Czy w Lagarta Sp. z o.o. jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?
Firma skutecznie reaguje na kwestie zgłaszane przez pracowników, nie zostajemy z ewentualnymi trudnościami zawodowymi sami. Otwartość firma uznaje na plus, przynajmniej z moich doswiadczeń to wynika - cenią szczerość, bo dzięki niej jest możliwość zareagowania na czas. Praca zwiazana z IT jest specyficzna i perspektywa rozwoju jest olbrzymia. Odkąd jestem częścią zespołu zdobyłam niesamowite kompetencje i dalej widze ile jeszcze mam mozliwości i perspektyw rozwoju w firmie. Praca sprawia mi satysfakcje, jednak wymaga technicznego, analitycznego umysłu- osoba z predyspozycjami odnajdzie sie tu jak ryba w wodzie. Dzięki kulturze pracy i staranemu doborze zespołu poszerzanie kompetencji jest przyjemne. Miło, że jest także zauważane i doceniane.
Lagarta to wspaniała firma. Wszyscy czują się tu docenieni. Ogromne pole do rozwoju dopełnia tylko atmosferę profesjonalizmu. Z miesiąca na miesiąc zdobywa się tu kompetencje w tempie niespotykanym w żadnym innym miejscu w Polsce a może i na Świecie. W czasie pracy mam wsparcie starszych i bardziej doświadczonych kolegów, nawet sam szef pochyla się nad moimi programistycznymi problemami. Czy można chcieć więcej?
Czyli firma niczego specjalnego nie robi a i tak się w ten sposób czujecie? ;p To w sumie spoko nawet