Opinie o Serwiscenter.pl w Warszawa

Marketing bezpośredni


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Serwiscenter.pl w Warszawa

erak Nowy wpis

oni zapewniają pełną bsługę w zakresie usług telekomunikacyjnych?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ataman Nowy wpis

To strasznie odważne posunięcie chyba @pani kabelek, że rezygnujesz z obecnej pracy, nie mając jeszcze żadnej na horyzoncie innej. Bo wiadomo że z tym szukaniem i zatrudnianiem na nowo to bywa bardzo różnie. Chociaż w sumie serwiscenter.pl to działalność centrów telefonicznych czyli call center a tam raczej często szukają nowych pracowników

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pani kabelek Nowy wpis

ponawiam pytanie poprzedniczki, a mianowicie czym wyróżnia się ten pracodawca od innych w pozytywnym kontekście? prosiłabym o pilną odpowiedź gdyż obecnie rezygnują ze współpracy z aktualnym pracodawcą i chcę znaleźć nowego. możecie też opisać jak system prowizyjny wygląda w tej firmie? pozdrawiam serdecznie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Znajoma Nowy wpis

Michał jest kierownikiem w jakimś callcenter a Mateusz pracuje w jakiejś firmie hr z tego co wiem. Szkoda faktycznie, firma była spoko. Informatyk też był ok :-) Pozdrawiam wszystkich z początków firmy (do tej pory mam karte mbanku :-))

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy rozmowa kwalifikacyjna w Serwiscenter.pl odpowiadała Twoim potrzebom? Czego dowiedziałeś się o swoim nowym, potencjalnym miejscu pracy? Twoja opinia jest dla nas ważna.
logo firmy Specjalista IT ds. wsparcia
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Warszawa
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Asystent Biura/Recepcjonistka
Warszawa
Accreo Sp. z o.o.
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
ewa

no niestety Grzesiu z tego co szukałam firma nie istnieje do prezesów trzeba o reaktywacje :) fajnie by było wrócić jak by było więcej projektów było by bosko kasa dobra i na czas i godziny pracy dostosowane na maksa do pracownika nigdzie indziej tego nie ma plus dwóch kierowników którzy i wyszkolili i pomogli mieli podejście i mieli szacunek dzięki nim wiele osób staneło na nogi w zawodzie z tego co zauważyłam to nic więcej nie mogli zrobić z braku projektów a szkoda bo kierownicy spoko praca spoko tylko hmmm co tu rozkminiać było minęło. ps. pozdrowienia dla Mateusza i Michała jak byście znowu ruszyli dajcie znać byłym pracownikom:) damy rade jak coś wstać.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
q

Z tego co wiem to firma już nie istnieje a chłopaki pracują dla konkurencji :(

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Grzesiek

Czy ktoś wie co się stało z tą firmą? Pracowałem tam kiedyś, było fajnie, chociaż karty rabatowo-kredytowe śnią mi się do dzisiaj :-) Tak czy siak chciałbym wrócić tylko nie bardzo wiem gdzie...???

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

Praca taka sobie, telemarketing jak wszędzie indziej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

Tak trzymać chłopaki!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

praca w tej firmie daje wiele możliwości rozwoju i nabycia nowych, przydatnych w życiu zawodowym kwalifikacji... obiecuja złote góry i rzeczywiście można je zdobyć jeśli tylko ma się chęci i zapał do pracy. Atmosfera jak najbardziej pozytywna wszyscy pomocni i życzliwi. Ogólnie pracownicy pozytywnie "zakręceni". Polecam każdemu...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Serwiscenter.pl

Zarobki telemarketerów na każdym projekcie sprzedażowym w mniejszym bądź większym stopniu uzależnione są od wyników. Jest to charakterystyczne dla całej branży call center. Podobnie jest w Serwiscenter.pl. Jeżeli ktoś chce zarobić 100 zł na h jest to faktycznie nierealne i tu zgadzamy się z drugą opinią. Natomiast pierwszy post jest mocno subiektywną oceną osoby, która pracowała w kratkę po 10- 15 h tygodniowo, nie osiągała nawet minimalnych wyników i nie reagowała na żadne sugestie. Dodatkowo była na tyle bezczelna, że niniejszy post napisała podczas godzin pracy! Niestety był to nasz największy błąd rekrutacyjny. Pozdrawiamy opiniotwórców.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

To ile zarabiasz zależy tylko i wyłącznie od tego ile i jak pracujesz. Faktycznie kasa duża nie jest- jak we wszystkich call center w jakich pracowałam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

Obiecują złote góry a to jeden wielki KIT !!! Zarobki bardzo marne !!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Serwiscenter.pl - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Serwiscenter.pl
Przejdź do nowych opinii