niestety zwolnienia będą i tego nie unikniemy,zawsze w tego typu połączeniach będzie można zwolnić dublujące się stanowiska czy to będzie w pierwszym miesiącu czy w trzecim tak się stanie!
jak pracownicy edenu moga sie czuc zagrozeni utrata pracy jezeli firma w polsce sie im rozrosla o 100%. beda nam mowic do konca ze bedziemy pracowac az sie obudzimy z reka w nocniku boja sie ze zaczniemy krasc i walic w hu.a wiec nam mowia ze wy to bedziecie dalej pracowac jak by cos zalezalo od daru. w sumie to moze troche na lzejsza robote pora.
I stalo sie eden nas połknol he he ciekawe co bedzie teraz dobrze tym darmozjadom do posredniaka teraz wonnnnn!
Hmmm chyba Nestle raczej sprzedało firmę, Polska była na +, ale reszta europy to mało rentowny rynek.Teraz Eden będzie w szoku jak przeprowadzi się z baraków do biura,pozna jakość i procedury, zobaczy jak wygląda prawdziwa produkcja w nowoczesnych fabrykach....... W sumie to pracownicy Edenu są bardziej zagrożeni pośredniakiem..............
pogonicie tą tańszą wodę i będzie git
Lakoniczny feedback na temat odrzucenia kandydata, ignorowanie prób kontaktu ze strony kandydata.
Typowa korporacyjna zakłamana kultura pracy. Szkoda czasu.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Dostawca = kierowca, sprzedawca, magazynier, serwisant... Podstawa najniższa krajowa, premia niby za wszystko, ale nie wyrobisz planu sprzedażowego i już minus 10%. Praca od rana do wieczora. Nie ma kiedy odebrać nadgodzin, a firma oczywiście nie chce za nie wypłacić. Do tego odpowiedzialność materialna za samochód i towar. Bałagan w papierach, niekompetentna kadra zarządzająca. Nie dajcie się nabrać na możliwe "wysokie zarobki", bo to gra nie warta świeczki. W nosie mają klientów a potem Ty jako dostawca za to obrywasz - za ceny, za jakość, za pracowników infolinii.
Rozmowa: stanowisko magazynier- kierowca C -dostawca 1,5 kg brudu, premia za pozyskanie klienta (całoroczna nie widoczna lub -10% jak nic nie ugrasz, z czego ją odjąć ? ) za magazyn(wydanie/załadunek) i dostawe(ok 200 butelek/dziennie). Praca pn-pt elastyczne godziny pracy świt-noc. Dziękuję za uwagę.
Najważniejsze jest NCE (EnSiIi)i DMAIC a reszta załogi niech rozwiązuje problemy,za kubek koszulkę lub smycz.... żenada.
Wszystkie opinie negatywne o tej firmie są jak najbardziej zasadne. Korporacyjny wyzysk pracownika, a co najgorsze Polacy Polakom gotują taki los... Wynagrodzenie żenująco niskie, nawet na stanowiskach średniej kadry zarządzającej. Polecam omijać tą firmę szerokim łukiem. I tak jak ktoś napisał wcześniej "klient jest ważny ale nie najważniejszy"
ludzie nie kupójcie wódy dar natury bo jest ze śmietnika
Niestety wszystkie opinie negatywne są jak najbardziej zasadne. Straszny wyzysk. Dostawcy podstawę mają niemalże najniższą krajową, owszem są jeszcze prowizje w granicach 800 - 2000 zł. Na wysokość prowizji dostawca ma niewielki wpływ (nie twierdzę, że żaden). Zależy ona również od sympatii bądź antypatii liderów, specjalistów czy kierownika do dostawców. Jeśli ktoś twierdzi inaczej to zwyczajnie kłamie. Pracownicy biurowi w COK-ach nie mają jasnego zakresu obowiązków, zrzucane są na nich obowiązki kierowników i administracyjne. Pracownicy są wyciskani jak cytryna i zwalniani, nie ma znaczenia czy pracuje się rok, 8 czy 12 lat, z dnia na dzień dostaje się kopa ze względu na "cięcia budżetowe", w to miejsce tworzą miejsca pracy dla kolejnych niewydarzonych Dyrektorów, na to mają pieniądze. W firmie panuje chaos, infolinia... śmiech na sali. Firma nastawiona jest tylko na zysk, pracownicy jak i klienci traktowani są jak zło konieczne. Jak stwierdziła jedna z członkini Zarządu "Klient jest ważny, ale nie najważniejszy". No jeśli w firmie świadczącej usługi Klient nie jest najważniejszy to ja się pytam... co w takim razie jest ważne??
Aaaaabsolutnie nie polecam, ani firmy ani tej cuchnącej wody za którą płaci się jak za zborze... po przeliczeniu 1 L DN wychodzi drożej niż 1L Coli.
Weź bazę pozyskanych klientów i zgłoś się do geowodal.pl " Płacimy za bazę danych firm zaopatrujących się w wodę w systemie zbiorników o pojemności 18,9 litra (19 litrów) i 20 (22) litrów. "
Pracowałem w firmie Nestle Waters jako Przedstawiciel Handlowy, na początek umowa próbna na 3 miesiące. Temat ciężki ale zapieprzałem jak głupi, moja ciężka praca zaczęła przynosić pierwsze rezultaty. Jeździłem dwa razy z kierownikiem więc jak trzeciego dnia kazał mi przyjechać do COK to nie byłem zdziwiony, bo uprzedził, że chce ze mną pojeździć. Przyjechałem a tam wypowiedzenie na twarz. I jeszcze głupia gadka, że to nie z mojej winy. Co za chamstwo, nie uprzedził mnie, że mają jakieś zastrzeżenia, plan miałem zrobiony a sposób w jaki zostałem zwolniony to po prostu skandal. Cały czas w tej firmie słyszałem o wysokich standardach i rzekomo cudownym podejściem do pracownika. Kpina. Kierownik Obszaru Sprzedaży to kłamca, zwykły oszust a cała firma to jedno wielkie nieporozumienie. Zdecydowanie odradzam, trzymajcie się jak najdalej od firmy Nestle Waters!
Witam, ja pracowałam w Zakładzie Produkcyjnym. Generalnie nikomu nie polecam, atmosfera nieprzyjemna, Mistrz Zmianowy nie ma pojęcia o zarządzaniu ludźmi, prosty chłop, myślący jedynie przyrodzeniem. Wynagrodzenie najniższa krajowa, system premiowy - żenujący, brak jakiegokolwiek socjalu. Praca bardzo chaotyczna i to rzucają człowieka na kilka stanowisk bez jakiegokolwiek przeszkolenia. Nie polecam NW Direct
viki, w którym zakładzie? sprawdziłem w internecie że mają chyba dwa. ja wysłałem cv i czekam na sygnał od nich.
Witam , dostałem propozycję pracy na przedstawiciela handlowego w Łodzi do sprzedawania wody po biurowcach , nie znam tej branży bo pracowałem w innym sektorze i niech ktoś mi powie czy warto zmienić pracę ??
Najbardziej znana beznadziejna, utrzymająca wysoki poziom chaosu i dezinformacji firma w sektorze wody 19L. (usunięte przez administratora)
nie wiem co wy ludzie tutaj wypisujecie. Jak was tak gnoją, to idźcie sobie na jakieś magazyny za psie pieniądze. Nie wiem gdzie wy widzicie mobbing. PH niech się nie dziwią, że wytrzymują w firmie paremiesięcy i koniec umowy. Jak wciskają klientom kit, po to żeby wyrobić normę to nic dziwnego, zeby tu pracować pezekrętrów nie można robić, bo prędzej czy później to wyjdzie na jaw. Droga enn. NBie wiem jak zgłaszałaś tą usterkę, chyba liczyłaś, że sami przyjedziemy zapytać co jest grane z urządzeniem. Jakoś nie chce mi się wierzyć, że kilka miesięcy nikt nie przyjechał i go nie naprawił o ile dobrze była usterka zgłoszona.
NIE POLECAM NIKOMU PRACY W ZP CZĘSTONIEW GNOJĄ NAS NA KAŻDYM KROKU,SZLACHTA PIIIII,A TY RÓB WIĘCEJ I TANIEJ BO BIURO TRZEB SOBIE PRZENIEŚC,SAMOCHODY POZMIENIAC
Odradzam współprace z ta firmą!!!! przedstawiciel handlowy, niejaki (usunięte przez administratora) nie zna zasad ani warunkow umowy. Co innego on, co innego biuro obslugi klienta. Wciskają wode na siłę, nie respektuja własnych zapisów umowy i jeszcze tygodniami trzeba czekac na korekte faktury - oczywiście gdybym sie sama nie dopatrzyła błędu to musialabym zaplacic. A i tak musialam wykonac kilka telefonow żeby łaskawie ktoś wyjaśnil sprawę. Uważajcie co podpisujecie. Czytajcie drobne "maczki". Domagajcie się swoich praw. Ja kilka miesiecy nie mialam wymienionego wadliwego dozownika. Masakra! NIE POLECAM WSPÓŁPRACY Z TĄ FIRMĄ!
i paczki :)))))
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Nestle Polska S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Nestle Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 61.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Nestle Polska S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 45, z czego 2 to opinie pozytywne, 26 to opinie negatywne, a 17 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Nestle Polska S.A.?
Kandydaci do pracy w Nestle Polska S.A. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.