Opinie o Santander Consumer Bank S.A. w Wrocław

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Santander Consumer Bank S.A.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Santander Consumer Bank S.A. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Santander Consumer Bank S.A. w Wrocław

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

To powiedzcie szczerze
Pracownik

I trudno się z Tobą nie zgodzić. Zero szacunku do człowieka. Zero szacunku do tego, że masz życie po pracy. A na koniec i tak oszukają Ciebie w premii

pytanie
Pracownik
 Pytanie

Czy w ramach zwolnień grupowych zwolniono również panią "dyrektor" po AWF ? Taka stara panna bezdzietna koło 50-tki na którą skarżyli się pracownicy że stosuje mobbing? Ktoś wie ?

To powiedzcie szczerze
Pracownik
@pytanie

Klika sportowców czuje się dobrze. Wiesz, że tutaj lecą Ci, którzy są niewygodni. Nie Ci, którzy sprawiają problemy. W tej firmie najlepszy jest BMW.

Edi
Kandydat
 Pytanie

Witam, rozważam zmienić pracę. Jak się pracuje w oddziale Partnerskim Santander Consumer? Jaka umowa na początek, zarobki. ?

Pracodawca

@Edi

@EDI - zasady zatrudniania ustala niezależnie każdy z partnerów Santander Consumer Banku. Często na start jest to umowa na okres próny. Potem umowa na dłuższy czas lub czas nieokreślony. Adam z zespołu Santander Consumer Banku

To powiedzcie szczerze
Pracownik
@Santander Consumer Bank S.A.

Wszystko zależy od partnera. Są fajni a są beznadziejni. Ale w innych bankach płacą znacznie lepiej

1
To powiedzcie szczerze
Pracownik
 Pytanie

Ilu ludzi z centrali zwolnice jeszcze w ramach zwolnień grupowych? Ilu pracowników ma.prqcowac w santanderze consumer po zakończeniu 1 i 2 zwolnień grupowych? Zostanie chociaż z 1000 osób, czy ich też przesunięcie do zewnętrznych firm? Tylko bez ściemy, bo informacja o zwolnieniach grupowych jest transparentna, liczby proszę, żeby wszyscy wiedzieli, ilu jeszcze zwolnicie jak mnie i moich przyjaciół z oddziałów

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

bardzo przyjemna rozmowa, trwała 40 min. Cały stres opadł po chwili, Pani dyrektor uprzejma

Pytania

1. co wiem o banku santader 2. jakie znam produkty banku 3. czy wiem na czy6m polega praca w banku 4. jak wygląda i na czym polega moja obecna praca

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Executive Assistant
Wrocław
ALEXEC CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Załóż Własną Agencję Reklamową Inkubator Marketingu
Wrocław
Piotr Stefański Agencja Artystyczno-Reklamowa Artevade
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik Magazynu
Wrocław
Logart Sp. z o.o.
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Klienta (marki Śnieżka)
Wrocław
OEX S.A.
(4 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Mniej niż zero
Pracownik

To, że nie szanuje się tutaj ludzi,.to jedno. To,.że stwarza im się złudzenie, że są ważni, to drugie. To, że chwilę później się ich zwalnia, to rzeczywistość. W firmie trwają zwolnienia grupowe. Teraz podwójne. I tutaj pełno hipokryzji. Jednego dnia mówią Ci, że jesteś ważna, a drugiego,.jak mnie wczoraj, zwalniają. Szefowie wymuszają branie urlopów, żeby wynik firmy był lepszy, a potem dziwią się, że ludzie na urlopach czy na wypowiedzeniu bez obowiązku pracy nie chcą odbierać od nich telefonu, czy z tych pracujących pracować po godzinach oczywiście za darmo. Ludzie, szuka czasu dla Waszej rodziny i bliskich na pracę w tym banku. Będziecie tu tylko słyszeć,.że macie się cieszyć, że Was nie zwolnią. Po czym tak jak mnie wywalą na bruk tuż przed świętami. Zero godności. Zero kultury. Zero szacunku. Szkoda, że tylko deklarowane wartości są tylko hasłami. Jednego dnia prezes mówi, że jest dobrze, na kilka dni później rusza kolejna zapowiedź zwolnień grupowych

Zero szacunku
Pracownik

Mnie wczoraj zwolnili po ponad 15 latach. Wcześniej byłam ważna a teraz potraktowali mnie jak śmiecia. I innych też tak traktują. Ludzi teraz straszą zwolnieniami, obcinają premię a dyrektorom kupują nowe samochody

anonim
Pracownik

Mikromanagment, kłamstwa, cięcie premii i zwolnienia. To codzienność. Szkoda czasu na taką firmę

Lepieje
Pracownik

Szkoda tych wszystkich zwolnionych. Nikt nie może tu się czuć bezpieczny. Trwają równolegle podwójne zwolnienia grupowe

Uciekajmy
Pracownik

Fajnych ludzi zwalniają albo sami odchodzą. W tej firmie nie ma przyszłości - a ludzi tu się nie szanuje. CC zwolnili i przenieśli na zewnątrz, teraz zrobią to z oddziałami a za chwilę z centralą. Kto rozsądny niech spada

Marlena
Pracownik

Szkoda tych lat. Szkoda ludzi. Dzisiaj ruszyły kolejne zwolnienia grupowe. Jeśli myślisz, że Ciebie to nie dotyczy możesz być w błędzie jak ja. Zamiast się rozwijać byłam wierna tej firmie. A efekt taki, że tuż przed Świętami dostałam wypowiedzenie. Jak śmieć - tak się czuję a jeszcze tydzień temu słyszałam jak jestem ważna i niezbędna dla firmy. Obłuda

Opuszczona
Pracownik

Po tylu latach pracy zwolnili mnie jak psa dzisiaj. Gdzie Simple Personal Fair. Tu ludzi traktuje się jak gąbki. Gdy trzeba pompujesz ją, gdy nie trzeba, wyrzucasz bez sentymentów

Maciej Demidow, Katowice
Inne

Jestem zbulwersowany stanowiskiem Waszego Banku. W dniu 12.10.br. spłaciłem przed terminem pozostałą część zaciągniętej pożyczki, następnie dowiedziałem się że umowa o pożyczkę została rozliczona i że należy mi się zwrot nieco ponad 500 PLN z tytułu zwrotu części prowizji. Dzisiaj, tj. 21.10.br. udałem się do Waszego oddziału w Katowicach po odbiór należnej kwoty. Niestety, kierownik oddziału odmówił mi wypłaty do czasu otrzymania instrukcji z Centrali. W tej sytuacji odwróciły się role: z pożyczkobiorcy stałem się pożyczkodawcą, tym bardziej że Wasz oddział w Katowicach nie kwestionował mojej należności, tylko wypłatę zawiesił - nie wiem na jak długo. Jeśli kierownik oddziału nie jest w stanie wypłacić mi wyliczonej przez Wasz bank kwoty, to zapytałem go, czy jest tu szefem oddziału banku, czy tylko sprząta. Potraficie przypominać o punktualnej spłacie rat kredytowych, a w tej sytuacji okazało się że Wasz Bank nie jest przyjazny dla klienta, tylko że jest zamrażarką jego pieniędzy. Będę odradzał moim znajomym korzystanie z usług Waszego Banku, o czym z przykrością zawiadamiam.

lool
Pracownik
@Maciej Demidow, Katowice

bank ma 30 dni na rozpatrzenie wniosku zwrotu prowizji a jeśli Pan nie umie użyć mózgu żeby to zrozumieć to współczuję :(

anonim
Inne
 Problem

Witam ten bank to (usunięte przez administratora) nie z tej ziemi opiszę wam swoją przygodę z tym bankiem ktoś miał dostęp do moich danych osobowych i wzioł kredyt na nie częściowo go spłacał i przestał no to bank podał mnie do działu windykacyjnego firmy lexus czekając na to pół roku to firma mnie znalazła i zadzwoniła domnie ze nie spłacam kredytu i wtedy się o wszystkim dowiedziałem że taki bank istnieje to zaczełem drążyć temat owszem poszedłem na policję i to zgłosiłem że padłem ofiarą oszustwa zaczełem dzwonić do tego banku i wypytywać wszystkiego i teraz się zaczyna przygoda żaden pracownik nie jest wstanie i udzielić jakich kolwiek informacji na temat tego kredytu nie widzą gdzie ten kredyt był zawarty i wjaki sposób każdy pracownik mówi mi co innego mylą się w tym co mówią zadasz pytanie jakieś mocne cisza w telefonie i potem zaczyna się tłumaczenie że to tylko placówka czy tylko infolinia i onie nie mają wglądu do twoich danych szczegółowo a jak pytam kto ma to nie są mi wstanie powiedzieć albo dać namiar telefoniczny do tej osoby zażądałem ksero kopie umowy z podpisami i pieczątkami zgodności z oryginałem bo policja tego wymaga to powiedzieli że mają na to trzydzieści dni na odpowiedź celowe przeciąganie tego wszystkiego ale ok dzwonię na infolinię za parę dni i co i nic dalej robią z ciebie głupka i się tłumaczą tym że jeszcze nie minęło 30 dni które moją na udzielenie odpowiedzi ale w tym czasie przychodzi ksero umowy z banku wygląd tej umowy taki jak by to dziecko 4 letnie drukowało ucie te napisy jak by nie umieli wsadzić kartki w ksero bez podpisów i pieczątek tylko moje dane się zgadzały wszystkie dowód osobisty nm pesel adres zamieszkania a bank jest tak inteligentny że takie żeczy z czyimiś danymi osobistymi jakie tylko są możliwie wysyła zwykłym listem a nie poleconym i z odbiorem osobistym to listonosz przyszedł i wrzucił do skrzynki Ady byle kto sobie ten list otwożył i ma wszystkie twoje dane jak na patelni dotej pory nic nie wyjaśniłem z tym bankiem oni twierdzą że zanim dadzą kredyt to sprawdzają wszystkie danie na Twój temat to kłamstwo widnieje wbiku że miałem komorników kilku że jestem nie wiarygodny żaden bank mi mieudzieli kredytu bo wypytywałem w rurznych bankach aby to sprawdzić wszystkie banki to widzą tylko nie ten (usunięte przez administratora) jak ich mało walą wałki na prostych ludziach tylko ja im nie odpuszczę tego do telewizji z tym pujde wszędzie im opinie wystawie nawet jak trza będzie to do kancelarii prezydenckiej napisze otych oszustach i złodziejach ludzie to takie wałki co oni robią to kpiny czekam jeszcze trzy dni na odpowiedź bo tyle im czasu zostało i wtedy zacznę działać ani minuty dłużej trza im wkoncu pokazać że nie każdy nie wie jak załatwia się nie kture sprawy są sądy telewizja fora w internecie i napewno jest więcej takich osub oszukanych przez ben śmieszny bank Santander consumer bank o nawet ten pan z Katowic co mu bank nie chce oddać 500 zł piszczcie nie bujcie się takich (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) z tego banku ja im nie odpuszcze

Pracodawca

@anonim

Szanowny Panie, bardzo dziękujemy za zgłoszenie sprawy, chcielibyśmy jednak zaznaczyć, że nasi pracownicy zawsze rzetelnie podchodzą do swoich obowiązków, dbając o najwyższy standard obsługi. Aby zweryfikować czy posiada Pan kredyt w naszym banku oraz zdiagnozować wspomniany przez Pana problem, niezbędne będzie podanie danych identyfikacyjnych tj.: imię i nazwisko, numer umowy lub numer PESEL, w wiadomości prywatnej. Prosimy o przesłanie ww. informacji na adres PR@santanderconsumer.pl, co pozwoli nam sprawdzić i wyjaśnić zaistniałą sytuację. Z pozdrowieniami, Santander Consumer Bank

lmao
Pracownik
@anonim

kup sobie słownik, przyda się

anonim
Inne
 Problem

Witam ten bank to (usunięte przez administratora) nie z tej ziemi opiszę wam swoją przygodę z tym bankiem ktoś miał dostęp do moich danych osobowych i wzioł kredyt na nie częściowo go spłacał i przestał no to bank podał mnie do działu windykacyjnego firmy lexus czekając na to pół roku to firma mnie znalazła i zadzwoniła domnie ze nie spłacam kredytu i wtedy się o wszystkim dowiedziałem że taki bank istnieje to zaczełem drążyć temat owszem poszedłem na policję i to zgłosiłem że padłem ofiarą oszustwa zaczełem dzwonić do tego banku i wypytywać wszystkiego i teraz się zaczyna przygoda żaden pracownik nie jest wstanie i udzielić jakich kolwiek informacji na temat tego kredytu nie widzą gdzie ten kredyt był zawarty i wjaki sposób każdy pracownik mówi mi co innego mylą się w tym co mówią zadasz pytanie jakieś mocne cisza w telefonie i potem zaczyna się tłumaczenie że to tylko placówka czy tylko infolinia i onie nie mają wglądu do twoich danych szczegółowo a jak pytam kto ma to nie są mi wstanie powiedzieć albo dać namiar telefoniczny do tej osoby zażądałem ksero kopie umowy z podpisami i pieczątkami zgodności z oryginałem bo policja tego wymaga to powiedzieli że mają na to trzydzieści dni na odpowiedź celowe przeciąganie tego wszystkiego ale ok dzwonię na infolinię za parę dni i co i nic dalej robią z ciebie głupka i się tłumaczą tym że jeszcze nie minęło 30 dni które moją na udzielenie odpowiedzi ale w tym czasie przychodzi ksero umowy z banku wygląd tej umowy taki jak by to dziecko 4 letnie drukowało ucie te napisy jak by nie umieli wsadzić kartki w ksero bez podpisów i pieczątek tylko moje dane się zgadzały wszystkie dowód osobisty nm pesel adres zamieszkania a bank jest tak inteligentny że takie żeczy z czyimiś danymi osobistymi jakie tylko są możliwie wysyła zwykłym listem a nie poleconym i z odbiorem osobistym to listonosz przyszedł i wrzucił do skrzynki Ady byle kto sobie ten list otwożył i ma wszystkie twoje dane jak na patelni dotej pory nic nie wyjaśniłem z tym bankiem oni twierdzą że zanim dadzą kredyt to sprawdzają wszystkie danie na Twój temat to kłamstwo widnieje wbiku że miałem komorników kilku że jestem nie wiarygodny żaden bank mi mieudzieli kredytu bo wypytywałem w rurznych bankach aby to sprawdzić wszystkie banki to widzą tylko nie ten (usunięte przez administratora) jak ich mało walą wałki na prostych ludziach tylko ja im nie odpuszczę tego do telewizji z tym pujde wszędzie im opinie wystawie nawet jak trza będzie to do kancelarii prezydenckiej napisze otych oszustach i złodziejach ludzie to takie wałki co oni robią to kpiny czekam jeszcze trzy dni na odpowiedź bo tyle im czasu zostało i wtedy zacznę działać ani minuty dłużej trza im wkoncu pokazać że nie każdy nie wie jak załatwia się nie kture sprawy są sądy telewizja fora w internecie i napewno jest więcej takich osub oszukanych przez ben śmieszny bank Santander consumer bank o nawet ten pan z Katowic co mu bank nie chce oddać 500 zł piszczcie nie bujcie się takich (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) z tego banku ja im nie odpuszcze

1
Parobek
Były pracownik

W CC, możesz dostać upomnienie od koordynatorki za to że w czasie pracy poszłaś/poszedłeś na 3 minuty do toalety :)

Gość
Inne

Nie polecam tego banku! Raty są spłacane co miesiąc w terminie (nagle 2 zniknęły) mam wszystkie potwierdzenia, ale niestety w banku chyba nie potrafią czytać wiadomości z email. Śmiech na sali jacy ludzie tam pracują!

Justyna
Pracownik

Od wielu lat pracuje w tym banku w CC(TGG) jako konsultantka. Niestety zmiany w tym banku dla pracowników są jedynie na gorsze. Premie za kampanie są coraz niższe. Rankingów, które motywowały do wyników aby zyskać nagrodę zostały zlikwidowane. Najśmieszniejsze jest jak widzisz jakąś akcje czy marketingową lub inną banku, a kierownik mówi Ci, że nie mają paru tysięcy dla pracowników na premię, bo budżet nie będzie zgadzał się. Santander, który jest sponsorem wielu organizacji, obraca milionami/miliardami, to brzmi śmiesznie. Wprowadzona została jakaś durna gra, na której i tak mniej zarobi się niż wcześniej na premiowanych miejscach. Dobry pracownik nic nie znaczy dla firmy, bo mają na Twoje miejsce 3 Ukraińców, którzy dostaną taką samą pensje jak kilkuletni pracownik. Koordynatorzy niektórzy, to sprzed epoki ledwo komputer obsługują, ale dobrze tną premie pracownikom, więc pracodawca zadowolony. Wolne musisz zaplanować dobre kilka miesięcy wcześniej, bo inaczej się nie da. Wolnego na żądanie, też nie zawsze udzielą, jakieś losowania jednej osoby z teamu.... Większość siedzi chyba z przyzwyczajenia i lenistwa. Zresztą Santander znany jest z tego, że jest specjalistą od cięcia kosztów i co jakiś czas ogłaszana jest zmiana np. systemu premiowego i dziwnym trafem, uderza to w kieszenie konsultantów. Czujesz się jak pracownik drugiej kategorii albo i trzeciej pracując w tym miejscu. Klientowi sprzedając kredyt używasz gry słów, aby myślał, że dodatkowe usługi, które mu wciskasz są obowiązkowe, i uratują mu życie. Bierze 9 tysięcy oddaje 27 tysięcy. Czasem ciężko nie zgodzić się z klientem, że taniej jest w Prov... Jedyny plus pracy tutaj, to nauczenie się żonglowania słowem jak nasi politycy, aby tak odpowiedzieć klientowi, żeby tak na prawdę nic mu nie powiedzieć i wyniesienie tej wiedzy, by uniknąć bycia samemu zrobienia w wała przez jakiegoś innego telemarketera czy doradce. Praca dla ludzi twardych psychicznie. Duża rotacja, bo praca jest bardzo męcząca umysłowo, wypala. Duża ilość połączeń, czasem do toalety, chce się iść, ale nie można wycofać się, bo nagle jakieś błędy i wpada Ci kolejna rozmowa. Brak organizacji. Dużo można wymieniać, kto pracował ten wie jak jest. Póki co jeszcze pracuję, zobaczymy jak długo głowa wytrzyma.

Były pracownik
Były pracownik

Stanowisko doradca klienta/kasjer, ogólnie nie polecam. Wypłata to najniższa krajowa, za wykonany plan dostałem dodatkowo 250 zł premii, za nadgodziny 0 zł. Jesteś w firmie od wszystkiego, o pomoc trudno się doprosić kogokolwiek w firmie. Jeżeli lubisz pracę w stresie, opierdziel od kierownika o wszystko i chcesz zarabiać najniższą krajową to polecam gorąco :)

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Witam. Czy może mi ktoś powiedzieć coś o egzaminach w banku na stracie kariery? Jak to wygląda i czy świeży pracownik w temacie jest w stanie je zdać?

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Kandydat

A o jaki dział chodzi?

Askier

Powtórzę bo niewygodne wpisy usuwacie.. Co napiszecie o. 450 pracownikach których zwolniliście? Tabelki się nie zgadzały? Zielone biuro i szkolenia nie zadziały? Zwijacie markę i łączycie z głównym Santanderem? Macie jaja HR to odpiszcie

Pracodawca

@Askier

@Askier - w woli wyjaśnienia. Nie usuwamy wpisów na profilu GoWork. Chcemy natomiast wrócić do Ciebie z informacją zwrotną. 9 marca br. Zarząd Santander Consumer Banku podjął decyzję o zamiarze przeprowadzenia zwolnień grupowych. Bank planuje likwidację maksymalnie 430 miejsc pracy do 31 marca 2021 r. Planowana restrukturyzacja zatrudnienia to odpowiedź na zmieniające się otoczenie rynkowe, oczekiwania klientów i potrzebę dalszej poprawy efektywności. Adam - menedżer ds. mediów społecznościowych Santander Consumer Banku

pracownik scb
@Santander Consumer Bank S.A.

oczekiwania klientów, jak to dumnie brzmi, a może to oczekiwania Romeczka bo excel się nie zgadza? Gdyby nie związki zadodowe to nie byłoby żadnych zwolnień grupowych tylko co miesąc zwalnianych byłoby po 30 osób tak jak to było do tej pory. NIe wspominając już 140 pracowników cc których załatwiliście bez przysłowiowego mydła art.23 prim kp. Wy w PR i centrali nie macie zielonego pojęcia co w tej firmie się dzieje, albo robicie dobrą minę do złej gry.

Pracodawca

@pracownik scb

@Pracownik SCB - szanujemy Twoją opinię. Pamiętaj, że jako pracownik Santander Consumer Banku możesz w sposób jawny zgłosić swoje pytania i wątpliwości do swojego przełożonego. Jeśli nie czujesz się z tym komfortowo - rozumiemy - zapraszamy do kontaktu z naszym zespołem HR, bądź mailowo pod adresem eb(małpa)santanderconsumer.pl Tak jak pisaliśmy wcześniej, zgodnie z ustaleniami, na które się powołujesz, planowana jest restrukturyzacja zatrudnienia, której szczegóły zostały uzgodnione ze związkami zawodowymi działającymi w Santander Consumer Banku. Części naszych pracowników zaproponujemy pracę w oddziałach partnerskich - a każdej osobie, z którą się pożegnamy specjalne wsparcie w tym niełatwym momencie. Dla przypomnienia, aktualnie realizowana strategia banku koncentruje się na digitalizacji relacji z klientami, automatyzacji wewnętrznych procesów biznesowych oraz wdrażaniu nowoczesnych technologii. W razie pytań - zachęcam do bezpośredniego kontaktu - Adam z zespołu Santander Consumer Banku

Burza
Pracownik
@pracownik scb

Zgadzam się całkowicie. Pracuję kilka lat i widzę niekompetentnych kierowników nie umiejących rozmawiać z klientami, pracownikami i innymi ludźmi z firm zewnętrznych. Nie zwracających uwagi na to, że klientom nie odpowiada się na podstawowe zwroty grzecznościowe. Firma marnuje pieniądze na drukowanie błędnych dokumentów, kiepskie reklamy. Kierownik nie potrafi znaleźć funduszy na zakup chociażby ciastek dla pracowników. Nawet nie potrafi skorzystać z możliwości zakupu jabłek dla pracowników. Kilka razy były tylko zakupione. Czasem przydało by się kupić jakieś szklanki czy talerzyki. Nawet jak braknie cukru czeka się na zamówienie zamiast po prostu go kupić w najbliższym sklepie.

Pracodawca

@Burza

@Burza - dzięki za Twój sygnał. Jest dla nas bardzo cenny - zachęcamy do kontaktu z naszym zespołem HR czy pod adresem eb(małpa)santanderconsumer.pl - postaramy się pomóc razem z przedstawicielami odpowiedniego zespołu, aby mogło Wam się pracować skuteczniej. Adam z zespołu Santander Consumer Banku

Monika
Pracownik
 Pytanie
@Burza

Serio fundusze na ciastka dla pracowników?Cukru braknie to kierownik ma iść kupić? To jest tak żenujące, że mi wstyd jako pracownikowi to czytać...

Kamila
Pracownik
 Pytanie
@Monika

A jaki problem jest żeby wyszedł do sklepu skoro ma kartę i kupuje za pieniądze firmowe? U nas na oddziale ciastka są zawsze do kawki. :) Nie zapominaj, ze pracownik pracuje także na premię dla kierownika.

Były pracownik oddziału
Były pracownik
@Kamila

Bez przesady. Pracownik, sam sobie może kupić ciasteczko do kawy czy cukier (skoro ten, który był zamówiony właśnie się skończył).

Zostaw merytoryczną opinię o Santander Consumer Bank S.A. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Santander Consumer Bank S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Santander Consumer Bank S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 177.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Santander Consumer Bank S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 123, z czego 8 to opinie pozytywne, 93 to opinie negatywne, a 22 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Santander Consumer Bank S.A.?

    Kandydaci do pracy w Santander Consumer Bank S.A. napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Santander Consumer Bank S.A.
1.6/5 Na podstawie 562 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Santander Consumer Bank S.A.
Przejdź do nowych opinii