Gwarancja musi dać pewność, że nie będę ( będziemy ) robić mniejszych obrotów niż obecnie ( bo stawki mają być podobne ). Jeśli obrót miesięczny miałby mi spaść na początku o 1000 - 1500zł to jaki sen płacić mniejszy abonament o 250zł mniejszy skoro i tak suma summarum będę 500zł w plecy w takim miesiącu?
Jeśli wasza oferta ma być atrakcyjna to przede wszystkim musicie dać gwarancję, że od początku będzie ruch czyli klienci bo inaczej każdy będzie czekał aż się rozkręci, żeby wejść na gotowe a skoro każdy będzie czekał to nigdy nie wystartujecie! Czy macie jakiś pomysł na to aby od początku było z kim jeździć?
Witam serdecznie, Chcielibyśmy poinformować o tworzeniu nowej sieci taxi w Krakowie. (osoba która pisze wyżej o nowej sieci to nie my, więc prawdopodobnie za niedługo powstaną dwie nowe sieci) O naszej sieci: Proponowane stawki: zbliżone do obecnych dwóch najtańszych sieci (zdajemy sobie sprawę z tego że są to stawki za niskie i chętnie je podniesiemy kiedy tylko sytuacja na rynku na to pozwoli) Zamawianie samochodu: przez kontakt głosowy z centralą (operatorki przy telefonie oraz automatyczna centrala), przez aplikację (kontakt bezpośrednio do kierowcy), sms dla klienta w momencie kiedy samochód znajduje się 100 metrów od celu Warunki współpracy: Wymagany własny samochód, licencja taxi, smartfon Najważniejsze dla państwa czyli opłaty do sieci: do wyboru: - stała opłata abonamentowa 200zł netto + VAT = 246 zł brutto (opłata może być w niektórych miesiącach o 10-20 zł niższa dla kierowców, którzy zgodzą się na umieszczenie niedużej naklejki/magnesu z reklamą na swoim samochodzie) - opłata za wykonane zlecenia 1,30zł + VAT = 1,60 brutto (opłata może ulec pomniejszeniu o około 20 groszy) Kierowcy mogą w każdym miesiącu wybierać korzystniejszą dla nich formę opłat (innymi słowy w jednym miesiącu mogą płacić 246zł, w kolejnym od ilości zleceń, w kolejnym znów zmienić na 246 itd.) - brak opłaty wejściowej - żadnych kar finansowych (jednak współpraca wiąże się z przestrzeganiem regulaminu sieci) - kaucja zwrotna za kogut taxi z logiem naszej firmy plus naklejki W późniejszym czasie podam kilka dodatkowych szczegółów oraz adres naszej strony internetowej. Dla kierowców, którzy będą spełniali pewne wytyczne (standard samochodu) są duże szanse na obsługę hoteli w Krakowie, w wyższych cenach kursów (z uwagi na nowatorski sposób rozwiązania więcej szczegółów zostanie podanych po rozpoczęciu działalności przez nową sieć) Serdecznie wszystkich zapraszamy do wyrażania własnych opinii odnośnie w/w warunków. Chętnie się z nimi zapoznamy, i wdrożymy każde rozwiązanie, które przyczyni się do ułatwienia pracy kierowcom.
Wchodzicie z ofertą dla klienta jaka już jest na rynku. Nic więcej nie dajecie od megi czy icara. Zgoda, że dla kierowców są to lepsze warunki ale co mi z mniejszych opłat jak nie ma zleceń. Tu pytanie skąd weźmiecie klientów? Nie pisz o reklamie bo tak się teraz już klientów nie zdobędzie z powodów w/w tj to samo klient dostaje co już ma!? Skąd weźmiecie zlecenia skoro jedynym sposobem na przejęcie klienta z innej sieci są niższe koszty transportu!?
Otwieram nową sieć. Ci panowie piszący powyżej to nie ja. A oto kilka słów na temat nowej sieci. - ceny zbliżone do najtańszych obecnie sieci w Krakowie - abonament 50zł brutto lub 30groszy za zlecenie To chyba najważniejsze informacje dla kierowców w nowej sieci prawda? Liczę, że będzie nas wystarczająco aby obsłużyć cały ruch zleceń. Jeśli ktoś ma pytania to służę pomocą
argument odnośnie zleceń jest słuszny, proces przejmowania klientów będzie następował powoli ale systematycznie. W poście powyżej ujawniliśmy tylko część naszego biznesplanu, będzie jeszcze jedna dogodność dla kierowców (ujawnimy ją dopiero po rozpoczęciu działalności )(usunięte przez administratora)
Wszystko co panowie na ta chwilę oferują już jest na rynku. Abonament jest faktycznie niski ale jak na początek uważam że nie powinno go być wcale gdyż nie możecie zagwarantować zleceń a kierowcy którzy odważą się do was przystąpić będą budowali waszą sieć.Oni w szczególności powinni mieć upust np.przez 1 rok w postaci całkowitego zwolnienia z abonamentu. W żadnej sieci nie ma już wpisowego w każdej można jeździć na smartfonie,a w icarze dają za darmo koguta i naklejki na magnesie(bez żadnej kaucji). Proszę o informację na jaki okres będzie zawierana umowa czy będą dyżury,oraz jakie będą stosowane kary za np:brudne auto,spóźnienie do klienta,nieumyślne zawyżenie kwoty za przejazd(nie można znać całego miasta od strony dokładnej długości odcinka z pkt A do pkt B) Czy będą dopłaty za zlecenia na bus i kombi? Nr tel będzie skrócony czy normalny? Czy firma zapewni jakieś miejsca postojowe na wyłączność?
A cóż w tych warunkach jest przyjaznego dla kierowcy?! Chyba właściciel nowej korporacji nie jest z branży bo inaczej by wiedział że w krakowie istnieje już taka sieć.Abonament wynosi 250 zł brutto.Nie ma żadnych kosztów przyjęcia, żadnych kaucji i pracuje się na androidzie.Jeździ tam ok 50-60 kierowców,sieć istnieje jakieś 10 mies i ma podpisaną umowę na obsługę nieobsłużonych zleceń z sieci icar.Nie do końca wiadomo ile tych zleceń jest ale we wcześniejszych wpisach pisano o 30-50 tys na miesiąc.Zlecenia te obsługuje się w cenie megi a na taksometrze kierowcy mają nastawiony pełny zegar.Czyli z klientem z łapki można jechać dużo drożej.Sieć prowadzi taksówkarz który sam w niej jeździ.Kiedyś z nim rozmawiałem i mnie namawiał na przejście.Jeśli on z takimi argumentami mnie nie przekonał to jak ty chcesz przekonać kierowców żeby przeszli do firmy którą zarządza osoba chyba nie znająca rynku taxi w krakowie??Chcesz żeby kierowcy uwierzyli ci na słowo że będzie dobrze i rozwijali kolejną biedesieć?!
Witam serdecznie, Na początek małe sprostowanie z naszej strony. Ceny oraz warunki współpracy przez nas podane odnoszą się do dobrze prosperującej firmy, stąd też opłaty abonamentowe zostaną wprowadzone w późniejszym czasie, a kierowca sam wybierze odpowiedni dla siebie moment kiedy abonament będzie dla niego bardziej opłacalny od płatności za zrealizowane zlecenia. Koszt zleceń na początku działalności wyniesie poniżej 1zł brutto, i będzie stopniowo podnoszony do kwoty 1,40 – 1,60 brutto wraz z wzrastającą liczbą zleceń. Odpowiedzi na Pana pytania: Na jaki okres będzie zawierana umowa? - w każdej chwili można zapisać się do systemu oraz zrezygnować ze współpracy Czy będą dyżury? - nie będzie dyżurów Jakie będą stosowane kary za brudne auto? - firma nie zamierza stosować kar za brudne auto Jakie będą stosowane kary za spóźnienie do klienta? - w przypadku spodziewanego spóźnienia należy wysłać klientowi za pomocą aplikacji wiadomość z informacją o przewidywanym czasie dojazdu - w przypadku notorycznego spóźniania się do klienta, możliwość obsługi zleceń wolnych będzie ograniczona dla kierowcy do ustalonej odległości (przez oznaczony czas) Jakie będą stosowane kary za nieumyślne zawyżenie kwoty za przejazd? - trasa przejazdu samochodu z klientem jest zapisywana i przetrzymywana na dysku przez określony czas. W przypadku częstego występowania takiego zjawiska, firma rości sobie prawo do zerwania umowy z kierowcą. Czy będą dopłaty za zlecenie bus, kombi? - brak dopłat za zlecenie kombi - przewidujemy dopłatę za zlecenie BUS, są tutaj dwie możliwość a) jako dopłata za usługę dodatkową w stałej wysokości 8-10zł lub b) kierowcy dysponujący samochodami typu bus/van ustawiają taksometr 30-40% powyżej stawki ustawionej w sieci. Zlecenia „z łapki” mogą realizować w tej samej cenie, jednak w przypadku wykonywania zwykłych zleceń z sieci nieoznaczonych jako BUS zobowiązani są do udzielenia klientowi rabatu o wspomniane 30-40% aby cena kursu wyszła podobna jak w przypadku zwykłego samochodu. Każde rozwiązanie ma plusy i minusy, ostateczne zostanie wybrane po konsultacji z kierowcami. Czy nr telefonu będzie skrócony czy normalny? - będzie na pewno łatwy do zapamiętania - dodatkowo wybierając odpowiednią sekwencję klawiszy klient dysponujący zwykłym telefonem może zamówić samochód pod wybrany adres, dzięki usłudze „panel klienta sieci” dostępnej na stronie sieci. Nie przewidujemy własnych miejsc postojowych ale będziemy czynić starania o współpracę z hotelami udostępniając im dedykowany system zamawiania samochodu. Pozwolę sobie od razu odpowiedzieć w tym poście na kolejne pytania Rozważane jest wprowadzenie w ramach jednej sieci, dwóch stawek: niższej (ok. 1,90zł/km plus opłata czasowa 15zł) brak wytycznych odnośnie samochodu wyższej (2,30 zł/km plus opłata czasowa 20 zł) – ceny orientacyjne samochody spełniające pewien standard. JAK TO MA ROZPOCZĄĆ DZIAŁALNOŚĆ? - każdy z kierowców bez względu na sieć w której pracuje, jak również nie zrzeszony, może zapisać się do systemu z odpowiednimi stawkami. Poprzez aplikację naszej firmy może realizować zlecenia pod logo obecnej sieci, bez potrzeby przestawiana taksometru, jedynie w cenie UWAGA: NIE WYŻSZEJ od wyliczonej przez aplikację. UWAGA 2: Jeśli cena wyliczona przez aplikację (może tak się stać w przypadku najtańszych sieci) będzie wyższa od wskazanej na taksometrze, klient płaci cenę wskazaną przez taksometr (związane jest to z wymogami ustawy). - pierwszeństwo w otrzymywaniu zleceń mają kierowcy jeżdżący pod logiem nowej sieci. KORZYŚĆ DLA KLIENTA? - klient pojedzie po wybranej akceptowalnej prze siebie stawce (tańszej, droższej) podobnej do obecnych stawek na rynku - nie musi pamiętać numerów telefonów do każdej z sieci (jest to przydatne zwłaszcza weekendami, kiedy trudno się dodzwonić do sieci), wystarczy jeden numer i jego zlecenie zobaczy każdy kierowca taxi, który będzie zapisany do systemu - zamawianie busów/vanów jest z korzyścią zarówno dla klientów (ponownie jeden numer, wszystkie busy/vany) jak i kierowców. Zapraszamy do komentowania przedstawionej propozycji oraz przedstawiania własnych.
Czyli szukacie (usunięte przez administratora)na kolejną aplikację? Powodzenia
Udziałowcem nowej super korporacji przyjaznej kierowcom taxi będzie jeden z założycieli firmy przewozu osób w Krakowie.Jako przewóz osób nie zrobił kariery zobaczymy jak pójdzie z taxi
szybko wieści się rozchodzą. To ten gość z maxi sraksi co się pokłócił ze wspólnikiem i później otworzył następną sieć przewozową a teraz próbuje z taksówkami.
ale rozmowy będzie prowadził taksówkarz z krwi i kości tak aby nie było wtopy:) A on będzie "szarą eminencją"
Słuchaj nie bede nikomu sie tłumaczył co robie bo to nie jest odpowiednie miejsce i towrzystwo :) Czy mi kolego wierzysz czy nie to tez mnie nie interesuje. Jest we mnie może zbyt dużo złości ale jak sie potapłałemw tym bagnie półtorej roku to taki sie człowiek zrobił. Niema o czym gadać jeśli kogoś satysfakcjonuje 1500zł to niema sie nad czym zastanawiac lepsze to niz wykładanie towaru za 5zł. Aha i nie mów mi że idziesz sobie do pracy kiedy chcesz i na ile chcesz, bo wiem ze jestes w niej cały czas pozdrawiam
Przecież ci napisałem że jestem w niej cały czas bo ją lubię i dobrze zarabiam.Jak każda praca taxi to również praca nie dla każdego!Ciebie ona przerosła,ale nie znaczy to,że nikt sobie nie radzi na taxi. Jeśli nie wykonujesz żadnego zawodu który wcześniej podałem,to pewnie wróciłeś na stare śmieci i sprzedajesz ziemniaki na rybitwach.
Gdzie się rodzą ludzie z takimi pomysłami ?. Taxi VIP w cenie icara i do tego dobry samochód. Grupa docelowa klientów studenci. No normalnie wymiękam. Autor tego pomysłu za łapówki skończył podstawówkę. Albo nie wie co znaczy skrót VIP. Śmieje się już teraz i widzę tych vipów studentòw i innego barchła jak rzygają vipowskimi wymiocinami a kierwowca dyma za pół darmo w tym fetorze. Ale za to ceny jak w icarze. PUKNIJ się facet o sciankę działową w pomieszczeniu dla VIP
Udowodnie Ci ze Ty jesteś załosny nie jestem żadnym pomocnkiem murarza ani rozwozicielem buleczek.Przez te półtora roku co jeżdziłem za paczke fajek no ok za marne 2 tysiaki bez eksploatacji i odkładania an nowy samochod to dzien na dzien myslalem i sledziłem rynek co zrobic z własnym nędznym życiem które mi zafundowało taxi, po półtorej roku poleciałem zrzec sie licencji otworzyłem własny biznes przez pół roku było cięzko ale teraz zarabiam miesiecznie koło 7-9 tysiecy i jestem w pracy kiedy chce ale ze ja lubie i dobrze zarabiam spedzam w niej duzo czasu. A ty jestes skazany całe zycie na biedowanie na taxi i sciaganie kursu za 10zł i napierdzielaniu na icara itd
Jeszcze mi nic nie udowodniłeś.Ja mogę ci napisać że zarabiam 11 tys a dlatego że dużo zarabiam to lubię tą pracę i dlatego siedzę w niej na okrągło. Jeśli nie poradziłeś sobie na taxi to teraz chyba dajesz du py w kokonie.Jak nieudacznik może coś wymyślić a do tego jeszcze żeby na tym zarabiać? Przekonaj mnie że mówisz prawdę i napisz co robisz.Jedno moje pytanie pokaże że kłamiesz!
Jak jezdze megą lub icarem i widze te wybiedniałe twarze to mi was szkoda. Najbardziej mi sie chce smiac jak ktorys mowi ze on jest zadowolony i wsumie dziwi sie czemu inni narzekaja. Powiem tak ja jeździlem poltorej roku i dokladnie znam ten rynek. A zadowoleni są nieudacznicy a na taxi to 85% takich ktorzy zarabiają na czysto 2tys złotych i jeżdza po 12 godzin od pon do piatku i co drugi weekend to jest godna wypłata?Za tyle godzin? Bezmozgi apeluje do was policzcie sobie ile godzin spędzacie w pracy, ile wydajecie na naprawy waszych smierdzielowozów, ile jestescie w stanie odlozyc na "nowy" samochod?? Przeciez mając takiego parcha za 7-8 tysi to musicie go po dwoch trzech latach zmienic bo jezdzac tyle km w icarze czy medze to sie samochod eksplatuje. Wieczna wojna o tego icara , głąby to po co zescie tam szli?po co?a teraz placzecie. Prawda jest taka ze tak jak jest teraz to jest wina taksowkarzy. Do nieczego sie nie nadajecie.Zycze wam szerokiej drogie i dymajcie za paczke fajek
Odezwał się dumny pan pomocnik murarza lub zawodowy rozwoziciel bułeczek.Mierzysz każdego swoją miarą?Jeżdzimy autami za 7-9 tys bo dla takich głu pków jak ty nie ma po co inwestować w lepsze auto. Ja sobie liczę dokładnie godziny pracy i pracuje mniej godzin niż ty i kiedy chcę a nie wtedy kiedy szef pogoni cie batem do roboty.Jedynym nieudacznikiem jesteś ty,zresztą sam to potwierdziłeś że do tej roboty sie nie nadajesz.
tylko czy to prawda czy tylko znowu czyjeś zagrywki żeby ludzi wkurzyć, jeżeli to prawda to jestem za powodzenia jak będzie wiadomo coś więcej to sam się zastanowię nad przejściem bo mega pewnie zaraz podniesie abonament na 500 zł a to już za dużo jak dla mnie pozdrawiam
Odpowiadam na pytanie pana czy bedzie reklama tak bedzie w radiu w internecie beda ulotki po domach studenckich wizytowki w klubach bony vouchery wszystko by zachecic ludzi do jazdy(usunięte przez administratora)
tak misiu tak wlasnie chce zrobic zainwestowac swoje pieniadze najpierw by potem moc zarabiac(usunięte przez administratora)
Dokładnie te słowa słyszałem gdy przyjmowałem się do icara.Cóż życie pokazało inaczej!!! Nie chcesz zarabiać tylko uszczęśliwić kierowców?Co zrobisz gdy pod drzwiami beda stały kolejki nowych chętnych?Powiesz im że ich nie przyjmiesz bo obiecałeś.Klienci bedą czekać na taxi,zlecenia będa spadały a ty nie będziesz przyjmował?!?!?! (usunięte przez administratora)
(usunięte przez administratora) nie wiem dlaczego mnie obrazasz ja ciebie nie obrazam tak jak powiedzialem taka jest moja oferta dla taksowarzy nie wazne czy ludzie beda stac pod drzwiami jesli osiagne limit przyjecia grzecznie im podziekuje a jesli zlecenia beda spadac wtedy bedziemy myslec nawet jesli przyjme kilku kierowcow wiecej bede to robil stopniowo bez pospiechu i dla reszty abonament bedzie spadal ale raczej bede chcial miec 300 aut i nic wiecej zgodnie w umowa (usunięte przez administratora)
Nie obrażam cię tylko stwierdzam fakt.Każdy z nas potrafi liczyć i twoje wyliczenia na start są niewiarygodne. Powiedz mi jak chcesz utrzymać wszystko za 50 tys zł bo tyle zostaje z 300 abonamentów po 250 zł po odliczeniu podatków. Zakładasz chyba że nie od razu zdobędziesz 300 kierowców. Icar który wywrócił rynek do góry nogami i wszedł prawie o połowę tańszymi cenami nie rozwinął się tak szybko. Próbujesz przekonać mnie że zainwestujesz przez rok swoje set tys dla wypłaty rzędu 10 tys zł? Teraz mi odpowiedz czy jesteś naciągaczem,idio tą czy nie potrafisz liczyć? Jak mnie przekonasz to się do ciebie przeniosę.
brawo, nadchodzi w końcu czas, że sieci muszą zacząć konkurować ceną abonamentu dla kierowców. Koszt obsługi przez aplikację jest znikomy poza tym jest po stronie kierowcy, więc kolega ma duże szanse na rynku. Specjalna reklama nie jest potrzebna, i będzie to działać dokładnie jak pisze kolega, klient się nie dodzwoni, pojedzie nową siecią, zapisze numer i będzie dzwonił coraz częściej, ruch będzie się zwiększał a kierowców będzie przybywało, bo abonament 400 czy 500zł przy tylu autach i tak kiepskim ruchu to gruba przesada, a 200/250zł już znacznie korzystniej. Życzę powodzenia!
napisz jaki ma ta korporacja pomysł na przyciągniecie klienta reklama w radiu ?telewizji? czy jak zwykle naklejki na samochodach i tyle he he każdy be chciał po 250 nawet od 200 taxiarzy ale nie przejdzie ten nr.już powodzenia
Dzien dobry chciałem poinformować ze od 1.05.2014 roku rusza nowa korporacja która zaczyna dopiero działalność w Krakowie jest to realna konkurencja megi i icara stawki takie jak w icar plus delikatna czasowka 20 zł za godzinę postoju właściciel w umówienia gwarantuje abonament max 250 zł oraz liczbę kierowców max 300 macie to zagwarantowane w umowie wejście 0 zł tylko swój tel i pół roku bez abonamentu całkowite 0 kosztów pozdrawiam
Czyli niby w cenie icara czy megi ale troszkę drożej np. od icara o czasówkę a od megi pewnie na 1 taryfie drożej o 20groszy. Czyli klientów będziecie zdobywać na piękne oczy albo na reklamy "przekręty" jak w barbulandii, ze niby taniej ale drożej. Oczywiście kierowca wszystko wytłumaczy dlaczego trochę drożej a klient oczywiście to łyknie i ochoczo będzie korzystał. Klient? Ale zaraz, żeby nabrać tego klienta to najpierw trzeba go zdobyć... A jak? Powodzenia również
od maja robię nabór kierowców z dobrymi autami i doświadczeniem min 2 lata.Stawki takie jak w icarze ale abonament tylko 50 zł przez pierwsze 6 mies. Klienci którzy nie dodzwonią się do icara zadzwonią do nas i zobaczą że w tej samej cenie mogą jechać z doświadczonym kierowcą dobrym czystym autem.To wystarczy aby nr icara wymazać z tel. Robiłem ankiety i badałem rynek ponad 6 mies. Kierowca przy przejściu nie ponosi ŻADNYCH kosztów gdyż pracować będziemy na mojej własnej aplikacji.Nie będę pisał o max ilości kierowców w sieci gdyż to brednie i zawsze da się ją skonstruować tak aby wcale nie chroniła kierowcę. Jeśli ktoś będzie zainteresowany proszę pisać na taxi.vip.krakow@interia.pl
Mam dacie logan 2013r. Klima i w ogóle wypas. Ja w to wchodzę. Czy mam szansę się załapać?
ciekawy jestem co jeszcze mega i barbakan wymyślą (naszym kosztem)
A pamiętacie jak szefostwo rumunii wypowiadalo się że kierowcy muszą godnie zarobić,ale przecież nedzarnia rozpoczęła zbijanie cen i było pewne że dojdzie do tego.
a widzisz dzięki. Podobno tak strasznie chcieli podnosić ceny tylko mega nie chciała się zgodzić a tu masz obniżają ceny i co to niby mam dać i tak już większość klientów ma zakodowane że icar i mega jeżdżą za darmo w nocy, współczuję kierowcom barbakanu jedyne co ich ratuje to klamka na pełny zegar, ciekawe kiedy prezesi obniżą stawki tak jak w medze na sztywno. Słyszałem też że w medze podobno już wprowadzili wpisowe 500 no to się zaczyna drugi barbakan robić zaraz dobiją do 800 kierowców i abonament na 500 i dopiero się zacznie znowu mega stanie na mieście i będzie płacz i lament że nie ma roboty. Ciekawe gdzie wtedy zaczną uciekać kierowcy bo już nie ma żadnej alternatywy.
o co chodzi z tym 40% rabatem bo nie ogarniam, co oni znowu wymyślili?
40% zniżka na 2 taryfie, czyli 2,10 zł/km i w dzień mają 20% czyli 1,84 zł za km. W dzień mają start 5,60, a w nocy start mają 4,20 czyli podsumowując przy starcie 4,20 i 2,10 zł/km na drugiej taryfie będą tańsi niż mega i icar, nieznacznie ale jednak tańsi. (usunięte przez administratora)
Weź facet, nie zabieraj głosu,skoro tylko taką g.wnianą wiedzą dysponujesz. 40% dostaną tylko ci klienci, którzy 3 razy przejadą się barbakanem. Wtedy dostaną sms-a, który uprawni ich do dodatkowych 10% rabatu na jeden przejazd, ale tylko w czasie obowiązywania drugiej taryfy, czyli niedziele,święta i w nocy.Nie pisz o czymś o czym nie masz pojęcia,bo tylko robisz z siebie ....
a mi się wydaje że po kolejnym genialnym posunieciu staszka trochę kierowców ucieknie bo przecież lepiej zrobić kilka kursów więcej po 2 zł. lub po 1.98 niż dalej stać i zrobić rucha po 2.1 . ale tak się robi żeby podnieść statystyki dla tych wszystkich nowo przyjętych.Tyle tylko że najbardziej zarobią mechanicy i stacje gazowe.
Już niedługo będzie kolejka Icaruskow na Truszkowskiego. Wiem że Ci którzy się "sprzedali" powrotu nie mają ale świeżaki które zaczęły od kołchozu mogą sie przenieść w każdej chwili. A w Icarze jest już taki dramat że nic nie mają do stracenia. Może ruch jest nieco mniejszy w Barbakanie z tego co na komputerku u (usunięte przez administratora)widziałem ale kierowców 3 razy mniej.
A niby czym ich przyciągnie do siebie?Dziennymi obrotami na poziomie 100 zł?Niedługo głównym dochodem barbusia będzie sprzedaż jego książki dla dzieci "taksówka kuby"(5,99 zł/szt.) Z tego co słyszałem w icarze za marzec mieli prawie 300 tys zleceń.Nie wiem czy to dramat bo nikt nie wie ilu jest tam kierowców,ale to co napisałeś jest mało realne.
G.prawda. Zleceń było około 150.000 naganiaczu a kierowców jest już ponad 1000. Czyli wychodzi 150 zleceń na kierowcę.
Chciałbym sprostować informację o zleceniach i kierowcach. Zlecen w marcu było 37000 a kierowców jest 1280. Pozdrawiam i zapraszam do nas:)
Barbaran robi rabat 40% na drugiej taryfie
(usunięte przez administratora)
Zapomniał wół jak cielęciem był...
W ogóle Kraków jakos dziwnie ostatnio wygląda. Jakby połowę ludzi UFO porwalo. Korki jakby o połowę mniejsze mimo remontu Mogilskiej. Poprzedni piątek to jakieś jaja zero korków o godz. 17.
860 aut na strefach. Chyba rekord na skalę światową. Wyszedłem do pracy o 6 i jeden ruch z Tesco na Kurczabe za 7zł. Jestem 17sty w 82. Jak żyć?
(usunięte przez administratora). Ja o 7 zapisałem się w 82 i po 30 minutach zszedłem. Więc jakim cudem Ty stałeś tam od 6 do 12? Oczywiście szału nie ma ale po jakiego diabła pisać takie bajki?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w ICAR?
Zobacz opinie na temat firmy ICAR tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 22.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w ICAR?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 18, z czego 2 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy ICAR?
Kandydaci do pracy w ICAR napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.