(usunięte przez administratora)
od tego jest tez rozmowa kwalifikacyjna...
(usunięte przez administratora)
Czytaj ze zrozumieniem - wszystko masz w ogłoszeniu.
Oj ubaw mam jak czytam te opinie (FIZOL-mój idol :)pogard. slang. ktoś, kto pracuje fizycznie (sprzątacz, kopacz, sztauer itp. ale się pokrzywdziłeś, hahaha). Stary nie obraź się, dzielisz się swoimi przeżyciami w BCT? bo chyba już tam nie pracujesz. Ja tam pracuje i powiem Ci o co chodzi u "elektryków". Po pierwsze ciężko jest zatrudnić dobrego pracownika za 2500 netto (rozumiem to, każdy ma wymagania finansowe, nie pasuje nie pracuj tam), dlatego przychodzą dzieciaki z uczelni , którzy po 6 miesiącach prywatnie nabywają uprawnienia do konserwacji urządzeń dźwignicowych i żądają większych zarobków. NIE zdając sobie sprawy że ten dokument dopiero dopuszcza ich do "samodzielnej"pracy. Poziom nauczania w gimnazjum, liceum i na studiach - wiadomo jaki jest, do tego wychuchane jajeczko idzie do pracy w trybie 3 zmian, stres spowodowany pracą na wysokości i do tego ktoś wymaga od niego słuchania, rozumienia... TO NIE JEST MOBBING, tylko (usunięte przez administratora) w rurkach. Spoko, też nie trawie rozdmuchanego zarządzania, ale cóż, umowa podpisana.
nie przejmuj sie nim, on ma swoj swiat i widocznie postawa chama pozwala mu ukryc jego niedoskonalosci i ustawiac sie wsrod kierownictwa, ktore kompletnie nie ma pojecia o sprawach technicznych, wiec dlatego umiejetnie szczekajacy maja w bct calkiem dobrze. kreowanie sie na wielkiego fachowca wsrod takiej kadry kierowniczej to nic trudnego. zauwaz kolego 123zmiana, ze niektorzy ludzie sa uczciwi i nie chca zostac za wszelka cene karierowiczami tak jak ty
(usunięte przez administratora)
okolo 2000 na lape, ale to zalezy rowniez od stanowiska
Wysłanie cv drogą mejlową. Rozmowa z szefową działu kadr, kierownikiem i vicedyrektorem działu technicznego. Telefon zwrotny z decyzją od kierowniczki kadr.
Moje mocne i słaby strony, doświadczenie, największy sukces, co jest dla mnie ważne w pracy.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
(usunięte przez administratora)
"Romku" drogi - bardzo proszę, nie rozśmieszaj mnie (i zapewne innych, pracujących jeszcze w BCT), bo mi się zajady odnowią. I naprawdę nie ma tu znaczenia, czy faktycznie jesteś jakimś naiwnym Romkiem, czy wymyślonym w BCT - na potrzeby nieudolnej propagandy - "Romkiem".
premia w utrzymaniu ruchu to max 200 zl brutto. o jakich benefitach mowisz? teraz z powodu kryzysu mnostwo socjalu pozabierali albo ograniczyli az o polowe
(usunięte przez administratora)
Zapewniam cię, że nic się nie zmieniło (przynajmniej nie zmieniło się na lepsze) od czasu, kiedy umieszczono tu wpisy. A najlepiej, skoro tak ci zależy na tej akurat robocie, to zwyczajnie idź, zatrudnij się a ja życzę ci powodzenia. I nie naciskaj, żeby powtarzać to wszystko, co zostało już tutaj (i nie tylko tutaj) napisane.
Niestety nie zmienili. wszystko jest tak, jak masz opisane we wczesniejszych postach. pracuje tu jako elektryk od kilku lat.
(usunięte przez administratora)
wczytaj sie w poprzednie komentarze na ten temat. calkiem sporo pisza o pracy elektryka w tej firmie
(usunięte przez administratora)
pracowalem swego czasu w bct i masz chlopie calkowita racje w kazdym swoim poscie. nieustanna propaganda, zamiatanie wszystkiego pod dywan, ludzie, ktorzy kompletnie nie maja pojecia o robocie, a siedza przyklejeni do swoich stolkow. odkad wyciekla info ze ma nastapi polaczenie bct z gct to dopiero zaczal sie wyscig szczurow - najlepsi koledzy beda sie podkopywac byle zachowac swoje dotychczasowe pozycje. zaczna sie czystki zapewne. szkoda tylko tych uczciwych i pracowitych. ale nie zaluje tych wszystkich kretaczy i zlodziei. szanowny prezesie, kazesz ochroniarzom trzepac torby i plecaki zwyklych szeregowych pracownikow, a powinienes kazac przetrzepac tych, ktorzy zarabiaja u ciebie gruba kase. zdziwisz sie przyjacielu, jak ci robia kolo tylka i ile potrafia nakrasc...
Oni i tak nie sa w stanie zagrozic dct. nowy prezes portu w gdyni zreszta w wywiadzie powiedzial, ze chcialby, aby chociaz czesc kontenerow trafiala do gdyni. wiec nadziei na terminal z prawdziwego zdarzenia raczej nie ma. tez mnie zastanawia wspolna niechec. mysle ze po prostu jedni i drudzy chcieliby sie pozbyc tego brzemienia, kuli u nogi, jakim sa oba terminale. co z tej obrotnicy w przyszlym roku, jak nie bedzie poglebienia (podobno ma do 2020 byc)... tu info o tym: http://www.gospodarkamorska.pl/Porty,Transport/bct-i-gct-planuja-fuzje-chca-lepiej-konkurowac-z-gdanskim-dct.html a w jednej i drugiej firmie cisza... kierownictwo nie raczy informowac na biezaco szarych pracownikow...
Trochę na Trójmieście napisali dzisiaj ale to też takie lakoniczne, nijakie i niejasne. Najlepsze są jednak komentarze pod artykułem - dają do myślenia.
propaganda jednym slowem. nikt przeciez prawdy do konca nie powie. po komentarzach widac jaka jest sytuacja
czy plotka o polaczeniu bct z gct jest prawdziwa?
(usunięte przez administratora)
No ale po co się chwalisz, że widziałeś ogłoszenie i informujesz wszystkich, że uważasz iż warto ? Ja na ten przykład widziałem wczoraj ciężarówkę na obwodnicy i się nie chwalę ? Zatrudnij się w BCT i wtedy dopiero będziesz miał co komentować, oj będziesz miał co.
Witam wszystkich,odnośnie stanowiska Inspektora BHP całkiem normalna rozmowa,jez. ang. tez byl ... Pytanie jak płacą hmm...
(usunięte przez administratora)
ktos ten wozek musi wbrew pozorom jeszcze uciagnac.
ktoś musi ten wózek jeszcze uciągnąć
Czy rozmowy prowadzone po angielsku? Głównie dla bhp?
był już ktoś na rozmowie na inspektora ds. BHP i ochrony środowiska ?? rozmowa odbywa się w języku angielskim ??
(usunięte przez administratora)
Bo są niewdzięcznikami i dlatego w takich niekomfortowych sytuacjach stawiają swoje - jakże wspaniałe, wyjątkowo profesjonalne ale jednocześnie empatyczne - kierownictwo.
przez mobbing i niesprawiedliwe traktowanie
(usunięte przez administratora)
A kto tu mówi o rotacji ? Mowa jest o tym, że albo ludzie uciekają z BCT (m.in. np. elektrycy lub właśnie dotychczasowy inspektor BHP) albo są zwalniani/przeznaczani do zwolnień !
(usunięte przez administratora)
Przykro stary, że wzrok ci się aż tak popsuł w tej robocie. Idź do okulisty do Swissmedu - może pora już na grubsze okulary.
nie osmieszaj sie, jesli nie wiesz co sie dzieje, bo bredzisz. w tym roku odeszlo 3 elektrykow z doswiadczeniem i uprawnieniami
(usunięte przez administratora)
Jadzia po co podpuszczasz tu ludzi ? Przecież gdyby pisał to kto inny, to wziąłby pod uwagę wcześniejsze wpisy. No tak ale co się dziwić - wszak twoja retoryka jest bardzo charakterystyczna dla kierownictwa BCT (jak to się ostatnio zwykło mawiać w TV - próbujecie zaklinać rzeczywistość).
Jest terminowa. te twoje benefity itd. nijak sie maja do traktowania pracownikow. dla mnie zadne pieniadze nie sa warte tego, zeby dac soba pomiatac i byc niesprawiedliwie traktowanym. a tak jest wsrod operatorow i elektrykow. teraz bct sie pali, bo ludzie uciekaja z tonacego statku. tylko bierzecie sie nie za to za co trzeba. przeciez to normalne ze ciecie kosztow odbija sie na zwyklych robolach, ktorzy przychodza do pracy po kase a nie dla idei, dlatego tylu odchodzi
(usunięte przez administratora)
tak, zawsze jest w terminie
(usunięte przez administratora)
Nie wiesz jak wyglada premia w bct, wiec oszczedz sobie takiego komentarza typu ciesz sie tym co masz
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w BCT Bałtycki Terminal Kontenerowy?
Zobacz opinie na temat firmy BCT Bałtycki Terminal Kontenerowy tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 26.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w BCT Bałtycki Terminal Kontenerowy?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 23, z czego 1 to opinie pozytywne, 14 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy BCT Bałtycki Terminal Kontenerowy?
Kandydaci do pracy w BCT Bałtycki Terminal Kontenerowy napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.