brak logo

ICAR

Kraków

Opinie o ICAR

2,80/4,20 2017-01-09 22:39:14
Czyli robisz 230 kilometrów w 6,5 godziny w ciągu tygodnia tzn. W korkach ??? Przy 230 kilometrach gdzie platny kilometr wynosi 1,60 zł masz obrót powyżej 315 zl ?? Kłania się matematyka !!

3
Barbakan 2017-01-10 00:13:00
Do wszystkich legalnych taksówkarzy!!!!
Co byście powiedzieli na temat zorganizowania podobnie działającej grupy jak w Warszawie
do lapania ubera i całej reszty bandy oszustów (obywatelskie zatrzymanie nielegalnych przewoźników) nie wiem czy ktoś już próbował w Krakowie ale można pomyśleć nad tym.
Trzeba trochę ruszyć aktywniej sprawę bo samo ITD i UM nie dadzą rady z tym całym smietnikiem. Pomimo różnych podziałów na tym forum i ogólnie na mieście powinniśmy się zebrać wszyscy bez wyjątku niezależnie jakie macie stawki czy 1,80 czy 2,80 to nie o to tu chodzi każdy kto ma licencje i chce normalnie żyć i pracować za godne pieniądze praca uczciwą powinien się zmobilizować i stanąć ponad jakieś podziały. Wiem że duża część osób to oleje i dalej będzie patrzeć jak inni coś zrobią z tym wszystkim. Pozdrawiam wszystkich bez wyjątku...!!
13
olo 2017-01-10 09:08:12
pomysl jak najbardziej dobry, tylko jak to sobie wyobrazasz, wojna kosztuje, najbardziej wlozony czas, trzeba skrzynac cale srodowisko i robic sciepe, bo oni jak maja byc skuteczni to nie dadza rady wtedy jezdzic...
denim 2017-01-10 09:49:48
Tak myślałem... Wojnę mogę prowadzić ale dniówkę musicie mi zapłacić... żal.pl
Barbakan 2017-01-10 09:53:40
Zdaje sobie sprawę z tego że to wszystko kosztuje i do tego trochę czasu teraz potrzeba. Myślałem o stworzeniu np 2-3 grup po trzy lub cztery osoby w każdej grupie jedna osoba była by stała żeby wiedzieć co robić i jak się zachować podczas zatrzymania i zgłaszania lewusa do kontroli reszta osób rotacyjne każdy kto będzie chciał uczestniczyć w tym wydarzeniu będzie miał okazję. Co do kosztów to są znikome większość ludzi ma już karty kredytowe itp a uber po każdej takiej akcji blokuje konto użytkownika więc sprawa jest jednorazowa. Każdy kto byłby w tej grupie może założyć konto w uberze i podpiąć swoją kartę zamówić ich usługę (przewóz) np. Za 10 czy 12 złotych to naprawdę nie wiele. Co do czasu poświęconego to czy poświęcenie np 2 godzin raz na tydzień lub dwa razy na tydzień to aż tak dużo? To jest luźna propozycja dla chętnych osób nic na siłę... Uważam że to nie jest duże poświęcenie a w zamian za to satysfakcję robienia czegoś tak naprawdę dla nas wszystkich bo to o naszą przyszłości tu chodzi... Pozdrawiam
olo 2017-01-10 10:53:02
A dlaczego by nie, jakby tylko 20% z 5tys taksiarzy rzucilo po dyszce to uzbieraloby sie 10 tys, to juz jest pokazny budzet na walke z uberpatologia
1
2,80/4,20 2017-01-10 14:26:33
Czy jeśli kierowcy z jak to ładnie ktoś nazwał korpobetonów, aplikacji, typowe betony stana ramię w ramię z Icarami, Megą, Barbakanem ... czy jeśli przełkną, iż stoją po jednej stronie barykady z tymi ludźmi i jeśli ta akcja przyniesie skutek to czy kierowcy tanich linii zaczną walczyć z swoimi zarządami o podniesienie cen lub zmienia korporacje bo jeśli nie to nie ma sensu się mobilizować ...
Panowie jak ja nie będę wiedziała, że zaczynamy od walki z lewusami ale docelowo akcja ma tez na celu podniesienie cen to ja nie mam interesu w pomaganiu tanim linią. .. bo głównie to ich kierowcy płaczą o Eco i Ubera. Do momentu gdy nie zostanie jasno postawiona sprawa cen, do momentu aż kierowcy tanich linii nie zbuntują się w sprawie cen to z mojego pkt. widzenia stoicie po jednej stronie barykady z Eco i Ucerem.... a, że przy okazji po tej swojej stronie toczycie walkę o bieda klienta to Wasza sprawa bo z pośród moich klientów może 1 na 10 raz na jakiś czas wsiądzie do Ubera a o Eco nawet nie słyszeli.

Tak wiec jestem za wsparciem akcji ... mam w zanadrzu swoje pomysły na wsparcie takiej akcji ale nie widzę sensu tracenia energii jeśli akcja zaczyna sie i kończy na walce z Uberem i Eco i nie dotyczy także cen. Osób w mojej sytuacji jest w branży większość a przynajmniej połowa bo sam już nie wiem ile osób jeździ w tanich liniach ale tak czy siak bez całościowego podejścia do sprawy to nie warto sobie głowy zawracać tematem
2
2,80/4,20 2017-01-10 14:29:42
miało być ... jak nie będę wiedział ...
Ecotaxi driver 2017-01-10 15:45:15
Jeżdżę tylko między 22-10.
były Icar Taxi driver 2017-01-10 16:05:03
Nie boj nic i tak ci wezma!
Zydzi sie tak nie kryli po krakowskich ulicach jak wy ;)
2
były Icar Taxi driver 2017-01-10 16:12:07
Dla korpobetonow Uber nie stanowi zadnej konkurencji.
Traca na tym tylko bieda sieci jak Icar, Mega i Barbakan z pietnastoma cennikami i stawka 1,84zl/km
Tak jak napisal @2,80/4,20 poki nie dojdzie do zrownania cen dla wspolnego dobra, nikt z jezdzacych po normalnych stawkach nie ma zadnego interesu w walce z przewozami jak uber i eko, marnujac swoj cenny czas i zarobek.
2
Barbakan 2017-01-10 16:36:04
Barbakan nie płacze na Ubera bo to nie on jest problemem! Icar zepsuł rynek a teraz narzeka na niwe firmy co psują . Może mamy 15 cenników ale taryfa 2 3 4 i jest dobrze :) jestem bardziej za petycja o wprowadzenie cen min np 2.3 i podniesienie maxymalnych np.3.5 to będzie dla nas bardziej rozsądne niz walka z wiatrakami
1
majki 2017-01-10 18:19:43
Wprowadzenie cen minimalnych i podniesienie maxymalnych ktore od chyba 10 lat nie były ruszane jak najbardziej, ale to nie ma sensu dopóki nie zostanie wypleniona całkowicie uberpatologia i ekoprzewoz, inaczej dojdzie do jeszcze większego podziału w środowisku, takie jest moje zdanie.
4
2,80/4,20 2017-01-10 20:26:13
Ja wolałbym się zaangażować w walkę o podniesienie cen max. A nawet o wprowadzenie mechanizmu wymuszając ego na radzie miasta aktualizowanie tych cen raz na kilka lat. Wiem większość osób pomyśli, że radia nigdy nie przejdą na max stawkachki i nic im z tego nie przyjdzie ale to według mnie błędne myślenie ... Bo równolegle należałoby zacząć wywierać nacisk na radia aby na szybie wozić cennik urzędowy zawsze max. I tak wozić ludzi ze słupa a kto ile komu da rabatu na podstawie umowy czy przy zamówieniu telefonicznym to jego indywidualna sprawa. To byłoby duże osiągnięcie i wymierny zysk dla kierowców normalnych korporacji. Zmiana cennik ka z 2,30/3,50 na 2,80/4,20 daje różnicowego 3-4 zł na kursie wykonanym szpula ... Jak max, takich kursow w miesiącu 100 to masz 300-400 zł miesięcznie czystego ,temu czyli efektywnie około 10 procent zysku netto. Jeśli ceny max będą aktualizowane dajmy na to raz na kadencję rady miasta a radia konsekwentnie będą ceny urzędowe traktowały jako cennik z szyby dla klienta z postoju to nie będzie sytuacji, że oo szt wam uciekają a cennik stoki śmiejecie. Tu wystarczy ruch rady miasta i zrozumienie przez radia sensu stosowania cena max. To dokładnie mechanizm jaki można zastosować w Mytaxi tzn. Cennik max na szybie i rabat na zlecenie z apki podobnie w itaxi przy czym tam nie rabatujesz wszystkiego przynajmniej nie musisz. Niech korpobetony zawalczą o w/w mechanizm a tanie linie niech to... Lewusow. Jak każdy wywalczy swoje tonjestesmy w domu bo tanie linie na dłuższą metę niecwytrzymaja oddalając ego się naszego cennika ... Ekonomia nie oszukasz dystans będzie zbyt duży.
2,80/4,20 2017-01-11 11:06:48
podstawą mojego pomysłu jest popchnięcie rady miasta do ponownej dyskusji o cenach urzędowych. Aby to się stało trzeba się spotkać z ... najlepiej jakimś radnym, który zasiada w odpowiedniej komisji ... nie wiem czy to komisja infrastruktury czy jakaś inna to jest do ustalenia. Owy radny musi lobbować za pomysłem wiec musi to być radny z koła/klubu mającego zdolność przegłosowywania uchwał. Moment na rozmowy jest idealny gdyż kadencja jest w połowie tzn. powoli zaczynają myśleć o następnych wyborach a przynajmniej nie jest to dla nich temat wirtualny.... potrzebują pomysłów na zmiany w funkcjonowaniu miasta aby się wykazać w pomysłowości czy po prostu w wytykaniu patologi ... to ich paliwo my musimy im rzetelnie naświetlić problem z ukazaniem negatywnych konsekwencji obecnego stanu rzeczy dla miasta. rzetelne ukazanie problemu musi objąć całość czyli to o czym pisałem wcześniej tzn. nielegalne taxi oraz problem cen. Lobbowanie za wprowadzeniem ceny minimalnej jest skazane na porażkę gdyż osoby decyzyjne ... skład rady miasta nie wystawi się na strzała wyborcą ... realne jest po po pierwsze wywalczenie podniesienia cen max. może wprowadzenie mechanizmu nakazującego powrót do problemu raz na jakiś czas ... na 100 proc można poprzez radnych wywrzeć nacisk na UM w sprawie wzmożenia kontroli wobec lewusów. Druga sprawa jest kwestia co zrobimy we własnym zakresie a można po pierwsze ... tu ukłon do tanich linii bo to problem Was najbardziej dotykający ... gonić lewusów po pierwsze dla zasady a po drugie aby wykazać wobec UM ile zatrzymań w jakim czasie można zorganizować działając w prywatnym czasie ... to element poważnego nacisku na UM aby wzięli się do pracy. Po drugie kwestia cenników ... dla mnie jest nie do zrozumienia dlaczego radia na szybie wożą cenniki poniżej ceny urzędowej ... czemu to służy ... przecież to wywalanie pieniędzy w błoto i to znaczących pieniędzy.
W/W działania dla mnie maja sens ... ganianie po mieście i szarpanie się jak w Wawie z kierowcami Ubera ... sorry ale to dla kogoś wcześniej czy późnej skończy się wyrokiem i utrata licencji na min. 3 lata.
nowy 2017-01-11 15:05:44
Wie ktoś która sieć ma postój pod bonarką?
Frizz 2017-01-11 16:10:27
Witam wszystkich legalnych.
Mam prywatne pytanie do Was jako bardziej doświadczonych (nie ważne w jakiej sieci ważne, że z licencjami), jestem nowy w branży ale w życiu już się nauczyłem, że wszyscy na około chcą cię d...ć a najwięcej państwo. Stąd moje pytanie, chciałbym uciec od zusu pełnego, znajomy ma firmę mógłby mnie zatrudnić powiedzmy za powiedzmy 200 zł na umowę zlecenie - będę mu świadczył usługi transportu paczek co jakiś czas. Byłbym zatrudniony i objęty służbą zdrowia, oczywiście o emeryturze nie myślę ale musiałbym zamknąć działalność i jak dobrze myślę oddać licencję. Czy jest sposób na to aby właśnie być zatrudnionym na UZ i normalnie świadczyć usługi taxi dodam, że znajomy nie ma licencji.
Dziękuję za góry za pomoc.
majki 2017-01-11 16:27:51
Pomysł bardzo dobrze przemyślany i z dużą szansą na powodzenie, aczkolwiek wątpię aby ktoś z nas maluczkich dał radę go zrealizować, Kraków nie ma swojego Iglikowskiego, tylko stowarzyszenie które nic nie robi, albo wydaje się że nic nie robi. Moim zdaniem nie masz natomiast racji że problem srubera Cię nie dotyczy, podam prosty przykład. Mam zaprzyjaźnioną klientkę dla której wożę gości z lotniska na jej apartament za określoną cenę umowną( gdzieś pomiędzy kuwetą a normalną stawką) Ci potencjalni klienci taksówek (głównie z zachodu) wybierają po części( nie wszyscy, ale część mówi że sobie zamówi srubera) bo jest kilka euro taniej i nie mówię tu tylko o sobie, bo to potencjalni klienci betonów kiedy wyjdą na ulicę i będą chcieli jechać np. do wieliczki ale mając w alternatywie firmę zza wielkiej wody wybiorą ją, więc owszem twoi stali klienci tak jak i moi nie chcą jeździć z nikim innym i już ich przygotowywuję na podwyżkę ceny i nie ma problemu, natomiast jest cała masa głównie turystów korzystających z "innowacji", którzy nie są potencjalnymi klientami tanich linii, a głównie betonów okupujących newralgiczne postoje wokół centrum. Tak że wydaje mi się że problem w jednakowym stopniu dotyczy wszystkich i wróg nr 1 jest znany... Pozdrawiam
4
taksi 2017-01-11 18:55:44
Panowie ale za przeproszeniem pier...icie!! Nic nie zrobicie bo UM ma wyj...ne na całe środowisko taxi. Im kasa się zgadza ( licencje) to po co mają cokolwiek robić.
1
2,80/4,20 2017-01-11 19:21:54
UM nie jest i fanem decyzyjnym tylko rada miasta a radni jak powietrza potrzebują wsparcia jakiegokolwiek środowiska przy wyborach ... ilość wydanych licencji kilkakrotnie przekracza ilość głosów potrzebnych aby wejść do rady miasta oraz starcza na wejście do sejmiku województwa.
1
2,80/4,20 2017-01-11 19:27:52
Sprawy, ktore możesz uważać za nie do przeskoczenia dla nas maluczkich są w 100 proc do przeskoczenia ... czy uda się sprawę przefirsiwac nie wiem ale taki zbieg okoliczności, że kontakt na radę mam tylko aby wiarygodnie rozmawiać trzeba reprezentować zorganizowaną grupę ludzi... duża grupę bo indywidualnie to ja mogę sobie Pio... przy piwie.
majki 2017-01-11 23:03:32
Z tego co mi wiadomo licencja jest na auto ty możesz je użyczyć znajomemu który musi wyrobić licencje, warunkiem jest zdany egzamin i tu nie jestem pewien wystarczy chyba że przez pracownika którym byłbyś ty do wyrobienia owej licencji, nie zapominaj o wpisie do pkd przez kolegę.
majki 2017-01-11 23:06:25
I na taką konkretną odpowiedz liczyłem, jak duża to ma być grupa ludzi, trzeba zbierać podpisy czy coś w tym stylu? Bo to chyba najbardziej wymierny dowód na potrzebę zmian.
Nowy 2017-01-12 08:52:42
Ja sie podpisuje pod tym , mogę zorganizować jeszcze kilka podpisów i poświęć czas na walkę z lewakami bo inaczej trzeba bedzie zmienić fach a taxi bedzie tylko dla emerytów ;) pozdr
Ecotaxi driver 2017-01-12 14:03:13
Powiem wam tak. Gdyby Uber i eco było lewe i nielegalne nie mialaby możliwości powstać te firmy. I coś do srajacych się icarusow, zapomnieliście już jak sami zaczynaliśmy bez licencji?! Sam osobiscie jestem za egzaminu z topografiiw Krakowie i innych miastach. W dzisiejszych czasach nie ma już chyba taksiarza który nie ma gps'a w aucie. Nie rozumiem waszej logiki cymbaly typu "2,80/4,20" czy kolegę majki.
robert 2017-01-12 14:10:23
Witam Panowie,

również mam pytanie o to jak można jeździć na taxi bez własnej działalności?

Kończy mi się ZUS preferencyjny i chciałbym zamknąć działalność, podobno dużo kierowców tak jeździ jak kolega pisze wyżej. Orientuje się ktoś jak to dokładnie wygląda? W urzędzie miasta powiedzieli, że nie ma problemu, jeśli jest ktoś kto ma działalność (nie musi mieć licencji taxi) i mnie zatrudni (ja mam licencję taxi) to wyrobią licencje na samochód i z ich strony jest sprawa jasna i bezproblemowa ale podobno mogą być jakieś problemy ze strony skarbówki, bo tam trzeba zgłosić wspólnika - wtedy karta podatkowa jest liczona jako 1.5 kwoty ale czy może być umowa zlecenie? Jak jest inna to wychodzi drogo jak naliczą stawki, a do zlecenia podobno mogą się przyczepić przy takiej formie "współpracy" Orientuje się ktoś jak to trzeba zrobić? Mam zamiar wybrać się do skarbówki i wypytać dokładnie ale może ktoś wie jak to można zrobić?
zorientowany 2017-01-12 16:32:51
jak zamykasz działalność musisz oddać swoją licencję i zamknąć kasę fiskalną. Jeśli brałeś zwrot za kasę będziem musiał go oddać.
Osoba która posiada działalność może cię zatrudnić na umowę ,ale musi sama uzyskać licencję oraz zakupić tobie nową kasę fiskalną ze swoim nr NIP. (nie musi zdawać egzaminu wystarczy że zglosi do licencji kierowcę z uprawnieniami czyli ,ciebie) Taka osoba nie będzie mogła rozliczać się na podstawie karty podatkowej (ponieważ nie prowadzi tylko działalności taxi). Obrót z kasy będzie musiała wpełni opodatkować 19% lub 8,5% ryczałtowo. Jeśli osoba ta jest płatnikiem VAT również będzie musiała zapłacić VAT od obrotu na kasie fiskalnej.
WIĘCEJ ZACHODU I KOMBINACJI NIŻ TO WARTE!!!!!!!!!
zapomnij o L4 w przypadku choroby lub wypadku
Znam kolesia który jeździł u kolegi taksówkarza na drugiej kasie fiskalnej. Myśleli ,że zapłacą połowę drugiej karty podatkowej i będzie git. Okazało sie, że muszą zapłacić 26 tys podatku za obrót nabity na obu kasach.
1
denim 2017-01-12 20:37:39
Firmy oczywiście działają legalnie tylko ze ty jako podwykonawca eko lub ubera działasz nielegalnie i robisz to świadomie. W umowie z uberem masz jasno napisane ze ty odpowiadasz za wszystko, a oni tylko udostępniają ci dostęp do aplikacji kojarzącej pasażerów z kierowcami. Dlatego w przypadku kontroli zostajesz sam i nie wierz ze uber ci pomoże. Prawnik ubera jedyne co mowi to do niczego sie nie przyznawać... byle odciągnąć sprawę w czasie. Jak zapadnie wyrok - radź sobie sam. Żebyś w eko na taxi jeździł legalnie musiałbyś jeździć na 3 taryfie w ciągu dnia, a wszyscy wiemy jak to wyglada. O bezpieczniku nie wspomnę bo szkoda słów.... Jak dla mnie jesteś tępym frajerem który nie potrafi nauczyć sie kilku ulic, zdać egzamin i jeździć legalnie. 0 (słownie: ZERO) szacunku dla takich cwaniaczków! Pozdrawiam wszystkich z herbem Krakowa na drzwiach.
5
Maniex 2017-01-12 22:21:07
Piszacy caly czas o icar przestancie zawracac sobie nimi glowe! I car byl jest i bedzie! Popatrzcie co sie dzieje na miescie uber zbiera wam klientow nawet stojac na postojach dla taxi a wy tylko icar to icar sramto. Swoja nienawisc przelejcie na ubera i exo bo niedlugo to nic wam nie zostanie tylko pisac , przygladacie sie z waszych smierdzacych gablot jak po miescie smiga tylko uber i exo lamia caly czas przepisy i nie reagujecie ,jestescie panowie zalosni!!!
5
kronos94@vip.onet.pl 2017-01-13 01:50:44
Frajerem jestes ty (specjalnie z małej litery, bo bez szacunku do Ciebie) i nie tylko frajerem, że płacisz ZUS i podatki na PiS, po, nowozarabp. Jeżdżę na bezpieczniku i miałem już sprawę w sądzie przez kontrole itd i jakoś prawnik eco ( nie podam nazwiska) mnie wybronił, więc jest to jednak do obejscia. Co do twoich slow... Kilka ulic na egzaminie topografii ??? Pokaż mi klika... Bo ponad 600 ulic to więcej niż kilka [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Założę się że placiles 600 zł łapówki lub zdawaleś egzamin 10 lat temu kiedy było łatwiej, lub jesteś emerytowanym psem który zabiera pracę innym. Zdawałem już topografie dwa razy bez skutku i po egzaminie i sprawdzeniu odpowiedzi z innymi kursantami zdało z 21, 5 osób. Więc test w dzisiejszych czasach nie jest Wydaje mi się prosty. Wszyscy którzy piszą na tym forum jakie to Eco i Uber nie są złe są podobni do Ciebie. Odkładam min. 100 zł tygodniowo na amortyzację auta( a jeżdżę fordem który wg opinie ciągle się psuje choc mam go od roku to tylko zmieniłem hamulce i olej), place ok 250 zł abonamentu i zarabiam min. 4000 zł po odliczeniu kosztow. Jeżeli uważasz Ty i inni licencjonowani że Eco i Uber psują rynek to dlaczego nie zestawie się do nas na światłach czy w korku ???? Odpowiedz jest jedna bo jesteście cipkami ( nie obrażając kobiet). Chętnie się z wami debilami jaki denim majki i 2.8/4.20 spotkam na żywo i porozmawiam. Ciekawe czy bedziecie takie kozaki na żywo jak w necie, bo wydaje mi się iż zgrywacie internetowych kozaków którzy na widok eco obok na swiatlach odwracacie wzrok w drugą strone. Ktoś chętny na spotkanie priv ??? Mój mail to kronos94@vip.onet.pl zapraszam do dyskusji na żywo a nie w necie...
kronos94@vip.onet.pl 2017-01-13 01:57:47
Jak to mówi stare przysłowie " kozak w necie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] w realnym świecie" się sprawdza. Zwłaszcza na tym forum...
Pozdro szejset 2017-01-13 07:05:28
I po co ta spina? Ja też bezpiecznik ale trochę kultury byś mógł zachować. To że starzy taksiarze się denerwują lekko mówiąc jest oczywiste, też bym się pewnie tak zachowywał gdybym miał krakowską licencje i działalność. Moim zdaniem tego miodu starczy dla nas wszystkich jeżeli tylko ktoś wymyśli dobry sposób aby nikomu z nas (chcących i pracujących) nie stałą się krzywda i stawki zrobiły się na normalnym poziomie.
1
Przemyslal 2017-01-13 07:31:28
Nie napinaj się tak kozaczku, maślaczku bo Ci guma w majtach czaśnie. Ja zdawałem 3 lata temu raz i zdałem (miałem jeden błąd ). A Ty no cóż ... ciężko wchodzi do główki .
8
były Icar Taxi driver 2017-01-13 08:08:20
Egzamin zdawalem prawie rok temu, zdalem za pierwszym razem. Twoja wypowiedz, jedynie potwierdza jaki kryminal jezdzi w eko, ludzie z kolorowa przeszloscia, dla ktorych nie problemem jest topografia, a wpis w KRK

Nie spotkam sie z toba na miescie, bo jeszcze nie chcacy zrobilbym ci krzywde, stracil licencje i podzielil twoj los jako lewus, zreszta ciezko was gdzies spotkac, bo chowacie sie jak zydzi.

Nie pozdrawiam!
7
icaruś 2017-01-13 09:52:47
Dobrze że podałeś maila. Powodzenia w kasowaniu spamu ;)
Fuck eco 2017-01-13 10:13:48
Ty kronos ja nigdy nie odwracam globy jak widze szambowoz z eco sreco taki jestes cwaniak??? Dzisiaj o 20 na postoju taxi pod cracovia przyjedz to wtedy pogadamy na zywo naucze cie rozumu prosty wiejski pastuchu jak cie w domu kultury nie nauczczyli to ja ci ta wiedze szybko wbije do tej pustej spranej bani a co do jazdy pastuch twojego pokroju moze ryksza jezdzic albo przepychac wagony tepy daunie prawnika z eco tys widzial jak swinia niebo wiec czekam na ciebie pastuchu pod cracovia dzisiaj o 20 zobaczymy czy przyjedziesz .........
10
2,80/4,20 2017-01-13 12:04:28
Błagam nie karmcie trola
1
Robert 2017-01-13 12:42:16
dziękuje za odpowiedź, w po weekendzie mam zamiar wybrać się do US ale zanim pójdę próbuję się dowiedzieć jak najwięcej, co zrobić żeby nie płacić peełnego ZUSu, bo za 2 miesiące mi się taki pojawi i chcę coś wymyślić, niestety przy dzisiejszym rynku taxi płacenie pełnego ZUSu wydaje się nie mieć sensu.
Myślałem też o tym aby jeździć z kolegą jak zmiennik i płacić 1,5 karty podatkowej ale wtedy musi być umowa o pracę i całośćiowo wcale to jakoś korzystniej nie wychodzi jak sobie ZUS składki naliczy.

Znajomy co mógłby mnie zatrudnić ma inną działalność, więc nie mógłbym być na karcie podatkowej, co też się nie specjalnie opłaca.
Zastanawiam się czy można np. założyć firmę na żonę, która pracuje na etacie i aby mnie zatrudniła u siebie jako kierowcę na umowę zlecenie ale podobno przy kracie podatkowej musi być umowa o pracę i jest ten sam problem co wyżej.
W Urzędzie Miasta dla nich nie jest problemem, że jest umowa zlecenia, bo ich nie interesuję kto jak się rozlicza i tam to by przeszło ale problem podobno pojawia się na linii US-ZUS.
Można by jeszcze spróbować tak, że zgłosić w UM zmiennika i wyrobić licencję na auto ale nie zgłaszać zmiennika w US (tam nie sprawdzają czy ktoś ma licencję jak się zakłada działalność taxi)? tylko to by pewnie też ładnie nie było.

Jest jakiś sposób aby być zmiennikiem na umowę zlecenie i nie obawiać się, że za chwile zgłosi się ZUS lub US?

Pozdrawiam
Dawid 2017-01-13 14:14:53
Egzamin z topografii jest nie do zdania, no nie do wiary, byś chociaż powiedział, że ci się go nie chce zdać albo masz go w d... bo jesteś JP na 100% i jeździsz bez bo pier.... legal, ale ty się szczerze przyznałeś, że jest za trudny dla ciebie. Hehe no grubo... Kiedyś się mnie ktoś pytał, po co właściwie jest ten egzamin jak i tak wszyscy jeżdżą na nawigacji, sam się zastanawiałem w sumie po co, no ale teraz już wiem, że po to żeby chociaż tych największych kretynów trochę odsiać.
11
Dawid 2017-01-13 14:22:29
Aha i fajny mail, Kronos94 vip - no ja pier...
1
majki 2017-01-13 18:00:20
Ciąg dalszy wind of change w icar, od 12.01 jest nowa strefa lotniska i tylko lotniska( z tej strefy nie ciągnie na strefy obok), już nie będzie olszanica, kryspinów i okliczne wsie korzystać z taxi zalogowanych w strefie lotniska, czyżby ktoś z góry czytał to forum, a może w końcu ugięli się nad losem poddanych ze strefy 98. Może Ci Panowie w końcu pojmą że jak kierowcy nie będą zadowoleni to nie skończą odchodzić i kto im zapłaci abonament i obrobi te rzesze klientów. Czyżby czas na czasówkę...?
6
Dawid 2017-01-13 19:57:11
Hehe nie dał sobie rady jako kelnerka i poszedł do eco, pewnie słabe tipy dostawał
4
Wojnar 2017-01-14 08:48:21
Chciałbym zapytać, kiedy weekendowi w icarze mają dostęp do zleceń? Chodzi mi o dokładne godziny i dni. Dzięki.
1
icarek 2017-01-14 12:37:13
piątki od godz.15.00 do poniedziałku godz.6.00, oraz wszystkie święta wypadające w tygodniu od godz.00.00 do godz.6.00 następnego dnia.
1
Barbakan 2017-01-14 17:41:23
Tak jak się spodziewałem każdy ma dużo do powiedzenia od obrażenia innych do przechwalania się ile to nie zarabia i jaki kozak jest. Żenada... Nic dziwnego że ten "zawód" ma taką a nie inną opinie... Naprawdę myślałem że ludzie jeszcze potrafią się zjednoczyć i coś zrobić w tym kierunku żeby było lepiej powalczyć o siebie o ten zawód a przedewszystkim o kasę każde z was Każdego!!! Począwszy od tych co jeżdżą po 1,8 a kończą na was panowie 2,8 itp to dotyczy wszystkich nie tylko tzw tanie linie.
Tak czy inaczej dziękuję wszystkim co wyrazili swoją opinię na ten temat! Pozdrawiam was wszystkich bez wyjątku!!!
10
Wojnar 2017-01-15 06:10:25
Dzięki!
Betooon 2017-01-17 02:26:29
Szanowny kolego odpowiem ci tak nigdy ale to nigdy nie stane ramie w ramie z kierowca megi z kierowca icara by protestowac zapytasz dlaczego??? Szybko ci odpowiem icar powstal jako przewoz osob to samo co dzisiaj ma eco to byl 2009 r i zolte choragiewki na dachu przed 2009 r wszystkie korporacje mialy prawie jednakowe ceny roznice byly minimalne ceny nie byly wysokir ani niskie byly takie ze pracujac 10 godz dziennie nie martwiles sie zusem naprawami itd zyles skromnie ale normalnie powstanie icara i zniszczylo rynek taxi chore slabe panstwo potrzebowalo az 3 lat by wprowadzic ustawe ktorej i tak niebpotrafi egzekwowac w 2012 r mega taxi miala okolo 50 kierowcow i byl to jej koniec mega najbardziej ucierpiala przez icara i co sie stalo???? Zeszli z ceny z przed 10 lat i teraz najlepsze ja nie mam nic do wlascicieli ani megi ani icara darus ze slawusiem i edziu z piotrusiem umia liczyc pieniazki pretensje mam do was koledzy taksowkarze jak moge protestowac z kims kto swiadomie zniszczyl rynek taxi anargumenty typu ze no wiesz cudow nie ma ale sie jezdzi zupelniendo mnie nie trafiaja piszesz kolego o zjednoczeniu jak moge zjednoczyc sienz ludzmi ktorzy zniszczyli strefy taxi w krakowie swiateczna i nocna taryfe oraz czasowke........ sam sie zastanow dlaczego masz 4 cenniki na drzwiach i pewnie sam niewiele z tego rozumiesznco dopiero klient WIEC TAK JAK POWIEDZIALEM POWTORZE TO JESZCZE RAZ TO NIE WLASCICIELE MEGI I ICARA ZGOTOWALI NAM Y
TEN LOS TYLKO KOLEDZY TAKSOWARZE KTORZY POSZLI ROZWIJAC TE SIECI WBREW LOGICE I ZDROWEMU ROZSADKOWI Z TAKIMI LUDZMI NIE CHCE MIEC NIC DO CZYNIENIA A ZJEDNOCZENIE ORAZ WSPOLNE AKCJE NIE WCHODZA W GRE NAJPIERW ZBUNTUJCIE SIENW SWOICH SIECIACH I POKAZCIE ZE MACIE JAJA I CHCECIE ZMIAN WTEDY CALY KRAKOW RUSZY NA UBERA I ECO POZDRAWIAM
6
Obiektywny 2017-01-17 02:37:44
Zusik za chwile 1200 zl gaz podrozal z 1.60 do 2.20 zl oc poszlo o 40% do gory koniec deflacji ceny rosna na maxa czesci do gory mechanik do gory a tutaj geniusze z naklejka u nas najtaniej 1.80 zl za km oraz nastepny biznesmen z icara tym razem zolta naklejka brak taryfy swiatecznej i nocnej oraz brak czasowki zastanawiam sie co musi sie stac by ludzie ktorzy jezdza w tych przybytkach zrozumieli ze powoli staja sie zwyczajnymi dziadami.........
6
MIchał 2017-01-17 10:37:36
Panowie zastanawiam się nad przebranżowieniem i rozpoczęciem jazdy (oczywiście na licencji) - życie wymusza. Chciałem zapytać o dochody, ale przede wszystkim o działalność gospodarczą - czy mogę ją załozyć w Czechach i jeździć na ich blachach ?
majki 2017-01-17 11:48:35
Z taxi jest problem z dzialalnoscia w czechcach bo tu usluge stricte wykonujesz w Pl, co do opłacalności to jednemu wystarczy 2-3tys na czysto za miesiac, ale za komfort braku sztywnych godzin i szefa, kosztem braku urlopu i chorobowego, ja teraz choruje to tydzien zero utargu a zus i anonament trzeba zaplacic, dobrze że tylko dorabiam na taxi ale jest to problem jesli sie wypadnie z obiegu na dluzej bo za jalomuzne z zusu ciezko przezyc
Zostaw swoją opinię o ICAR - Kraków
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie ICAR