Jak szefostwo w mytaxi Polska sp. z o.o. traktuje ludzi?
To jakieś nieporozumienie z Państwa strony jest i o ile ta praktyka jest systemowa - znacząca nieuczciwość. Zamówiliśmy taksówkę, wybraliśmy pierwszą dostępną opcję bodaj za 23 złote – po dziesięciu minutach oczekiwania kierowca zrezygnował z kursu, pojawiła się opcja następnego wyboru wybraliśmy kurs za czterdzieści złotych, następny kierowca jechał do nas 10 minut – my spędziliśmy czas na dworze lub jak kto woli polu i wtedy na dwie minuty przed dojazdem drugi kierowca zrezygnował z kursu. Wybraliśmy droższą opcję – jedyną wtedy dostępną za 63 lub 69 złotych taksówka miała się pojawić za dwanaście minut po 10 minutach znowu rezygnacja i kolejny kierowca rzekomo zmierzający w naszą stronę – anulowaliśmy kurs po mniej więcej minucie i to tylko dlatego tak długo, że aplikacja się zawiesza. Wybraliśmy innego dostawcę – Ubera i za 7 minut przyjechała ich taksówka, która zawiozła nas za 43,10 PLZ. Odczekaliśmy przez was 40 minut na ulicy Puławskiej w zimnie i wy macie czelność obciążać nas 10 złotymi za waszą nieudolność i brak kierowców? Wasi wschodni kierowcy widać już nie chcą obsługiwać polskich klientów i wybierają sobie klientów według własnego uznania i wygody, a wam w celu jako takiego wiązania końca z końcem zostało naciąganie klientów na opłaty za rezygnację z przejazdu. Proszę wypłacić mi 30 PLZ za mój czas i rezygnację przez waszych kierowców z obsłużenia mnie. Granda w biały dzień.
Hej, czy w firmie mytaxi Polska sp. z o.o. płacą za nadgodziny?
Możesz podać jak stawka obowiązuje podczas nadgodzin i czy jest odpowiednio wyższa od podstawowej? Interesują mnie też inne dodatkowe benefity, które mogą podwyższyć wypłatę. Napisz o tym proszę.
Służbowy samochód, tablet z internetem, pakiet socjalny, ubezpieczenie. Czego chcieć więcej.