICY ISPOT. W iSpot nie ma tolerancji dla zachowań skierowanych przeciwko ludziom, a zwłaszcza dla mobbingu. Dlatego wprowadziliśmy politykę antymobbingową i przekazaliśmy wszystkim członkom naszego zespołu stosowne narzędzia i instrukcje, by wszelkie skargi w tego typu sprawach składane były w sposób prawidłowy. Tylko wtedy pracodawca może, ale także ma prawne podstawy do podejmowania odpowiednich działań. Twierdzenie, że iSpot nie reaguje na zgłoszenia przesyłane na adres opinie@ispot.pl jest nieprawdziwe. Nie otrzymaliśmy żadnej informacji - mail jest przetestowany przez pracowników zespołu i wszystkie testy zakończone zostały powodzeniem, jednym słowem maile docierają na adres opinie@ispot.pl., ale nie otrzymaliśmy żadnej merytorycznej korespondencji od Państwa. Pracodawca ma prawo decydować z kim pracuje, a z kim nie i ta decyzja należy do kierownictwa każdej firmy, w tym naszej. Prowadzimy szkolenia z produktu, sprzedaży i rozwoju osobistego. Menedżerowie z potencjałem mają możliwości uczestnictwa w szkoleniach z rozwoju umiejętności menedżerskich. Naszym błędem było nieumiejętne przekazanie (usunięte przez administratora)informacji o systemie premiowym, stopniowo to naprawiamy. Uczymy się na błędach. Odpowiedzialność materialna za stan magazynowy i sprzedawane produkty jest naturalnym zjawiskiem w branży retail, a dbanie o mienie firmy należy do obowiązków każdego pracownika, a zwłaszcza w branży retail premium. Dział HR działa aktywnie wspólnie z działem marketingu w celu poprawy procedur i sposobu komunikacji z zespołem.

Pracownicy iSpot
@iSpot Poland

„Uczymy się na błędach” - to chyba żart. To pisze pracodawca, który działa na rynku 20 lat.... Rotacja roczna w wysokości 50% jest ok? To standard iSpotu?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
:)

(usunięte przez administratora)jest na widelcu, niedługo cała polska będzie o nim opowiadać a jego kariera zawodowa się skończy :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pomocny

I tak plakali ze M jest be ze firma chyli sie upadkowi. Tyle razy czytalem na forum ze dzial hr nic nie robi. I co? I nic . dzial HR prężnie dziala ogarnia bagienko w necie. M pokazal na premierze jak sie sprzedaje i pokazac ze on tez potrafi to zrobic i zamknął usta niedowiarkom ze sie nie zna na sprzedazy. Jak w tym powiedzeniu psy szczekaja karawana jedzie dalej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Niepomocny
@Pomocny

Nie rób z ludzi idiotów, wszyscy wiemy, ze sprzedawał, bo nie ma ludzi do pracy, jak na jednym salonie jest chyba 3 pracowników i żadnej wyszkolonej kadry menadżerskiej to wiadome jest, ze osoby "bardziej doświadczone", co w ogóle w jego wypadku śmiesznie brzmi musza ogarniać ten (usunięte przez administratora) Wszyscy w sieci już wiedza, ze było spotkanie gowork w centrali SAD i widać mocne zmiany, bo zaczęły komentować osoby z HR, kasowane są komentarze ale i tak kto mądry robi zrzuty ekranu. A co do M - nie ma za grosz szacunku do pracowników przynoszących wam wypłaty, tak samo Wy nie macie szacunku do osób z salonów kupując sobie Xs Max, gdzie standardowy pracownik nie ma nawet na Apple Watch'a. Życzę aby ta sieć w koncu upadła, mądrym osobom kibicuje w znalezieniu nowej pracy, a całej centrali życzę aby kiedyś zostali zatrudnieni przez jednego z handlowców iSpot i zostali potraktowani tj handlowcy aktualnie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Niepomocny
@Pomocny

Piękny algorytm ktoś ustawił, coś się odpowie pomocnemu, to zaraz jest usuwane :-) Wizyta goworku w centrali bardzo pomogła budować sztuczna opinie o tej firmie :-)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pomocny v.2
@Pomocny

Jeśli sukcesem można nazwać sprzedaż produktów które sprzedają się SAME z wielu powodów : premiera nowych modeli sprzętów, stali klienci którzy korzystają ze sprzętu apple od X lat itd itp ( to takie z najbardziej oczywistych ) Faktycznie SUKCES :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik salonu
@Pomocny

W dniu premiery sprzedaje się wszystko, łącznie z krzesłami i stołami. Ile by nie było nowych iPhonów tyle się sprzeda. (usunięte przez administratora) Co do HRów to pracownicy iSpot mają odmienne zdanie niż ty pomocniku ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Pomocny

Bardzo dziękujemy za komentarz. Premiera nowych produktów zawsze związana była i jest ze wzmożonym wysiłkiem całego zespołu - a zespół to salony i centrala. Dlatego i tym razem wszyscy pracowali z równie dużym zaangażowaniem, co istotnie wpłynęło na prawdziwy sukces tego wydarzenia. Gratulujemy teamom wszystkich salonów!

Pracodawca

@Niepomocny

Dziękujemy za komentarz. Przypominamy, że wszelkie wątpliwości dotyczące jakości współpracy prosimy zgłaszać na adres opinie@iSpot.pl. Będziemy się na bieżąco do nich odnosić. Ponadto, informujemy, że zgodnie z ogólnodostępnym regulaminem serwisu GoWork jesteśmy zobligowani do zarządzania profilem wg zapisanych tam zasad.

Pracodawca

@Pracownik salonu

Drogi Pracowniku Salonu prosimy o zachowanie merytorycznego poziomu dyskusji tak, aby komentarze nie były obraźliwe. Swoboda wypowiedzi nie oznacza przyzwolenia na naruszanie czyjejś godności i dobrego imienia.

Salon
@iSpot Poland

Kilka osób z naszego salonu wysłało swoje opinie na adres: opinie@ispot.pl. Czemu HRy nie skontaktowały się z nami? Czemu nic nie dzieje się apropo mobingu w centrum? Czemu (usunięte przez administratora) jest bezkarny, a nasza błagania o pomoc nie są uwzględniane?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pomocny

Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kierownik
@Pomocny

Zdecydowanie nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nie!

Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Raczej nie dla milenialsów

Raczej nie dla milenialsów Praca wymagająca, w często zmieniającym się środowisku. Dla sprytniejszych to szansa na szybki awans i budowanie swojego CV. Zdecydowanie nie dla osób oczekujących góry pieniędzy za nic nierobienie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zenada
@Raczej nie dla milenialsów

Myślicie, że starczy w tym miesiącu na pensje?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Czarek zegarek

Tu był komentarz czy polecają przyjść do pracy. Dlaczego został skasowany? Nie naruszał regulaminu, pytanie niezobowiązujące. Oj przydało się odłożyć budżet na usuwanie skandalu z M. Powodzenia życzę w biznesie! Internet już huczy, biznes i dostawcy śmieją się, ze taki Pitbull zagryza nogę własnego pana;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Czarek zegarek

Kompletna platforma z możliwością moderacji przez nas działa od wczoraj rana, więc nie wiemy dlaczego to zostało usunięte. Może administrator usunął to przypadkowo. Nie było to naszą intencją.

Stefan

Kiedyś pracowałem w iSpot Warszawa Arkadia z kierownikiem (usunięte przez administratora). Już wtedy zaczynał się (usunięte przez administratora) w tej firmie, nie polecam nikomu, to był (usunięte przez administratora).

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nowe

I powstało rozwiązanie. Od płowy października wchodzi nowa polityka antymobbingowa i antydyskryminacyjna. Każdy ma podpisać, ze się z nią zgadza i już. Problem się rozwiązuje. Skoro iSpot zobowiązuje się do jej przestrzegania, to każde takie zgłoszenie będzie rozpatrywane przez komisje. Piszcie na tego maila z dokumentu, nadacie tym bieg oficjalny sprawie!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ja nic nie muszę...
@Nowe

Ten mail nie działa :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik salonu
@Ja nic nie muszę...

Napisałem już dwa emaile dotyczące mobingu. Nikt się do mnie nie zgłosił i chyba nikt nie zajął się tą sprawą. To ściema jakaś !

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ja
@Pracownik salonu

Też wysłałam zgłoszenie na (usunięte przez administratora). Zero odzewu i zainteresowania. Mobing wszedł w fazę numer dwa, a firma się temu biernie przygląda i po cichu kibicuje! Praca w regionie centralnym to masakra. Dodatkowo firma ma kase na zdejmowanie naszych postów (po 50 pln za sztukę), a nie ma kasy dla nas pracowników! Odradzam pracy w iSpot

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Ja

Witaj Ja. Nawiązując do wcześniejszych odpowiedzi, prosimy, aby wszelkie zgłoszenia dotyczące podejrzenia o mobbing były przesyłane na adres opinie@ispot.pl. Tylko wówczas będziemy mogli ustosunkować się do nich indywidualnie zgodnie z polityką antymobbingową i przepisami prawa. Co do usuwania postów - nie robimy tego, bo nie pozwala na to regulamin serwisu. Usuwane są wpisy, które w wyraźny sposób w opinii serwisu i naszej naruszają prawo.

Pracodawca

@Pracownik salonu

Witaj Pracowniku Salonu, prosimy o ponowne przesłanie zgłoszenia na adres opinie@iSpot.pl. Być może pojawił się jakiś problem techniczny. Jak najszybciej zajmiemy się Twoim zgłoszeniem.

Ex kierownik

Może czas opisać to ze strony kierownika, który złożył już broń jakiś czas temu. Nowy nabytek czyli regionalny (usunięte przez administratora) to człowiek, który idzie po trupach do celu. Wielokrotnie kierownicy byli zastraszani, a jego piękny elokwentny uśmiech miał nam zrekompensować jego braki umysłowe (zapewne). Kiedy kierownicy zwalniali się (usunięte przez administratora) robił każdemu koło „pióra”. Co innego mówił w centrali, co innego w salonach. Przenosił świetnych kierowników do małych salonów aby sami się zwolnili. Do tego jego wypowiedzi o pracownikach, ze to „najniższy szczebel, który identyfikuje się z marka Premium, maja (usunięte przez administratora) tak, to prawda. Może niech (usunięte przez administratora) opowie jak pozbył się kierowników z dużych flagowych sklepów? Jak przynosił szczery uśmiech, który był do rany przyłóż, a po wyjściu ze sklepu wysyłał chore maile i obrabiał tyłek. Ba, nawet mam takiego maila, w którym jasno napisał jak sprzedawać raty i oszukiwać bank aby raty przechodziły. (usunięte przez administratora), nie wkurzaj ludzi bo tłum będzie jechał przez Ciebie jak walec. Zatrudniaj dalej swoich kolegów z innych firm, którzy nie maja zielonego pojecia o biznesie. Dalej traktuj ludzi jak przedmioty to szybciutko trafisz tam gdzie powinieneś czyli do więzienia za mobbing. Powinieneś się cieszyć, ze jeszcze nikt nie poszedł z zrobią do sądu, a jak pójdzie to bądź pewien, ze WSZYSCY, których traktowales jak meble, powiedzą prawdę jak taki słaby karierowicz po trupach do celu doprowadził do zwolnienia jedynego dyrektora, który rozmawiał z ludźmi i chciała(usunięte przez administratora) poprawić to co zdążyłeś zepsuć przez pół roku. Gratuluje tez nowym zarządzającym, ze biorą (usunięte przez administratora) który rozwalił najważniejszy region w Polsce (region centralny). Z 11 kierowników, zostało tylko 3. To drodzy państwo przestroga przed pójściem do pracy. A jak ten (usunięte przez administratora) zostanie dyrektorem to piekne maile będą w formie książki :):):):):)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ex kierownik
@Ex kierownik

Dodam tylko, ze złożona broń pare ładnych tygodni temu :) i tej sprawy tak nie zostawię :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Byłyispotowiec
@Ex kierownik

Brawo, pięknie to ktoś napisał. I to dość jawnie - bo kierowników, którzy odeszli z centrum pare tygodni temu jest niewielu. Niestety (usunięte przez administratora) jest socjopatą prawie klasycznym, jak z książki. Bardzo przykro, że odbija się to na zaangażowanych i pracowitych ludziach. Naprawdę dziwne, ze Hili nie reaguje. Ale dobry socjopata się oczywiście wybroni. Tak ich stworzono. Zapewne jest z siebie dumny. Pani (usunięte przez administratora) szkoda, Pana (usunięte przez administratora) także będzie szkoda, bo na końcu to on będzie się tłumaczył za straty w tym regionie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
RadcaPrawny
@Byłyispotowiec

Patrze na to już z boku od dłuższego czasu . Czytam to i mi wstyd. Nie takie wartości przekazalo nam hili jak przejmowało spółkę. Hili nie reaguje bo pewnie nic nie wie. Niestety P. (usunięte przez administratora) tez posiada szczątkowe informacje o tym co wydarzyło się w centrum w ciągu ostatnich 6 msc bo nie zapytał o to ludzi, którzy ciężko i każdego dnia pracują w jego firmie handlowców i kierowników a reszta centrali szczególnie HR i regionalny przekazuje mu tylko kłamstwa ubrane w ich wersje. To długa historia... marszałkowska, arkadia, plac unii, mokotów, złote tarasy, północna, sadyba te teamy zostały rozgromione na rozny sposob, można napisać z tego już książkę „ jak niepostepowac z ludzmi” Nie ma kto tam pracować z klientem bo zespoły są młode, bez wiedzy, doświadczenia i BEZ wyszkolonych tytanów pracy, gotowych do dzialania w każdych warunkach w firmie bez procedur - doświadczonych kierowników. Za to nowy hr zatrudnia wszystkich po znajomosci z M&S nawet nie przeprowadzając z nimi interview. Kto odcina głowę od ciała nie może liczyć ze reszta będzie chodziła. Firma powinna pozwać wspomnianego tu regionalnego za straty PR i status najgorszego pracodawcy ostatnich 2 kwartałów. Firma powinna zadać pytanie regionowi centrum : co zrobił regionalny, żeby któryś z salonów zrobił plan? Odpowiedz jest krótka i jednogłośna: NIC, tylko pisał maile i ciagle straszył całe zespoły nawet za brak kropki w raporcie Sama firma jest ok i zawsze dbała o pracowitych ludzi, którzy chcieli w niej pracować. To religia ale rozumie sie to dopiero z perspektywy czasu. Nie można na nia patrzeć tylko przez pryzmat 1 człowieka bo to nie jest sprawiedliwe..polecam spróbować - pokochacie to a firmie ratować dobre imię bo końca tego nie widać ...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik 022
@Ex kierownik

Tego maila odnośnie rat mam zapisanego na pamiątkę :D

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Piękny uśmiech miłosza
@Ex kierownik

Nic dodać nic ująć. Niestety ale sama prawda.(usunięte przez administratora) dla każdego kierownika ma już przygotowane zastępstwo, czeka tylko na pretekst do zwolnienia lub zmuszenia do odejścia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik
@RadcaPrawny

Tak to prawda. HR w tej firmie to jakaś porażka. Pani (usunięte przez administratora) przychodzi do pracy, aby odpocząć. Pani (usunięte przez administratora) nie robi nic i jest głucha na skargi czy mobing. Dno i dziesięć metrów mułu. Tutaj nic się nie zmieni.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rodo
@RadcaPrawny

to, że firma dbała o pracowitych ludzi, którzy chcieli dla niej pracować, było prawdą do lipca 2014 r

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
(0.0)
@Rodo

Dokładnie, bo teraz dbają o wlepianie kar porządkowych ????

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
eks z marszałkowskiej
@Były pracownik 022

Pochwalisz się .lub napiszesz kilka słów co tam było ? :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
muszemiecnarachunki
@Pracownik

pani (usunięte przez administratora) chce byc po prostu celebrytka! zamknela juz jedna firme, teraz chce zamknac nastepna, taka jest hr misja. Pani (usunięte przez administratora) po prostu (usunięte przez administratora), ze wyleci nastepna, bo jest ze statego rozdania, a teraz mamy nowe

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
żenua
@muszemiecnarachunki

Ludzie, zastanówcie się. Babka (usunięte przez administratora) pracuje tu chyba z 10 lat. Przeszła wszystkie zmiany szefów, prezesów, dyrektorów, systemów, firm. Ma kompetencje kadrowe, nie robi w tym miękkim HR. Czego ona ma się bać? Zwolnienia? Specjalistów rynek szybko zasysa, nie tu to gdzieś indziej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Była pracownica centrali
@żenua

Ja również uważam, że HRy są na niesamowicie niskim poziomie. Tutaj nie ma mowy o wsparciu, czy jakiejkolwiek pomocy. (usunięte przez administratora) z uśmiechem na twarzy drukuje wypowiedzenia i wysyła je kierownikom. Jest to jeden ze słabszych obszarów Firmy i na pewno prędko się to nie zmieni.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zenua
@Była pracownica centrali

Nie zgodzę się. zwolnienie kogos jest decyzja biznesowa a nie HRowa i nie strelajcie do posłańców.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zenua
@Zenua

Chodzi o dwie panie z działu kadr, nie cały HR. Nie ma Znaczenia kto drukuje j wręcza ale ten kto zleca.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Była pracownica centrali
@Zenua

Posłańcy nie reagują na mobing, który im się zgłasza. HRy nie robią nic. Poza tym co to za tekst, Pani Marleny: „Skąd Cię stać na Apple Watcha?” Kadra w tej firmie jest naprawde najwyższych lotów nie powiem :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Racja
@Ex kierownik

Racja

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Exworker
@RadcaPrawny

Wybacz ale właśnie przejęcie przez Hili to był właśnie początek końca. Nie obwiniam Hili za taki obrót wydarzeń ale taka jest prawda. Sztuczne ukrywanie kosztów ciagle nowe pomysły na to jak nie wypłacić premii nawet tej już wypracowanej która w świetle prawa pracy się należy :). A co do Melo. Pewnie mało do niego dociera to fakt. Ale przecież nie trudno o maila do tego Pana. Bardzo sympatyczny człowiek. Po odejściu z firmy można opisać swoje obawy o sama idee która ten Pan próbuje przekazać. Uwierzcie mi na pewno odpisze ;). Dodam tylko podpowiedz domeny... lv.mcd.com ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ULOTNA A*

Jeśli cenisz Siebie, ta firma NIE JEST dla Ciebie! Długo pracowałem w tej firmie i przeżyłem sporo złych rzeczy jakich nie powinno być. Za wcześniejszego zarządu, koordynatorów były też dobre :) Miłosz (wcześniej wspomniany tyran), Dariusz (wybielający dyrektor), dział HR i inne... jednym słowem (usunięte przez administratora) Ludzie nie są przedmiotami ani robotami... WSZYSCY UCZMY SIĘ ICH SZANOWAĆ. Pracownicy godzą się na wiele... ale nie mają nic do powiedzenia. Jest plan i go realizujcie (nie zadawać pytań bo my nie znamy na nie odpowiedzi). Firma nie jest określona, ISPOT TO LUDZIE (motto firmy). Wszyscy, którzy tworzyliśmy to trafne i cenne hasło odeszliśmy... Podstawieni ludzie na nasze miejsca po znajomościach bez rozmów kwalifikacyjnych, zniszczą to co my wypracowaliśmy. Sklepy z świetnymi ZESPOŁAMI i wynikami. Rynek zyska na naszym odejściu z iSpot. Perfumy określają człowieka, tak jak firma w której pracujemy. Ludzie odchodzą bo nie zgadzają się z traktowaniem, polityką, itp. Myślę, że dzięki wszystkim ‘doznaniom’ (miłym lub nie), poniżaniu i pracy z produktem premium... damy sobie lepiej radę na dalszej drodze kariery. Ja już znalazłem kolejne ‘wyzwanie’ i wam też tego życzę. ISPOT-kamy się w przyszłości. Powodzenia dla tych którzy zostali a dla ‘wygnanych’ miliona sukcesów.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
komukomu

pamiętamy. iSpot to ludzie, tak nam to przedstawiono. Czas to udowodnić i wykonać ten ruch.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
strajk 28.09
@komukomu

Właśnie wykonują, najlepsi odchodzĄ :D

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Logika

O tak oto „pomocny” pokazał jak sie wybija komentarze na sama gore ???? ludzie nie dajcie sie prowokować to celowe dzialanie firmy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Logika

Czytaj komentarze na ktore odpowiadasz... nie arakuje (usunięte przez administratora), nie musisz go bronić ;) serio robisz to źle i nienaturalnie. Widać że jesteś tylko botem. Popracuj nad autentyczniscia zmień Nick zaatakuj kogos personalnie zmniejsz częstotliwosc. Powodzenia!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pomocny 2

Pomocny, ciekawe że iSpot ma aż tyle negatywnych komentarzy. Przypadek?? Nie sądze! (usunięte przez administratora) mobing. To nazywasz tytaniczną pracą u podstaw? Ile Sad czy iSpot przegrał spraw sądowych? Może pochwalisz się liczbą pomocniku ?? :) Może będziesz tak pomocny i napiszesz czemu wyniki są coraz gorsze? Czemu ludzie wyskakują oknami? Czemu do iSpot nie ma kompetentnej kadry zarządzającej? Czemu HRy nie interesują się skargami na mobing (usunięte przez administratora)? Czemu?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
wole sie nie ujawniac
@Logika

Przecież "pomocny" to nikt inny jak główny mąciwoda, jest to oczywiste czytając jego posty... Widzę że jest tu jedna osoba która ma na tyle duże jaja żeby się podpisać imiennie, reszta (tak, również ja) woli się nie ujawniać....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Strajk 28.09

Wszystkie regiony tu piszą, tylko każdy wie gdzie jest problem

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pomocny

A ja uważam że Miłosz, dobrze zrobił że przewietrzył region cetralny. Dopuści nowej krwi .Da pracować ludziom którzy się nie wypalili i im będzie chciało się jeszcze robić targety . eda mili nowe pomysły jak ściągnąć nowych klientów do salonów, jak motywować pracowników do cięższej i wydajnej pracy . Na początku będzie źle ale później będzie o wiele lepiej.:) PS jak byliście tacy super to już chyba znaleźliście nowa pracę ?:)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
expracownik
@Pomocny

owszem, na zdrowych warunkach i z wiekszym wynagrodzeniem dzieki za troske :) ale akurat pracownikow po ispot to chca prawie wszedzie - radze samemu sprawdzic

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ideały umarły
@Pomocny

Uuuuu podpisz sie imieniem i nazwiskiem pracowniku centrali, bo nie wierzę, że jestes z salonu iSpot. Btw przewietrzenie regionu z jajami a dręczenie pracowników i doprowadzanie do tego ze sami chca odejsc to roznica. Jak chce sie byc szefem i chce sie wprowadzic nowych ludzi to robi sie to po pierwsze z glową a po drugie z odwagą i wprost zawsze sie idzie dogadac jak sie chce. (usunięte przez administratora) nawet nie probowal. Pozdrawiam serdecznie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pomocny
@expracownik

To super. Nie szkoda ci czasu na siedzenie na forum dawnego pracodawcy i pisanie? Zamiast wszystko zostawić za sobą to rozgrzebujesz rany... lepiej zapomnieć i skupić się na nowych wyzwaniach. Tęz tak kiedyś miałem ale już sobie niektóre sprawy odpuściłem i czuje sie lepiej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Idealista
@Pomocny

nie, nie szkoda ;) szkoda mi tylko tych ktorzy dadzą się nabrać. Wolę ich przestrzec. A może uda mi się choc jednej osobie uratować zdrowie. Tobie polecam nie siedzieć w godzinah pracy na forach internetowych no... chyba ze ktoś Ci za to płaci ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pomocny
@Idealista

Mozemy sobie tak smacznie oisac czy (usunięte przez administratora) ma racje ( bo ma to teraz to wyglada na ruchy nie odpowiednie ale pozniej firma zacznie zarabiac) Pozniej ktos z hr wezmie sie za to forum i pokasuje posty ktore nic nie wnosza do dyskusji a wrecz odstraszaja nowych wartościowych pracownikow ktorzy pomoga firmie wejac na lepszy poziom)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Idealista
@Pomocny

Pomocniku iSpotowy tu nie o racje chodzi, tu o metody chodzi... o sposob w jaki się traktuje ludzi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Adam pracownik
@Idealista

trzymam kciuki za te Wasze zmiany. Uwazajcie tylko nie jeden dyrektor, regionalny itd juz probowal srednio co roku nowa kadra zarzadzajaca nic nowego nie wymyślicie, popsujecie i pozniej znowy zaczniemy od zera. Jak co roku w iSpot

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kartofelek Szczęścia
@Idealista

Trza mieć tupet by usprawiedliwiać niskie płace, zabranie premii, tworzenie jakiś smiesznych systemów kar, praktycznie zerowymi bonusami dla pracowników itp DOBRĄ ZMIANĄ i jakimiś SUPER CZYSTKAMI BY NAPRAWIĆ FIRMĘ BO NOWA KREW PRZYJDZIE.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pomoxny
@Adam pracownik

jak w tym powodzeniu ,,Psy szczekają karawana jedzie dalej " Za rok ludzie będą płakać za (usunięte przez administratora) bo kolejny regionalny wszedł na jego miejsce i jest gorzej

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Masochista
@Pomoxny

Gorzej już być nie może :-)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nikt
@Pomoxny

Teraz pewnie tęsknicie za (usunięte przez administratora) ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zoska
@Pomocny

Nie sadze aby znaleźli nowa prace. Wygląda jakby nie mieli co robić z czasem i z nudów spędzają czas tutaj pisząc bzdury i wylewając frustracje...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
SwiTknoT
@Zoska

Za (usunięte przez administratora) tęsknić? Większego (usunięte przez administratora) nie widziałem. Ciagłe zmiany w kadrze zarządzającej normalką od lat, hry płaczą ze nie nadążają z rekrutacjami szeregowych pracowników, którzy średnio wytrzymują 3 miesiące, ale tłumaczenia podnieście pensje nie słuchają. Ten cyrk dalej trwa wyłącznie przez niewiedzę innych mających pogląd ze trafiają do Apple, a na rozmowach kwalifikacyjnych obiecują im góry złota :) kadra zarządzająca jedna lepsza od drugiej, nowa co roku, nieudolnie próbując wprowadzić zmiany, odgrzewanie starych pomysłów. Firma rozwojem zatrzymała się 4 lata temu i nic z tym nie robi, nikt nie ma jaj wprowadzić gruntownych zmian które rozwiną firmę. Ludzie, życie poza SADem istnieje, jest dużo lepiej. Konkurencja nie śpi, podnosi pensje, nikt nie musi tyrać dla głupców za głodowe pensje. PS: prace każdy znajdzie, nawet nie zdarzy się nacieszyć bezrobociem. Sam pracuje u konkurencji, lepsza praca, prawidłowa praca.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik iSpot
@Pomocny

Pomocny, to(usunięte przez administratora) :) Prawda jest taka, że iSpot to fatalny pracodawca. (usunięte przez administratora)My nadal będziemy je wstawiać :) iSpot 2.0 to kompletne (usunięte przez administratora). Szczerze odradzam tego pracodawce. Bez perspektyw na rozwój, kolesiostwo, (usunięte przez administratora) na porządku dziennym. (usunięte przez administratora) Każdy o tym wie. Nie ma pieniędzy na nic. Nie ma pieniędzy na opłacenie dostawców. (usunięte przez administratora) Szkoda, że iSpot nie ma pomysłu na kadrę managerską. Tutaj nic się nie zmieni nigdy.....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
HR jest super!!!
@Pomocny

To na pewno jest (usunięte przez administratora) z HR. "Jak byliście tacy super to już chyba znaleźliście nową pracę" - to typowe podejście managera iSpot do pracownika. Przewietrzenie ludzi to nie wywalenie na pysk większości pracowników centrum. Nie mówimy tutaj o 2-3 osobach. Tutaj mówimy i kilkudziesięciu wieloletnich pracownikach.... No i tutaj pytanie zagadka. Jak myślicie jaka jest rotacja w jakiejkolwiek Firmie w ciągu roku? 5-15% przy 300 pracownikach ? Może i tak. No ale nie 50-60%... To jest jakiś dramat. Która inna Firma ma taką rotację ? Sprzedaż spada na łeb na szyje. Apple ciągle się temu przygląda i gwarantuje Wam, że śledzi również ten wątek na Go Work :) iSpot 2.0 to jakaś kpina...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nie ma takiego nicka
@Pomoxny

Nikt nie będzie za Tobą płakał, spokojnie... Zdążysz ich wszystkich zwolnić ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
HejHo

Najpopularniejszy komentarz spadl dosc nisko wiec pozwole sobie zacytowac : „k 13.09.2018 12:54 Może czas opisać to ze strony kierownika, który złożył już broń jakiś czas temu. Nowy nabytek czyli regionalny (usunięte przez administratora) to człowiek, który idzie po trupach do celu. Wielokrotnie kierownicy byli zastraszani, a jego piękny elokwentny uśmiech miał nam zrekompensować jego braki umysłowe (zapewne). Kiedy kierownicy zwalniali się (usunięte przez administratora), robił każdemu koło „pióra”. Co innego mówił w centrali, co innego w salonach. Przenosił świetnych kierowników do małych salonów aby sami się zwolnili. Do tego jego wypowiedzi o pracownikach, ze to „najniższy szczebel, który identyfikuje się z marka Premium, maja (usunięte przez administratora) tak, to prawda. Może niech (usunięte przez administratora) opowie jak pozbył się kierowników z dużych flagowych sklepów? Jak przynosił szczery uśmiech, który był do rany przyłóż, a po wyjściu ze sklepu wysyłał chore maile i obrabiał tyłek. Ba, nawet mam takiego maila, w którym jasno napisał jak sprzedawać raty i oszukiwać bank aby raty przechodziły. (usunięte przez administratora) nie wkurzaj ludzi bo tłum będzie jechał przez Ciebie jak walec. Zatrudniaj dalej swoich kolegów z innych firm, którzy nie maja zielonego pojecia o biznesie. Dalej traktuj ludzi jak przedmioty to szybciutko trafisz tam gdzie powinieneś czyli do więzienia za mobbing. Powinieneś się cieszyć, ze jeszcze nikt nie poszedł z zrobią do sądu, a jak pójdzie to bądź pewien, ze WSZYSCY, których traktowales jak meble, powiedzą prawdę jak taki słaby karierowicz po trupach do celu doprowadził do zwolnienia jedynego dyrektora, który rozmawiał z ludźmi i chciała (usunięte przez administratora) poprawić to co zdążyłeś zepsuć przez pół roku. Gratuluje tez nowym zarządzającym, ze biorą (usunięte przez administratora) który rozwalił najważniejszy region w Polsce (region centralny). Z 11 kierowników, zostało tylko 3. To drodzy państwo przestroga przed pójściem do pracy. A jak ten (usunięte przez administratora) zostanie dyrektorem to piekne maile będą w formie książki :):):):):)”

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o iSpot Poland - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w iSpot Poland?

    Zobacz opinie na temat firmy iSpot Poland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 42.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w iSpot Poland?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 32, z czego 9 to opinie pozytywne, 20 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

iSpot Poland
1.7/5 Na podstawie 250 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
iSpot Poland
Przejdź do nowych opinii