Prosze o kontakt osoby ktore maja problem z calypso.
w poniższych odpowiedziach znajdziesz wszystkie opisy zakończonej sprawy, którą załozyłem Calypso.
Mam ten sam problem co wszyscy - nie uiściłem opłaty weryfikacyjnej a mimo to umowa została zawarta. Zgłosiłem do Rzecznika Praw Konsumenta i właśnie wysyłam im pismo reklamacyjne. Dam znać jaką odpowiedź dostałem.
Kontakt do kogo? Calypso? Nie rozmawiałem z nimi telefonicznie na żadnym etapie oprócz rozmowy z ich prawnikami na temat zwrotu pieniędzy.
Chce aplikować na pracownika recepcji tylko martwi mnie że może być duża rotacja jak ktoś wspomniał a ja szukam pracy na dłużej. Czumu zarobki miedzy 1500-3000 zł brutto. To nawet nie minimalna. Chodzi o ilość godzin w robocie? Tu można pracować na część etatu?
Firma Calypso Fitness S.A. prowadzi rekrutację na stanowisko Obsługa Klienta. Czy warto aplikować? Jakie macie doświadczenia?
Osobiście nie wiem, ale biorąc pod uwagę, że co chwila ktoś tu o to pyta, to chyba jest niezła rotacja. Cały czas szukają. A to chyba dobrze nie świadczy.
Czyli jak mam ponad 26 lat nie dostanę zatrudnienia w firmie? Tak apropo tego co tu pisaliście. Wpadłam na ogłoszenie Opiekuna Klienta i tam takiej wzmianki nie było, więc zastanawiam się czy to pewne. Z tego co czytałam, trzeba wyrobić minimum 120 h. A maksymalnie na ile godzin zgadza się firma? 180 h też można? Wiadomo, że chodzi o pieniądze, im więcej dla mnie godzin to lepiej.
Jestem studentem i gdzieś znalazłem dla siebie ogłoszenie na recepcję do obsługi klienta. Właśnie wymagają statusu studenta i dają umowę zlecenie, a wiecie, czy jak skończę studia, to dalej mógłbym tu pracować? I wtedy dostałbym UoP czy raczej zwalniają bez tego statusu
Zwalniają, wchodzi w grę tylko legitymacja i do 26 roku życia. Ewentualnie na b2b jak masz działalność.
Prosze o kontakt osoby ktore maja problem z calypso.
czesc. bardzo prosze o kontakt kto ma umowe z calypso. mieli nie pobierac oplat za okres zamknietych silowni teraz dostalam wiadomosc ze mam zaplacic za pazdziernik listopad i grudnien bo inaczej firma windykacyjna. pomozcie prosze .
Witam. Właśnie dostałem wezwanie do zapłaty za okres w którym siłownia Calypso była zamknięta, co mam robić ?
Jak juz pisałam wczesniej syn ma do zapłaty 740 a nie był nigdy u nich na siłowni jak powiedział ze nie podpisywał umowy i ze maja mu posłac kopie tej umowy to napisali ze umowa była zrobiona online......Ale z konta ona nawet takiej opłaty nie ma zadnych przelewów co robić???
Też mam problemy z Calypso. Zabierają mi pieniądze z konta podczas gdy kluby pozostają zamknięte. Nie mogę się doprosić zwrotu pieniędzy.
Również pobierają mi pełną opłatę za karnet. Nie da się z nimi skontaktować. Proszę o rady co można z tym zrobić?
Dostałem wezwania do zapłaty za okres kiedy klub był zamknięty, teraz dodatkowo pismo od firmy windykacyjnej.
Ja prowadzę rozmowę z calypso odnośnie bezpodstawnie pobranych pieniędzy za czas lockdownu. Jeżeli są chętne osoby aby zjednoczyć siły przeciwko Calypso proszę o kontakt na email przemalbion@gmail.com
Ja mam problem, muszę zapłacić 516 zł ,a nie byłam ani dnia,była tylko rejestracja przez stronę i okazało się że to już umowa Nie miałam karty bankowej i za jakiś czas zapomniałam o tym i teraz mi wystawili rachunek za 4 mięs
ja mam problem jak chcialem zaplacic przelewem bankowym , gotowka lub karta ale zblizeniowo to sie niezgodzili a niewiedzialem ze naliczali mi jakies czlonkostwo wklubie w koncu kwota doszla do prawie do 700 zl ciekawe jestem za co jak ja nawet nie postawilem nogi w klubie dzwonilem na infoline i pani grozila mi ze jak nie zaplace to komornik sad no prosze i teraz nie wiem co zrobic narazie napisalem na reklamacje
Witam jak sprawa się wyjaśniła ja musiałem 1500 zł I'm zapłacić sprawa poszła bo komornik mi wbił na konto
w poniższych odpowiedziach znajdziesz wszystkie opisy zakończonej sprawy, którą załozyłem Calypso.
Mam ten sam problem co wszyscy - nie uiściłem opłaty weryfikacyjnej a mimo to umowa została zawarta. Zgłosiłem do Rzecznika Praw Konsumenta i właśnie wysyłam im pismo reklamacyjne. Dam znać jaką odpowiedź dostałem.
Niestety, minęło 40 dni od wysłania pisma reklamacyjnego do Calypso, bez odpowiedzi. Za to przed sekundą dostałem kolejnego smsa z nakazem zapłaty. Nie pozostaje nic innego jak ignorować te wiadomości przez następne kilka miesięcy, aż do zerwania umowy.
Właśnie jestem w trakcie pisania odwołania do sądu w Lublinie od decyzji zlecenia komorniczego. w grudniu 2022 przyszło pismo z sądu o założonym nakaazie płatności na adres pod którym nie mieszkałem od pół roku. O całej sprawie dowiedziałem się wczoraj (23.05.2023) po SMSie z banku o zablokowaniu kwoty na koncie. Co jest śmieszne... nie mam konta w tym banku HAHAHA, ale to chyba błąd komornika. Nie dość ze muszę prosić o przywrócenie terminu 7dni na odwołanie sięz powodu zmiany miejsca zamieszkania, to dodatkowo piszę odwołanie od decyzji sądu - załączam wszystkie screeny z konta calypso, na których widać, że nie dokonałem płatności 1PLN, ich regulamin FIT COMFORT, maila które od nich dostałem, wszystko co mam. Liczę na pozytywne rozpatrzenie. Napiszę jak sąd się ustosunkuje do sprawy.
Sąd przychlił się do mojego odwołania i cała sprawa została umorzona. NIestety trafiłem na nie zbyt przyjazną panią komornika, która nie wstrzymała się z płatnością długu na rzecz Calypso (o co bardzo prosiłem) i podjęła decyzję o przelewie "długu" firmie Calypso dnia 30.05, a następnego dnia 31.05 sąd wydał pozytywną dla mnie decyzję umarzającą sprawę jednocześnie informując komornika - niestety o dzień za późno. W tym momencie prawdopodobnie muszę pisać oficjalną prośbę (:/) do Calypso o zwrot tych pieniędzy, z groźbą wytoczenia sprawy cywilnej w przypadku jak nie zastosują się do wyroku sądu. Nie odpuszczę. Oczywiście będę naliczał odestki za każdy dzień zwłoki. Na marginesie komornik zajął mi zasądzoną kwotę na 3ech róznych kontach (czyli 3x wyższą niż zasądzona) i nie otrzymałem jeszcze zwrotu. Na początku nowego tygodnia będę się z nim kontaktował i wyjaśniał sprawę.
Wysłałem na początku tygodnia pismo do adwokata Calypso z polubowna prośba o zwrot całej kwoty pobranej z mojego konta z groźba założenia sprawy cywilnej w sądzie oraz z informacją że sprawa na pewno trafi do UOKIKu bo nie daruję. Właśnie otrzymałem całą kwotę na konto. Case closed.(usunięte przez administratora)
A moglbys podac jakikolwiek kontakt do nich? Bo infolinia nie odbiera nikt doslownie nikt.
Kontakt do kogo? Calypso? Nie rozmawiałem z nimi telefonicznie na żadnym etapie oprócz rozmowy z ich prawnikami na temat zwrotu pieniędzy.
Fajnie się złożyło, bo jestem instruktorką fitness i szukam pracy, a firma właśnie szuka kogoś na ten etat. Ile lat doświadczenia jest dokładnie potrzebne żeby dostać tę pracę? Czy to praca na pełen etat i w oparciu o umowę o pracę?
Nie potrzeba żadnego doświadczenia, Calypso woli nowicjuszy których będzie w stanie ułozyć pod siebie, jak sie tam rekrutowałem to przyjęli nawet goscia bez zadnego certyfikatu, duża rotacja pracowników, dla trenerów umowa o dzieło, na pełen etat nie ma co liczyć, kiedyś dyżury były w godzinach otwarcia siłowni a i tak się robiło 80-120h miesiecznie, teraz dyżury są w określonych godzinach
Na czym taki dyżur polega i czy coś ekstra za niego płacą? Proszę napisz też, ile godzinowa stawka może wynieść, oraz jaka możliwość skorzystać z innej formy zatrudnienia, poza um. o dzieło? A co do tego ex (-pracownika?) to co się złożyło, że już u nich nie robisz; to co poruszyłeś, czy jest coś jeszcze o czym warto wiedzieć?
Banda (usunięte przez administratora) Wrzucili promocje karty za 1 zł na 30 dni testowe „ akcja Messenger” przed upływem miesiąca wysłałam rezygnacje z karty ponieważ kupiłam MultiSport żeby min korzystać z tek siłowni. W związku z brakiem reakcji wysłałam ponownego maila czy wszystko Ok? Załączniki rezygnacji w formie papierowej podpisane zeskanowane ponownie wysłane mailem. (usunięte przez administratora) zaczęli ściągać mi po 99 zł z konta bo wg nich nieskutecznie złożyłam rezygnacje czyli nie przez Messenger. Dostałam karę za cały rok nieużytkowana karty mimo osobistych wizyt w siłowni , rozmow z kierownictwem, składaniem reklamacji i zapewnianiem ze wszystko na pewno się wyjaśni przekazali spr do komornika . Okazuje się że nie byłam jedyna ofiara tej siłowni . Nie polecam (usunięte przez administratora)
To są naprawdę (usunięte przez administratora) W tym samym czasie założono mi dwa karnety. O drugim oczywiście nie miałam pojęcia, więc nie był opłacany. Dowiedziałam się dopiero kiedy moja sprawa trafiła do windykatora. Muszę opłacić teraz drugi karnet, którego nie zakładałam. Moja znajoma również miała z nimi problem, bo niby mieli problem ze ściągnięciem pieniędzy z konta, więc robiła przelewy po czym nagle zaczęły jej znikać pieniądze z konta pobrane przez Calypso. Pieniędzy oczywiście nie odzyskała. Unikajcie!
Dużo to wpisów o jakichś problemach z należnościami, pieniędzmi itd. A czy w przypadku pracy tam też występują jakieś problemy czy wszystko w porządku z wypłatami, ich terminowością etc.? pozdrawiam
Hej, w końcu był ktoś na tej rozmowie na recepcję, co kiedyś była oferta? Dawno się nie powtórzyła. Zastanawiam się, czy kogoś przyjęli czy nie. Jaka jest obecna stawka godzinowa, bo przecież przez lata się mogło zmienić?
Ktoś pracuje na siłowni jako opiekun klienta czy może jest jeden taki etat, bo widzę na stronie że akurat szukają kogoś na to stanowisko? Jednym z wymagań jest status studenta, ale czy ktoś nie będący ani uczniem ani studentem ma szansę, pozostałe wymagania spełniam tylko nie to? No i co ważne jaką kasę można zarobić tutaj w ogóle?
Dziś zapłaciłem im 1500 zł komornik wkradł mi się bo nie chciałem im zapłacić a tu moja historia Poszukiwałem czegoś na 3 tyg. Pani mi zaproponowała jakiś pakiet ale ze względu na to że nie mogłem zrealizować przelewu nie mogłem uczęszczać na siłownię moja karta została odrzucona inaczej pocałowałem klamkę po kilku miesiącach wydzwaniali do mnie z winkor o uregulowania 800 zł powiedziałem że nie zapłacę bo nie mam za co absurd wyjechałem tydzień temu wróciłem i oto niespodzianka bank ściąga najpierw 900 zł potem 330zl zapłaciłem im 1500 z groszem za nic po prostu za darmo oddałem
Widziałam, że szukają kogoś na recepcję. Możecie dać znać dlaczego poprzednia pracownica zrezygnowała? Zastanawiam się nad aplikacją, ale trochę wstrzymują mnie te wszystkie negatywne komentarze. Czy na recepcji trzeba przyjmować reklamacje kleintow?
Jako pracownik oceniam tę firmę po prostu tragicznie !!! Zero kontaktu z kierownictwem. Zapomnij o jakimkolwiek ubezpieczeniu, po przepracowaniu 2 lat nie należy Ci się nawet ubezpieczenie zdrowotne a co dopiero jakakolwiek podwyżka. Wyśmieją Cię. Jesteś tylko numerkiem, nie Ty to następny. Zero dbałości o pracowników, mają totalnie wszystko w pompie. Naprawdę nie polecam. Szkoda swoich nerwów, umowy śmieciowki najgorsze jakie mogą tylko być. Dramat po prostu
No faktycznie zlecenie jest proponowane przy pracy w recepcji i 20-22 zł brutto / h. Ale z tego co wiem um. zlecenie jest oZUSowana, więc można korzystać z opieki medycznej. O jakim więc braku ubezpieczenia zdrowotnego piszesz? I czy można tu przejść na UoP lub ma się dodatkowo płacone za pracę w weekend?
Odnośnie umowy o prace ja się wypowiem. Nie ma możliwości przejścia na umowę o prace. Weekendy nie są dodatkowo płatne
A jak z grafikiem? Elastyczny jest? Można pogodzić pracę ze studiami czy raczej nie za bardzo?
Znalazłam ogłoszenie dotyczące pracy na recepcji. Był ktoś na rozmowie? Będę wdzięczna za informacje jak przebiegła ta rekrutacja. Ciekawa jestem czy trzeba być bardzo wysportowanym żeby dostać taką pracę?
Jak można awansować z posady Recepcji obsługa klienta klub fitness? Widziałam, że w ogłoszeniu w necie napisali, że firma oferuje możliwość awansu w strukturach firmy. Wie ktoś, jak taki awans wygląda? Na jaką posadę można awansować i po jakim czasie?
wiadomo jak ostatecznie się ta sytuacja odnośnie tych wszystkich wspomnianych tu kiedyś wezwań się zakończyła? Pytam, bo tak to czytam i ludzie w zasadzie przestali się na cokolwiek skarżyć. Udało się to jakoś pomyślnie rozwiązać? Da ktoś znać?
U mnie sprawa poszła do sądu, przyszło pismo, odwołaliśmy się i cisza. Sprawa anulowana (elektroniczny sąd). Więc nei wiem czy teraz trafia do normalnego sądu czy co dalej.
Dostałem kolejne wezwanie przez firmę widykacyjną WINKOR o uregulowanie płatności, mam ok. 500,-, straszą tam sądem... Jest to jak napisali ostateczne wezwanie, czy ktoś podobnie ma? Rzeczywiście sprawa trafia później do sądu?
miałam podobnie, zapłaciłam z zastrzeżeniem zwrotu i jak znajdę więcej czasu napiszę wezwanie do zapłaty i zgłoszę do UOKiK
U mnie sprawa dotyczy promocji z 09.2019 roku karnet Fit Comfort. Najpierw była dziwna firmą windykacyjną a teraz kilka dni temu dostałam wyrok z e-sądu. Chodzi tam o to, że w chwili zapisu internetowego źle działała im strona internetowa i nie można było podpiąć karty i wpłacić wymaganej złotówki. Według mnie był to warunek konieczny zawarcia umowy. Oni jednak twierdzą inaczej. W między czasie zmienili regulamin. Nie bardzo chce płacić za coś czego w swoim przekonaniu nie wykupiłam i z czego nie korzystałam. Jeśli ktoś z was ma podobną sytuację proszę o kontakt kmagaris@wp.pl
Mam podobną sytuację jak każdy. Złożyłam skargę do rzecznika praw konsumentów. I oczywiście napisałam ponowną reklamacje do Calypso. Dzwonił również do mnie ktoś z windykacji. I jak powiedziałam, że nie zamierzam się płacić z racji tego, że nie przeszła opłata weryfikacyjna, a w regulaminie jest jasno napisane, że to jest jeden z koniecznych warunków do zawarcia unowy, to już nie miał nic do powiedzenie. Załączam to, co napisałam. Może będzie pomocne! W lutym 2020 chciałam skorzystać z Państwa oferty KARNET FITNESS FIT COMFORT, jednak w momencie dokonywania próby opłaty weryfikacyjnej, pojawiał się błąd, co skutkowało nieopłaceniem kwoty 1 złotych, która była wymogiem do zawarcia Umowy. Kilkakrotnie dostawałam od Państwa informacje o niepowodzeniu operacji, dlatego też zrezygnowałam z następnych prób zawarcia Umowy na Państwa Usługi. Niestety w ostatnim czasie, pojawiło się z Państwa strony wiele prób wymuszenia na mnie wpłaty środków za Umowę, która nie została zawarta. W myśl Regulaminu oferty: § 2., punkt 3.:"(..) Operator wystawia Użytkownikowi fakturę w formie elektronicznej (...)" - nie odnotowałam żadnej faktury, która miałaby sygnalizować, że Umowa jednak została zawarta lub potwierdzenia, że opłata weryfikacyjna została pomyślnie zaksięgowana; § 2., punkt 4.: "Dokonanie Opłaty weryfikacyjnej (...) stanowi jeden z warunków koniecznych do zawarcia Umowy (...)" - opłata weryfikacyjna nie została opłacona, o czym poinformowali mnie Państwo niejednokrotnie w wiadomościach e-mail, które są dołączone do mojej skargi. W związku z niedopełnieniem JEDNEGO Z WARUNKÓW KONIECZNYCH, czyli brak opłaty weryfikacyjnej, UMOWA NIE ZOSTAŁA ZAWARTA; § 2., punkt 12.: "Karta może zostać wydana Użytkownikowi po weryfikacji tożsamości Użytkownika z dowodem tożsamości oraz identyfikatorem zamówienia otrzymanego w wiadomości e-mail od Operatora (...)" - nie odnotowano na mojej skrzynce e-mail żadnego potwierdzenia zamówienia lub jego identyfikatora; Co więcej, pomimo Państwa informacji na temat nie opłacenia transakcji, nie dokonywałam kolejnej próby opłaty, co skutkuje brakiem zawarcie Umowy, mówi o tym zapis Państwa Regulaminu: § 3., punkt 3:." (...) Brak dokonania Opłaty weryfikacyjnej przez Użytkownika uniemożliwi dokończenie składania zamówienia oraz zawarcie Umowy (...)". § 3., punkt 5.: "Karta może być wystawiona jedynie na Użytkownika, który zawarł Umowę." - umowa nie została zawarta, dlatego też nie wydano mi karty, przez co nie korzystałam z Usług, za które domagacie się Państwo teraz pieniędzy. W związku z powyższymi argumentami, wnioskuje o zaprzestanie prób wyłudzenia środków w kwocie 463,05 zł., ponieważ Umowa NIE została zawarta. Ponadto, proszę o zaprzestanie przetwarzania danych osobowych oraz przekazywania ich Podmiotom trzecim, ponieważ nie mam wobec Państwa żadnych zobowiązań. Jednocześnie wnioskuję o usunięcie wszelkich danych w Państwa bazach oraz innych Podmiotów współpracujących oraz wycofuje wszelkie zgody na ich przetwarzanie. Zobowiązuje Administratora danych do wydania informacji, komu zostały przekazane dane osobowe oraz podanie, z jakiego powodu, zostały one bezprawnie przekazane. Zgodnie z ustaleniami z Miejskim Rzecznikiem Praw Konsumentów w m.st. Warszawie, informuję Państwa o złożenie skargi na Państwa bezprawne działania do tego Organu. To wszytko było jeszcze 13.09! I dzisiaj 14.10. To znaczy sprawa wygląda następująco. Po miesiącu oczekiwania dostałam odpowiedz na swoją długą reklamację,w której powoływałam się na ten regulamin, który dostałam w mailu. Odpisali mi oczywiście, że mam umowę i koniec. I ta odpowiedz była na zasadzie „kopiuj wklej”. Byłam strasznie wkurzona, dlatego postanowiłam zagrać na ostro i napisałam takiego maila( chociaż widziałam, że reklamacje rozpatrują w ciągu 30dni) : Dzień dobry, Po raz ostatni, żądam rozpatrzenia mojej reklamacji zgodnie ze stanem faktycznym. Nawiązując do moich poprzednich wiadomości dokładnie wskazałam, że umowa zgodnie z Państwa regulaminem nie została zawarta. Na odpowiedź czekam do dnia 16.10.2020. W przypadku negatywnego rozpatrzenia mojej reklamacji, przekażę sprawę, do: • Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej • Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta • Oraz Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Sprawę proszę potraktować priorytetowo! I wiecie co? Dzisiaj dostałam od nich pozytywne rozpatrzenie???? załączam odpowiedz z ich strony. Czyli, warto powalczyć!
Mam taką samą sytuację, że nie poszła mi płatność, ale jakimś cudem, dostałam dziś od nich maila, że zawarli Umowę i przysłali mi w załączniku potwierdzenie zamówienia, chociaż do tego czasu nic takiego na mailu nie miałam, nistety usunęła ich maili z tym że Płatność nie poszła i prosimy dokonać płatności, czyli ten 1 zł. Nie rozumiem jak mogła zostać zawarta Umowa, jeżeli tego 1 złotego nie wpłaciłam.. Użytkownika podany podczas składania zamówienia na Stronie Internetowej i z ta chwila dochodzi do zawarcia Umowy. Umowa została zawarta dnia 3 stycznia 2020 r. o godz. 13:20, a potwierdzenie zamówienia wysłane na adres motocikl39@gmail.com. W załączniku przesyłam potwierdzenie zamówienia oraz zaakceptowany przez Panią i obowiązujący Panią Regulamin usług - Karnet Fitness Fit Comfort. W miejscu tym nadmienię, że fakt niedokonania opłaty weryfikacyjne nie warunkuje ważności Umowy, a nieskuteczna płatność przy użyciu zlecenia stałego nie zwalniała Pani z obowiązku uiszczania miesięcznych płatności za karnet.
Mam podobną sytuację z karnetem Fit Comfort z 09.2019 roku. w odpowiedzi na moje argumenty z koniecznością opłaty weryfikacyjnej, która z przyczyn zawieszania ich strony podczas składania zamówienia nie została uiszczona, zmienili regulamin. Czy masz może dostęp do regulaminu, który przytaczasz w swojej wypowiedzi. Ja tez taki zapis widziałam w chwili wykupywania karnetu. Niestety kilka dni temu dostałam wyrok e-sadu i muszę się do niego szybko ustosunkować. Czy mogłabyś jakoś się ze mną skontaktować w tej sprawie? Podaje swój adres email kmagaris@wp.pl. Z góry dziękuje za szybką odpowiedż
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Calypso Fitness S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Calypso Fitness S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 20.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Calypso Fitness S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 1 to opinie pozytywne, 17 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!