oni zapewniają pełną bsługę w zakresie usług telekomunikacyjnych?
To strasznie odważne posunięcie chyba @pani kabelek, że rezygnujesz z obecnej pracy, nie mając jeszcze żadnej na horyzoncie innej. Bo wiadomo że z tym szukaniem i zatrudnianiem na nowo to bywa bardzo różnie. Chociaż w sumie serwiscenter.pl to działalność centrów telefonicznych czyli call center a tam raczej często szukają nowych pracowników
ponawiam pytanie poprzedniczki, a mianowicie czym wyróżnia się ten pracodawca od innych w pozytywnym kontekście? prosiłabym o pilną odpowiedź gdyż obecnie rezygnują ze współpracy z aktualnym pracodawcą i chcę znaleźć nowego. możecie też opisać jak system prowizyjny wygląda w tej firmie? pozdrawiam serdecznie
Michał jest kierownikiem w jakimś callcenter a Mateusz pracuje w jakiejś firmie hr z tego co wiem. Szkoda faktycznie, firma była spoko. Informatyk też był ok :-) Pozdrawiam wszystkich z początków firmy (do tej pory mam karte mbanku :-))
no niestety Grzesiu z tego co szukałam firma nie istnieje do prezesów trzeba o reaktywacje :) fajnie by było wrócić jak by było więcej projektów było by bosko kasa dobra i na czas i godziny pracy dostosowane na maksa do pracownika nigdzie indziej tego nie ma plus dwóch kierowników którzy i wyszkolili i pomogli mieli podejście i mieli szacunek dzięki nim wiele osób staneło na nogi w zawodzie z tego co zauważyłam to nic więcej nie mogli zrobić z braku projektów a szkoda bo kierownicy spoko praca spoko tylko hmmm co tu rozkminiać było minęło. ps. pozdrowienia dla Mateusza i Michała jak byście znowu ruszyli dajcie znać byłym pracownikom:) damy rade jak coś wstać.
Z tego co wiem to firma już nie istnieje a chłopaki pracują dla konkurencji :(
Czy ktoś wie co się stało z tą firmą? Pracowałem tam kiedyś, było fajnie, chociaż karty rabatowo-kredytowe śnią mi się do dzisiaj :-) Tak czy siak chciałbym wrócić tylko nie bardzo wiem gdzie...???
Praca taka sobie, telemarketing jak wszędzie indziej.
Tak trzymać chłopaki!
praca w tej firmie daje wiele możliwości rozwoju i nabycia nowych, przydatnych w życiu zawodowym kwalifikacji... obiecuja złote góry i rzeczywiście można je zdobyć jeśli tylko ma się chęci i zapał do pracy. Atmosfera jak najbardziej pozytywna wszyscy pomocni i życzliwi. Ogólnie pracownicy pozytywnie "zakręceni". Polecam każdemu...
Zarobki telemarketerów na każdym projekcie sprzedażowym w mniejszym bądź większym stopniu uzależnione są od wyników. Jest to charakterystyczne dla całej branży call center. Podobnie jest w Serwiscenter.pl. Jeżeli ktoś chce zarobić 100 zł na h jest to faktycznie nierealne i tu zgadzamy się z drugą opinią. Natomiast pierwszy post jest mocno subiektywną oceną osoby, która pracowała w kratkę po 10- 15 h tygodniowo, nie osiągała nawet minimalnych wyników i nie reagowała na żadne sugestie. Dodatkowo była na tyle bezczelna, że niniejszy post napisała podczas godzin pracy! Niestety był to nasz największy błąd rekrutacyjny. Pozdrawiamy opiniotwórców.
To ile zarabiasz zależy tylko i wyłącznie od tego ile i jak pracujesz. Faktycznie kasa duża nie jest- jak we wszystkich call center w jakich pracowałam.
Obiecują złote góry a to jeden wielki KIT !!! Zarobki bardzo marne !!!