Może jakieś opinie jaka atmosfera panuje w firmie. Jakie narzędzia pracy i samochody oferuje??
ale skoro wytrzymałaś 7 miesięcy czy jest aż tak źle?
jakie są zarobki i cza wypłata na czas
tragedia !!!!!!!!! nikomu nie polecam pracy tam !!!!!!!! nie wytrzymałam psychicznie i nie dawno odeszłam. Kierowniczka w wieku 20 lat w ogóle nie potrafi zachować się adekwatnie do stanowiska jest nie odpowiedzialna i jest śmieszna. 7 miesięcy w tej firmie doprowadziło mnie do szału... pracując tam można mieć problemy ze zdrowiem psychicznym. no bo kto słyszał żeby kierownik nie chciał rozmawiać z klientem i kazał udawać kierownika swojemu pracownikowi ? oni nie maja szacunku do ludzi.
nie tylko znajomości się liczą wiem to najlepiej! a call center jest zupełnie inną bajką - to jet vitapharm, w vitadirect jest ok da się zarobić , aczkolwiek trzeba pracować!
Rzadko spotyka się problemy techniczne. Jeżeli chodzi o przerwy to wydaje mi się, że można wyjść jeśli ktoś potrzebuje i nie ma z tym żadnego problemu. Osoby palące mogą wychodzić na dwór i z tego też korzystają. Nie ma też problemu z chwilowym wyjściem poza firmę (kiosk, itp). Co do humorów, kierowniczek/kierowniczki nic podobnego nie zauważyłam. Elastyczne godziny pracy, miła atmosfera, polecam.
Praca w obsłudze klienta okazuje się nędznym telemarketingiem, krętacze i marnie płacą.
Becia, pamiętasz może jakie miałaś pytania ?? niedługo mam właśnie w tej firmie rozmowę i zastanawiam się na co mogę trafić.
Pracowalam w biurze - masakra!! Wszystko zalezy od widzimisie szefa, ktory non stop zmienia zdanie. Nie polecam!!!!
Manager Call Center - 2010-10-13 15:45:46 Jest to wypowiedź zupełnie nieprawdziwa. Pracownicy Call Center nie mają żadnego kontaktu z prezesem. Call center nie posiada dwóch dyrektorów tylko jednego managera. A znajomości to w czym niby mają się liczyć? Większość osób zatrudnionych w firmie jest z ogłoszenia, a pracownicy traktowani są jednakowo. Atmosfera pracy jest bardzo miła i nie ma przypadków niekulturalnego zachowania pracowników. Oczernianie i wypisywanie kłamstw jest karalne więc przy następnym takim opisie proszę się zastanowić czy ma się dowody na potwierdzenie faktów i czy wypisuje się takie rzeczy z kafejki internetowej czy z domowego komputera (możliwego do zlokalizowania). No to Pan postraszył podwładnych. Gratuluje. Zamykanie ust to najłatwiejsza metoda rodem z piaskownicy. Zmiana podejścia do pracowników dla części osób bywa zbyt trudna.
najlepsze co jest w tym call center to to ze mozna zarobic niezla kase. pracujac 5 dni w tygodniu po 5-6 godzin dziennie mozna wyciagnac 3 tys na reke