Opinie o Santander Consumer Bank S.A. w Wrocław

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Santander Consumer Bank S.A.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Santander Consumer Bank S.A. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Santander Consumer Bank S.A. w Wrocław

Potencjalny kandydat
Kandydat
 Pytanie

Hej. Jak wygląda zatrudnienie w SCB? Na jakie wynagrodzenie można liczyć biorąc pod uwagę doświadczenie? Jak wygląda potencjalny dzień w pracy. Pozdrawiam.

Nickolodeon
Pracownik
 Pytanie
@Potencjalny kandydat

A jakie stanowisko?

1
Pracownik
Pracownik
@Potencjalny kandydat

Zależy jakie stanowisko. 2850 podstawa + premia, która jest obcinania przy każdej możliwej okazji. Oceny koordynatorów są subiektywne i wybierają Ci najgorsze rzeczy za które mogą Ci obniżyć premię. Na początku wygląda to obiecująco, ale po czasie wszystko się zmienia. Jeśli masz możliwość to idź gdzie indziej bo za 2850 brutto to już nawet obcokrajowcy nie chcą pracować l

PracownikCC
Pracownik
@Pracownik

Potwierdzam

Xx
Pracownik

Ale wszyscy biadolą, ja pracuje w cc na dziale sprzedaży, podstawa jest słaba, faktycznie, ale premia jak faktycznie pracujesz to bardzo przyzwoita. Nie jest wcale zabierana, jest odsłuch rozmów, gdzie trzeba spełniać jakieś normy. Wiesz ile masz za umowę i tyle faktycznie dostajesz. Mam tabelkę ile umów zrobiłam w danym miesiącu i moge sobie co do złotówki policzyć ile jej dostanę. Multisport za jakieś 30 zł miesięcznie, luxmed chyba 10 zł. Na święta dodatki, na dzień dziecka też. Rozmawiam często z klientami, którzy są pracownikami innych banków i po 10 latach pracy mają podobną wypłatę do mojej, pracując w oddziałach. Mamy plan sprzedażowy jak wszędzie, ale jest łatwy do wyrobienia, a jak nie wyrobisz to żadna premia nie jest zabierana. Dostajesz normalnie kasę za umowy które udało się zrobić. Nie czuć żadnej presji ze strony pracodawcy, zwykłego konsultanta napewno to nie dotyka( może ktoś wyżej ewentualnie dostaje za to po głowie ). Ja do pracy chodzę z uśmiechem i spokojem. Wątpię aby inne banki mogły mi zapewnić taką atmosferę, ale oczywiście dużo tez zależy od koordynatora;) pracuje kilka lat i jeszcze ani razu się nie zestresowałam. A podleganie pod firmę zewnętrzną niczego nie zmieniło w moim życiu i wypłacie. Pozdrawiam

1
Nickolodeon
Pracownik
 Pytanie
@Xx

Podleganie pod firmę zewnętrzną niczego nie zmieniło w wypłacie? Dobre sobie. Firma zewnętrzna to nie organizacja charytatywna i kasuje za swoje usługi pieniądze. Spytasz być może komu kasuje te pieniądze? Odpowiem, że oczywiście że Tobie.

owoa
Były pracownik
@Xx

Wszystko zależy od tego, jakiego masz koordynatora. Niektórzy są spoko - inni traktują Ciebie jak psa. Prawda jest taka, że w CC poza bankami można zarobić dużo lepiej. Wiem, bo sama tu kiedyś pracowałam - teraz mam na rękę 2 000 zł więcej i rzeczywiście produkty, które są dopasowane do potrzeb ludzi i lepiej się sprzedaje, i nie masz kaca moralnego. I co fajne, mogę pracować na CC w domu a nie muszę siedzieć w tym kurniku

Były pracownik
Były pracownik
@Xx

Co Ty piszesz za głupoty. Ucinają premie za co się da. 3 miesiące i więcej nie pracujcie tam ludzie. Nie opłaca się. Strach w ogóle rozmawiać z bankiem, który ciągle zatrudnia świeżaków, niekompetentnych, bo starych pracowników nie szanuje.

Ichna
Pracownik
 Pytanie

Dużo u Was w zespołach pracowników odchodzi? U mnie na 7 osób nowe umowy podpisałam ja i koleżanka. W innym zespole słyszałam też, że ponad połowa. W innym 1/3. Mega straszne to, że jeszcze kilka lat temu siedziałam jak durna i po 2-4 godziny codziennie za darmo. Teraz pracy jest jeszcze więcej, ludzie odchodzą i nikt ich nie zastępuje. Bo albo nie ma chętnych na tak słabe pieniądze albo na stanowisko dawnego managera przyjmuje się specjalistę, którego trzeba wszystko na uczyć. Dziwi mnie to, że Zarząd nie widzi tego, jak pandemia spowodowała upadek tej firmy. Oficjalnie wszystko jest piękne. W rzeczywistości z dnia na dzień coraz gorzej. Moja córka powiedziała mi, że podobne pieniądze co ja dostaję się teraz na kasie w Lidlu. I to po 15 latach pracy

ęą
Pracownik
@Ichna

U nas ponoć 1 osoba ale nie wolno o tym mówić głośno. Bo część osób po podpisaniu zorientowała się, że firma wprowadziła nas w błąd i kazała nam podpisać wstecz dokument w chwili, gdy nie mogliśmy już nie przyjąć tych warunków. I wielu pluje sobie w brodę. Koleżanka złożyła wypowiedzenie i radzi się prawnika. Jeśli firma się z nią nie dogada - to będzie myślała, co dalej

K
Pracownik
@Ichna

Patrząc na liczbę rekrutacji to sporo osób odchodzi. U nas nikt ale w sąsiednim zespole 2 osoby. Chociaż u nas wszyscy szukają pracy a nasza szefowa powiedziała nam, że jak nam nie pasuje, to szukajmy. Nikt o nas nie zadba jak SCB. Wydaje mi się, że jeszcze 3 czy 5 lat temu w to wierzyłam. Teraz nie. Ja dzisiaj mam 2 etap. Jak się uda, rzucam papierami ostatniego możliwego dnia.

Karciara
Pracownik
@ęą

U nas finalnie 3… Choć jedną wewnętrznie

ehhh
Pracownik
@Ichna

U nas nikt nie chce się przyznać ale kierownik jakiś dużo bardziej spięty. Ja podpisałam a gdy to zrobiłam dowiedziałam się, że firma celowo wprowadziła nas w błąd. Aneks podpisałam 9 lipca i obowiązywał od początku miesiąca. Ponoć to nie jest zgodne z kodeksami.

Zoo
Pracownik
@Ichna

U nas zakaz mówienia o tym, kto nie przyjął nowych warunków pracy. Nieoficjalnie wiem, że 2 dziewczyny będą odchodzić. Ale czy nie przyjęły, czy składają wypowiedzenie nie wiem. Generalnie tu wszystko zmierza ku gorszemu

Ksiega
Pracownik
@Ichna

Słyszałam, że w marketingu ponoć połowa. U nas tylko 1 osoba, bo już na nową pracę i skorzystała z okazji. Reszta szuka zawzięcie i ma już dość bezpłatnych nadgodzin, pracy za innych i udawania, że to cudowna firma, która dba o ludzi. Badanie zaangażowania pokazało prawdę ale oczywiście to sukces, bo wiadomo transformacja wymaga zmiany milczenia. Zastanawia mnie to na ile trzeba być niekompetentnym, żeby wierzyć, że ludzie z długim stażem pracy, doświadczeniem i studiami będą wierzyć w takie zakrzywienie rzeczywistości. Komunizm skończył się jakieś 30 lat temu

JA
Pracownik
@Ichna

Nawet koleżanki z PR i marketingu nie wytrzymują tej propagandy i odchodzą. To chyba najlepiej świadczy o sytuacji w firmie. W sumie tam 6 osób. U mnie w zespole 2 ze mną. Okazało się, że w esklepie za te same obowiązki mogę zarabiać 2 razy więcej. Trzeba się szanować

Krola
Pracownik
@Ichna

U mnie nikt ale to, co się słyszy o innych zespołach przeraża. Już teraz jest ciężko. A za chwilę nie będzie osób, od których dostajemy materiał do naszej pracy albo potrzebujemy czegoś, żeby ją wykonać. Przeraża mnie to, że nikt tym się nie przejmuje. Bo w jednym z zespołów,.z którym współpracuję może odejść połowa a zamiast nich są 2 rekrutacje. Jedna na managera, druga na specjalistę a tam mamy managerki z wieloletnim doświadczeniem, z którymi świetnie się pracuje i rozumieją ten biznes

marzenka
Pracownik
@Ichna

U nas 2 osoby na 8. Ale słyszałam, że w niektórych zespołach to połowa, a nawet ponad połowa. Najbardziej mnie dziwi to, że nikt z tymi ludźmi nie rozmawia. A z nami, którzy zostają, nie uprzedza, że przed nami okres jeszcze cięższej pracy aż zrekrutują na to stanowisko. Koleżanka z PKK mówiła mi, że tam w jakimś zespole odchodzą 4 osoby a są rekrutacje na 2. Zastanawia mnie to, czy resztę obowiązków podzielą, czy może zorientują się, że wiele działań, które robimy jest bez sensu. Nowy podział jest strasznie słaby. Nikt nic nie wie. Nie ma pojęcia o tym, czym się teraz zajmuje, jeśli wcześniej się tym nie zajmował. Wszystko teraz trwa jeszcze dłużej. A ta zmiana z premiami tak na prawdę pokazała, że firma nas nie szanuje. Podpisywanie umów wstecznych to jakiś dramat

2
Żaneta
Pracownik
@Ichna

W moim zespole chyba nikt. Ale co jakiś czas z innych jest info, że ta osoba albo inna odchodzi. A w intranecie coraz więcej rekrutacji. Podejrzewam, że to raczej za odchodzących

Elka
Pracownik
@Ichna

Masakra jakaś. U nas wszystkie 3 nie przyjęłyśmy zmiany. Niby firma ma nam coś zaproponować. Ale zostało kilka dni i cisza. A od tego czasu nasz szef powiedział, że chcemy mu tu rewolucję zrobić

Miranda
Pracownik
 Pytanie
@Ichna

Ja nie przyjęłam oferty ale dostałam propozycję ze znaczącą podwyżką. Zastanawia mnie to na ile to zaangażowanie mojego szefa a na ile tak firma robi ze wszystkimi. Coś wiecie?

Elka
Pracownik
@Miranda

Pierwsze słyszę, żeby ktoś dostał ofertę. U nas przynajmniej nie. Może my jesteśmy niepotrzebne albo nasz szef nie zabiegał o to

marzenka
Pracownik
@Elka

U nas nikt nawet nie rozmawiał. Ale co ciekawe ogłoszeń na ich stanowiska też nie ma

1
Ewa
Pracownik
@Ichna

U nas 1 osoba ale ponoć ma dostać propozycję od firmy. Na razie ponoć nic nie dostała. Chodziły słuchy, że wszyscy ją otrzymają ale to jak zwykle plotki, pewnie puszczone przez PR, że niby firma tak dba i się przejęła

marika
Pracownik
@Ichna

Ja właśnie się dowiedziałam, że 8 osób, z którymi pracuję. Dobrych fachowców, kompetentnych odchodzi. Z 2 rozmawiałam. Firma kompletnie z nimi nie rozmawiała. Stwierdziła, że ok i tyle. Coś tam powiedziano, że dostaną propozycję. Ale minęło ponad miesiąc i cisza. Przykre to. Przecież znalezienie fachowca nie odbywa się z dnia na dzień. A tu nawet nikt nie szuka na zastępstwo. Mam wrażenie, że w tej firmie szacunek dla człowieka jest tylko na poziomie deklaracji i maili z SCB News. Czyli w teorii i dokumentach jest - w praktyce ludzi kompletnie się nie szanuje - zarówno na poziomie szefów, dyrektorów, nie mówiąc już wyżej.

Ichna
Pracownik
@Ichna

To już po liczbie ogłoszeń o pracę wiemy, że ponad 20 osób nie przyjęło z całą pewnością wypowiedzenia zmieniającego i żegna się z bankiem w ramach zwolnień grupowych. Wychodzi efekt komunikacji jak za komuny, braku szacunku do ludzi i traktowania ich jak worki na kartofle oraz słabych, czasem nawet mocno nierynkowych wypłat. Dużo od Was finalnie nie przyjęło przyjelo wypowiedzenia. Choć formalnie chyba czas na przemyślenie tego przy długim stażu pracy mają do połowy września. Zegar tyka. Może szanowne koleżanki z PR tak ochoczo reagujące na każde użycie słowa (usunięte przez administratora) i zapewniające o procedurach, wyjaśnia nam, skąd takie eldorado rekrutacyjne jak słyszymy o kryzysie i słabych wynikach. Przepraszam. W PR też niedobory. Szukamy specjalisty. Może jak go znajdą, to ktoś z wyjaśni nam, co tak na prawdę dzieje się w tej firmie

Ejsza
Pracownik
@Ichna

Ponoć dzisiaj cały digital rzucił papierami. To na kim będziemy budować ten bank. Rekrutacji całe mnóstwo i trwają, i nic. Czyżby ludzie zrozumieli,.że ta firma to okręt,.który tonie i na godną ewakuację mają tylko pasażerowie pierwszej klasy z Zarządu i top managementu

Nickolodeon
Pracownik
 Pytanie
@Ejsza

Czyli ile to osób rzuciło papierami?

Maciej
Inne

Bardzo pomocny i sprawnie działający Bank !!!

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

bardzo przyjemna rozmowa, trwała 40 min. Cały stres opadł po chwili, Pani dyrektor uprzejma

Pytania

1. co wiem o banku santader 2. jakie znam produkty banku 3. czy wiem na czy6m polega praca w banku 4. jak wygląda i na czym polega moja obecna praca

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Executive Assistant
Wrocław
ALEXEC CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Opiekunka seniorki w Niemczech
Wrocław
Ethicus Care Premium Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik Magazynu
Wrocław
Logart Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Załóż Własną Agencję Reklamową Inkubator Marketingu
Wrocław
Piotr Stefański Agencja Artystyczno-Reklamowa Artevade
(5 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Anika
Kandydat
 Pytanie

Jakie stawki brutto można liczyć na stanowisku doradca klienta w oddziale? Osoba z doświadczeniem. 4 brutto to taka normalna stawka? Czy więcej ten bank placi?

Zoo
Pracownik
@Anika

4k brutto to z premiami patrząc na to co mówią dziewczyny z oddziałów. Najniższa krajowa to podstawa. Reszta jak zrealizujesz plan. W oddziałach partnerskich to czasem kilkaset złotych, w oddziałach prowadzonych przez bank znacznie lepiej. Szału nie ma

Alanna
Pracownik
 Pytanie

Słyszeliście, że po tym jak nowych umów nie przyjęło ponad 100 osób z centrali firma nie zamierza nic zrobić? To pokazuje, jak ta firma dba o ludzi. Wyciska ich jak cytryna, a potem jeszcze zmienia zasady premii, żeby pracując za 2 osoby jej nie dostali

cHujwina
Pracownik
 Pytanie
@Alanna

Czy to kogoś zaskoczyło? Nie. Ludzie mają dość. Co robi firma? Nic. To chyba najlepiej świadczy o naszym pracodawcy. Są działy czy zespoły, w którym na taki krok zdecydowało się ponad albo około 50 procent pracowników. A ludzie niezależnie od tego sami rzucają papierami. Bo na rynku pracy po prostu płacą lepiej i szanuję się pracowników. Tutaj tylko karmi się nas propagandą sukcesu jak za komuny

maczanka
Pracownik
 Pytanie
@Alanna

I kolejni ludzie rzucili wypowiedzeniami na koniec lipca. Czy nasi szefowie tym się przejęli? Nie. Powiedzieli, że zobaczą, czy będą za nich rekrutacje, bo... są przerosty zatrudnienia w firmie. My robimy codziennie po 2-3 godziny nadgodzin, siedzimy na bezsensownych spotkaniach, przeglądamy firmowe maile o niczym. W tym wszystkim chyba nikt nie pamięta o tym, że nie jesteśmy jakimiś (usunięte przez administratora)

1
ĘĄ
Pracownik
@maczanka

A czy ten cyrk kogoś dziwi... Teraz wrzucają kolejne ogłoszenia i dziwią się, że za takie pieniądze nie ma chętnych

ĘĄ
Pracownik
@ĘĄ

Chyba nikogo nie dziwi, że nie ma chętnych do pracy. W sąsiednim banku za takie same stanowiska jak u nas płacą od 50 procent do nawet 200 procent więcej. Z resztą sporą część pracowników już tam pracuje albo się rekrutuje. Bo w zielonym banku z Dawidem Podsiadło jednak dba się o ludzi a nie traktuje się ich jak worki

Lila
Pracownik
@Alanna

A może właśnie szefostwo przejrzało na oczy i widzi, że nie stać firmy na utrzymywanie pracowników którzy w godzinach pracy zdalnej odbierają dziecko z przedszkola, robią zakupy a najczęściej w ogóle nie odbieraja telefonów służbowych.

Alanna
Pracownik
@Lila

I dlatego pracownicy sami się zwalniają. Wytłumaczenie jak z PRL-owskiej propagandy. Widzę, że koleżanki z zespołu PR już zabierają się do odpisywania na komentarze. Czekam na kolejną argumentację. Ludzie się zwalniają, bo przełożeni są z nich zadowoleni i nie chcą ich rozczarować, gdy dostaną kolejne wyzwania. Na prawdę już tutaj nie siejmy tej korporacyjnej propagandy sukcesu

nowy
Kandydat
 Pytanie
@ĘĄ

dzien dobry, jakie wynagrodzenie mozna liczyc aktualnie na stanowisko starszego specjalisty w centrali?

ęą
Pracownik
@nowy

Tak jak pisałem. Tutaj zrobią wszystko, aby na Tobie zaoszczędzić. Nie ma widełek. Pamiętaj, że tu nie płaci się za nadgodziny. Premia, którą kuszą, to ściema

Kusia
Pracownik
@nowy

Ja mam 3300 na rękę jako starszy specjalista. W tej firmie jest zakaz dzielenia się informacjami i wynagrodzeniach. Skusili mnie niby premiami. Teraz tak zmienili ten regulamin, że w zasadzie nikt premii nie dostanie. Więc licz gołą pensję. Moja koleżanka przeszła do innej firmy w Business Garden i na analogicznym stanowisku dostała bez problemu i negocjacji 5000. Tu generalnie słabo pracą a teraz za doświadczonych managerów szukają specjalistów licząc, że ktoś przyjdzie za tak słabe pieniądze. Często okazuje się, że nawet specjalistę na pensję managera z około 5000 nie znajdują. Pamiętaj. Tu nikt nie płaci za nadgodziny. Nikt często nie zastąpi Ciebie podczas urlopu, bo zastępowalność w tej firmie to wielka fikcja. Więc przed urlopem i po pracy X2.

Zoo
Pracownik
@nowy

Zależy od działu. Standardowo 3-3.5oo. Na więcej nie licz. Na premie też. Bo nowe zasady wyglądają tak, że nie masz szansy ich dostać.

Anika
Kandydat
 Pytanie
@Zoo

Jakie województwo? To kwoty netto czy brutto?

Zoo
Pracownik
@Anika

Wrocław. Dolnośląskie. Część na tyle brutto, szczęśliwsi netto. Ale jak na życie we Wrocławiu i pracę w centrali banku od kredytów to słabo. Moje koleżanki w UBS zarabiają na tym stanowisku po ,5 000 i więcej na rękę plus premie. A tu teraz gola pensja. Bo przy nowym systemie premiowym, bank nie ma wyniku (a nie ma bo kryzys) to Ty nie masz premii. Klienci nie są zadowoleni jak bank chciałby (a nie są, bo mamy drogie produkty i słabą obsługę klienta), więc nie masz już kompletnie szansy na premię. Nie mówiąc o realności kolejnych składowych. Bo muszą być spełnione wszystkie warunki. W oddziałach czy CC generalnie najniższa krajowa na rękę plus premia. Jej wyrobienie zależy od realności wyśrubowanych targetów i nie ma się co oszukiwać... Szczęścia. Zdecydowanie gorzej jeśli pracujesz i pośrednika czy partnera Santandera, wtedy premie są dużo słabsze, w cza

Obecny pracownik
Pracownik

Dział sprzedaży to jest jakaś kpina. Cały czas narzucają jakieś nowe cele, za realizację których nie otrzymujesz żadnych dodatkowych pieniędzy, ale jeśli celu nie zrealizujesz to obcinają Ci 10℅ premii. Przychodząc do pracy trafiła mi się najgorsza koordynatorka z możliwych T.B. Kobieta wysyłała takie opryskliwe maile, że zamiast motywować do pracy, człowiekowi się wszystkiego odechciewa i czuje się jak niespełna rozumu idiota. Ja nie mówię, że koordynator ma głaskać nas po główce, ale powinien wykazywać choć trochę szacunku. Jedna dziewczyna od T. B. z teamu, zwolniła się bo juz faktycznie uwzięła się na nią. Dziewczyna wyrabiała świetne i prawie najlepsze wyniki jeśli chodzi o ilość umów, a usłyszała, że jest najgorszym pracownikiem w zespole i że wstyd jej za nią. PARANOJA. Załatwić urlop u tej koordynatorki to jest jakiś cud. Trzeba rok wcześniej zgłaszać że chcesz jeden dzień urlopu, bo miesiąc przed to za późno i nawet nie spojrzy czy jest taka możliwość. Szkolenia są tak krótkie, że nie jest nam przekazywana pełna informacja jaką powinniśmy dysponować co odbija się w odsłuchach, bo rozmowy nie zawierają tego co powinny, a za tym idzie brak premii. Trenerzy wymyślają jakieś absurdalne sposoby na przekonanie klienta. Naczytają się jakichś książek itp i myślą, że to zadziała ???? Niech sami usiądą na słuchawkę podczas treningu i pokażą, że to skutkuje, wtedy uwierzę. Reasumując, mi udało się przejść do innego zespołu, trafiłam na spoko koordynatora, ale wytyczne dla premii pozostają nadal takie same oraz pieniądze są tak śmieszne, że to jest szok. Jestem w trakcie szukania nowej pracy, mam nadzieję, że moja "kariera" w SCB za chwilę się skończy. Życzcie mi powidzenia! ????

ĘĄ
Pracownik
 Pytanie
@Obecny pracownik

Trzymam kciuki za rekrutacje w innych miejscach. A dostaliście obiecaną kasę za świetne wyniki w CC o której mówił prezes?

Obecny pracownik
Pracownik
@ĘĄ

Dostaliśmy podwyżki 100 zł brutto- śmiech na sali. Teraz pensja jest taka jak najniższa krajowa od 2022. I jeszcze mail obszerny, że aż 100 zł podwyżki BRUTTO. Komedia nie do opisania ????

nowy
Kandydat
 Pytanie
@Obecny pracownik

dzień dobry, jakie sa wynagrodzenia dla starszego specjalisty w centrali? wlasnie byłem na rekrutacji i bardzo naciskano na zmniejszenie proponowanej przeze mnie kwoty.

ęą
Pracownik
@nowy

Generalnie u nas chcą, żeby zarabiać jak najmniej. Dobry pracownik to tani pracownik. Nie ma generalnych widełek. Im więcej wynegocjujesz, tym więcej dostaniesz. Potem podwyżka maksymalnie co roku 3% a najczęściej wcale. Nowy program premiowy, wbrew pewnie temu, co mówią na rozmowach, sprawi, że nikt premii nie dostanie

Eksa
Pracownik

Super firma. Kompetentni przełożeni. Organizacja dba o pracowników. Tutaj można się rozwijać. Komunikacja w firmie pierwsza klasa.

ĘĄ
Pracownik
@Eksa

Widzę, że teraz koleżanki z PR zaczynają same wrzucać anonimowe komentarze. Wiwat Prezes! Wiwat SCB! Łubu dubu łubu dubu. Pewnie pojawił się nowy cel miesięczny. Chyba nikt nie wierzy już w to zakrzywienie rzeczywistości. A najlepsze jest to, że ponad 100 nie przyjęło zmian w umowach a firma nic z tym nie robi. Tak tu wygląda dbałość o pracowników i zarządzanie wiedzą

Elsa
Pracownik
@ĘĄ

Zamiast pisać te lamenty zacznijcie się podpisywać, wtedy już nikt taki odważny nie będzie. Chyba Wam już to narzekactwo zmieniło umysły hejterzy. Nie doceniacie ciężkiej pracy kierownictwa, zarządu, naszych cudownych koleżanek z PR. Tylko nienawiść. To nie obóz pracy. Możecie odejść. Przemyślcie to, co piszecie i zastanówcie się, co to zmieni. Nic. Nie macie odwagi powiedzieć tego w firmie a tu sączycie żale wylewając pomyje na innych. Ogarnijcie się ludzie. Santander Consumer Bank to miejsce dla ambitnych a nie malkontentów. Ja cieszę się z tych czystek i zmian, bo one przynoszą zmiany na lepsze. Nie ma tego narzekactwa, że się nie da. Jest nowa energia. Wykorzystajmy to

3
Szkoda
Pracownik
@Elsa

Ten komentarz naszej koleżanki z PR chyba w pełni oddaje hipokryzję managementu SCB. Kto nie jest z nami jest przeciwko nam. A pracowników tu traktuje się jak w jakiejś kopalni Uranu. Teksty od mojego kierownika typu Nie pasuje Ci to się zwolnij są standardem. Jak odchodzi kolejny pracownik to słyszymy, że musimy się zmobilizować i podzielić się obowiązkami. Bo przy tych cięciach etatów nie dostaniemy nowej osoby. Więc nadgodziny robisz za darmo. Mnóstwo zleceń na ostatnią chwilę. Bo kierownik nie zobaczył jakiegoś maila sprzed miesiąca. A o sytuacjach mobbingowych naszego dyrektora to chyba wie cała firma. Szczęśliwie w pandemii nie miał tak wielu okazji, bo nie było tych wszystkich gal i spotkań z terenem

Cooo
Pracownik
@Elsa

Widzę, że już bezczelność ludzi nie ma granic. Nie dość, że czytają nasze maile, podglądają nas na komputerach i podsłuchują na telefonach to jeszcze mamy się podpisywać z imienia i nazwiska w komentarzach. Może zrobią nam na to jakaś procedurę. Bo w tworzeniu w tej firmie pseudoprocesów i procedur to jesteśmy świetni. Tylko z respektowaniem to już inna rzecz o czym chyba najlepiej wie zespół PR, w którym pracuje autorka. To, że stworzyłaś procedurę nie świadczy, że się na tym znasz. Firma zamiast ściągać fachowców to pozbywa się ludzi,.którzy coś wiedzą a stawia na pracowników zgodnych z zasadą BMW. Za chwilę tą transformację cyfrową będą robić ludzie z top managementu i PR, bo tylko oni zostaną w autozachwycie razem z zarządem. W firmie dzieje się bardzo źle. Zero procesów,.dziwaczne procedury, produkty niedopasowane do rynku i odbiorców,.presja właściciela z Hiszpanii k słabi managerowie. Ta firma przez lata jechała na zaangażowaniu specjalistów, ekspertów i managerów. Ale teraz nawet oni mają dość jak zabiera im się premie. Niestety nasz management i zarząd zamiast słuchać ludzi słucha podszeptów innych oderwanych od rzeczywistości i zamiast ciągnąć firmę w górę zjeżdżamy w dół z coraz większym impetem. Niestety w tej firmie nikt się nigdy nie przyznaje do błędów i są tylko sukcesy

Żart
Pracownik
@Elsa

Tą firmę trawi teraz rak. Pytanie, czy ktoś go usunie czy zaczną się przerzuty i organizm nie przetrwa

Karina
Kandydat
 Pytanie

Cześć mam pytanie odnośnie stanowiska młodszy specjalista ds.decyzji kredytowej.Jakiego wynagrodzenia mogę oczekiwać i czy warto podjąć prace w tym dziale? Dziękuje za informacje

Ejho
Pracownik
@Karina

Pewnie najniższa krajowa i jeszcze zatrudnienie przez podwykonawcę. Plus praca w weekendy

Marta
Kandydat
 Pytanie

Ja wygląda praca w Santander? Na jakie wynagrodzenie może liczyć nowy pracownik? Jakie plany? Rozliczenia miesięczne czy kwartalnie?

zyta
Pracownik
@Marta

Najniższa krajowa. Premie nieosiągalne poza okresem próbnym - tak wygląda cała nasza sieć sprzedaży. Plus jeszcze oczywiście nie pracujesz w banku tylko u zewnętrznych firm, które wycisną z Ciebie, ile się da. U partnerów w oddziałach np. przyjemnie poodśnieżasz sobie, po pracy rozdasz ulotki, będziesz jeździć autem do klientów (oczywiście w ramach wynagrodzenia, benzyna na Twój koszt). Także żyć - nie umierać

Marta
Kandydat
 Pytanie
@zyta

2800 brutto? Jako Doradca Klienta? Jeżdżenie do Klientów i latanie z ulotkami? Myślałam że praca w oddziale wygląda jak strikte praca w bankowości ;)

zyta
Pracownik
@Marta

Dokładnie. Zależy czy w oddziale banku czy u partnera. W oddziale własnym to jeszcze jakaś godność a u większości partnerów eksploatacja na maxa plus nierealność premii i wyników. W banku nieco lepiej ale osiągnięcie celów jest średnio realne. Pamiętaj, że mamy słabe produkty, w oddziałach głównie emerytów albo wiecznych klientów, których rollujemy non stop.

Kopvx
Pracownik
 Pytanie

Jakich działów dotyczy redukcja?

T
Pracownik
@Kopvx

Wszystkich. Po dzisiejszych spotkaniach wiemy, że nic nie wiemy. Od 1 kwietnia to ma być nowy bank. Więc może się okazać z dnia na dzień, że Ciebie zwolnią i już

cHujwina
Pracownik
@Kopvx

Wszystkich. Układają bank na nowo. Więc jak nie dostaniesz propozycji albo jej nie przyjmiesz wylatujesz od kwietnia na zieloną trawkę. Wszyscy mówią, że będą ostro cięli pensje. Pojawiają się głosy, że mają nas zatrudniać przez zewnętrzne firmy jak w CC. Bo to taniej

Jusef
Pracownik
@cHujwina

Dzisiaj wszyscy się zastanawiają czy nowi szefowie wezmą ich czy zwolnią. Strach wśród dyrektorów i kierowników. Teraz nic nie załatwisz w tej firmie do kwietnia. I jeszcze te pozory z rekrutacjami na stanowiska

O
Pracownik
@cHujwina

Nasz szef nam powiedział w dyskrecji, żebyśmy zaczęli szukać pracy, bo wielu ludzi z Ptio nie wezmą. A on o tej zmianie wie od wczoraj i nie może się doprosić na jakieś spotkanie i słyszy, że będzie komunikacja.

Mika
Pracownik
@Kopvx

Powiem Wam,.że się boję. Szef nam mówił, że będą sprawdzać, czy ktoś nie wchodzi na Goworka i zwalniać. Ludzie mówią, że teraz nie zwolnią ale przeniosą nas do zewnętrznej firmy jak część ludzi w IT czy w naszym pionie. No i nowe pensje będą jak w CC. Niska pensja i rzekomo kuszenie dobrą premią od efektów. Atmosfera straszna

Klisa
Pracownik
 Pytanie
@cHujwina

Słyszeliście coś, że mają ciąć pensje i przenosić nas do zewnętrznych firm jak w CC? Tak dzisiaj mówił nasz szef i powiedział,.że on nic nie wie i lepiej szukać pracy. Bo pewni możemy być zwolnień i obniżek pensji. Z resztą po premiach mocno polecieli. Wysokie zostawili tylko audytowi i comploance

Elo
Pracownik
@cHujwina

Znajomą wczoraj wywalili. Dostała wypo i część czapka. I to po tylu latach. Nawet nie dali jej się pożegnać z zespołem czy współpracownikami

Hahaha
Były pracownik
@Klisa

Tutaj chyba chodzi o fake, żebyście się sami zwalniali i nie trzeba wam wtedy odprawy wypłacać. Szefowie to nieźli krętacze sama takiego miałam. Jednej mówił ty masz najwięcej podwyżki ale nie mów nikomu. Po czym drugiej mówił to samo. A my udawałyśmy dalej głupie :) i grałyśmy w tą grę dla zabawy.

1
eeeet
Pracownik
@Kopvx

Sorry, ale jak czytem te plotki i komentarze to zastanawiam się skąd się takie biorą. Ludzie, czasy są jakie są i firma musi się zmieniać. Podziękujcie pandemii, politykom, nowoczesnej konkurencji. Zaraz mnie zhejtujecie, ale ja akurat uważam, że pewnie nie ma innego wyjścia i że to wbrew pozorom może być dobry ruch. Gdyby to były moje pieniądze, też bym szukał najlepszych dla siebie rozwiązań. Czy to się nam podoba czy nie, to jednak firma, która ma inwestorowi przynosić zyski dzięki nam i naszej pracy. Taka prawda. Zgoda, że ostatnie dni są dynamiczne, ale być może nie wszyscy są na tyle otwarci by budować nowy bank i trzeba się ich pozbyć. A może za dużo jest szefów i ich szefów a za mało dobrych ludzi do pracy. O ile wiem, to poleciały wysokie głowy a nie nasze, zwyczajne. Więc proponuję nie słuchać plotek, że zaraz wszystkich zwolnią, że zatrudnią emigrantów, kosmitów, etc, bo ktoś pracować musi. Jeśli wyjdzie to co zapowiadają to może właśnie będzie fajniej i będzie mniej powodów do narzekań. Czego i Wam i sobie życzę.

eeet
Pracownik
@O

Jak masz takiego szefa co "w dyskrecji mówi swoim ludziom, by szukali pracy" ,czyli który de facto nie mając rzetelnej wiedz,y na bazie swoich odczuć, strachów i lęków demotywuje swoich ludzi, to naprawdę Ci współczuję. Takiego szefa bym nie chciał mieć.I takiego szefa powinno się wyrzucić za burtę.

eeeet
Pracownik
@Mika

O, następny super szef, co straszy swoich ludzi. Mój szef jest normalny. A firma ta sama. Współczuję Ci, może obecna miotła go wymiecie, bo chyba ten ktoś średnio się na szefa nadaje.

cHujwina
Pracownik
@eeeet

Ciekawe, czy Ciebie nie wymiecie. Bo teraz usuwają najwierniejszych żołnierzy od lat. Prawda jest taka, że nikt nie może być pewny, czy będzie czy nie będzie pracować. Bo w tej firmie kłamie się ludzi. Ile to już pseudorekrutscji widzieliśmy, gdzie było wiadomo, kto wygra zanim ruszy. Teraz będzie tak samo. Mentalności ludzi nie zmienisz. A (usunięte przez administratora) nie stanie się rajską plazą

Oddziałowa Mara
Były pracownik
@eeeet

Widzę, że koleżanki z PR zaczęły odpowiadać. Pewnie prezes się wkurzył i kazał coś zrobić. Sprawdzają czy opinie nie wpisują pracownicy że służbowych komputerów. Ludzie nie są głupi. A to,.że firma jest wobec nich nie fair pokazało, że nikt nie wierzy w propagandę sukcesu. Jednego dnia mówią Ci, że jesteś ważny. Drugiego dnia wywalają na zbity pysk. Jestem teraz w nowej pracy i jakoś nikt nie uprawia tu propagandy sukcesu

cHujwina
Pracownik
@Oddziałowa Mara

A co się Dziwisz. Lepiej atakować. Choć prawda. Ludzie u nas są spanikowani. Trudno im się dziwić

To powiedzcie szczerze
Pracownik
@Hahaha

Kompletnie mnie to nie dziwi. Ta firma to jedno wielkie knucie. Zamiast spokojnie pracować boisz się i zastanawiasz. No i po zapowiedzi zmian nic w piątek nie dało się załatwić

cHujwina
Pracownik
@To powiedzcie szczerze

Taka firma. Lepiej uciekać

Joanna
Pracownik
 Pytanie
@cHujwina

Dokładanie a ludzie pracują tutaj po 20 lat bo jest im źle?. Ta firma jest super, niektórzy nawet angielskiego ani hiszpańskiego nie opanowali pomimo lekcji w czasie pracy opłacanych przez firmę - a uczą się już od 10 lat i to 3 razy w tygodniu. Dodatkowo nie widziałam nikogo kto pracuje więcej niż 8 godzin i godizna na lunch i kawki -więc realnie 7 godzin. Dodatkowo dla połowy pracowników to pierwsza praca po studiach - więc boją się bo tak dobrze pewnie jest tylko w ZUSie.

Zenek
Pracownik
@Joanna

Bo tu cały czas panuje przekonanie jak w ZUSie. Śniadanko, praca, kawka, drugie śniadanko, spotkaniom, obiadek, praca i 15 do domu. Agile rozgromi to (usunięte przez administratora) I dobrze czas pozwalniać te wszystkie dinozaury i posprzątać ten (usunięte przez administratora) dług technologiczny etc. Ci co tu wypisują na pewno pierwsi pójdą out. Na bank śledzą nasze komputery i telefony, więc za kilka dni zobaczymy, kto poleci.A tych dyrektorów i kierowników to dawno trzeba było zwolnić a nie czekać na agile. Oni tylko chodzą na spotkania. Zastanówcie się ,.w czym przez ostatni rok pomógł Wam kierownik czy dyrektor. Odpowiedź jest prosta... w niczym. Biorą mnóstwo kasy, często na niczym się nie znają, żyją czasami jak to było zawsze i tyle. A jak.przychodzi co do czego to na akceptację wniosku urlopowego czekasz po kilka tygodni To Dinozaury, które nic nie robią i tylko dociskają pracowników. Czas skończyć z tym średniowiecznym.modelem pracy. Trudno zwolnią część nas w lutym ale najlepsi na pewno zostaną. Ta firma pełna jest syfu i wad ale to jedyny dobry krok, który może przynieść poprawę. Wiecznie nie będziemy zarabiać na tych emerytach, bo oni kiedyś umrą

Kadrowa
Pracownik
@Joanna

Ludzie pchajcie się na stole. Bo tych, którzy zostaną w standardowym modelu bardzo nieprzyjemne rzeczy mogą czekać. Takie czasy, że tu nie da się spokojnie pracować. Nie wierzcie swoim szefom, im teraz grunt się trzęsie pod nogami. Bo po strukturze widać, że trzeba mniej osób do zarządzania

ęą
Pracownik
@Kadrowa

Nie wiem jak Was ale mnie kompletnie live z prezesem nie oswoił ani nie przekonał. korporacyjne hasła. I skończy się jak zawsze: jedno powie, co innego się wydarzy. Mieliśmy nie likwidować oddziałów, wycinamy je w pień. Mieliśmy nie zwalniać CC, zwolniliśmy ludzi i daliśmy im łaskawie możliwość pracy w zewnętrznej firmie. Teraz pada, że czegoś nie będzie. Jak mu wierzyć. Jedno to deklaracje a drugie rzeczywistość.

cHujwina
Pracownik
@ęą

Jutro czas na kolejną farsę. Spotkanie z zarządem, gdzie wszystko będzie super. Będą same sukcesy. A jakoś o ściętych premiach czy braku podwyżek nikt nic nie powie

Zenek
Pracownik
@cHujwina

Już ponoć zaczęły lecieć głowy dyrektorów. Ponoć kilku już wie, że żegna się nie tylko ze służbowym autem. Zobaczymy czy to będzie na plus dla pracowników. Bo przy tym bajzlu trudno o jakieś konkrety. Ale część zapraszają na aktualizację sprzętu. Poprzednio przy takiej akcji zimą część leciała

cHujwina
Pracownik
@Zenek

A dzisiejsze spotkanie roczne to wielkie lanie wody i pasmo sukcesów. I te teksty jak za komuny: razem jesteśmy mocni. Wyprzedzamy oczekiwania klienta. Chętnie je wyprzedze ale od pół roku mój laptop włącza się 30 minut. Zgłaszam szefowi od roku i nic.

Bill
Były pracownik
@cHujwina

Nie jest tan7e, tylko w tabelkach jest mniej etatów. Wszystko co na zewnątrz jest o min 109% drozsze

cHujwina
Pracownik
@Bill

Oczywiście. A ludzie znikają sami z siebie z wypowiedzeniami

ĘĄ
Pracownik
@cHujwina

Na razie obcinają pensje, zmieniają warunki umów, pracy coraz więcej, ludzi mniej, za odchodzących nikogo nie szukają i ta propaganda sukcesu jak za komuny. Jakieś żenujące nagrody, systemy a dla klienta nie zmienia się nic. Dla pracownika na gorsze. Lepiej po sąsiedzku pójść do Ceresit Agricole. Już kilka osób od nas tam pracuje i okazuje się, że można z szacunkiem i kulturą pracować wśród jasnych zasad

cHujwina
Kandydat
@cHujwina

A teraz zmiany umów. Gorsze warunki i wszyscy się dziwią, że ludzie ich nie przyjmują. Ponoć w części działów szefowie dają je po terminie odmowy z datą sprzed miesiąca, zbyt nie można było ich przyjąć. Tak wygląda Simple Personal Fair w praktyce

Big
Pracownik
@ĘĄ

Najprawdopodobniej SCB połączy się z SBP więc radzę szybko zmienić pracę.

Gdzie te czasy
Pracownik
@Big

Tu i tak wszystkich pewnie zwolnią

aaa
Pracownik
@cHujwina

Tej przecież to jest karalne.. Zgłaszać do PIP takie sytuacje i niech kadra bierze to swój łeb

Zeta
Pracownik
@Gdzie te czasy

Ponoć kolejna czystka przed nami. Ma być większa niż poprzednia. Na razie wsteczne umowy do podpisania. Standard i łamanie prawa pracy

infos
Pracownik
@Zeta

Ludzie w centrali teraz sami się zwalniają, bo zmienili pensje na jeszcze mniej korzystne dla ludzi. Ponoć 1/10 centrali chce odejść

cHujwina
Pracownik
@infos

A Dziwisz się... Opcinają premie, że już nigdy nie zobaczysz nic z tych pieniędzy. Więc wychodzi w kwartale od kilku stów do kilku tysięcy mniej. Co przy 3 czy 4 tysiącach na rękę robi różnicę. A jak nie przyjmiesz warunków to łapiesz się na kasę ze zwolnień grupowych. Więc jeśli ktoś myślał o zmianie albo już ma nową pracę to nic tylko skorzystać. Plus jeszcze nasi dyrektorzy myśleli, że ciemnogród podpisze wstecznie aneksy. Ludzie w tej firmie nauczyli się, że HR czy PR są po to, aby mydlić oczy a nie sprawić, że będzie tu Ci lepiej. Sprzedawców skubią na premiach,.więc trudno się dziwić, że potem nie ma sprzedaży jak produkty są drogie rynkowo. I koło się zamyka, nie będzie sprzedaży, nikt nie dostanie premii

ĘĄ
Pracownik
@infos

Nie dziwię się. Sam jestem w tym gronie. Ponoć sporo jest takich osób. Nie przyjęliśmy umowy 2 tygodnie temu. Mamy czas do namysłu do połowy sierpnia. Niektórzy do końca lipca. Myślicie, że ktoś z nami rozmawia. Zero. Życie toczy się dalej. Jeśli myślisz, że w tej firmie komuś na Tobie zależy to tylko po to, abyś bez dodatkowej kasy, za darmo, kosztem swojego życia prywatnego, zdrowia, rodziny, zrobił coś dla firmy. A na koniec jak nie będziesz potrzeby i tak Ci podziękują. Laska odpowiadala za nowe biuro, dostała nagrodę prezesa a teraz ją zwolnili. Sporo osób odchodzi nikt ich nie zastępuje, nawet nie udaje, że rekrutuje kogoś na ich miejsce. Pewnie ta akcja też była po to, żebysmy się sami wykruszyli. Jak widać cel efektywności kosztowej jest najważniejszy. To nic, że nie ma komu robić. Jakoś da się jechać. A że nie będzie wyników to zgodnie z nowymi ustaleniami premii nie będzie. Czas skończyć z mówieniem pracownikom, że Ziemia jest płaska. Nie tylko ze służbowego rzęcha mamy dostęp do świata. Pamiętajcie, jeśli podpisaliście zgodę to ponoć możecie ją cofnąć, udowadniając, że firma i Wasz szef wprowadził Was w błąd. Bo podpisywanie aneksu z połowy czerwca wchodzącego w życie od lipca w I połowie lipca nie jest zgodne z prawem. Tym bardziej, że część szefów poczekała, żeby minął termin zgodny z ustawą, kiedy mogliście go nie przyjąć. I to tylko jeden z przykładów jak nami manipulują codziennie. Miałem ostatnio kontakt z dziewczyną z oddziałów. To jak wygląda tam system premiowy nie może zmotywować do sprzedaży. Jeśli myślicie, że tak jak mówi Prezes, nic się nie zmieni, jesteście w błędzie. Niedługo odczujecie to mocno w swojej wypłacie. O ile to będzie wypłata a nie odprawa.

Ewa
Pracownik
 Pytanie
@infos

Po prostu przykro. Gdzie ta firma do której przychodziliśmy. Gdzie to dbanie o ludzi. Wsparcie. Pomoc. Teraz to jedna wielka (usunięte przez administratora). Ja po przyjęciu aneksu dowiedziałam się, co firma mi zrobiła. Celowo wprowadziła mnie w błąd. Gdzie tu Simple Personal Fair? Na tych komunistycznych wygaszaczach z hasełkami jak z tanich kobiecych pisemek. A może byśmy tak zrobili wszyscy strajk w jakiś dzień i przez 3 godziny mieli problem z komputerem? Na związki zawodowe nie liczę, bo one są na pasku zarządu. Solidarność zawsze była. Ten drugi najpierw walczył o ludzi w oddziałach a potem też się dogadywał na niekorzyść ludzi

M
Pracownik
@infos

Bardzo to wszystko przykre. Od ponad roku odchodzą od nas wartościowi ludzie, co chwilę pojawiają się kolejne zmiany, a zamiast stabilizacji czuje coraz większą presję i strach

Zj
Pracownik
@M

A czego się spodziewaliście w tym warsztacie wujka Zenka. Awaria w czerwcu chyba najlepiej pokazała klientom, że to fasadowy bank a my chyba doskonale wiemy, że ściemnianie to w tej firmie standard

Bossa
Pracownik
 Pytanie
@Zj

Taka prawda. Przemo oderwany od rzeczywistości przez oderwany od rzeczywistości zarząd i top management otoczony wydziałem propagandy, który maluje trawę na zielono choć jest już dawno spalona. Ludzie odchodzą, bo w tej firmie z roku na rok i miesiąca na miesiąc jest coraz gorzej. Tu są wieczne oszczędności. Była hossa były oszczędności na kryzys. Był kryzys były kolejne oszczędności, bo trudne czasy. System premiowy zmieniany na identyczny z BZWBK. Czysty zbieg okoliczności. Spora grupa ludzi, ponad 100, nie podpisała nowych umów. Czy ktoś się tym przejął? Nikt. Ponoć bank pracuje nad propozycją, którą nigdy nie zaproponuje. W składaniu czczych obietnic to należy nam się Top Top Employer. Wniosek: jeśli myślisz o pracy w SCB i chcesz pracować za 2 czy 3 osoby za rynkową kasę specjalisty na stanowisku doświadczonego eksperta - zapraszamy. Tu Twój nowy pracodawca będzie się zastanawiać, jak zaoszczędzić na Tobie na każdym kroku (nawet premie są tak rozliczane, żebyś to Ty jako podatnik musiał zapłacić za nie PIT). Nie łudź się. Opisy z ogłoszenia o pracę są sprzed jakichś 2 lat. Większości tych benefitow już nie ma. Oczywiście jeśli cenisz pełną inwigilację, szefów eksploatujących na maksa i mnóstwo niekompetencji - zapraszamy. I ważne Santander Consumer Bank to nie jest Santander, dawny BZ WBK. Tu nie ma standardów,.procesów, tu panuje bajzel

ĘĄ
Kandydat
@Zj

Nie dziwię się. Tutaj wszystko działa na słowo honoru. Szacunku do ludzi i klientów zero. Tylko firmowa propaganda.(usunięte przez administratora)

Elsa
Pracownik
 Pytanie
@ĘĄ

Nie rozumiem, czemu wciąż tu narzekacie. Przecież w tej firmie mamy tyle możliwości. Ogromny potencjał. Nic tylko pracować dla jej dobra i sukcesów. Powinniśmy być wdzięczni Prezesowi, że tak o nas dba. Nie rozumiem tego hejtu na PR. Dziewczyny robią cudowną robotę. Nigdy w historii tej firmy tyle nie wiedzieliśmy o inicjatywach, projektach, tym, co się dzieje. Powinniśmy być dumni, że pracujemy u takiego pracodawcy - a nie tylko narzekać. Co zrobiliście, żeby poprawić sytuacje, o których piszecie? Zgłosiliście przełożonemu? Zgłosiliście do compliance? Zgłosiliście do HR? Najłatwiej narzekać i nic nie robić. Ta firma teraz pokazuje, że jej zależy na zaangażowanych pracownikach, a nie ludziach, którzy tylko jęczą. Pomyślcie, ile zawdzięczacie tej organizacji. Nie szkalujcie jej. Zamiast tych nienawistnych komentarzy - napiszcie co tutaj jest fajnego. Bo potem nikogo nie przyjmą na wolne vacaty.

1
ĘĄ
Pracownik
@Elsa

Wiadomo. W tej firmie nikt, kto zgłaszał nieprawidłowości już nie pracuje. Co ciekawe, Ci wobec których zgłaszano zawsze mają się dobrze. Te procedury i procesy to są puste korpofrazesy jak to Simple Personal Fair. A ostatnie miesiące to najlepiej pokazują

Koryfeusz
Pracownik
 Pytanie

Pracowałem w tej firmie wiele lat. Chyba zbyt wiele. Nigdy nie było łatwo ale byli tu ludzie, z którymi i dla których warto było działać dalej. Zawsze były wieczne oszczędności, nieprzemyślane zamiany, które potem odkręcano kolejnymi. Jednak to, co dzieje się w tej firmie od roku to syndrom upadku. Odchodzą fajni i wartościowi pracownicy. Niszczymy sieć sprzedaży budowaną przez lata, której nie motywujemy do tego, żeby osiągała wyniki. Wiecznie działające akcje nie przynoszą efektów, a my nic nie robimy. To przykre. Dlatego postanowiłem nie przyjąć zmiany warunków wynagrodzenia. Ta zmiana sprawia, że do moich 4000 zł netto jako doświadczony ekspert z 15-letnim doświadczeniem, certyfikacjami, nagrodami firmowymi, już nigdy nie dostanę premii. Zawsze ten tysiąc złotych to był jakiś dodatkowy pieniądz. Niepokoi mnie to, że ta firma nie słucha ludzi, nie słucha klientów. Dominuje tu propaganda sukcesu. Najbardziej ucieszyło mnie, że tak jak ja, nowych warunków wynagrodzenia nie przyjął ponoć co 6 pracownik centrali. Nie dość, że zmianę próbowano przeprowadzić niezgodnie z kodeksami, to jeszcze wciąż na nas się naciska, że chcemy tylko więcej kasy dla siebie. Co najśmieszniejsze, nikt nawet z nami o tym nie rozmawia. To pokazuje, że w tej firmie szacunek do pracowników to wydmuszka, którą kreują nasze koleżanki z PR. Przemo i inni członkowie zarządu już chyba przez pandemię zbyt mocno oderwali się od rzeczywistego. Podobnie zmniejszony Top Management. Niestety w tej firmie nic dobrego nas nie spotka. Dlatego apeluję do ludzi,.którzy będą czytać ogłoszenia o pracę na stanowiska po nas... Nie dajcie się zmanipulować i nie wierzcie w te zapewnienia. Choć, jak czytam wcale nie wiadomo, czy pojawią się za nas rekrutacje. Pamiętacie jak cudownie było w 2017 czy 2018... A dziś? Całkiem inna firma

Bossa
Pracownik

Dziwię się, że Top Management zgadza się na to, aby brać udział w tym tańcu chocholim. Ale za takie pieniądze to bym w sumie sama się zastanawiała.

Kulfon
Pracownik
@Bossa

A co Wy myślicie, że ktoś się tym przejmuje. Mniej ludzi. Mniej problemów. Zamiast zwalniać - sami odchodzą. Czysty sukces. Zobaczymy, jak nam za chwilę to PR sprzeda. Zapewne to planowana reorganizacja stanowisk dla niedopasowanego elementu wywrotowego budującego skażoną tkankę w naszej transparentnej organizacji, stanowiącej ideał cnót niewieścich, męskich dzięki certyfikatowi Top Emplojer i jeszcze kwestia niezgodności tych osób z Simple Personal Fair. Bo oni tylko problem zrobili w firmie.

Rozgoryczony
Były pracownik

Otwarta komunikacja... To nie tutaj... Przekonał się o tym każdy kto zadał pytanie Prezesowi (w ramach spotkań na łączach) o aneksy... Nie pojawiło się żadne...

Kulfon
Pracownik
@Rozgoryczony

Skandal. W SCB jest transparentna i profesjonalna komunikacja. Dbają o to profesjonaliści. Po prostu to nie jest istotny temat z punktu widzenia firmy. To, że ponad 100 pracowników chce odejść jest nieistotne. Aglile, agile ponad wszystko. To nasz lek na całe zło

Anonim
Były pracownik

W call center, prezes chwali jak to dobre wyniki za czerwiec i lipiec więc macie podywze aż 80 Netto, czyli zawrotne 3000 brutto podstawa tyle co minimalna od stycznia, śmiech na sali i z miesiąca na miesiąc nagle zwiększono limity umów do zrobienia, nie ma co 80 NETTO na rynku pracownika mobilizuje jak nie wiadomo co do pozostania w firmie.

yogi
Kandydat
 Pytanie
@Anonim

a jakie z premiami to wygląda? jakie benefity?pracuje w sklepie i zastanawiam się czy aplikować,

Nie
Pracownik
@yogi

Jeśli nieustanna presja i brak czasu na wyjście do WC to benefit to masz tego aż nadto. Planu nie zrealizujesz nigdy poza okresem próbnym,.więc tylko wtedy zobaczysz premię. Nie zatrudnia Ciebie bank tylko pośrednik. LuxMed jest ale ciężko się zapisać na cokolwiek. Ubezpieczenie jest sensowne grupowe. Reszty de facto nie ma

juzek
Pracownik
@Nie

No i ponoć 80 zł podwyżki będzie;) Ale nie powiedzieli, czy to nie w premii - a tak to podwyżki tylko dlatego, że podnoszą minimalne wynagrodzenie. Mi od roku nie udało się wydzwonić premii, bo produkty są tak słabe, że nikt ich nie chce brać i mało kto spełnia kryteria. Także dobra praca jak chcesz urodzić dziecko i pójść na wychowawczy, macierzyński etc. Nie zarobisz sensownie

Yogi
Kandydat
 Pytanie
@Nie

A te premie to ile tak mniej więcej? Ile jest tej przerwy? W sklepie mamy 5 minut na godzinę, ale to tez zależy czy są klienci,,, może zaaplikuje, pracy na słuchawce jest duzo we wro dzieki

Anonim
Były pracownik
@Yogi

Premii to nie wiadomo jak nie spełnisz oceny na 70 procent to nic nie dostaniesz nawet jak by kilkadziesiąt umów było zrobionych, a pozmieniali system oceny na niekorzyść pracownika.

Bossa
Pracownik
@Anonim

Czyli jak w centrali. Premii od 3 kwartału nie zobaczysz. Bo ani wyniku bank nie będzie mieć, ani NPS, nawet jak zrobisz cele własne i zespołowe. Stąd ponoć ponad 100 osób nie przyjęło nowej umowy i ma 1.5 miesiąca na to, żeby się zastanowić. Bank nawet o nie nie walczy. Więc zniknie nam w centrali zaraz co 6 czy 7 pracownik. Są działy w których to nawet 50 czy 70 procent ludzi. Współczuję tym, co zostaną. Nikogo na ich miejsce nie zatrudnią. Zostaną sami z gołą pensją. A Ci co nie przyjęli umowy dzięki temu łapią się na grupówki, więc odprawa x 2 etc. To swoją drogą skandal, że w połowie lipca kazali nam podpisać umowy z datą czerwcową wchodzące w życie od 1 lipca

Nick
Były pracownik

Przepracowałam w SCB na „słuchawce” półtora roku. Zabrzmi to absurdalnie ale to była moja najlepsza praca. Oczywiście była trudna i niewdzięczna ale mój przełożony jak i organizacja widział we mnie człowieka. Kasa nie była najlepsza ale dla studenta ok. Benefity spoko, w niejednej polskiej firmie nawet połowy nie dostaniecie

Lidka
Kandydat
 Pytanie

Kierownik w dziale zdalnej sprzedaży, interesują mnie opinie na temat tego stanowiska. Jaka pensja, czy na tym stanowisku kierownik zajmuje sie sprzedaza, czy tylko wykonuje zadania administracyjne, wspiera i mobilizuje pracownikow, tworzy grafiki itp.? W ogloszeniu nie ma zadnej informacji o koniecznosci sprzedaży. Warto aplikowac na to stanowisko?

cc
Pracownik
@Lidka

Nie warto. Bajzel i syf

Zj
Pracownik
@cc

Taka prawda. Ludzie uciekają z tego stanowiska na inne. Nie ładuj się dziewczyno w to (usunięte przez administratora)

Ziuta
Pracownik

Nie idźcie tu do pracy. Wyzysk pracownika. Zero szacunku. Zwalniają Ciebie bez skrupułów,.starają oszukać. Teraz firma zmieniła regulamin premiowy. Kierownicy wręczali nam aneksy z datą czerwcową w lipcu. Patologia. To nawet nie jest zgodne z przepisami. Jestem jedną z osób, która nie podpisała tego aneksu. Po prostu czysty skandal. Zero narzędzi, eksploatacja ludzi, słabe pensje, brak zastępowania etatów odchodzących, kumoterstwo i na koniec do pensji 3500 zł na rękę, gdy dostawałam co kwartał nawet 1000 to był jakiś motywator. A teraz nawet to zabierają. Musi być sprzedaż. Muszą być cele zespołu. Musi być postawa. Więc nigdy nie zobaczysz premii. Taka prawda. Nowi ludzie przychodzą i za chwilę uciekają. Taka patologia. W sumie to jestem szczęśliwa, że nie zgodziłam się na tą zmianę. Byłam na kilku rozmowach i usłyszałam, że mogę dostać 5000 zł podstawy z moim doświadczeniem. Ludzie, nie podpisujcie tych aneksów, jeśli ich jeszcze nie dostaliście. Pamiętajcie, że możecie odmówić i się zastanowić. Wtedy, jeśli odejdziecie w ramach grupówek dostaniecie podwójną odprawę. A słuchy mówią, że regulamin jest identyczny jak w dużym Santanderze teraz. To chyba jasne, co za chwilę stanie się z tą firmą. Zróbmy to z godnością. Nie dajcie się zmanipulować tej propagandzie i swoim szefom, którzy tylko nas eksploatują. Życie jest poza tą firmą. I po 10 czy 15 latach są pracodawcy, którzy potrzebują i cenią doświadczonych fachowców

Amelia
Kandydat
 Pytanie

Dobry wieczór , zastanawiam się na praca konsultanta w CC w dziale sprzedaży jednak zatrudnienie przez firmę Finance Care?czy jest osoba która może się wypowiedzieć na ten temat?czy jest to opłacalna praca przez pośrednika?czy jak osoba się sprawdzi noże przez na zatrudnienie przez bank? Dziękuje za informacje

Izletta
Pracownik
@Amelia

Przez pośrednika jeszcze taniej niż w banku. KPI z kosmosu. Produkty słabe. Telefon za telefonem. Najbardziej opłaca się przyjść na 3 miesiące a potem się zmyć . Oczywiście płacą najniższą krajową a premię masz najwyższą na start, bo się uczysz. Potem prawie nikt nie osiąga KPI, więc jesteś na gołej albo niemal gołej pensji

lol
Były pracownik
@Amelia

cały czas jest zatrudnienie przez Finance care, z bankiem będziesz mieć tylko umowę zlecenie żeby dostawać co miesiąc jakieś grosze za ubezpieczenia. ogólnie praca za najniższą krajową, telefon za telefonem, musisz truć ludziom (usunięte przez administratora) żeby wzięli kredyt nawet tuż przed godziną 21, a koordynator będzie się przywalał o byle co żeby tylko obciąć premię. lepiej szukaj czegoś innego, nie warto tak się męczyć psychicznie za najniższą krajową

Drajwarka
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś pracuje w dziale AML? Może coś powiedzieć więcej?

ĘĄ
Pracownik
@Drajwarka

Więcej niż połowę ludzi stamtąd zwolnili 2 lata temu. Ci, co zostali, ledwo się wyrabiają. Przy nowym systemie premii nigdy jej nie dostaniesz, więc walcz o wysoką podstawę.

1
cHujwina
Pracownik

Zwolnienia. Cięcia pensji a prezes podczas webinaru mówi, że razem tworzymy fantastyczne miejsce pracy. Czy ja pracuję w jakiejś innej firmie, czy nasz szef po prostu czyta te wszystkie głupoty w intranecie i w to wierzy. A rzeczywistość... Szefowie wymuszający nadgodziny za darmo, mobbing, psychologia, a jak chcesz coś załatwić najlepiej zrób to sam. A na koniec milion uwag od czapy, od ludzi, którzy nie mają o tym pojęcia. Tak wygląda fantastyczne miejsce pracy, w którym w kryzysie dyrektorom kupuje się nowe auta, a pracownikom komputery uruchamiają się przez pół godziny i najlepiej ich nie zamykać, bo nie otworzysz. A potem pod pretekstem naprawy kompa zapraszają Ciebie do biura i wywalają

Pracodawca

@cHujwina

Cześć. Dzięki za opinię – każdy ma prawo do własnego zdania. To, o czym piszesz, brzmi poważnie, a zgodnie z przyjętymi przez nas standardami i wartościami nie powinno mieć miejsca. Nie mamy żadnych formalnych zgłoszeń, które potwierdzałyby cyt. nadgodziny za darmo czy mobbing. Jeśli w Twojej ocenie doszło do takich naruszeń, należy to natychmiast zgłosić do Departamentu Zasobów Ludzkich – w banku funkcjonują procedury, które zapobiegają lub eliminują tego rodzaju sytuacje. Nie są one dopuszczalne, ale – podkreślamy – zgłoszeń tego rodzaju nie ma, więc w takiej sytuacji możemy jedynie potraktować anonimową opinię tu przedstawioną, jako bezpodstawną i subiektywną w odbiorze, nie mając możliwości właściwego zareagowania. Jeśli rzeczywiście chcesz dokonać zgłoszenia i oczekujesz interwencji, zgłoś to proszę formalnie, zgodnie z obowiązującymi procedurami. Pozdrawiamy, Zespół Santander Consumer Bank

cHujwina
Pracownik
 Pytanie
@Santander Consumer Bank S.A.

Proszę nagle się odezwali;) Czyli zgodnie ze standardami SCB można zwabić ludzi pod pozorem naprawy sprzętu, aby po kilkudziesięciu latach pracy wyrzucić ich na bruk? to dla Was standard. Widzę, że korpolanie wody Wam nie służy. Najpierw piszecie o szacunku, a potem szczujecie mnie pisząc, że opinia jest bezpodstawna. Retoryka iście SCB. Jeśli mówimy, że jest białe. To jest białe. Nie ważne, że jest szare. Tu na szczęście nikt nam nie knebluje ust jak w SCB. I możemy nazywać rzeczy po imieniu a nie pływać w tym bagdnie kłamst, pomówień, plotek otoczonych jadem i psudeo korpo poprawnością, w której tak szumnie deklarowana troska o klienta i pracownika to zwykła ściema.

Oddziałowa Mara
Były pracownik
@Santander Consumer Bank S.A.

Iście propagandowa odpowiedź. I to niby marka, która dba o pracowników. Obrzuca błotem swojego pracownika. Nie znają sprawy i już nazywają rzecz bezpodstawną. Każdy, kto pracuje w tej firmie wie, że pracuje mnóśtwo osób, które mają swoje za uszami. Dyrektor namawiający pracownice oddziałów na niemoralne przygody jakoś wciąż pracuje. A te dziewczyny, którym się to zdarzyło jakoś dziwnie nie... Oczywiście magicznie nie wykonały planu. Taki wpis SCB to po prostu wstyd i kompromitacja. Zero szacunku do ludzi. Widać, co Wam wychodzi najlepiej: szczucie ludzi pod płaszczykiem obowiązujących procedur. Na szczęście ludzie już trzeźwieją z tych oparów propagandy. Życzę wszystkim rozsądnym, żeby szukali pracy i stąd uciekali. Ten wpis najlepiej pokazuje, co liczy się w tej firmie: PROCEDURY. Jeśli ich nie stosujesz to Twoja opinia jest bezpodstawna. I tak zasypuje się tu wszystkie trudne sprawy.

Żart
Pracownik
@Santander Consumer Bank S.A.

Chyba o jakiejś innej firmie piszecie. Tu zawsze mobberzy cieszą się sympatią Zarządu a ofiary jakoś niespodziewanie odchodzą. Wiadomo, najczęściej na własną prośbę, bo akurat nie zrealizowały KPI. Zgłaszanie naruszeń w tej firmie to fikcja. Zgłosisz to jeszcze Ciebie zastraszą. A potem mobber się na Tobie zemści. Więc jeśli doświadczasz takich sytuacji lepiej się zwolnij, bo ta firma wszystko zamiecie pod dywan. Jak jesteście ciekawi tych historii to poczytajcie sobie wpisy tutaj. A zmuszanie do nadgodzin jest w tej firmie powszechne. Ludzie w naiwności pracują a potem wylatują na pysk. Więc nie udawajcie, że tu się dba o pracownika. On jest istotny jak trzeba się pochwalić Top Pracodawca czy innym badziewiem za kasę

Oddziałowa Mara
Były pracownik
@Santander Consumer Bank S.A.

Oczywiście w SCB jest kryształowo. Dyrektorzy obmacujacy pracownice nie pracują. A wszyscy pracownicy zgłaszający mobbing objęci są wsparciem. Tylko niestety w rzeczywistości jest inaczej. Każdy kto pracuje w oddziałach to wie. Więc może nie ma co (usunięte przez administratora). Każdy kto zgłosił tego typu sytuacje jakoś magicznie przestawał pracować. Ale wiadomo sam zdecydował. A niektórzy trwają na stanowisku bez zmian. Wniosek nie wierz korporacji, wierz sobie i szukaj wsparcia na zewnątrz

&
Pracownik
 Pytanie
@Santander Consumer Bank S.A.

A za nadgodziny znacie przypadek, że komuś płacą? Musisz mieć zgodę dyrektora, której nigdy nie ma. A nadgodzin winny jesteś sam, bo się nie wyrabiasz, bo musisz chodzić na jakieś bezsensowne spotkania. Kto jest winny i nieefektywny? Ty Pracowniku. SCB wszak to wzorowa firma i Top Employers. Ideal na rynku pracy, którego nie doceniamy jako zbyt wysoko opłacani pracownicy pracujący na najnowszych Makach i z iPhonami na najnowszym innowacyjnym oprogramowaniu. Dziękujemy Losowi za takie światłe kierownictwo i dyrektorów. I takie światłe odpowiedzi naszego Pracodawcy, które nadają naszemu życiu jedyny sens

Ewa
Pracownik
 Pytanie
@Santander Consumer Bank S.A.

Widać najłatwiej atakować pracownika. Ta wypowiedź najlepiej świadczy o firmie. Piszesz, że się źle dzieje. A słyszysz, że to Twoja subiektywna i bezpodstawna opinia. A skąd @Pracodawca wiesz, że nie ma postępowania? Ponoć są poufne. A jeśli o nich wiecie, to pokazuje jak można ufać w tej firmie. Zaatakują Ciebie i zniszczą, jak coś nie jest po myśli korporacji. Już opinia jest bezpodstawna. A pomyśleliście, że takim wpisem właśnie pokazujecie, żeby nie ufać firmie. Ktoś ma wątpliwości. Może potrzebuje wsparcia. A wy rzucacie już wobec niego oskarżenia. Jakie zwykły pracownik ma szanse z wielką bezduszną korporacją. Simple Personal Fair i ten Top Employer to jedna wielka ściema. Cieszę się, że dostałam wypowiedzenie. Nie będę musiała znosić tych kłamstw i hipokryzji. Powiem Wam, że jakoś od razu lepiej patrzę w lustro. A za tą hipokryzją i zasłanianiem się procedurami zamiast za ludzkim zachowaniem nie będę tęsknić. Już samo to jak się ze mną pożegnano było skandaliczne. Ale pewnie zaraz firma mi pogrozi prawnikiem.

1
Skandal
Kandydat
 Pytanie
@Santander Consumer Bank S.A.

Jak można się tak zwracać do człowieka??? Aplikowałem do tej firmy na stanowisko dotnetowca, ale po tym jak firma odpisuje pracownikom sądzę, że tu po prostu nikt nie szanuje ludzi. Koleś pisze o mobbingu a firma mówi, że jego opinia jest bezpodstawna. A może on potrzebuje pomocy? Czy w Santanderze pracują ludzie czy jakieś korpocyborgi? Trochę szacunku dla ludzi, którzy zarabiają pieniądze dla tego, kto odpisuje tu jako @Pracodawca

Linka
Były pracownik
@Santander Consumer Bank S.A.

Czytam to wszystko i po prostu czuję smutek widząc co dzieje się w tej firmie. Dobrze, że odeszłam w ubiegłym roku. A straszenie pracowników na publicznych forach i stwierdzanie, że jego opinia jest bezpodstawna, jest poniżej poziomu krytyki. Ja w tej firmie wpadłam w depresję. Od nacisków, presji etc. Musiałam przerwać to, bo inaczej byłabym dzisiaj wrakiem człowieka. Ludzie, wiem, że może być Wam wygodnie w Santanderze ale świat poza nim też istnieje. Są też firmy, które nie traktują (usunięte przez administratora)

Monika
Pracownik
@Oddziałowa Mara

Jakim byc trzeba sfrustrowanym, żeby już nie pracować (mieć już podobno fajną lepiej płatną prace)a śledzić wpisy i komentować. Mi by sie nie chciało, szkoda życia... teraz po części rozumiem decyzje szefow pozbyli sie upierdliwych pracowników i mają spokoj.

Prawy
Pracownik
@Santander Consumer Bank S.A.

No tak dziękujcie za opinie a potem szklaukecie pracownika. Bardzo w stylu SCB. Jedno deklarujesz, a pod spodem knujesz

Oddziałowa Mara
Były pracownik
@Skandal

Taka rzeczywistość w tej firmie. Ludzie zmieniajcie pracę. Na rynku pracy nie jest tak źle jak straszą Was w SCB.

1
administracja
Pracownik
@Santander Consumer Bank S.A.

Jak to zgłoszeń nie ma.! Kilkukrotnie był zgłaszany mobbing w administracji. Firma zamiotła to pod dywan, a po roku zwolniono osoby które złożyły zawiadomienie natomiast mobberka ( protegowana jednego z członków zarządu) pracowała sobie dalej na intratnej posadce, w dodatku nie mając do niej żadnych kwalifikacji ( awf). Za to zwolnione osoby były fachowcami w swojej robocie, z podyplomówkami.

Oddziałowa Mara
Były pracownik
@Monika

@Monika - mi nie płacili tak dobrze jak Tobie na ciepłej posadce w marketingu. Widać, że macie strategię, żeby obrażać ludzi. Zero szacunku. Zostawiłam w SCB dziewczyny z mojego oddziału, którymi przez wiele lat się opiekowałam. Widzę, że rekrutują do różnych oddziałów i chyba mam prawo do tego, żeby przestrzec ludzi przed patologiami w Santanderze, To, że w firmie stawia się na propagandę i szczucie ludzi to nie oznacza, że w wolnym kraju nie można wyrażać swoich opinii. Nie życzę nikogo, żeby go zwolnili. Ale prawda jest taka, że świat poza SCB istnieje, a to co się wyprawia w tej firmie nie jest normalne

Genio
Pracownik
 Pytanie
@Oddziałowa Mara

Co Wy tu piszecie? Dlatego nasz kierownik kazał nam się tu odezwać, żeby obronić samtander. Przecież w Santander jest bardzo fajnie. Świetni ludzie. Najlepsi szefowie. Ludzi doceniają. Najlepszy przykład to zasłużeni laureaci konkursu Najlepsi. To naszą firmowa Ekstraklasa. Powinniśmy się cieszyć, że się cyfryzujemy, przechodzimy transformację i mamy tak wiele możliwości rozwojowych. Dlaczego narzekacie na komunikację? Przecież jest wytrawna i kąkretna. Na Santandera czeka tylko sukces. Przecież widać to najlepiej po wczorajszej gali. Jesteście nie wdzięczni za to wszystko, co daje Wam firma. No i co z tego, że nie płacą za nadgodziny. Trudno trzeba się poświęcić dla dobra tej firmy, bo o pracę dzisiaj nie jest łatwo. Dzięki nim jesXze lepiej odpowiadamy na wyzwania, jakie stawiają nam klienci. Nagrody to chyba powód do dumy. Ogromne brawa dla tego, co robią HR i marketing. Piękne plakaty z tym kabareciarzem na pewno pomagają w sprzedaży. Nie narzekajcie na ten Bank. Powinniście być wdzięczni za możliwość pracy tutaj. To zaszczyt. Prezes mówił przecież, że jesteśmy jednym z najlepszych Banków

Pracodawca

@Oddziałowa Mara

Cześć. Dziękujemy za Twój komentarz. Respektujemy prawo do swojego zdania na każdy temat, chcemy jednak podkreślić, że ogólnie wypowiedziane subiektywne opinie zamieszczone na portalu GoWork nie mogą i nie powinny być podstawą do rzetelnej weryfikacji sytuacji i podjęcia odpowiednich działań. Właśnie dlatego w naszej poprzedniej odpowiedzi wskazaliśmy możliwości jakie są do dyspozycji pracowników, aby doprowadzić do rozwiązania problemu i nie ma to nic wspólnego z dyskredytowaniem autora wpisu. Zweryfikowaliśmy również przytoczoną przez Ciebie sytuację, zachowując zasadę poufności danych i informujemy, że zespół który odpowiada za monitorowanie postepowań nie otrzymał żadnego zgłoszenia dotyczącego takiej sprawy. Jeśli rzeczywiście widzisz problem związany z przestrzeganiem zasad etycznych zawartych Generalnym Kodeksie Postępowania lub innych przyjętych przez bank dokumentach, zareaguj i zgłoś to na alias naruszenia@santanderconsumer.pl. Pozdrawiamy, Zespół Santander Consumer Bank

Pracodawca

@Oddziałowa Mara

Cześć. Zachowanie, o którym wspominasz jest niedopuszczalne i niezależnie od zajmowanego stanowiska, nie ma na nie przyzwolenia. Procedury nie są środkiem, który zapobiega występowaniu nadużyć – to rozwiązanie jest skuteczne wtedy, kiedy osoba będąca ofiarą mobbingu lub nadużyć seksualnych albo świadek takich zachowań zgłosi sprawę. Pracownicy zgłaszający (usunięte przez administratora) (a także wspomniane przez Ciebie wcześniej molestowanie seksualne) są objęci wsparciem odpowiedniego zespołu, a dodatkowo jeżeli zajdzie taka potrzeba, również pomocą ze strony zewnętrznych specjalistów. Dotyczy ich także okres ochronny, w czasie którego monitorujemy sytuację, a rozwiązanie stosunku pracy z nimi nie jest możliwe, jednak jeśli zdecydują się odejść z firmy, musimy uszanować ich decyzję. Jeśli więc jesteś ofiarą lub świadkiem naruszeń albo masz zastrzeżenia co do sposobu prowadzenia postępowania, którego jesteś uczestnikiem, zgłoś to odpowiednim jednostkom. Pozdrawiamy, Zespół Santander Consumer Bank

administracja
Pracownik
 Pytanie
@Santander Consumer Bank S.A.

Co za hipokryzja. Piszecie o procedurach i ochronie pracowników? To może przypomnijmy sytuację w administracji, gdzie kilku pracowników zgłosiło (usunięte przez administratora) przez szefową ( bezdzietna stara panna po awf, zielonego pojęcia ale z plecami u członka zarządu) , kilku innych pracowników jako świadkowie potwierdziło co się działo ale sprawę uciszono. Dla mobberki utworzono nowe dyrektorskie stanowisko już bez podwładnych. A poszkodowanych którzy zgłosili (usunięte przez administratora) po roku ( bo tyle trwa ochrona) zwolniono z pracy. W tym samotne matki dzieciom. A mobberka, zgorzkniała stara panna dalej sobie spokojnie pracowała pod parasolem członka zarządu. Morał dla personelu z tego taki, że jak jesteś ofiarą mobbingu lub molestowania nie zgłaszaj, bo wylecisz z roboty. Raczej zmień departament lub rzuć pracę.

Oddziałowa Mara
Inne
@Santander Consumer Bank S.A.

Kpiny. Każdy, kto pracuje w tej firmie doskonale wie o kogo chodzi. Nie kłamalibyście ludziom w żywe oczy. To trzeba mieć tupet. Dyrektor dyrektoruje a pracowników się straszy, grozi się im, mówi, że jak będą o tym mówić innym ludziom w firmie to cywilnie mogą spodziewać się pozwu. Tak wygląda strategia walczenia z niewygodnymi faktami. I co z tego, że są zgłoszenia. Ten problem ciągnie się od lat. Tyle szczęśliwie, że pandemia zakończyła te hucpy dla oddziałów, to przynajmniej dyrektor ma mniej okazji do tego

Cleo
Pracownik
@Santander Consumer Bank S.A.

Przecież każdy wie, że ten dyrektor dalej pracuje. Więc nie oszukujemy się. Procedury niby są ale pracowników się straszy cywilnymi konsekwencjami i tym, że firma nie jest sądem, więc jak chcesz możesz iść do niego. Finalnie dyrektor mści się na Tobie przez podwładnych i po roku wolisz odejść niż być zastraszanym. Tak się nie dzieje tylko w oddziałach. Jeśli to jest wysoko postawiona osoba albo lubiana przez zarząd nic się nie stanie. I takie sprawy były nie tylko w administracji. Zobaczcie ilu zgłaszających dzisiaj pracuje. Prawie nikt. Procedury i deklaracje to jedno. Rzeczywistość to szczucie ludzi, straszenie ich, niedotrzymywanie zobowiązań. Byle tylko w papierach się zgadzało. I nie udawajmy, że te procesy działają, bo są jedną wielką ściemą. Jak jesteście tacy transparentni to przedstawcie nam w intranecie statystykę spraw i informacje, ilu zgłaszających jeszcze u nas pracuje..Pokażcie tą transparentność, skoro się nią chwalicie. Bo to pokaże ludziom, którzy zastanawiają się nad tego typu sytuacjami, czy firma ich realnie wspiera. Bo na razie zaslaniacie się procedurami, które z perspektywy zwykłego pracownika powodują jeszcze większą presję

Cleo
Pracownik
@Cleo

I o zmianach cisza...

Bella Ciao
Były pracownik
@Santander Consumer Bank S.A.

To o czym napisał autor jest szczerą prawdą a nie pomówienie. Nikt nie zgłasza naruszeń bo się boi że go zjedzą współpracownicy i no dyrektor regionu. Wszystko jest zamiatane pod dywan.

Bella Ciao
Były pracownik
@Ewa

To wszystko prawda. Podpisuję się pod tym wpisem

1
Oddziałowa Mara
Były pracownik
@Bella Ciao

I kolejni managerowie tu nie pomogą. Poza deklaracjami i procedurami oraz peanami w internecie i social media nic się nie zmieniło. Tutaj nie szanuje się ludzi. Liczy się wynik. A Ty pracuj za minimalną krajową z obietnicą premii, którą potem Ci obetną. Najlepsze jest to, że nie ma nawet z czym pracować. Produkty są tak drogie, że często okazuje się, że Provident ma lepszą ofertę, nie mówiąc o innych bankach

cHujwina
Pracownik

Bo się boją. Zapewniają, że wszystko jest cudownie pięknie. Przyjdzie jakiś diversity manager i będzie nas przekonywał, że jest super. Miesiąc kobiet, miesiąc mężczyzn, miesiąc gejów, miesiąc katolików, miesiąc różnorodności. A czy ktoś nie zapomniał, że może te aktywności nlepiejnrobic po pracy a ludziom dać sprzęt, porządne programy i szacunek, żeby mogli z godnością pracować, nie bojąc się w tej kulturze obłudy i malowania trawy, że jutro ich zwolnią. Tutaj ludzie nie oczekują kokosów. Od lat oczekują wysłuchania i jakichś zmian a nie ciągłej karuzeli stanowisk i coraz większej niemocy i braku decyzyjności

Smutna
Były pracownik
@cHujwina

Powiem Wam, że czytam to i widzę, że wreszcie (usunięte przez administratora) wywija. Ja doświadczyłam rzeczy o których tu piszą. Było firmowe śledztwo,.które skończyło się tym, że nie ma dowodów. Mnie postraszono odpowiedzialnością cywilną, która może mnie czekać. Stwierdzono, że były nieporozumienia komunikscyjne. A ta osoba spokojnie dzierżyła sobie to stanowisko. Moje koleżanki miały podobnie. Przykre to wszystko. Żałuję, że nie zabezoieczylam w stosownym czasie dowodów, jak namawiał mnie prawnik. Związki zawodowe nic nie pomagają w tych sprawach, bo są po stronie pracodawcy. Widać to w tych zwolnieniach grupowych. Moja rada, nie wierzcie, że ta firma coś zrobi, tak samo jak ten menedżer. Idźcie do prawnika i walczcie o swoją godność. Choć nie pracuje w SCB trauma została i czuję ją, gdy mijam oddział. Na szczęście już tu nie pracuję. Te wszystkie przepisy to korporacyjna fasada, która ma po prostu zniwelować ryzyko wypłynięcia sprawy na zewnątrz. I tyle. Może wszystkie osoby dotyczące tych "nieporozumień komunikacyjnych" powinny się skrzyknąć i coś z tym zrobić razem

Oddziałowa Mara
Były pracownik
@Monika

Jak się ma kierownicza pensję w centrali to nie można narzekać. Ja chcę uchronić ludzi przed tą firmą. Nie jestem już w SCB, więc nie muszę kłamać i malować trawy na zielono

cHujwina
Pracownik
@Oddziałowa Mara

A i w centrali głowy lecą, choć oczywiście tak świetnie przygotowana zmiana, że wszystko się przesuwa. Ale mamy być agile już do końca roku ;) więc agile w wersji SCB to święte nigdy. Ciekawe, czy do grudnia przetrwamy. Bo coraz więcej głosów mówi, że raczej albo wchłonie nas BZ albo zlikwidują nas Hiszpanie i ewentualnie zrobią na tej licencji coś nowego

ĘĄ
Pracownik
@cHujwina

Czyszczą czyszczą. A zmiana kompletnie nieprzemyślana. Ludzi traktują jak worki z kartoflami. Zero szacunku. Zero godności. Ostatnio padło, że jak nam się nie podoba, to nas nikt tu nie trzyma. Najlepsze jest to, że do obowiązków BAU dochodzą kolejne, nowe plus masa masa spotkań. Bardzo nieprzemyślana na zmiana i oparta na eksploatacji pracownika

Bill
Były pracownik
 Pytanie
@Santander Consumer Bank S.A.

Prawdę napisał. Nowy regulamin tylko po to by uwalić premie, nawet jak zapieprzasz to jako dep. dostaniesz ochłapy. Pensje beznadziejne. Czy 3100 brutto to szał??? Zwolnili w(usunięte przez administratora) ludzi nie ma kto pracować. Teraz atmosfera beznadziejna, większość szuka nowej pracy. Zostaniecie z ręką w nocniku. Ja już niedługo odchodzę z tej firmy i jestem happy. Ludzie ładują na l4 bo są wykończeni psychicznie. Dobrze już bylo

Zostaw merytoryczną opinię o Santander Consumer Bank S.A. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Santander Consumer Bank S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Santander Consumer Bank S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 177.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Santander Consumer Bank S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 123, z czego 8 to opinie pozytywne, 93 to opinie negatywne, a 22 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Santander Consumer Bank S.A.?

    Kandydaci do pracy w Santander Consumer Bank S.A. napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Santander Consumer Bank S.A.
1.6/5 Na podstawie 562 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Santander Consumer Bank S.A.
Przejdź do nowych opinii