Totalny (usunięte przez administratora) i ,,wolna amerykanka" tam panuje. Właściciel Pan Piotr i jego (usunięte przez administratora) kompletnie nie liczą się nie tylko z pracownikami, ale również z klientami. Kompletny brak organizacji, chaos, najniższa krajowa, brak szansy rozwoju i mało tego, Firma ma Klientów w (usunięte przez administratora) liczy się tylko zysk. Wytrzymałam 6 miesięcy, radzę omijać tą pseudo Firemkę.
Współpracowałem z tą "firmą" przez pewien czas (instalacje, monitoring, TV itd) i to jest masakra. Cała firma to jeden wielki paździerz przyklejony na słowo honoru. I to nie tak, że mają w nosi klientów, oni tak traktują każdego - od pracownika i partnera, po klientów.
Dno wielka klapa nie można się skontaktować z osobą ,tylko jacyś nie kompetentni odbierają telefony.Przełaczają cię parokrotnie i stale musisz powtarzać wciąż tę samą opowieść.W rezultacie to oni oddzwonią po 24 godzinach i też nie wiemy czy napewno. Robią z nas (usunięte przez administratora)
widzę, że jest tutaj problem z dodzwonieniem się do firmy i zgłoszeniem usterki. stąd moje pytanie? czy wiecie, czy są tam jacyś osobni pracownicy na infolinii? czy telefon odbiera tam byle kto? w sumie sama bym się chętnie zahaczyła do pracy na takiej infolinii, więc może ktoś, coś wie?
Proszę dajcie znać jeśli będą wolne wakaty!
dno. net nie działa od 3 dni i od 3 dni nie można się dodzwonić, mimo, że czekam na słuchawce po kilkadziesiąt minut. Wysłałem maila i czekam. Omijać szerokim łukiem
Ale to jest forum pracownicze a klienci powinni pisać do firmy!
obsługa klienta to porażka. Jak nie ma internetu to można dzwonić do usranej śmierci i nikt się nie odezwie. Można nagrać info o jakiejś awarii, bo automat odbiera i mówi ale nikomu w tej firmie się nie chce. To samo z TV. Odradzam. Księgowość - brak kompetencji. Wymyślają płatności i straszą rozłączeniem - to przestępstwo zwane wyłudzeniem. Proponuję nikomu nie polecać. To zresztą pośrednik i jak każdy pośrednik ma wyższe ceny od takich firm jak Canal+ czy Polsat...
@James, twój wpis zawiera ogólne określenia, brakuje w nim odpowiednich argumentów oraz konkretów. Jeżeli odszedłeś z firmy Echostar Studio, to może przez ten czas sytuacja w firmie uległa poprawie? Teraz trudno będzie Ci się dowiedzieć czegoś nowego, jeżeli przestałeś być pracownikiem.
(usunięte przez administratora)
Nie pracuję tam od pewnego czasu, więc wiem co mówię. Nastawienie na zysk, pomijając dobra pracownika, jeszcze nikomu nie wyszło na dobre.
Nie polecam pracy w tej firmie- w każdym dziale. Brak mozliwości rozwoju, brak jakiejkolwiek premii od dobrych paru lat. Opinie klientów mówią same za siebie- dopóki nie będzie podwyżek dla pracowników, nie będzie zysków dla firmy. Zamiast nastawiać się na klienta, radzę najpierw pomyśleć o pracownikach, którzy jeszcze pozostali w tej firmie.
Posiadasz najnowsze informacje dotyczące zatrudnienia i kondycji firmy Echostar Studio? Nie wahaj się, tylko napisz swój komentarz w tym temacie! Wszelkie nowe wieści odnoszące się do tej firmy będą niezwykle pomocne na forum dla innych osób.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Echostar Studio?
Zobacz opinie na temat firmy Echostar Studio tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.