N2H SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie N2H SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do pracy w N2H SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ o rekrutacji.


Branże: AGD - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o N2H SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ w Kielce

rozczarowana
Były pracownik
 Pytanie

Osobiscie nie polecam pracy w tej firmie. Obiecywano rozwój, podnoszenie kwalifikacji... osobiscie mam wrazenie ze w rozwoju się cofnęłam. Dodatkowo stres,nerwy zwiazane z praca i nadmiarem obowiazków mocno nadszarpnęły psychike przez lata pracy tam. Czy są jakies plusy? Praca w ładnym miejscu, rabaty pracownicze -30%, za zrobienie targetu lub wygranie wewnetrznego konkursu przyznawane są nagrody pienieżne na integracje zespołu, premie za wyrobienie planu miesiecznego (dziennego tez ale to są dosłownie grosze...) Minusy? Zdecydowanie wiecej. Stluczki - pracownicy i klienci płacą za zniszczony produkt -50% ceny ale i tak to żart, zeby pracownik w zaden sposob nie byl choc czesciowo zabezpieczony od szkód pracując tyle godzin dziennie z porcelaną, szkłem itd.z kolei sytuacje z klientami częste i bardzo nie przyjemne - złosc, awantury i wyzywanie sie na pracowniku bo to jego wina ze zle ustawił towar a najczesciej centrala za to odpowiada i kazą dokładac towar do pełna. Wieszający sie system to powracający problem i znowu zlość klientów kierowana w strone pracowników. Są ciagłe zapewnienia o zmianie systemu juz od kilku lat i nadal nic. Dodatkowo jest bardzo duzo papierkowej roboty przy reklamacjach czy zwrotach towaru co znowu powoduje zlosć i zniecierpliwienie klienta. Nawał pracy m.in co chwile zmiany aranzacji co za tym idzie nocki(oczywiscie nie płatne ekstra)ktore kiedys były moze raz na miesiac czy dwa, obecnie zdarza sie nawet raz w tygodniu - pracownik czesto po zmianie dziennej idzie prosto na nocke pracujac do rana bo brak ludzi do pracy, (etaty tna jesli tylko mogą) a tyle godzin to jest mocne nadszarpniecie kodeksu.. Rowniez dostawy i palety - wysokie, ciezkie i brudne. Trzeba nie raz dzwigać kartony wypelnione porcelana a w ponad 90% na salonach pracuja kobiety... palet jest czesto wysylanych za duzo, mimo ze sklep ma okreslony limit tygodniowy to pchaja towar na sile, czesto ten ktorego sklep nie potrzebuje, byle odetkac sobie magazyn, a pracownicy nie maja jak poruszac sie na swoim magazynie bo jest zawalony mimo ze dba sie o niego, nie raz na glowe zwalaja się meble z wysokich stosów towaru. Centrala wymaga wyrabiania się z robota w terminie, w wymaganej godzinie nawet, nie zwraca się uwagi na to ze ludzie są przeciążeni i czasem nie można nawet przysłowiowo podrapać się po tylku. Strasznie duzy nacisk na obsługę klienta ale nikt nie potrafi zrozumieć że nie da się tego robić jeśli trzeba rozłożyć 5 palet towaru, przearanżowac pol salonu i zrobić przecenę.. rozkład pracy narzucany przez centrale jest nie poważny, ludzie nie mają zdolności rozdwajania się przy czym dobrze było by isc na przerwę ktora prawnie nam przysługuje czy do toalety... Smutne ze polska firma jest kolejna z wielu sieciowek ktora nie stawia na człowieka tylko zysk i nie uczy się na błędach totalnie nie słucha ludzi i ich potrzeb.

sklep porażka
Inne

NIGDY NIE KUPUJCIE PRZEZ STRONĘ. Odradzam zakupy w sklepie Homla, towar przysłany w innym kolorze niż zamówiony, nie odpisują na maila, na infolinie nie da się dodzwonić. Jakiś dramat, jeszcze z czymś takim się nie spotkałam, a niby taka firma. Patrząc na opinie poniżej takie sytuacje nie są jednorazowe, tylko notoryczne.

1
Grek
Inne

Zostałem (usunięte przez administratora) przez homla .Przyszła przesyłka i okazało się że brak elementu.Za przesyłkę zapłaciłem niemało bo ponad 400 zł.Piszę do nich reklamacje i żadnego odzewu.(usunięte przez administratora)

1
Patka
Inne

to jest jakiś dramat!!!!!!!!!!!!!! w lipcu zakupiłam krzesła, których do tej pory nie mam w komplecie. Nogi od krzeseł były już 2x wymieniane ponieważ przychodzą obdrapane jakby je ktoś spod śmietnika pozbierał!!!!!!! na stronie internetowej są dostępne a pani twierdzi: " Otrzymaliśmy potwierdzenie z magazynu, że wszystkie nogi do krzeseł posiadają defekty. Nie jesteśmy w stanie wysłać pełnowartościowego towaru. Proponujemy odbiór wszystkich krzeseł na nasz koszt i zwrot środków. Prosimy o decyzję." Wciskają ludziom SZMELC i tyle.

1
Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Kierowniczka jednego z salonów zaprosiła mnie na rozmowę w sprawie pracy. Na początku powiedziała, że to świetna firma, taka dbająca o pracowników, że ona sama dba o swój personel, że nie pracuje się po 12 godzin, tylko 8, żeby był zachowany równoważny styl pomiędzy pracą a życiem prywatnym, itd,itp, a później zapytała mnie, czy mogę w pierwszy dzień pracy przyjść na 12 godzin.Coś tutaj się wyklucza, prawda? Nie przyjęłam tej pracy.

Pytania

Czy jestem myśląca-naprawdę usłyszałam takie pytanie.Ponieważ jestem myśląca, to nie przyjęłam tej pracy.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(837 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Klient
Inne

14.08 zakupiłam krzesła niestety przyszły z nogami których nie da się skręcić. Do dziś nie mam odpowiedzi na maile. Na infolinie nie da się dodzwonić. (usunięte przez administratora)

1
Aa
Inne

Boże, co za beznadziejna firma. Szlag mnie trafia. Od czerwca bujam się z wymianą ławy, a mamy połowę sierpnia. Nigdy więcej nie kupię tam rzeczy. Po pierwsze, nie ma normalnego kontaktu z biurem obsługi, po drugie towary jakościowo są dramatyczne. Zwykła tandeta. Sklep online ma mocny marketing ale nic poza tym. Nic dziwnego, że nie można im normalnie wystawić opinii, bo już dawno po prostu by upadli.

2
Gal
Pracownik
@Aa

Taaa marketing, taka obsługa, brak odpowiedzi na maile, nie odbierają telefonu to najgorszy marketing, w kwietniu się pokusiłem zamówić i nigdy więcej, odradziłem już wszystkim znajomym, masakra ile się uzeralem z nimi

3
Pytanie
 Pytanie

Czy organizowane są wyjazdy, imprezy, spotkania integracyjne w Homla Sp. z o.o.?

Kara
Pracownik
@Pytanie

Impreza może raz w roku... Wigilia, socjal skromny, firma raczej oszczędza

mixx

Pracował ktoś jako magazynier w Błonie Pass i może się podzielić opinią na temat pracy zarobków i atmosfery.

mixx

Pracował ktoś jako magazynier w Błonie Pass i może się podzielić opinią na temat pracy zarobków i atmosfery.

anonim

(usunięte przez administratora)

AS

"Praca w tego typu firmie, będącej w grupie kapitałowej najbogatszego Polaka ma swoje plusy jak i także minusy." Od teraz wszystko stało się jaśniejsze... można doznać oświecenia.... Na pewno najbogatszy Polak żałuje, że ciebie tam już nie ma... wolne żarty

szczery

Jak dobrze, że wspomniałeś o niekoniecznie kompetentnych osobach. Na szczęście dzięki Tobie mamy o jedną taką osobę mniej ;)

SayWhat
@szczery

Interesujące.. człowiek napisał wbrew pozorom jedną z bardziej przychylnych opinii i były współpracownik bez oporów tą wypowiedź zhejtował. Zero szacunku oraz zrozumienia wobec ludzi. Cała homla którą pamiętam ????

LALA
@szczery

Brawo za szczerość, 100 % racji

TezTamPracowalam

A ja potwierdze to co napisal Lukasz mialam okazje pracowac z ta sama przelozona i to straszny czlowiek a atak o braku kompetencji autora opinii? Hahaha pewnie sama napisala bo zabolalo

nick

Pozostaje jedynie stwierdzić, że głośna krowa mało mleka daje, drogi przedmówco...

Obserwator
@nick

No cos w tym jest ;) Ci co sie znają na swoim fachu to pracują nadal I jakoś homla ma sie tylko lepiej

@Chuck
@Obserwator

Ci co się znają "na swoim fachu" i odeszli mają się znacznie lepiej niż w Homli :D

lila
@@Chuck

na pewno. w czasach kryzysu maja i beda mieli lepiej hahaha

Chuck
@lila

Wyobraź sobie, że nie wszyscy pracodawcy zwalniają ludzi, albo tną etaty. Dobry zarząd potrafi działać w kryzysie.

Niki
@TezTamPracowalam

o tak, szefowa krytyki nie znosi, na pewno ona komentowała, Łukasz trzymaj sie :)

jacek
@Chuck

za dużo tvpis oglądasz

szczery
@Obserwator

"Ci co się znają na swoim fachu" to pracują, ale nie w Homli. Żaden fachowiec nie zdecyduje się na pracę za takie pieniądze.

roman
@szczery

to dziwne w takim razie że ci wszyscy specjaliści którzy się tutaj wypowiadają, że za takie marne grosze nie będą pracować, zatrudnili się i przyjęli takie a nie inne warunki finansowe. NO chyba że ktoś ich zmusił do pracy... "Lekki" paradoks i sprzeczność w wypowiedziach dostrzegam. Dla mnie odpowiedź nasuwa się sama, może to jedynie samozwańczy fachowcy ? Nie zauważyłem również aby przy pracy owej pracy specjalistów marka faktycznie się rozwinęła... Forum od dłuższego czasu wypełniają komentarze osób niezadowolonych z obsługi zamówień internetowych... Ludzie dyskutujecie z faktami.

1
Pracuje tam
@roman

Dokładnie tak Ci, co nie dali rady, to teraz narzekają - zwolnili sie, bo byli ciency i tyle w temacie Taka natura tych, którzy przeceniają swe możliwości Jak ktoś jest dobry, to robi swoje i nie ma powodu, by narzekać A jak ktoś ma ambicje większe, niż umiejętności, to wylewa żal tutaj

2
Xyz
@Pracuje tam

Ktoś się zwolnił, bo był cienki, a może znalazł po prostu lepszą pracę albo miał już dość swojego szefa. Wystarczy wrócić do opinii Łukasza. Osoby atakujące autora chcą na siłę odciągnąć uwagę od meritum.

Mariusz
@Pracuje tam

A ci co nieudolnie dbają o swój dobry PR dla dobra firmy i własnego niech zawieszą tą dyskusje i rozwiązują swoje problemy wewnętrznie zanim inwestor zacznie sprawdzać co tam się dzieje.

jeszcze chwilę tu pracuję

@pracuje tam , czyli wszyscy zarządzający tą firmą, których ewidentnie boli prawdziwa i szczera opinia Łukasza, przestańcie się kompromitować tak żenującymi wypowiedziami. Kierujecie duża firmą (jak kryzys pokazał - dość nieudolnie), a Wasze wypowiedzi są na poziomie gimnazjum :( Ręce opadają :(

agnieszka s.
@jeszcze chwilę tu pracuję

Autor pierwszego wpisu chyba na bieżąco swój PR tutaj sam buduje, bo to od jego "eksperckiej" opinii dyskusja się rozpoczeła. Mogę być z gimnazjum ale ty to w takim razie w żlobku siedzisz. Efekty zarządzania firma nie sa widoczne z dnia na dzien, na to pracuje się latami, ale jak nie ma kim robic to pozniej wszyscy jeden na drugiego winę i żal przelewa, bo nikt nie może przyjąc do swego ptasiego móżdżka że może nie jest tak wspanialy jak jemu się wydaje. Poskreslam jeszce raz zeby zwrocic uwage od kogo dyskusja sie rozpoczela i kto w pierwszej kolejnosci zaczal oczerniac bylych wspolpracowników, w momencie jak sam zwinął żagle. Dżentelmana poznaje się po tym nie jak zaczyna ale jak kończy. Nikt go nie zmusil aby atakowac personalnie kogokolwiek na forum internetowym a jednak poczul się niezwykle zobligowany aby podzielic się ze światem swoim niebywałym odkryciem. Przerost formy nad treścią. Temu Panu już dziękujemy i niech zaprzestanie rozwijania dalej tego wątku i powielania komentarzy pod głownym postem.

Luna
@agnieszka s.

Chłopak napisał subiektywną opinię, takie jego prawo, nikogo nie oczernił ani nie atakował, po prostu powiedział dlaczego się zwolnił i jakie w firmie panują zwyczaje. Być może dla kogoś takie info będzie przydatne, od tego ten portal jest. Trochę dystansu do siebie.

Ja
@AS

Ten pan ma chyba jakiś dziwny ciąg na władze Tylko ogłady brak

Nikola

Pierwszy raz skorzystałam z zakupów z tego sklepu i niestety prawdopodobnie ostatni. Sklepy Homla ładnie się prezentują w centrach handlowych. Jednak musiałam zamówić coś online, a nie kupić stacjonarnie. Jestem zawiedziona. Najpierw zero kontaktu ze sklepem przez tydzień czasu i otrzymałam wiadomość, że zamówienie nie opłacone, a opłaciłam je od razu. To był dla mnie stres. Bałam się, że moje pieniądze gdzieś przepadły. Potem czas oczekiwania na przesyłkę był kosmicznie długi, ale w końcu dotarła (rozumiem, że mogło to wynikać z pandemii). Tu kolejne rozczarowanie wysłano mi porysowany element. Jestem bardzo niezadowolona z usług tego sklepu przy zakupach online. Oczywiście możliwe, że to jednorazowe niedopatrzenie, jak wspomniałam zamawiałam w końcu w tym sklepie coś pierwszy raz. Jednak myślę, że zraziło mnie to na tyle, że już więcej nie zamówię tam online.

Patrycja

Patrząc się na wszystkie komentarze na tym portalu widzę ze od mojego odejścia nic się nie zmieniło.. ciągła zawiść, wyższość i obłuda królują w tej firmie... Pracowałam w Homla 1,5 roku, jako młoda osoba chciałam nabrać doświadczenia. Niestety pracując W jednym z sklepów stacjonarnych ciagle miałam wrazenie ze jestem zwykłym „murzynem”... Ciagle dało się odczuć wyższość ze strony centrali. Sprzedawcy, zastępcy i kierownicy to zwykle robaki. Jak wszyscy wiedza bez fundamentów nie ma domu, a fundamentem sa sprzedawcy niestety niektórzy o tym zapominają. W sklepach stacjonarnych pracuje około 90% kobiet, na sklep w ciągu tygodnia przypada ok 10/11 , 2m palet. Praca po 12h przez cały ten czas trzeba rozłożyć od 2 do 3 palet przy mniejszych sklepach, przy większych to ok 5 palet oczywiście nie zostawiajac na sklepie kartonów. Najważniejsze palety nie wjeżdżają na zaplecze bo nie ma na to miejsca, wiec jak można się domyśleć dostawa wjeżdża na sklep. Troszeczkę bez sensu rozwiązanie uwzględniając to co napisałam wyżej (kartony x dostawy nie mogą być widoczne na sklepie). Dodatkowo waga kartonu to od 6 do 8/9 kg ściągnięcie z 2 m palety takiej wagi to jest wyczyn jak na siłowni ale to oczywiście mało ważne. Na sklepie pracuje w ciągu dnia ok 3 osób do rozładowania dostawy w ciagu dnia potrzebne są 2 osoby , dodatkowo towar trzeba ocenowac, ZŁOŻYĆ I SKRĘCIĆ MEBLE, rozłożyć na sklepie, co do cm poniewaz gdy jest wizytacja centrali (nie ważne czy jest duży ruch czy nie pracownik w sekundzie ma poprawić wszystko) nie zapominając oczywiście o obsłudze klienta, aranżacji sklepu, rozładunku towaru, sprzedaży kasowej itp. To jest standardowy dzień ale nie zapomnijmy o najważniejszym ! Pieniądze. Podstawa dla zwykłego sprzedawcy to o 100 zł brutto więcej niż najniższa krajowa czyli ok 80 zł netto a benefity jakie proponuje firma? premia w wysokości od 30 zł do 100 brutto... nie ma multisport, prywatnej opieki medycznej czy czegokolwiek innego co było by rekompensatą za włożoną prace przy tak marnych pieniądzach. Dodatkowo ciagle maile ponaglające ze utarg za mały, ze obsługi nie ma. Niestety nikt do tej pory nie wytłumaczył mi z firmy jak można się rozdwoił i zrobić To wszystko przy tak małej ilości pracowników na zmianie doliczając ilość obowiązków. Wielokrotnie w ciagu 12h Nie ma czasu nawet na przerwę bo jest nawał pracy. Nie zapominajmy tez o nockach! Tak, dwa razy w miesiącu jest zmiana aranżacji sklepu czyli cały sklep jest do modyfikacji. W ciagu takiej nocki spędza się od godziny np. 17:00 do 9:00 rano dodatkowo żeby obejść płacenie pracownikowi 2x stawki , do rozliczenia wpisywane są godziny dzienne, wiec w przypadku wypłaty nie ma co liczyc na to ze dostaniemy większe wynagrodzenie za prace w nocy. A jak wszyscy wiemy zmiany nocne liczone są od 23:00 do 7:00 rano. Wiec jezeli ktokolwiek zastanawia się nad przyjęciem do tej firmy niech trzy razy zastanowi się czy za najniższa krajowa nie lepiej zatrudnić się na wyspie i nie być poniżanym i traktowanym jak śmieć i zwykły robol;) W przypadku komentarzy, oczerniasz , kłamiesz , wytoczymy sprawę itp. jak to już miało miejsce w przypadku jednej osoby to chce dodać ze nie podpisywałam umowy na której wyszczególniony był podpunkt zabraniający mi oficjalnie mówić o realiach panujących w Homla. Niestety mamy wolność słowa, ja nie jestem w żaden sposób zobowiązana przed przestrzeganiem tajemnicy a to portal do komentowania i dodawania opinii na temat pracy (po to właśnie został stworzony i dlatego wciąż istnieje). Dodatkowo czuje się zobowiązana przestrzegać młode osoby, którym zależy na podnoszeniu swoich kwalifikacji bez lizania ...... i pracy z czystym sumieniem, bez oczerniania, kłamania itp. Niestety Jeśli chodzi o sklepy stacjonarne, to praca dla osób bez ambicji. Masz ambicje i pracujesz? Nie awansują cię a jak masz szczęście i awansują to dostaniesz 150 zł brutto więcej niż zwykły sprzedawca a obowiązków jeszcze wiecej☺️

Ja

Tak czytam to z ciekawości i się zastanawiam kto normalny sugeruje się opiniami na tego typu stronach? Przecież one są (były i będą) po to aby sfrustrowani ludzie mogli dać upust swoim emocjom ale z pewnością nie są po to aby przedstawić obiektywną prawdę. W sytuacji gdy podaje się opinie anonimowo i jednostronnie to równie dobrze mogę o każdym z Was napisać wszystko ale czy to znaczy, że będzie to prawdą? W każdej rzeczywistości są ludzie którzy są niezadowoleni i mają do tego prawo, niestety człowiek też ma często skłonności do dostrzegania winy poza samym sobą. Kompletnie nie rozumiem ludzi którzy hejtują a nadal gdzieś pracują - po co? nie szkoda Wam życia? zmieńcie pracę i bądźcie szczęśliwi, życie jest za krótkie na takie męczarnie jak niektórzy tu przedstawiają. Jeżeli ktoś liczy na to, że anonimowe wylewanie pomyj w internecie coś zmieni to jest w błędzie, nic nie zmieni - może jedynie dać Ci kilka "lajków" tu i kilka komentarzy poparcia, w samej firmie to absolutnie nic nie zmieni.

1
Hooooome
 Pytanie

Wiadomo już kiedy nastąpi otwarcie sklepów?

Lara
@Hooooome

Może mają problemy finansowe...

xyz
@Lara

Większość sklepów jest już otwarta, kolejne otworzą się wkrótce. Zapewniam, że to nie kwestia problemów finansowych.

hgh

Dodzwonienie się do działu obsługi klienta graniczny z cudem, na zamówienie czekam ponad tydzień...

1
Zawiedziony

Praca w biurze homlii to najgorsze moje doświadczenie. Tutaj można jedynie cofnąć się w rozwoju. Firma bez skrupułów pozbyła się dużej grupy pracowników a po dwóch dniach przyjęła program antykryzysowy. Sposób zarządzania firmą na niskim poziomie.Nadgodziny? oficjalnie nie istnieją. Brak specjalistów. Zaraz po kryzysie uciekam stąd.

Oszukana

Nie dostalam pelnego zamowienia pomimo ,iz na zaplaconej fakturze jest m in pozycja fotel ..ktory do mnie nie dotarl ...nikt nawet nie odpowiedzial na moje zgloszenie o braku zamowionego ,zaplaconego towaru ...

Asia

Nie odpowiadają na emaile. Otrzymałam uszkodzony towar, od 3 tyg otrzymuję tylko automatyczną odpowiedź. Do dnia dzisiejszego towar nie został wymieniony, ani nie otrzymałam zwrotu pieniędzy.

1
REN
@Asia

WITAM. Czy udało Ci się w końcu z nimi skontaktować? U mnie też brak odpowiedzi.

Pracujaca

Niestety kolejna z wielu sieciowek ktora mimo zamkniecia galerii handlowych kaze pracownikom przychodzic do pracy !!! Obled !!! Czy zmienianie witryny albo tez robienie porzadkow to rzecz nie cierpiaca zwloki ??? Tym bardziej ze nie wiadomo ile jeszcze te galerie beda zamkniete ??? Tak rzekomo dbacie o swoich pracownikow ale mimo to kazecie przychodzic do pracy i robie te glupoty ktore przy zamknietym sklepie i tak nie maja znaczenia ??? Przez takie podejscie wlasnie ten wirus sie szerzy a wy narazacie ludzi !!! Wielki minus i tej firmy nikomu nie polecam !!!

1
...
@Pracujaca

Jest wybór, nie chcesz, obawiasz sie nie przychodź. Każdy ma wolny wybór. Ja nie chodzę, poradzę sobie, na początku miesiąca wpadło trochę godzin, ale nie każdy miał to szczęście. Nikt nikogo do pracy nie zmusza. Pomyśl o tych co pracują na zlecienie. Z czego opłacą rachunki?

Gosc
@...

Umowy zlecenie zostały zwolnione.

Ufo

Praca w tej firmie mogłaby zostać opisana trzema słowami- mobbing, wyzysk i wyniki. Jak już ktoś wcześniej tutaj wspomniał, kierownik to osoba która musiała założyć własną działalność. Pracuje ciężko, nawet bardzo, a to wszystko po to aby chociaż trochę odciążyć zespół który jest wykorzystywany do ostatniej kropli potu. Ciągłe zmiany VM, przerzucanie wszystkiego na sklepie z prawa na lewo i z przodu na tył, po dwóch tygodniach to samo, bo przecież KLIENT już zdążył się napatrzeć i trzeba coś zmienić coby takowego delikwenta na zakupy przyciągnąć. Codzienna dostawa, czyli dawka wkurzenia i frustracji ponieważ wysyłają zbyt duże ilości tego co już mamy i czego nie potrzebujemy. Do nikogo nie dociera fakt, że na sklepie jest zbyt dużo towaru i nie ma gdzie upchać nowych rzeczy. Ale pojawia się także promyczek nadziei! Osoby z centrali cudownie zainteresowane prosperowaniem sklepu. Przychodzą, oglądają, robią zdjęcia i wysyłają gdzie trzeba (no tak, przecież nikt nie zniży się do poziomu zwykłego sprzedawcy, nie powie co jest nie tak, nie zapyta dlaczego lub czy potrzebna nam pomoc). W okresie przedświątecznym kiedy przychodzili zobaczyć nasza pracę od wewnątrz znalazła się nawet osoba która zamiast wykonać zadanie, wysłała zdjęcia do RKS że coś jest niewykonane. Brawa! Wielkie, wielkie brawa za umiejętność pracy w grupie. NOCKI. Na ten temat można napisać osobny rozdział, a nie akapit (niestety nie mam na tyle miejsca). Jest ich coraz więcej, są coraz dłuższe i coraz bardziej bez sensu. Wymagają od nas abyśmy coś, co możemy zrobić w ciągu dnia robili w nocy tylko dlatego, że KLIENT (w końcu nasz pan, albo (usunięte przez administratora) zależy z jakiej perspektywy patrzeć) nie może czekać i nie może (broń Boże!) zostać nieobsłużony. Jak widać minusów jest wiele, nawet nie wymieniłam ich wszystkich (z powodu braku miejsca o czym wspomniałam powyżej), ale co mnie skłoniło do wylania tutaj swoich żali? Pandemia coronawirusa. Na fb ładnie napisany post o tym jak to dbamy o pracowników, jak to sklepy stacjonarne przykładnie zamknięte żeby nikogo nie narażać (KLIENT, owszem KLIENT narazany nie jest, ale zapraszamy do zakupów online, kurier ważny nie jest, on rodziny i siebie chronić chyba nie musi) i inne piękne słówka. Jak jest w praktyce? Zero żelu antybakteryjnego, zero mydła dla pracowników (chwała kierownikowi że w tym trudnym czasie udał się na wielką bitwę pod Rossmannem), zero zapytania jak sobie radzimy, no bo przecież po co? Galerie otwarte więc hurra, wysyłamy maile do pracowników z zapytaniem jaki mają plan działania na ten trudny czas. No bo przecież pandemia pandemią, ale plan i skuteczność muszą być zrobione. Jednak nie to jest tutaj najgorsze, tylko to, że pomimo zamkniętej galerii nadal musimy pracować. Przecież trzeba posprzątać i poukładać sklep, a firma nie będzie płacić na pusto. Nie chcesz pracować? Nikt Cię nie zmusi ale zgłoś urlop. To nic że masz plany na wakacje. Sumując? Nie polecam x1000

Zostaw merytoryczną opinię o N2H SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - Kielce

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w N2H SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ?

    Zobacz opinie na temat firmy N2H SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 49.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w N2H SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 32, z czego 1 to opinie pozytywne, 26 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy N2H SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ?

    Kandydaci do pracy w N2H SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

N2H SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.9/5 Na podstawie 60 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Al. Solidarności 36
    25-323 Kielce
  • NIP: 6572924116 KRS: 0000624595
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
N2H SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Przejdź do nowych opinii