No i jak tam w firmie transportowej po miesiącu jazdy ? pytanie do tych nowych przyjętych na początku marca? Chciałbym wiedzieć bo ciekawy jestem, czy sprawdziły się moje przewidywania ? piszcie na forum i na GG 3475722.
P.S: A ROTACJA LUDZI JEST W KAŻDEJ FIRMIE KTÓRA CHCE MIEĆ ODPOWIEDZIALNYCH PRACOWNIKÓW.
Ale kolego kłamiesz jak z nut,jeżdżę w Trotter juz ponad rok i zawsze za autostrady płaciło się kartami flotowymi Routex które są na autach,chyba pomyliłeś firmy.Czasami jak czytam te negatywne opinie to ręce mi opadają-powiem tak i APELUJĘ do kierowców którzy kiedykolwiek chcą pracować gdziekolwiek w transporcie żeby mierzyli siły na zamiary.
najczesciej jezdzisz francja-niemcy i odwrotnie i tak 3 tyg nawet miesiac wracasz do domu na 1 góra 2 dni i spowrotem jedziesz bo pan (usunięte przez administratora)nie moze sobie pozwolic zeby auta staly mu pod domem a nie zarabial(usunięte przez administratora)
Jaka rekrutacja, weksel do podpisu na 200 tysięcy zł, regulamin do wglądu a potem telefony pijanego szefa w nocy,zwłaszcza wtedy jak widział na monitorze gps że nie masz roboty i śpisz.
Czy jesteś w stanie wytrzymać 5 tyg. w busie bez jedzenia i picia,a jak zajdzie potrzeba czy "oddasz krew"(cytat z rozmowy z szefem) aby nie umrzeć z głodu. Takie było najtrudniejsze pytanie szefa, a raczej stwierdzenie, przez telefon.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
I wszystko jasne w tym temacie
Z tego co czytałem to opinie są różne, a nie wdaje się w dyskusje jeśli nie mam zdania, z komunikacją leżą, nie wiem jak z logistyką, bo to chyba najważniejsze w tej robocie.
Czytaj pablo forum to się dowiesz jaka miła firma
No widzę że nie jest za ciekawie z komunikacją, dzwoniłem cały dzień i nikt nie kwapił się z odebraniem telefonu.Albo tyle roboty mają że nie mogą odebrać.Hmmm, albo mają komplet i nie raczą odpowiadać.
Chciałby coś więcej dowiedzieć sie o tej firmie,prowadzą przyjęcia jeszcze ? bo nikt telefonów nie odbiera.
Hmm do Uwagi skąd wam się takie pomysły ludzie biorą?Maiłem okazję pracować w tej Firmie akurat w okresie trudnym czyli Styczeń-Luty i prawie (usunięte przez administratora)wyszło fakt jakieś tam potrącenie mam ale cóż takie życie pozdrawiam
Ty uważaj jak narobiłeś faktycznie obciążeń a wszystko wynika z raportów (które się przesyła na komputer)żeby Ci weksla nie wystawił i do sądu bo ja przegrałem w sądzie sprawę,podpisałem i wszystko,mam płacić teraz.
h czyli na godzine? :)
Pomijajac Niemcy (bezplatne autostrady) to pozostale kraje landowkami (wiadomo taniej). Tylko da sie natrzepac te kilkanascie tys. km? W koncu nie da sie popedzic jak na autostradzie, ograniczenia predkosci, miasta itd. A jak to w koncu jest? 3 tyg. przerzutow i na ile zjazd?
Ja głównie śmigałem między Niemcami,Francją,Hiszpanią,ale różnie się trafia.
To idź do pracy na tacho a nie pchasz sie na busy.Jaka gonitwa?Są ekspresy,ale nie codziennie.Skoro lubisz pauzy po 11godz to spróbuj na tirach a nie tu.Za ciasno,niewygodnie,za długo,za krótko.Tę robotę trzeba lubieć.
Tu nie chodzi o wygode a o GODNOSC. Porownaj sobie warunki i zarobki na zestawach (jazda na tacho, obszerna kabina, zarobek 2x taki jak na busie) a na busach (wieczna gnitwa najlepiej bez odpoczynku, ciasna klitka, zarobek sam wiesz jaki). A niby praca ta sama, prowadzenie samochodu rozniace sie gabarytami.
Często zadawane pytania
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Trottertrans?
Kandydaci do pracy w Trottertrans napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.