Witam, obsługa klienta w sklepie w Rzeszowie dramat. Ci ludzie albo nie wiedzą co jest grane i są totalnie zagubieni albo po prostu mają w (usunięte przez administratora) klientów.... Kupiony piekarnik + płyta indukcyjna. Towaru nie ma w ustalonym terminie. Po telefonie że w końcu jest, okazuje się że jest sam piekarnik. A płyta? Nikt nie wie gdzie jest... (usunięte przez administratora) Ponad tydzień bez gotowania tylko zamawiane jedzenie... I tu popełniłem błąd. Po jakimś czasie kupiłem lodówkę. W dniu dostawy chciałem się skontaktować że sklepem żeby ustalić mniej więcej przedział godzinowy, nie będę cały dzień siedział w domu. Nie da się, nie ma kontaktu ze sklepem, tylko infolinia w Warszawie. Oni wysyłają maile do sklepu. Że sklepu oddzwonili po kilku godzinach... To jakiś żart. Pomimo wykupionej usługi pro ( dostawa, wniesienie, montaż) kurier stwierdził, że on tylko ma wnieść sprzęt i nic innego nie będzie robił. I odjechał. Po kilku telefonach do centrali oddzwania kierownik i upiera się że nie ma opcji montażu a na pytanie za co zapłaciłem dodatkowe 120 zł? - facet nie potrafi odpowiedzieć. No (usunięte przez administratora) Serio? W końcu przyznaje rację i wysyła na drugi dzień serwisanta. Gość bez jakiegokolwiek sprzętu, chociażby poziomicy, pokręcił nóżkami, ustawił na oko i poszedł. To tyle jak chodzi o obsługę. Dwa razy dałem się nabrać i to już był ostatni raz. Nie kupię tam nic więcej, nie polecam. Brak kompetencji, szacunku,(usunięte przez administratora)
Sklep dno ...obsługa dni pokazując filtr na zdjęciu dostajesz coś innego ...chcesz zwrócić pomylony towar przez sprzedawce to jakiś pajac z brodą w reklamacjach i zwrotach nie chce przyjąć zwrotu ..w końcu kupujesz to co chciałeś od początku to kierownik nie wyraza zgody na cenę taką jak u konkurencji czyli wbrew reklamie (usunięte przez administratora) sklep czy kierownik??? 2022-08-20 konto juz u nich likwiduję W końcu udało się w media expert bez łaski
Nie wiem, może dlatego, że takiego produktu już nikt nie chciałby zakupić ponownie. Ja osobiście bym tego nie kupił. Jestem klientem świadomym, a przynajmniej mi się tak wydaje. Moim skromnym zdaniem ten pracownik miał racje. Może i pajac, ale przyznaje, też bym takiego produktu nie przyjął.
Chciałem oddać głośnik JBL do naprawy . Wypełniłem papiery głośnik zostawiłem po dwóch tyg przychodzi pismo że nie głośnik został zalany dokładnie tak jak podejrzewał pan który przyjmował głośnik w sklepie i koszt naprawy przekracza wartość głośnika. Oddali zepsuty. Oddałem głośnik do naprawy znajomemu który wymienił tylko kabel i głośnik chodzi jak trzeba. Amatorka albo przeciętna (usunięte przez administratora) pracuje w tym sklepie
po 10 minutach poszukiwaniu parkometru nie znalazłem nawet kolo wejscia go nie było parkingowy palił sobie fajeczke i smiał sie w zywe oczy . kto tam pracuje ! ? po 10 minutach wychodze a za szyba mandat za parkowanie !? (usunięte przez administratora) ! chamstwo i obłuda . moja noga nie postanie tam a samochów ani tyle !
dramat. parkotetru nie widac . niby informacja na drzwiach ?! które sie kurr... rozsówaja jak sie podchodzi ! geniusz biznesu to wymyślił ! nigdy tam wiecej nie wróce ! brak informacji miejsca n ie oświetlone . mozecie sobie pobierac opłaty za parking . tylko nikt tam nie bedzie chciał przyjezdzac.
Jak wygląda odpowiedzialność materialna pracowników w Media Markt? Czy magazynierzy muszą płacić za wszystkie braki po inwentaryzacji? Czy pracownicy z obsługi klienta też muszą płacić. Jak to jest uregulowane w MM?