Czy ktoś może odbywał praktyki w KONE i mógłby podzielić się swoją opinią? Jakie zadania dostaje do wykonania praktykant? Czy można się wiele nauczyć a pracownicy chętnie dzielą się swoją wiedzą? Ilu praktykantów przechodzi później na normalne zatrudnienie w firmie? :) Trzeba się jakoś wykazać czy każdy chętny ma szansę?
Dzień dorby, w sprawie praktyk proszę o bezpośredni kontakt ze mną za pośrednictem maila zuzanna.blazejczyk@kone.com i odpowiem na wszystkie pytania :) Pozdrawiam Zuzanna Błażejczyk KONE
Głównym zadaniem praktykanta jest sprzątanie urządzeń , uzupełnianie oleju , noszenie torby konserwatora , zajmowanie stolika podczas przerwy obiadowej . Wiedzę od konserwatora można czerpać tyle ile zdola się przyjąć, większość raczej miła . Dużo osób dostaje później zatrudnienie
W chwili obecnej w Kone jest komplet konserwatorów i pomocników,cv zawsze można zostawić jak będą przyjęcia to na pewno ktoś się odezwie.
Tak bo bierze taki konserwator z Bielan pomocnika i go zraża tym że "daje" bo rzuca (usunięte przez administratora) i mówi po odkurzacz idź sam! Nie uczy nic bo sam bardzo nie ma pojęcia....
100% prawdy, konserwatorzy w KONE to w większości głomby które same niewiele potrafią
KONE Polska pochwalila sie zyskiem 29mln zlotych NETTO za rok 2021
Bo to (usunięte przez administratora) Calosc wyplacili sobie w dywidendach a nas zostawili z inflacja
Bo całość poszła na takich nierobów jak JB, KK, ICC, których już ze dwa lata nikt nie widział a dla Ciebie tylko ochłapy zostały.
A kto ci zabronił się uczyć i być kierownikiem wyższego szczebla ? Może gdybyś zamiast picia wódki wzialbys się za naukę to byś tak nie biadolił . Jak tak ci źle w kone to zapraszam do konkurencji , tam płacą o wiele lepiej .
W 2020 podwyżki odroczyli o pół roku bo covid, w 2021 symboliczne, w tym roku kone nawet nie udaje, że podwyżki mają gonić inflację. Wiecznie brakuje budżetu dla pracowników, a teraz na osłodę po nibypodiwyzkach każą wracać do biura. Kiedyś myślałam że w kone szanują pracowników, niestety to już przeszłość.
Teraz się tylko liczy wciskanie klientom kitu z 3 miesiączną konserwacją i inne super hiper innowacyjne usługi, jak również pokazówki tak jak ostatnio paczki z darami dla ukrainy oklejone 10 razy taśmą z logiem KONE
100 % racji..... Na jakiej podstawie podejmują decyzje to zagadka. A kasy nigdy nie ma dla pracowników.
Dyrektorzy tasują się samochodami, awanse dostają ludzie przyklejeni do dyrektorów, stanowiska są zmieniane tylko po to żeby dyrektor mógł pchnąć swój samochód, żeby odebrać nowy, zaraz więcej w tej firmie będzie ludzi decyzyjnych niż w pracujących w montażu i serwisie. Zaczynają się zwolnienia i dziwne ruchy w każdym z działów.
Jak Wam się podobają nowe zasady premiowania? Po nowym regulaminie home office nasza "góra" wykonała kolejne genialne posunięcie w stylu "jak zdemotywowac ludzi do pracy, a zmotywować do zmiany pracy". Z wypiekami na twarzy czekam, co jeszcze spróbują nam wcisnąć, a w między czasie szukam miejsca, gdzie jeszcze wiedzą co to szacunek do pracowników.
W związku ze zmianami w biurze warszawskim, gdy nie będzie biurek dla każdego, praca zdalna będzie nie na wniosek, a z przymusu pracodawcy za czym idą odpowiednie obowiązki takie jak np zapewnienie połączenia internetowego czy telefonu. Nie każdy musi mieć internet w domu ;) W tym przypadku najlepiej nie wypełniać wniosku o homeoffice, lecz normalnie dzień w dzień stawiać się w miejscu pracy, gdzie pracodawcą ma obowiązek zapewnić bezpieczne stanowisko i narzędzia. Kone obecnie skutecznie zniechęca do angażowania się w pracę.
A to ciekawe choć dość nachalne rozwiązanie ze strony firmy... A wiadomo jaki w waszych zespołach mają pogląd właśnie na pracę zdalną? Ile procentowo mniej więcej osób byłoby za a ile przeciw? Myślicie, że firma w to wejdzie całkowicie?
Biorąc pod uwagę lokalizację biura, jak nietrudno zgadnąć, wielu pracowników cieszyło się ze nie muszą codziennie jeździć do biura. Dla mnie to był jedyny powód żeby tu jeszcze pracować. Niestety lobby tych, co to w biurze muszą albo chcą być było na tyle silne, że nie ma już takiej opcji. Myślę że w czasie rynku pracownika to był strzał w kolano, ale ostatnio KONE takimi nietrafionymi pomysłami na zarządzanie ludźmi sypie jak z rękawa...
Jaki jest styl zarządzania kadrą w KONE?
Czyli w sumie nie się nie zmieniło od lat . Ta firma to szczyt hipokryzji , wydoić klienta jak tylko się da ale trzeba mu wmawiać że to wszystko dla jego dobra . Mnie osobiście najbardziej denerwowało to że kasują administrację na 5-6 tysięcy a konserwator który wykonał 90% roboty ma z tego 100 zł brutto . No ale raczej się to nie zmieni bo już dawno konserwatorzy dali sobie wejść na głowę i są jak te psy na posyłki .
Ale ty jesteś nierozsądny, nie masz pojęcia ile firmą serwisujaca ma kosztow. Klasyczny Janush, idź się utop w kałuży
A o jakich kosztach mówisz ? Bo jeśli mówisz o rzeszy (usunięte przez administratora)w biurze to się zgadzam . Ale jeśli chodzi ci o koszt leasingu lub paliwa który i tak wrzucają sobie w koszty żeby podatku nie płacić to znaczy że jesteś głąbem . Przykład pierwszy z brzegu koszt falownika dla kone (usunięte przez administratora)dla robiła a dla klienta (usunięte przez administratora) . Zysk (usunięte przez administratora) faktycznie straszne biedne te kone jest .
Ilu dostało podwyżkę inflacyjną a ilu nie dostało?To są jaja.(usunięte przez administratora)
Widzę po wpisie że jesteś młodym pracownikiem podejrzewam że byłeś na każde zawołanie któregoś z kierowników i uderzyłeś w ścianę że podlizywać się to nie znaczy dostać podwyżkę
Mam wrażenie że w Kone nie chcą przyjąć do wiadomości, że jedyne co motywuje ludzie do pracy to dosłownie "docenić" ich przy wypłacie. Piłkarzyki w biurze, błagam, to byłoby dobre 20 lat temu, dzisiaj już chyba nikogo takie bonusy w pracy nie kręcą. Coś czuję że zaraz wszyscy przeliczymy ile nam zabrała inflacja i nowy nieład i zacznie się odpływ specjalistów, a konkurencja kusi...
O jakich specjalistach mówisz? O zmieniaczach płyt wychodowanych w KONE mających porobione uprawnienia na wszystko, ale konserwujących tylko KONE, bo na i niczym innym się nie znają? Tacy to mogą odchodzić najlepiej do prywaciarza na przeszkolenie, żeby zderzyć się z "murem" - innego sterowania niż lce/kce
Faktycznie bo w takich firmach jak otis i szfindler to pracują bogowie a nie konserwatorzy . Kone specjalnie chce żeby ludzie się zwalniali bo przez całe te "szefostwo" odeszło w 2021 900 dźwigów więc mają nadmiar ludzi . Ale sobie oczywiście nie obetną , najlepiej i najłatwiej uciąć premie konserwatorom a podwyżki pewnie znów będą rzędu 100 brutto . Przypominam tylko że inflacja wynosi 10% więc dla niewtajemniczonych 1 miesiąc pracowałeś za darmo . Pozdrawiam
Fakt......cała prawda. Podwyżka inflacyjna poniżej poziomu inflacji. Myślę że HR będzie miał spory przebieg....w szukaniu nowych pracowników.
O fajnie KONE wychodzi na przeciw oczekiwaniom pracowników wprowadzając wyższe dofinansowanie okularów korekcyjnych jak i szkieł kontaktowych do 400 zł... tylko szkoda, że 200, które dodali "swoim" z biura zabrali pozostałym pracownikom :D bo tak mówi ustawa, no ale jak to napisał miły łysy Dyrektor "Proszę o wzajemne poszanowanie w imię naszych wartości KONE oraz dobrego współżycia koleżańskiego w firmie." Równie dobrze mogli zostawić po 200 dla każdego, gdzie to i tak nie jest duża kwota na 3 lata, ale nie tworzyła by jeszcze większych różnic dzieląc działy w firmie. No ale tak to jest jak ktoś żyje w swojej bańce mydlanej. Pozdrawiam serdecznie.
Panie Hilary Pan kupi za swoje nowe okulary.Założy je Pan na swoje piękne oczka i w ramach odprężenia zagra Pan na profesjonalnie przygotowanych oraz wykonanych stołach z piłkarzykami.Do góry głową i szanujmy się jak ludzie ale liczmy jak (usunięte przez administratora)
Teraz wzrok w śród pracowników serwisu mocno się popsuje,od patrzenia w ekran nowych telefonów.
Sposób zarządzania serwisem to jakaś kompletna paranoja. Brakuje rąk do pracy dźwigów przybywa a nikt nie jest zatrudniany Inteligentny serwis to porażka miało nas to odciążyć a dobija Jakość usług oferowanych klientowi spadla do takiego poziomu ze muszę się wstydzić ze pracuje w kone
Jeżeli takie aspekty zostały zauważone i potrafiły Pan wymyślić jakieś rozwiązania dla wspomnianych problemów, to może warto najzwyczajniej w świecie zgłosić się z tym do kierownictwa? W jakiś przystępny sposób zaprezentować możliwe do uzyskania efekty po wprowadzeniu zasugerowanych zmian i po temacie? Może warto próbować rozmawiać? ;)
Czy w KONE zawierane są umowy zlecenie w okresie próbnym?
Ciekawe jak w tym roku planowane są podwyżki dla pracowników. Kierownictwo odmienia inflację przez wszystkie przypadki, myślicie że będą pamiętali o tym jak trzeba będzie przyznać nam podwyżki? Czy znowu na waciki?
Będą ochłapy jak zawsze, dyrekcja samochody powymieniała, stanowiska porozdawane nawet bez rekrutacji. Niektórzy nawet narzędzi do pracy właściwych nie mają, byle by to pchać do przodu i szarpać hajs z klientów, a konserwator to nieznaczący robol. Z każdym rokiem widać coraz większą pogardę tych z biur do pracujących w terenie, a dyrektorzy temu przyklaskują. Dźwigi odchodzą, łatwiej będzie z czasem przejść do konkurencji.
(usunięte przez administratora) Firma utrzymująca dyrektorów będących znajomkami i marionetkami prezesa. Zwykły pracownik się nie liczy. Od nowego roku powstanie team leader dla supportów, tworzący wyższe stanowisko od kierowników, tym samym pokazując środkowy palec wszystkim kierownikom z montażu i serwisu, którzy zarządzają podwykonawcami i konserwatorami. Zaraz zaczną się zwolnienia konserwatorów przez usługę kwartalnej konserwacji, która (usunięte przez administratora) klientów.
To co wyprawia serwis z podwyżkami to skandal!!!!!!.Albo dajemy każdemu albo nikomu!!!!!!!!!Nie ma tutaj drugiego sortu.Podobno przy callout jesteśmy jedną firmą!To przy premii również.
A Ty co zrobiłeś, ażeby otrzymać podwyżkę? Podwyżka dla każdego była za (usunięte przez administratora) teraz mamy kapitalyzm.
A to trzeba robić coś specjalnego ? Myślałem że wystarczy mieć znajomości w kone i od razu się wskakuje na specjaliste albo eksperta bo uprawnień raczej się nie wymaga jak to mówi JŁ , a przynajmniej tak było kiedyś bo jest u nas cała rzesza "ekspertów" bez uprawnien na hydrauliki i schody konserwujących mieszkanióweczke i mających po 8-9k . Wiec takie gadanie "wykaż się" , zmień rejon albo trzeba zrobić uprawnienia to tylko pretekst zeby własnie nie dawać podwyżki .
(usunięte przez administratora)
Co? Nie wierzę, że wzywasz kogoś z imienia i nazwiska do rozliczeń służbowych na publicznym forum. Co się tam u Was w Kone dzieje, to ja nie pojmuję...
Jak wygląda sprawa grafiku w KONE. Czy pracodawca idzie na rękę?
A co, pracujesz w KONE? Jestem ciekaw czy warto tam obecnie aplikować, możesz mi powiedzieć co sądzisz o firmie? Jaka panuje tu atmosfera i ile można zarobić? Pracownicy dobrze się ze sobą dogadują? :)
Dzień dorby, wszystkie otwarte rekrutacje znajdują się na naszej stronie www.kone.pl w zakładce kariera. W razie dodatkowych pytań proszę o informację na maila zuzanna.blazejczyk@kone.com. Pozdrawiam Zuzanna Błażejczyk
Czy firma KONE potrzebuje podwykonawcy do malowania wind (drzwi) ?
Panowie już coś wiadomo jakie będą auta zamiast dacii,napewno nie renault express bo na rynek europejski nie będzie dostępna wersja 5 osobowa.
Masz nieaktualne informacje. Od tego roku przez pandemię każdy będzie musiał jeździć prywatnymi autami.
Nie ma to jak potraktować konserwatorów ( czyli ludzi na pierwszej lini jak tredowatych). Dyrektor w końcu na piśmie pokazał gdzie ma pracowników. Zero środków ochronnych.sami siedzą w biurze całą ekipa. Zamiast jakos wspierać konserwatorów to non stop klody pod nogi. Skargi że im w biurze przeznaczamy nie w8em w czym chyba w piciu kawy. Nie pozdrawiam kadry biurowej włącznie z dyrektorem na południe Polski
A co macie do powiedzenia na temat naszych kierowników serwisu.
Ja myślę o KRK a ty.
Jaki telefon wybraliście na północy?
Xcover 4GB rami A51 6GB ramu faktycznie lepszy ????????♂️
Za to praca na nim będzie tak przyjemna jak na obecnym A40 i po tygodniu sam go wrzucisz do podszybia z 11 piętra
Jestem pozytywnie zaskoczony podwyżką. Warto się starać i widzieć że ktoś docenia twoją pracę. Wesołych Świąt Wielkanocnych dla wszystkich.
Nie wiem jak jest indziej ale z tego panowie to co czytam tez nikt nie jest szczęśliwy z tych statystyk premii, wrecz to jest kpina i jeszcze na dodatek nie zezwalają na dopisywanie sie do prac ... Moze tak zacznijmy klikac na zielono :) ulatwimy im sprawe ? A KJ masakra budowa w pelni oni oddaja dzwigi na konserwacje a tobie awarie sie sypia .... powody nie sa brane pod uwagę. Jeszcze ci co maja same biurowce i maja technikow na budynkach to spoko rejony . Ale ci co maja mieszkaniówkę to ... Jak widze te 24/7 i czytam ta promocje i o inteligentnych widach to parskam śmiechem a od lat nie potrafi thd sie postawic w sprawie lin czy dociążenia kabin. Okładziny luzowników 10 tys kawalek metalu i spieku ludzie ... KCE atari szybciej dziala niz to guwno . A SN jezdzidzie na brak swiatla , przyciety przycisk ? albo ten haha rezystor hamowania :) Ja juz powoli sie rozglądam za zmiana pracy . A inf. dla pomocnikow co chca sie nauczyc zawodu w korporacji sie nie uczysz bo nie ma na to czasu jedynie u prywatnego mozesz siedziec caly dzien na dzwigu i kabinowac kasy coz niema ale wiedze masz szanse zdobyc .
Sami już nie wiedzą jak tu kopnąć w cztery litery konserwatora, który zarabia na ich pensję. Ten kij jak każdy ma dwa końce. Zobaczymy w kwietniu jak wyglądać będzie premia. Jeśli będzie lipa to prosta sprawa, skoro premia kiepska to nie zalecać płatnych tylko same fule i już budżet się nie będzie zgadzał. 24/7 to żart zgłasza pierdoly, ale poważnej awarii nie potrafi, moduły padają jak muchy. KCE to faza wczesnej bety i jeszcze dużo czasu upłynie zanim zacznie działać jak należy
Również zaczekam do kwietnia. Jeśli okaże się że trudniej uzyskać premie, znikną płatne zalecenia i będzie strajk włoski Ci (usunięte przez administratora) powinni zatrudnić przynajmniej 3-4 konserwatorów A nie co miesiąc proszą żeby im pomóc z przeglądami na innych rejonach, zaklamuja tym statystyki że wszystko jest okej
Teraz kolego to za późno na jakieś włoskie strajki itp. Pokazaliście że da się ogarniać 1.5 rejonu? Pokazaliście. To teraz będziecie rypać po 150 dźwigów :P
Jak się godzisz to tak masz,wystarczy mieć swoje własne zdanie. Mam koło 80 urządzeń w konserwacji.
Nie wiem jak inni ale jak mi zmniejszyli ze 150 na 100. To zaczalem wychodzic na prosta (W SENSIE normalna konserwacja i wyprowadzanie urzadzen po montazu) i juz zauwazylem ze mam mniej awarii. Jeszcze tylko zeby 24/7 NIE GENEROWALO SN z tzw (usunięte przez administratora). to by już było Ok A nowe premie się zobaczy. Znając życie i sknery u góry to podwyżki będą jak zawsze na poziomie 50 zlotych tłumaczenie (w tym roku maja jak na tacy wymowke ) covid i kryzys.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w KONE?
Zobacz opinie na temat firmy KONE tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 52.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w KONE?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 44, z czego 1 to opinie pozytywne, 26 to opinie negatywne, a 17 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy KONE?
Kandydaci do pracy w KONE napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.