Czy firma zapewnia odpowiednie narzędzia do pracy? Telefon służbowy, odpowiedni komputer do pracy? Czy może posiłkują się narzędziami po odchodzących pracownikach?
Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z dhosting.pl Sp. z o.o.? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?
Krąży pogłoska że niektórzy znikali jednego dnia otrzymując wilczy bilet na dalsze wykonywanie pracy.
I to jest prawda ;) Jestem jedną z dwóch osób, która taki wilczy bilet otrzymała. A dlaczego wilczy bilet? Oficjalnie za nieefektywną pracę. Praktycznie? Brak zgodności z menadżerem.
Czyli zwolnienie, dobrze rozumiem? Na czym miała ta nieefektywna praca polegać, wytłumaczyli Ci? I jaka była to sytuacja, że nie zgodziłeś się z przełożonym?
Nie ma czego szukać w tej firmie. Przez cały rok ustalany jest budżet po to, aby na koniec roku powiedzieć że jednak podwyżek nie będzie. W nowym roku ponownie brak podwyżek, większość pracowników dostała tylko aneks do minimalnej krajowej. Możliwości rozwoju? Nie w tej firmie. Ludzie po 3 lata czekają na awans i nie mogą się doczekać. Nawet ludziom z 2 letnim stażem żal dać na specjalistę z młodszego specjalisty bo jeszcze byłoby trzeba 200zl podwyżki dać. Januszex nic więcej.
W dH jak w sklepie ludzie przychodzą i bardzo licznie odchodzą, szkoda tylko że drzwi w biurowcu w okolicach dworca zachodniego nie mogą trzaskać bo są obrotowe. Pozostali pracownicy próbują wiaderkami do piasku wylewać wodę z tej łódeczki ponieważ spotkała ona górę lodową na swojej drodze. Firma próbuje tworzyć rodzinną atmosferę, ale to tylko gra pozorów w celu ukrycia korpo struktury, wyścigu szczurów oraz wyzysku pracowników. Tutaj nie masz własnego życia, masz być w dyspozycji w każdej chwili dla firmy. Twój czas się nie liczy, nikt ci za to niego nie zapłaci. Wycisną jak cytrynę i wyrzucą do kosza. Byli pracownicy są tymi złymi ludźmi którzy mogli opuścić tak wspaniałą organizacje, taką opinie przedstawiła sama firma na jednym z branżowych portali. Nic dodać i nic ująć, idealny obraz pracy. Opis na tym portalu powinien zostać zmieniony z branży IT na marketing, ponieważ ta firma nie ma nic wspólnego z IT. Liczy się tylko dział marketingu i puste nic znaczące tabelki. Czy warto było pracować? Nie, szkoda własnego życia i zdrowia.
Wiele rzeczy z tego co piszesz może i jest prawdą ale walisz jakieś głupoty z dostępnością dla firmy. Ja zawsze miałem nadgodziny płacone i generalnie jak ich nie chciałem, to odmawiałem. Rotacja była pod koniec zeszłego roku ale w tym roku (a już jestem poza) była minimalna. Ogolnie dobre miejsce do nauki i pojscia dalej po wieksze zarobki, atmosfera mocno uzalezniona jest od dzialu. U mnie akurat bylo z tym srednio
Pod koniec każdego miesiąca przychodzi dreszczyk emocji. Następuje zwolnienie blokady maszyny losującej z kim się będziemy żegnać. Szkoda że nowych kul nikt nie dorzuca do puli.
Spotkanie rekrutacyjne online trwało 1,5h. Świetnie nam się wspólnie rozmawiało, na spotkaniu był prezes i asystentka zarządu. Spotkanie było prowadzone po partnersku, bez tworzenia dodatkowej presji czy niepotrzebnego stresu. Podobało mi się jak byli przygotowani - widać, że dokładnie zapoznali się z moim cv i zadawali pytania aby dokładnie poznać metodykę pracy. Cały proces rekrutacji był jasny i przejrzysty. Po kilku dniach otrzymałam odpowiedź i propozycje współpracy.
Pytania głównie dotyczyły mojego doświadczenia oraz tego jak podeszłabym do danych zagadnień w zakresie hr w dh.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Czy w dhosting.pl Sp. z o.o. możliwa jest praca na podstawie B2B?
Czy ktoś się orientuje w jakich godzinach odbywa się praca na stanowisku Specjalista ds. Wsparcia Klienta? Rozważam podjęcie pracy w tej firmie, ale nie zawsze mogę pracować w godzinach dziennych, tylko raczej w popołudniowych i ewentualnie nocnych. Czy jest to możliwe? A jeśli tak to jak są rozłożone zmiany?
Praca jest 3 zmianowa, między 8 a 1. Zmianę którą się otrzyma ustalana jest chyba loteryjnie przez rzut monetą, nigdy nie wiadomo jaką się dostanie.
Mamy dwie zmiany 9-17 i 17-01, a planowany grafik to nie loteria :-) Pracownicy zaznaczają swoją dostępność i na tej podstawie tworzony jest grafik na kolejny miesiąc. Czasem praca jest w weekend, ale wtedy inny dzień w tyg jest wolny. Mogę powiedzieć, że dobrze to funkcjonuje :-)
No ale chyba nie zawsze się składa tak, żeby każdy w odpowiednim czasie był dostępny? Jak wtedy idzie się tutaj na ustępstwa, żeby mniej więcej było fair?
Czy możliwa jest praca nocna na helpdesku? Czytałem, że helpdesk działa całą dobę i zastanawiam się czemu praca na tym stanowisku jest tylko godzinach 9-17 i 17-01.
Oczywiście, jak w życiu - warto być elastycznym i szukać rozwiązań :-) Mamy duży zespół, dlatego nie ma problemu w planowaniu grafiku.
Na jednym z branżowych portali pojawiła się opinia pracownika zespołu rozwojowego na temat prac w nocy. Czy to prawda że firma zmusza nieodpłatnie pracowników do pracy w nocy?
A jak jest z pracą w nocy tak generalnie? Mam tu na myśli helpdesk/obsługę zgłoszeń.
A co to dokładnie znaczy duży zespół? :D Ilu pracowników zatrudnia firma? :) ciekawi mnie czy rekrutacja jest otwarta? Tzn. można podesłać swoje cv? :) Czy raczej zespół jest ten sam, a rotacja mała
Wszystkie aktualne rekrutacje są na naszej stronie w zakładce "praca" https://dhosting.pl/praca.html.
kogo wy tam zatrudniacie, że od 3 lat nie ma miesiąca że baza danych nie padnie? studentów z wiedzą zerową? nieważne że nic nie umieją, ważne że są tani… rezygnuje z was…
Z interesujących mnie ofert zniknęła możliwość pracy w biurze w Poznaniu. Czy w przyszłości powróci taka możliwość? Nie jestem zainteresowany pracą w Warszawie lub Krakowie.
Pracujemy w dużym stopniu zdalnie, więc praca z Poznania jest jak najbardziej możliwa. Nasze biura w tym momencie mieszczą się w Warszawie i w Krakowie.
W dużym stopniu, ale to znaczy że nie w 100%? Ile razy w miesiącu trzeba się w biurze znaleźć?
tak, w 100% można pracować zdalnie. Raz na jakiś czas planujemy przyjazd do biura w formie integracji zespołu.
Czy w dhosting.pl Sp. z o.o. możliwa jest praca na podstawie B2B?
Super. A Mogłaby Pani powiedzieć czy zatrudniacie również obcokrajowców z dobrą znajomością języka polskiego?
Tak, zapraszamy do przejrzenia naszych aktualnych ofert pracy (usunięte przez administratora)
Ja to jestem ciekawa, czy premia specjalisty ds. wsparcia klienta zależy od liczby klientów, czy też od liczby klientów zadowolonych :) Tak to tu tylko zostawię :)
Czy firma poszukuje pracowników o profilu administratora/programisty?
Aktualnie nie poszukujemy. W tym tygodniu zaktualizujemy na naszej stronie listę stanowisk. Zachęcam mimo to do aplikowania w wolnej rekrutacji (usunięte przez administratora)
Czym w dhosting.pl Sp. z o.o. zachęcają przyszłych pracowników? Jakie mają dodatki?
Na ten moment wśród benefitów są: usługi firmy Elastyczny Web Hosting dla pracowników, karta MultiSport, atrakcje i eventy organizowane przez myhive. Od przyszłego roku - pakiet medyczny.
Witam, Zobaczyłem ofertę: "Specjalista ds. Migracji Stron WWW". Bardzo zaciekawiła mnie ta oferta, niestety jestem z Poznania, a miejsce pracy to: "WARSZAWA/KRAKÓW + MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ". Stąd moje pytanie, czy rozważają Państwo zatrudnienie osoby która, by pracowała full zdalnie. Mam też drugie pytanie. Czy osoba kandydująca na to stanowisko musi mieć doświadczenie w migracjach? Chodzi mi o to, czy szukają Państwo już doświadczonego pracownika, czy są państwo otwarcia na osobę, którą trzeba by było troszkę przyuczyć. Nie mówię tutaj o tłumaczeniu podstaw: co to jest hosting, domena itd. Chodzi mi bardziej, jak szybko i sprawnie migrować, na co zwracać uwagę.
Na tym stanowisku, jak najbardziej, możliwa jest praca zdalna. Dodaliśmy informacje o pracy w Warszawie i w Krakowie, ponieważ tam mamy biura. Jeśli chodzi o drugą część pytania to nie oczekujemy dużego doświadczenia w kwestii migracji, ale podstawowa wiedza jest konieczna. Chętnie spotkamy się aby opowiedzieć więcej o samej specyfice pracy i lepiej się poznać. Zaaplikuj proszę przez kwestionariusz na stronie https://dhosting.pl/praca.html.
Kilka rozmów z rekruterem, który nie pada nazwy firmy, zadanie praktyczne na kilka godzin pracy, godzinna rozmowa z programistą. Kolejna rozmowa z managerem z dhosting. Ponad godzina maglowania. Niby wszystko ustalone, jeszcze tylko rozmowa z kolejnym managerem i HR. I co? I cisza. Jeśli szanujesz swój czas - nie aplikuj do dhosting.
Przykro mi, że miałeś takie doświadczenie, tym bardziej, że stawiamy na relacje i szanujemy czas kandytatów. Niestety zawiodła komunikacja ze strony zaprzyjaźnionej firmy, która prowadziła rekrutacje - rozmawiałam z partnerami, że nie możemy zostawiać kandydatów bez informacji zwrotnej i aby taka sytuacja nie powtórzyła się w przyszłości.
Czy obecnie szukacie do działu wsparcia klient, jest na stronie informacja o rekrutacji tylko pytanie czy aktualne. Czy nie jest czasami tak, że "wisi" dla tzw. bezpieczeństwa w razie jak ktoś "rzuci papierami"?. Proszę o szczera odpowiedź.
Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w dhosting.pl Sp. z o.o.?
To zależy od ustaleń stron oraz formy umowy. Standardowo po okresie próbnym (3 miesięcy / umowie na czas określony).
Czy pracownicy IT na stanowiskach "regulara" (wyżej juniora) są wprowadzani w środowisko i metody pracy w sposób zorganizowany i przejrzysty? Jeśli tak ile trwa taki okres?
Poszukujemy w tym momencie seniorów. Wprowadzanie jest dobrze zorganizowane, po 3cim miesiącu kandydat powinien uzyskać samodzielność w obszarach, do których został dopuszczony. DEV - też szukamy seniorów, natomiast wdrożenie w całość systemu trwa rok, ale etapami jest poszerzana wiedza. Po 3 miesiącach na bazie otrzymanego wdrożenia nowy pracownik potrafi podejmować decyzje i co ważniejsze - produkować dobre rozwiązania.
Na ile może liczyć pracownik z ponad 4 latami doświadczenia w branży hostingowej jako człowiek orkiestra (admin, programista poligota, support klienta, pisanie dokumentacji i tutoriali dla klientów, debugowanie stanu demonów usług)?
Mówimy o stanowisku na admina? Zapraszam do aplikowania wysyłając wiadomość na praca@dhosting.pl, chętnie się skontaktuję w celu umówienia rekrutacji z kierownikiem działu IT.
Jak długo trwa proces awansu w dhosting.pl Sp. z o.o.?
Mam pytanie o pracę na stanowisku Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Kraków), aktualnie trwa rekrutacja. Orientuje się ktoś, czy jest to praca tylko w dni robocze, czy również w dni wolne od pracy?
Właśnie widziałam, że do Warszawy też szukają na to stanowisko w dhosting. W ogłoszeniu jest jedynie info o elastycznych godzinach pracy. Ale jak jest w praktyce, to już ktoś z pracowników musiałby się wypowiedzieć. Też chętnie się dowiem.
Praca jest 7 dni w tygodniu, również w dni wolne od pracy. Natomiast grafik jest do dostosowania, także jeżeli jesteś studentem, to nie będziesz miał problemów z pogodzeniem
Dziękuję za odpowiedź. No właśnie studentem już od dawna nie jestem. Praca w niedziele i święta jest dla mnie minusem, stąd moje pytanie. Pozwolę sobie na jeszcze jedno pytanie. Czy na stanowisku, o które pytałem, pracują tylko osoby 20-kilkuletnie, czy zdarzają się też osoby starsze?
Pracują osoby w różnym wieku, zależnie od działu. W IT pracują osoby 30+ natomiast w supporcie są osoby młodsze.
Wypłacają dodatkowe nagrody w dhosting.pl Sp. z o.o.?
Czy w dziale obsługi klienta pracuje się na zmiany np. 14-22?, jeżeli nie to w jakich godzinach?