O kurcze, chyba nie najlepiej z atmosferą w tym sklepie? Ta kierowniczka faktycznie jest taka niemiła? Potrzebuję pracy, ale wśród ludzi, którzy chętnie sobie pomagają, czegoś nauczą, wytłumaczą spokojnie parę razy, jest to tam możliwe?
Jako pracownik tego sklepu, muszę napisac, ze pani menadżer wcale nie jest taka zła. Miedzy pracownikami panuje bardzo fajna atmosfera, każdy pomoże, łącznie z panią menadzer i zastępcami. Pamietam, jak byłam szkolona do pracy. Świetnie wszystko wytłumaczone, korygowane błędy, bez nerwów i krzyków
Od jakiegoś czasu w sklepie drukowane sa paragony na fatalnie ciemnym papierze.Jako klient - nie jestem stanie sprawdzić w sklepie prawidlowo naniesionych cen towarów na paragonie.Kiedy zrobiłam to po przyjściu do domu,stwierdziłam pewna nieprawidłowość.Udałam się wiec do sklepu z reklamacja,a tam pani kierownik poinformowała mnie,ze „paragony należy sprawdzać na miejscu w sklepie”.I tak została załatwiona moja reklamacja !!!
Zniechęciłem się do robienia zakupów w tym markecie.Panuje tam bałagan,a obsługa sklepu zapewnia,ze „zna swoje obowiązki”.Za bałagan obarcza klientów,nie uznaje żadnych reklamacji,a pani kierownik winna przejść kurs „właściwego zachowania się wobec klienta”.
Lpo raz wtóry rozczarowana jestem obsługa w tym sklepie.Lpanie kasjerki opryskliwe,kierownik sklepu nie kompetentna i zachowuje się jak przekupa na targu.
Obsługa w Lidlu pozostawia dużo do życzenia.Panie kasjerki wprawdzie dość szybko „kasują” zakupione towary,nie pozwalają natomiast klientowi na spokojne spakowanie się, „kasują” następnego klienta i robi się chaos.Ogolnie - mało uprzejmości i życzliwości.