Mam zamiar zacząć studia na kierunku turystycznym i chciałabym dopytać czy jest możliwy staż z urzędu (usunięte przez administratora) Najpierw chciałabym się nauczyć pewnych praktycznych rzeczy i pomyślałam o tym miejscu. Po stażu jest szansa na stałą współpracę, interesuje mnie głównie praca w biurze?
Serdecznie nie polecam nikomu pracy w tej firmie.
Istnieje szansa, żeby otrzymać jakiś konkret odnośnie warunków? Ludzie stale nie polecają ale nie widomo w zasadzie dlaczego. Co Pana spotkało podczas współpracy, że taka opinia?
A długo tu pracowałeś, że Twoja opinia jest negatywna? Jak zakończyła się współpraca, zwolniłeś się sam czy firma dała Ci wypowiedzenie? Byłeś zadowolony z wynagrodzenia?
Warunki? Najlepiej nagrywac rozmowy z doradcami Winterevent - ponieważ później wypieraja się tego co obiecali. Brak dostępu do sauny w pakiecie, albo piętrowe łóżka dla dorosłych ( których miało rzekomo nie być) warunki tych cudownych apartamentów na stoku to : chyba 20-letnia bardzo średnio świeża wkładzina dywanowa, boazeria ma ścianach, stare dawni nie odświeżane ściany, brudno, łóżka niewygodne, naczynia byle jakie i z różnych kompletów. Cisza nocna o 24- teoretycznie....do 24 oficjalnie bardzo głośne animacje , dyskoteki i jakieś kareoke-każdego dnia, a po 20 imprezki glosnie Włochów fo bialeho rana/ głośna muzyka itp...pisać jeszcze? Oczywiście, sa osoby którym to odpowiada, ale Winterevent powinien to ująć wyraźnie w swojej ofercie...nie byłoby nieporozumień, ze ktoś chce spać o 22 a nie ma na to szans...brak takich informacji jedt słaby.
2 tygodnie przed wyjazdem dostaliśmy informacje, ze nie ma dla nas wolnego pokoju, który został opłacony miesiąc przed wyjazdem. Dostaliśmy jedna bardzo niekorzystna propozycje innego hotelu, bez spa i takiego samego wyżywienia. Pomimo prośby o telefon w sprawie rozwiązania sprawy, dostaliśmy po prostu zwrot pieniędzy na konto i 2 tygodnie przed wyjazdem zostaliśmy „z ręka w nocniku” znalezienie teraz w takim terminie wyjazdu graniczy z cudem. Pracownicy nie robili nic aby nam pomoc, spławili nas oddając nam pieniądze.
Ja jestem dokładnie w takiej samej sytuacji - 3 dni przed wyjazdem. Wyjazd jutro, a ja dostałam zwrot pieniędzy na konto. To biuro podróży, to jest jakiś żart i nic sobie nie robi z umów podpisanych z klientem. Nie przestrzegają prawa, lekceważą żądania klienta. Zdecydowanie odradzam!!!
Cieszcie sie , że dostaliście zwrot, my nie, ale warunki pobytu i ,,opieka" Winterevent to dramat......jedyny plus to piękna pogoda
Nie! Rezerwacja I opłacenie w październiku dla 4 rodzin. W grudniu info na miesiąc przed wyjazdem, że nie ma miejsca w hotelu i każda rodzina gdzie indziej. Nie próbują nawet pomóc, po prostu jedziesz albo wypad. Odradzam. Po przyjeździe okazało się że nie ma nas na liście. W hotelu powiedzieli nam że ten operator tak działa i to jest standard. Szef ma to gdzieś bo niska cena więc lepiej znaleźć innego operatora.
Potwierdzam i odradzam serdecznie korzystanie z uslug Winterevent...organizatorzy mają absolutna obojętność na zglaszane problemy, twierdząc ze raka oferta. Na wyjeździe w marileva organuzator nie podsl informacji, ue cisza nicna zaczyna się o 24, a do tej pory codziennie jest regularna bardzo głośna,,animacja " / darcie się kogoś przez mokrofon oczywiście jakieś niewoadomo co..dramat
Szukam pracy w branży turystycznej i na stronie tej firmy znalazłem kilka propozycji pracy. Szczególnie mnie zainteresowało ogłoszenia na Pilota wycieczek / pomocnika rezydenta. Padają zapewnienia o od 4500 zł do 7000 zł – miesiąc i pracy od 8 grudnia do końca marca. Tylko, czy to jeszcze aktualne? I jakie jest nastawienie w firmie wobec pracowników? Zwłaszcza w 2022 r. było tu sporo o pracy. W tym o robieniu bez umowy i kasie do ręki, a także pretensjach. Jaka więc jest obecnie atmosfera i czy kasa na konto, a umowa do podpisu przed wyjazdem?
Czy Abc-Holiday Sp. z o.o. oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę, czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?
W ofercie sauna była w pakiecie, przy wymeldowaniu okazało się ze musimy zapłacić za nia osobno 90 eur. Przy mnie właścicielka pensjonatu zadzwoniła do agencji i słyszałam jak byli przekonani, ze jest w cenie i im tłumaczyła, ze to ich błąd. Padło również pytanie czy porozmawiają w takim razie ze mną i wyjaśnia sprawę po czym padło stanowcze Nie. Właścicielka była zażenowana postawa biura. Jak zadzwoniłam do właściciela to powiedział, ze nie będzie ze mną rozmawiał i mam zadzwonić na infolinie i tutaj niespodzianka juz nikt od nas nie odebrał telefonu. W poniedziałek w zwuazku ze skandaliczna postawa zgłaszam sprawę do rzecznika praw konsumenta i będę domagała się nie tylko zwrotu za saunę ale za cały wyjazd w zwiazku z niedotrzymaniem warunków umowy. A wystarczyło przeprosić, porozmawiać i zwrócić za coś co powinno być zgodnie z oferta opłacone. Nie będę już więcej płacić za błędy i niekompetencje innych.
Miałem okazję pracować w zeszłym roku w tej firmie.Serdecznie nie polecam nikomu pracy z tą firmą i z takim szefostwem. Pracowników traktuje się raczej przedmiotowo. W firmie panuje chaos oraz obwinia się pracowników za jakiekolwiek niepowodzenia głównie pilotów wycieczek.
Ale można chociaż nabyć jakieś doświadczenie w zawodzie? I oplacało się to pod względem zarobków?
Nie polecam tej firmy. Proszę się zastanowić przed wyjazdem i poczytać opinie w internecie.
Możliwe, że ktoś mógłby chcieć zaszkodzić firmie? Bo widzę, że pojawiły się nagle 4 negatywy w dość krótkim odstępie czasu od siebie. Pisała to jedna osoba? Jakieś podejrzenia?
Firma krzak, zarządzana w sposób jakiego jeszcze nigdy nie widziałem. W wielu konkurencyjnych firmach jeździłem jako instruktor, ale ta firma to jeden wielki żart. Nie polecam nikomu pracy, bez umowy wszystko kasa do ręki.
Pracowałem przy serwisie nart. Nie polecam. Podejście szefostwa jak za PRLu. Chamstwo i Prostactwo na porządku dziennym. Pretensje do pracowników i obwinianie za złą organizację lub za brak zdolności do organizowania wyjazdów narciarskich. Nie mam pojęcia jak ta firma jeszcze funkcjonuje. Prawa pracowników pod wielkim znakiem zapytania, czy takie istnieją w tej firmie.
Pracowałam w sezonie zimowym jako instruktorka.W wieku firmach pracowałam, ale czegoś takiego jeszcze nie widziałam. Pracownicy i szefostwo nie szanują ludzi, klientów i pracowników. Panuje tam jedna wielka impreza, instruktorzy uczą pod wpływem alkoholu, często nie posiadając zezwoleń i uprawnień do nauki jazdy na nartach .
Nie polecam tej firmy na wyjazdy narciarskie. Pieniądze z wyjazdu w pandemii nie zostały zwrócone. Bardzo aroganckie podejście pracownika infolinii Pana Marcina. Szczerze nie polecam
Ta firma to jakiś niesmaczny żart. Kontakt z nimi to absolutny żart. Ich kultura również A to, że zapłaciliśmy za transport i firma nie raczyła nawet nas poinformować, że tego transportu nie ma to jest już jakiś wyższy poziom żartu.
Widzę, że w waszym przypadku karuzeli śmiechu nie będzie końca. :( A tak poważnie, to jednorazowo się to zdarzyło? Może mieli jakieś problemy u siebie, przeprosili chociaż?
Nie polecam wyjazdów z tą żenującą firmą. Szukam wyjazdu na ten sezon i przypomniałem sobie że byłem z tymi złodziejami w kwietniu 2019roku. Pobrali na miejscu kaucje w kwocie 50 EUR a później nie oddali tłumacząc się zniszczeniami w pokoju których nie było. Pracownicy to zwykłe popychadła szefa który jest totalnym gburem. ODRADZAM ODRADZAM ODRADZAM ... szukam dalej.
Pracowałam jako pilotka zima. Praca dla tych co się nie boja roboty. Od rana do nocy robota, wynagrodzenie mega wysokie, pełne zabezpueczenie stroje itd.
Fajnie wiedzieć, że wykazując się zaangażowaniem można w Abc-Holiday naprawdę bardzo dobrze zarobić. Byłoby dobrze, jakbyś podała jeszcze jakieś konkrety związane z pracą w tym miejscu. Jak atmosfera między współpracownikami - jest w miarę przyjazna czy nie za bardzo?
Podpowiedzcie jak nastroje w firmie, czy zaszły zmiany w funkcjonowaniu w związku z pandemią i czy warto aplikować?
Firma absolutnie nieszanująca klienta: mimo że wiadomo było że w koronawirusie stoki we Włoszech zamknięte,namawiali do ugody gdzie zwracali 40%. W przypadku nie podpisania ugody, totalna olewka,brak odzewu na maile czy telefony, i oczywiście brak zwrotu pieniędzy!
Praca dla Abc Holiday to dla mnie najlepsze zawodowe doświadczenie. Dają ogromną szansę rozwoju, obdarzają zaufaniem i traktują każdego równo. Pracy jest dużo, trzeba być na to gotowym, ale po sezonie wiesz, że zostałeś doceniony i bardzo dobrze wynagrodzony. Życzę sobie jak najdłuższej współpracy. Możliwość pracy na wielu stanowiskach - instruktor narciarstwa, snowboardu, pilot, rezydent, animator - każdy znalazłby coś dla siebie i przy okazji przeżyje niesamowite chwile w towarzystwie całej ekipy. Polecam jak najbardziej!
Na jakim konkretnie stanowisku pracowałaś w firmie Abc-Holiday i jakie musiałaś mieć ukończone kursy, żeby w ogóle móc podjąć pracę jako pilot wycieczek lub animator? Myślę, że warto doprecyzować tę kwestię. Czy poza sezonem masz także zapewnione zatrudnienie? Opieka nad turystami jest całodzienna, czy możesz mieć wolne weekendy? Dodaj proszę na ten temat kilka słów.
@Który z nich? Masz inne zdanie na temat pracy w Abc-Holiday? Możesz je tu śmiało wyrazić! Weekendy w tej firmie są wolne?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Abc-Holiday Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Abc-Holiday Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Abc-Holiday Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 1 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!