Czy ktoś z użytkowników mógłby pomóc w odzyskaniu kopii zapasowej programu? Brak odzewu ze strony wsparcia technicznego ????
Witam od prawie 10 dni po zakupieniu i opłaceniu kolejnego roku na mBIURO jest cisza, nic nie dostałem, żadnej zwrotnej wiadomości. pisze co drugo dzień na dwa podane maile na stronie i cisza. co jest nie tak? tak jest co roku. program jak najbardziej ok ale ? o co chodzi? ktoś ma jakieś inne namiary na tą firmę ? pozdrawiam wszystkich
dzień dobry, udało się w końcu aktywować mbiuro ? bo mam ten sam problem i najgorsze że tam nie ma w ogóle kontaktu.
SZKODA ZACHODU Z TYM jaske. WSZYSTKIM ZAJOMYM ZAINSTALOWAŁEM INNY PROGRAM I JEST OPIEKA A NIE KONTAKT WSZYSTKOŚMIGA NAWET LEPIEJ OD TEGO CHŁAMU .TERAZ PRZYNAJMNIE WIEDZĄ CO TO JEST LICENCJA. POZDRAWIAM.
a jeśli można wiedzieć jaki program zainstalował Pan??? Coś fajnego w miarę taniego podobnego do tego mbiuro???? Może też spróbujemy czegoś innego bo ileż można czekać. Teraz w ogóle nie mam nawet odezwu na maila. Wcześniej jakieś automatyczne odpowiedzi dostawałem teraz nic ;/// kasa wpłacona a licencji brak....... dokumenty czekają do zafakturowania