MediaExpert

3 Dodaj merytoryczną opinię
MediaExpert
counter
3 441 1094 5 1

Opinie o MediaExpert

arczi

Pracuje w tej firmie już niecały rok więc mogę się wypowiedzieć, na najniższym stopniu czyli doradcy klienta bez większego doświadczenia w handlu, zarabiam średnio 3500 na rękę (miasto w woj. Śląskim) generalnie zarobki zależą od Ciebie. Jest to praca w której trzeba się starać, cały czas coś się dzieje, na pewno nie jest to praca dla leni przyzwyczajonych do pracy w biurze w której przez połowę czasu pracy pracownicy smieszkują i wysyłają sobie memy. Praca po 10-12h, średnio połowa miesiąca jest wolna( można dzielić np. ze studiami ). W moim sklepie kierownik sam pytał pracowników jaki system zmianowy chcą mieć, większość opowiedziała się za 10-12h. Rano dostaje się liste zadań około sprzedażowych i nie raz na tym kończy się kontakt z kierownikiem, nikt nad tobą nie ślęczy czy coś, po prostu coś ma być zrobione i tyle. Nie ma klientów to wykonuje się zadania. Nie ma problemu jeśli chce się mieć wolne w którymś dniu, ale to rożnie bywa na innych sklepach, z moim kierownikiem można się dogadać także nie narzekam :) Mogę polecić tę pracę, ja osobiście chyba już nie mógłbym się przyzwyczaić do pracy po 8h w biurze.

Pomocna?
Tak30Nie48
Zgłoś16
Wojtek
@Maciek

Grafik to różny. Czasami 8 czasami 10 albo 12. Zależy w jakich godzinach będziesz miał sklep otwarty. Towary trzeba wyładować i wystawić. U nas robimy to na zmiane, panie pomagają w segregowaniu drobnicy. Głownie sprzedajesz ale nie ma u nas magazyniera wiec jak ktoś kupi np. pralke to trzeba ja przygotować klientowi do transportu. Idź na sklep i pogadaj z kierownikiem to Ci wszystko powie albo podejdź do jakiegoś sprzedawcy. Tu na forum jak czytam to prawie same negatywy ale tak serio to jest całkiem spoko.

Pomocna?
Tak22Nie15
Zgłoś4
Bernadeta

Praca w ME była dla mnie przygodą. Ze względów osobistych jednak musiałam z niej zrezygnować. Ale dla tych, co się zastanawiają czy aplikować napiszę w skrócie na co zwrócić uwagę. Trafiłam na ludzi z odpowiednimi kompetencjami oraz normalną życzliwością. Wspieraliśmy się w pracy i do dziś mam kontakt z załogą. To jaka atmosfera będzie panować w Twoim sklepie zależy głównie od Ciebie samego. Dodatkowo Firma stwarza szanse rozwoju oraz awansu czyt. wyższe zarobki... Jeżeli chodzi o minusy to były dla mnie godziny pracy, jednak to kwestia przyzwyczajenia. Przyjmowanie towaru też nie jest ciekawe, ale przy większych gabarytach pomagali koledzy. Nie ma co gdybać. Ja spróbowałam i nie żałuje, ale jak ktoś myśli, że zarobi za nic to niech nie wysyła CV.

Pomocna?
Tak11Nie27
Zgłoś8
Malina
@...

Hej, ogólnie każdy pracownik ma swój dział, ale jest możliwość sprzedaży na całym sklepie. Ale skupiasz się na swoim dziale. Będziesz do tego przygotowywana/y, luz blues, malina ;)

Pomocna?
Tak15Nie18
Zgłoś11
Veghetta
Kandydat
 Pytanie

Cześć, mam kilka pytań odnośnie pracy w ME. Zaczynając ode mnie to jestem osobą która nie boi sie wyzwań, bardzo lubię kontakt z klientem, wydaje mi się, że mam " gadane ". Odnośnie pracy to chciałbym iść na dział IT ponieważ najlepiej sie czuje wśród komputerów, laptopów, telefonów itd. Pracowałem tez rok na serwisie komputerowym i posiadam 2 certyfikaty zawodowe ( bylem w technikum inf. ) wiec jakies pojęcie o sprzęcie mam. Jak wygląda taka praca doradcy działu IT? Opłaca się w tych czasach robić w ME czy może uderzać w cos lepszego? Pozdrawiam :)

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Wolf
Były pracownik
@Veghetta

Z naprawą komputerów czy czymś takim ta praca nie ma nic wspólnego co najwyżej bedziesz wygrywał podstawowe programy i tyle jako ,,pierwsze uruchomienie" do tego ma jeszcze telfony i tym pdobne sprzety na dziale IT.Bedziesz za to przyjmował dostawy,sprzątał magazyn albo social no i robił zmiany na stole z teelfonami bo akurat inny kolor ma być :)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Veghetta
Kandydat
 Pytanie
@Wolf

Okej, ja wiem, że nie będę nic naprawiać haha ! Ale podalem to jako atut no i wiedzę, ze jednak wiem co się z czym je i jak to wyglada :) Patrząc na + i - to warto na dział IT isc czy nie ?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Mizga754us Nowy wpis
Pracownik
@Veghetta

Sam musisz się przekonać. Na pewno będziesz mieć kontakt z nowinkami, co jest dużym plusem. Zdobytej tam wiedzy nijt ci nie zabierze, a zarobic się da.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
pracownik Nowy wpis
Pracownik
@Veghetta

Twoja wiedza na temat telefonów i laptopów potrzebna Ci będzie w 10%. Większość czasu tj, 90% rozmowy z klientem, będziesz przekonywać go jakie to ubezpieczenie jest super i warto je zakupić oraz proponować wszystkie możliwe akcesoria, które są mega drogie

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ktoś Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@Veghetta

Praca jak praca,wszystko zależy od Ciebie jak się postarasz tak zarobisz,choć jak wiadomo Twój zarobek jest 'monitorowany" więc nie licz że że starając się bez końca będziesz miał więcej i więcej....zawór bezpieczeństwa działa.Praca jest ok ale pozbądź się inteligencji i dumy bo to handel te cechy są zbędne,choć wielu doradców ich po prostu nie posiada więc mają problem z głowy.Liczy się wiedza i sprzętach,bardzo pomocne narzędzie oraz spryt,pewność siebie umiejętność zdobywania zaufania to podstawa handlu. Problemem nie są doradcy ale "góra" która myśli że praktyki z minionej epoki "korporacyjny bełkot" działa na obecne pokolenia.Wszyscy wiem że kluczem do sukcesu jest $$$ tylko i wyłącznie żadane strachy,zwolnienia,plany naprawcze....to były praktyki dobre przez chwilę i lata wstecz,dopóki pracownicy nie ewoluowali.Żyjemy w czasach hedonizmu a wiadomo jak on działa "zrobię co chcesz ale za ile ?"uczniowie nauczyli się tego od swoich podwładnych.Choć media radzą sobie nie najgorzej w tej kwestii i nawet doganiają trochę postęp zachodnich praktyk inne sklepy podupadają bo żyją epoką lat 90 siątych..Jeśli nie masz na oku nic lepszego to media nie jest złym wyborem ale łatwo też nie będzie weź to pod uwagę...Oczekiwania firmy są dość spore.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Wrocław

Plus: Można zarobić naprawde fajne pieniądze Minusy: Po pandemii i redukcji etatów bedać SAM na danym dziale jesteś od wszystkiego , masz przyjać dostawe, rozłożyć ja na miejsce, (posprzatać socjal po kolegach ktorzy maja czesto problemy z trafianiem pokarmem do ust) a a miedzyczasie obslugiwać klientów Nie musisz znać sie na tym co sprzedajesz bo produkt główny nie jest ważny,(chyba ze zalega od dłuższego czasu) istotne jest do ile do niego dosprzedaż uslug, polis(ubezpieczen) produktow komplementarnych, komplementarnych plus. Jestes 5 cyfrowym nr doradcy w excelu i jesli z X parametrów zrealizujesz większość jestes super pracownikiem, jesli nie to zostaniesz zastąpiony przy najblizszej okazji. Duzo różnych przebudów z krotkimi terminami, zmien kolorI telefonow , przestaw lodówki , przebuduj regał z lokówkami itp. Z wszystkich marketow z elektronika Mediaexpert placi najwiecej ale też wymaga rzeczy które sa niewykonalne przy danej liczbie osob na sklepie. Firma dla ludzi ktorzy nie szukaja stabilnosci , maja podzielna uwage i duże poklady cierpliwosci nie tylko dla klientów.

Pomocna?
Tak19Nie
Zgłoś
Cek009
@Wrocław

Też mi nowina. Byłem w konkurencji, a wcześniej pracowałem w markecie budowlano-ogrodniczym i wszędzie jest to samo. Wszysscy pędzą i cisną, ale chyba po to idzie się do pracy, żeby wykonywać swoje zadania., nie? Fakt, że czasem bywa trudno, ale kasa, jak pisałeś, robi różnicę. Dlatego wybrałem ME

Pomocna?
Tak2Nie5
Zgłoś
Dzordz
Pracownik
@Wrocław

No jak napisałeś, w ME przynajmniej da sie zarobic, bo w Neonecie juz taka nedza z zarobkami, ze ludzie masowo uciekaja nawet najniszej krajowej nie dają 2100zl wychodzi max z premiami!

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Hehe Nowy wpis
Pracownik
@Dzordz

Trochę chyba cię wyobraźnia pogoniła w neo zarabia się średnio 2800-3200 mniej obowiązków w agd....ponad 3 000 mniej obowiązków w media trochę więcej zarobisz ale więcej obowiązków więc płace są wyrównane względem wymagań...

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Veghetta
Użytkownicy czekają na odpowiedź 4 dni.
Kandydat
 Pytanie

Cześć, mam kilka pytań odnośnie pracy w ME. Zaczynając ode mnie to jestem osobą która nie boi sie wyzwań, bardzo lubię kontakt z klientem, wydaje mi się, że mam " gadane ". Odnośnie pracy to chciałbym iść na dział IT ponieważ najlepiej sie czuje wśród komputerów, laptopów, telefonów itd. Pracowałem tez rok na serwisie komputerowym i posiadam 2 certyfikaty zawodowe ( bylem w technikum inf. ) wiec jakies pojęcie o sprzęcie mam. Jak wygląda taka praca doradcy działu IT? Opłaca się w tych czasach robić w ME czy może uderzać w cos lepszego? Pozdrawiam :)

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś1
Belzebub
Były pracownik

A więc zacznę od początku, praca bardzo fajna, przyjemna i można fajnie się rozwinąć jeżeli będziemy mieli co do tego predyspozycje. Jeżeli ktoś umie sprzedawać i zna się na sprzętach jak i na produktach dodatkowych do tych sprzętów zarobi całkiem przyjemne pieniądze jak na warunki w Polsce, ALE widać że góra to zauważyła i stwierdziła, że będą zmniejszać stawki cały czas żeby ludzie za dobrze nie mieli, rozumiem, że pandemia ale to trochę chore że zamiast docenić pracowników za ich pracę podczas pandemii to jeszcze na ostatni dzień przed końcem miesiąca podwyższają wszystkie plany tak, żeby mogli obciąć premie. Mieliśmy plan wyrobiony z górką, sporą górką bo dobrze nam szło, staraliśmy się, więc zarząd stwierdził że podwyższą plan tak aby tej premii za wyrobienie nie było. No nikt nie był szczęśliwy z tego powodu z poziomu pracowników, ale trudno, później zaczęli zmniejszać stopniowo stawki za sprzęty, które teraz są bardzo śmieszne. Praca na samym sklepie jest fajna, szybko mija czas i nawet nadal można zarobić dając z siebie 150% i oddając swoją duszę diabłu możemy wyciągnąć max 4 tysiące (zależy od placówki) W mniejszych miastach nie ma takiego ruchu co też wiadomo wpływa na wynagrodzenie, a nie jest zależne od nas. Od początku nie mogłem narzekać bo byłem jakby stworzony do tej pracy bo moje wyniki od pierwszego miesiąca pozytywnie zaskoczyły nawet kierownika, a mnie fajną wypłatą. Po skończeniu 26 lat niestety wypłaty już tak nie cieszą, ale to wiadomo, musimy sobie wyrobić tą premie. Chociaż co najlepsze nie nazwałbym tego premią, bo to konkurs sklepowy, co oznacza to samo teoretycznie, ale prawnie mają większe co do tego możliwości (mogą wam uciąć z tego ile chcą i kiedy chcą ) Na pewno nie polecam pracy na dziale rs, z rowerami etc ponieważ jakość wykonania tych rowerów to kpina, a dla kogoś kto się zna na rowerach ta praca to będzie masochizm bo rowery rozlatują się po wyjęciu z kartonu. Można trafić na dobry model, który wad nie będzie miał zbyt wiele, ale to sporadycznie. Ceny rowerów są akurat dobre, ale ludzie z roku na rok rezygnują z ich zakupu przez Mediaexpert i wolą iść do profesjonalnych sklepów z rowerami i tam szukać czegoś porządnego, wartego swojej ceny. Jeżeli ktoś z was chce pracować na dziale RS, to sobie dajcie spokój, niepotrzebne nerwy, zero szkoleń, więc wrzucanie na głęboką wodę. Brak narzędzi do odpowiedniego serwisowania rowerów też nie sprzyja moralą pracownika. Nie wspomnę o stawkach za rowery (rower za 1600, z czego macie 6 złotych jak go sprzedacie (szok) szczególnie że widać ile przebicia jest na tych sprzętach widząc ich osprzęt) Ogólnie jeżeli chcecie się zatrudnić na sklep to polecam, ale trzeba uważać też na innych pracowników którzy nie są zbyt miło nastawieni i traktują was jak konkurencję. Uważajcie na ich nienaturalne wybryki i patrzcie czy wam przy kasie nie zabierają sprzedaży czy nie chowają sprzętu który chcecie sprzedać (usunięte przez administratora) Przez pierwsze trzy miesiące macie gwarantowaną premie, dlatego najlepiej w tym czasie uczyć się wszystkiego, podpytać uczciwych sprzedawców o rady czy wskazówki i będzie dobrze. Teraz druga sprawa, pracujecie jako doradca klienta w teorii, w praktyce jesteście tam sprzątaczem, magazynierem, logistykiem, budowlańcem, ochroniarzem w jednym i robicie wszystko. (usunięte przez administratora) Kolejna sprawa, tajemniczy klient, formułka bardzo długa i musicie znac ja na pamięć,(usunięte przez administratora) Praca dla masochistów albo dla ludzi którzy są na utrzymaniu rodziców jak najbardziej do polecenia, jeżeli chcecie z tego wyżyć to musicie sprzedać duszę diabłu.

Pomocna?
Tak7Nie2
Zgłoś
Arczi
Pracownik
@Belzebub

W sumie z większościom sie mogę zgodzić, oprocz wynagrodzenia. 4000 idzie latwo zarobić, najlepsi moim regionie maja miesiąc miesiąc 10000 brutto czyli jakieś 7000 na rękę, widziałem paski także jest to możliwe :)

Pomocna?
TakNie7
Zgłoś1
saiya
Pracownik
@Arczi

No to nie wiem jak to jest możliwe, bo notorycznie w swoim regionie (Wrocław) jestem w top 10 i nawet do 4000 zł nie dobijam.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Gość
Pracownik
@saiya

7000 zł na rękę zarabiasz na bardzo dużych sklepach w momencie, kiedy sam ogarniasz dwa, optymalnie trzy działy (żyj dobrze z kierownikiem, a reszta pracowników ogarnia socjal, dostawy, aktualizację cen itp., czyli nie przeszkadzają). Klienci biorą wszystko, raty, gwarancje, serwisy, akcesoria, i już kolejne żetony wpadają do wypłaty. Do tego kilka nadgodzin, brak urlopu i kolejne żetony do wypłaty. 10000 zł brutto do zarobienia, pestka.

Pomocna?
Tak1Nie3
Zgłoś
Arczi
Pracownik
@Gość

Wiesz co, moze tak być. Chociaż na takich sklepach jest nie raz po kilka osób z takimi wyplatami i faktycznie sa to sklepy duze. Akurat za urlopy płacą dobrze, po pandemii kiedy stawki sa dramatycznie słabe za miesiąc w którym miałem urlop miałem najlepsza wypłatę :p

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Media media
Były pracownik
@Belzebub

Słyszałam ,że przez pandemię zabrali świeżym pracownikom gwarantowane 3 miesiące ochronne (premie).

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Mława
Kandydat
 Pytanie

Hej, jest oferta na stanowisko kierownika ME w Mławie. Czym taka osoba się zajmuje, jakie wynagrodzenie? A i jest to kolejna rekrutacja na to stanowisko w tym mieście. Coś ktoś?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Tak
Pracownik
@Mława

Osoba taka się zajmuje ogarnianiem pracowników i jak coś nie idzie na sklepie to Ty za to odpowiadasz. Praca jak każda inna, chociaż głównie siedzisz przy kompie i robisz grafik, zestawienia, analizujesz wyniki i odpowiadasz na maile. Na rekrutacji masz: Rozmowę z rekruterem ( możliwe, że przez telefon przez pandemię), potem Assessment i potem oddzawaniają. Natomiast czasami na informację zwrotną czeka się nawet dwa miesiące, zależy od rekrutera regionalnego.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Mława
Kandydat
 Pytanie
@Tak

Dzięki za info, a jak za kasą?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Media media
Były pracownik
@Mława

Kierownik ma na sobie ogromną odpowiedzialność, nie rzadko zarania mniej niż regularny pracownik że względu na niewyrabianie targetów przez zespół. Możesz spróbować ale nie licz na nic super. Ciągle trucie głowy przez ASM i DM. Odpowiedzialność za kontrole przez DKW, tajemniczych, ekspozycję na sklepie, kradzieże. Nigdy nie chciałabym być tam kierownikiem, ale powodzenia.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Żart
Użytkownicy czekają na odpowiedź 15 dni.
Pracownik
 Pytanie

Jestem ciekaw co za geniusze pracują w logistyce tej firmy na salonach gdzie są działy MAŁE AGD ma plany jak inni ale czy wziął ktoś pod uwagę że niektórzy producenci np rem....daje do 5 lat gwarancje na swoje sprzęty sprzęty ?i te sprzęty są liczone do wyrobienia parametrów.Czy na małym agd wyrabia się PSP? hehe wracając do ubezpieczenia ile osób wykupuje ubezpieczenie do np:czajnika za 70 zł ? wiemy ile to % wartości przy tak tanim produkcie.Nie wiem czy to nonsens czy to Świętokrzyska gala kabaretowa ale pośmiać się można.Ludzie słysząc "czy nie chce pan przedłużyć gwarancji (na sprzęcie za 80 zł)patrzą na nas jak na wariatów,czasem się uśmiechają z ironią,bo to kabaret.Rozumie ubezpieczenie na coś za 500 zł 5 000 ale nie na takie drobne rzeczy a jeśli ktoś już się na to decyduje to ok, czemu nie, ale rozliczać z parametrów pracownika z takich rzeczy to niezły żart.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Ok
Pracownik

Ostatnio byłem w sklepie (nie rtv-agd) kupowałem sprzęt na którym się nie znam podeszła do mnie dziewczyna miła ,całkiem ładna z uśmiechem od ucha do ucha,nie muszę dodawać że nieco wymuszonym jak to bywa często,nie wiem dlaczego ale podziękowałem jej ,choć przyjemnie się rozmawiało pojechałem do domu,wróciłem po kilku godzinach do tego sklepu ale tym razem podszedłem do starszego faceta typ "poważnego ponuraka" i zdecydowanie mnie przekonał do zakupu.Nie wiem jak wy myślicie ale wydaje mi się że ludzie poważni bez świecenia zębami,budzą większe zaufanie,fakt że rozmowa ze wspomnianą dziewczyną była milsza ale nie,miałem pewności że to co ona mówi jest "pewnikiem" co do sprzętu który kupiłem.Myślę że regułki i uśmiech od ucha do ucha sprawdza się w fast foodach ale nie koniecznie jak ktoś chce wydać 3 tyś czy więcej ...wtedy poważna postawa pracownika ,wygrywa...Muszę chyba sam poskromić swój uśmiech na salonie ;-)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Tomi
Użytkownicy czekają na odpowiedź 15 dni.
Pracownik
 Pytanie

Praca jak dla mnie na przyzwoitym poziomie,osobiście się sprawdzam mam dobre wyniki i jestem zadowolony,zdecydowanie polecam,nie mogę narzekać ale...Jedyny i dość istotny problem to brak bezpieczeństwa ze strony firmy tzn: pracujesz robisz wyniki,starasz się ...ale to nie gwarantuje że nie dostaniesz wypowiedzenia,dlaczego? tego nie wiedzą nawet najstarsi górale,po prostu zmieniają pracownika choć wszystko było z nim w porządku.Moim zdaniem powinny być wewnętrzne konkretne ustalenia za co mogą Cię zwolnić,niestety ale brak bezpieczeństwa = stres =słabsze wyniki u wielu osób,brak stabilizacji powoduje że się starasz na początku bo chcesz się "utrzymać" ale po krótkim czasie za ludzie zaczynają dochodzić do wniosku że nie ma sensu bo i tak nie znasz dnia i godziny i zaczynają się rozglądać za bardziej stabilną pracą.Ja czuje się w tej firmie dość pewnie, ale wiem co nurtuje wielu pracowników bo się rozmawia ...Zdarzało się że ktoś z średnimi wynikami odchodził a osoba z gorszymi zostawała,po kilku analizach wewnętrznych stwierdziłem że to kwestia "kogo lubię bardziej,kogo mnie tego zmienię"

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
M
Klient

(usunięte przez administratora)y Zakupow w Media Expert. Na poczatku lipca odeslalismy 2 fabrycznie spakowane lodowki ktore (kazda z nich) dotarla niby ‚uszkodzony‘. Dzis - czyli 2 miesiecy pozniej nie otrzymalismy ani grosza zwrotu. Pisalismy do nich 15 razy w tzw miedzyczasie. (usunięte przez administratora) zakupow tam

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Startować?
Pracownik
 Pytanie

Powiedzcie czy startować na doradcę czy dać sobie spokój? Nowy sklep otwiera się 100m od mojego domu..

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Moźesz
Kandydat
 Pytanie
@Startować?

Czemu nie, podobno Ci którzy pracują bliżej domu są bardziej radośni i nie męczą się dojazdem do pracy. Nawet wśród minusów znajdziesz powyższy plus, Co Ci szkodzi spróbować?

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś
Stały pracownik
Pracownik
@Moźesz

Tak zawsze będziesz po ręka ????

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pytanie
Pracownik
 Pytanie

Po ile godzin dziennie pracuje doradca? Czy to tylko praca dla facetow?Proszę o pomoc.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Arczii
Pracownik
@Pytanie

8-12h różnie, zależy od kierownika sa tacy co daja 8 albo tacy co 12 lub na przemian

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Pytanie
Pracownik
@Arczii

Złozyłabym cv, ale nie mogę pracować po 12 h. No trudno.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
bazoon88
Pracownik
@Pytanie

Z moim kierasem zawsze da się dogadać. Godziny, wolne, no problem. Chodź do nas, akurat mamy wolne miejsce na sklepie:)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Majk
Kandydat
 Pytanie
@bazoon88

gdzie wolne stanowisko? Jaka miejscowość?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Stały pracownik
Pracownik
@Pytanie

Niestety w tej firmie to wymóg w większości sklepach

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Hejka
Użytkownicy czekają na odpowiedź 24 dni.
Pracownik
 Pytanie

Witam. Gdzie są szkolenia dla nowych pracowników do nowo otwieranego sklepu?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Gość
Użytkownicy czekają na odpowiedź 25 dni.
Pracownik
 Pytanie

Jak wygląda grafik? Po ile godzin dziennie pracujecie? To jest wydajnościówka i ciagle sie zmienia czy grafik zaplanowany na cały miesiąc? Dziękuję

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Piotrek
Użytkownicy czekają na odpowiedź 26 dni.
Pracownik
 Pytanie

Nowy system motywacji przestaje motywować. Kary za nie wyrobiony pewien parametr, bo słabo go sprzedałeś, kara za nie zrobiony w terminie e learning. Kara za to za tamto. To po co robić wyniki, starać się i pracować i zarabiać. Może obciąć pracownikom premie i niech dybią za podstawę. Wystarczy że już zaniedbali logistykę i przychodzą ludzie z pretensjami że na pralkę czekają parę dni. Zobaczcie na media markt który przestał szanować i nagradzać pracowników i sam się zaorał. Non stop jakieś promocje i oznaczanie milionem wywieszek produktow gdzie klient się gubi w tym bałaganie. Pracownik robi sto rzeczy na raz i kiedy ma spokojnie poczytać sobie sam o jakimś produkcie, co ma, czego nie ma. Kiedy czas na dłuższą rozmowę z klientem gdzie jak się nie wyrobisz to ta robota będzie i tak do zrobienia ? Gdzie tu jest klient ?

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
Dorota Zarzycka
Klient

Kupiłam hulajnogę elektryczną w sklepie Media Ekspert w Szczecinie, byłam zadowolona do momentu drobnej awarii w kierownicy, którą pracownicy nie potrafili naprawić a nawet spowodowali, że hulajnogę musiałam w pełni sezonu oddać do serwisu, po rozmowie z pracownikiem otrzymałam informację, że będzie to trwało 14 dni roboczych. Po obiecanym terminie niestety hulajnoga nie trafiła pod właściwy adres ponieważ błędnie został wpisany adres, więc następne dwa tygodnie i znów informacja ze sklepu, że hulajnoga błąka się gdzieś tam.... bo nawaliła firma transportowa. Minęły kolejne tygodnie (prawie 7 tygodni), wysyłane pisma, konsultacje z prawnikiem i Rzecznikiem Praw Konsumenckich, gdzie prawo jest po mojej stronie i cóż dalej jestem traktowana niepoważnie.... W końcu się doczekałam, wielka radość, która nie trwała długo, oryginalne opakowanie w której była hulajnoga wskazywało, że może być niemiła niespodzianka, po złożeniu w sklepie moja hulajnoga była porysowana do metalu, brudna i nie ukrywam, że bardzo żałuję, że dokonałam w tej sieci zakupu. Obsługa kolejny raz mnie przeprasza i zapewniła, że mam ogromnego pecha. Na szczęście przed oddaniem do serwisu były zrobione zdjęcia gdzie moja i nie moja hulajnoga była w idealnym stanie, co nie można tego powiedzieć teraz... Oczekuję, że zostanę potraktowana tym razem w sposób profesjonalny i otrzymam nową hulajnogę (być może jeszcze w sezonie letnim a nie jesiennym gdzie jeżdzenie nie jest już bezpieczne) i tego oczekuję. A ponadto, tak na małym marginesie zaplanowane miałam ze znajomymi zwiedzanie miast na hulajnogach w okresie urlopowym, znajomi pojechali ja nie!!!!!

Pomocna?
Tak1Nie4
Zgłoś3
Jacek
Pracownik
@Dorota Zarzycka

Wszystko mi z tego powodu ponieważ. To portal o opinii o pracy w media expert. Jak nie ogarniasz nawet tego co gdzie piszesz to może instrukcji obłsugi hulajnogi nie przeczytałaś ze zrozumieniem.

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś
James Dean
Klient
@Dorota Zarzycka

było sobie rower kupić....

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Była pracownica
Pracownik

Wspaniale, że moja opinia została usunięta... W każdym razie nie polecam. Udało mi się zmienić pracę przed pandemią i dobrze, bo firma źle traktuje pracowników i pozbywa się ich jak starych rękawiczek. Nie liczy się tu człowiek a wyniki w excelu. Codzienne pogadanki z kierownikiem bo wyniki nie takie. Wyrobisz narzucony wynik - podniosą. Musiałam przez ok roku chodzić na rehabilitację ponieważ praca w tej firmie uszkodziła mi kręgosłup. Dźwiganie, odbieranie dostaw, sprzątanie sklepu i socjalu, kasowanie na mniejszych sklepach, obsługa, zmiany ekspozycji, promocji i TOPek są na porządku dziennym. Szkoda słów, nerwów i zdrowia.

Pomocna?
Tak7Nie1
Zgłoś
onn
Użytkownicy czekają na odpowiedź 30 dni.
Pracownik
 Pytanie

Witam, Mam pytanie jak wygląda typowy dzień pracy doradcy w Media Expert. Czy doradcy wykładają towar, czy też robi to logistyka? Jak wyglada sprzedaż i plany sprzedażowe?

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś2
Kandydat Wrocław
Użytkownicy czekają na odpowiedź 33 dni.
Pracownik
 Pytanie

Czy z wyrokiem w zawieszeniu dostanę u Was pracę? Słyszałem, że nie ma z tym problemu u Was :)

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś
Kamil
Pracownik

Pracuje w Media czwarty rok. Jest coraz bardziej beznadziejnie. Stawki bonusowe za produkty są żenadą. Nigdy nie było tak źle płacone, jak teraz. Ta firma schodzi coraz bardziej na psy. Mają kasę na reklamę w mediach i inne bzdety. Natomiast oszczędności szukają tylko na pracownikach. Od 14 sierpnia będą potrącać kasę za karę, że sklep nie zrobił planu obrotu, który sami nakładają często bez większego sensu. Coraz bardziej firma przykręca śrubę pracownikom i kierownikom. Rekrutacje na kierowników są coraz częściej, bo ludzie mają dosyć tego bezsensu z góry. Walnijcie się w czoło, póki nie jest za późno. Odejdą wam wartościowi pracownicy i przyjmiecie nowych. Może tak ma być, bo nowi nie będą wiedzieć jak było kiedyś. Będą się cieszyc, że dajecie im pracę. Wiem, że pracuje tu ostatni rok. W tej sieci wszystko się zmienia na gorsze. Tylko kierownicy regionalni w górę mają dobrze. Bo są to ludzie, którzy w większości mózg zamienili dawno na chore ambicje. Człowiek się tutaj nie liczy!

Pomocna?
Tak18Nie
Zgłoś
Krzysztof
Użytkownicy czekają na odpowiedź 37 dni.
Kandydat
 Pytanie

Mam bardzo sprzeczne odczucia dotyczące pracy w ME, z jednej strony bardzo fajne wpisy na FB, z drugiej strony cały czas nowe ogłoszenia o pracę, piszę o Łodzi w salonach sprzedaży. Jak jest naprawdę, czy ta praca jest w porządku, a jeśli tak to skąd ta rotacja? I drugie pytanie, czy osoby 40 plus, mają szansę na zatrudnienie?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Zostaw merytoryczną opinię o MediaExpert - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

MediaExpert