Opinie o Komfort Łazienki Sp. z o.o. w Rzeszów Al. Solidarności 36

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Komfort Łazienki Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Komfort Łazienki Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Wyposażenie domu - sprzedaż ceramiki i szkła

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Komfort Łazienki Sp. z o.o. w Rzeszów Al. Solidarności 36

Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 60 dni.
 Pytanie

Jak dużo osób pracuje w Komfort Łazienki Sp. z o.o.?

Olo Nowy wpis
Inne

@Zużyty Pracownik ale to całą starą załogę zwolnili czy jak ?

Zużyty Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie
@Olo

Tego nie wiem czy całą - jak na początku 2020 jeszcze tam pracowałem (w salonie, nie centrali, żebyśmy się rozumieli) to co chwilę słyszałem że ten zwolniony, tamten, prezes, znowu ktoś. Daje to do zrozumienia że prawdopodobnie większości powiedzieli "nareczka". Ja jedynie chciałem wyrazić przez swoją opinię własne zadowolenie, że ludzi którzy traktowali swoich pracowników naprawdę skandalicznie, mógłbym się rozpisywać o przykładach, spotkał równie niewdzięczny, nazwijmy to, kaprys losu. Bardzo chętnie napisałbym też co się wyprawiało w salonie gdzie pracowałem, tyle że ludzie odpowiadający za przykrości innych już nie pracują więc - pojawia się pytanie "co to da (teraz)?" Firmy Komfort Łazienki też praktycznie nie ma, jest tylko Komfort. Jednocześnie chcę zaznaczyć, że Komfort Czerwony wywarł na mnie bardzo pozytywne wrażenie, ale kiedy doszło do fuzji salonu u mnie w miejscowości to ja już byłem zatrudniony gdzie indziej, cierpliwość się wyczerpała. Przy okazji, nie wiedziałem że administrator usuwa termin (usunięte przez administratora) Od kiedy to jest obraźliwy termin?

Zużyty Pracownik Nowy wpis
Były pracownik

Witam Bardzo mnie cieszy że z Centrali Komfort Łazienki praktycznie wszyscy stracili pracę po tym jak czerwoni przejęli Łazienki i oby tak dalej. Komfort Łazienki była jedną z najgorszych firm w jakich przyszło mi pracować - wstrętne korporacyjne manipulacje, oszczędności na wszystkim, bezczelność i ignorancja, (usunięte przez administratora) i mobbing na każdym kroku. Liczył się tylko target, człowiek mógł być gnębiony, nękany telefonami na dniach wolnych, podpierać się nosem. Pozdrawiam jedynie Mariolę, Aleksandy obydwie (wsparcie i księgowość), oraz Marka z Lublina, jedne z niewielu normalnych osób pracujących w tej firmie. O reszcie się niewypowiem, po co utrudniać życie administratorowi Gowork. Serdecznie życzę byłym pracownikom centrali w Wawie i Rzeszowie żeby sytuacja zmusiła ich do conajmniej połtora roku pracy w zakładzie bardzo wymagającym psychicznie i fizycznie, np. Ferrero na taśmie, albo w Biedronce - może ta banda nauczy się co znaczy drugi człowiek, chociaż ja nie potrafię w to uwierzyć.

Była ona

Witam. Ponawiam wcześniejszego posta bWitam serdecznie, Widzę, że to jedyne aktywne forum Komfort Łazienki, więc może doczekam się tutaj kilku odpowiedzi na nurtujące mnie pytania ale po kolei. Drogi moderatorze Komfort Łazienki: 1. Dlaczego na salonach nie ma wózków elektrycznych, skoro często przyjeżdżają palety około 1000 kg czyli jednej tony? 2. Załóżmy, że na salonie jest kierowniczka/kierownik sklepu/ projektant i obsługa klienta. 3 osoby. Projektant ma spotkanie, kierownik szykuje ofertę lub ma spotkanie z klientem i towar musi przyjąć doradca klienta. Często sam jeden facet. Jak ma przyjąć towar, który waży 800 kg? Sam na ciągnąć tę paletę ? Kierowcy z transportu nie mają obowiązku pomagać. 3. Jesteście tacy pro-klient ale dlaczego nie ma w regulaminie, że klient sam musi sobie zapakować towar na samochód a nie, że doradca musi nie dość, że przerzucać przy dostawie to potem jeszcze dla klienta? Czemu tego nie mówicie? Każdy z Nas ma jeden kręgosłup? 4. Dlaczego projektantki mają sprzątać salon skoro zatrudnione są jako projektantki a nie jako sprzątaczki? Nie leży to w zakresie ich obowiązków, żeby latać ze (usunięte przez administratora) i mopem szczególnie przy klientach z którymi zaraz mają spotkanie? 5. Dlaczego plany miesięcznie nie uwzględniają roku poprzedniego tylko są "narzucone" ni w kij ni w oko, że nie ma szans zrobić budżetu? Specjalnie, żeby pracownicy nie dostali premii ? Dziękuję za wyczerpująca odpowiedź.ez odpowiedzi:

 Rozmowa kwalifikacyjna
Z ilu etapów składa się proces rekrutacji w firmie Komfort Łazienki Sp. z o.o.? Czy rozmowa kwalifikacyjna przebiega w pozytywnej atmosferze? Pracodawca umożliwia pracę w trybie zdalnym? Podziel się swoimi wrażeniami ze spotkania z rekruterem.
logo firmy ELEKTRYK
Gdynia
Promat-Woda Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Konstruktor
Szczecin
Ammega Poland Sp. z o.o.
(62 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Aplikator Celulozy / Piany Pur / Dekarz
Rybnik
KRUKTERM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Asystent Projektanta Konstrukcji
Siemianowice Śląskie
MERAENG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Były/a

Cześć, jeżeli kogoś interesują zarobki na salonach to (usunięte przez administratora) dochodzą premię ale żeby je zrobić to trzeba mieć realne plany. A w tej firmie takich nie ma o czym możecie poczytać pewnie w innych komentarzach. Więc jedziesz na podstawie. Dodatek jaki był na święta w tamtym roku to 100 zł jako bon sodexo + książeczka ze zniżkami w różnych sieciach, która na dobra sprawę możesz ściągnąć z Internetu.... W innych firmach na święta po 400-600 zł jako dodatek do wypłaty lub w bonach.

Były/a
@Były/a

Zapomniałem, że poza tym nie masz co liczyć na dodatkowe pieniądze. Kiedyś system premiowy był taki, że niezależnie ile zrobiłeś to miałeś od tego procent: czy zrobiłeś na salonie wynik 20 tysięcy, 40 czy 140 zawsze był od tego procent na cały zespół. Potem zmienili system premiowania i dali, że pieniądze będą dopiero od 80% realizacji celu. Skutkowało to tym, że cele zostały podniesione aby premii na było.

Pracownik
 Pytanie

Witam serdecznie, Widzę, że to jedyne aktywne forum Komfort Łazienki, więc może doczekam się tutaj kilku odpowiedzi na nurtujące mnie pytania ale po kolei. Drogi moderatorze Komfort Łazienki: 1. Dlaczego na salonach nie ma wózków elektrycznych, skoro często przyjeżdżają palety około 1000 kg czyli jednej tony? 2. Załóżmy, że na salonie jest kierowniczka/kierownik sklepu/ projektant i obsługa klienta. 3 osoby. Projektant ma spotkanie, kierownik szykuje ofertę lub ma spotkanie z klientem i towar musi przyjąć doradca klienta. Często sam jeden facet. Jak ma przyjąć towar, który waży 800 kg? Sam na ciągnąć tę paletę ? Kierowcy z transportu nie mają obowiązku pomagać. 3. Jesteście tacy pro-klient ale dlaczego nie ma w regulaminie, że klient sam musi sobie zapakować towar na samochód a nie, że doradca musi nie dość, że przerzucać przy dostawie to potem jeszcze dla klienta? Czemu tego nie mówicie? Każdy z Nas ma jeden kręgosłup? 4. Dlaczego projektantki mają sprzątać salon skoro zatrudnione są jako projektantki a nie jako sprzątaczki? Nie leży to w zakresie ich obowiązków, żeby latać ze szmatą i mopem szczególnie przy klientach z którymi zaraz mają spotkanie? 5. Dlaczego plany miesięcznie nie uwzględniają roku poprzedniego tylko są "narzucone" ni w kij ni w oko, że nie ma szans zrobić budżetu? Specjalnie, żeby pracownicy nie dostali premii ? Dziękuję za wyczerpująca odpowiedź.

Pytanie
 Pytanie

Co jaki okres czasu w Komfort Łazienki Sp. z o.o. można ubiegać się o podwyżkę?

Error
@Pytanie

Zapomnij o czymś takim. Szybciej cię wymienią na nowszy tańszy model niż dostaniesz podwyżkę :) Temat kasy oraz rotacja pracowników to temat rzeka.

Franciszek
Inne
@Error

Rozumiem, że rotacja pracowników jest dosyć duża? Mówisz tutaj o jednym czy wielu stanowiskach? Skoro nie można liczyć na podwyżkę, to może funkcjonuje system premiowania?

Armagedon

Poniższa opinia nie dotyczy bezpośrednio salonu Komfort Łazienki w Rzeszowie, jednak na najbardziej aktywnym forum dotyczącym tej firmy w pewnych kwestiach może stać się kluczowa... Firma wydaje się być przyjazna co widać po grupie osób z którymi się pracuje, jak i po osobach "z góry". Jednak zbyt nadmierne zacieranie się granic między kierownictwem a pozostałymi często wprowadza chaos. Zapewne wszystko zależy od charakteru osoby zarządzającej grupą jednak jest to jedno ze spostrzeżeń, o którym być może warto wspomnieć. Płaca całkiem OK, tylko szkoda, że ambitni pracownicy dostają dokładnie tyle samo co ci którzy od pracy uciekają. Wysokość pensji jest zależna od zajmowanego stanowiska i od wypracowanej premii, która jest dzielona po równo na całą grupę. Tryb pracy możliwy do wyboru. Standardowo 8h dziennie lub 12h - dwa dni pracujące na dwa dni wolnego. I tu kolejne spostrzeżenie... Jeśli należysz do tych ambitniejszych a pozostali to wyczują często mogą się pojawiać nadgodziny, z których firma pracowników nie rozlicza w żaden sposób. Każdy odpowiedzialny jest za wszystko bez względu na objęte stanowisko, tak więc doradca klienta jest również magazynierem, projektant doradcą klienta itd... Kolejny nieład i chaos wynikający z braku podziału obowiązków. Sporo niedomówień czy spraw do wyjaśniania. Do tego dochodzą obowiązki dodatkowe takie jak sprzątanie salonu i dbanie o ekspozycję, czy czuwanie nad aktualnymi cenówkami. Obowiązki jak najbardziej zrozumiałe i do zaakceptowania jednak wszystko odbywa się w czasie otwarcia i godzin pracy salonu. W efekcie przy kliencie jest to bardzo często trudne do wynonania na bieżąco i na czas. Nie wspominając już ze firma działa jako profesjonalny "salon" częstujący przy jakimkolwiek spotkaniu klienta kawą jednocześnie sprzątając. Ta filozofia i idea jest raczej mało kulturalna... Jak na poważny salon przystało tego typu czynności wykonywane przez pracowników powinny odbywać się poza godzinami otwarcia salonu i w normalnym czasie pracy pracowników. I tu kolejne zderzenie z rzeczywistością... W celu nadrobienia lub uzupełnienia pewnych kwestii zostaje się po godzinach, po zamknięciu z dobrego serca lub charytatywnie późnym wieczorem bądź w nocy. Problematyczne też stają się obowiązki podstawowe takie jak sporządzanie zamówień pod klienta czy ofert do projektów. Pomimo iż firma posiada zatrudnionych produktowców w systemie sprzedażowym bardzo często występują braki, które za każdym razem trzeba zgłaszać centrali do uzupełnienia. Wpływa to na wydłużenie czasu oczekiwania klienta na ofertę, a tym samym na realizację zamówienia... Mało profesjonalne tak samo jak niedbałość o profesjonalizm kadry... Różnego rodzaju szkolenia z produktów czy technik sprzedażowych organizowane są tak rzadko, że średnio przypadają na jednego pracownika raz na rok lub rzadziej. Co niektórzy szkoleń się nie doczekają. Liczba zatrudnionych osób w stosunku do wielkości salonu też wymaga korekty. Jedna zmiana powinna być dostosowana do obsługi klienta umówionego na spotkanie projektowe, do obsługi klienta z zewnątrz i takiego który wymaga rozmowy telefonicznej czy wydania towaru, a niestety tak nie jest. Bywa, że w jednym momencie jedna osoba jest odpowiedzialna za wszystkie sytuacje co może wynikać albo ze złej organizacji w danym punkcie albo z nieodpowiedniej ilości zatrudnionych osób. Wyniki, obroty to chyba rzecz najważniejsza bo zarówno praca doradcy klienta jak i projektanta ma dążyć do jak największej sprzedaży i wykonywania planów niekiedy zbyt wygórowanych. Rotacja dość spora nawet wśród kierownictwa regionalnego. Podsumowując... Firma ma sporo oczekiwań, które wzrastają niebyt zważając na pracowników. Dla ludzi pewniejszych siebie, z dystansem do świata, odporniejszych na stres i asertywnych - polecam. Ogólnie nie polecam. Z doświadczenia wiem, że praca w prestiżowym miejscu może być fajna ale to miejsce tylko wydaje się być prestiżowe głównie z nazwy i wyglądu. A firmie życzę tego aby zamiast otwierać nowe coraz większe salony najpierw zaczęła dążyć do ulepszenia funkcjonowania centrali i ulepszenia salonów które już istnieją... Mniej znaczy więcej... Otwieranie nowych punktów kompletnie nie świadczy o rozwoju firmy. Oczywiście bez cech i działań charakterystycznych dla korporacji.

Zespół Komfort Łazienki
@Armagedon

Dziękujemy za Twój wpis. Jesteśmy odpowiedzialną i profesjonalną firmą, która dba o potrzeby zarówno klientów jak i pracowników, dlatego też dużo uwagi poświęcamy na budowanie dobrych relacji w zespołach. Komfort Łazienki to firma młoda, która rośnie i szybko się rozwija, stale szukamy nowych rozwiązań i funkcjonalności, które pomagają nam ulepszać i rozwijać nasze salony, aby jeszcze lepiej realizować naszą misję. Nieustannie dążymy, aby nasza firma była otwarta i przyjazna dla klientów i pracowników. Poprzez szkolenia podnosimy kompetencje naszych pracowników, stale badamy i analizujemy plany szkoleniowe, aby dopasować ofertę do potrzeb i oczekiwań klientów i pracowników, co przekłada się na jakość świadczonych przez nas usług. Więcej informacji na temat naszej firmy znajdziesz na naszej stronie internetowej. Dziękujemy, Zespół Komfort Łazienki

Armagedon
@Zespół Komfort Łazienki

Drogi Zespole Komfort Łazienki... Dziękuję za zainteresowanie powyższym wpisem, jednak ubolewam, że jest to gotowa regułka publikowana na zasadzie "kopiuj - wklej", bez konkretnych odniesień do poruszanych tematów. Biorąc pod uwagę najnowszy post od @Ciekawski, do którego jeszcze się nie odnieśliście, z tą odpowiedzialnością o której wspominacie jednak różnie bywa... Z profesjonalizmem też. Nie zaprzeczę, że potrzeby klientów są dla Firmy istotne, lecz niestety nie mogę tego samego stwierdzić odnośnie potrzeb pracowników. Ulepszanie i rozwój istniejących już salonów też pozostawia wiele do życzenia. Faktem jest to, że firma jest otwarta i przyjazna dla szerokiego grona zarówno pracowników jak i klientów, i to zauważalne jest niemal natychmiast, jednak posiada sporo mankamentów, z którymi nie bardzo wie jak sobie poradzić. Szkolenia to kolejna rzecz, z którą nie mogę się zgodzić. Jeśli się pojawiają to jest ich stanowczo za mało. Jakość świadczonych usług z kolei nie opiera się tylko na szkoleniach, lecz w znacznej mierze też na odpowiednio dobranej kadrze pod względem kwalifikacji i odpowiednio dobranej ilości osób w stosunku do salonu, a także na właściwej organizacji.

Ciekawski

Witam serdecznie, Widzę, że to jedyne aktywne forum Komfort Łazienki, więc może doczekam się tutaj kilku odpowiedzi na nurtujące mnie pytania ale po kolei. Drogi moderatorze Komfort Łazienki: 1. Dlaczego na salonach nie ma wózków elektrycznych, skoro często przyjeżdżają palety około 1000 kg czyli jednej tony? 2. Załóżmy, że na salonie jest kierowniczka/kierownik sklepu/ projektant i obsługa klienta. 3 osoby. Projektant ma spotkanie, kierownik szykuje ofertę lub ma spotkanie z klientem i towar musi przyjąć doradca klienta. Często sam jeden facet. Jak ma przyjąć towar, który waży 800 kg? Sam na ciągnąć tę paletę ? Kierowcy z transportu nie mają obowiązku pomagać. 3. Jesteście tacy pro-klient ale dlaczego nie ma w regulaminie, że klient sam musi sobie zapakować towar na samochód a nie, że doradca musi nie dość, że przerzucać przy dostawie to potem jeszcze dla klienta? Czemu tego nie mówicie? Każdy z Nas ma jeden kręgosłup? 4. Dlaczego projektantki mają sprzątać salon skoro zatrudnione są jako projektantki a nie jako sprzątaczki? Nie leży to w zakresie ich obowiązków, żeby latać ze szmatą i mopem szczególnie przy klientach z którymi zaraz mają spotkanie? 5. Dlaczego plany miesięcznie nie uwzględniają roku poprzedniego tylko są "narzucone" ni w kij ni w oko, że nie ma szans zrobić budżetu? Specjalnie, żeby pracownicy nie dostali premii ? Dziękuję za wyczerpująca odpowiedź.

Panda

Jakiś czas temu wysłałam cv. Zostałam zaproszona na rozmowę. Wszystko ładnie pięknie. Rozmowa odbyła się bez stresu. Mam duże doświadczenie w branży. I co? Cisza. Myślę że za dużą stawkę im powiedziałam. Tylko, że z takim doświadczeniem jak moje nie przyjdę pracować za 2000 netto, bo obecenie mam więcej. Firma chce doświadczonych itp a nie proponują dobrej podstawy.

Kamil
Inne
@Panda

Jaką stawkę wynagrodzenia podałaś w trakcie rozmowy o pracę w firmie Komfort Łazienki? Zastanawia mnie, czy podana przez pracodawcę stawka wzrasta wraz ze stażem pracy? Mogłaś liczyć na podwyżkę po przepracowaniu określonego czasu? Przedstaw, proszę, jak to wyglądało.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
John
@Kamil

Niestety po przepracowaniu pewnego okresu ciężko liczyć na wzrost wraz ze stażem pracy. Wszytko dobrze jak robisz min 80% planu ale jak dostaniesz plan z kosmosu to tylko podstawą się ratujesz. O realizację planu nie łatwo bo branża wykończeniowa ma zmanierowana klientele, a towar dla klienta zamawiasz bezpośrednio u dostawcy opierając się o minima logistyczne co znacznie wydłuża czas relializacji planu.

Kamil
Inne
@John

Masz na myśli plany od których zależą wypłaty premii? Rozumiem, że brak gratyfikacji finansowej może być dużą niedogodnością. A czy pracodawca zapewnia kursy lub szkolenia branżowe, które także są wartością dodaną i mogą podnieść motywację pracowników?

Były pracownik

Firma dno kolejna pod firma. Żeby tylko kasę prac w tym samym fyrtlu. Pracownicy nie chcą pracować za 2000 zł netto bez premi bo plany wygórowane. Benefitow brak no jeśli chcesz ubezpieczenie za 100 zł minimum. Karta Multisport za którą sam płacisz. W dodatku połączyli się z megastore outlety nexterio gdzie tam sprzedają szrot. A kocioł jeszcze gorszy. Więc jak na cały bałagan pana S. Te dwie firmy są już przy samej (usunięte przez administratora)

Marta

Dziwna sprawa, że od wielu miesięcy po niemal wszystkich portalach pośrednictwa pracy krążą ogłoszenia o poszukiwaniu kierowników regionów [małopolskie i śląskie]. Mam wieloletnie doświadczenie w tej branży i zajmuję pozycję kierowniczą. Po kilkukrotnym wysłaniu CV nikt się do tej pory do mnie nie odezwał. O zaproszeniu na rozmowę nawet się nie zanosi. Pytanie. O co zatem chodzi z tymi ogłoszeniami? Czy firmy Pana S. zarzucają portale rekrutacynymi ogłoszeniami po to, by znaleźć kogoś do pracy czy po to, by straszyć aktualnie zajmujących wyżej wymienione stanowiska. Jest też trzecia możliwość bo nie sądzę by chodziło o wyłudzanie danych. Być może wysyłający CV nie spełniają wymagań pracodawcy - tak się zdarza. To może ładnie byłoby napisać o tym aplikującym w prostej wiadomości zwrotnej. Jest 21 wiek i to naprawdę nie jest nic trudnego. Można nawet użyć "kopiuj / wklej". Jedna z firm należących do najbogatszego Polaka a takie nieprofesjonalne podejście do prostych czynności rekrutacyjnych.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Komfort Łazienki
@Marta

Marta Dziękujemy za Twój wpis. Jesteśmy odpowiedzialną i profesjonalną firmą dlatego też do rekrutacji nowych pracowników podchodzimy bardzo poważnie uwzględniając przy tym wszelkie wymagania prawne. Komfort Łazienki to firma, która rośnie i szybko się rozwija. W związku z tym otrzymujemy wiele aplikacji na różne stanowiska. Jako przykład niech posłuży fakt, że na przestrzeni ostatnich 14 miesięcy liczba stanowisk regionalnych zwiększyła się dwukrotnie, dodatkowo ostatnio zostali zatrudnieni kolejni Kierownicy regionów odpowiedzialni za rozwój salonów i inwestycje. Cały czas poszukujemy nowych Kierowników Regionalnych w całej Polsce, po to żeby wspierać nasze przyszłe plany rozwoju. Mamy jasno określone opisy stanowisk i ich specyfikacje, a w rekrutacji bazujemy na wymaganiach opartych na kompetencjach (z uwzględnieniem doświadczenia). Nasze decyzje zawsze podejmujemy w oparciu tylko o te wskaźniki. Ciągle szukamy nowych talentów z zewnątrz, jednocześnie regularnie dając możliwości rozwoju obecnym pracownikom poprzez awanse wewnątrz organizacji. Niestety biorąc pod uwagę liczbę aplikacji, które otrzymujemy, nie możemy indywidualnie odpowiedzieć na każdą z nich z osobna. W związku z tym, systemy informatyczne które wykorzystujemy w procesie rekrutacji, przesyłają w odpowiedzi na ogłoszenia rekrutacyjne informacje o brzmieniu zbliżonym do przedstawionego poniżej: Komfort Łazienki – dziękujemy za złożenie aplikacji na stanowisko…. Witaj ….. Bardzo dziękujemy za złożenie aplikacji na stanowisko ….. i czas poświęcony na wypełnienie kwestionariuszy aplikacyjnych. Informujemy ze będziemy mogli skontaktować z wyłącznie wybranymi kandydatami. Więcej informacji na temat naszej firmy kultury organizacyjnej, a także wartości którymi się kierujemy znajdziesz na naszej stronie internetowej. Zespół rekrutacji Komfort Łazienki Dodatkowo, w każdym naszym ogłoszeniu rekrutacyjnym umieszczamy informację: „Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami”. Czasami zdarza się, że niektóre portale (które bez naszej wiedzy kopiują nasze ogłoszenia) pomijają tą formułkę. Marta – jeśli czujesz, że Komfort Łazienki przeoczyło Twoje CV/ nie doceniło Twojego doświadczenia bardzo chętnie przyjrzymy mu się raz jeszcze i przekażemy informację zwrotną, jeśli tylko wyślesz do nas e-mail na adres: KLArecruit@komfortlazienki.pl Dziękujemy Zespół Komfort Łazienki

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marcin
@Komfort Łazienki

No i pod koniec 2018 roku wszyscy kierownicy regionalni z Komfort Łazienki zrezygnowali z pracy, co to się podziało, że ludzie po tak krótkim okresie pracy zatrudnieni na niezłych stanowiskach grupowo zrezygnowali z roboty ? Bardzo ciekawe.... A co z prezesem Saxtonem?

Radosny
@Marta

Jako były pracownik mogę powiedzieć, nie polecam. Można powiedzieć, że firma na początku może mieć jakieś problemy tylko ta firma ma cały czas problemy tu nikt nie chce pracować. Podejście zarządu firmy tragiczne, dyrekcja również, traktują pracownika jako numer a nie patrzą na to co robi i jak się angażuje. W salonach pracują ludzie którzy nie znają się na produktach bo centrala nie wysyła na szkolenia a w salonie czego można się nauczyć - z założenia 6 osób pracuje w salonie ale w każdym kogoś brakuje a nawet bywa, że w ciągu dnia jest tylko 1 pracownik jako magazynier, sprzedawca i projektant w jednym ciekawe jak PIP na to że pracownik nie ma jak wyjść do toalety bo nie ma nikogo w salonie. Ekspozycje nie aktualizowane w wyniki śrubowane. A odnosząc się już bezpośrednio do rekrutacji - cóż do profesjonalizmu jeszcze trochę brakuje. Jak nie zaproszą Ciebie na rozmowę to zapomnij, że ktoś oddzwoni a jak Ciebie już zaproszą to w większości przypadków pada informacja zwrotna.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gość
@Marcin

został wyprowadzony pod eskortą ochrony:)

Lidia
Inne
@Radosny

Opisujesz dość szczegółowo sytuację panującą w salonach firmy Komfort Łazienki, ale brakuje mi w Twojej wypowiedzi informacji na temat rodzaju umowy podpisywanej z każdym pracownikiem oraz rozkładu godzin w grafiku, jaki każdy z nich musiał przepracować w konkretnym okresie rozliczeniowym. Czy każda osoba zatrudniana była w oparciu o stabilną umowę o pracę, czy zdarzały się przypadki, że firma oferowała umowę zlecenie, bądź jeszcze inny rodzaj zatrudnienia? Proszę o doprecyzowanie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jay
@Komfort Łazienki

Prawda jest taka, że wrzuciliscie ogłoszenie na KR po to żeby wyłowić kierowników salonów...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Roar

Firma godna uwagi, to na pewno. Z pozycji kierownika sklepu, tylko od Ciebie zależy jaki zespół zbudujesz, lub jeśli wchodzisz do zespolu jak go zaprogramujesz od wejścia. W tym drugim przypadku jest ciężko, bo z reguły są to ludzie którzy przeszli już kilka zmian - rotacja jest duża, mimo iz firma jest młoda. A skoro już startujesz na stanowisko kierownicze to zapewne wiesz, ze bedziesz w takim zespole traktowany jako ten "kolejny", dziś jest jutro nie ma. Generalnie w tej firmie kierownik nie powinien miec starych przyzyczajeń korpo, pozbądź się schematów, wylecz się z zasad i racjonalnosci, a systematyce zapomnij. W KŁ wszystko dzieje sie na tu i teraz, zaraz, na wczoraj, od wczoraj, bo tak i już. Do duże utrudnienie dla kogoś, kto lubi miec wszystko poukladane, dla kierownika który ma jakiś plan. Tu planu brak ( choć wszystkim na górze wydaje sie że jest idealny ). Jako kierownik spotka Cię wiele impulsowego działania, bedziesz miał wybór, albo realizowac dziwne, czesto nielogiczne pomysly Centrali, albo grać do jednej bramki ze swoim zespołem w salonie. To trudna sztuka. Płace? Jak widzę premie są tematem przewodnim, ja ujmę to tak, jeśli jesteś doświadczony w tym segmencie to nigdy nie podpiszesz umowy z niską podstawą i obiecanymi premiami. Każdy z nas zna już takie numery, podstawę zmienic trudno, system premiowy to jeden mail i po sprawie. Wiec negocjujcie dobre podstawy. Ta firma potrzebuje doświadczonych ludzi z branży, wiec jeśli masz doswiadczenie w sprzedaży kibli to walcz o podstawe, reszte traktuj jak dodatek na nowy krawat od Hugo, na taki powinno wystarczyć z tej premii, jeśli zrobisz target. A propo, target zrobisz jesli masz dobrych projektantów, sprzedadzą z ulicy - zapomnij. To nie sklep z pieczywem że jak nie ma bialej kajzerki to wezmą szwedki lub grahamki. O projektantów trzeba walczyc, to też ciągła rekrutacja, nawet gdy masz komplet, jako kierownik musisz miec z tyłu głowy ze jutro już jest wakat. Asortyment? Jest dobry, marka, wykonanie, choć jest twz troche tandety, ale to się sprzeda bo cena jest niska, wypchniesz to z kosza. Sam proces jest trudny, jeśli " zakorkujesz" magazyn i nie zrobisz wlasnego planu na pozbycie sie " wrzutek centralnych ", to wspolczuje inwentaryzacji, która jest .....dziwna w tej sieci. Miej na uwadze, ze jesli jestes przyzwyczajony do sprzedaży ze stanów magazynowych za ścianą, to tutaj zderzysz sie z brakim towaru na miejscu, zamowienia to często koszmar, brak.info ze nie ma, to w produkcji a kiedy bedzie? Nie wiadomo. A klient czeka na odpowiedź, ale nie zdarza sie to często, ale jak już sie zdarzy to lawina błędów i baboli w projektach, zmiany, konsultacje, no ale od tego jestes kiero ze masz to ogarnąć. Musisz to potrafić. Moim zdaniem same pensje nie są źle, jest duża rozpiętość, i to się chwali, a jesli masz niższą półkę to zapewne tak słabo walczyles. O podwyżce raczej zapomnij, no chyba że rzędu 150 brutto, lepszy rydz niz nic. Szkoelnia? Gwneralnie nastaw się na to że to ty sam masz szukać informacji, dążyć do poszerzania wiedzy, do skzolenia zespołu. Oficjane są, ale raz lepiej raz gorzej, z reguły ludzie w moim zespole narzekali, a czasem byli zażenowani.poziomem. No ale to sprzedaż, wiec jeśli ktoś to zna to świetnie wie, ze samemu szkolić się najlepiej. Trzeba wyprzedzać innych o krok. Podsumowując relacje miedzyludzkie, dużo zależy od regionalnego, jeśli trafisz na.takiego bez doswiadczenia, który w rubryce wyksztalcenie może pochwalić się wyjsztalceniem srednim maturalnym - i zostaje Kierownikiem Rwgionalnym nowej sieci sprzedaży w ciezkim segmencie jakim.jest wykonczeniowka i dekoracja, to jest kilka scrnariuszy, 1. Wchodzisz w tyłek bez mydla ale świadomie, by twój salon miał spokój. 2. Idziesz własną ścieżką i szukasz sojuszników w centrali ( nie wskazane, ale można awansowac ) ' 3. Ostatni sposób to połączenie 1 i 2, ale wychodzisz na wyrachiwanego korpoludka, jak się wyda będzie źle. Ogolnie to kim bedzie twój przełożony bedzie decydowało o tym czy zostaniesz jako Kierownik w tej firmie czy nie. Jesli umiesz zacisnąć zęby twoja wygrana, jesli cenisz siebie klase, z takim regionalnym jak powyżej położysz szybko papier. Podsumowując, firma ciekawa, segment rynku również, produkty dobre, pensje nienajgorsze, ludzi można spotkać niesamoiwtych ( z mojego doswodczenia caly czas o nich mysle ), możliwości rozwoju są, ale przyda Ci się umiejętność zaciskania zębów i brak alergii na głupotę, bedzie dobrze. Spróbujcie, ja nie żałuję, mimo że to mój były pracodawca, w polskim biznesie firma godna uwagi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zespół Komfort Łazienki
@Roar

Komfort Łazienki jest nową dynamicznie rozwijającą się firmą, dla której cenna jest każda informacja zwrotną. Jest ona podstawą do wyciągnięcia wniosków i wdrożenia adekwatnych działań. Dziękujemy za Twój post, gdyż opisane w nim sytuacje pomogą nam ulepszać działania w naszych sklepach, które są dla nas szczególnie ważne. Jednocześnie życzymy powodzenia i wielu sukcesów w nowej roli.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Radosny
@Zespół Komfort Łazienki

Tak wpis próbujący uratować zniszczoną pozycję firmy. Jeśli we wrześniu 2018 patrzycie na komentarze i liczycie na każdą informację to gdzie byliście przez ostatnie 2 lata.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
BOGDAN

Niech ktoś coś napisze konkretnego - jaka płaca na start, jak wygląda ten regulamin premiowania etc.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bob budowniczy
@BOGDAN

u mnie na start było 2100zł na rękę, z tego co wiem system premiowy się zmienił odkąd zakończyłem współpracę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zespół Komfort Łazienki
@bob budowniczy

Jako pracodawca w naszych salonach sprzedaży oferujemy atrakcyjne wynagrodzenia zasadnicze oraz motywacyjny system premiowy uzależniony od wyników sprzedaży. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do udziału w procesie rekrutacji. Szczegółowe informacje znajdziecie www.komfortlazienki.pl/kariera

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tttt

Firma jest młoda, wiec jeszcze lawiny niezadowolonych nie ma, a tacy z reguły tu zaglądają.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zuza
Inne

Świetna firma nie narzekajcie. Idealnych nie ma!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous
@Zuza

Mylisz się, są idealne, ale jest ich niewiele.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ja

Niby fajna pensja na wejście , ale z nowym regulaminem premii to chyba długo nie popracuję. Nie wiem komu tam na górze tak odbiło

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ZG
@Ja

Tak jak mówisz, trzeba się wynosić bo źle się dzieje. A głos sprzeciwu jest jednoznaczny z otrzymaniem wypowiedzenia. Myślą, że będziemy się godzić na traktowanie nas jak pachołków. U nas to nie przejdzie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Roar
@ZG

Myślę ze dość desperacko to opisujesz. Byłem w KŁ kiero, głos sprzeciwu nie był karany wypowiedzeniem. Sam się zwolnilem wiec może po prostu się nie doczekałem, to też prawda. Natomiast tyle ile ja wysłałem maili z zastrzeżeniami, wątpliwościami, a wręcz odmowieniem swoadczenia pracy ( groźba ), nigdy nie otrzymalem wypowiedzenia. Fakt faktem, atmosfera bywała gęsta jak zaprawa do płytek, ale suma summarum wychodziło na dobre, a centrala działała szybko. Tak się skarzycie na ten system premiowy, a mnie interesuje jaką formę miał wasz sprzeciew, bo jesli typowo po polsku zero argumentów i merytorycznie leżało i kwiczało, to w sumie sie nie dzwie, że jakiś powód do wypowiedzenia się znalazł.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
∆®

Ciekawa praca, firma otwiera nowe salony można poznać ciekawych ludzi i nauczyć się czegoś nowego a przy tym jest szansa rozwoju. Minusem system IH, zarządzanie na odpowiednim poziomie, generalnie praca warta uwagi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nick

W Zielonej Górze wywalili pracowników bo napisali do prezesa o zmianę w systemie premiowania?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anty-jełop
@nick

Przestań takie pierdoly pisać. Puknij się w łeb bo w takie bajki uwierzą ci tylko bezdomni alkoholicy z PKP. Ciekawe jaka byłaby podstawa do zwolnienia, bo jeżeli prosba o zmianę systemu premiowania to chciałbym widzieć reakcję sędziego w sądzie pracy. Jesteś jelopem jeśli w to wierzysz.

Grzesiek
Inne

Podpowiedzcie czy firma prowadzi aktualnie rekrutacje? Interesuje mnie na jaką umowę można liczyć na początek?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Komfort Łazienki Sp. z o.o. - Rzeszów

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Komfort Łazienki Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Komfort Łazienki Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

Komfort Łazienki Sp. z o.o.
2.6/5 Na podstawie 14 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Komfort Łazienki Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii