Cathay Pacific w Krakowie to dobre miejsce do pracy. Każda praca ma swoje plusy i minusy ale uważam, że Cathay jest bardzo dobrym pracodawcą. Największy plus to ludzie, którzy są super. Rzeczywisty czas pracy to 6h 45min, 1h 15 min to przerwy (45min lunch + 30 min short - można dowolnie dzielić). Bardzo duża liczba wewnętrznych szkoleń, zwłaszcza w trakcie pandemii, kiedy pracy nie ma za wiele, training team i management stara się zapełnić wolny czas szkoleniami. Dobre benefity; darmowe loty, zniżki na loty dla rodziny, mybenefit, LuxMed, ubezpieczenie itp. Jeśli chodzi o możliwości rozwoju to jest światełko w tunelu, Kraków przejmuje coraz więcej procesów także niedługo powinny pojawiać się różne możliwości. Jest tutaj wiele osób które są w CX od kiedy pojawił się w Krakowie, czyli ponad 5 lat temu. Firma ma zamiar zaproponować hybrydowy system pracy po pandemii, biuro jest całkiem przyjemne i kameralne. Reasumując jest to fajne miejsce do pracy, zwłaszcza dla tych którzy cenią sobie work & life balance, brak stresu i dobrą atmosferę pracy.
Pracuję tutaj 4 lata i z czystym sercem mogę polecić CX. Praca jak każda inna ma swoje plusy i minusy, pasażerowie bywają różni ale KRK przejmuje coraz więcej procesów i jest możliwość zmiany stanowiska na takie które nie opiera się tylko na obsłudze klienta. Są dni kiedy pracy jest więcej ale przez większość czasu jest stosunkowy luz. Przez pandemię i obcięcie siatki lotów o ponad 99% firma prosiła pracowników o wzięcie bezpłatnych urlopów które były całkowicie dobrowolne i dużo osób chętnie się na nie zgodziło. Management i team leaderzy są raczej w kumpelskich stosunkach ze wszystkimi pracownikami, na pewno nie tworzą żadnego dystansu. Nie wiem jak jest w innych firmach ale tutaj ludzie są na prawdę spoko i chce się przychodzić do biura żeby pobyć z ludźmi. W okresie pandemii firma daje wolną rękę jeśli chodzi o tryb pracy dom/biuro, po pandemii jest plan na rotacyjny system pracy. Większość spraw z HR można łatwo i szybko załatwić. Benefity bardzo spoko, można samemu sobie je dobrać, plus do tego nieograniczone podróże na staff travel dla pracownika i rodziny, coroczne darmowe bilety, wysoki pakiet w LuxMed, ubezpieczenie, karta miejska. Kasa mogłaby być lepsza, zwłaszcza dla tych którzy się na prawdę starają. Największy minus to bardzo słaby sprzęt, laptopy tragiczne, PC niewiele lepsze. Można też czasem ponarzekać na organizację pracy w jednym z teamów który ogarnia kilka rynków, czasami pojawia się mały chaos. Ogólnie polecam, jeśli komuś zależy na dobrej atmosferze, work & life balance, braku stresu, to to jest świetne miejsce.
Podpowie mi ktoś co aktualnie dzieje się w firmie bo patrząc jak dawno były zamieszczone wpisy to różnie można myśleć.
Hi all, any indication on Salary for Dutch speakers with Cathay Pacific in Krakow? with many years of CS experience
Hi mate, I'm also interested in applying for a position at CP - have you had any luck in getting any info on the salary? Cheers Max
Czy ktos moze mi przyblizyc jakie sa warunki finansowe na stanowisku travel agent?
Odradzam każdemu ponieważ rozmowy kwalifikacyjne są ustawione tak że dostają się ludzie tylko po znajomości i bez żadnych kwalifikacji . Dlatego rekrutacje powinni robić tylko obcokrajowcy a nie jebane Polaczki.....
Rozmowa kwalifikacyjna na żenującym poziomie. Rysowanie plakatu i klejenie bibuły. Zero sprawdzenia znajomości języka. A po wszystkim wybierają do następnego etapu studenta i panią po 40stce. Jest to przykre że ważniejsze od umiejętności językowych jest to jaki kto zrobił plakat. Czuję się na maksa upokorzona ta sytuacją.
To klejenie bibuły wydaje się tylko z pozoru błahym testem. Tak na prawdę, sprawdza to jak się zachowujesz w trakcie wykonywania czynnosci, która intelektualnie uwłacza twojej godności. Wg. klucza powinnaś to robić z niepohamowanym usmiechem na twarzy :-) Jesteś po prostu zbyt inteligentna na pracę w korporacji, szukaj czegoś innego niż korpo, na prawdę da się.
Nie rozumiem tego hejtu...Management po faktycznie początkowym okresie "docierania" działa super, pensja chyba najwyższa w tym sektorze, nawet na stanowiskach entry level, dużo wsparcia z każdej strony, sporo wyjazdów służbowych, a praca w sumie jak każda inna, nie ma powodów do narzekania bo nie jest winą nikogo że pasażerowie bywają jacy bywają. Co do service level - no skoro w pracy zamiast odbierać telefony biegacie po całym biurze i płaczecie (fałszywie), że nie macie supportu to ponoście tego konsekwencje.
Dużo i ciężko, plus bałagan... Service level na nowych rynkach po 3 miesiacach przygotowań to aż 1%... Management bez doświadczenia, niby dużo płacą, ale nie inwestują w wykwalifikowanych pracowników i z tego powodu jest jak jest.
Czy ktoś może powiedzieć coś więcej na temat samej pracy?
Wstalem, bo tym razem skonczylismy na cwiartce :)
Kasa sie zgadza, benefity swietne, tylko management niedoswiadczony po calosci... Jeden bez zadnego doswiadczenia, nawet nie wiadomo czy i jak mowi po francusku bo pracowal po angielsku zawsze a na telefonie spedzil moze dwa miesiace, reszte czasu poswiecil wysylaniu sms-ow o strajkach klientow (jest customer care). Drugi znany L4-owiec, nie tylko w Serco, jego performance wyznaczaja litry wypitej wodki w godzinach pracy, zdolnosci jezykowe - wybitne ale dopiero po 0,7.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Cathay Pacific?
Zobacz opinie na temat firmy Cathay Pacific tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Cathay Pacific?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 1 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!