Jakie wartości są cenione w Card Terminal Expert S.A.?
Żadne wartości nie są cenione. Jesteś pionkiem który ma trzepać hajs. Firma w upadłości. Zwolnili wszytskich pracowników, co do jednego. Proponują śmieciowa umowe zlecenie bez podstawy płatne tylko za to co sprzedaż.... Firma kogucik....
Firma z którą nie ma żadnego kontaktu. Przysyłają umowę, po dwóch miesiącach popsute teminale , nie odbierają telefonów, maili. Wystawiają fakturę za sprzęt który został im odesłany ,który nie został nawet raz użyty bo nie działał. Zostaje mi chyba tylko zgłoszenie na policję. tylko czy to coś da?
pani Aniu Pracuje dla CTE sA Sam za pobrane 3 terminale dla siebie.distałem fakturę na 2309 i tez pytałem to faktura zapłacona przez bank i wszystko gra Z tel to problem ja dzwonie tez czasem dlugo Do pełnomocnika Lewandowskiwgo PrezesavR.Lewandowskiego lub vce prezes Zielińskiej Proszę tyrknij do mniev887183325 to podam numery tel bo tutaj Rodo i wyjasnie wsztstko
MAM to samo !!! 1. Nawet nie otrzymałam podpisanej umowy zwrotnej od stycznia. 2. Na umowie brak osoby reprezentującej firmę. Z KRS wiem, że Przemysław Lewandowski. Nie odbierał telefonu. Wysłaąłm sms z groźba skierowania sprawy do sądu- oddzwonił szybko. 3. Na początku nie mogłam się dodzwonić. Agentka, która się ze mną kontaktowała Jolanta Widera, rozpłynęła się. Nagle nikt jej nie kojarzył, nikt nawet nie wie kto to. Jej telefon milczy, a miała być "moim osobistym opiekunem w ciągu całego okresu obowiązywania umowy". 3. Otrzymamałam dwa stary graty, które po wykonaniu 2-3 transakcji wyłączały się i nawet nie chciały się ładować. 4. Po zgłoszeniu przesłali kolejne dwa graty- to samo. 5.Obiecali, że prześlą fabrycznie nowy terminal, ale ... nie dotarł. 6. Teraz nie chcą rozwiązać tej umowy, bo niby moja wina. Wg nich- Nie na czas zgłaszałam problemy techniczne. Co jest totalna bzdurą. BARDZO żałuję, że jako osoba uczciwa, nie podejrzewam innych o machlojki i rzadko czytam opinie, a warto. OSTRZEGAM wszystkich przed tymi oszustami. Moja sprawa jeszcze nie jest z nimi zakończona, ale jeśli ktoś będzie zainteresowany może razem złożyć zbiorowy pozew do sądu, a już na pewno poinformować organy przydzielające środki Unijne na "Polskę Bezgotówkową" oraz Minsterstwo Finansów.
Szanowna Pani, na terminalach jest naklejka z numerem do serwisu. Ma Pani zapewnioną bezpłatną opiekę oraz serwis urządzeń. Są to terminale mobilne, które wymagają ładowania od czasu do czasu. Każdorazowo sprzęt jest wysyłany po uprzednim sprawdzeniu. Jeżeli nie jest naładowany, ma prawo się wyłączać.
Szanowna Pani, faktura jest opłacona ze środków fundacji - proszę czytać dokumenty. Terminale są bezpłatne. Sprzęt jest sprawdzany przed wysyłką. Jeżeli nie są naładowane, nie działają. Przed oskarżaniem nas o nierzetelność bardzo proszę przeczytać instrukcję. Na terminalach oraz na stronie internetowej jest mnóstwo numerów, na które można się bez problemu dodzwonić.
Mam tą samą sytuację. Komercja umowa, wszystko pięknie ładnie przez telefon a później brak kontaktu i rób co chcesz
Czy można liczyć w Card Terminal Expert S.A. na prywatną opiekę medyczną?
Cześć możesz podać jakiś kontakt do nich zamówiłam terminal wysłałam skan umowy i od tej pory nie moge sie dodzwonic . Wyciągi analityczne cały czas mi przychodzą. Z góry dzięki
Cześć, ja mam tutaj taki nr 691 520 646 jest na ich stronie jest www.cardpoint.pl Pan coś mówił, że to do magazynu wysyłek, ale do tamtego pana nie umiem znalezc numeru. Mi tam przyszły po miesiącu, ale działają fajnie.Jestem zadowolony polecam