MediaExpert

2.2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o MediaExpert

Olgierd Nowy wpis

Praca w firmie jest jak najbardziej ok, jeszcze jeśli ludzie się zgrają jak u nas to może być super praca

Iwonka

Zawsze przed zakupami w media expert odmawiam regułkę: Spraw Boże, żebym kupiła tylko to, po co przyszłam. Nigdy nie wychodzi :D

Karol
@Iwonka

Mam przez to rozumieć, że firma ta oferuje tak dobre produkty, że trudno jest nie skusić się na zakupy innych rzeczy? Przedstaw, proszę, co sprawia, że trudno jest Ci wyjść tylko z planowanym zakupem.

Roswell
@Iwonka

Jesteś idealnym klientem dla pracownika MediaExpert. Będą Ciebie na rękach nosić.

Milenka Nowy wpis
@Karol

Ja też kiedyś wybrałam się na zakupy. W zamyśle miałam kupić suszarkę, bo mi się spaliła. Wyszłam z suszarko- lokówką i prostownicą :D Nie żałuję !

Karol Nowy wpis
@Milenka

Jeśli oferta cenowo jest dobra, a Ty jako klientka zadowolona to dla obu stron oznacza zysk. Czy często robisz zakupy w Media Ekspert i prócz sprzętów do pielęgnacji włosów kupujesz też produkty związane z elektroniką i komputerami?

WielkiFAN

Najgorsza firma ze wszystkich elektromarketów! Naprawdę to jak prowadzona jest polityka firmy, by każdy z pracowników z sobą rywalizował jest straszne, określanie kolorem cenówek co jest opłacalne dla pracownika do sprzedaży, a co nie?! I w ten sposób oszukiwanie klienta?! Pracownicy chodzą, jak mrówki za pensję śmieszną co do wynagrodzenia. Wymyślanie co chwile kontrofert od konkurencji... Odradzam każdemu kto chce mieć dobrze dobrany sprzęt do swoich potrzeb. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Mniej Wyzysku na Pracownikach!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karol
@WielkiFAN

Jak oceniłbyś rotację wśród pracowników w tym miejscu pracy? Czy firma stara się zatrudniać osoby z doświadczeniem zawodowym w obsłudze klienta i sprzedaży, czy może nie ma to większego znaczenia w trakcie procesu rekrutacji do pracy w firmie MediaExpert? Zastanawia mnie, jak to wygląda, dlatego w miarę możliwości, proszę o odpowiedź.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
WielkiFAN
@Karol

Rotacja z tego co wiem w sklepach jest mała, bardziej z winy samych pracowników ponieważ po prostu jak większość ludzi boi się stracić prace! A firma jawnie narzuca im nadgodziny które są nie do wyrobienia w normalny sposób(chodzi mi o mniejsze sklepy, w mniejszych miejscowościach). Z mojej rozmowy kwalifikacyjnej wynikało, że nie jest ważne to czy mam jakieś pojęcie o danym sprzęcie tylko, czy jestem rzetelnym pracownikiem i tyle. Sądzę, że osoby które szukają pierwszej pracy i nie poznały jeszcze tego rynku nie będą widzieć przeciwwskazań, ale jeśli ktoś pracował już w podobnych firmach już tak. Ogólnie nie polecam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karol
@WielkiFAN

Dziękuję za odpowiedź. Patrząc realnie i na podstawie tego, co zaobserwowałeś, pracując w tej firmie to, czy są w ogóle szanse, aby odnieść tam sukces zawodowy? Przez sukces zawodowy rozumiem wyższe stanowisko, lepsze wynagrodzenie oraz większy pakiet socjalny. Firma docenia w ten sposób najlepszych pracowników i daje im szanse rozwoju? Zachęcam Cię, byś przedstawił, jak to wygląda w praktyce.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mmMMMM Nowy wpis
@Karol

Nikt nie jest zatrudniany z łapanki. Rozmowy trwają nawet kilka dni. Mi było ciężko się dostać, ale czułem, że mam smykałkę do sprzedaży i nie odpuszczałem. W między czasie poszedłem na szkolenie z zakresu obsługi klienta i w końcu się udało. Co ważne, mimo, że pierwsza rekrutacja zakończyła się niepowodzeniem rekruter nie zniechęcił mnie do aplikowania kolejny raz ! :)

Tomic

Zero wiedzy sprzedawcow o danym sprzecie ,wciskaja w slepo!

Mandaryniarz
@Tomic

Ciągle się szkolimy. Szkoda, że ktoś wystawia nam taką opinię patrząc przez pryzmat jednej osoby. Nie każdy rodzi się fachowcem.

Klient

Witam. Chciałam kupić telewizor w tym sklepie, lecz pracownik, który mnie obsługiwał chyba miał zły dzień (zero zaangażowania) . Zakupu dokonałam u konkurwncji. Kiedyś bardzo chętnie robiłam właśnie w tym sklepie zakupy.

Mandaryniarz
@Klient

Pozdrawiamy konkurencję. To forum dla pracowników ;) Dobrze powiedziane, każdy ma prawo mieć zły dzień. Zawsze można wrócić następnego dnia lub obsłużyć się samodzielnie...

Joanna

@anonymous, czy na produkt, który zakupiłeś, obowiązywał jakiś rabat? Jeżeli tak to, czy zwróciłeś na to uwagę przy kasie? Przedstaw szczegółowo jaki to był rabat i jeżeli rzeczywiście powinien Ci przysługiwać to, dlaczego finalnie nie został przyznany przez MediaExpert?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous

Rabaty w Inowrocławiu to ściema kupiłem sprzęt AGD za 2000zl i nikt nie zaproponował rabatu więc poco to wszystko

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Joanna

@Jam masz rację, ale niestety taki wymóg ma coraz więcej sklepów, bo tak zwana sprzedaż komplementarna. Ale rozumiem Waszą złość. Zawsze można swoje niezadowolenie złożyć w sklepie. Czy jakiś z pracowników MediaExpert chciałby wypowiedzieć na temat pracy tam? Czy sprzedaż komplementarna utrudnia pracę? Każda informacja będzie przydatna.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Joanna

A jak obecnie wygląda praca w MediaExpert? Chętnie dowiemy się więcej na temat warunków zatrudnienia i możliwości rozwoju.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mr.Martin

Ja napiszę opinię o Media Expert w nowo otwartym sklepie w Focusie w Bydgoszczy. Są duże naciski na sprzedaż polis i jak się ich nie będzie wyrabiało to potrącenie z premii oraz rozmowa z kierownikiem. Mamy obecnie plany indywidualne dzienne i na koniec zmiany musimy pisać e-mail do kierownika sklepu i tłumaczyć dlaczego nie sprzedałem polisy i innych dodatkowych usług. Jest to dla wszystkich bardzo stresujące. Nie wiem czy to tak powinno wyglądać ale jeśli ktoś to przeczyta i będzie wiedział co z tym zrobić bądź do kogo się skierować to proszę o informację.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jam
@Mr.Martin

Głupota na calego. Co oni sobie myślą, to cale szefostwo. Bylem dziś z mamą w MediaExpert w Inowrocławiu. Chcieliśmy prosty tani telewizor dla niej. Kobieta po 50-ce. Znaleźliśmy zgrabny 40 calowy 1400 zł. niecałe, ale jak facet zaczął naciskac na dodatkowe ubezpieczenie bo matryca w nim siada, taki to model, dało się po prostu wyczuć, że wciska nam to ubezbieczenie na siłę. Szybko zrezygnowaliśmy z zakupu. Szkoda pracowników, mają z góry taki nakaz i to się czuje, ale chcialbym by te "ogry" na górze zrozumieli, że nie robią nic dobrego dla firmy, dla swoich pracownikow, którzy pracują w stresie by godnie zarobic, a tym samym dla klientów, którzy mam nadzieje, zrażą sie tak samo jak my. Są jeszcze inne market i życzę ekipie z za lad znalezienia lepszej pracy choć wiem, że nie jest łatwo. Pozdrawiam najniższych.

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
wysoka ela

na miejscu firmy zrobiłbym tak samo, nie ma co ryzykować. firma ma prawo wymagać uczciwości skorop sama jest bardzo uczciwa i solidna, a ceny mają niskie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nani

Czytałem statystyki i mimo iż ta reklama denerwowała każdego to jednak zadziałał tzw. viral advertising. Dużo o nich było w memach, wiadomościach, gazetach dzięki temu spotowi reklamowemu. Przyniosło to ekekty większe niż sami myśleli. Ludzi z ciekawości nawet przychodzili, a że ktoś co jakiś czas coś kupił to duży plus dla nich. Myślę, że cała akcja się udała.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
niskie

Ludzie NIESTETY bardzo narzekają na obecną kampanię reklamową, ponieważ chyba wykupili połowę czasu antenowego w określonych godzinach. Myślę, że marketingowcy odwalili kawał dobrej roboty, bo zapadło to wszystkim w pamięć, ale czy przyniosło to efekty sprzedażowe, może ktoś z pracowników powiedzieć? Chciałbym tam przy okazji spróbować swoich sił - warto?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
hahahahah

widzieliscie pewnie ostatnia reklame w telewizji i pewnie slyszeliscie w radiu ;) ? coz - przyznam wam szczerze, ze nie da sie jej nie zauwazyc bo jes wszedzie i jest w kolko teraz to nawet na fb powstaja jakies grupy. jaj estem przez te reklamy zainteresoany praca, ciekaw jestme czy w sklepach po ttych reklamach jest zdecydowanie wiecej ludzi czy moze sprzedaz jest na tym samym poziomie . potrzebuej pracy jako sprzedawca.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ph

biorą każdego kto umie wciskać przedłużone gwarancje staruszkom co nie wiedzą o co chodzi, jak nie masz skrupułów to aplikuj

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
racja

media to głównie wciskanie ubezpieczeń i dodatkowych usług, doradza niewykwalifikowany (usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
wojtek

[usunięte przez moderatora] z ;Pozkalu \\\'\\\' [usunięte przez moderatora] tańczy nocami na cmentarzu nago na grobach [usunięte przez moderatora]

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
maciek

W związku tym ,że na stronie DRUKARNI ,,Pozkal\'\' szaleje cenzura wymazuje się , wszystkie negatywne opinie , mozna tylko chwalić tę firmę , tak to ustawił zarząd firmy , gwałcąc wolność słowa i demokracje gwarantowane przez konstytucje Rzeczpospolitej Polskiej wielka prośba do uczestników tej strony o pozwolenie skorzystania z niej

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kupujący

Mediaexpert w Inowrocławiu - TOTALNA PORAŻKA !!! Obsługa na poziomie poniżej krytyki. Po pierwsze nie znają się na sprzęcie za który odpowiadają, po drugie można odnieść wrażenie, że Panie i Panowie tam pracujący są za karę... żeby znaleźć kogoś z obsługi trzeba się długo prosić, biegać i szukać sprzedawców... powinni zwolnić część personelu... więcej tam nic nie kupię nawet jakby nie wiadowmo jaka była tam promocja...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

wiadomo znajomości rządzą ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o MediaExpert - Inowrocław

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

MediaExpert