Jaki jest styl zarządzania w X-Press Couriers Sp. z o.o.?
Właśnie jak forum mi teraz przez te zapytania się pokazało to sam się zacząłem zastanawiać o co ludziom tu chodzi z tymi zapytaniami? :D ciekawe jakie warunki maja w ten nowej firmie sami pracownicy. Myślicie, że lepsze / gorsze?
Nowa firma jest równie źle zarządzana co poprzednia. Wstyd tu pracować. Praca dla ludzi z niskim progiem ambicji.
Tylko, że ta ocena która teraz stawiasz już nie dotyczy tego pracodawcy? nie wiem także na podstawie czego przyrównujesz tu do siebie zarzadzanie miedzy nimi. o jakieś konkretne decyzje chodzi?
Jaka umowa obowiązuje w X-Press Couriers Sp. z o.o. podczas okresu próbnego?
X-press Couriers to teraz Allegro One Kurier. Jak się tam pracuje? Ta sama ekipa?
A skąd ta zmiana? Tak w ogóle może dlatego tak ciężko było coś o nich mi znaleźć aktualnego…
Zmiana dlatego bo ta firma to DNO i WODOROSTY. Zmiana nazwy nic tu nie pomoże . Jak dla mnie firma do odstrzału.
Lidio . Zamawiałem 4 razy paczkę do Warszawy. Ani razu nie dotarła tego samego dnia. Lidio poczytaj co ludzie o was piszą .
Około 10. Teraz wszystko zamawiam tradycyjnym kurierem albo na paczkomat i jest na następny dzień. Nie polecam
Kłamią, (usunięte przez administratora) nie kryją się z tym... Firma masakra - nie polecam. Zmarnowany czas na czekanie na kuriera. Na drugi dzień to samo i ściema, że nikogo nie było... Ręce opadają. Unikać!
Czy rozmowa kwalifikacyjna do X-Press Couriers Sp. z o.o. odbywa się w siedzibie firmy?
Jak szefostwo w X-Press Couriers Sp. z o.o. traktuje ludzi?
Źle... W tej firmie człowiek się nie liczy. Nie podoba się coś? ( a jest wiele do nie podobania) to nikt cię nie trzyma, znajdą się inni na Twoje miejsce, albo twoje zadania dostanie ktoś inny. Nie licz na uznanie, premie czy podwyżki. Nawet jak masz takowe w umowie to ciężko je dostać bez upominania się milion razy. Kierowca jeszcze tak, ale pracownik biura? Zawsze znajdzie się jakiś twój błąd sprzed kilku miesięcy przez który jednak nie zasługujesz na premie. Nie licz na urlop, to nic że masz wolne, telefon miej przy sobie i odbieraj. Zawsze! A jak się nagle przestaniesz podobać to wypowiedzonko możesz dostać w minute. Okres wypowiedzenia? Jak ty chcesz odejść to musisz zostać, ale jak ciebie zwalniają to tylko za porozumieniem stron dzisiaj. Ogólnie nie polecam. Rotacja pracowników jakby to była agencja pracy tymczasowej.
Jak wygląda aspekt współpracy ze studentami w X-Press Couriers Sp. z o.o.? Chętnie zatrudniają?
Zamówienie z godz. 13:30. Przekazane kurierowi tuż po 16, wydane z magazynu do dostarczenia około 19:10. U mnie tuż po 21:30. Wszystko na bieżąco pod powiadomieniami SMS. Kurier bardzo przyjemny i widać, że w pośpiechu, a mimo to znalazł chwilę na uśmiech... Czytając wcześniej komentarze wątpiłam w tą dostawę i już szykowałam się psychicznie na "po świętach", a tu zaskoczenie... i wszystko zgodnie z zapewnieniami :) ... ... osobiście POLECAM i tu nie ma co nie lubić komentarza... bo za co? za fakty? to nie wymyślona opinia... a zauważyłam taką tendencję, że jak ktośbył zadowolony z usług to osoby niezadowolone te komentarze "hejtują"... zazdrość? zawiść? wylewanie żalu w internecie nie poprawi wam życia... za te słowa też pewnie poleje się "hejt"... pozdrawiam :)
Dlaczego hejtujesz pozytywną opinię.. Rozumiem że cieszą Cię tylko te negatywne? Bo komu chce się napisać jak jest zadowolony.. ?
Ta firma to kpina. Uzylem dwa razy, pierwszy i ostatni. Przesylka oczywiscie nie dostarczona w terminie. Zamowiona tylko i wylacznie ze wzgledu na termin dostarczenia "nastepnego dnia". Rzekomy powod? Blad sortowania w magazynie. Kolejnego dnia wiadomosc o 8 rano ze przesylka zostanie dostarczona do 22:00. I teraz siedz czlowieku w domu i czekaj bo maja okienko dostarczenia 8-22. A i tak pewnie nie dostarcza... Unikac jak ognia!
Zgadzam się, zamieniam się dniówka mi w pracy aby być w domu w tych godzinach...a oni piszą że była nieudana próba doręczenia.Porażka.
Dostawa SameDay, czas wyznaczony na 18-22, przesylka nie doszla. Na infolinii nikogo nie ma, live chat jednak dzialal, ale po tym jak opisalem problem, i ten rowniez nagle sie wylaczyl. Czemu ta firma jeszcze istnieje w 2021?
Pierwszy raz miałam styczność z tą firmą i mówię oficjalnie nigdy więcej. To co zrobiono w przypadku mojego zamówienia to jakaś kpina. Po pierwsze przesyłka zamówiona ekspresem powinna trafić do moich tak najpóźniej w dniu 05.06 ale nie trafiła bo dostałam wiadomość że uwaga kurier miał wypadek... Miała być dostarczona w sobotę 06.06 do godziny 12 i tu niespodzianka kuriera nie było a na infolinii też już nikt nie odbierał wiadomo sobota. Zmieniono tylko status przesyłki na awaria wypadek przesyłka uszkodzona. Dziś po kontakcie z rzetelnym sprzedawca udało nam się ustalić że jednak przesyłka nie jest uszkodzona i że dostanę ja dziś. Początkowo mówiono że do 22 ale później wersja się zmieniła na godzinę 12. I uwaga o dziwo o 12 kurier dzwoni i informuje że będzie za 20 minut. Ale jakie było moje zdziwienie kiedy zobaczyłam człowieka zlanego potem z plecakiem turystycznym w kasku na rowerze. Pytam więc Pan kurier? Na rowerze a on odpowiada że tak firma kazała mu jeździć rowerem z Zabierzowa z magazynu do centrum miasta z ogromnym plecakiem turystycznym na plecach. Ten człowiek o 12 ledwo żył a ma pracować do 22 tak na rowerze. Na pytanie o wypadek spuścił głowę i powiedział że żadnego wypadku w firmie nie było tylko jak się wie że paczka nie dotrze to takie info idzie do klientów ale dodał też że nie wiem tego od niego i wogole widać było że człowiek zastraszony strasznie. Jak tak można ludzi traktować. Zgłaszam sprawę do inspekcji pracy. Dodam tylko ze plecak Pana kuriera ważył tyle że problem miało mężczyzn aby go pomoc założyć. Żal tylko tych ludzi którzy w obawie o utratę pracy godzą się na takie traktowanie. Mamy XXI wiek a nie średniowiecze. Jak można tak pomiatać ludźmi jak można zerować na kasie klientów jak można kłamać klientów w żywe oczy. WSTYD
Witam Pani Ewo, bardzo dziękujemy za Pani opinie na temat firmy, jednak nie mogę się zgodzić z częścią Pani oszczerstw. Owszem, w oddziale Zabierzów jest jeden kurier rowerowy, który pracuje w ciągu dnia w godzinach od 10-15 maksymalnie, do doreczenia ten kurier ma wyłącznie ścisłe centrum i przesyłki kopertowe, czasem zdarzy się inna niż koperta max do 5 kg. Zakładam wiec że albo Pani pisze nieprawdę albo zwyczajnie z nieznanego mi powodu kurier mija się z prawdą. Z przyjemnością zweryfikuje to przed inspektorem prawa pracy. Tak na marginesie, zaoferowaliśmy kurierowi skuter aby nie musiał pokonywać drogi na rowerze ale on sam powiedział że woli rower. Proszę zatem nastepnym razem zweryfikować fakty lub zgłosić to do odpowiednich służb, które zweryfikują to za Panią a nie pisać niepotwierdzonych bzdur..
Czekając w domu od 18:00 na paczkę postanowiłam ze przy braku dostarczenia i kontaktu o 21:35 warto sie samemu skontaktować z kurierem. Paczka oczywiście powinna być dostarczona do 22:00. Zostałam przekierowana do kuriera i pani się mnie pyta „a Pani bardzo czeka na paczkę?”. Nie - po to zamawiam dostarczenie następnego dnia, bo NIE czekam. Gdybym nie zadzwoniła sama, nie dość ze paczka by do mnie nie dotarła, to jeszcze nie miałabym o tym żadnej informacji... No żenada. Dostałam tez łaskawie informacje ze przesyłka będzie dostarczona o bliżej 23:00. Świetnie ????
Jeśli ktoś myślałby nad rozpoczęciem pracy w tej firmie to polecam najpierw wziąć potężny rozpęd i uderzyć głowa w ścianę. Każdy ma tam w (usunięte przez administratora)pracowników, chwala się jacy to nie są a rzeczywistość jest zupełnie inna. Wypłaty? Temat tabu nigdy pieniądze nie przychodzą na czas, nikt się nie wypowiada nikt nic nie wie ale kary które nakładają kurierom - wykonalność w trybie natychmiastowym. Zarobki jakie przedstawiają nijak maja się do realiów. Ogólnie to omijać szerokim łukiem i tyle. Lepiej iść do inpost dpd dhl ale nie tu
Co jaki okres czasu w X-Press Couriers Sp. z o.o. można ubiegać się o podwyżkę?
Macie Państwo chyba tylko jedną kobietę w zespole lub nie poznałam reszty :) Cała moja opinia dotyczy konkretnej kurierki z Warszawy. Nie raz mnie obsługiwała, dosyć czesto u nas jest i zawsze wyczekuje tego momentu aż zadzwoni do firmy kto będzie, czy będzie do której itd. Zdarza sie jej spożnić parę minut ale ZAWSZE jestesmy z nia w stałym kontakcie i informuje nas na bieżaco więc tez wiemy czy mamy chwilke czekac czy nie. Sa sytuacje kiedy paczki nie są odbieranę, ale jak trafiaja pod skrzydła tej Pani, to od razu mamy kontakt, nawet jesli nagle zlecenie jest anulowane. Wiemy co sie dzieje, w innym przypadku,w rekach innego kuriera, nie ma informacji. Cenimy sobie w niej zaangazowanie, cieple usposobienie i pogode ducha nawet kiedy widac, że jej zimno i wcale nie ma pogody ducha :) Cenimy poświecenie, trzydziesci sekund aby zamienic dwa słowa i widać, że pamięta kazdego z osobna i nawiązuje do poprzednich rozmów. Trzydzieści sekund tyle trzeba, zeby złapac za serducho. Mozemy sie czasem złoscic jako Firma na Panstwa usługi, ale takie momenty uswiadamiaja NAM, że za tymi wielkimi paczkami stoja wielkie chęci i czasem sie da, czasem nie da. Mamy nadzieję, że Pani KAROLINA z Warszawy na Święta będzie rozkoszowac sie podarunkiem od Nas i Życzymy Firmie wiecej takich kurierów i obsługi!
Dostawa w jeden dzień? To jakiś żart, od 5 dni czekam na przesyłkę, dziś kontaktując się z działem obsługi klienta po pierwsze: 20 minut czeka się na odpowiedź, po 2: jedyna informacja jaką dostałem to że przesyłka dotrze juto". Codziennie się dostaje sms'a że kurier przywiezie paczkę od 18-22. Brak informacji od kuriera czy się tego dnia zjawi czy może odwiezie paczkę do magazynu podpisaną: ,, paczka nieodebrana z powodu nieobecności odbiorcy".........................
Fatalna firma !!! Wyznaczają absurdalne godziny dostawy , czeka się godzinami ( do 22.30 w biurze... ) bezskutecznie .. Następnego dnia dostaje się gratulacje z tytułu SKUTECZNEGO ( sic !) doręczenia przesyłki , której się na oczy nie widziało - chyba szyderczy humor ? Kontakt z firmą kiepski. Po interwencji nadawcy przesyłki - brak reakcji nadal... Konsultant ponoć obiecał... he he he . Na setki dostaw , które od różnych firm dostawałem bezproblemowo - musiał się przytrafić w końcu taki WRZÓD !!!
Jaka umowa obowiązuje w X-Press Couriers Sp. z o.o. podczas okresu próbnego?
Pieniądze dla osób na umowę zlecenie nigdy nie są płacone na czas. Często gęsto tydzień opóźnienia.
Sa wypłacane na czas, jak maja dla zlecen opożnienia do do 1 dnia, bo pobrania musi kazdy summienie wpłacac, nie sciemniaj. Wszystko mam oddane do dnia rozliczenia i mam pensje na czas. Moze pilnuj swoich kwitów
W tej firmie umowe o prace dostaja ludzie na stanowiskach biurowych w ksiegowosci, administracji i kierownicy. Reszta leci na zlezeniowkach, rok temu wszyscy na 17 brutto. Zenada, na uop tu nie licz!!
Nie byłam w stanie odebrać przesyłki, bo z powodu niezależnego ode mnie musiałam wyjechać 300km od miejsca zamieszkania. Kurier powiedział, że jak nie odbiorę paczki teraz, od razu, to zostanie zwrócona. A chyba w regulaminie jest napisane co innego, tak? Awizo i 3 dni robocze? Kurier bardzo niemiły, nie wykazał zrozumienia i straszył odesłaniem paczki.
Bardzo prosimy o kontakt z naszym centrum obsługi klienta w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Najprościej jest skontaktować się przez chat na naszej stronie www.x-press.com.pl (prawy dolny róg strony) lub pod numerem telefonu 801 00 66 00. Zapraszamy do kontaktu!
Piszą Państwo kompletne bzdury. Można jedynie najesc sie nerwow. Szkoda, że na Allegro prócz opinii o użytkowniku nie ma też opinii o dostawcy. Nie można dodzwonić się do firmy pod żadnym podanym numerem. Miejmy nadzieję że firma szybko zniknie z rynku.
W dniu wczorajszym powinnam otrzymać zamówioną dzień wcześniej paczkę. Pełna obaw, po przeczytaniu negatywnych opinii czekałam na kuriera. I tu bardzo miła niespodzianka, paczka (biorąc jeszcze pod uwagę okres przedświąteczny) od momentu zakupu błyskawicznie dostarczona. Firma kurierska jak dla mnie godna polecenia.
Witam, czy mogę prosić o opinię jak aktualnie wygląda praca w Poznaniu na stanowisku kuriera. Czy można normalnie pracować. Wypłaty w miarę terminowo? Jaka atmosfera? Dziękuję z góry
X-press courieirs - najgorsza slużba kurierska jaką kiedykolwiek wysyłałam paczkę. Obiecują termin doręczenia przesyłki do Ukrainy w 5 dni roboczych. No i wysłałam paczkę 16.07.2020 i do dziś 30.07.2020 nie doszła. Ale najgożej jest to że nikt nie wie gdzie ona jest. Bo, cytuje pracownika z obsługi " po naszej stronie było dostarczone w termin, a reszta - to sprawa strony ukraińskiej". Kurwa Cooooo?!! A dlaczego nie informujecie że termin w 5 dni to termin dostawy przesyłki do granicy a dalej was nic nie interesuje? Kontaktowałam się 3 razy, 2 razy telefonicznie i 1 raz w chat i jednak nie mam informacji gdzie kurwa jest moja przesyłka, bo została przekazana z jednego magazynu do Ukrpoczty ale na Ukrpoczcie jej niema i nie jest zarejestrowana. Nie rozumiem dlaczego weszła w gre Ukrpoczta, i szczerze to mnie nie interesuje. Fakt to że mają w dupie klijenta, terminy, przesyłki bo po wplacie na konto nic ich nie interesuje i za nikt za nic nie odpowiada.