Opinie o Media Expert
Tragedia w obsłudze Początek grudnia - poszedłem kupić najtańszy soundbar Jest wystawiony w kartonie i z ceną. Proszę o rozpakowanie i sprawdzenie czy poprawnie działa Trzy razy proszę o to - trzech pracowników z obsługi - i trzy razy mam informację, że nie mogą rozpakować tych kartonów z ceną bo im kierownik zabronił I ten szyderczy śmiech ( pomiędzy sobą) że facet chce coś takiego taniego. Czułem się zażenowany i bezradny. Pojechałem do innego sklepu - innej firmy - i kupiłem droższy sprzęt. A Media Expert nie polecam. A polecam zmianę nazwy na Expert od niszczenia klientów
Nie jestem pracownikiem i wiem, że odpowiadam na post sprzed 4 lat, w dodatku z miejscowości, do której mam grubo ponad 100 KM, ale... sam również bym nie potraktował takiego klienta poważnie na miejscu sprzedawcy. Po pierwsze, kupujesz produkt niskiej jakości. Mój brat kupił soundbar ze średniej półki w podobnym okresie i ten grał "inaczej" niż goły tv. Nie lepiej, nie gorzej, inaczej. Ty płacisz mniej, więc jeśli nie padły ci głośniki w tv to w najlepszym przypadku nic nie zyskałeś. Po drugie, testy czy działa? Serio, zarzucasz sklepowi, że nie wierzysz w ich towar i dziwisz się, że cię zlewają? Po trzecie, pracownicy nie mają z ciebie premii, nie będziesz traktowany priorytetowo, jeśli nie dasz im zarobić.
Czy w Media Expert odbywają się wewnętrzne rekrutacje?
Widziałem ich social media i jestem pod wrażeniem - wyglądają na zgraną, lubiącą się ekipę. Zachęca mnie to do złożenia CV
Hej, zaczynam pracę w ME. Jestem podjarany jak cholera! A piszę to, bo chciałęm podziękować panu Tomaszowi za to, że dał mi szanse. najlepsza rozmowa rekrutacyjna w moim życiu.
Jakie stanowisko? Właśnie myślałam, że znajdę tam jakąś ciekawą ofertę, myślisz że są jeszcze wolne wakaty? No i jak możesz powiedzieć, ile ci zaproponowali, to byłoby super.
Hej, wszystkie oferty masz na ich stronie https://kariera.mediaexpert.pl/ Na pewno znajdziesz coś dla siebie. Ze swojej strony polecam
witam moja opinia jest bardzo negatywna mianowicie chodzi o obsługę pracowników pani prowadzi prywatna rozmowę telefoniczna czekamy do kasy ok. 10 min zero reakcji pracownika że czekamy telefon rodzinny był priorytetem ,gdy kolejna pani znalazła czas na obsługę podałem nr reklamacji pani powiedziała że jest nadal w serwisie czas reklamacji 14 dni pytam jak długo czekać odpowiedziała ze jeśli trzeb to nawet miesiąc lub dwa odwołałem się do prawa konsumenta odpowiedziała że to nic nie zmienia kierownik sklepu poparł koleżankę moja sprawa jest nadal w toku nie polecam a pani z telefonem pracuje ta chyba za kare
Nie wiem teraz czy bardziej zły jesteś na tę całą reklamację czy na Panią z telefonem. :/ Ale w trakcie rozmowy wyglądała na bardziej zmartwioną? Bo może coś się stało. :( No ciekawe po jakim czasie Ci tę reklamację ogarną, ale to że może to być tam tak długo nie odbije się na niczym tylko po prostu musisz długo czekać?
I w błąd Cię nie wprowadziła. Reklamacja może trwać bodajże do 31 dni, a jak serwis czeka na części to i Ty musisz, a wtedy oni tym samym nie mają nic do gadania.
Czyli wskazana jest cierpliwość? A co w sytuacji, gdy, jak było napisane, reklamowany towar zaginął?
Dokładnie. Takie są procedury. Czasem da się coś skrócić, przyspieszyć, ale media musi trzymać się zasad. Poczekaj jeszcze chwilę, ale monitoruj sprawe
Czy tym coś sugerujesz? I w sumie racja, po co zaczynał to w takim razie
Z opinii pracowników na tym forum da się wyczuć pozytywną energię. Na ogół jesteście zadowoleni z atmosfery, kaski i rodzaju pracy. Ktoś napisał, że nie zamieniłby tej pracy na siedzenie przy biurku. jednak ogłoszenia dość często się pojawiają więc rotacja jest. Skoro tak dobrze, dlaczego ludzie odchodzą? Jakie wynagrodzenie i inne benefity? ( jeśli można w liczbach)
Czy w Media Expert wypłacają dodatkowe nagrody dla pracowników?
Byłam wczoraj w ME na świątecznych zakupach. Nie chciałam czekać do ostatniej chwili, żeby się nie stresowac i mieć w czym wybierać. I się nie zawiodłam. Przebierałem, wybierałam i z pomocą obsługi zakupiłam to, co naj. Jestem wdzięczna im i sobie:) To był dobry pomysł, by pójść dok Media Expert już teraz!
Cześć. Kupiłam kilka drobiazgów w Media Expert i jestem taka zadowolona - wyszłam z poczuciem, że lepiej trafic nie mogłam. Mega obsługa. Pozdrawiam cały sklep
Prośba do pracowników. Nie mogę wygoglować, gdzie w Szczecinie media ma/uruchamia swój magazyn? Pomożecie? Dziękuję
Media Expert Słupsk ma wyjątkowego kierownika. Kiedy zawinił system i sprzęt nie dotarł do mnie na czas zrobił wszystko, aby mnie usatysfakcjonować. Już dawno nie spotkałam się z tak uprzejmą i profesjonalną obsługą. Dzięki niemu sklep Media Expert w Słupsku to dla mnie nr 1. Gorąco polecam.
Zajrzyj do Lęborka - mega ekipa. A Olsztyn? Miałem okazję robić tam zakupy podczas urlopu - rozwalają system!
Zarząd Polskiego Związku Emerytów, Rencistów i Inwalidów w Ustce serdecznie dziękuje za wspaniałą obsługę!!!! W przedostatni dzień roku kupowaliśmy w Media Expert - Słupsk telewizor. Nie mieliśmy pojęcia co wybrać, nikt z nas się na tym nie znał. Sklep był pełen ludzi; było troszkę " nerwówki ", bo wiadomo - każdy przyszedł tu zamiarze kupna; w każdym razie większość z klientów. Podszedł do nas jeden z panów sprzedawców, wysłuchał co chcemy kupić , jaki mamy budżet i przede wszystkim komu ma to służyć. Zajmował się nami bardzo troskliwie: doradzał, pokazywał, objaśniał. Jesteśmy mega zadowoleni. Gratulujemy firmie tak wspaniałych pracowników. Gdy się okazało, że reprezentujemy usteckich emerytów i telewizor trzeba dowieść do nas do biura - nie było problemu ; otrzymaliśmy transport i podłączenie gratis. Bardzo, bardzo dziękujemy :) W imieniu zarządu PZERiI w Ustce - Ilona Sobik
Jestem stałym pracownikiem. Przeszedłem z Media nie jedną burzę. Zrezygnować chciałem już nie raz i nie dwa, ale zawsze coś mnie powstrzymuje przed tą decyzją. W pracy, jak w każdej innej zdarzają się miesiące, gdzie moja frustracja sięga zenitu. Zazwyczaj jak powiesz, ze chcesz się zwolnić to odpowiadają "Proszę bardzo". A tutaj? Szereg rozmów, dlaczego podjąłem taką decyzję, próba namówienia do zmiany decyzji, przez co czuję się ważny dla firmy. Mimo, że jest taka ogromna czuję, że dokładam swoją cegiełkę i to jest dla mnie w pracy najważniejsze.
Nie wiem gdzie bo jeszcze przed całą tą sytuacja w Polsce zawsze był tekst na twoje miejsce jest wielu, koledzy z kilkuletnim stażem się zwalniali i nikt nikogo nie zatrzymywał.
Lubie ME za pracę bez spiny - mimo że jak to w salonie- sie pali i wali to da sie ogarnąć i gasimy pożary. Ludzie są spoko ogólnie w całej firmie - przynajmniej ja mam takie podejscie pozytywne i serdeczne i naprawdę wyjatkowo trafi sie ktos kto tego nie odwzajemni ale nie załamuje mnie to :)Lubie też to że ciągle coś sie dzieje i mimo powtarzalnych niektórych czynności każdy dzień jest inny a no i to że ciągle w ruchu jestem bo(usunięte przez administratora)nie cierpię monotonii.
Tez nie potrafię usiedzieć w miejscu. Chyba bym się nie odnalazł w siedzeniu 8H za biurkiem. Tu coś porobie, tam coś sprzedam i czas leci ;)
Koleżanka opowiadała, że nieźle zarabia. Może ktoś coś opowiedzieć?
Odszedłem z Firmy, ale żałuję, bo chociaż kasa się zgadzała.
jest spoko
jest spoko
(usunięte przez administratora)
Dzień dobry, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację, uwagi prosimy kierować na adres e-mail: dok@me.pl.
(usunięte przez administratora) Sprzedali mi lodówkę powystawowa nie mając o tym zielonego pojęcia! Kierownik w żaden sposób nie chciał mi pomoc! Nie chcieli wogole uznać mojej reklamacji ! Nie polecam sklepu !!(usunięte przez administratora)
Dzień dobry, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację, uwagi prosimy kierować na adres e-mail: dok@me.pl.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Media Expert?
Zobacz opinie na temat firmy Media Expert tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Media Expert?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 1 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!