MediaExpert

Warszawa

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 288 ocen.

MediaExpert
3288

Opinie o MediaExpert

Chcesz wiedzieć ile osób odwiedziło Twój profil?

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie MediaExpert

Symekk

Witam, ktos wie jak wygląda praca w Zakopanem? Zarobki, atmosfera itp? Z góry dzięki za info!

agerlinka

Witam, a jak wygląda praca w ME w sklepie w Zakopanem?

Taipei

Zawiść z tej pracy to norma, faworyzowanie przez twojego kierownika pracowników innych działów również. Godziny niezgodne z kodeksem pracy. 4 dni zasuwasz po 12h po czym masz dzień wolny i znowu 2-3 dni po 12h. Odpowiedzialność materialna za inwentaryzacje i braki, brak jasnych i czytelnych zasad. Raty to naciąganie ludzi byle sobie wyrobić punkty w tabelkach. Jednym słowem tragedia a to tylko wierzchołek góry. Nie polecam.

Ben

Napiszcie mi czy mozna ME zarobic miesiecznie na reke 7 tys bo ktos opowiada ze tyle zarabia. Dziekuje

Magda
@Dar 08.05.2018 15:47

U mnie zwykły doradca w dobry miesiąc 4 wyciąga

Łukasz

Dotyczy wszystkich sklepów . Każą ludziom wciskać kłamstwa czym jesteś lepszy E tym lepsza wypłata . Chyba ze wchodzisz w (usunięte przez administratora) kierownikowi to sam ci coś dołoży a innym zabierze . Większość kierowników siedzi i przegląda neta . Jak wchodzi ASM to udają ze coś zawzięcie robią . Pracowałem na kilku sklepach i ta sama sytuacja . Teraz pracuje u konkurencji która się śmieje z MEX ze swoimi ratami towarami to porażka . Wypłata mam na tym samym poziomie co Mex a spokojniejsza robota .Wszytko lepiej zorganizowane od magazynu na którym jest magazynier po obsługę systemów która jest jasna i prosta

J

Też jestem zdania, że firma ta od pewnego czasu stosuje wyzysk na pracownikach . Niski poziom pracy, brak możliwości poproszenia o urlop. Nawet ten, który się należy za dany rok. Szok jeszcze raz szok. Nie polecam pracy w media expert. Odradzam, trzymajcie się szerokim łukiem od tej firmy.

pracus
@J 12.02.2018 12:15

ales ty glupi

Szymon

Witam a czy to prawda ze za najlepsze obroty w miesiącu dany pracownik.jest nagradzany?

Szymek
@Auu 14.03.2018 14:27

znajomy niby został sprzedawca miesiąca i od góry dostal 100o zl do wykorzystania w spa, czy to możliwe?

Gocha

Czym się różni stanowisko doradcy klienta od doradcy ds. sprzedaży i usług? Bo takie ogłoszenia się pojawiają a w opisie obowiązków jest to samo. I na jakie warunki finansowe można teraz liczyć? I dlaczego dają taką dziwną umowę, 1500brutto +ileś tam % premii? To w ogóle jest legalne bo nie ma w umowie gwarantowanego, najniższego wynagrodzenia a premia wiadomo, może być albo i nie.

BYŁY pracownik - hura
@Gocha 05.04.2018 20:05

Doradca klienta to najczęściej pracownik tzw POK (punkt obsłuki klienta) doradca ds. sprzedaży i usług to na sale sprzedaży. Przynajmniej tak było jak ja pracowałem. Nigdy tam nie wróce chodź wytrzymałem prawie 6 lat (głównie ze względu na zarobki :) ) Czy umowa do końca jest legalana to nie wiem ale napewno opłacalana jak chce się zarobić i trafi się na naiwnego klienta, a i pod waeunkiem że nie wejdziesz w drogę komuś z "większym doświadczeniem" ogólnie taki trochę kołchoz pracy jak się nie ma rodziny to OK ale inaczej odpada

Kuba

Czy bez żadnego doświadczenia, po szkole licealnej mam szansę na przyjęcie ?

Alek
@Były i obecny niewolnik 08.10.2017 18:52

Widzę, że Pan z Neonetu hehehe.

Jan

Mam negatywno opinie na temat tego sklepu. Nie wykupujcie usługi wniesienia bo aby zapłacicie 39 zl. A towar przywozi tylko 1 osoba która nie jest w stanie sama wnieść towaru. Dodatkowo po zgłoszeniu aby odebrali stary sprzet usłyszałem w odpwiedzi że musze czekać 21 dni aż firma utylizacyjna odbierze towar. Na świeta miałem postawic jako mebel staro zardzewiało pralke. Bo mediaexpert nie odbiera od razu sprzętu. Towar musiałem zutylizować sam.

xyx

Witam Trzeba uważać bo Media Expert zamyka niektóre salony

Karolina

@Szkoda czasu na te rozmowy, nie jestem pracownikiem działu HR w firmie MediaExpert, w ogóle nie współpracuje z nią. Zainteresował mnie Twój wpis dotyczący rekrutacji u tego pracodawcy i chciałam, żebyś przedstawił jej więcej szczegółów, aby inni użytkownicy mogli zapoznać się z tym jak w tej firmie wygląda proces rekrutacyjny.

nick

Czy może się ktoś wypowiedzieć na temat godzin pracy? Wyczytałem na forum, że pracuje się tam w systemie 12 godzinnym. Czy to prawda? Czy jest to praca co drugi dzień?

Hik
@nick 21.02.2018 17:53

Zależy w którym sklepie, koleżanka pracuje po 12h i później ma dzień wolny. Natomiast ja pracuję w systemie : raz na 8:30 do 16:30,raz na 13 do 21:30, 11-19, 12:20 itd :) nie polecam ani takich ani takich godzin pracy. Nie polecam pracy w Mediaexpert,chore zasady,kary i często mobbing.

Karolina

@Szkoda czasu na te rozmowy, rozumiem, że udział w rekrutacji nie zapewnił Ci zatrudnienia w MediaExpert. Napisałeś jednak ciekawą rzecz dotyczącą długości rekrutacji. Spędziłeś tam wiele godzin. Czy możesz w takim razie opisać cały przebieg swojej rekrutacji u tego pracodawcy?

Szkoda czasu na te rozmowy
@Karolina 02.03.2018 14:16

nikt nie został przyjęty, ani z mojego rzutu rekrutacji jak i z innych a ty Karolinka nie ściemniaj że nie wiesz jak tak jest bo byłaś na tej rekrutacji po drugiej stronie stołu

Szkoda czasu na te rozmowy

od miesięcy firma "prowadzi" akcję rekrutacyjną w Warszawie. Regularnie raz za razem zamieszczane jest nowe takie samo w treści ogłoszenie na Kierownika Elektromarketu. Za każdym razem zapraszają dziesiątki osób na pierwszy etap. Na drugi już do 12-18cie. Ale za to na cały dzień. Zatem weźmiecie sobie urlop. Później jeszcze mała trzecia rozmowa i na portalu zobaczycie kolejne ogłoszenie. A później kolejne, kolejne ... kolejne i kolejne. Panie z działu HR udowadniają swoją niezbędność w firmie. Przeprowadzają rozmowy a Wy liczycie ... ale szkoda czasu i złudnych nadziei.

ZmęczonyNick

TRAGEDIA!! Bywa, że na sklepie temperatura dochodzi do 27 stopni! W krótkim rękawku i długich spodniach naprawdę ciężko wytrzymać (pot leje się po plecach - ciekawe jakby się człowiek czuł jak trzeba by było jeszcze coś przesunąć/zatowarować/zmienić cenówki). W lodówkach nieraz brakuje zimnych napójów, a sklepy oddalone są najczęściej o nawet 100-200m. GRAFIKI!! PORAŻKA!! 15 dni pracy w miesiącu??!! Po 12h?? Człowiek jest wypompowany po takim trzy dniowym maratonie!! Atmosfera? Różnie. Ciężko się pracuje jak ktoś co chwilę pyta "jak się czujesz","co u Ciebie", czy "wszystko w porządku", "co jemy na obiad" albo "czy nie chcesz jechać wcześniej do domu". Wścibstwo! Wymagania wobec pracownika to przegięcie. Bądź na czas w pracy, wyprasuj koszulę, włącz telewizory albo nawet odkurz na dziale, nie mówiąc o inwentaryzacjach . Będąc na dziale masz wiedzieć co ile kosztuję, znać modele, funkcje, najlepiej jakbyś polecał jeszcze sprzęt klientowi. Uśmiech na twarzy jak mam gazy? Jeśli ktoś lubi takie warunki to droga wolna, ale dla TYCH którzy rozumieją to obciążenie (według powyższych wpisów wnioskuje, że jest parę takich osób) - trzymajcie się z dala! Zarobki to loteria, jak jesteś dobry i się przykładasz to masz dobrze, jak tylko trochę odpuścisz to masz może tyle co w Lidlu. Polecam się zastanowić, Wszystkim.

Nowy 23
@ZmęczonyNick 14.02.2018 19:09

Ja powiem tylko tyle jak się chce pracować to się pracuję a nie nażeka na bzdury ja pracuje na śląsku i tu mamy super atmosferę jeśli chodzi o zarobki to moim zdaniem jest na bardzo dobrym poziomie dla zielonego co dopiero zaczyna dostawać dwa koła to jest moim zdaniem dobrze a dla przeciętnego sprzedawcy jest bardzo dobrze bo premie są zawsze. Nie chcesz nie pracuj i leż w domu

Zainteresowany

Specjalista Operacyjny ds. Sprzedaży – IT/MM jakie zarobki? Ktoś coś wie o tym stanowisku?

kikir

Jeb.. kierownictwo Media Expert !!!

Marino

Pracowałem przez jakiś czas na sklepie Zory . Faktycznie paru bardzo dobrych handlowców którzy ciągną sklep i parametry w górę .I na tym koniec dobrych opinii .Kierownik udaje ze coś wie i coś robi . Ale największa zagadkom jest ta ruda (usunięte przez administratora) szkapa na sklepie .Spala chyba ze wszystkimi facetami z którymi coś mogła załatwić . Od kierowcy po górę . Do wszystkich szczerzy zeby a za plecami nóż w plecy . Wiedza marna klienci wychodzili jak pisała raty . Udawała ze coś umie . Całe szczęście ze już nie muszę na to wszystko patrzeć Pozdrawiam Zastępcę który jako kadra kierownicza coś jeszcze potrafił zrobić

Radek
@Marino 25.10.2017 06:23

dobrze obciąga?

Max

Moja opinia dotyczy Media Ekspert Lublin ul.Melgiewska kolo Eklerc na ul.Turystycznej.Moim zdaniem personel tam pracujący jest beznadziejny a chodzi mi o sprzedających Telewizory.Kupiłem jakiś czas temu telewizor marki Philips w Media Ekspert we Włodawie i miał to być prezent dla moich rodziców ciężko schorowanych na rentach i to miało być okno na ich świat.Ale niestety po rozpakowaniu TV stwierdziłem ,że gniazdo antenowe jest uszkodzone i chciałem ten TV wymienić na drugi dzień jak się później okazało sprzedawcy TV z Melgiewskiej kolo Eclera stwierdzili ,że pewnie sam uszkodziłem to gniazdo antenowe i nie wymienia mi tego telewizora ,masakra ,myślałem,że ich tam rozniosę, odradzam wam wszystkim tam kupowania czego kolwiek bo zostaniecie z problemem jak ja, tak więc udałem się do Media Ekspert w Lublinie do galerii Olimp gdzie sprawa została zalatwiona profesjonalnie i z szacunkiem dla klienta ,jeszcze raz dziękuję sprzedawcom tam pracującym którzy okazali się profesjonalni i prawdziwymi ludźmi ,którzy zrozumieli mój problem ,jeszcze raz im dziękuję i przestrzegam wszystkich przed kupieniem czego kolwiek w Media Ekspert na Melgiewskiej kolo Eclera,chyba,że chcecie się potem ,,bujać,, z problemem ,bo ci sprzedawcy są bezduszni i po prostu przychodzą do pracy nie dla klienta tylko naciągnąć klienta !!!;;;

Sylwek
@Max 12.10.2017 22:10

Telewizory tylko Panasonic reszta dziadostwo, Panasonica robią w Czechach a nie w Turcji jak reszta

Sławomir

Wyjątkowo żenująca firma, ich zadaniem nie jest sprzedanie klientowi dobrego sprzętu tylko dziadostwa i to najlepiej na raty, więcej uwagi poświęca się na wciskanie rat jak na faktyczne doradzanie żenada, do tego telewizory takiej jak Sharp, Toshiba, Hyundai, JVC i Hitachi ze względu na tanią siłę roboczą produkowane są przez Turecką firmę VESTEL a zresztą z tyłu tych telewizorów widnieje napis Assembled in Turkey dlatego odradzam Państwu zakup tego nędznego sprzętu

Karolina

@Gość, zapewniam, że nie mam żadnych powiązań z MediaExpert. Pytam o takie rzeczy, które są dla mnie osobiście ciekawe i mogą takie być również dla osób, które chciałyby na tym forum uzyskać jak najwięcej rzetelnych informacji o firmie przed złożeniem do niej swojego CV. Może, odnosząc się do własnego doświadczenia wynikającego ze współpracy z MediaExpert, mógłbyś napisać jak ją oceniasz jako pracodawcę?

Anonimmm
@Karolina 01.02.2018 23:00

Nie polecam pracy w mediaexpert. Bardzo różne godziny pracy, raz masz na 8:30 a raz na 13stą, szczególnie nie polecam osobom mającym dzieci...bo więcej nie ma Cie w domu niż jesteś. Jako zwykły pracownik jesteś tam nikim, musisz wykonywać obowiązki często odbiegające od tych które masz zapisane w umowie. Umowa wygląda tak, że masz 1500zł brutto i premię uznaniową, której możesz nie dostać... dodatkowo premię konkursową, której też możesz nie dostać bo podpisujesz regulamin. Sa nadgodziny, kiedy chcesz wybrać chociaż 15min to kierownik kręci nosem. Okres świąteczny to dopiero hardcore, masz po 20 nadgodzin i 0 czasu dla siebie i rodziny, potrafia zadzwonić do ciebie na wolnym żebyś przyszłą bo dużo klientów, a jeżeli sie postawisz to masz przegrane....bo w tej firmie nie możesz mieć swojego zdania. Może i pieniądze da się fajne zarobić ale jakim kosztem, stres - zdrowie... Wybieraj :)

Amelka

da się zauważyć że od jakiegoś czasu pojawiają się ogłoszenia dotyczące kierownika sklepu. Wie ktoś jak to wygląda i czy mają tak duże wymagania że nie mogą nikogo znaleźć ? Czy tak mało oferują od siebie że nikt nie chce przyjść? No chyba że chodzi o coś innego ? Wie ktoś coś ?

Tom
@Amelka 04.01.2018 20:56

Ja wiem. Kierownik dostaje dziennie setki mailow z zadaniami do wykonania, zbiera ciągly ochrzan od regionalnych (zawsze jest ochrzan bo ta firma ma niezaspokojony głód jesli chodzi o wyciaganie lasy z klientow) i odbiera setki telefonow od swoich przelozonych (nawet po pracy, czesto okolo godz. 21 lub 22). Zarabia slabo bo nieco ponad 3tys. netto a traktowany jest jak wlasnosc firmy przez caly czas, nawet na wolnym czy urlopie. Nie polecam. Praca nieadekwatna do zarobkow i kompletnie nieprzemyslana pod katem obowiazkow (zbyt duzo rzeczy a zbyt malo czasu).

Karolina

@Amelka, jesteś zainteresowana tym stanowiskiem? Zdecydujesz się na aplikowanie na nie? Jeżeli tak, to proszę Cię o opisanie procesu rekrutacyjnego, w którym prawdopodobnie weźmiesz udział.

NIE!
@Karolina 08.01.2018 18:45

NIGDY W ŻYCIU!

Gość

Karolina - kim Ty jesteś w tej firmie, kimś z działu HR. Wypytujesz się jakbyś chciała oceny pracy działu. Od razu pachnie że jesteś usadowiona na jakimś lepszym stołku w firmie

Esz
@Gość 21.01.2018 20:25

Ale Ty jesteś tępy, przecież to moderatorka tego serwisu.

Tom

Jeśli chcesz być traktowany jak niewolnik, jeśli lubisz pracować ponad siły, jeśli nadgodziny to Twoja pasja, jeśli uwielbiasz wykonywać prace, które nijak mają się do obowiązków jakie podpisywales na umowie, jeśli przepadasz za traktowaniem Cię jak zero przez kierowników regionalnych, jeśli kochasz okłamywać swoich klientów o skuteczności dodatkowej gwarancji, jeśli nie masz perspektyw wybierz firmę Terg! Jeśli natomiast masz ambicję, cenisz sobie szacunek dla ludzi i samego siebie oraz chcesz mieć czas dla rodziny i bliskich, wybierz inną firmę. To pisał pracownik z ponad 10 letnim stażem handlowca, który w Tergu wytrzymał tylko kilka miesięcy. Pozdrawiam.

AbcD

Rekruter Pan Dawid.K. z Wrocławia bądź okolic. Zero szacunku dla nowych potencjalnych pracownikow. Obiecał, ze w ciagu 2 tyg. Się odezwie w zwiazku z praca. Napisalem do niego maila i nawet to nie pomoglo. Zerrrrooo profesjonalizmu, zero obycia w HR, zero, zero, zero. Nie wstyd Ci.

rescue

Wstyd, że na spotkanie trzeba drukować cv. Brak umiejętności korzystania z nowoczesnych technologii czy lenistwo?

anonymous
@rescue 16.01.2018 14:56

drukowanie samego CV to nic... rozmowa, przynajmniej moja była na bardzo niskim poziomie

Karolina

@HFNGT, domyślam się, że wiedza na temat produktów dotyczy jednego działu MediaExpert. Jak dużo materiału musi nowy pracownik przyswoić? Czy podczas wykonywania swoich obowiązków może liczyć na pomoc współpracowników? Jak odbierane jest takie zachowanie?

HFNGT
@Karolina 30.12.2017 00:38

To zależy od sklepu, w mniejszych bywa że musisz posiadać wiedzę na każdym dziale. Głównie są to różnice pomiędzy produktami, zasady działania danych technologi zastosowanych w urządzeniu itp. Wiedzy do przyswojenia nie ma dużo i na pewno na początku ktoś Ci pomoże ale później możesz liczyć tylko ma siebie. Każdy dba o swoje wyniki i ciężko będzie znaleźć kogoś kto po okresie próbnym Ci pomoże. Wszyscy jesteście potem rywalami, najlepsi zgarniają wysokie premie a słabszym często przytrafia się korekta premii uznaniowej.

Karolina

@HFNGT, jak długo trwają te szkolenia? Czy to wyjazdowe szkolenie jest w całości opłacane przez pracodawcę? Jak oceniasz jego poziom merytoryczny? Wystarczająco wdroży pracownika w wykonywane obowiązki?

HFNGT
@Karolina 19.12.2017 15:54

Każdy pracownik odbywa jedno szkolenie wyjazdowe (3 dni w hotelu), nauczysz się tam technik sprzedaży i podstaw do pracy. Ostatniego dnia jest prosty egzamin, który potwierdzi Twoje umiejętności. Pracodawca opłaca pobyt wraz z wyżywieniem a za dojazd Ci zwróci pieniądze na konto. Po jego ukończeniu potrzebna Ci będzie tylko wiedza produktowa, którą zdobędziesz na swoim lub innym sklepie (tu też zwróci Ci pieniądze za dojazd) te są krótsze i zwykle trwają kilka godzin.

Zostaw opinię o MediaExpert - Warszawa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie MediaExpert