OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM. Nie dziwię się pozytywnym opiniom, ponieważ sama wraz z rodziną korzystałam z usług serwisu od chyba kilkunastu lat. Nie miałam powodów do niezadowolenia, serwisanci zdawali się być ekspertami w swojej dziedzinie. Tym bardziej byłam zszokowana, kiedy z naprawy otrzymałam porysowanego (wygląda jakby ktoś bawił się śrubokrętem) laptopa bez śrubek na spodzie - nie było żadnego powodu, aby w ogóle go otwierać, ponieważ miał być tylko wgrany Windows. Laptopa miałam w idealnym stanie, był dosłownie kilka razy użyty. Oczywiście zgłosiłam reklamację, na co właściciel natychmiast mnie wyśmiał i powiedział, że będzie się wszystkiego wypierał. Całkowicie mnie zlekceważył. Nie było możliwości dojścia z nim do żadnego porozumienia. Dodatkowo odmawiał założenia maseczki, twierdząc że jego ten przepis nie dotyczy. Zmuszona byłam wezwać policję. Z jakiegoś powodu właściciel od razu zaczął przestawiać znak przed sklepem, wychodząc mówiąc do mnie: "Mam nadzieję, że niczego pani tutaj nie ukradnie. Wygląda pani na taką." Padło znacznie więcej aluzji oraz przytyków pod moim adresem, bezczelność nie miała granic. Pan kategorycznie odmówił polubownego rozwiązania, jak również wydania paragonu czy jakiegokolwiek potwierdzenia zapłaty.
Nie dość, że mimo obietnicy nie raczyli zadzwonić, zgodnie z umową jak wymienią klawiaturę w moim laptopie acer (Sam się musiałem dopraszać) to okazało się, że górna strzałka była krzywo włożona, po czym odczepiła się i część od niej się wyłamała, to jeszcze jak się klika parę dolnych klawiszy to okazuje się, że wokół nich 3-4 sąsiednie się ruszają Ale to nie jest najlepsze, skurczysyny uszkodzili mi ekran, jest czarna kropka, która wcale nie jest brudem na górze ekranu i wcześniej jej tam nie było Rozważam pozwanie ich Podsumowując zdecydowanie nie polecam, już lepiej iść do psa by ci ją naprawił
Hej, możesz się do mnie odezwać? Mnie również zniszczyli sprzęt. Może da się z tym coś zrobić? izabanuae@gmail.com