Otrzymałem kupiony w jednym z waszych lombardów aparat fotograficzny wysłany a torebce foliowej. Aparat oczywiście został rozbity w transporcie. Zadzwoniłem do sprzedawcy informując go o sytuacji odpowiedział żeby go odesłać. Tego samego dnia wykonałem zdjęcia i odesłałem aparat przesyłką kurierską ,licząc na zwrot zapłaconych pieniędzy poczekałem kilka dni. Przy kolejnej rozmowie telefonicznej powiedziano mi że jednak muszę wypisać protokół szkody od kuriera, że to będzie podstawą wypłaty moich pieniędzy. Protokół wypisał kurier przesłałem go sprzedawcy. Licząc że otrzymam pieniądze czekałem kolejne dwa miesiące. Po tym czasie napisałem oficjalne pismo do sprzedawcy.Sprzedawca odpisał że to ja muszę dochodzić w firmie kurierskiej. Uważam że firma kurierska nie jest odpowiedzialna za powstałą sytuację ponieważ aparat nie był zabezpieczony odpowiednio na czas transportu , nie było możliwości by dotarł on bez uszczerbku .Prawdopodobnie nie był sprawny przed wysyłką dlatego został tak wysłany. Pod moim adresem funkcjonują dwie firmy wysyłkowe korzystające z tego samego kuriera który przywiózł aparat , dlatego przesyłka była odebrana w obecności świadków. Jak powinienem dalej postąpić? Czy wszystkie lombardy z tej strony tak rozpatrują reklamacje? Czy mam podnieść większą dyskusję na temat Zrzeszenia "najlepszych" lombardów. Lombard od którego kupiłem: http://www.loombard.pl/lombard/wroclaw/kluczborska-21-wroclaw/
Opinie o Jakub Charkowski Telefoon.Pl w Wrocław
Poniżej znajdziesz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie Jakub Charkowski Telefoon.Pl. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do pracy w firmie Jakub Charkowski Telefoon.Pl na temat rozmowy kwalifikacyjnej.