Opinie o Stores Poland Sp. z o.o. w Gdynia

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie Stores Poland Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do pracy w Stores Poland Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Stores Poland Sp. z o.o. w Gdynia

Michał Nowy wpis
Inne

Jaka w firmie jest hierarchia pracowników ?

Tola

Ta firma to jakaś pomyłka odradzam, totalny brak szacunku do pracownika, rotacja, część ludzi ucieka sama jak szczury z tonącego okrętu a cześć zostaje zwalniania nagle z dnia na dzień

Łukasz Napierała, Dyrektor Sieci Sklepów Horyzont
@Tola

Witaj Tolu Dziękuję za Twoją opinię! Jest dla mnie bardzo ważna- osobiście pracuję nad stałym poprawianiem jakości procesów zachodzących w naszej firmie. Dbam o to, aby nasza firma była miejscem jak najbardziej przyjaznym ludziom. W tym kontekście bardzo martwi mnie totalny brak szacunku do pracownika, o którym wspominasz w swojej opinii. Czy mogłabyś doprecyzować sytuację o której piszesz? Będzie to dla mnie bardzo pomocne, aby na przyszłość wyeliminować takie sytuacje, w których ktoś może poczuć się u nas nie szanowany. Będę wdzięczny za odpowiedź- możesz przesłać ją na adres: opinie@fam.gda.pl Pozdrawiam.

Janusz_ekspert Nowy wpis
@Tola

Trochę się to zgadza z tym co widziałem, ale nie do końca. Jak ktoś planuje się zatrudnić to lepiej pracować szybko. Za wolne pracowanie można wylecieć, ale w łeb się raczej nie dostanie. :P

Marketer

W firmie Fam pracowałem przez czas jednego tygodnia w dziale marketingu. Odszedłem ze względu na nagłą decyzję zarządu w trakcie trwania okresu próbnego. Ogółem mało czasu na naukę, a sama praca raczej dla osób, które już miały styczność z dużym e-commerce. Trzeba umieć zaproponować i wdrożyć swoje rozwiązania w krótkim czasie. Ogromny plus za atmosferę, stosunek do pracowników i relacji międzyludzkich.

Mikołaj Nowy wpis
Inne
@Marketer

Tydzień to dość mało czasu, żeby dobrze poznać firmę, mimo to jesteś zadowolony z atmosfery i relacji miedzy współpracownikami. Czy podczas okresu próbnego miałeś umowę na czas określony czy zlecenie?

Marketer Nowy wpis
@Mikołaj

Mało czasu, ale to subiektywne porównanie. Umowa zlecenie na niepełny miesiąc z możliwością rozwiązania w dowolnym momencie.

Bartek
Inne

Może słyszał ktoś o pracy w firmie? Jakieś podpowiedzi??

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy rozmowa kwalifikacyjna w Stores Poland Sp. z o.o. spełniła Twoje oczekiwania? Jak oceniasz spotkanie z rekruterem?
logo firmy Specjalista Ds. Marketingu
Gdynia
Service Jobs Sp. z o.o.
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy PRACOWNIK SERWISU
Gdynia
Promat-Woda Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Inżynier budowy
Gdynia
Gryfbud Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Sailor

Niestety mimo że miałem z początku dobre zdanie o tej firmie tak muszę odradzić aplikowania do tej firmy. Pracowałem na stanowisku magazyniera, po 3 dniach mi podziękowano bez podania powodu. Nie otrzymałem za nic żadnej zjebki, pracowałem solidnie i z tempem. Już tam niestety nie pracuję, ale skoro tak się stało, to muszę co nieco o pracy w centrali opowiedzieć. Z tego co zaobserwowałem, to właściwie nie było co robić, rekrutacja na to stanowisko była zupełnie niepotrzebna, często przychodziłem się spytać co mam robić i różne cuda wymyślano. A zamiast tego można było rozpocząć proces przygotowywania stanowiska dla mnie, gdyż nie miałem żadnego stanowiska, nawet głupiej szafki czy wieszaka na kurtkę. Sam proces rekrutacji był dziwny, bo aplikowałem na dwa stanowiska i nie raczono mi powiedzieć na które z nich była to rekrutacja, rozmowa wyglądała tak, ze mogło chodzić o dosłownie każde stanowisko. Zatrudniono mnie jeszcze tego samego dnia, co odbyła się rozmowa, i praca rozpoczęła się następnego dnia roboczego, bez żadnych badań lekarskich. Przez to zamiast umowy o pracę miałem przez pierwszy miesiąc na zlecenie robić. Drugiego dnia dowiedziałem się że następne miesiące też byłyby zleceniówką. Śmieszne, jeżeli tak ma wyglądać okres próbny. Nawet nie raczyli sporządzić żadnej umowy, gdybym nie poprosił łaskawie o sporządzenie takowej to byłaby to praca na przysłowiową "gębę". Jakie było zdziwienie gdy poprosiłem o jakikolwiek dokument. Jedyne co otrzymałem to zaświadczenie ile zarabiam netto na godzinę. Co do samej pracy: trzech przełożonych, a miało się wrażenie jakby nie miało się żadnego. Nie było wiadomo kto tak naprawdę jest moim przełożonym, organizacja na poziomie zero. Zajmowałem się czymś zupełnie innym niż mi opowiadano na rozmowie. Nie miałem żadnego stanowiska pracy, to co było w budynku określone jako magazyn nie może tak być nazywanym- za ciasno, regały niepoopisywane, brak jakichkolwiek sekcji, kodyfikacji alejek, półek - słowem zmora tych, co wiedzą, jak powinien wyglądać i działać nowoczesny magazyn. Po tym, że często nie miałem co robić, musiałem się pytać o robotę, sądzę że nie przemyślano czy rzeczywiście dodatkowy magazynier był potrzebny. Albo, być może, potrzebowali frajera na kilka dni by trochę przyspieszyć pewne prace, bo naprawdę mam wrażenie, że wykonałem i zakończyłem pewne obowiązki, które były potrzebne do wykonania, ale pozostali magazynierzy mieli ważniejsze sprawy na głowie. Zmarnowali mój czas, miałem wiele innych rozmów na ten tydzień, w którym mnie zatrudnili, z których zrezygnowałem bo im zaufałem, dobrze o nich pisano tutaj. Ale jednak firma nie jest tak super a były to wyłącznie działania marketingowe pracowników, te dobre opinie. Firma FAM jak widzicie wciąż zwalnia z dnia na dzień. Tak, to jest tonący okręt a na pewno tak okropnie skonstruowany magazyn można tak określić. Na koniec coś jednak pozytywnego - bardzo fajni ludzie tam pracują :)

Ania
@Sailor

Hej, Jest mi niezmiernie przykro, że tak negatywnie oceniłeś firmę, w której pracuję od pięciu lat. Pozwól, że po kolei ustosunkuję się do Twoich zarzutów. Podczas zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną kierownik działu logistyki wspomniał, że dzwoni w sprawie ogłoszenia na stanowisko magazyniera. Mogło to oczywiście umknąć, jednak podczas rozmowy przedstawiono Ci czym się będziesz zajmował na tym stanowisku. Była mowa o dostawach, kurierach, pakowaniu paczek i sprawdzaniu dostaw. Na rozmowie był obecny kierownik magazynu, który opisał też Twoje przyszłe zadania. Nie było mowy o pracy biurowej czy kontakcie z klientem. Nie wspomniałeś na rozmowie, że równocześnie aplikujesz na stanowisko pracownika sklepu internetowego, gdzie powyższe były wymienione. Jak zapewne pamiętasz, wspomnieliśmy na rozmowie, że jesteśmy firmą prawie rodzinną, gdzie nie obowiązują korpo zasady (jak np. dokładna "kodyfikacja alejek"), z czego wydałeś się być zadowolony. Na rozmowie wspomnieliśmy również o zasadach jakie obowiązują przy zatrudnieniu, zatem od razu wiedziałeś, że pierwsza umowa to umowa zlecenie (którą podpisuje się po zakończeniu jej trwania, a której to okres ustaliliśmy na 1 miesiąc). Następnie miał obowiązywać dwu miesięczny okres próbny na umowę o pracę, a potem umowa o pracę na czas określony. Pożegnaliśmy się z Tobą po paru dniach nie dlatego, że źle pracowałeś, tylko dlatego, że uważaliśmy, że nie spełniliśmy (i nie jesteśmy w stanie spełnić) Twoich oczekiwań. Przypomnę, że pierwszego dnia pracy dopytywałeś się kiedy będziesz miał swoje miejsce pracy, gdzie komputer, biurko itd., co nas trochę zaskoczyło, bo przecież nic o tym nie wspominaliśmy. W naszym odczuciu Twoja próba aplikowania na stanowisko pracownika sklepu internetowego jest dowodem na aspirację na inne stanowisko niż to, które możemy Ci zaoferować, a okres próbny, jest czasem kiedy zarówno pracownik jak i pracodawca może bez podania przyczyny rozwiązać umowę. Dlatego nie chowaj do nas urazy, życzymy Ci powodzenia i mamy nadzieję, że znajdziesz pracę, która przyniesie Ci satysfakcję.

Zostaw merytoryczną opinię o Stores Poland Sp. z o.o. - Gdynia

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Stores Poland Sp. z o.o.
3/5 Na podstawie 2 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Stores Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii